Dodaj do ulubionych

Czy zawieszenie linii 3 jest dobre?

IP: *.ale-czat.com.pl 20.06.03, 15:29
Moim zdaniem tak.Jeżdzi pusta, a ruch jest znikomy. wypowiedz się i ty! Czy
według ciebie są jeszcze jakieś linie które wymagają zmian? Ja myśle o
skróceniu 16 do Marcinkowskiego i 11 do Starołęki(pomysły z gazet
poznańskich).wypowiedz sie!
Obserwuj wątek
    • being28 16 i 11 20.06.03, 15:52
      Sprobuj dojechac z Piatkowa na Politechnike. Chodzi o bezposrednie polaczenie.
      A 11 szybciej dojedziesz z dworca na Rataje niz 5 i roznymi innym
      polaczeniami.
      --
      A łyżka na to: jest Pan zerem.
    • Gość: Tomaj Re: Czy zawieszenie linii 3 jest dobre? IP: *.icpnet.pl 20.06.03, 17:50
      Gość portalu: Mike napisał(a):

      > Moim zdaniem tak.Jeżdzi pusta, a ruch jest znikomy. wypowiedz się i ty! Czy
      > według ciebie są jeszcze jakieś linie które wymagają zmian? Ja myśle o
      > skróceniu 16 do Marcinkowskiego i 11 do Starołęki(pomysły z gazet
      > poznańskich).wypowiedz sie!

      Zawieszenie linii 3 na okres wakacji nic nie zaszkodzi, ponieważ gdy szkoła na
      ul. Przełajowej jest zamknięta to na linii 3 wystepuje bardzo znikoma
      frekwencja, ale gdy sie rozpocznie nowy rok szkolny to linia 3 powinła zostac
      odwieszona, bo uczniowie własnie beda dojezdzac do szkoły ta linia. Do linii 11
      nie mam prawie nic oprócz tego ze w soboty jezdzi częsciej nic w dni robocze, i
      tylko tego bym sie uczepił. A linia 16 powinła zostac tak jak jest teraz.
    • Gość: Y Re: Czy zawieszenie linii 3 jest dobre? IP: *.pbp.poznan.pl / 10.0.2.* 24.06.03, 13:37
      Żadna linia nie powinna być zlikwidowana, tylko rozkład powinien być
      zracjonalizowany tzn. 11 i 9 nie powinny jeździć razem (bo już nie muszą, czego
      w MPK chyba nie wiedzą), podobnie np. autobusy 68 i 71, na Wilczaku oprócz
      uczniów i studentów mieszkają ludzie - czy zjedżżające na noc tramwaje będą ich
      zabierać?; 16 powinna jeżzić tak jak inne linie dłużej i w soboty i w niedziele
      • Gość: david DO WYDZIAŁU INZYNIERII MIASTA!!! BLAGAM WYSŁUCHAJC IP: *.ale-czat.com.pl 24.06.03, 15:14
        Mieszkam na poznańskich Winiarach i nie mogę patrzeć na idiotyzm rozkładu jazdy
        linii 11 i 9 !!!! Po co one jadą razem? 11 jako linia słabsza powinna jechać 3
        minuty przed a nie 3 minuty za 9!! Zimowy rozkład powinien skrócić 11 do
        Starołęki, puścić ją co 10 minut w dni robocze albo żeby co 2. kurs odbywał się
        co 10 minut i powinien być taki żeby 11 i 9 się nie zjeżdżały!!!
        16 do marcinkowskiego i tylko do 19!
        3 do 20 co 20 minut a w soboty i święta wcale!!
        4 i 7 przez chartowo
        1 przez zamenhoffa
        • Gość: lukaszbandi ale... IP: *.icpnet.pl 24.06.03, 16:15
          Z tą 16 sie nie zgodzę. Wręcz jestem za tym aby stała się typowa linią. Resztę
          pomysłów popieram! We wszystkich wątkach na temat komunikacji pojawiaja się te
          same osoby. Czy ktoś tez jest z KMPS?? Pozdrawiam!!
            • lowca.masek Re: ale...odpowiedź dla lukaszbandi' ego 25.06.03, 01:00
              Gość portalu: david napisał(a):

              >tak historyczna linia jak 3

              Małe pytanko: co historycznego jest w "trójce"??? Na Wilczak jeździ dopiero od
              10 lat, wcześniej przez kilkadziesiąt związana była z Dębcem (Wildą) i
              Grunwaldem (Junikowem), a przed wojną z Dębiną (nieistniejąca już trasa przez
              Drogę Dębińską). Znam kilka innych tras, które zasługują na to miano, choćby
              13 - w zasadzie od początku istnienia z Grunwaldu na Rataje (na obecnej trasie
              od 1967 bez zmian nie licząc oczywiście objazdów remontowych), nie wspominając
              o "dwójce" - z Jeżyc na Wildę od 1896 r. (jeszcze tramwaje konne!)z przerwą w
              latach 1925-45 (wtedy na Ostrów Tumski). "Trójka" może i jest potrzebna
              (chociaż mam wątpliwości), ale nazywanie jej historyczną to już przesada!
        • Gość: Kot Behemot Re: DO WYDZIAŁU INZYNIERII MIASTA!!! BLAGAM WYSŁU IP: *.man.poznan.pl 27.06.03, 10:25
          Gość portalu: david napisał(a):

          > Mieszkam na poznańskich Winiarach i nie mogę patrzeć na idiotyzm rozkładu
          jazdy
          >
          > linii 11 i 9 !!!! Po co one jadą razem? 11 jako linia słabsza powinna jechać
          3
          > minuty przed a nie 3 minuty za 9!! Zimowy rozkład powinien skrócić 11 do
          > Starołęki, puścić ją co 10 minut w dni robocze albo żeby co 2. kurs odbywał
          się
          >
          > co 10 minut i powinien być taki żeby 11 i 9 się nie zjeżdżały!!!

          Jak na Piatkowską skierowaćby tylko 9, to na pewno nie zjedzie się ona z 11!
          Tym bardziej, że jedna linia tam w zupełności starczy.
    • Gość: Lc Re: Czy zawieszenie linii 3 jest dobre? IP: *.poznan.sdi.tpnet.pl 25.06.03, 12:10
      Skoro jeździło nią mało osób w wakacje to powinno się kursy zawiesić, zresztą
      odpowiedź na to pytanie poznamy we wrześniu, kiedy mieszkańcy rejonu ocenią,
      czy brak tego połączenia był dla nich dużym utrudnieniem, czy nie.
      Nie uważam jednak, aby zmnieszenie częsttliwości kursowania z 15 minutowej na
      20 dało pozytywny skutek wręcz preciwnie liczba pasażerów zmaleje. Skoro
      autobus z Wilczaka w rejon zamku bedzie kursował co 15, a trójka co 20, to
      nieliczni ludzie jeżdżący tą linią zrezygnują z niej. Zresztą przykład 11
      wskazyje, że zmniejszanie częstotliwości nie wiele daje. Moim zdaniem po
      wznowieniu kursów 3 powinna zawracać przez Marcinkowskiego. Po skierowaniu 16
      przez Śródkę, brakuje tramwaju z Fredry na Marcinkowskiego. ( a po przebudowie
      pętli na Ogrodach lub wybudowaniu nowej przy ul Polskiej trójka powinna udać
      się na Jeżyce Przy okazji moga by odciążyć 1 i była by alternatywą dla 82 jako
      dojazd z Winograd na Ogrody
      Jeśli chodzi o rozkład 11 to jej letni rozkład jest bardziej niż śmieczny,
      jeździ ona żadziej niż w święta (ciekawe czym jest to podyktowane) Rozumiem,
      że MPK ma kłopoty z taborem, ale latem, gdy jedna linia jest zawieszona, a 14
      pozostałych kursyje co 12 minut, to napewno dało by się zapewnić jej
      przynajmniej 18-to minutową częstotliwość.
      • Gość: mahabharata Re: Czy zawieszenie linii 3 jest dobre? IP: *.man.poznan.pl 25.06.03, 19:06
        Gość portalu: Lc napisał(a):

        > Jeśli chodzi o rozkład 11 to jej letni rozkład jest bardziej niż śmieczny,
        > jeździ ona żadziej niż w święta (ciekawe czym jest to podyktowane) Rozumiem,
        > że MPK ma kłopoty z taborem, ale latem, gdy jedna linia jest zawieszona, a
        14
        > pozostałych kursyje co 12 minut, to napewno dało by się zapewnić jej
        > przynajmniej 18-to minutową częstotliwość.

        I po co 18minutowa czestotliwosc? Przynajmniej 24 jest wielokrotnoscia
        wakacyjnego cyklu co 12 i dlatego wlasnie jest wybrana taka a nie inna
        czestotliwosc, zeby zgrac sie z wsyztskimi innymi liniami na trasie i nie
        wjezdzac gdzies innemu tramwajowi tuz przed zderzak.

        Alternatywa dla 11 bylo na wakacje:
        - co 12 (za czesto)
        - co 24
        - wcale.

        mhab
    • Gość: david PROPOZYCJA IP: *.ale-czat.com.pl 27.06.03, 14:19
      zlikwidujmy to forum bo te suchary jakie tu czytam przyprawiają mnie o
      mdlości!!!! 51 poradzi sobie zamiast 3 a reaktywację 3 przeprowadźmy po
      zbudowaniu nowej pętli na ogrody(słuszna uwaga). Do idioty KOT....COŚ TAM! 9 na
      piątkowską sobie sama nie poradzi a 11 nie plącze się po całym mieście.Domyślam
      się kto pod tym nick'iem się kryje!!! Poza tym mpk zakupiło 8 używanych wagonów
      z Niemiec więc starczy i na 11. Nie sądzę też aby mpk remontowało torowisko na
      wilczak przy okazji remontu na winogradach bo takiego oba torowiska wymagają!!!
      11 należy skrócić na starołękę i to z PIĄTKOWSKIEJ!! i puścić co 10 minut.
      Jeśli wg kogoś 9 sobie poradzi to zapraszam na wielkopolską w godz.13-17 w
      kierunku PIĄTKOWSKIEJ.W drugą stronę może jeździć pustsza bo jedzie 2 minuty po
      9 a potem nic ale to już wina barrdzo inteligentnego WYDZIAŁU INŻYNIERII
      MIASTA! Dziękuję
      • Gość: Kris Re: PROPOZYCJA IP: *.icpnet.pl 27.06.03, 17:36
        Gość portalu: david napisał(a):

        3 przeprowadźmy po
        > zbudowaniu nowej pętli na ogrody(słuszna uwaga).

        Nie trzeba budować nowej pętli. Kiedyś na Ogrodach kończyło bieg 5 linii
        2,7,8,19 i 20, w dodatku 2 jeździła jakiś czas co 5 min. i podobnie jak 8 miała
        pociągi trójwagonowe. Ogrody pomieszczą czwartą linię, to tylko kwestia
        rozkładu - zresztą obecnie też są 4 linie: 1,2,7 i 17.


        Do idioty KOT....COŚ TAM! 9 na
        >
        > piątkowską sobie sama nie poradzi

        Poradzi, poradzi. To tylko kwestia taboru. W przypadku składu 105-tek bez
        problemu. Nawet GT8 by wystarczył. Jeśli "1" radzi sobie na Dąbrowskiego (patrz
        napełnienie na Moście Teatralnym, chyba nie powiesz mi, że na Wielkopolskiej
        jest aż tylu pasażerów), to "9" z pewnością poradzi sobie na Piątkowskiej.

        >a 11 nie plącze się po całym mieście.

        "11" razem z "1" są to linie, które wiążą cały układ komunikacji tramwajowej. I
        dzięki temu jest taki a nie inny bałagan w rozkładach (np. opisywane przez
        Ciebie odjazdy z Piątkowskiej)

        > 11 należy skrócić na starołękę i to z PIĄTKOWSKIEJ!! i puścić co 10 minut.

        A po co na Starołękę czwarta linia?????
        Odpowiedniejsza byłaby na trasie Górczyn - Hetmańska - Zamenhofa - Zawady,
        dzięki czemu "7" można by skierować na GTR i dać spokój "4".
        Do tego zostałbym przy obecnym rozwiązaniu podzielenia "1" na dwie linie tj.
        Ogrody - Ogrody, z tym że oznaczyłbym te linie jako "7" kólko w jedną stronę
        i "17" kołko w drugą. A "1" z Junikowa przez Hetmańską, GTR do Zawad.
        Do tego wszystkiego "3" na trasie Ogrody - Dąbrowskiego - Kaponiera - Towarowa -
        Wierzbięcice - Dębiec. "9" skrócona do Pamiątkowej, a "10" przez Głogowską-
        Hetmańską.
        I mamy piekny układ. A jeśli chodzi o Wilczak, to tam przydałby się mały
        dwukierunkowy wagonik (np. N - podobnie jak w Bytomiu na linii nr 38) dowożący
        pasażerów do Murawy.
        Podsumowując:
        "1" z Junikowa do Zawad przez GTR.
        "3" na Dąbrowskkiego pomogłaby "7" w jednym kierunku, a "17" w drugim. Poza
        tym, zapewniłaby dawno postulowane przywrócenie połączenia starej "7" tj. Jeżyc
        z Dworcami PKS i PKP, udrożniłaby Towarową.
        "10" dałaby połączenie Dębca z Łazarzem (tak kiedyś było). Teraz trzeba się
        przesiadać dwa razy.
        "11" coś podobnego do starej "12". Dziś wszystkie bimby jadące z Górczyna jadą
        do Centrum. A jest przecież duży potok pasażerski w relacji Górczyn - Hetmańska.
        "9" do Pamiątkowej, bo jedzie od Kaponiery razem z "2" i żeby nie zatłaczać
        pętli na Dębcu (2,3 i 10).
        "7" i "17" jako linie okólne Ogrody - Ogrody (przez Hetmańską - GTR - Śródkę) z
        penością mniej będą komplikować sieć tramwajową, niż dzisiejsza "1".
        Oczywiście wszystkie linie co 10 minut.

        Pozdrawiam!
        • Gość: mahabharata Re: PROPOZYCJA IP: *.man.poznan.pl 27.06.03, 17:53
          O i to jest dobre - wreszcie uklad ktory mi sie podoba. Zwieksza ilosc polaczen
          w miescie bez wielkiego zwiekszania ilosci pociagow. Symulowales moze ile by
          wyszlo wiecej pojazdow w miescie?

          Tylko kwestia nkladow finansowych - przywrocenie do ruchu liniowego
          dwukierunkowego wagonu z pewnoscia pociagnie za soba jego remont. Z tym ze
          pozniej powinno to sie zwrocic w zaoszczedzonych przez miasto wozokilometrach
          (w stosunku do o wiele lepszej oferty przewozowej).

          mhab
        • Gość: LC Na poważne zmiany przyjdzie czas IP: *.poznan.sdi.tpnet.pl 28.06.03, 14:35
          Gość portalu: Kris napisał(a):

          >
          >
          > Nie trzeba budować nowej pętli. Kiedyś na Ogrodach kończyło bieg 5 linii
          > 2,7,8,19 i 20, w dodatku 2 jeździła jakiś czas co 5 min. i podobnie jak 8
          miała pociągi trójwagonowe. Ogrody pomieszczą czwartą linię, to tylko kwestia
          > rozkładu
          - zresztą obecnie też są 4 linie: 1,2,7 i 17.
          Teraz są cztery linie, ale jadą co 12 minut, czyli w 20 pociągów w ciągu
          godziny, a w czasie roku szkolnego było by 22 (zakładając, że 3 będzie jeździć
          co 15 minut)

          > Poradzi, poradzi. To tylko kwestia taboru. W przypadku składu 105-tek bez
          > problemu. Nawet GT8 by wystarczył. Jeśli "1" radzi sobie na Dąbrowskiego
          (patrz
          >
          > napełnienie na Moście Teatralnym, chyba nie powiesz mi, że na Wielkopolskiej
          > jest aż tylu pasażerów), to "9" z pewnością poradzi sobie na Piątkowskiej.
          Jeśli była by możliwość podstawienia bardziej pojemnych pociągów (gt8 lub105)
          to może i sobie poradzi, pytanie tylko z jakich lini je ściągniemy?
          > >a 11 nie plącze się po całym mieście.
          >
          > "11" razem z "1" są to linie, które wiążą cały układ komunikacji tramwajowej.
          I
          >
          > dzięki temu jest taki a nie inny bałagan w rozkładach (np. opisywane przez
          > Ciebie odjazdy z Piątkowskiej)
          > Jak skrócimy 11 do Starołęki to nie będzie się plątać po całym mieście
          >
          > Odpowiedniejsza byłaby na trasie Górczyn - Hetmańska - Zamenhofa - Zawady,
          >
          > Do tego wszystkiego "3" na trasie Ogrody - Dąbrowskiego - Kaponiera -
          Towarowa
          > -
          > Wierzbięcice - Dębiec.
          Na dziś to może i dobre rozwiązanie, ale po wybudowaniu torów przez Ratajczaka
          Z Ogrodów na Dębiec będziemy mieli dwie praktycznie dublujące się linie.
          "9" skrócona do Pamiątkowej, a "10" przez Głogowską-
          > Hetmańską.
          > I mamy piekny układ. A jeśli chodzi o Wilczak, to tam przydałby się mały
          > dwukierunkowy wagonik (np. N - podobnie jak w Bytomiu na linii nr 38)
          dowożący
          > pasażerów do Murawy.
          Po co? Jeśli już zlikwidować trasę na Wilczak to lepszym rozwiązaniem było by
          skierowanie 83 przez Winogrady i Murawę. Zresztą wszystkich przeciwników
          tramwaju na Wilczaku zachęcam, aby w porannym szczycie przejechali się do
          centrum autobusem.
          > Podsumowując:
          > "1" z Junikowa do Zawad przez GTR.
          > "3" na Dąbrowskkiego pomogłaby "7" w jednym kierunku, a "17" w drugim. Poza
          > tym, zapewniłaby dawno postulowane przywrócenie połączenia starej "7" tj.
          Jeżyc
          >
          > z Dworcami PKS i PKP, udrożniłaby Towarową.
          > "10" dałaby połączenie Dębca z Łazarzem (tak kiedyś było). Teraz trzeba się
          > przesiadać dwa razy.
          Gdyby 11 jeździła częściej to masz tylko jedną przesiadkę na Hetmańskiej
          > "11" coś podobnego do starej "12". Dziś wszystkie bimby jadące z Górczyna
          jadą
          > do Centrum. A jest przecież duży potok pasażerski w relacji Górczyn -
          Hetmańska
          > .
          > "9" do Pamiątkowej, bo jedzie od Kaponiery razem z "2" i żeby nie zatłaczać
          > pętli na Dębcu (2,3 i 10).
          > "7" i "17" jako linie okólne Ogrody - Ogrody (przez Hetmańską - GTR - Śródkę)
          z
          >
          > penością mniej będą komplikować sieć tramwajową, niż dzisiejsza "1".
          > Oczywiście wszystkie linie co 10 minut.
          >
          Obecnie nie kombinował bym zbytnio z większymi zmianami tras bo dużo lepszego
          rozwiązania nie sworzymy, nad poważniejszymi zmianami tras (11 z górczyna na
          zawady, czy jak powinny jechać tramwaje z Dębca pomyślimy przy okazji oddawania
          do użytku nowych tras

                • jesol Re: 04.07.03, 06:56
                  A co powiecie na taką propozycję:
                  3 - Ogrody - Dąbrowskiego - Kaponiera - Św.Marcin - Towarowa - M.Dworcowy -
                  Kaponiera - Dąbrowskiego - Ogrody
                  11 - Wilczak - Kaponiera - Głogowska - Hetmańska - Starołęka
                  16 - pozostaje bez zmian
                  9 - zmiana taboru ma wielkopojemny
                  • Gość: motorowy Re: IP: *.man.poznan.pl 07.07.03, 14:24
                    jesol napisał:

                    > A co powiecie na taką propozycję:
                    > 3 - Ogrody - Dąbrowskiego - Kaponiera - Św.Marcin - Towarowa - M.Dworcowy -
                    > Kaponiera - Dąbrowskiego - Ogrody

                    Stanowczo chociażby Pamiątkowa, z uwagi na socjal, możliwość zmian służb i
                    posiłków (Ogrody nie dałyby rady).


                    > 11 - Wilczak - Kaponiera - Głogowska - Hetmańska - Starołęka

                    Jeżdżę tą linią i głupotą byłoby pozbawienie mieszkańców GTR-u drugiej linii
                    jadącej przez r. Starołęckie w ciągu Hetmańskiej. Poza tym w przypadku awarii
                    na mieście, to zazwyczaj "1" już nie jedzie i co wtedy? Wbrew pozorom, na tym
                    odcinku "11" ma już swoich pasażerów. Wystarczy popatrzeć ilu ludzi idzie
                    codzień na wprost przez rondo Starołęckie.
                    Obecna trasa "11" jest nienajlepsza, z Lecha na Śródkę nikt nią nie jeździ bo
                    są "1" i "16" i w razie awarii na Śródce stoi cała Hetmańska ("1", "7" i "11")
                    Tak trudno zastosować to rozwiązanie z przed dwóch lat, kiedy cofaliśmy "11"
                    i "5" przez pętlę na Lecha i skrócić bieg "11" do os. Lecha? Wszystkie wagony
                    niemieckie i holenderskie (i większość stopiątek po modernizacjach) są
                    wyposażone w stanowisko z tyłu wagonu umożliwiające cofanie.
                    Nawet dla usprawnienia wymiany pasażerów na końcowym przystanku Lecha, nie
                    trudno byłoby dobudować żeberko równoległe do toru odjazdowego w kier. Centrum,
                    na którym znajdowałby się przystanek dla wysiadających z "11". Przy
                    dzisiejszych rozwiązaniach technicznych, można nawet skusić się o małą
                    sygnalizację na tracka, albo na pętlę indukcyjną, co umożliwiłoby bezpieczne
                    wycofanie "11".
                    Po co czwarta linia na Starołękę????


                    > 16 - pozostaje bez zmian

                    OK. I synchronizacja z "11".

                    > 9 - zmiana taboru ma wielkopojemny

                    KONIECZNIE!!!




                  • Gość: LC Trzcia propozycja poważniejszych zmian IP: *.poznan.sdi.tpnet.pl 07.07.03, 21:11
                    jesol napisał:

                    > A co powiecie na taką propozycję:
                    > 3 - Ogrody - Dąbrowskiego - Kaponiera - Św.Marcin - Towarowa - M.Dworcowy -
                    > Kaponiera - Dąbrowskiego - Ogrody

                    Po przebudowie pętli na Ogrodach (lub wybudowaniu na Polskiej) Można pomyślec
                    nad możliwościami trasy czwartej linii z Ogrodów pytanie co będzie pierwsze
                    nowa pętla czy trasa przez Ratajczaka w drugim przypadku kierowanie 3-ki przez
                    Most Dworcowy nie byłby mądry.
                    > 11 - Wilczak - Kaponiera - Głogowska - Hetmańska - Starołęka

                    Czyżbyś tęsknił za czasami, kiedy 3-ka jechała z Wilczaka na Pamiątkową przez
                    Głogowską? Choć przyznaję rację, że tramwaj z Wilczaka może jechać albo
                    Głogowską albo na Jeżyce. I drugie pytanie, czy więcej ludzi jeździ 11 na
                    Winiary, czy pojedzie nią na Wilczak? A propos propozycji motorowego , aby 11
                    jechała na Lecha dla mnie to obojętne, czy pojedzie na Starołękę, czy na Lecha
                    więc niech zadecydują mieszkańcy, ale co do cofania jej tam to uważam za zły
                    pomysł. Za dużo wniesie wtedy haosu. Dobrym rozwiązaniem była by trasa na
                    Franowo, ale kiedy powstanie? albo przebudować pętle na Lecha tak, aby bimby
                    mogły zawracać w stronę Żegrza.
                    > 16 - pozostaje bez zmian
                    Również tak uważam
                    > 9 - zmiana taboru ma wielkopojemny
                    W miarę możliwości jak najszybciej i 11 zostaje na Winiarach. Osobiście
                    wolałbym aby jechał tramwaj co 5 minut i krótszy niż bardziej pojemny co 10.

                    Dla zwiększenia popularności tramwaju z Wilczaka można zastanowić się nad
                    rozwiązaniem takim:
                    1- Junikowo Zawady przez Rondo Rataje
                    3- Wilczak Marcinkowskiego
                    4- Starołęka Ogrody Przez R. Rataje, Pl. Wielkopolski
                    7- Ogrody Lecha przez Hemańską (docelowo na Franowo z 16)
                    11- Do Zawad przez GTR z Piątkowskiej

                    Ale tu też pojawiają się pytania typu, czy sama dziesiątka wspomagana przez
                    autobusy 69 i 71? da sobie radę z Osiedli Winogradzkich do Centrum, bo przy 10
                    minutowej częstotliwości 3-ki Na ulicy Winogrady nie powinno być problemów.
                    Oraz czy brak tramwaju z Garbar na Żegrze będzie dużym problemem?
                    Zresztą bez przebudowy pętli na Lecha ( wybudowaniu trasy na Franowo) nie ma co
                    go wdrażać.
              • Gość: Kris Re: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IP: *.man.poznan.pl 07.07.03, 14:05
                Gość portalu: mike napisał(a):

                > Te głupoty krisa to powrót do historii a przecież rozkład po to zmieniono aby
                > ten debilizm z 24 liniami zakończyć!!!!!

                A kto tu mówi o 24 liniach????
                Oczywiście wg. Ciebie lepiej kazać wszystkim biegać z jednej strony
                skrzyżowania na drugą (np. Traugutta, Głog/Hetm) sprzedając bilety czasowe
                umożliwiające przesiadkę, ale likwidując zarazem podwójne przystanki, które tą
                przesiadkę umozliwiają, wozić powietrze "trójką"...
                Jakbyś pomyślał, to zauważyłbyś, że ilość linii nie uległaby zmianie. A za to
                polepszyłaby się ilość połączeń w mieście, bez drastycznego zwiększania ilości
                pociągów.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka