Dodaj do ulubionych

Tui chce mi anulować umowę !!!

IP: *.42.14.35.alfanet24.pl 09.07.18, 12:03
W sobotę kupiłam wczasy do Limak Atlantis Delux w biurze Tui ,podpisałam umowę ,wpłaciłam kasę (całość wylot 28) dziś dzwonili że był błąd i cena jest zupełnie inna,,wyższa o 150% -jakie są moje prawa w tym momencie ?
Edytor zaawansowany
  • Gość: Jerry IP: *.toya.net.pl 09.07.18, 12:58
    Zobacz w umowie kiedy operator może wypowiedzieć umowę.
  • dodekanezowiec 09.07.18, 13:19
    Zła wiadomość jest taka, że biura podróży to państwo w państwie i nawet prof. Łętowską olewali (poszukajcie w necie - Perypetie prof. Ewy Łętowskiej z biurem podróży).
    Dobra taka, że w wielu przypadkach jak ktoś się pomylił na Allegro to nierzadko musiał sprzedać taniej.
    Muszą się powołać na błąd z art. 84 KC, czego nie zrobili. Oświadczenie takie musi być na piśmie (art. 88 KC).
    Aktualnie obowiązuje pisemna umowa z 07.07.2018 r. i jest ona podstawą do rozliczeń. Wezwanie do zapłaty kwoty innej niż przewiduje umowa jest działaniem nie znajdującym oparcia w przepisach obowiązującego prawa.
    Proponuję szybkie działanie z podpisem prawnika (adwokat bądź radca):
    "Zmierzając jednak do ugodowego załatwienia sprawy proponuję 105%".
    "W przypadku braku woli kompromisowego załatwienia tej sprawy zmuszony będę niestety skierować sprawę na drogę postępowania sądowego, co znacznie zwiększy Państwa koszty, a także spowoduje niepotrzebną utratę zaufania".
    Tylko że niestety ich działanie jest na zasadzie: "zgubiliśmy pański płaszcz, co nam pan zrobisz?"
    Choć z drugiej strony ktoś mógł się pomylić, teraz trzęsie portkami i szuka naiwnego.
    Proponuję wziąć prawnika, usiąść w salonie sprzedaży (w tym z osobą decyzyjną, np. kierownik salonu) i się dogadywać. Tu nawet może być prawnik bez tytułu zawodowego, wazne zeby się troche znał, przecież nie będą sprawdzać. A prawników jak mrówków.
    Zawsze coś można ugrać.

  • gladi3 09.07.18, 21:01
    Tui ostatnio robi co chce zabralbym pieniadze i szedl do itaki rok temv tez mialem z nimi klopoty
  • gladi3 09.07.18, 21:01
    Tui ostatnio robi co chce zabralbym pieniadze i szedl do itaki rok temv tez mialem z nimi klopotyy
  • dodekanezowiec 09.07.18, 21:34
    Może jakieś konkrety ?
  • gladi3 10.07.18, 06:40
    Zmienili lotnisko ze ok 3 godz musialem jechac autobusem do hotelu,zona zlamala noge brak pomocy ze strony rezydenta zadnej Pomocy! Pamietajcie ze rezydent Tui nie daje tel do siebie!nalezy dzwonic do Polski,oszukalal nas na 70 euro rezydent,dajac pisemnie potwierdzenie ze dokument fit to flay jest ok a na lotnisku nie chcieli wpuscic zony do samolotu twierdzac ze ten dokument jest nie wazny!!nie odebrali mnie z wycieczki morskiej z portu!sam boso musialem wrocic do hotelu,crocsy zwial mi wiatr...ale nie odebrali mnie sam bylem z hotelu.itp itp
  • wtop.ek 10.07.18, 07:18
    To niepodawanie nr telefonu na akurat spory sens, ludzie dzwonili do rezydentów 24h/dobe, pytając się o rozkład jazdy autobusów, prosząc o dogadanie się z wypożyczalnia w sprawie wynajęcia samochodu, albo zadając interwencji w sprawie zmiany menu w hotelowej restauracji. Naprawdę ważne sprawy to było może 10%.
  • ewa1982105 13.07.18, 21:51
    Tylko, ze dzis nam zmienili podstawe anulowania umowy. Podali ze w hotelu Limak brak jest pokoi, zaproponwali hotel o nizszym standardzie. co w tej sytuacji?
  • zara1988 12.07.18, 18:13
    Mnie też na ten sam hotel termin wylotu 1.08.
    Odezwij się jeśli wiesz co robić mój tel 733402297
  • aaniar78 14.07.18, 18:55
    mi też anulowali ten hotel z wylotem 25 lipca jako wam się coś załatwić ??
  • marcychna2 12.07.18, 19:58
    I jak skonczyla sie sprawa? mozesz cos napisac?
  • zara1988 12.07.18, 20:31
    U mnie jeszcze się nie skończyła proponują hotele o innym standardzie masakra jakaś
  • marcychna2 12.07.18, 21:30
    A cenowo?
  • gladi3 13.07.18, 20:10
    Alianz pokryl koszta bo chcialem is do sadu,raz bylem z Tui bylo super drugi mega zle ta noga i brak pomocy ze str Tui w tym roku trzeci z Tui bylo ok
  • gladi3 13.07.18, 20:10
    Alianz pokryl koszta bo chcialem is do sadu,raz bylem z Tui bylo super drugi mega zle ta noga i brak pomocy ze str Tui w tym roku trzeci z Tui bylo okk
  • zara1988 12.07.18, 22:00
    Wiesz już coś?
  • marcychna2 12.07.18, 22:18
    zara, no wlasnie ja sie Ciebie pytam jak sprawy stoja z TUI?
  • zara1988 12.07.18, 22:37
    Proponują hotel o niższym standardzie ale ja takiego nie chce napisałem maila do tej Pani ci mi wyslala wypowiedzenie umowy. Wyczytałam ze maja obowiązek zapewnić mi hotel w tym samym standardzie lub podobnym. Wogole to jest nie do wiary jak się z nimi rozmawia.


  • zara1988 12.07.18, 22:38
    A cenowo ze mam dopłacić.
  • marcychna2 12.07.18, 22:55
    To faktycznie nieciekawie. Zycze powodzenia. Ale znajac ich pewnie sie wypna.
  • aaniar78 14.07.18, 18:53
    wczoraj Tui wysłalo nam pismo ze nasz hotel Limak atlantis jest niedostepny i zaproponowali nam dużo gorszy hotel masakra zero kontaktu z nimi na infolinii nikt nic nie wie Pan poinformował mnie że dział rezerwacji pracuje do 16stej i tyle. wysłałam im pismo ale oczywiście zero informacji zwrotnej koszmar właśnie zaczęliśmy urlop mieliśmy lecieć 25 lipca na 10 dni ....
  • muminki2-dwa 16.07.18, 13:19
    u nas to samo ,zaproponowali Sidekum który nijak ma się do Limaka-nie chcą dać innej alternatywy .Mam już dość tego pseudo-biura .Na portalu społecznościowym w grupie Turcja forum jest dużo takich osób które Tui chce wydymać -będzie reklamacja zbiorowa.Klientów traktują jak im się podoba -Ci którzy są na miejscu dostali Kirman Leodikya i Kirman Sidera a nam takie gooowno proponują !!!
  • aaniar78 16.07.18, 20:11
    niestety nam też dzisiaj ostatecznie albo sidekum albo nic nigdy więcej nie kupię wycieczki w tu i
  • Gość: Che IP: *.reverse.superonline.net 17.07.18, 05:14
    Dobże że to przeczytałem jesteśmy w turcji z itaki belek beach resort super a w przyszłym roku planowaliśmy lecieć gdzieś z tui ale nie popełnie tego błędu jeśli oni tak robią jak mówicie to to niemieckie biuro powinni zamknąć.
  • aaniar78 17.07.18, 10:06
    nigdy nie spodziewałam się że TAKIE biuro tak zrobi. pismo o zmianie hotelu otrzymaliśmy w piątek około piętnastej i cały weekend stresu bo pan na infolinii nic nie może poradzić bo dział od zmian rezerwacji nie pracuje w weekend...brak słów. w poniedziałek i tak nic się nie dało z nimi załatwić było bierzecie Sidekum albo odstepujcie od umowy koszmar. i co mieliśmy powiedzieć dzieciom że odeolujemy wakacje ????koszmar. wzięliśmy ten Sidekum polecimy tam ale po powrocie napiszę wszędzie gdzie się da jakie to oszukamcze biuro !!!!!!!!
  • muminki2-dwa 17.07.18, 11:57
    Dziadostwo i tyle ,na dobrą sprawę to nawet nie ma z kim tam rozmawiać.Konsultanci szczerzą się do słuchawki a jak usłyszą o co chodzi to czarna magia ą i ę i cała rozmowa. Przez 11 lat byłam wierna wezyrowi i ecco holiday w tym roku pseudo Tui i taki syf.Kilka lat temu mieliśmy sytuacje zmiany hotelu w Egipcie z nieistniejącym już Alfa Star -przekwaterowali nas do lepszego hotelu,dali pokoje z widokiem na morze i wycieczkę gratis w ramach rekompensaty.Nigdy więcej !!!
  • aaniar78 17.07.18, 13:32
    a Wy lecicie czy odstąpiliscie od umowy ?
  • muminki2-dwa 17.07.18, 21:21
    Lecimy ,szkoda urlopu ,szkoda dzieci .
  • aaniar78 18.07.18, 09:33
    niestety tak jak u nas..

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.