• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

DHL - firma przewozowa - opinie Dodaj do ulubionych

  • IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.08.05, 08:30
    Jestem ciekaw jakie macie zdanie na temat tej firmy i czy korzystaliście z
    jej usług. Ja mam raczej niemiłe wspomnienia. Kiedyś podejmowałem paczkę za
    jej pośrednictwem. Najgorzej wspominam pracownika tej firmy. Ubrany w firmowy
    ciuch śmierdział (chyba wynik spocenia) i nie tylko. Godzinę wietrzyłem po
    nim mieszkanie - czy oni się nie myją i nie piorą swoich ubranek?. Tragedia!!
    Zaawansowany formularz
    • Gość: wafel IP: 195.117.241.* 17.08.05, 08:43
      Poczta polska ma ten sam standard smrodu.
    • 23.08.05, 12:23
      a wysylales przesylke lotniczej czyli zagraniczna?
      czy krajowa?
      --
      "Stałe są tylko zmiany"
    • Gość: marta IP: 193.151.68.* 23.08.05, 12:24
      raz mi przewozili przesyłkę, spóźnili się tylko 1 dzień :)
    • 01.09.05, 21:12
      Witam,
      Co myślicie o jakości usług DHL, który przesyła dokumenty z jednej dzielnicy do
      drugiej tego samego miasta (Warszawa - nie Nowy Jork) w ciągu 72 godzin!!!!!,
      przesyłką kurierską miejską, a być powinna jeszcze tego samego dnia u
      odbiorcy!!!!! i jeszcze każe sobie zapłacić za tę usługę PEŁNĄ OPŁATĘ!!!!???
      Czy z każdym kurierem tak jest?
      A co najlepsze w przesyłce jest paszport - najchętniej bym nie odbierał
      przesyłki, jednak z uwagi na jej zawartość muszę to zrobić, a tym samym też
      zapłacić za FUSZERKĘ!!!
      Mogę poruszyć kwestię u nadawcy (Ambasada) jednak jest to trochę delikatna
      sprawa... nie odbiorę przesyłki - zapłaci ambasada i mogą anulować mi wizę...
      Jak wyegzekwować zwrot pieniędzy za nienależycie wykonaną usługę przez DHL? To
      już Poczta Polska jest szybsza i za 3,50 zł a nie 30 zł. Pozdrawiam wszystkich
      listonoszy i dziękuje z góry za porady!
      Nie polecam DHL - i nie chodzi w tym wszystkim o kasę - tylko o to, że mógłbym
      nie wylecieć do Stanów, gdybym miał bilet zabukowany na np. dziś (termin im
      minął wczoraj - a będą u mnie dopiero jutro...). Potraktowanie oraz olanie
      sprawy (bo inaczej się tego nie nazwie) przez ludzi tam pracujących przy
      składaniu reklamacji telefonicznej również nie najlepiej świadczy o jakości i
      profesjonalizmie firmy kurierskiej...
      Skoro mają problem z dostarczeniem przesyłki parę ulic dalej to nie wyobrażam
      sobie jak powierzyć im towar, który ma zostać dostarczony na drugi koniec
      Europy...
      • Gość: Baltazar IP: *.rzeszow.mm.pl 01.09.05, 21:42
        Trzeba debila aby wynajmować DHL i wysyłać PASZPORT o parę ulic dalej :-)))))
        • Gość: jakub.kb IP: *.eu.org 02.09.05, 20:04
          Widać nie masz pojęcia co komentujesz...
          Ambasada USA tylko w taki sposób zwraca paszporty z wbitą wizą USA na wjazd...
          no cóż - niektórzy potrafią tylko krytykować a nic doradzić...
          • Gość: turysta IP: *.dsl.chcgil.ameritech.net 02.09.05, 20:42
            To wedlug ciebie jest ok, jesli odebrac paszport moge tylko korzystajac z DHL-
            u? Bo wedlug mnie nie. Smierdzi mi to monopolem i wydawaniem niepotrzebnie
            pieniedzy.
            • 02.09.05, 21:05
              i zgadzam sie z Toba - to nie jest normalne ze np. nie moge osobiscie odebrac
              paszportu w okienku przed ambasada a musze placic za kuriera na terenie Wawy -
              i jeszcze musze placic za zle wykonana usluge... moge co najwyzej pozniej drzec
              koty z DHL i targac sie reklamacjami
              pzdr
              • 03.09.05, 11:59
                Ja natomiast nie polecam UPS-a . Przesyłke dostarczył mi kiedys kurier pod wplywem %%% ...

                --
                We are just a moment in time, A blink of an eye, A dream for the blind, Visions from a dying brain, I hope you don't understand...
    • 13.04.15, 23:42
      Kiedyś, tzn. jeszcze rok czy dwa late temu była dość dobra. Było mało reklamacji. Ostatnie miesiące to niemal eskalacja błędów i nikompetencji tej instytucji. Musiałem zrezygnować z umowy bo co trzecia przesyłka to błąd, problemy, break kompetencji pracowników, niedopilnowanie, przeoczenie, naciąganie klienta na ceny z sufitu, niewiedza pracowników, opieprzanie klientów w punktach obsługi, wykłucanie się z klientami, bagalizowanie (olewanie) problemów klientów. Jest w tej chwili mnóstwo innych, tańszych kurierów, którzy nie robią tylu problemów klientów, starają się bardziej i prą do przodu. Natomiast DHL tylko się stacza równią pochyłą.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.