Dodaj do ulubionych

_________PKP - Kup bilet przez Internet

21.08.07, 17:26
PKP myslałby ktos ze gorzej byc nie może a tu prosze, idą z duchem czasu ";-)



Zapraszamy do korzystania z nowoczesnego systemu e-IC, który z pewnością ułatwi Państwu planowanie podróży i zaoszczędzi czas. Dzięki tej usłudze będą mogli Państwo zarezerwować i kupić bilety przez Internet.

System e-IC PKP Intercity umożliwia kupno biletu on-line na wybrane pociągi InterCity, Ekspress, pociągi dzienne i nocne Tanich Linii Kolejowych. oraz miejsca w wagonach sypialnych i kuszetach w pociągach regionalnych w komunikacji krajowej.

Należność ze bilety zostaje pobrana z bankowej karty umożliwiającej płatność elektroniczną (obsługiwane: VISA, MasterCard, AmericanExpress). Wkrótce uruchomiona zostanie także opcja płacenia przelewem internetowym. Dodatkowo dzięki e-IC posiadacze Kolorowych Kart Intercity mogą rezerwować miejsce w wybranym pociągu.

Zabezpieczenia transakcji i danych osobowych było dla nas najważniejszym aspektem projektowanego systemu. Dziś możemy powiedzieć są one na najwyższym światowym poziomie.

Od 1 marca 2007 PKP Intercity rozszerza sprzedaż internetową biletów.

PKP Intercity wprowadza dwa dodatkowe elementy:

1. Sprzedaż dla osób trzecich. Będzie ona umożliwiała zakup przez zarejestrowanego Klienta e-IC biletu na inną osobę (maksymalnie dla 6 osób przy jednym zakupie). Oznacza to, że na bilecie będzie znajdowała się informacja o podróżnym (podróżnych), któremu kupiono bilet. Podróżny będzie identyfikowany w pociągu dowolnym dokumentem ze zdjęciem. Dane podróżnego (imię, nazwisko oraz nr dok. ze zdjęciem) będzie musiał wprowadzić płatnik (osoba zarejestrowana w systemie e-IC) przy zakupie biletu.


2. Płatność przelewami. Oprócz obsługi trzech typów kart będzie już można płacić przelewami. Na początku dostępne będą obsługiwane przelewy internetowe:
mTransfer (mBank)
MultiTransfer (MultiBank)
Płacę z Inteligo (Inteligo)
Płacę z Nordea (Nordea)
Przelew24 (BZ WBK)
Przelew z BPH (BPH)
Płacę z PKO Inteligo
W miarę do dostosowywania możliwości technicznych, lista obsługiwanych banków będzie rozszerzała się.



pkp.pl/cop/biletprzezinternet
--
---i po co tyle krzyku?
Edytor zaawansowany
  • striepo 21.08.07, 17:33
    Koniec legendy? PKP Intercity ogłasza przetarg na obsługę 100 wagonów barowych i restauracyjnych.

    W kolejowej kuchni szykuje się rewolucja. Obecnie bary i restauracje w pociągach prowadzi Wars, w którym PKP Intercity (PKP IC) mają nieco ponad 50 proc. udziałów (reszta należy do skarbu państwa). Ale możliwe, że spółka straci zajęcie. Przewoźnik ogłosił pierwszy otwarty przetarg na gastronomiczną obsługę podróżnych. Dlaczego?

    - Po pierwsze, umowa z Warsem nie jest dla nas zbyt korzystna. Po drugie, ogłoszenie przetargu wymuszają przepisy. Po trzecie i najważniejsze, uważamy, że urynkowienie usług gastronomicznych w pociągach daje gwarancję najwyższej jakości - wyjaśnia Czesław Warsewicz, prezes PKP Intercity.

    Na stacji PRL

    Jaki jest Wars, każdy widzi. Podczas gdy PKP Intercity gnają do przodu, stale poprawiając komfort jazdy, gastronomiczna spółka stanęła na stacji PRL, a nawet zaczęła się lekko staczać. Wystrój wagonów barowych - oględnie mówiąc - jest muzealny. Prezes Warsewicz bije się w piersi, że duża w tym wina właściciela taboru (obecnie są nim PKP IC), który przez lata nie zadbał o remonty i wagony nadgryzł ząb czasu. Ale to już przeszłość.

    Jeszcze w tym miesiącu na tory powinien wjechać pierwszy zmodernizowany wagon barowy, a do końca roku do eksploatacji wejdą kolejne trzy. Tyle na początek, w ramach pilotażu. Zmodernizowane wagony mocno różnią się od obecnie kursujących. Część gastronomiczna zajmie tylko połowę powierzchni, resztę - przedziały dla podróżnych.

    IC Cafe

    Jeśli nowa aranżacja przestrzeni spodoba się podróżnym w przyszłym roku, wszystkie wagony barowe pójdą do remontu. Albo pojawią się zupełnie nowe, bo przewoźnik ma pomysł na kompletne przemeblowanie kuchni dla podróżnych.

    - Chcemy wprowadzić kategorie usług gastronomicznych dla klientów biznesowych oraz pozostałych podróżnych - zapowiada prezes Warsewicz.

    Pierwszych chce podejmować w IC Cafe, bo tak mają się nazywać wagony gastronomiczne dla klasy biznesowej, które będą dołączane do pociągów Intercity.

    To tylko jeden z pomysłów. PKP Intercity liczą na inwencję zainteresowanych gastronomicznym przetargiem. Oprócz ceny ważnym argumentem oferty ma być ciekawa propozycja na prowadzenie gastronomii dla podróżnych.

    PKP Intercity wystawiają na przetarg łącznie 100 barów i restauracji na kółkach. Przewoźnik spodziewa się dostać za dzierżawę tych wagonów minimum 2,1 mln zł rocznie. Dodatkowo oferent musi zobowiązać się, że w trzy lata, bo tyle ma trwać kontrakt, zainwestuje w tabor kolejne 2 mln zł.

    Następne wagony pójdą pod młotek już niedługo. Prezes Warsewicz zapewnia, że będzie organizował przetarg na obsługę każdego nowego kupionego przez spółkę.

    Kto wygra z legendą

    Czy Wars zostanie odstawiony na boczny tor? Niekoniecznie: PKP IC przed wejściem na giełdę chcą przejąć wszystkie udziały w spółce i ją zreformować.- Wars musi zacząć działać na zasadach rynkowych, dlatego dobrze się stanie, jeśli poczuje oddech konkurencji na plecach - mówi prezes PKP Intercity. Czy pojawią się chętni do prowadzenia kuchni na torach, przekonamy się 5 września, kiedy zostaną otwarte oferty od zainteresowanych przetargiem.

    - Usługi gastronomiczne w pociągach różnią się od gastronomii stacjonarnej bardziej, niż może się wydawać. Inaczej prowadzi się sieć barów, choćby i rozsianych po całej Polsce, a inaczej flotę kilkudziesięciu wagonów gastronomicznych stale przemieszczających się w różnych kierunkach. Niełatwo będzie wejść konkurentom na ten rynek - mówi Andrzej Buczkowski, dyrektor ds. marketingu i rozwoju w Warsie.

    Źródło: Puls Biznesu
    --
    ---i po co tyle krzyku?
  • striepo 21.08.07, 17:47

    Polecamy

    atrakcyjne potrawy i napoje przygotowane ze świeżych produktów.



    W wagonie restauracyjnym:

    >> na śniadanie wystarczy 10 - 20 zł,

    >> na obiad lub kolację z dwóch dań 20 - 40 zł.



    W wagonie barowym o każdej porze są do nabycia

    >> kanapki, przekąski, dania barowe, zimne i gorące napoje.

    Posiłek w wagonie barowym to wydatek kilkunastu złotych.

    www.wars.pl/index.php?r=210&l=pl
    a ha ha ha ale sie ubawiłem, hehehe
    --
    ---i po co tyle krzyku?
  • lukask73 22.08.07, 11:06
    Ale o co chodzi? Obiad w wagonie restauracyjnym nie różni się
    specjalnie od obiadu w przeciętnej restauracji. Obiad w wagonie
    barowym na pewno jest lepszy od posiłku w przeciętnym fast-foodzie.
    Nie da się najeść do syta za piątaka, ale jeśli komuś się nie
    podoba, to przymusu nie ma. Można się najeść przed wyjazdem albo
    wsuwać kanapki w przedziale (byle nie z czosnkową kiełbasą).
  • l.george.l 21.08.07, 22:25
    striepo napisał:

    > PKP myslałby ktos ze gorzej byc nie może a tu prosze, idą z duchem
    czasu ";-)
    [...]

    Tylko odór moczu ciągle ten sam. Jakiś czas temu jechałem slipingiem
    do Krakowa. Przedział w jedynce kosztował więcej niż samolot do
    Londynu. Smrodu, jaki tam panował nie sposób zapomnieć. Miałem
    okazję zobaczyć jak się dba o czystość kibli. Sprzątacz dołożył do
    pojemnika papierowe ręczniki, położył mydełko na umywalce i psiknął
    dezodorantem. Ot i całe sprzątanie.
  • Gość: Zaloguj się IP: *.icpnet.pl 23.08.07, 17:44
    dobrze ci ;)
    zeby cie mole zjadły
  • Gość: pasażer in spe IP: *.icpnet.pl 11.01.14, 22:05
    Jak to teraz działa (pytanie do kupujących)?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.