Dodaj do ulubionych

VII LO im. Baczyńskiego to DNO

IP: *.34.udn.pl 04.09.05, 22:31
potwierdzaja to wszystkie opinie. jest tam bardzo zle. okropne kradziezy i
brak kultury. nie idzcie tam.
Edytor zaawansowany
  • Gość: ~monia IP: *.radom.cvx.ppp.tpnet.pl 04.09.05, 23:59
    A skąd bierzesz te opinie? Chodzisz tam?
  • Gość: opoj IP: *.tkdami.net / *.tkdami.net 05.09.05, 09:57
    no to jednym słowem prawdziwa szkoła życia
  • Gość: Szycha IP: *.tkdami.net / *.tkdami.net 23.09.05, 16:25
    Baczyński to wypasiona szkoła z klasą!!!!!!!!
  • Gość: SZYCHA IP: *.tkdami.net / *.tkdami.net 23.09.05, 16:29
  • Gość: K.K IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.09.05, 13:48
    Hehe a co już zostałeś wyśmiany lolku przez klase i masz doła bo liczyłeś że
    nowa szkoła cos zmieniw wtoim zyciu?:) hehehehehe szkoła jest super , kto
    chodził to wie.A kto jest leszczem to jedynie u mamy pod kiecka bedzie sie czul
    dobrze.
  • Gość: XX IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.09.05, 14:23
    Czy K.K to znaczy QU.. KRETYN??
  • Gość: marcin IP: *.tkdami.net / *.tkdami.net 07.09.05, 15:19
    ja skanczylem ta szkole a potem prawo na dobrej uczelni takze chyba ta szkola
    nie jest taka zla jesli ktos sie chce uczyc
  • Gość: Kornelia IP: *.radom.net 16.09.05, 10:46
    Jeżeli ktoś wyśmiewa coś czego nie zna to sam jest dla mnie dnem...
    Chodziłam do tego liceum i bardzo miło go wspominam! Nauczyciele super-
    szczególne pozdrowienia dla pani profesor Dobrowolańskiej:)
  • Gość: marcin IP: *.tkdami.net / *.tkdami.net 16.09.05, 12:26
    przyłączam się do pozdrowień ;)
  • 21.09.05, 16:52
    Hahahahahaha... No nie mogę!! Widzę że masz złe informacje!! Baczyński to
    najlepsza szkoła pod słońcem... Achillesie widzę ze po prstu masz jakieś
    doswiadczenia związen z tą szkolą które niekorzystnie wpłynely na Twoją
    psychikę no cóż... dla mnie sam okazałeś się DNEm w tym momenecie i nie obrazaj
    mojej szkoły czubie!!!!!!!!!!!! Przyłączam się do pozdrowień moich poprzedników
    i dodaję jeszcze prof. Grymułę buziaki
  • Gość: Absolwentka IP: *.radom.pl 21.09.05, 18:21
    Jestem absolwentką VII i mam bardzo mile wspomnienia, szczególnie fajnie
    wspominam kocerty rockowe klasy muzycznej d. Jesli chodzi o poziom szkoly to
    nie wyrządzil mi szkody, tu czy w Chałubińskim nauka jest taka sama. Skończyłam
    studia wyższe, filologie angielska wiec chyba czegos mnie tam nauczyli.
    Pozdrawiam dawnych i obecbych nauczycieli.
  • 21.09.05, 16:54
    Hahahahahaha... No nie mogę!! Widzę że masz złe informacje!! Baczyński to
    najlepsza szkoła pod słońcem... Achillesie widzę ze po prostu masz jakieś
    doswiadczenia związane z tą szkolą które niekorzystnie wpłynely na Twoją
    psychikę no cóż... dla mnie sam okazałeś się DNEM w tym momenecie i nie obrazaj
    mojej szkoły czubie!!!!!!!!!!!! Przyłączam się do pozdrowień moich poprzedników
    i dodaję jeszcze prof. Grymułę!! buziaki ;) ;* :*:*:*
  • Gość: pam IP: *.udn.pl 21.09.05, 17:06
    Latam do baczyńskeigo juz 2 rok i za nic nie zmieniłabym szkoły!!!! Jest w niej
    zajefajnie.I bez kitu dobre liceum hehe. Kazdy kto ma coś do VII LO niech sie
    najpierw zastanowi nad tym-dobrze radze!!!pozdro dla garbików z 2.....
  • Gość: MYSZA S IP: *.udn.pl 21.09.05, 17:39
    Co jest z wami ludziskami o czym my tu rozkminiamy? Baczyński to jest szkoła
    która wykształci największego matoła, klimat panuje tu zajebisty bo jestem 30-
    st numer z listy, a tak ogółem to co tu gadać jak ktoś tam chodzi to już wie
    sam o co mi chodzi....cool school, cool people.POZDROWIENIA DLA CAŁEJ KLASY 2E
    I MOICH KOCHANYCH GARBIĄTEK;
    myszy2,pameli,bzyka,marty,kermosa,błażeja,grajosa,darki :-).....::::d(*_*)b::::.
    BaCzYńSki:szkoła na medall!!!!!!!!!
  • Gość: Marcia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.09.05, 18:00
    Jasne ze to cool szkoła! wspaniali ludzie, to nie tylko takie gadanie ale
    prawda, atmosfrea wporzadku, ludzie super, szczerze piszac to ciesze sie ze
    wybralam ta szkolke, a ci ktorzy pisza inaczej ode mnie znaczy ze albo nie
    chodza do tej szkoly albo maja zle wspomniena i sa nawiedzeni! oczywiscie
    pozdrowienia dla kuplelek i kumpil z najlepszej klasy 2 e dla garbiatek o
    kosiorow buzkiiiiiiii
  • Gość: zajcew IP: *.tkdami.net / *.tkdami.net 21.09.05, 19:44
    tak na marginesie to gdzie wogole jest ta szkoła?
  • Gość: konkurencja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.09.05, 20:11
    Szkoda mowic gdzie jest ta buda.
    Syf i wielkie Gow.o.
    Taka tam szkola ktora niby ksztalci!
    Ale kogo?
  • Gość: Bajka IP: 82.139.43.* 21.09.05, 22:22
    kształci np. mnie i nie obrazaj mojej szkoly!! A jak jestes taki kozak to
    napisz z jakiej Ty jesteś szkoly... haha bo odwaga jak widze nie grzeszysz
  • Gość: marcin IP: *.udn.pl 22.09.05, 07:43
    prawników m.in.
  • Gość: Bajka IP: 82.139.43.* 22.09.05, 15:14
    Chyba nie musze teraz udowadniać że Baczyński to świetna szkoła... A jak Cie
    tkoś zbił Achillesie no to wybacz widocznie komuś się nie spodobaly Twoje
    komentarze glupie... hehe przykro mi niezmiernie o mojej szkole zdania nie
    zmienię... Pozdrawiam wszytskich absolwentów Baczyńskiego
  • Gość: ZioMek IP: *.internet.radom.pl 23.09.05, 22:06
    BAczynski jest zajefajna szkola i za nic bym jej nie zmienil :)))
  • Gość: BaQlan IP: *.udn.pl 23.09.05, 22:15
    Ja pier**** znowu jakis dupek wywoluje sensacje na temat baczynskiego.. wchodzac na rozne forum tej gazety mam wrazenie ze zakladaja je jakies niedo*** dzieci...chlopie masz jakas ryse na mozgu...poprostu zal mi ciebie bo pieprz*** glupoty.. baczynski to calkiem dobra szkola nie jest tak zle... spoko nauczyciele co potrafia uczyc a nie tak jak w innych szkolach.. i wreszcie ODWALCIE SIE OD BACZYNSKIEGO.. a jak masz ty achilles masz problem to szukaj go u mamusi pod spudnica.. moze cos znajdziesz...
  • Gość: aag12 IP: *.radom.pilicka.pl 22.09.05, 09:26
    Konczyłam szkołe 9 lat temu i szkoła była super, choć to były jej poczatki jako
    liceum, nie sadze że szkoła to dno bo wielu moich znajomych z liceum zajmuje
    całkiem ciekawe stanowiska, więc wyniesli coś z tej szkoły. Pozdrawiam
    maturzystów rocznik 1996
  • 22.09.05, 11:50
    Przyłączam się do pozdrowień. Ukończyłem VII LO w 1996 r.i nie "przeszkodziło"
    mi to w ukończeniu studiów i znalezieniu pracy (też jestem prawnikiem jak
    marcin). Zresztą myślę, że kończyliśmy jedną klasę (A). Pozdrawiam. Marcin G.
  • Gość: aag12 IP: *.radom.pilicka.pl 22.09.05, 12:50
    Pozdrowienia dla Marina G i Marcina W myślę, że to wy chłopaki Agnieszka P(
    wtedy S)
  • Gość: aag12 IP: *.radom.pilicka.pl 22.09.05, 12:51
    zapomniałam dodac też konczyłam klasę A
  • Gość: marcin IP: *.tkdami.net / *.tkdami.net 22.09.05, 13:33
    bardzo mi milo spotkac choc tylko na forum znajomych ;) z czasow liceum
  • Gość: sonoAndrzej IP: *.wroclaw.mm.pl 22.09.05, 17:18
    Hej! Ja skończyłem Baczyńskiego w 2003 roku, zatem całkiem niedawno. Obecnie
    studiuję prawo i muszę stwierdzić, że wiedza wyniesiona z tego liceum bardzo mi
    pomogła na pierwszym roku studiów.
    Bardzo miło wspominam naukę w tej szkole. Pozdrawiam gorąco całe grono
    pedagogiczne szczególnie: Panią profesor Łozicką, Kupisz, Dobrowolańską i
    innych zajefajnych nauczycieli:))))
    PS. Osoby piszące, że liceum to jest dnem, są zwyczajnymi nieukami. Fakt łatwo
    jest do Baczyńskiego sie dostać, ale trudno utrzymać.
  • 23.09.05, 07:22
    Cześć Aga! Serdecznie pozdrawiam! Juz nie długo 10 - cio lecie matury. Może
    wykombinujemy spotkanie klasowe?
  • Gość: Dj Paul Sambor -2a IP: *.internetdsl.tpnet.pl 23.09.05, 16:14
    Ale jaja, jakis jeden leszcz wywołał taką dyskusje!!! ;] ja osobiście chrzanie to co powiedział "achu*jles" bo nie ma on racji.. O czym dobrze wiedzą obecni i byli uczniowie tej szkoły. Na stan wizualny nie mozna narzekac, poziom naucznia tez jest spox (nie jest tak łatwo;) A co najlepsze mozna sobie na przerwach popatrzec na młode, mądre, piękne laseczki, dupeczki.. np. z obecniej klasy 2e czy 2c ;)(2005/06) Pozdro dla uczniów! BaQ BaQ-to jes sQad!
  • Gość: marta IP: *.udn.pl 23.09.05, 16:39
    hmmmm achilles jak widac bardzo malo wiesz na temat tej szkoly..... i nie mow
    tak bo to jedna wielka bzdura....zapewne ktos (jakis nauczyciel)moze postawil
    ci glane i teraz tak piszesz... ale to twoj problem w szkole trzeba sie
    uczyc .... a w Bacczynskim latwo nie jeste...a swoje beznadziejne wypowiedzi
    zostaw dla siebie....beznadziejny jestes....
    Pozdro dla wszytskich uczniow obecnych i bylych Baczynskiego:*:*:*:*:*:*:*:*:
  • Gość: Bajka IP: 82.139.43.* 23.09.05, 20:04
    Pawełku czemu ja nie mam Twojego nr GyGy daj no mi albo do mnie napisz!!
    Paulina P.
  • Gość: młaaa IP: 82.139.43.* 23.09.05, 22:15
    nie no szkoda słów poprostu...nie wiem kto to wymyslil...nasza szkolka jest THE
    BEST!!!chodze tam od 2 lat i wszystko mi pasuje...pewnie ze niektorzy
    nauczyciele sa zdeczka inni no ale tak to chyba w kazdej szkole jest...ludzie
    tez sa spoczko...wogole to nie zamulajcie nerki z takimi beznadziejnymi
    tematami bo czlowiekowi tylko ziewac sie chce...:P
  • Gość: doktorek IP: *.183.udn.pl 23.09.05, 22:45
    Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaak. Może i fajnie to tam jest, ale do szkoły chodzi się w
    innym celu. Zerknąłem do źródła
    (www.oke.waw.pl/assets/matura/matura_poza_waw.pdf
    I cóż tam można wyczytać. Zacznijmy od danej najważniejszej: zdawalność matury
    w 2005 roku. Na poziomie kraju: 86,5%, na Mazowszu - lepiej, bo 87,4%.
    Baczyński: na 141 zdających egzaminu nie przeszło 56 osób! Oznacza to
    zdawalność 71,6%, czyli 15% poniżej średniej w całym kraju. Jeśli porównamy ten
    wynik z wywoływanym w dyskusji Chałubińskim (na 353 osoby nie zdało 6,
    zdawalność 98,3%), czy Kochanowskim (na 153 osoby, nie zdały 2, zdawalność
    98,7%) to wszystko jest jasne. ALe podrążmy trochę ten temat. Weźmy fizykę.
    Zdawała 1 osoba, można domniemywać, że uważała się za dobrą i wiązała z tym
    przedmiotem swoje studia. Uzyskała 14% punktów. Można powiedzieć wypadek przy
    pracy. OK. Weźmy matematykę. Średni wynik w Polsce (poziom podstawowy) to nieco
    ponad 50% możliwej liczby punktów. W wiodącym liceum Baczyńskiego to 28%. Na
    rozszerzonym: w Polsce ponad 30%, w Baczyńskim 12%. Można porównywać i
    porównywać, ale mi się znudziło (szczególnie ciekawie wygląda zestawienie
    wyników poszczególnych przedmiotów z Chałubińskim i Kochanowskim). A, byłbym
    zapomniał o najważniejszym: z raportu wynika, że liceum jest również w Przytyku
    (mimo wszechstronnej wiedzy i niebywałej elokwencji nie wiedziałem o tym) i
    daje ono lepsze perspektywy uczniom niż Baczyński. Tam maturę zdało ponad 75%
    uczniów.
  • Gość: absolwent IP: *.udn.pl 24.09.05, 21:01
    Chodziłam do tego ogólniaka 4 lata temu przez 4 lata i jedno wiem że nie
    chodziły na pewno matoły.Wiele bym mogła napisać o nauczycielce od fizyki p.
    Barbarze Bujale.Wrednej,zajadłej i nie mającej czasu na prowadzenie
    lekcji.Wolała na zapleczu pić kawę niż przekazywać wiedzę.Natomiast do klasówek
    była zawsze przygotowana.Sprawdzanie nie zajmowało jej dużo czasu bo na klasę
    to 70% stawiała pał.Jak mogę mieć miłe wspomnienia? Przez 3 lata byłam
    zestresowana przez taką k...e.
  • Gość: doktorek IP: *.183.udn.pl 24.09.05, 23:01
    No i są efekty takiego nauczania.
  • Gość: Luśka IP: 82.139.43.* 26.09.05, 11:14
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.