Dodaj do ulubionych

Pepsi-cola w Leżajsku...

23.06.07, 00:21
Witam! Tak ostatnio sobie wsponiałem czasu kiedy w naszym mieście robiono
pepsi. Może ktoś mi powie dlaczego zakład został zlikwidowany, może ktoś zna
całą historię. Ja niestety nie bardzo się orientuję, ale fajnie by było
przeczytać na butelce Pepsi że jest produkowana w Leżajsku. Pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • esox5 29.06.07, 10:25
    Witam,
    Pepsi podpisała z tym zakładem kilkuletni kontrakt (nie tylko zreszta z
    leżajskim browarem). W momencie gdy uruchomili swój zakład (pod Niepołomicami,
    nie jestem pewien)nie przedłużyli umowy. Zakład próbowano ratować produkcją
    wody mineralnej, niestety kolorystyka etykiety jaką przygotowano nadawała się
    bardziej na klepsydrę. Doszły do tego problemy prywatyzacje i to był gwóźdź do
    trumny "Wytwórni Wód".
    NIc jednak straconego, zarówno miasto jak i gmina maja strefy ekonomiczne. woda
    tez jest, może ktoś się pokusi o otworzenie takiego zakładu? NIe mówiąc juz o
    jakims małym Browarze. Jak się czyta "dzieje Leżajska" to były czasy gdy we
    naszym mieście było kilkanaście browaró, Klasztor miał dwa !
  • mpiotrek1 12.07.07, 21:06
    W Niepołomicach zakład Coca-Cola, a Pepsi w Michrowie (nie mam pojecia gdzie to
    jest). No szkoda, ja jeszcze mam koszulke z tamtego okresu z napisem Pepsi:) A
    ktos sie orientuje czy w Lezasjku robiono tylko Pepsi czy tez inne napoje tej
    grupy tzn Mirinde, 7up itd i do jakich opakowan? Jak bede mial wiecej informacji
    to moze na Wikipedie wrzuce...
  • esox5 03.10.07, 11:09
    Robić nie robili ani 7-upa ani Mirindy - ale mogłybyć na magazynie z
    przerzutów a potem dołączane do dostaw.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka