20.07.18, 07:52
Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
Edytor zaawansowany
  • olek13 20.07.18, 08:08
    U siebie samej zamów, "wróżko Aniu". I policz sobie drogo.
  • kontroler0 20.07.18, 13:36
    U mnie zamów ja rytuały robie za darmo to nic nie stracisz a możesz wiele zyskać . Podaj mi tylko czy jesteś młoda czy stara i jeszcze nr obcasa.
  • weronikaala 20.07.18, 17:17
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • olek13 20.07.18, 18:20
    Adres do siebie samej można podać nawet z pamięci, prawda?
  • yokoono1983 22.04.19, 19:43
    olek13 napisał:

    > Adres do siebie samej można podać nawet z pamięci, prawda?

    dokładnie, Anna Szalkow do kolejna ruskiego pochodzenia oszustka z Białorusi!
  • kontroler0 21.07.18, 23:15
    Nie no, lepiej pasuje czort cezary
  • olek13 22.07.18, 13:27
    A może Czoteryk Crzary?
    No i skąd mu się wzięło te 80% Tak się napiął i mu wyleciało..?
  • saba888 04.06.19, 21:09
    oszust je..ny a d..pę. Tęczowy czarowniś. Koleś jest gówniarzem. Zdziera kase i oszukuje. Obiecuje uczciwość że odda połowę jak nic nie wyjdzie po czym zaczyna straszyć klienta. Wiem bo zaj..bał mi mojego faceta.
  • monika7261 26.08.18, 12:58
    Wróżka Pytia na facebooku, nie wiem czy ma.stronę, jak kontaktowania się przez fb. Polecam
  • baziatko 23.11.18, 20:02
    napisz do mnie dontiwen.trajtufink@gmail.com
    polece ci kogos, ale on sie nie oglasza w internetahc i nie chce by tu ludzie pluli
  • tymoteuszwieczorek 26.11.18, 20:00
    Ja miałem odprawiany egipski rytuał Izydy u Syllio Mana. Gościu jest niesamowity. Nie wiem jak to zrobił ale się udało. Jestem z Martą i za miesiąc będzie nasz ślub :)
  • larema 22.02.19, 16:09
    Czy mógłbyś proszę podać swojego maila? Miałabym pare pytań
  • slawekg2974 08.04.19, 07:59
    Da mi ktoś namiary na Syllio Mana
  • jolawieczorek91 26.11.18, 20:19
    Spróbuj u Syllio Mana. Mi pomógł. Jestem teraz znowu z Pawłem. Znajoma mi go poleciła, ale musisz mieć szczęście żeby znalazł dla ciebie czas na rytuał bo jest oblegany.
  • baziatko 16.12.18, 22:26
    haha nick blizniaczo podobny do poprzedniego polecajacego, myslisz, ze ktos sie na to nabierze?
  • monika7261 27.11.18, 17:30
    Rytualnykrag.pl najwięksi fachowcy. Mój przypadek był beznadziejny a jednak mi pomogli
  • baziatko 16.12.18, 22:27
    hahahahahahaha jaki fail zapomniales sie wylogowac
  • lareine.margot.77.21 22.02.19, 13:28
    Poszukuję osoby, którą będzie potrafiła zdjąć urok miłosny. Proszę o kontakt na adres: lareine.margot.77.21@gmail.com
  • kontroler0 23.02.19, 06:09
    Myślisz że ktoś się na to nabierze? Że zechce zamówić urok?
  • robert82 22.04.19, 19:39
    ja też korzystałem z pomocy pani Zofii i przyznam, że jest wiarygodna i uczciwa. Nie obiecuje tak jak inni, że wszystko będzie dobrze, że na pewno doczekamy się efektów
  • yokoono1983 22.04.19, 19:41
    Weronikaala: anna.szalkow to oszustka, nie polecaj jej bo będziesz miała problemy prawne bo w końcu ktoś założy ci sprawę (jeśli to nie sama pani Anna Szalkow tu pisze i poleca się sama). Anna Szalkow to dziewczyna o wschodnim pochodzeniu, radzieckie nazwisko która chce sobie dorobić w Polsce i na Polakach. Wracaj do siebie na Białoruś albo kraju swoich dziadków -Rosji!
  • baziatko 06.06.19, 16:53
    ty chyba jestes jakas tepa kobieto
    to MOJ PRYWATNY MAIL to po 1, po 2 polecalam mojego przyjaciela, ktory bierze hajs po efekcie
    tak ta,jestem tez eris, lucilex, nadija, mel.ina, mystery oraz anna szalkowska i lucja zubek. #50twarzybazi
  • kontroler0 06.06.19, 22:35
    Bazienka od zawsze miała takiego maila dontiwen...........................
    I nie jest oszustką.
  • kontroler0 06.06.19, 22:38
    Ja też na kafeterii poleciłem kogoś, ale wiadomo nie na siłę.
  • baziatko 10.06.19, 19:40
    hah no ejstem ciekawa ;p
    na kafe tematy znikaja, zwlaszcza te o Svecie
  • kontroler0 12.06.19, 11:40
    Ta stara kafeteria gdzie pisaliśmy to już dawno usunięta. Robiliśmy tam listę wszystkich oszustów.
  • baziatko 13.06.19, 21:21
    no mowila ze jestes lord wafel ;p
    nalazy taka liste zrobic tutaj, na kafe tematy znikaja lub sa psute jak np. wspominaja tam o svecie presolskiej
  • kontroler0 13.06.19, 22:33
    volveryin - kumasz
  • kontroler0 14.06.19, 10:14
    Stara kafe volveryin ale wcześniej miałem inny tylko go nie pamiętam, próbuje się zalogować ale nie wchodzi - volver wchodzi.
  • baziatko 15.06.19, 16:12
    a bo teraz kafe sie zrypala, pisanie z goscia i kasowanie tematow na porzadku dziennym
  • kasiakula8 14.07.19, 16:33
    mi robiła Stella i sie udało ale nie wiem czy to rytuał czy tak miało być, w każdym razie nie jest droga
  • kasiakula8 14.07.19, 16:31
    Ja polecam Stella

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka