Dodaj do ulubionych

DHL - firma przewozowa - opinie

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.08.05, 08:30
Jestem ciekaw jakie macie zdanie na temat tej firmy i czy korzystaliście z
jej usług. Ja mam raczej niemiłe wspomnienia. Kiedyś podejmowałem paczkę za
jej pośrednictwem. Najgorzej wspominam pracownika tej firmy. Ubrany w firmowy
ciuch śmierdział (chyba wynik spocenia) i nie tylko. Godzinę wietrzyłem po
nim mieszkanie - czy oni się nie myją i nie piorą swoich ubranek?. Tragedia!!
Edytor zaawansowany
  • Gość: wafel IP: 195.117.241.* 17.08.05, 08:43
    Poczta polska ma ten sam standard smrodu.
  • 23.08.05, 12:23
    a wysylales przesylke lotniczej czyli zagraniczna?
    czy krajowa?
    --
    "Stałe są tylko zmiany"
  • Gość: marta IP: 193.151.68.* 23.08.05, 12:24
    raz mi przewozili przesyłkę, spóźnili się tylko 1 dzień :)
  • 01.09.05, 21:12
    Witam,
    Co myślicie o jakości usług DHL, który przesyła dokumenty z jednej dzielnicy do
    drugiej tego samego miasta (Warszawa - nie Nowy Jork) w ciągu 72 godzin!!!!!,
    przesyłką kurierską miejską, a być powinna jeszcze tego samego dnia u
    odbiorcy!!!!! i jeszcze każe sobie zapłacić za tę usługę PEŁNĄ OPŁATĘ!!!!???
    Czy z każdym kurierem tak jest?
    A co najlepsze w przesyłce jest paszport - najchętniej bym nie odbierał
    przesyłki, jednak z uwagi na jej zawartość muszę to zrobić, a tym samym też
    zapłacić za FUSZERKĘ!!!
    Mogę poruszyć kwestię u nadawcy (Ambasada) jednak jest to trochę delikatna
    sprawa... nie odbiorę przesyłki - zapłaci ambasada i mogą anulować mi wizę...
    Jak wyegzekwować zwrot pieniędzy za nienależycie wykonaną usługę przez DHL? To
    już Poczta Polska jest szybsza i za 3,50 zł a nie 30 zł. Pozdrawiam wszystkich
    listonoszy i dziękuje z góry za porady!
    Nie polecam DHL - i nie chodzi w tym wszystkim o kasę - tylko o to, że mógłbym
    nie wylecieć do Stanów, gdybym miał bilet zabukowany na np. dziś (termin im
    minął wczoraj - a będą u mnie dopiero jutro...). Potraktowanie oraz olanie
    sprawy (bo inaczej się tego nie nazwie) przez ludzi tam pracujących przy
    składaniu reklamacji telefonicznej również nie najlepiej świadczy o jakości i
    profesjonalizmie firmy kurierskiej...
    Skoro mają problem z dostarczeniem przesyłki parę ulic dalej to nie wyobrażam
    sobie jak powierzyć im towar, który ma zostać dostarczony na drugi koniec
    Europy...
  • Gość: Baltazar IP: *.rzeszow.mm.pl 01.09.05, 21:42
    Trzeba debila aby wynajmować DHL i wysyłać PASZPORT o parę ulic dalej :-)))))
  • Gość: jakub.kb IP: *.eu.org 02.09.05, 20:04
    Widać nie masz pojęcia co komentujesz...
    Ambasada USA tylko w taki sposób zwraca paszporty z wbitą wizą USA na wjazd...
    no cóż - niektórzy potrafią tylko krytykować a nic doradzić...
  • Gość: turysta IP: *.dsl.chcgil.ameritech.net 02.09.05, 20:42
    To wedlug ciebie jest ok, jesli odebrac paszport moge tylko korzystajac z DHL-
    u? Bo wedlug mnie nie. Smierdzi mi to monopolem i wydawaniem niepotrzebnie
    pieniedzy.
  • 02.09.05, 21:05
    i zgadzam sie z Toba - to nie jest normalne ze np. nie moge osobiscie odebrac
    paszportu w okienku przed ambasada a musze placic za kuriera na terenie Wawy -
    i jeszcze musze placic za zle wykonana usluge... moge co najwyzej pozniej drzec
    koty z DHL i targac sie reklamacjami
    pzdr
  • 03.09.05, 11:59
    Ja natomiast nie polecam UPS-a . Przesyłke dostarczył mi kiedys kurier pod wplywem %%% ...

    --
    We are just a moment in time, A blink of an eye, A dream for the blind, Visions from a dying brain, I hope you don't understand...
  • 13.04.15, 23:42
    Kiedyś, tzn. jeszcze rok czy dwa late temu była dość dobra. Było mało reklamacji. Ostatnie miesiące to niemal eskalacja błędów i nikompetencji tej instytucji. Musiałem zrezygnować z umowy bo co trzecia przesyłka to błąd, problemy, break kompetencji pracowników, niedopilnowanie, przeoczenie, naciąganie klienta na ceny z sufitu, niewiedza pracowników, opieprzanie klientów w punktach obsługi, wykłucanie się z klientami, bagalizowanie (olewanie) problemów klientów. Jest w tej chwili mnóstwo innych, tańszych kurierów, którzy nie robią tylu problemów klientów, starają się bardziej i prą do przodu. Natomiast DHL tylko się stacza równią pochyłą.
  • 18.04.16, 13:10
    DHL to najgorsza firma kurierska z jaką się dotąd spotkałem .
    Zamówiony towar nie dostarczono , kurier jest arogancki , bez szczelny i nie kompetentny podczas rozmów telefonicznych -które sam rozłącza . Towar chce dostarczyć sąsiadom byle nie osobiście i w godzinach tylko dla niego korzystnych . Firma proponuje odebrać sobie towar osobiście w placówce oddalonej ode mnie o około 70 km. Biuro reklamacyjne nie rozwiązało problemu po kilku dniach proszenia się o pomoc biura obsługi klienta w dostarczeniu mojego towaru musiałem zrezygnować .. Towar został zwrócony do sklepu a ja musiałem zamawiać jeszcze raz tylko z zastrzeżeniem dostawy przez inną firmę kurierską . Pomimo zgłoszenia oficjalnego zażalenia w DHL do chwili obecnej nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej w tej sprawie .
    Proponuję aby firma zaczęła się uczyć od profesjonalnych firm kurierskich sposobu dostarczania przesyłek i komunikacji z klientem a nie cofać się w tył choć oni nie mają już się gdzie cofnąć ?.
  • 08.09.16, 18:49
    Zgadzam się.To samo kiedyś się rozwali, bo na zmiany w DHL jest już za późno.Na infolinii dowiedziałam się,że nie maja obowiązku dostarczyć mi przesyłki.
  • 23.04.16, 21:09
    dla mnie są najbardziej kompetentni z firm kurierskich na drugim miejscu stawiam ups
  • 26.04.16, 23:35
    Po kraju i po Euripie tylko DPD, reszta swiata DHL.

    --
    Pozdrawiam serdecznie

    O.
    Siatkarskie koszulki i takie tam ;)
  • 17.05.17, 19:00
    DHL to kompletne dno. Pod jeden z moich adresów ciężko trafić i inni kurierzy potrafią zadzwonić i zapytać o drogę tylko dhl ma z tym problem i już któryś raz DHL NIE DOSTARCZA MI TOWARU, wpisują zły adres i mają w d.....e. Chyba oszczędzają na prywatne rozmowy bo innego wytłumaczenia nie widzę i zależy też od kuriera, bo np gabaryt otrzymałem z dhl (potrafił zadzwonić) Mam nadzieję, że szybko znikną z rynku.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.