Vectra obsługa klienta -to skandal!!!! Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Kolejna awaria i kolejne szarpanie nerwów związane ze zgłoszeniem

    Zgłoszenie awarii wyglada w wectrze tak. Wykreciłam podany numer,
    obowiazkowo musiałam wysłuchać wszystkich proponowanych ofert i
    nowości. Kiedy juz ,przez naciśnięcie odpowiedniego przycisku,
    skierowałam sie do odpowiedniego działu ,tam dokładnie to samo.
    Muzyki słuchałam około 10 min, z przerwami na przeprosiny, ze tak
    długo. Na końcu usłyszałam informację ,żeby zadzwonić pożniej -
    konsultanci zajęci.
    Trwało to 15 min, i niczego nie załatwiłam. Na ponowne zgłoszenie
    awarii, nie mam już siły.
    Oj , chyba pora żegnać sie z Wectrą!!jeśli załatwienie tak , prostej
    sprawy , jest tak skomplikowane
    • bursztyn9 napisała:

      > Kolejna awaria i kolejne szarpanie nerwów związane ze zgłoszeniem
      >
      > Zgłoszenie awarii wyglada w wectrze tak. Wykreciłam podany numer,
      > obowiazkowo musiałam wysłuchać wszystkich proponowanych ofert i
      > nowości. Kiedy juz ,przez naciśnięcie odpowiedniego przycisku,


      <><><> Na temat "Vectry"pisano już niejednokrotnie na tym forum .Sam pisałem
      kilka wątków które póżniej zanikły bez echa.Przecież tego nikt nie czyta z
      zarządu "Vectry" oni mają wszystko i wszystkich dosłownie w du..e.Zgoda ,tam
      nic nie można załatwić a tym bardziej przez telefon "anormalny" szkoda tylko ze
      nie przez 0700......a to by im pasowało. Kolejki w biurze Vectry są bardzo
      długie jak w sklepach za PRL-u.Dziwię się że po tak licznych skargach nie ma
      siły aby się zając właściwą i dokładną obsługą abonentów.Dopóki firma ta nie
      badzie miała w kablówce konkurencji dopóty będzie ona narzucała swoje żądania
      od nas.Wydaje mi się że tą sprawą powinna zająć się Rada Miasta.Jak była
      "Dami"to było jak było ale było i szło coś załatwić nawet przez telefon.Cóż
      biznes to biznes - ciąg ile się da a pan Kowalski zapłaci a w szczególności
      polski" bogaty "emeryt czy rencista muszący wykupić "najtańszy "pakiet za
      "jedyne" 20 zł z hakiem.Czy nie można ,jak było dawniej mieć antenę zbiorczą na
      kilka podstawowych programów a kto chce niech zakłada nawet przysłowiowy
      dziecinny nocnik w którym będzie na pewno gó..o widać .Czas z tym skończyć bo
      oni nas wykończą .



      --
      << " prawda czy fałsz - oto jest pytanie !? " >>
    • Gość: jth IP: *.radom.vectranet.pl 12.11.08, 15:13
      j.w.
      • Ja w tej sprawie się już wypowiadałem w różnych wątkach na naszym forum ale ten
        podtrzymuję o zachęcam do dalszej dyskusji.Pomoże ?!- nie pomoże ?! oto jest
        pytanie .....
        --
        << " prawda czy fałsz - oto jest pytanie !? " >>
        • Gość: lesny IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.11.08, 17:02
          Podtrzymuję...Z zestawu: telefon, kablówka, internet(jakieś 1,5 roku
          temu) mam w tej chwili tylko kablówkę i tez szukam czegoś
          alternatywnego, wole miec gorszy net z playa niz dawać saię olewać
          tej pseudofirmie, która promocyjną ofertę tworzy dla nowych klientów
          zapominając o starych...Powodzenia im życzę..
          • Gość: ja IP: *.31.radom.pilicka.pl 28.01.09, 20:34
            Gość portalu: lesny napisał(a):

            > Podtrzymuję...Z zestawu: telefon, kablówka, internet(jakieś 1,5 roku
            > temu) mam w tej chwili tylko kablówkę i tez szukam czegoś
            > alternatywnego, wole miec gorszy net z playa niz dawać saię olewać
            > tej pseudofirmie, która promocyjną ofertę tworzy dla nowych klientów
            > zapominając o starych...Powodzenia im życzę..


            Kiedyś internet i telewizja z Vectry i..... porażka! Dziś platforma "N", a co
            do internetu to mam to szczęście że mieszkam w centrum rzut beretem od
            miejskiego hot spotu. Na razie wystarcza. Pozdrawiam wszystkich użerających się
            z monopolistą!
    • Gość: as IP: *.1.telkab.pl 12.11.08, 21:52
      bursztyn9 napisała:

      > Kolejna awaria i kolejne szarpanie nerwów związane ze zgłoszeniem
      >
      > Zgłoszenie awarii wyglada w wectrze tak. Wykreciłam podany numer,
      > obowiazkowo musiałam wysłuchać wszystkich proponowanych ofert i
      > nowości. Kiedy juz ,przez naciśnięcie odpowiedniego przycisku,
      > skierowałam sie do odpowiedniego działu ,tam dokładnie to samo.
      > Muzyki słuchałam około 10 min, z przerwami na przeprosiny, ze tak
      > długo. Na końcu usłyszałam informację ,żeby zadzwonić pożniej -
      > konsultanci zajęci.
      > Trwało to 15 min, i niczego nie załatwiłam. Na ponowne zgłoszenie
      > awarii, nie mam już siły.
      > Oj , chyba pora żegnać sie z Wectrą!!jeśli załatwienie tak , prostej
      > sprawy , jest tak skomplikowane

      Cyfrowy polsat albo inny "n" polecam. co do netu, to niestety nie ma alternatywy.
      znacie sposoby zeby im za tandete nie placic? w miare "prawne" oczywiscie
      • Gość: lew IP: 82.139.37.* 23.01.09, 14:18
        TVK-"Vectra co dzień to gorsze dziadostwo zmuszające do oglądania obcych,mało
        ciekawych oraz często powtarzanych w kółko felietonów i komentarzy z innych
        rejonów Polski.Brak telegazety radomskiej jest dobitnym przykładem nieudolności
        tej spółki albo celowym działaniem robionym na złość radomianom.Jaki był
        p.Wachowicz to wszyscy wiemy ale za niego była chociaż telegazeta a teraz jest
        ogólnie wielkie szambo śmierdzące na cały Radom.
    • Gość: ego-n IP: *.internet.radom.pl 23.01.09, 14:26
      To oni są winni?
      www.vectra.pl/firma,6,0,0.html
    • Gość: bart IP: *.37.udn.pl 23.01.09, 18:31
      Vectra do D.N.O.
      • Od kilku dni na ekranie tV."Vectra" bez przerwy można tylko oglądać
        powtarzające sie cyklicznie reportaże i felietony z okolic Polic,Szczecina i
        innych mało ciekawych miejscowości Pomorza.Dlaczego tak mało jest wiadomości z
        Radomia i powiaty radomskiego.Program tej telewizji jest niewłaściwie układany
        i wysyłany do odbiorców.Zauważyłem również że logo TV"Dami"na ekranie jest
        bardzo jasne i co dzień wydaje się zanikać co świadczy że Radom nie będzie miał
        już swojej miejscowej telewizji.Setki razy wspominano o braku telegazety
        radomskiej w TV"Vectra".Doszedłem do wniosku że "Vectra " jest czyjąś zemstą nad
        naszym Radomiem ,tylko pytam się za co nas tak podle ukarano.Być może nadejdzie
        dzień wyzwolenia z tej nieatrakcyjnej i nie ciekawej telewizji kablowej i
        znajdzie sie konkurencja do wymienionej TVK i ją wyeliminuje z rynku
        radomskiego.Będę na to czekał z utęsknieniem chociaż rzecz jasna można
        skorzystać z innych ofert telewizji satelitarnej.
        --
        << " prawda czy fałsz - oto jest pytanie !? " >>
    • Gość: xyz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.01.09, 19:16
      Złóż skargę do zarządu Vectry i do Urzędu Kopmunikacji
      elektronicznej adres na stronie www. Biadolenie na forum nic nie da.
    • Gość: Brx77 IP: *.radom.vectranet.pl 19.10.09, 00:24
      Do reqh:
      Jak to odsyłają? Bo co? Bo problemik? Tylko jesli chcesz umowe podpisać to chętnie się zajma tylko z problemami odsyłają na Grzecznarowskiego. Taka skarge mozna smialo zglaszac na BOK w Vectrze. Przez takich imbecyli ze Slowackiego 3 wiecej roboty maja na G2 a i klienci musza czekac w kolejce. Niestety znam takie zachowania "konsultantow" z autopsji.
      • Konsultanci w każdej firmie działają podobnie i nie zawsze można uzyskać
        skuteczną pomoc ;). Ja mam Vectrę i jakoś nie musiałem z nimi rozmawiać. Co do
        tematu to straszny odkop, ktoś musiał długo tego szukać.
      • nie oszukujmy sie - konsultant też człowiek - jeżeli dzwonisz i z
        miejsca robisz awanture to nie spodziewaj sie ze konsul bedzie cie
        po nogach całował - oczywiście pomoże Ci i rozwiązanie znajdzie, ale
        czasem łatwiej i szybciej można coś załatwić dzięki zwykłej
        uprzejmości :), co do samej vectry to mają jedno z lepszych BOK
    • Dlatego ja do nich zawsze dzwonie tylko z pracy!
    • Gość: lidka28 IP: 79.110.207.* 21.10.09, 15:53
      Ja tez juz nie miałam do nich sił, i dlatego przeszłam do ich konkurencji. Nie sa tak wielcy jak vectra ale przynajmniej łatwiej sie dodzwonić i załatwić jakąs sprawę. Bo odbiera ktoś w Radomiu a nie w Gdyni czy gdzies tam indziej w na infolini.
      • A jak czesto zalatwia sie cos na infolini? Moim skromnym zdaniem nie warto
        pozostawiac operatora z tego powodu. Jaka jest szansa, ze u innego bedzie
        lepiej? Malym siecia osiedlowym nie ufam, juz sie na takiej przejechalem. Vectra
        ma teraz niezle ceny w porownaniu do innych sieci. Raz dowiadywalem sie jak jest
        z prywatnym/publicznym IP i udalo sie dodzwonic, wiec jak widac da sie.
        • Weźmy np. Internet z ATS'u umowa na 2 lata 4Mb/s|512kb/s cena 99zł
          miesięcznie a Vectra tylko za 9,90zł wiecej ale prędkość
          24Mb/s|1024kb/s. Nie ma co porównywac.
          • Tych cen rzeczywiście nie trzeba długo porównywać. Ostatnio wszystkie firmy mają infolinie, która przyjmuje reklamacje, zgłoszenia, pomaga coś naprawić, takie rozwiązanie jest dużo tańsze, przeważnie taką infolinie organizuje firma zewnętrzna, która może źle obliczyć jej możliwości tzn. zatrudni za mało pracowników, lub źle ich przeszkoli, vectra to napewno firma, która się rozwija i z dnia na dzień przybywa coraz więcej klientów, i ciężko przewidzieć ile będzie dziś telefonów przychodzących.... dlatego czasami się czeka, najlepiej dzonić na wszystkie infolinie przed 12 ale po 10 rano...
            • Gość: doda IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.10.09, 17:41
              gdzie
            • a ja uważam że nie ma znaczenia o której godzinie - poprostu jedni
              mają lepszą inni gorszą obsługę, dzwoniłem do wielu infolinii i
              najgorszą ma play, najlepsze to według mnie krytykowana wytaj Vectra
              i orange, mimo tego, że czasem trzeba chwile na polaczenie
              poczekac :/
              • to nawet nie o to chodzi. znam wiele osób pracujących "na słuchawkach" i wiem,
                że większość problemów robią klienci. mają pretensję o wszystko, są chamscy,
                przeklinają. czasami można to usprawiedliwić (ekstremalne przypadki ), ale w
                codziennych sprawach bez przesady, konsultant też człoweik
                • xavi_veb napisał:

                  > to nawet nie o to chodzi. znam wiele osób pracujących "na
                  słuchawkach" i wiem,
                  > że większość problemów robią klienci. mają pretensję o wszystko,
                  są chamscy,
                  > przeklinają. czasami można to usprawiedliwić (ekstremalne
                  przypadki ), ale w
                  > codziennych sprawach bez przesady, konsultant też człoweik


                  oto chodzi - konsul też człowiek, kilka lat na słuchwce pracowałam
                  i wiem jak to wyglada, nie jest to łatwa praca i trzeba miec nerwy
                  ze stali, ale jak ktos to lubi to mozna wielu ludziom szybko pomóc,
                  dzwoniłam na ta infolinie vectry i w mojej opinii nie jest źle -
                  kilka szybkich pytań o ofercie - odpiwiedzi szybkie i zgodne z
                  prawdą, czyli działa OK :)
              • Ja w zeszłym tygodniu czekałem około 70 minut na połączenie z osobą, która w
                sposób kompetentny była w stanie mi pomóc. Niedowiarkom mogę wysłać kopię billingów.

                To jest "obsługa klienta"?

                A może narażanie Klienta na koszty? Minuta kosztuje mnie, powiedzmy, 50 groszy
                (nie zapominajmy, że coś takiego jak "darmowe minuty" nie istnieją). Tak więc
                koszt uzyskania informacji w Vectrze wyniósł ok. 35 zł.

                Doliczyć do rachunku?
          • Gość: rejent IP: *.internetdsl.tpnet.pl 30.10.09, 17:06
            ale coś dzisiaj złego dzieje się z internetem z ATS, tzn. w ogóle go
            nie ma od rana do wieczora.
            do kumpla musiałem iść, żeby ściągnąć pocztę:((((
            • Ta firma nigdy nie świadczyła usług na wysokim poziomie. Wykonała własną sieć w kilkunastu budynkach wielorodzinnych a dalej po sieci radiowej. Sprzedaje swoje usługi w miejscach gdzie klient nie jest zorientowany na innych dostawców internetowych. Uważam, że czas ATS już minął był dobry 10 lat temu gdzie internet był dostępny przez nr dostępowy Telekomunikacji Polskiej 020-21-22. Oni nie wykupią nowych dostępów do sieci globalnych bo po prostu ich nie stać. Ich sprzęt przesyłowy po prostu się zestarzał i tylko tyle mogę napisać ?????
              radomianin
    • Kilka uwag od klienta Vectry. Do przemyślenia (kopiuję własny post z innego
      wątku, ku przestrodze innych)

      Więc ogólnie jestem abonentem Vectry od ok. 2,5 miesiąca. W tym czasie miałem 5
      awarii. Nikt nic nie wie, cały czas jestem przesyłany do innego "dedykowanego
      konsultanta". Do tej port wszystko jakoś łatali, ale dla mnie, pracującego
      online nawet pół dnia bez netu to mała katastrofa odbijająca się na mojej
      kieszeni i rzetelności świadczonych przeze mnie usług.

      Dzisiaj doszło do tego, że w czasie omawiania mojego pakietu - konsultant
      wprowadził mnie w błąd. Bardzo wyraźnie zaznaczyłem, że potrzebuję podłączenia
      3-4 komputerów (obojętnie czy przewodowo czy nie). Dzisiaj w momencie prób
      podłączenia trzeciego - okazało się, że mój modem jest skonfigurowany na 2, a za
      kolejne IP muszę płacić. Niby pierdoła, bo to jakieś 5 złotych miesięcznie, i
      nie w tym rzecz zupełnie, ale w tym, że muszę udać się do salonu i podpisać
      dodatkową umowę. Dla mnie to po prostu wprowadzenie w błąd.

      Ostatnio (czyli jakiś tydzień temu, to nie żart, co chwila wychodzi "coś") -
      straciłem ok. 70 minut na telefonie, żeby w końcu dostac się do osoby, która
      jest mi w stanie pomóc. Szkoda, że musiałem dzwonić do zarządu firmy (telefon
      znajdzcie sobie w necie jeszcze przed podpisaniem umowy, bo się przyda -
      wystarczy ichniejszy KRS znaleźć, to spółka z o.o.). Ostatnio pierdoła była
      równie wielka: podając mi klucz ktoś zrobił błąd, nikt na infolinii
      "technicznej" (nie bez powodu w cudzysłowiu) nie wpadł na pomysł, żeby go
      zmienić, co rozwiązywałoby problem. Czekałem 2 dni od zgłoszenia na pojawienie
      się pana, który ogólnie wyśmiał infolinię, i jednym telefonem poprosił o zmianę
      klucza. Problem do rozwiązania w 5 minut.

      W ciągu ostatnich lat to mój trzeci dostawca netu ze względu na przeprowadzki.
      Wierzcie mi, w mojej ocenie Aster na 4+, TPSA na 3+, Vectra na 1+ (plus za TVHD,
      właściwie bez zarzutu, nie licząc licznych przerw po kilka minut gdzie nagle nie
      ma jakiegoś programu albo głosu, ale to naprawdę pierdoła do której czepiać się
      nie można).

      Niestety nie opłaca mi się zerwać umowy (bo koszty za duże), ale za 9 i pół
      miesiąca "przesiadam" się na cokolwiek innego. A w ramach protestu NIE dokupię
      za 5 złotych dodatkowego IP tylko zakupię net mobilny u operatora komórkowego -
      jestem w trakcie sprawdzania ofert (dobre rady mile widziane). Na taki "głupawy"
      (na zasadzie na złość babci odmrożę sobie uszy) protest mnie stać. Nie chcę mieć
      absolutnie nic do czynienia z "przedstawicielami" Vectry, ani telefonicznie ani,
      tym bardziej, osobiście.

      Tyle w ramach ostudzenia zapałów tych, którzy jeszcze nie podpisali umowy. A
      tym, którzy umowę już mają - życzę braku kontaktów z "call center" i szybkiego
      netu :]

      qq
    • nie bez przeszkód ale po 15 latach , czyli od początku jej istnienia!
      I jestem z siebie dumna
    • Gość: maria IP: *.radom.vectranet.pl 30.07.13, 11:16
      przez wyjazd z kraju mialam niedoplate 6 zl polskich w2012 r i do dzis otrzymuje note odsetkowa .ja juz nie mam sily sie z nimi handrychyc. tam zamiast ksiegowej siedzi szewc . zgloszenie na infolini tyle mi powiedzialo co przeczytanie papierka , ale policzyc faktury i wplaty - o coto to nie.pominawszy fakt ze aby sie dodzwonic stracilam 15 min.och kiedy skonczy sie ten monopol!!!!!!!- natychmiast zwiewam gdziekolwiek.
    • Gość: magocha IP: *.dynamic.chello.pl 16.09.13, 10:07
      Vectra to złodziejska firma tak jak Amber Gold, też Trójmiasto. Przez ponad pół roku nie zreperowano mi telefonu stacjonarnego, monity nic nie dały, dlatego zrezygnowałam z usług Vectry. Mam nagraną rozmowę z przedstawicielem, że mogę to zrobić. Teraz Vectra nalicza mi kary za zerwaną umowę i straszy sądem. Chcę się dołączyć do skargi zbiorowej na złodziejską firmę. Podejrzewam tez działania korupcyjne, bo coś za szybko weszli w układ ze spółdzielnią mieszkaniową w Warszawie.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Zadaj pytanie na Forum

Za darmo

Na każdy temat

Tysiącom użytkowników

Zapytaj

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.