Dodaj do ulubionych

Drożeją bilety MPK

IP: *.icpnet.pl 03.02.04, 21:58
fajnie, że A będzie można jeździć bez dopłaty:-)))
Edytor zaawansowany
  • Gość: henryk IP: *.icpnet.pl 03.02.04, 23:14
    Czy obecna inflacja to 14%? Niech lepiej prezes Tulibacki obniży sobie pensje,
    jak również Rada Nadzorcza MPK sp. z o.o., to będzie można cenę biletów
    obniżyć. Nie jest argumentem że w innych miastach w Polsce bilety są droższe.
    A może tam jest jeszcze większe marnoltrawstwo i ktoś we władzach Miasta
    Poznania i spółki MPK zazdrości że w Poznaniu jest oszczędniej?
  • Gość: lukaszbandi IP: *.icpnet.pl 04.02.04, 15:23
    Masz najtansze bilety i marudzisz, podwyzka ta jest potrzebna, żeby MPK miało
    czym jeździc, na prąd, benzyne i pensje dla pracowników. Rada nadzorczą MPK
    jest zarząd miasta.
  • Gość: Ania IP: *.icpnet.pl 03.02.04, 23:19
    Niech sobie te bilety drożeją, tylko niech MPK się zastanowi, bo jak tak dalej
    pójdzie to tramwaje i autobust będą jeździć punktualnie, ale będą puste. A ja
    sobie od marca będę chodzić pieszo, tylko po co mi ta moja Kom-karta?
  • Gość: Szy IP: *.icpnet.pl 04.02.04, 00:36
    Dlaczego tylko na sieciówki będzie można
    jeździć autobusem A, jak innymi autobusami??

    Przecież A przwie niczym się nie różni od
    innych lini (po za tym, że jedzie przez
    centrum Poznania). W szczególności nie jest
    ten autobus szybszy np. od tramwaju, a 2 razy
    droższy - na bilety jednorazowe.
  • Gość: dr huckenbush IP: *.poznan.dialup.inetia.pl 04.02.04, 01:35
    74, 90, 63, 51, 71, 68 tez jezdza przez centrum Poznania. Pospiesznosc A jest
    fikcja.
  • Gość: Gott IP: *.crowley.pl 04.02.04, 00:44
    A po co nam wlasciwie A???
    Moze skoro tak konieczne sa ciecia wydatkow w MPK to trzebaby zlikwidowac ta
    linie...
  • mikolajwydra 04.02.04, 07:55
    Po co nam właściwie A? Heh... a gdzie najwięcej ludzi za brak dopłaty łapią
    kanary? :P
  • Gość: Szy IP: *.icpnet.pl 04.02.04, 18:17
    Tą linią dojeżdżają pracownicy na ul. Kaczą - pewnie dlatego
    jest to linia pospieszna, żeby dużo wiary nią nie jeździło!
  • Gość: dyfly IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.02.04, 07:35
    Nic, trzeba sie bedzie znow przesiasc na samochod. Mnie to wyniesie taniej.
  • julsza 04.02.04, 09:24
    No to zafundowali nam te podwyzke biletow, wiedzac dobrze, ze wielu poznaniakow
    po prostu nie ma wyjscia i bedzie nadal kupowac i korzystac z uslug MPK. Moj
    niesmak budzila wypowiedz z-cy prezydenta M.Kruszynskiego w jednej z rozglosni
    radiowych, ze on sobie zdaje sprawe, ze wiele rodzin nie bedzie stac na takie
    bilety.Coz, pan prezydent nie jezdzi tramwajami,wiec moze wykazac odrobine
    wspolczucia. Zabrzmialo to jak slynne zdanie po wybuchu rewolucji
    francuskiej: "Nie maja chleba? To niech jedza ciastka".
    Uwazam to za skandal w sytuacji, gdy w ciagu ostatniego tygodnia MPK (z wlasnej
    lub nie wlasnej woli) zafundowalo nam dlugie poranne przestoje (wczoraj, w
    ubiegly wtorek i czwartek). Kto zwroci mi pieniadze za stracony czas? Albo za
    lekarza i leki, ktore musialam kupic po 40-minutowym oczekiwaniu na tramwaj???
    Pytam: dlaczego o godz. 8.00 nikt nie odbiera telefonu, ktory wywieszony jest
    na przystankach jako numer informacyjny (obok adresu www i strony w
    telegazecie), gdy pasazer chce dowiedziec sie co sie dzieje, dlaczego nic nie
    jedzie przez 40 minut?
    Wydaje mi sie, ze sprzedajac bilety/sieciówki i wywieszajac rozklady jazdy MPK
    podejmuje zobowiazanie czy wrecz zawiera z nami umowe o przestrzeganiu
    rozkladow. A tu slysze o zwiekszeniu odstepow czasowych i wycofaniu niektorych
    tramwajow czy autobusow w weekendy i dni swiateczne. To jest skandal!!!
    --
    I nie róbcie niczego, czego ja bym nie zrobiła
  • Gość: lukaszbandi IP: *.icpnet.pl 04.02.04, 15:37
    Z twojej wypowiedzi wywnioskowałem, ze MPK specjalnie powoduje wstrzymania,
    masz racje potrzebujesz leków.
  • Gość: Gej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.02.04, 11:28
    by tak rzeczywiscie "dac" cos Poznaniakom? To dobry pomysl, aby ci ktorzy maja
    sieciowki mogli takze korzystac z linii pospiesznych. W koncu jakosc uslug i
    tak sie nie zmieni, wiec moze chocby taki gest ze strony Miasta i MPK? I tak
    utrzymujemy rzesze pracownikow miejskich (w tym MPK) wiec mogliby sie nam jakos
    odwidzieczyc za niezle posadki na ktorych grzeja swoje tylki!
  • Gość: Wściekła IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.02.04, 12:08
    BRK MI JUŻ SŁÓW!!! Chyba wreszcie zmobilizuję się i napiszę stosowne pismo do
    MPK. Tylko czy to w ogóle coś da??????
  • Gość: młoda IP: *.poznan.sdi.tpnet.pl 04.02.04, 13:48
    idzcie sie leczyc...10 zł na sieciowce!!!!!!!!!skandal!ludzie nie maja co jesc,
    maja cale rodziny na utrzymaniu a teraz jeszcze dodadkowo 10 zl na osobe!!!!
    Grobleny w zyciu biletu nie kupil tylko wozi dupe samochodami, nie ma pojecia o
    zyciu od 1 do 1!!!potrafi tylko zycie utrudniac!!!po jakiego grzyba kupujecie
    cambino itd...????dla dobrego wizerunku a my za to placimy!!!GROBELMY NA WIOCHE
    RZADZIC!!!!!
  • Gość: Marek IP: *.bracz.edu.pl 04.02.04, 14:10
    Czy to prawda, ze radni i ich rodziny mają prawo do bezpłatnych przejazdów ?
  • Gość: dula IP: *.icpnet.pl 04.02.04, 15:06
    jasne - radni jezdza za friko. a ja bede jezdzic rowerem. juz od kilku miesiecy
    zrezygnowalam ze sieciowki i dobrze sobie radze. wyzsza cena = mniej ludzi =
    znowu wyzsza cena. robi sie bledne kolo,panowie!
  • Gość: poznaniak IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.02.04, 16:02
    to jest post-komunistyczny anachronizm, podwójna cena biletu na linii A. W ten
    sposób przejazd z bagażem całą linią A kosztuje - bagatelka - 12 zł!!!
    Gdzie jeszcze poza Poznaniem są takie wysokie ceny w komunikacji miejskiej?

    p.Tulibacki powinien się cieszyć, że A będzie miało więcej pasażerów, w końcu to
    chyba w jego interesie jest, by ludzie chcieli korzystać z MPK.
    A posiadacze biletów okresowych powinni mieć możliwość jazdy z bagażem BEZ
    DOPŁAT - w końcu już raz za bilet zapłacili.

    No i prawdziwe linie pospieszne/ekspresowe są potrzebne, żeby z jednego końca
    miasta na drugi nie jechać godzinę-półtorej.
  • Gość: ZZZ IP: *.konin.cvx.ppp.tpnet.pl 05.02.04, 00:47
    CZY WYWIESZONE ZOSTANĄ W KOŃCU OZNAKOWANIA NA POJAZDACH PROWADZONYCH PRZEZ
    NIELEGALNYCH JARACZY??
    CZY KTOŚ SIĘ W KOŃCU ZAINTERESUJE TYMI ŚMIERDZIELAMI, KTÓRZY NAS TRUJĄ?????

    Pozdrawiam.
  • Gość: Oburzony IP: 195.20.110.* 05.02.04, 09:48
    Trochę to mało uczciwe wobec mieszkańcow, że nie dano im więcej czasu. Podwyżka
    wchodzi w życie po niecałym miesiącu od uchwalenia!
    Skandal i pazerność.
    Może by tak uzasadniono przyczynę podwyzki, bo chyba 1% inflacji :))) tego nie
    spowodował!
    Niecały rok temu też podniesiono ceny jakieś 5 razy więcej niż wskaźnik
    inflacji!
    Chyba pora na zmianę Grobelnego na kogoś, kto potrafiłby być Gospodarzem Miasta
    Stołecznego Poznania.
  • ged4 05.02.04, 13:46
    Poznan wcale nie byl miastem z najtanszymi sieciowkami. Spedzam te pol roku w
    niemczech w Halle na stypendium (miasto ok. 300 tys) i za bilet na caly
    semestr, wazny przez szesc miesiecy zaplacilem 54 euro. Jest to co prawda ponad
    220 zl, ale to nie wiele wiecej niz bedzie trzeba zaplacic za 6 miesieczny
    bilet w poznaniu(ulgowy), a dla porownania jednorazowy bilecik wazny przez
    godzine(nie ma czasowych) kosztuje ponad 1,5 euro. Tu chyba widac co sie oplaca
    kupowac. W Poznaniu sieciowki chyba juz nie bedzie sie oplacalo kupowac
    Pozdrawiam
  • Gość: Poznanianka IP: 213.17.225.* 05.02.04, 13:47
    Dziękujemy Wam nasi radni,że tak dobrze dbacie o nasze interesy , podziękujemy
    Wam w następnych wyborach.
    A propos kart-kto kupi 3-miesięczną kartę skoro dziś nikt nie wie czy za
    miesiąc będzie jeszcze jeździł do pracy? Szkoda. I tak nie wpłynie to na jakość
    transportu.
    A swoją drogą to ciekawe,że wszystko wokół drożeje tylko nie zarobki .
    Poznanianka
  • Gość: ja IP: *.echostar.pl / 217.153.106.* 06.02.04, 18:31
    Władze Miasta i Dyrekcja MPK wykazują sie dużym brakiem wiedzy o ekonomii.
    Polecam im zapoznanie torią Laffera. Można ją odnieść do ich działań.
    Jeżeli brak im czasu to zreferuje, że wyższa cena niekoniecznie musi się
    przełożyć na zwiększone przychody. Jeżeli chcecie się przekonać jak działa
    teoria Laffera do podnieście ceny biletów miesięcznych do 200 zł. Jeżeli brak
    wam wyobraźni to podpowiadam, że efekt tego będzie taki, iż biedni zaczną
    chodzić pieszo lub jeździć rowerami a bogaci przesiądą się do samochodów. Jaki
    tego będzie skutek to już sami pomyślcie.

    Zamiast zajmować się przychodami lepiej zajmijcie się kosztami.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka