IP: *.chello.pl 20.11.05, 00:05
czy nie warto lobbować za wpisaniem budowy tej drogi do Narodowego Planu
Rozwoju? gdyby połączyć siły Poznania, Wrocławia, Bydgoszczy...
Edytor zaawansowany
  • Gość: paulos IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.05, 00:14
    warto i to jak najszybciej;
    jest ważniejsza niż ta wschodnia S 19
  • Gość: LC IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.05, 12:05
  • Gość: smar IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.05, 11:07
    > czy nie warto lobbować za wpisaniem budowy tej drogi do Narodowego Planu
    > Rozwoju?
    pewnie, że byłoby warto i nasi parlamentarzyści powinni bezwzględnie się tym
    zająć!
    Biorąc pod uwagę prognozy ruchu, S5 powinna byc dwujezdniowa, z 4 pasami ruchu
    (przynajmniej na większości odcinków), a za 15-20 lat autostradą.

    Najważniejsze odcinki to:
    - Wrocław-Trzebnica
    - zachodnia obwodnica Poznania (w ramach S5 do A2)
    - wschodnia obwodnica Poznania (S5 A2-Łubowo)

    dla bardziej zainteresowanych: www.skyscrapercity.com/showthread.php?
    t=183300
  • Gość: pyzdra IP: *.chello.pl 20.11.05, 11:14
    S5 ma sens tylko wtedy, gdy połączy A2 z A1. Chodzi przecież o dostęp do naszych
    portów dla połowy Europy! Dopiero potem, na dalszym planie, chodzi o sprawną
    komunikację krajową między dużymi w sumie miastami
  • Gość: LC IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.05, 12:08
    S(A)5 ma sens zawsze w końcu łączy 4 i 5 największe miasta w Polsce, i przede
    wszystkim najważniejszy jest odcinek Poznań- Wrocław.
  • Gość: smar IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.05, 12:15
    Gość portalu: LC napisał(a):
    > S(A)5 ma sens zawsze w końcu łączy 4 i 5 największe miasta w Polsce, i przede
    > wszystkim najważniejszy jest odcinek Poznań- Wrocław.
    Jasne, przy czym odc. Poznań - Leszno jest odnowiony, poszerzony, więc jest ok.
    Najgorzej jest od Rawicza do Wrocka (wąsko, bez poboczy, zakręty, łuki,
    nawierzchnia...).

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka