Z pasją o podróżach, wycieczkach i wyjazdach

Side w czerwcu Dodaj do ulubionych

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Czy moge prosic o info nt. Side - jakie ceny za jedzenie -czy lepiej wziąć
    ALIncl. czy HB - czy lepiej jest w miescie? JAk duze jest ta miejscowość i
    jaka pogoda w czerwcu? Do zwiedzania za gorąco czy w sam raz? Jakie wycieczki
    fakultatywne z Side i po ile? Prosze o kazdą informacje, bo to mój pierwszy
    wyjazd (14 dni) do Turcji i jestem zielona, a chce sie troche przygotowac:)
    Czy są jakies polecane sprawdzone knajpki - restauracje? Jaka plaza? Jakie
    atrakcje oprócz teatru i świątyni Apollina?
    Dzieki za kazde info
    nisia94@wp.pl
    • Gość: aiwlyS IP: *.zprae.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 12.01.06, 10:59
      Hey - ja tez sie wybieram z kumpela w czerwcu do Turcji ale jestem chyba bardziej zielona niz Ty - nie mam pojecia o niczym Tureckim :) Wiec moze jesli wiesz wiecej ode mnie to daj jakies info :) I powiedz ktorego mniej wiecej sie tam wybierasz ? My kolo 10 czerwca :) Kumpela mi powiedziala ze byla w maju i bylo 25 st. wiec czerwiec to jzu prawie sezon - o pogode mamy sie nie martwic :)
      • Gość: s IP: *.chello.pl 22.01.06, 12:47
        Witam.Ja byłem w Side w czerwcu,ale strasznie dawno-2000 rok.Pogoda była
        dobra,morze ciepłe,plaże są takie sobie(ciemny,drobny piasek-dobrze się po nim
        spaceruje).Nie wiem z jakim jedziesz biurem i jakie tam mają hotele.Wycieczki są
        do Pammukale,Kapadocji. Ja byłem też w Perge,Aspendos,Antalya'i-wycieczka z
        biura na mieście(chyba z 3 razy tańsza niż z hotelu).Jedzenie i picie jest w
        Turcji tanie,ale dopłaty do all też niezbyt wysokie.W Side miałem hb,za drugim
        razem w Alanya all.Lepiej chyba wziąć all,ale zobacz co dokładnie oferuje
        konkretny hotel.
        Ogólnie Turcja jest fajna i przynajmniej raz tam się jeszcze wybiorę.
        Pozdrawiam i życzę udanych wakacji.