Dodaj do ulubionych

Nowe połączenia uruchamia tania linia

IP: 62.233.189.* 18.05.05, 20:53
i super duza szansa dla naszego regionu
Edytor zaawansowany
  • Gość: turysta IP: 80.51.255.* 18.05.05, 22:02
    ile kosztuje przejazd z tego lotniska do Londunu ? czy ktos wie ????
  • Gość: agrest IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.05.05, 22:38
    taksowka poltora godziny - 80 funtow
    autobus 2 godziny - 10 funtow
  • Gość: r IP: *.krosno.cvx.ppp.tpnet.pl 18.05.05, 23:09
    pani Bujara robi Wam drodzy państwo troszkę tzw wodę z mózgu. Bilet będzie
    kosztował 19 pln jeżeli kupicie go co najmniej półtor miesiaca wcześniej
  • styro 19.05.05, 03:30
    To, ze beda nowe polaczenia to jedno a to czy sie utrzymaja to drugie....
    Ryanair zaryzykowal - teraz kolejny krok nalezy do Rzeszowa. Jesli samoloty
    beda zapelnione w 80-90% to jestem pewien, ze na sezon letni dojda nowe
    polaczenia, jesli zas tak nie bedzie i wyjdzie kiszka - w marcu ryanair sie
    wycofa, a wtedy wszyscy inni przewoznicy beda omijali stolice Podkarpacia
    szerokim lukiem.... O Londyn bym sie nie martwil, martwie sie raczej o HHN, bo
    godziny rejsow sa delikatnie mowiac poronione, teraz inicjatywa nalezy do Was
    drodzy Rzeszowianie i do Waszych wladz - mieszkancy Rzeszowa i okolic nie
    zapelnia samolotow do HHN ani codziennych lotow do Londynu, wiec sposobem jest
    reklama w radiu, prasie, bilboardach w zachodniej Ukrainie, uruchomienie
    bezposredniej komunikacji autobusowej na trasie Jasionka-Lwow aby przyciagnac
    do Rzeszowa Ukraincow, ktorzy pracuja w Niemczech i Anglii, oni beda jezdzic
    do rodzin, a rodziny beda ich odwiedzac w UE - to duzy potencjal. Druga sprawa
    to bliskosc Bieszczadow, do samorzadow i lokalnych przedsiebiorcow nalezy
    polepszenie lokalnej infrastruktury i bazy hotelowej - to co dzis zadowala
    studenta wyjezdzajacego na weekend w Bieszczady nie zadowoli Anglika,
    skuszonego obco brzmiacym slowem Bieszczady. Bedzie wymagalo to nakladow - ale
    z cala pewnoscia sie zwroci - nie teraz ale za kilka lat. Infrastruktura to nie
    tylko hotele, to takze drogi, komunikacja ( dostac sie z Rzeszowa w Bieszczady
    to dla zagranicznego turysty prawdziwa przygoda, nie mowiac juz o przejazdzce w
    smierdzacym, zatloczonym autosanie ;-)), jako atuty mamy krajobrazy, przyrode i
    ludzi - mieszkancow Podkarpacia - jest duzo do zrobienia przez najblizsze lata -
    ja sadze ze warto inwestowac w turystyke w Bieszczadach z korzyscia dla
    wszystkich. Jest to szansa dla Podkarpacia, ktora moga wykorzystac takze
    bieszczadcy hotelarze i restauratorzy. Pewien procent (pewnie niewielki) osob
    przylatujacych do Rzeszowa to beda turysci, Bieszczady maja sporo do
    zaoferowania milosnikom gorskich wedrowek, sam znam Hiszpanow, ktorzy od lat
    lataja w Bieszczady oczarowani krajobrazami, goscinnoscia ludzi itp... Wszyscy
    wiemy, ze ludzie zamieszkujacy Ustrzyki, Lesko i inne miasta i miasteczka w
    Bieszczadach w luksusy nie oplywaja, wysokie bezrobocie itp. powoduje, ze
    poziom zycia pozostawia wiele do zyczenia - moze wiec warto sciagnac Anglikow w
    Bieszczady, aby tutaj wlasnie zostawiali swoje funty placac za piwo, za
    noclegi, za jedzenie???? Moze warto zainteresowac Niemcow, aby tutaj
    przylatawali i wydawali swoje euro??? Rozwoj turystyki w Bieszczadach pomoze
    stworzyc kilkanascie czy kilkadziesiat nowych miejsc pracy, pomoze podniesc
    stope zycia mieszkancow, otworzy Podkarpacie na swiat - nie uwazacie???? Wiem,
    ze podniosa sie glosy krytyczne, ludzi, ktorzy beda argumentowali sprzeciw
    wobec turystyki tym, ze ludzie "zadepcza" Bieszczady, ze zasmieca, ze zniknie
    na zawsze obraz dzikich gor, pieknych krajobrazow, ze zrobi sie z
    tego "Hollywood" - i Ci ludzie w pewnym sensie beda mieli racje - ale ja mowie
    o czyms posrednim - o sciagnieciu turystow lubujacych sie w naturze, ale nie o
    masowej turystyce..... Uwazam, ze Bieszczady nie sa na takie cos w tej chwili
    przygotowane, brakuje infrastruktury, miejsc noclegowych o odpowiednim
    poziomie, telefonow, itp... Jak wyczytalem gdzies w necie, po kilku
    miesiacach, w samolotach Ryana we Wroclawiu ok 30% to turysci, niech w
    Rzeszowie ostroznie kalkulujac na poczatek bedzie to 10% - szacunkowo/ rok :
    RZE - HHN 60.000, RZE - STN 100.000 pasazerow czyli OSTROZNIE kalkulujac ponad
    15.000 nowych zagranicznych turystow rocznie, z ktorych kazdy musi gdzies
    spac, kupic pamiatki, wiekszosc wynajmie auto i zostawi pewnie kilkaset euro.
    Nie zaprzepascmy tej szansy - pieniadze, ktore Podkarpacie wyda w tej chwili na
    reklame, na poprawe infrastruktury zwroca sie w przyszlosci wielokrotnie. I nie
    gdybamy juz o turyscie zagranicznym, ktory wyladuje w Warszawie i przypadkiem
    zabladzi do Rzeszowa czy w Bieszczady - on przyleci prosto do Rzeszowa, mamy go
    podanego na tacy - i jest to realna szansa na przyciagniecie kasy w Bieszczady
    i na Podkarpacie ogolnie. Oczywiscie przy zachowaniu wysokiego poziomu obslugi -
    zadowolony turysta powie o nas kilku osobom - niezadowolony setce...Powtorze:
    nie zaprzepasmy tej szansy... Mam okazje mieszkac na wyspie, ktora calkowicie
    zalezy od turystyki - wiec mam jakies pojecie o czym mowie ;-)
    --
    Pozdrawiam cieplo z Teneryfy
    STYRO
    Zapraszam na www.polishpub.net/ Po prostu - normalny czat....
  • Gość: wafel IP: 195.117.241.* 19.05.05, 08:52
    Styro zgadzam się z Tobą. To wielka szansa. Niech każdy postara się zrobić coś
    co pomoże skorzystać z niej. wszyscy do roboty :)
  • styro 31.05.05, 04:24
    A ja myslalem, ze sprowokuje was do dyskusji.......
    --
    Pozdrawiam cieplo z Tenerife

    STYRO
    Zapraszam na www.polishpub.net/
  • Gość: wafel IP: 195.117.241.* 19.05.05, 10:15
    pociąg z lotniska do centrum Londynu (Liverpool Street) kosztuje 14,50 funtów.
  • Gość: fredek IP: *.radom.pilickanet.pl 19.05.05, 12:06
    Z Luton, które jest troszeczkę dalej płaci się 8 GBP w jedną stronę (autobusem
    specjalnej linii), bądź 15 GBP w obie strony.
  • Gość: kaccper IP: *.range81-159.btcentralplus.com 19.05.05, 08:54
    Ciesze sie,ze na urlop polece juz do Rzeszowa;)Wielki uklon w strone....
  • Gość: przemo IP: *.bremultibank.com.pl 19.05.05, 13:22
    Za to do durnej Wa-wy kosztuje kurcze 1200 zł.
  • chris1970 19.05.05, 16:46
    Nie rozumiem jednego. Dlaczego z takim upodobaniem porównuje się najniższe
    taryfy tanich linii z najwyższymi klasami rezerwacyjnymi linii typu LOT.
  • chris1970 19.05.05, 16:52
    Podaję taryfy na bilety powrotne na trasie Rzeszów - Warszawa wg klas
    rezerwacyjnych bez opłat lotniskowych.
    1200 zł kosztuje bilet praktycznie kupowany niedługo przed odlotem na ostatnie
    wolne miejsce w samolocie lub tzw. "open" z możliwością zwrotu i zmiany daty.

    IATA LOT Polish Airlines (LO) 220 PLN SU 180 Dni VD14LO6M
    IATA LOT Polish Airlines (LO) 250 PLN 0 Dni 8 Dni WDSXWE
    IATA LOT Polish Airlines (LO) 260 PLN SU 180 Dni VD7LO6M
    IATA LOT Polish Airlines (LO) 280 PLN SU 180 Dni QD14LO6M
    IATA LOT Polish Airlines (LO) 320 PLN SU 180 Dni QD7LO6M
    IATA LOT Polish Airlines (LO) 440 PLN 0 Dni 180 Dni HD7LO6M
    IATA LOT Polish Airlines (LO) 570 PLN SU 180 Dni HD3LO6M
    IATA LOT Polish Airlines (LO) 670 PLN 0 Dni 180 Dni MD3LO6M
    IATA LOT Polish Airlines (LO) 770 PLN SU 90 Dni MDAP3M
    IATA EKO LOT Polish Airlines (LO) 890 PLN 0 Dni 365 Dni YDRT
  • Gość: Załamany IP: *.local.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 20.05.05, 18:56
    Dzięki za podanie cen lotów. Szkoda tylko, że to i tak bardzo dużo, jak się
    weźmie pod uwagę, że Wawa jest kilkarotnie bliżej... . Jest to paradox.
  • morse 31.05.05, 09:36
    Nie zastanawiajmy sie nad Wawa, zastanowmy sie co mymozemy oprocz tych tanich
    polaczen do zyskania!!!!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka