Dodaj do ulubionych

Po 44 zastrzyku ...

01.04.13, 17:12
Witam wszystkich serdecznie,
Jestem już po 44 zastrzyku, do końca tylko 4 (nie 5, co wyjaśniłam na ostatniej wizycie).
Na finiszu wrócił kaszel i pojawiła się wysypka na twarzy i szyi, do tego bóle stawów, przymulenie, apatia i ciężko gojące się skaleczenia na rękach (kupiłam krem Dernilan - super).
Tak myślę, że wpływ na samopoczucie ma też pogoda - zima nie odpuszcza.
Wizyta u stomatologa wypadła dobrze - zęby są w dobrym stanie, nie ma próchnicy i to mnie cieszy. Włosy znowu obcięłam na jeża, bo nadal wypadają, ale potem odrosną.
Czekając w kolejce na wizytę do lekarza, nasłuchałam się takich rzeczy, że ostatnie włosy dęba mi stawały - wyszło na to, że zamiast się leczyć, najlepiej kupić trumnę i czekać na koniec. A przecież nastawienie ma tak duże znaczenie ...
Dlatego dziękuję, że mam swoją panią psycholożkę i Was, bo dzięki Wam, mimo wielu dołów po drodze, nie poddałam się.
Pozdrawiam serdecznie.
Edytor zaawansowany
  • clean1 01.04.13, 17:22
    ...5, 4, 3, 2, 1 i KONIEC! :)

    To wciąż dużo i pewnie sporo jeszcze nieprzyjemnych chwil ale... To już (prawie) KONIEC!
    W sam raz jak skończysz to rozpocznie się LATO (ponoć w tym roku nie będzie już wiosny), pierwsze swoje warzywa... i oczywiście minus za który trzymam mocno kciuki(!).

    P.S. Moja pierwsza terapia była 48 tygodniowa. Da się przejść ale i tak uważam, że to mistrzostwo świata.
  • pi_tu 01.04.13, 20:57
    Spoko, czyli mocno z górki na końcu. Nim się obrócisz będzie koniec, nawet nie zauważysz. Włosy, pogoda, psychika, wysypko itp. to wszystko wróci do normy, kończysz na wiosnę, będzie dodatkowy "kop" do powrotu do "świata żywych" :) Nie dawaj się, wytrzymaj w tym bojowym nastroju!
    PS. Ja już po. Ostatni zastrzyk poszedł, jeszcze parę dni rybki i finito:))
  • clean1 01.04.13, 21:12
    pi_tu... no to suuuuper, że u Ciebie też już koniec...! Bardzo się cieszę... Teraz oby tylko wyniki były dla nas wszystkich po naszej myśli... Czego sobie i Wam i każdemu z osobna najserdeczniej życzę!

    Pozdro
  • pi_tu 01.04.13, 21:33
    Będzie dobrze, chyba :)) Najgorsze to czekanie - pół roku trzeba odleżeć na półce, by być "prawie pewnym" wyniku...

    Trochę rozwalamy nie swój wątek, ale muszę zapytać - Clean, jak się czujesz??
    btw. minus is my obsession.
  • clean1 01.04.13, 22:19
    1 miesiąc po odstawieniu leków. Wracam do "żywych". Nie jest to oczywiście stan z przed leczenia ale od tygodnia czuję, że mam więcej siły. Zaczynam więcej się ruszać (oczywiście z umiarem). Pierwsze dłuższe spacery czy większe sprzątanie w domu nie są już dla mnie czymś nieosiągalnym. Psychicznie też oki, no może z wyjątkiem tej przedłużającej się zimy... :) ale to chyba każdy tak ma... Zauważyłem u siebie troszeczkę takie zniechęcenie dotyczące wyników terapii. Czekam i czekam i zaczyna mi na nich coraz mniej zależeć a może tylko już się przyzwyczaiłem do tego czekania tak więc troszeczkę mam to w poważaniu... :))))
    Praktycznie inne skutki uboczne nie występują. Aż dziw.
    Mam straszliwy apetyt i to na wszystko co "zakazane" (mcdonald's, boczek, słodycze, coca-cola, dużo, duzo, dużo....... a....... piwka też bym się napił... :)

    Jak zawsze baaaaardzo serdecznie pozdrawiam...
  • malgosiazl 01.04.13, 23:58
    Podziwiam Was! Trzymam mocno kciuki, że będzie dobrze, zresztą nie ma innej możliwości, w końcu, my z WZWC waleczni ludzie jesteśmy!!!!! Jestem na początku tej drogi, ale jakoś leci.....
    Czytajac wpis cleana zastanawiam się, czy te leki na mnie działają, bo wszystko robię, czasami nawet biegam, nie mówiąc o obowiązkach domowych, pracy zawodowej z częstymi bólami oczywiście . Może nie powinnam się tak przeforsowywać???? Nie wiem, choć ,,siłaczka" jestem i tak myśle sobie, że ta z noweli źle skończyła, oj źle...... Co WY na to???
  • pi_tu 02.04.13, 09:40
    Miło to słyszeć! Odnośnie tego zniechęcenia w czekaniu na wyniki, mam tak samo. Chyba za długo to trwało i się troszkę "przegrzaliśmy". Pewnie nakręcę się znowu przy czekaniu na wyniki za pół roku... Co do macdonalda i innych takich "fajnych" żarełek to nie rozpędzaj się za bardzo, no chyba że chcesz wyglądać jak "amerykany" ;))
    Pozdrowienia i życzę rozpędu w powracaniu do zdrowia, minusa jak stąd do.... I piwka możesz chyba się już lekkiego napić?
  • clean1 02.04.13, 12:17
    Spoko, spoko... ten mcdonalds to raczej moje marzenia niźli rzeczywistość... :)

    Chociaż, na święta u teścia ekstra boczusiu, własnej roboty, pojadłem... aż się sam bałem... :) No ale od czasu do czasu...
  • malgosiazl 01.04.13, 23:59
    Podziwiam Was! Trzymam mocno kciuki, że będzie dobrze, zresztą nie ma innej możliwości, w końcu, my z WZWC waleczni ludzie jesteśmy!!!!! Jestem na początku tej drogi, ale jakoś leci.....
    Czytajac wpis cleana zastanawiam się, czy te leki na mnie działają, bo wszystko robię, czasami nawet biegam, nie mówiąc o obowiązkach domowych, pracy zawodowej z częstymi bólami oczywiście . Może nie powinnam się tak przeforsowywać???? Nie wiem, choć ,,siłaczka" jestem i tak myśle sobie, że ta z noweli źle skończyła, oj źle......
  • agneskas 02.04.13, 07:23
    Dziękuję za wsparcie :)
    Dzisiaj oddam 45 strzał :)
    A Wam wszystkim życzę MINUSA i wytrwałości w dążeniu do celu !!!
    Oby do wiosny, a może już do lata :)
  • pi_tu 02.04.13, 09:44
    Czyli praktycznie tylko 3 przed tobą ;) Ta wiosna czy lato w końcu musi nadejść i będzie lepiej :)
  • Gość: wiki IP: *.jaroslaw.net.pl 02.04.13, 10:11
    Teraz to już raczej lato...
  • clean1 02.04.13, 12:22
    malgosiazl ...
    Ciesz się(!) i korzystaj z "życia". Życzę byś tak miała do końca. Z tymi skutkami ubocznymi to jest tak, że nie u każdego i nie wszystko występuje. Tak więc może (oby!) osłabienie nie będzie dotyczyć, czego z serca życzę, bo wiem co to jest...
    Np. Przy telaprevirze zdecydowana większość ma problemy z wysypką i okropnym swędzeniem skóry, a mnie to swędzenie i wysypka nawet nie drasnęło...
    Trzym si....
  • Gość: marta IP: *.play-internet.pl 04.04.13, 10:33
    To jedziemy na tym samym wózku! Za mną też już 44 wtorki i 48tygodniowa terapia. Trzymajmy się! Pozdrawiam!
  • agneskas 04.04.13, 14:19
    Dzięki, również pozdrawiam :)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka