Dodaj do ulubionych

Czego turysci wymagają od rezydentów

IP: *.chello.pl 15.03.05, 21:20
Proszę napiszcie, ale tak obiektywnie i zdrowo. Nie mozemy być co dzien w
waszych hotelach i na kazde wezwanie. Zrozumcie, ze firmy na miejscu są
odpowiedzialne za nasz program i o danej godzinie musimy byc w danym miejscu.
Edytor zaawansowany
  • michal_stolica 16.03.05, 08:13
    Jak dla mnie, to rezydenci powinni być czymś w rodzaju pogotowia ratunkowego.
    Dopóki wszystko jest w porządku, to jak najdalej od nich. Ale za to jak dzieje
    się coś złego (warunki pobytu zdecydowanie odbiegają od tego, co nam obiecano)
    powinni być pod telefonem i przyjeżdżać tak szybko jak się da. No i oczywiście
    pomóc, a nie zaslaniać się, że oni nie mają żadnych praw, że trzeba dwonić do
    centrali itp.
  • shha 16.03.05, 14:07
    Uprzejmości. Rezydent w każdej sytuacji powinien być pogodny i miły.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka