Dodaj do ulubionych

Vectra obsługa klienta -to skandal!!!!

08.11.08, 10:54
Kolejna awaria i kolejne szarpanie nerwów związane ze zgłoszeniem

Zgłoszenie awarii wyglada w wectrze tak. Wykreciłam podany numer,
obowiazkowo musiałam wysłuchać wszystkich proponowanych ofert i
nowości. Kiedy juz ,przez naciśnięcie odpowiedniego przycisku,
skierowałam sie do odpowiedniego działu ,tam dokładnie to samo.
Muzyki słuchałam około 10 min, z przerwami na przeprosiny, ze tak
długo. Na końcu usłyszałam informację ,żeby zadzwonić pożniej -
konsultanci zajęci.
Trwało to 15 min, i niczego nie załatwiłam. Na ponowne zgłoszenie
awarii, nie mam już siły.
Oj , chyba pora żegnać sie z Wectrą!!jeśli załatwienie tak , prostej
sprawy , jest tak skomplikowane
Edytor zaawansowany
  • 08.11.08, 13:07
    bursztyn9 napisała:

    > Kolejna awaria i kolejne szarpanie nerwów związane ze zgłoszeniem
    >
    > Zgłoszenie awarii wyglada w wectrze tak. Wykreciłam podany numer,
    > obowiazkowo musiałam wysłuchać wszystkich proponowanych ofert i
    > nowości. Kiedy juz ,przez naciśnięcie odpowiedniego przycisku,


    <><><> Na temat "Vectry"pisano już niejednokrotnie na tym forum .Sam pisałem
    kilka wątków które póżniej zanikły bez echa.Przecież tego nikt nie czyta z
    zarządu "Vectry" oni mają wszystko i wszystkich dosłownie w du..e.Zgoda ,tam
    nic nie można załatwić a tym bardziej przez telefon "anormalny" szkoda tylko ze
    nie przez 0700......a to by im pasowało. Kolejki w biurze Vectry są bardzo
    długie jak w sklepach za PRL-u.Dziwię się że po tak licznych skargach nie ma
    siły aby się zając właściwą i dokładną obsługą abonentów.Dopóki firma ta nie
    badzie miała w kablówce konkurencji dopóty będzie ona narzucała swoje żądania
    od nas.Wydaje mi się że tą sprawą powinna zająć się Rada Miasta.Jak była
    "Dami"to było jak było ale było i szło coś załatwić nawet przez telefon.Cóż
    biznes to biznes - ciąg ile się da a pan Kowalski zapłaci a w szczególności
    polski" bogaty "emeryt czy rencista muszący wykupić "najtańszy "pakiet za
    "jedyne" 20 zł z hakiem.Czy nie można ,jak było dawniej mieć antenę zbiorczą na
    kilka podstawowych programów a kto chce niech zakłada nawet przysłowiowy
    dziecinny nocnik w którym będzie na pewno gó..o widać .Czas z tym skończyć bo
    oni nas wykończą .



    --
    << " prawda czy fałsz - oto jest pytanie !? " >>
  • Gość: lew IP: 82.139.37.* 11.11.08, 11:03
    popieram ten watek i podtrzymuję ....
  • Gość: jop IP: 88.156.227.* 12.11.08, 15:06
    Mialem ten sam problem z dodzonieniem sie do punktu obslugi klienta,
    zrezygnowalem z tych samych przyczyn , ktore mial poprzednik.
    Moze ktos mnie poinformuje , czy w Radomiu jest , oprócz tego na
    Grzecznarowskiego, drugi punkt -Vectry obslugujący klienta, bo
    slyszalem , że mial byc otwarty.
  • Gość: b-ania IP: *.internet.radom.pl 23.01.09, 14:25
    Jest już dawno na Słowackiego 3
  • Gość: reqh IP: *.radom.vectranet.pl 23.01.09, 16:06
    Jest już dawno na Słowackiego 3

    I co z tego jak i tak odsyłają na Grzecznarowskiego
  • Gość: jth IP: *.radom.vectranet.pl 12.11.08, 15:13
    j.w.
  • 12.11.08, 15:41
    Ja w tej sprawie się już wypowiadałem w różnych wątkach na naszym forum ale ten
    podtrzymuję o zachęcam do dalszej dyskusji.Pomoże ?!- nie pomoże ?! oto jest
    pytanie .....
    --
    << " prawda czy fałsz - oto jest pytanie !? " >>
  • Gość: lesny IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.11.08, 17:02
    Podtrzymuję...Z zestawu: telefon, kablówka, internet(jakieś 1,5 roku
    temu) mam w tej chwili tylko kablówkę i tez szukam czegoś
    alternatywnego, wole miec gorszy net z playa niz dawać saię olewać
    tej pseudofirmie, która promocyjną ofertę tworzy dla nowych klientów
    zapominając o starych...Powodzenia im życzę..
  • Gość: ja IP: *.31.radom.pilicka.pl 28.01.09, 20:34
    Gość portalu: lesny napisał(a):

    > Podtrzymuję...Z zestawu: telefon, kablówka, internet(jakieś 1,5 roku
    > temu) mam w tej chwili tylko kablówkę i tez szukam czegoś
    > alternatywnego, wole miec gorszy net z playa niz dawać saię olewać
    > tej pseudofirmie, która promocyjną ofertę tworzy dla nowych klientów
    > zapominając o starych...Powodzenia im życzę..


    Kiedyś internet i telewizja z Vectry i..... porażka! Dziś platforma "N", a co
    do internetu to mam to szczęście że mieszkam w centrum rzut beretem od
    miejskiego hot spotu. Na razie wystarcza. Pozdrawiam wszystkich użerających się
    z monopolistą!
  • Gość: as IP: *.1.telkab.pl 12.11.08, 21:52
    bursztyn9 napisała:

    > Kolejna awaria i kolejne szarpanie nerwów związane ze zgłoszeniem
    >
    > Zgłoszenie awarii wyglada w wectrze tak. Wykreciłam podany numer,
    > obowiazkowo musiałam wysłuchać wszystkich proponowanych ofert i
    > nowości. Kiedy juz ,przez naciśnięcie odpowiedniego przycisku,
    > skierowałam sie do odpowiedniego działu ,tam dokładnie to samo.
    > Muzyki słuchałam około 10 min, z przerwami na przeprosiny, ze tak
    > długo. Na końcu usłyszałam informację ,żeby zadzwonić pożniej -
    > konsultanci zajęci.
    > Trwało to 15 min, i niczego nie załatwiłam. Na ponowne zgłoszenie
    > awarii, nie mam już siły.
    > Oj , chyba pora żegnać sie z Wectrą!!jeśli załatwienie tak , prostej
    > sprawy , jest tak skomplikowane

    Cyfrowy polsat albo inny "n" polecam. co do netu, to niestety nie ma alternatywy.
    znacie sposoby zeby im za tandete nie placic? w miare "prawne" oczywiscie
  • Gość: lew IP: 82.139.37.* 23.01.09, 14:18
    TVK-"Vectra co dzień to gorsze dziadostwo zmuszające do oglądania obcych,mało
    ciekawych oraz często powtarzanych w kółko felietonów i komentarzy z innych
    rejonów Polski.Brak telegazety radomskiej jest dobitnym przykładem nieudolności
    tej spółki albo celowym działaniem robionym na złość radomianom.Jaki był
    p.Wachowicz to wszyscy wiemy ale za niego była chociaż telegazeta a teraz jest
    ogólnie wielkie szambo śmierdzące na cały Radom.
  • Gość: ego-n IP: *.internet.radom.pl 23.01.09, 14:26
    To oni są winni?
    www.vectra.pl/firma,6,0,0.html
  • Gość: bart IP: *.37.udn.pl 23.01.09, 18:31
    Vectra do D.N.O.
  • 28.01.09, 18:15
    Od kilku dni na ekranie tV."Vectra" bez przerwy można tylko oglądać
    powtarzające sie cyklicznie reportaże i felietony z okolic Polic,Szczecina i
    innych mało ciekawych miejscowości Pomorza.Dlaczego tak mało jest wiadomości z
    Radomia i powiaty radomskiego.Program tej telewizji jest niewłaściwie układany
    i wysyłany do odbiorców.Zauważyłem również że logo TV"Dami"na ekranie jest
    bardzo jasne i co dzień wydaje się zanikać co świadczy że Radom nie będzie miał
    już swojej miejscowej telewizji.Setki razy wspominano o braku telegazety
    radomskiej w TV"Vectra".Doszedłem do wniosku że "Vectra " jest czyjąś zemstą nad
    naszym Radomiem ,tylko pytam się za co nas tak podle ukarano.Być może nadejdzie
    dzień wyzwolenia z tej nieatrakcyjnej i nie ciekawej telewizji kablowej i
    znajdzie sie konkurencja do wymienionej TVK i ją wyeliminuje z rynku
    radomskiego.Będę na to czekał z utęsknieniem chociaż rzecz jasna można
    skorzystać z innych ofert telewizji satelitarnej.
    --
    << " prawda czy fałsz - oto jest pytanie !? " >>
  • Gość: xyz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.01.09, 19:16
    Złóż skargę do zarządu Vectry i do Urzędu Kopmunikacji
    elektronicznej adres na stronie www. Biadolenie na forum nic nie da.
  • Gość: abonent IP: *.adsl.inetia.pl 24.05.09, 16:47
    Nic się nie zrobi jak nie ma większej konkurencji w TV Kablowej a jest tylko
    jeden monopolista .Jak napisałeś dyskusja tu nic nie da.
  • Gość: abonent3 IP: *.adsl.inetia.pl 18.10.09, 14:30
    Gość portalu: xyz napisał(a):

    > Złóż skargę do zarządu Vectry i do Urzędu Kopmunikacji
    > elektronicznej adres na stronie www. Biadolenie na forum nic nie da.

    >>dzięki za radę a może lepiej złożyć skargę do księdza proboszcza ?
  • 19.10.09, 12:21
    równie dobrze można poskarżyć się mamie :p
    a swoją drogą to co to za wątek sprzed roku?
    mocno odświeżona ta sensacja :/
  • Gość: Brx77 IP: *.radom.vectranet.pl 19.10.09, 00:24
    Do reqh:
    Jak to odsyłają? Bo co? Bo problemik? Tylko jesli chcesz umowe podpisać to chętnie się zajma tylko z problemami odsyłają na Grzecznarowskiego. Taka skarge mozna smialo zglaszac na BOK w Vectrze. Przez takich imbecyli ze Slowackiego 3 wiecej roboty maja na G2 a i klienci musza czekac w kolejce. Niestety znam takie zachowania "konsultantow" z autopsji.
  • 19.10.09, 18:32
    Konsultanci w każdej firmie działają podobnie i nie zawsze można uzyskać
    skuteczną pomoc ;). Ja mam Vectrę i jakoś nie musiałem z nimi rozmawiać. Co do
    tematu to straszny odkop, ktoś musiał długo tego szukać.
  • 20.10.09, 11:58
    nie oszukujmy sie - konsultant też człowiek - jeżeli dzwonisz i z
    miejsca robisz awanture to nie spodziewaj sie ze konsul bedzie cie
    po nogach całował - oczywiście pomoże Ci i rozwiązanie znajdzie, ale
    czasem łatwiej i szybciej można coś załatwić dzięki zwykłej
    uprzejmości :), co do samej vectry to mają jedno z lepszych BOK
  • Gość: opos IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.10.09, 10:02
    znam ten ból, sam kiedyś pracowałem w call center (co prawda nie obsługa
    klienta), ale świetnie wiem jak ludzie mogą być nieprzyjemni. odechciewa się
    komuś pomóc.
  • 19.10.09, 23:14
    Dlatego ja do nich zawsze dzwonie tylko z pracy!
  • Gość: lidka28 IP: 79.110.207.* 21.10.09, 15:53
    Ja tez juz nie miałam do nich sił, i dlatego przeszłam do ich konkurencji. Nie sa tak wielcy jak vectra ale przynajmniej łatwiej sie dodzwonić i załatwić jakąs sprawę. Bo odbiera ktoś w Radomiu a nie w Gdyni czy gdzies tam indziej w na infolini.
  • 22.10.09, 12:58
    A jak czesto zalatwia sie cos na infolini? Moim skromnym zdaniem nie warto
    pozostawiac operatora z tego powodu. Jaka jest szansa, ze u innego bedzie
    lepiej? Malym siecia osiedlowym nie ufam, juz sie na takiej przejechalem. Vectra
    ma teraz niezle ceny w porownaniu do innych sieci. Raz dowiadywalem sie jak jest
    z prywatnym/publicznym IP i udalo sie dodzwonic, wiec jak widac da sie.
  • 22.10.09, 13:21
    Weźmy np. Internet z ATS'u umowa na 2 lata 4Mb/s|512kb/s cena 99zł
    miesięcznie a Vectra tylko za 9,90zł wiecej ale prędkość
    24Mb/s|1024kb/s. Nie ma co porównywac.
  • 24.10.09, 09:36
    Tych cen rzeczywiście nie trzeba długo porównywać. Ostatnio wszystkie firmy mają infolinie, która przyjmuje reklamacje, zgłoszenia, pomaga coś naprawić, takie rozwiązanie jest dużo tańsze, przeważnie taką infolinie organizuje firma zewnętrzna, która może źle obliczyć jej możliwości tzn. zatrudni za mało pracowników, lub źle ich przeszkoli, vectra to napewno firma, która się rozwija i z dnia na dzień przybywa coraz więcej klientów, i ciężko przewidzieć ile będzie dziś telefonów przychodzących.... dlatego czasami się czeka, najlepiej dzonić na wszystkie infolinie przed 12 ale po 10 rano...
  • Gość: doda IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.10.09, 17:41
    gdzie
  • 25.10.09, 23:15
    a ja uważam że nie ma znaczenia o której godzinie - poprostu jedni
    mają lepszą inni gorszą obsługę, dzwoniłem do wielu infolinii i
    najgorszą ma play, najlepsze to według mnie krytykowana wytaj Vectra
    i orange, mimo tego, że czasem trzeba chwile na polaczenie
    poczekac :/
  • 25.10.09, 23:42
    to nawet nie o to chodzi. znam wiele osób pracujących "na słuchawkach" i wiem,
    że większość problemów robią klienci. mają pretensję o wszystko, są chamscy,
    przeklinają. czasami można to usprawiedliwić (ekstremalne przypadki ), ale w
    codziennych sprawach bez przesady, konsultant też człoweik
  • 02.11.09, 00:01
    xavi_veb napisał:

    > to nawet nie o to chodzi. znam wiele osób pracujących "na
    słuchawkach" i wiem,
    > że większość problemów robią klienci. mają pretensję o wszystko,
    są chamscy,
    > przeklinają. czasami można to usprawiedliwić (ekstremalne
    przypadki ), ale w
    > codziennych sprawach bez przesady, konsultant też człoweik


    oto chodzi - konsul też człowiek, kilka lat na słuchwce pracowałam
    i wiem jak to wyglada, nie jest to łatwa praca i trzeba miec nerwy
    ze stali, ale jak ktos to lubi to mozna wielu ludziom szybko pomóc,
    dzwoniłam na ta infolinie vectry i w mojej opinii nie jest źle -
    kilka szybkich pytań o ofercie - odpiwiedzi szybkie i zgodne z
    prawdą, czyli działa OK :)
  • 16.01.10, 17:28
    Ja w zeszłym tygodniu czekałem około 70 minut na połączenie z osobą, która w
    sposób kompetentny była w stanie mi pomóc. Niedowiarkom mogę wysłać kopię billingów.

    To jest "obsługa klienta"?

    A może narażanie Klienta na koszty? Minuta kosztuje mnie, powiedzmy, 50 groszy
    (nie zapominajmy, że coś takiego jak "darmowe minuty" nie istnieją). Tak więc
    koszt uzyskania informacji w Vectrze wyniósł ok. 35 zł.

    Doliczyć do rachunku?
  • Gość: rejent IP: *.internetdsl.tpnet.pl 30.10.09, 17:06
    ale coś dzisiaj złego dzieje się z internetem z ATS, tzn. w ogóle go
    nie ma od rana do wieczora.
    do kumpla musiałem iść, żeby ściągnąć pocztę:((((
  • 30.10.09, 19:43
    Ta firma nigdy nie świadczyła usług na wysokim poziomie. Wykonała własną sieć w kilkunastu budynkach wielorodzinnych a dalej po sieci radiowej. Sprzedaje swoje usługi w miejscach gdzie klient nie jest zorientowany na innych dostawców internetowych. Uważam, że czas ATS już minął był dobry 10 lat temu gdzie internet był dostępny przez nr dostępowy Telekomunikacji Polskiej 020-21-22. Oni nie wykupią nowych dostępów do sieci globalnych bo po prostu ich nie stać. Ich sprzęt przesyłowy po prostu się zestarzał i tylko tyle mogę napisać ?????
    radomianin
  • 16.01.10, 17:31
    Kilka uwag od klienta Vectry. Do przemyślenia (kopiuję własny post z innego
    wątku, ku przestrodze innych)

    Więc ogólnie jestem abonentem Vectry od ok. 2,5 miesiąca. W tym czasie miałem 5
    awarii. Nikt nic nie wie, cały czas jestem przesyłany do innego "dedykowanego
    konsultanta". Do tej port wszystko jakoś łatali, ale dla mnie, pracującego
    online nawet pół dnia bez netu to mała katastrofa odbijająca się na mojej
    kieszeni i rzetelności świadczonych przeze mnie usług.

    Dzisiaj doszło do tego, że w czasie omawiania mojego pakietu - konsultant
    wprowadził mnie w błąd. Bardzo wyraźnie zaznaczyłem, że potrzebuję podłączenia
    3-4 komputerów (obojętnie czy przewodowo czy nie). Dzisiaj w momencie prób
    podłączenia trzeciego - okazało się, że mój modem jest skonfigurowany na 2, a za
    kolejne IP muszę płacić. Niby pierdoła, bo to jakieś 5 złotych miesięcznie, i
    nie w tym rzecz zupełnie, ale w tym, że muszę udać się do salonu i podpisać
    dodatkową umowę. Dla mnie to po prostu wprowadzenie w błąd.

    Ostatnio (czyli jakiś tydzień temu, to nie żart, co chwila wychodzi "coś") -
    straciłem ok. 70 minut na telefonie, żeby w końcu dostac się do osoby, która
    jest mi w stanie pomóc. Szkoda, że musiałem dzwonić do zarządu firmy (telefon
    znajdzcie sobie w necie jeszcze przed podpisaniem umowy, bo się przyda -
    wystarczy ichniejszy KRS znaleźć, to spółka z o.o.). Ostatnio pierdoła była
    równie wielka: podając mi klucz ktoś zrobił błąd, nikt na infolinii
    "technicznej" (nie bez powodu w cudzysłowiu) nie wpadł na pomysł, żeby go
    zmienić, co rozwiązywałoby problem. Czekałem 2 dni od zgłoszenia na pojawienie
    się pana, który ogólnie wyśmiał infolinię, i jednym telefonem poprosił o zmianę
    klucza. Problem do rozwiązania w 5 minut.

    W ciągu ostatnich lat to mój trzeci dostawca netu ze względu na przeprowadzki.
    Wierzcie mi, w mojej ocenie Aster na 4+, TPSA na 3+, Vectra na 1+ (plus za TVHD,
    właściwie bez zarzutu, nie licząc licznych przerw po kilka minut gdzie nagle nie
    ma jakiegoś programu albo głosu, ale to naprawdę pierdoła do której czepiać się
    nie można).

    Niestety nie opłaca mi się zerwać umowy (bo koszty za duże), ale za 9 i pół
    miesiąca "przesiadam" się na cokolwiek innego. A w ramach protestu NIE dokupię
    za 5 złotych dodatkowego IP tylko zakupię net mobilny u operatora komórkowego -
    jestem w trakcie sprawdzania ofert (dobre rady mile widziane). Na taki "głupawy"
    (na zasadzie na złość babci odmrożę sobie uszy) protest mnie stać. Nie chcę mieć
    absolutnie nic do czynienia z "przedstawicielami" Vectry, ani telefonicznie ani,
    tym bardziej, osobiście.

    Tyle w ramach ostudzenia zapałów tych, którzy jeszcze nie podpisali umowy. A
    tym, którzy umowę już mają - życzę braku kontaktów z "call center" i szybkiego
    netu :]

    qq
  • Gość: tomasz IP: *.radom.vectranet.pl 18.01.10, 00:24
    Jeśli potrzebujesz łącza do pracy on-line to weź łącze dedykowane dla biznesu,
    od operatora świadczącego takie usługi. Zawodowy kolarz nie kupuje roweru z
    promocji w Realu
  • 16.01.10, 17:51
    nie bez przeszkód ale po 15 latach , czyli od początku jej istnienia!
    I jestem z siebie dumna
  • 16.01.10, 18:10
    Ja pożegnam się za 9 i pół miesiąca. Teraz koszty są za duże. Chyba że UKE albo
    UOKIK mnie wspomogą. Bo to walka z wiatrakami.

    Ech, zazdroszczę...:}
  • Gość: klint 15 IP: *.radom.vectranet.pl 17.01.10, 19:50
    To że jesteś dumna ale z czego ,chyba cieszysz się ze swojej ciemnoty że tyle wytrzymałaś ,chociaż jak był p.Wachowicz to było lepiej bo szło wszystko załatwić a nie jak jest teraz .
  • Gość: tomasz IP: *.radom.vectranet.pl 18.01.10, 00:18
    Vectra do Radomia weszła w roku 2003, więc te 15 lat to jakaś dziwna arytmetyka
  • Gość: maria IP: *.radom.vectranet.pl 30.07.13, 11:16
    przez wyjazd z kraju mialam niedoplate 6 zl polskich w2012 r i do dzis otrzymuje note odsetkowa .ja juz nie mam sily sie z nimi handrychyc. tam zamiast ksiegowej siedzi szewc . zgloszenie na infolini tyle mi powiedzialo co przeczytanie papierka , ale policzyc faktury i wplaty - o coto to nie.pominawszy fakt ze aby sie dodzwonic stracilam 15 min.och kiedy skonczy sie ten monopol!!!!!!!- natychmiast zwiewam gdziekolwiek.
  • Gość: magocha IP: *.dynamic.chello.pl 16.09.13, 10:07
    Vectra to złodziejska firma tak jak Amber Gold, też Trójmiasto. Przez ponad pół roku nie zreperowano mi telefonu stacjonarnego, monity nic nie dały, dlatego zrezygnowałam z usług Vectry. Mam nagraną rozmowę z przedstawicielem, że mogę to zrobić. Teraz Vectra nalicza mi kary za zerwaną umowę i straszy sądem. Chcę się dołączyć do skargi zbiorowej na złodziejską firmę. Podejrzewam tez działania korupcyjne, bo coś za szybko weszli w układ ze spółdzielnią mieszkaniową w Warszawie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.