Z pasją o podróżach, wycieczkach i wyjazdach

     

łażnia turecka Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • czy w każdym hotelu można skorzystać z łaźni tureckiej a jeśli nie to gdzie
    najlepiej się udać i ile taka przyjemność trwa i kosztuje?
    • Przewaznie w hotelach sie znajduja laznie tureckie,ale sa w hotelach
      drozsze,anizeli np.gdzies w miescie.Trwa to ok 1-2 godzin.Ja
      placilem chyba 12€ za te usluge,ale juz nie pamietam.Pozdrawiam
    • Gość: magda IP: *.58.jawnet.pl 18.08.08, 21:37
      ponawiam pytanie, gdzie najlepiej w Alanyi udac sie zeby skozrystac z łaźni?
      • Gość: dolores IP: 83.168.106.* 18.08.08, 22:07
        Ja moze zadam dziwne pytanie ale naprawde niewiem na czym to polega
        i co daje taki zabieg, prosze o wypowiedzi?
        • Gość: Asia IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.08.08, 07:43
          Ja byłam w hotelu i...najpierw jest sauna ok 10 min potem chłodna
          woda w jakuzzi, następnie peeling całego ciała na ciepłych
          kamieniach (chyba to były jakieś marmury) w czymś na kształt łaźni
          (polewają cię wodę i złuszczają naskórek - rewelacja) następnie
          mycie ciała w pianie. Po tym zabiego odpoczynek ok 10 min z
          herbatką, wodą czy czym tam chcesz i masaż olejkami całego ciała.
          Wszystko przy turecjiej cichej i spokojnej muzyce, naprawdę można
          się wyciszyć. Proponuję pójść zaraz po przyjeździe do Turcji kiedy
          nie jesteś jeszcze opalona, peeling na opaloną skórę to wątpliwa
          przyjemność.
          Po takim zabiegu skóra pięknie i równo się opala a czujesz się jak
          nowo narodzona. W hotelu płaciłam 25 euro
          Życzę przyjemnego pobytu w Turcji. Pozdrawiam
    • w moim hotelu łażnia byla darmowa,ale tylko sauna.Zabiegi juz
      platne(masaz,peeling).Kosztowalo to 30Euro.Na miescie pewnie taniej.Masazysta
      mowil,ze z peelingu korzystac najlepiej gdy skora jeszcze nie jest za bardzo
      opalona.
      --
      -----------
      "idealna kobieta to taka,ktora ma idealnego meza" :)
      • Gość: kaczi IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.08.08, 10:23
        W Marmaris - łażnia "na mieście" wzystkie opisane powyżej atrakcje
        za 8 Euro. Dodatkowo płatna była maseczka na twarz z glinki za 15
        lirów.
    • Gość: Dorota IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.08.08, 11:17
      Będę w Bodrum. Podpowiedzcie jak znaleźć tam łaźnie. Dzięki
      • Gość: enaweli IP: 195.216.115.* 20.08.08, 12:28

        w hotelach przepłacasz o jakieś 50%. Wykupiłam w polskim biurze
        turystycznym za 15 euro. Zabiegi trwały ok 3 godzin - sauna, zimny
        basen, sauna, jacuzi, piling, piana, masaz, maska na twarz.
        zabieraja cie z hotelu i odstawiaja. Tak było w Alanii
    • Gość: mami IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.08.08, 13:04
      jakie stroje obowiązują bikini?
    • Gość: Becia IP: *.dfqs.pl 28.08.08, 12:37
      Czy na ten czas korzystaliście z sejfu bo gdzie umieścić aparat, paszporty i
      kasę co by nie ukradli w czasie tych przyjemnych chwil?
      • Gość: enaweli IP: 195.216.115.* 28.08.08, 14:26
        aparat to rozumiem ale po co wam paszporty i niewiadomo jaka kasa w
        łaźni???
        aparat z drobnymi zostawiłam w szafce odiezowej nic sie nie stało.
    • Gość: Becia IP: *.dfqs.pl 28.08.08, 14:44
      Właśnie o to chodzi, że nie potrzebne więc gdzie to zostawić? wiadomo że jak się
      przylatuje to ma się przy sobie trochę grosza, czy to zostawiacie w sejfie
      hotelowym?

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Okazje.info.pl

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.