Dodaj do ulubionych

Jest przełom w budowie dojazdów do mostu

05.03.08, 22:07
Ta późna jesień to 2008 r.? A sam II etap nie spowoduje znacznego zapełnienia
mostu, trzebaby dokończyć całą obwodnicę wschodnią
Edytor zaawansowany
  • larcenaturus 05.03.08, 22:15
    Nie ma Pan racji, Panie Hubercie, że "Na tym etapie nie przysługuje już np.
    odwołanie do arbitrażu". Wykonawcy zaproszeni do składania ofert w przetargu
    ograniczonym mogą korzystać z przysługujących im środków odwoławczych, np. na
    treść przekazanej im specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odrzucenie
    oferty, wybór oferty najkorzystniejszej. Zachęcam do zapoznania się z prawem
    zamówień publicznych :-)
  • Gość: MrZubb IP: *.gprs.plus.pl 05.03.08, 22:46
    To niestety prawda, Urząd Miasta powinien wybrać inna drogę
    wyłonienia wykonawcy ale tego nie zrobił. To niestety smutna prawda,
    że nie przez prawo ale przez jego nieznajomość przez urzędników Pana
    Milewskiego możemy mieć tę drogę dopiero za dwa lata. Tyle może
    trwać procedura odwołań. Ale dlaczego pan Milewski idzie tą drogą?
    najtrudniejszą drogą ..... to jego tajemnica.
  • Gość: Kika 64 IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 05.03.08, 23:36
    Ale przynajmiej jaki nowy most będzie! Po co wogle te dojazdy robić!
    Most wystarczy! Droga tego pana jest jak ta do mostu.
  • stuntman 05.03.08, 22:44
    Obawiam się, że jak TIRy i cały tranzyt pójdzie z mostu w kierunku
    Piłsudskiego, to wtedy będzie tam naprawdę niezła bonanza. Zemści
    się brak alternatywnych, równoległych do Wyszogrodzkiej połączeń
    Podolszyc z centrum miasta.
    --
    In Urbanity I Trust...
    inwestycje.e-plock.pl
  • Gość: Dojazder IP: *.gprs.plus.pl 05.03.08, 22:53
    Nie, nie ma żadnego przełomu w sprawie tych dróg!! Odwołania w
    następnym etapie będą trwały następne dwa lata. Może gdyby nie błędy
    Prezydenta Milewskiego (to już chyba szósty przetarg) to tymi
    drogami już jeździlibyśmy. A tak odwałania dwa - trzy lata w tym
    etapie a jak w końcu się uda to Pan Milewski znów otworzy drogi na
    tydzień przed wyborami samrządowymi a głupi lud płocki znów mu
    uwierzy jaki to on jest super-budowniczy. Ale lud nie wie, że gdyby
    niekompetencja i "nic-nierobienie" Pana Milewskiego to już dwa lata
    wstecz jeździlibyśmy wszystkimi drogami wraz z obwodnicą Północną
    Płocka.
  • andrzejppp2 05.03.08, 23:47
    Jeszcze w tym roku powinni zająć się przetargiem na obwodnice
    północną, do otolińskiej i nie czekać na GDDKiA. Myślę, że
    odciążyłoby to znacznie ruch drogowy!!!!
  • Gość: jarche IP: 193.59.95.* 06.03.08, 07:23
    I co tu komentować - dobre samopoczucie osób odpowiedzialnych za
    organizowanie przetargów w Ratuszu, podawanie czytelnikom nie
    sprawdzonych informacji, czy sam pomysł puszczenia ruchu
    tranzytowego Mostem Solidarności po to tylko by dociążyć Rondo
    Wojska Polskiego???
    Równolegle do otwarcia drogi na odcinku Dobrzykowska - Góry powinien
    zostać wybudowany WIADUKT na Wyszogrodzką - to w wersji minimum.
    Pytania o termin zakończenia budowy odcinka Wyszogrodzka - Goślice
    czy choćby budowy tunelu pod torami kolejowymi w al.Piłsudskiego
    przy obecnym podejściu władz - budzą dysonans. Ale przecież nikt nam
    nie bedzie mówił, że białe jest białe...
    Pozdrawiam - Jarek
  • Gość: Kotek Młotek IP: *.zep.com.pl 06.03.08, 07:39
    Panie Hubercie, dlaczego kolejny raz daje się Pan nabrać na takie
    informacje od Pana Prezydenta. Powinien Pan wiedzieć i czytelnicy
    także, że opieszałość, niekompetencja i nieudolność Pana Milewskiego
    spowodowały opóźnienie tych prac o około 4 lata. Ten przetarg już
    jest rozpisywany po raz piąty po kolejnych błędach urzędników z UM.
    Pan, Panie Hubercie robi z tego razem z Urzędem Miasta sukces a
    przecież są to skótki totalnej porażki które przechodzą na nas,
    płocczan. Jakoś przetarg na obwodnicę Gostynina ow artości 4 razy
    wiekszej od tego został ostatnio rozstrzygniety w ciągu niecałych
    trzech miesięcy, bezproblemowo ... i można było?
  • Gość: alebaba17 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.03.08, 08:16
    aby nastąpiła jakaś normalność trzeba zmienić ustawy w budownictwie:
    - poprawić ustawę o zamówieniach publicznych aby nie można było
    robić jaj z inwestorów,
    - skasować bardzo długie procedury z uzyskiwaniem pozwoleń, decyzji
    administracyjnych,
    i wile innych
  • Gość: Belfer IP: *.class147.petrotel.pl 06.03.08, 08:59
    Aby nastąpiła jakaś normalność, media powinny opisywać rzeczywistość
    w normalny sposób. Co oznaczają stwierdzenia: "most po którym NIKT
    nie jeździ" "WSZYSCY korzystają ze starego". Rozumiem, że redaktor
    Woźniak obniża poziom do poziomu żony, żeby nie było jej przykro,
    ale to już chyba przesada. Trochę rzetelności dziennikarskiej z
    dawnych czasów chyba by nie zaszkodziło.
  • Gość: adaś IP: 80.48.4.* 06.03.08, 09:00
    A to już nie będzie toru narciarskiego jednak bydą drogi dojazdowe do mostu. Oby
    ten przełom nie był chwilowy tak jak przedwiośnie.
  • Gość: gienek IP: 80.48.4.* 06.03.08, 09:02
    MOŻNA BYŁO ale trzeba odpowiednich ludzi na stanowiskach , którzy nie tylko mają
    pomysły ale umieja je realizować.
  • Gość: gość IP: *.043.c66.petrotel.pl 06.03.08, 12:45
    Czy ma sens kierowanie ciężkiego transportu przex cały Płock? Czy
    chcemy protestów mieszkańców ulic które odczują "wibracje nastu- lub
    dziest- ton na naszych "kochanych polskich drogach". Przecież
    wystarczy awaria jednego "kolosa" na ulicy i mamy podobny problem
    jak z przejazdami kolejowymi, które powodują gigantyczne korki. Czy
    Płock jest takim "zadupiem" ze tylko pseudo ronda budować potrafią
    nasi "inżynierowie ruchu". Przecież wystarczy przy budowie
    jakiejkolwiek drogi pomyśleć o wiadukcie czy też "ślimaczku"
    ułatwiającym komunikacje, chyba że mamy lęk wysokości. Wolimy
    tłoczyć i klinować sie na "gigantycznych" rondach typu Kaufland. Tym
    którzy jeżdżą po naszych ulicach powinno zależeć na sprawności i
    płynności ruchu a nie jego spowalnianiu (przyciskowe sygnalizatory
    na przejściach dla pieszych). Wtedy wszelkie modernizacje mają sens
    a tak to jest wydawanie bezsensowne naszych pieniędzy.
  • Gość: adaś IP: *.043.c66.petrotel.pl 06.03.08, 12:58
    Drogi dojazdowe powinien zbudować wykonawca I etapu. Technologia
    użyta w trakcie budowy może być jedna a różne wykonania i co wtedy?
    Martwimy się na wyrost tym co ma być a nie widzimy tego co jest.
    Mamy dojazdy do mostu i sam most z jezdnią zmarszczoną jak auto po
    czołowym zderzeniu. Były naprawy już na samym początku, a teraz auta
    które przemierzają te odcinki drogi waża max 5-6ton co będzie jak
    wjedzie 40-45ton. Kolejne koleiny jeszcze głębsze, czy ktoś wziął to
    pod uwagę? Płockie ulice trzeba porównać (pod względem obciążenia)
    do dróg o bardzo dużym obciążeniu. Dbajmy o wspólne drogi i ulice,
    pilnując przewoźników by trzymali "wagę" swoich aut i tu ukłon w
    stronę Policji i Straży Miejskiej. Tu są miejsca gdzie mogą zarobić
    na swoje utrzymanie dbając i kontrolując nieżetelnych przewożników.
  • Gość: gość portalu IP: *.003.c89.petrotel.pl 06.03.08, 13:07
    Faktycznie ale nawet w tej gazecie nie mają zielonego pojęcia o tym
    co piszą i dlaczego? Po pierwsze wiadukt nad Spółdzielczą długo nie
    pociągnie i tak ta droga jest tragiczna ale jeśli ktoś w swoim życiu
    jeżdzi tylko po tym co nazywają drogami? To należy wybaczyć bo
    rzeczywiście nie ma pojęcia!
  • Gość: ktoś IP: 80.48.4.* 06.03.08, 13:23
    mieszkam w okolicy tej nowej drogi i zastanawiam sie jak oni wogóle
    to sobie wyobrażają.jakis rok temu powycinali drzewa przy trasie na
    kutno.póxniej okazało sie że zrobili to w niedobrym miejscu więc
    zaczęłi wycinać kolejne drzewa.dobrze znam te okolice po których
    bedzie ta dojazdówka biegła i wiem że jeszcze nie wykupili
    wszystkich terenów po których ma to prowadzić.
  • Gość: larcenaturus IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.03.08, 16:47
    Ostatnie odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej dotyczące przetargu na budowę
    dróg dojazdowych do mostu Urząd Miasta Płocka przegrał przez własną
    niekompetencję. Sprawa była bardzo prosta.
    Konsorcjum startujące w przetargu złożyło wymagane oświadczenie o spełnianiu
    warunków udziału w przetargu, jednak nie w formie oryginału - jak nakazuje prawo
    zamówień publicznych, a jedynie w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z
    oryginałem. Zamawiający (UM Płocka) powinien w takiej sytuacji wezwać konsorcjum
    do uzupełnienia tego oświadczenia. Zobowiązuje go do tego art. 26 ust. 3 prawa
    zamówień publicznych. Tymczasem urzędnicy zaniechali wezwania do złożenia
    oświadczenia w oryginale i od razu wykluczyli konsorcjum z przetargu. Sprawa
    trafiła do Krajowej Izby Odwoławczej. W wyroku z dnia 19 lutego br. (sygn. akt
    KIO/UZP 89/08) skład orzekający uznał, że zamawiający nie miał prawa wykluczyć
    konsorcjum z przetargu. Powinien wezwać je do uzupełnienia oświadczenia. "Gdy
    oświadczenie zostało złożone w nieprawidłowej formie, należało stwierdzić, że w
    istocie nie zostało ono złożone w oryginale. W takich okolicznościach trzeba
    było wezwać danego wykonawcę do jego uzupełnienia".
  • Gość: Fikuś IP: *.gprs.plus.pl 06.03.08, 20:33
    W przypadku Prezydenta Miasta Płocka niekompetencja to normalne
    słowo określające jak widać jego ciemieżny i nieudolny trud przy
    budowie tych dróg ...
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.03.08, 23:21
    Ciekawy jestem czy w Urzędzie pracuje jeszcze tzw. pełnomocnik
    prezydenta ds. budowy mostu i związanej z nim infrastruktury - chyba
    nazywał się Hancyk (może przekręcam nazwisko - jeżeli tak
    przepraszam!)? Jeżeli tak to ciekawy jestem ile pieniędzy miasto
    wydało z naszych podatków na jego utrzymanie (wynagrodzenie, koszty
    pracownicze, utrzymanie podległych mu ludzi). Pewnie te koszty
    sięgną niebawem kosztu budowy mostu. Jeżeli ktoś ma wiedzę na ten
    temat proszę o informację na forum.
  • hrabiapotocki 12.03.08, 12:20
    Gość portalu: gość napisał(a):

    > Ciekawy jestem czy w Urzędzie pracuje jeszcze tzw. pełnomocnik
    > prezydenta ds. budowy mostu i związanej z nim infrastruktury - chyba
    > nazywał się Hancyk (może przekręcam nazwisko - jeżeli tak
    > przepraszam!)? Jeżeli tak to ciekawy jestem ile pieniędzy miasto
    > wydało z naszych podatków na jego utrzymanie (wynagrodzenie, koszty
    > pracownicze, utrzymanie podległych mu ludzi). Pewnie te koszty
    > sięgną niebawem kosztu budowy mostu. Jeżeli ktoś ma wiedzę na ten
    > temat proszę o informację na forum.
    Niestety pracuje. I ma też w pewnych kręgach ksywę Hancyk-Cwancyk. Mój znajomy z
    Ministerstwa Infrastruktury powiedział, że tak "opornego na wiedzę" faceta w
    życiu nie widział. I zastanawia się, jak można było takiego "eksperta" zatrudnić
    w Piastowskim Płocku. Nie umiałem mu udzielić logicznego wyjaśnienia. A co do
    "ostatecznego" rozwiązania "w temacie dróg dojazdowych", to niestety większość
    ;pisząca na ten temat na tym forum ma NIESTETY rację. To nie będzie takie "hop
    do przodu". I straszno i śmieszno - jak pisał Gogol.
  • Gość: Tofffff IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.08, 10:36
    Fajnie hmm tylko nie róbcie rond i skasujcie te male po drugiej stronie.
  • roman_j 07.03.08, 23:35
    Dlaczego w tym mieście inwestycje nie mogą przebiegać normalnie tylko od
    przełomu do przełomu? Oby tylko na wybudowanych drogach nie było przełomów i
    wybojów. ;-))

    --
    Odi profanum vulgus et arceo
  • Gość: to IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.08, 23:37
    komentarz zbedny i bzdurny, nie osmieszj sie koles
  • roman_j 07.03.08, 23:41
    Panie Ceglarski, ziółka wypite? paciorek zmówiony? siusiu zrobione? To teraz
    przytulić się do cyca żony i chrapać, zamiast na forum się wywnętrzać, jak jakiś
    słomiany wdowiec. ;-)))

    --
    Odi profanum vulgus et arceo

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.