Dodaj do ulubionych

Opinie na temat pralek Indesit

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.09.04, 13:41
Witam!
Szykuję się do zakupy praki i rozważam min. sprzęt firmy Indesit.
Dlatego też szukam opinii na jego etamt, jak się sprawuje, itp.
Z góry dziękuję!
Pzdr.
Edytor zaawansowany
  • Gość: żyrafa IP: *.ghnet.pl / 62.111.140.* 22.09.04, 16:27
    ja swoją pralkę kupiłam 10 lat temu (indesit), do dzisiaj chodzi bez naprawy i
    bez żadnych problemów. polecam
    pozdrawiam
  • matania 22.09.04, 20:27
    nie mam zaufania do włoskiej myśli technicznej ale moja mama ma pralkę
    indesit,która ma już chyba z 15 lat i nigdy się nie zepsuła,taką razem z
    suszarką.

    --
    pozdrawiam,matania
    may the lights in The Land of Plenty shine on the truth some day
  • zayzayer 22.09.04, 21:17
    matania napisała:

    > nie mam zaufania do włoskiej myśli technicznej

    Nie znajdziesz teraz pralki, która nie jest wykonana z podzespołów włoskich.
    Ja już nie mówię o Boschu, czy Elektroluksie( w całości produkowanym we
    Włoszech :), ale dopadło to nawet Miele. Makaroniarze potrafią też robić rzeczy
    na najwyższym poziomie.



    --
    Zielone flamastry są lepsze od czerwonych.
  • kwik 23.09.04, 14:28
    a nienienie, niektore electroluxy produkowane sa w niemczech, a nawet na
    glebokiej polnocy (ale za to sie placi nieco wiecej :)
  • zayzayer 28.09.04, 09:40
    kwik napisała:

    > a nienienie, niektore electroluxy produkowane sa w niemczech, a nawet na
    > glebokiej polnocy (ale za to sie placi nieco wiecej :)

    W żadnym sklepie jeszcze takich nie widzialem, ale jeżeli nawet są to co? Są
    lepsze bo robione w Niemczech?.


    --
    Zielone flamastry są lepsze od czerwonych.
  • Gość: Piotr IP: 81.219.164.* 30.09.04, 16:23
    To jakie włoskie podzespoły są niby w pralkach Boscha - Siemensa?
  • zayzayer 30.09.04, 17:51
    Gość portalu: Piotr napisał(a):

    > To jakie włoskie podzespoły są niby w pralkach Boscha - Siemensa?

    -Silnik gł
    -Pompa (lub hiszpańska)
    -Blokada drzwi
    -Elektrozawory
    -Hydrostat
    -Grzałka
    -Pas klinowy
    -Krzyżak wewnętrzny z osią
    -Łożyska (SKF Italy)
    -Zbiornik kompletny z polipropylenu
    -Niektóre plastyki
    -Parę gumowych (reszta w Hiszpani)
    -Wąż dopr. i odpr.
    -Amortyzatory
    W każdym bądź razie w Niemczech produkowana jest tylko blacha na obudowę. I nie
    dotyczy to tylko Boscha. Tak jest ze wszystkimi markami. W Elektroluksie też
    nie ma ani jednej części z napisem Made in Sweden.

    --
    Zielone flamastry są lepsze od czerwonych.
  • matania 03.10.04, 22:15
    to się nazywa nerwica natręctw:))

    --
    pozdrawiam,matania
    Dziecko kupca budzi się na chrzęst liczydeł.
  • Gość: slawko IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.10.04, 10:57
    szanowni panstwo!!!
    pracuje w sklepie agd (ogólnopolski lider). jeżeli chcielibysmy aby wszystko
    było produkowane w kraju pochodzenia danej marki to płacilibyśmy znacznie
    więcej za ten sprzęt!!! globalizacja sprawia, że w sprzecie niemieckim np.
    BOSCH, SIEMENS są podzespoły z innych krajów. i co to znaczy ze gorsze? NIE
    tansze. w mojej pralce siemens (made in germany)tez sa włoskie podzespoły, np.
    elementy silnika. ciekawe czy wiecie, że w sosnowcu działa firma BITRON
    produkujaca programatory do Whirlpoola? i wcale nie sa gorsze gdyby były
    produkowane na zachodzie. myślicie, że w niemczech pracują w fabryce rodowici
    niemcy? nie, są to Turcy, Polacy, OSSI.
  • Gość: panna IP: *.visp.energis.pl 08.10.04, 21:44
    no szczególnie że Elektrolux montuje pralki w Siewierzu niedaleko Katowic
    (Polska) he he he
    Pozdrawiam
  • Gość: kpopialo IP: 212.16.54.* 23.09.04, 11:25
    Mam fajna praleczke indesit ladowana od gory, o wymiarach 40 cm na 60cm. Juz
    rok chodzi na medal:) Moja Mama ma nieco starszy model i tez chodzi, juz jakies
    7 lat. Zero problemow, napraw itp. Tylko musi stac na rownym podlozu.
    Pozdrawiam!
    KArola
  • leigif 23.09.04, 13:09
    ja mam swoja od 3 lat. Z tego co pamietam to kupilam jedna z tanszych.
    Do dzisiaj sie nie popsula. Mam jednak duzo watpliwosci co do czystości
    wypranych rzeczy (moze mam zwidy ale czasem wydaje mi sie ze niedopiera, np
    plam po blocie na jeansach)
    Jest tez dość głośna
  • m24 23.09.04, 14:07
    ja niestety nie polecam
    mialam taka pralkę indesit i nie wiem czy we wszystkich jej typach jest tak ze
    przy ostatnim plukaniu trzeba ręczne ją przestawic. po prostu stawala przed
    plukaniem. strasznie to bylo meczące i trzeba bylo ja pilnowac.
    poza tym jest glosna i po 3 latach poszla grzalka ( moze byla pechowa ta
    pralka ) ale juz firmy indesit nie kupię...
  • Gość: kaszkur IP: *.ydp.com.pl 22.11.04, 11:31
    YYyy... ja nie do konca rozumiem. Co to znaczy ze trzeba
    Indesita pilnowac? To nie jest tak ze sie ja wlacza, przychodzi
    po godzinie i wyjmuje wyprane pranie? Przeciez cos takiego
    jak _programator_ ktory sam automatycznie zmienial programy
    to juz PREDOM POLAR mial na poczatku lat 80-tych?

    TK
  • Gość: anka IP: *.dolsat.pl / *.dolsat.pl 26.09.04, 21:07
    Mam te same spostrzeżenia, co pozostałe osoby: nie dopiera (chociaż ma klasę
    prania A), a poza tym wkurza mnie to pamiętanie o przestawianiu z płukania na
    wirowanie albo tylko spust wody.I jest głośna. Już bym jej II raz nie kupiła.
  • zayzayer 28.09.04, 09:33
    Gość portalu: anka napisał(a):

    > Mam te same spostrzeżenia, co pozostałe osoby: nie dopiera (chociaż ma klasę
    > prania A), a poza tym wkurza mnie to pamiętanie o przestawianiu z płukania na
    > wirowanie albo tylko spust wody.I jest głośna. Już bym jej II raz nie kupiła.

    Klasa prania dotyczy wylącznie programu intensywnego, 60oC.
    Pozostałych programów pod tym względem nikt nie testuje. I dlatego warto
    kupować sprzęt renomowanych producentow, bo oni dbają też o te pozostałe
    programy. A tak się składa, że wykorzystujemy prawie wylącznie te pozostałe :)
    Słabych producentów interesuje tylko i wyłącznie program na którym będzie
    testowana jakośc prania. Na dodatek uzyskują tą klase w najprymitywniejszy
    sposób, czyli wydłużając aż do skutku czas tego programu. Pralka ronomowanego
    producenta wykonana w klasie B, na programie typowym do prania odzieży może
    kilka razy lepiej wyprać od pralki wykonanej w klasie A, ale przez .....
    Każdego, starego Polara mogę w ciągu 1h przerobić na klasę A A, a jak będzie
    trzeba to na A+ A+ też.
    Nic mnie w dzisiejszym sprzęcie tak nie wkurwia jak te zasrane klasy.


    --
    Zielone flamastry są lepsze od czerwonych.
  • lanza2 26.09.04, 21:58
    Witaj

    parę miesięcy temu kupiłam pralkę indesit wise107 i jestem bardzo zadowolona.
    Pranie jest dobrze doprane mozna też wybrać ciekawe kombinacje programów. Ja
    polecam tą pralkę.
  • Gość: Bozena IP: *.3miasto.net / 153.19.176.* 26.10.04, 12:25
    Czy mozesz mi podac jak glosno chodzi ta pralka.Wlasnie zastanawiam sie nad
    kupnem tego konkretnego modelu,kazda informacja bedzie mile widziana.
  • adag12 22.01.14, 16:17
    Nie polecam. Program 1,5 h potrafi trwać rekord-6 godzin. Jest bardzo inteligentna bo bardzo długo myśli (prać, nie prać... oto jest pytanie) zawiesza się przy wirowaniu, czasem przy płukaniu, nigdy nie wiadomo czy wy wirowane, czy nie? Jednym słowem kicha.
  • adag12 23.05.15, 20:12
    Poraz trzeci wezwany technik znalazł przyczynę - ot taka blaszka, mała podkładka pod obrotomierzem, kawałęk blaszki i tyle problemów:
    - nowy programator
    - wgrywany na nowo program
    - 3 razy serwis
    - niezliczone ilości prania po 2 razy tego samego
    - ile na darmo wylanej wody
    - ile nerwów
    i takie g*wienko przyczyną wszystkich problemów.
  • robson578 26.05.15, 12:18
    Witam,mam pytanie,po dwóch obrotach bębna wyskakuje mi f1 i się wyłącza,ktoś coś podpowie,pozdrawiam
  • Gość: zielony_listek IP: 212.160.172.* 27.09.04, 09:27
    Tak sobie czytalam ten watek z zadowoleniem, ze tez mam Indesita (akurat pralko-
    suszarke), nie psuje sie jestem zadowolona, no i w sobote kilka pran z rzedu
    sobie przygotowalam i bec, laduje drugie pranie, wciskam przycisk i nic. No
    ladnie mysle sobie, to zapeszylam... sprobowalam kilka razy (moze cos nie
    kontaktuje?) i nic, sprawdzilam czy na pewno jest prad w gniadzku, ale byl. Po
    pol godzinie cos mnie tknelo i jeszcze raz sprobowalam wlaczyc. I OK! Taaa,
    moze sie i czasem psuja, ale za to sie same naprawiaja :-) I to ekspresowo :-)
    Pozdrawiam
    zielony_listek
  • zayzayer 28.09.04, 09:36
    Gość portalu: zielony_listek napisał(a):

    > Tak sobie czytalam ten watek z zadowoleniem, ze tez mam Indesita (akurat
    pralko
    > -
    > suszarke), nie psuje sie jestem zadowolona, no i w sobote kilka pran z rzedu
    > sobie przygotowalam i bec, laduje drugie pranie, wciskam przycisk i nic. No
    > ladnie mysle sobie, to zapeszylam... sprobowalam kilka razy (moze cos nie
    > kontaktuje?) i nic, sprawdzilam czy na pewno jest prad w gniadzku, ale byl.
    Po
    > pol godzinie cos mnie tknelo i jeszcze raz sprobowalam wlaczyc. I OK! Taaa,
    > moze sie i czasem psuja, ale za to sie same naprawiaja :-) I to ekspresowo :-)
    > Pozdrawiam
    > zielony_listek

    Chyba siada w Twojej pralce blokada drzwiczek.

    --
    Zielone flamastry są lepsze od czerwonych.
  • Gość: zielony_listek IP: 212.160.172.* 28.09.04, 11:07
    > Chyba siada w Twojej pralce blokada drzwiczek.

    Tak myslisz? Jesli sytuacja sie powtorzy (a mam nadzieje, ze sie nie powtorzy),
    to sprawdze. Dzieki.
    zielony_listek
  • zayzayer 28.09.04, 19:13
    Gość portalu: zielony_listek napisał(a):

    > > Chyba siada w Twojej pralce blokada drzwiczek.
    >
    > Tak myslisz? Jesli sytuacja sie powtorzy (a mam nadzieje, ze sie nie
    powtorzy),

    Poznasz po tym, że jak to sie powtórzy, to będzie można otworzyc drzwiczki
    mimo, że jest włączona.

    --
    Zielone flamastry są lepsze od czerwonych.
  • Gość: zielony_listek IP: 212.160.172.* 29.09.04, 08:13
    I swiatelko kontrolne wtedy przy przycisku sie tez nie pali?
    U mnie sie wlasnie nie zapalalo, dlatego myslalam, ze to cos z elektryka,
    zasilaniem.
    Pozdrawiam
    zielony_listek
  • zayzayer 29.09.04, 08:43
    Lampka kontrolna jest przed blokadą, więc diagnoza moja jest nietrafiona :)

    --
    Zielone flamastry są lepsze od czerwonych.
  • Gość: Olo IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 29.09.04, 10:40
    Ja posiadam od roku WES9x, tą waską z wyświetlaczem. Całkiem spoko pierze i
    odwirowuje, jak na razie nic się nie dzieje (odpukać). Tylko wydaje mi się, że
    jest trochę głośniejsza niż u znajomych, ale to może to tylko złudzenie.
    Podobno Aristony (prawie identyczne, tylko buda inna, ten sam producent) są
    cichsze, ale i droższe. W sumie oki.
  • Gość: emka IP: *.chello.pl 30.09.04, 16:15
    mam tez model WES9x (gl. 40cm) juz ponad poltora roku i nie zamienilabym jej na
    zadna inna.
    Swietnie pierze i zadnych usterek a zdarza sie za dziennie robie 4-5 pran. No i
    przy 40cm glebokosci wchodzi w nia 4.5 kg

    m.
  • afternoon 30.09.04, 17:17
    Ja mam ten sam model od prawie roku. Nie mam prawie zastrzeżeń - prawie, bo
    mogłaby być trochę cichsza. Poza tym sprawuje się bardzo dobrze.
  • Gość: slawko IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.10.04, 11:01
    to prawda ARISTON i INDESIT to ten sam producent. Ariston ma certyfikat na
    pranie wełny WOOLMARK CARE GOLD LUB PLATINUM. i zato się płaci. podobnie jak za
    zanczek na telewizorze VIRTUAL DOLBU SURROUND.
  • Gość: jasio IP: *.aster.pl / *.aster.pl 30.09.04, 20:53
    to ciekawe, Indesit jest nizsza marka Merloni, a wyzsza Ariston;
    mamy chyba z 8 lat pralko-ssuszarke Indesit z takim blatem w cienkie paseczki;
    na pewno nie byla zbyt droga, a do dzisiaj 1200 obrotow nie jest standardem;
    chyba nie do zdarcia
  • Gość: LENKA IP: *.radecznica.sdi.tpnet.pl 03.10.04, 16:59
    Mam pralke "Indesit" od dwoch lat - zadnych zarzutow. Polecam!!!
  • Gość: malutki IP: 194.146.120.* 03.10.04, 19:49
    Witam!
    Kupiłem pralke Indesit pół roku temu. Jestem bardzo zadowolony. Jest bardzo
    cicha, zużywa mało wody. Nie zauważyłem problemów z niedopraniem, a używam
    przeważnie programów Time For You - Pranie Codzienne. W 30 minut pranie gotowe
    i dobrze odwirowane. Mam model Wil85, czy jakoś tak. Osobiście polecam
  • anyaa77 04.10.04, 17:50
    Podumuję krótko;
    indesit= in the shit

    Żaden fachowiec nie poleca sprzętu wyprodukowanego we Włoszech- no chyba że z
    najwyższej półki. Lepiej zainwestowac w Szwedzkiego electroluxa (mojej mamie
    chodzi idealnie, bez żadnej naprawy 12 lat!). Ja kupiłam siemensa (niemcy) i
    też jestem zadowolona. dodam tylko że indesit odradzali nam wszyscy sprzedawcy
    a pomaglowaliśmy sporo osób. koleżanka tez ma straszne problemy z tą marką. Ale
    wasz wybór - tak wszystko zależy od egzemplarza i tu może trafic sie taki" nie
    gniotsja, niełamiotsja";))) )
  • Gość: panna IP: *.visp.energis.pl 08.10.04, 21:47
    Szwedzki he he he, nie wiem gdzie go teraz kupisz, powodzenia!!
  • Gość: slawko. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.10.04, 11:02
  • Gość: sprzedawca agd!!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.10.04, 11:05
    prosze pokazac mi pralkę Electrolux made in sweden.
    nie ma takich w polsce.
    p.s. sprzedwawcy polecaja to co IM sie opłaca sprzedawać. z indesitem nie ma
    raczej wiekszych problemów. sprzedajemy ich masę. trzeba najpierw przeczytać
    instrukcję a nie dzwonic do serwisu (np reset programatora)
    pozdrawiam
    na temat fachowców polecam program USTERKA!!!!
    HIHIHI
  • Gość: maja IP: *.devs.futuro.pl 11.10.04, 13:11
    od 6 lat mam pralke Indesit, dziala do dzis bez zadnego naprawiania, niezawodna, jestem z niej
    zadowolona, polecam
  • iziula1 11.10.04, 21:06
    Ja też mam indesit.Narazie jest ok!
    A co do marek i miejsca produkcji: Jesteśmy w epoce MADE IN CHINE!
    I tak naprawde nie ma nic na rynku co by nie pochodziło z tamtą.
    Pozdrawiam.
  • dapop 25.11.04, 13:15
    Mam to coś i bardzo żałuje tego zakupu, NIGDY WIECEJ! Już na gwarancji dwa razy
    naprawiana, później oczywiście też. Blacha obudowy szybko zaczęła rdzewieć,
    regularnie trzeba naprawiac coś tam w drzwiczkach, co prawda mąż robi to w 5
    minut ale to chyba nie tak powinno wyglądać. Stanowczo nie polecam.
    --
    Deni58
    www.kuradomowa.abc.pl
  • fichtel1 18.10.14, 10:56
    Kupilismy pralke IWSC w media markcie. Paragon jako dowod zakupu zostal zagubiony wiec nie uznano nam roszczen z tytułu gwarancji. Platna naprawa - wymiana bebna z lozyskowaniem maiala kosztowac 595 zł czesci plus 100zł robocizna wobec 950zł kosztów zakupu. Postanowiwlsmy pozbyc sie wloskiego smiecia i kupic cos innego.
  • bednarski-k 14.03.16, 19:15
    Jeżeli chodzi o indesit, to nie polecam. Miałam przed obecną pralką z panasonica i bez porównania. Indesit 3 razy był w serwisie w ciągu gwarancji z czego jednak za 3 razem oddali mi kasę. Kupiłem panasonica i już pół roku sprawuje się dobrze
  • bednarski-k 08.04.16, 13:00
    oglądałem wczoraj i jakoś lepiej wypadł dla mnie panasonic i samsung ale to moje osobiste zdanie
  • kurwajegomac98 21.02.18, 22:27
    Zdecydowanie nie polecam. Pralka xwse61252 kupiona w 2016 roku, po okolo 8 miesiącach rdza na obudowie, reklamacja odrzucona, rękojmia odrzucona, pozostala jedynie droga sądowa. Poza tym pracuje bardzo głośno.
  • skyfall001 11.03.19, 11:03
    Od blisko 15 lat mam pralkę Indesit i działa cacy :)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.