Dodaj do ulubionych

Polecane szkoły angielskiego w Warszawie

15.07.16, 16:12
Jakie polecacie szkoły angielskiego, szczególnie interesuje mnie poprawienie mówienia, myślę także o zdaniu jakiegoś certyfikatu???
Edytor zaawansowany
  • 15.07.16, 18:39
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • 24.07.16, 20:04
  • 11.08.16, 17:28
    Rzeczywiście metoda oparta na współpracy lektora polskiego i native speaker wygląda zachęcająco
  • 25.02.17, 15:54
    Taka formuła jest the best
  • 16.08.16, 08:13
    ja studiuję na LINGWISTYCZNEJ SZKOLE WYŻSZEJ W WARSZAWIE bardzo wiele się uczę szczerze polecam
  • 05.09.16, 09:16
    Może troszkę wiecej szczegółów
  • 06.09.16, 22:53
    Szkoła językowa BEST Academy of Languages - nuaka wyłącznie z Native Speakerami w grupach max. 8-osobowych. Płatność w ratach miesięcznych bez dodatkowych kosztów. W czasie zajęć używane są dodatkowe materiały w postaci tabletów, fiszek. gier edukacyjnych itp.
    Więcej informacji www.bestacademy.pl biuro@bestacademy.pl
  • 08.09.16, 09:36
    do centrum egzaminacyjnego - tam gdzie się znają na przygotowaniu do tak wysokiego poziomu. W niektórych szkółkach dostaniesz lektora, który będzie się uczył razem z tobą, a chyba nie za to płacisz ciężkie pieniądze ;) Ja w Warszawie uczyłam się w Langu na Niepodległości - wdrapać się na 3 piętro nie jest łatwo (no i wystrój nie w moim guście) ale warto, bo lektorka super, grupa nieduża i A z CAE :)))))))) Sorki, musiałam się pochwalić, bo jestem mega dumna z siebie
  • 13.09.16, 13:03
  • 15.09.16, 19:50
  • 05.10.16, 11:57
    Ja miło wspominam naukę w Metropolitan School
  • 03.11.16, 10:48
    Polecam translator m-translate.pl , który jest nowoczesnym translatorem oraz za pomocą którego Twoje dziecko będzie uczyć się języków obcych z radością.
  • 06.12.16, 18:15