Dodaj do ulubionych

Na Klonowica mają kolejne autobusy z Niemiec

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.12.05, 19:37
Używane i jeszcze kilka lat pojeżdżą, no ok... A co kupiło miasto, nie spółki
autobusowe ale miasto? Dlaczego nie realizuje tak szumnie
zapowiadanej "polityki transportowej?".
Edytor zaawansowany
  • Gość: racjonalista IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.12.05, 09:00
    Miasto nic nie kupi ponieważ nie jest tym zainteresowane. Manione przez
    Solidarność idiotycznymi, populistycznymi koncepcjami restrukturyzacji
    komunikacji miejskiej autorstwa dr Manduka (full dyspozycyjnego wobec
    Solidarności). Pozatym miasto już nie ma pieniędzy na zakupy taboru bo wszystko
    co mogło na to być wydatkowane zostało przejedzone przez MZK w formie: podwyżek
    i wydatków przez. MZK z Mandukiem może jedynie doprowadzić do poważnych
    problemów komunikacyjnych ponieważ proponuje wykonanie czegoś co z góry skazane
    jest na niepowodzenie.
    MZK insynułuje, że spółki autobusowe są na skraju upadłośći i utraciły płynność
    finansową, to jakiś stek bzdur. Skoro dokonują zakupów inwestycyjnych a takim
    jest nabycie autobusów - to generują nadwyżkę finansową. MZK tego nie może
    robić bo już prawie nie ma odpisów amortyzacyjnych a to co miało do tej pory z
    odpisów wydało m.in. rękami pożal się dr ekonomii Manduka na fundusz płac. Po
    co inwestować!, lepiej dawać podwyżki, trzynaste pensje, premie, nagrody,
    premie jubileuszowe za staż pracy i wiele wiele innych świadczeń pracownikom a
    jak nie bedzie "czym jeździć" (czyt. tabor MZK) to miasto i tak będzie musiało
    kupić nowe tramwaje bo spoczywa na nim ustawowy obowiązek zapewnienia
    funkcjonowania komunikacji miejskiej.
    W ten oto sposób MZK (czyt. Solidarność) na rachunek szczecinian ma się dobrze
    w przeciwieństwie do majątku którym zarządza.
    PANOWIE PREZESI ZE SPAD I SPAK, nie dajcie się wchłonąć przez MZK bo
    wprowadzenie w życie tej koncepcji nie ma na celu poprawy funkcjonowania
    komunikacji. To jest załatwienie partykularnych interesów grupki ludzi z MZK i
    skok na kasę. Solidarność z Mandukiem już podzieliła stołki między swoich a
    wasze załogi najpierw zostaną przejęte a potem część pracowników i tak zostanie
    zwolniona. Takie zmiany muszą kosztować zdecydownia więcej niż układ
    funkcjonujący, a mamienie że zarządzaniem przez TQM obniży nakłady na
    komunikację, świadczy o poziomie piszącego takie bzdury.
    Dla nie wtajemniczonych tę konepcję można poczytać pod adresem:
    www.mzk.szczecin.pl/koncepcje/koncep_1.htm
  • Gość: prawnikUS IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.01.06, 18:54
    Wedlug mnie Twoje stwierdzenia zamieszczone sa bezpodstawne i nie sa poparte
    zadnymi faktami. Sa to jedynie Twoje (wedlug mnie) bledne domysly. Poza tym to
    co piszesz jest:
    1. Podawanie nazwiska jest naruszenim przepisów o ochronie danych osobowych a
    dokladniej USTAWY z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.
    U. Nr 133, poz. 883)
    2. To co piszesz odnośnie tytulu doktorskiego jest podwarzaniem wiarygodnosci
    wyzszej szkoly a dokladniej Uniwersytetu Szczecinskiego (zob.
    www.mzk.szczecin.pl/koncepcje/koncep_1.htm - to twoj odnosnik), co
    gorsza takze ludzi, profesorow, ktorzy tam pracuja (ktos byl promotorem Pana
    Doktora, praca doktorska jest praca naukowa i do jej obrony trzeba miec wiedze,
    szkola nadajaca tytul doktora nie robi tego kazdemu, Tobie sie jednak
    najwidoczniej wydaje inaczej.)
    3. Jaki z ciebie racjonalista jezeli w tekscie widac od razu stronniczosc
    autora. Ja nic nie chce sugerowac ale wedlug mnie, Tobie na tym niby "ukladzie"
    niezalezy bo nic nie zyszkasz a raczej sugerujesz ze mozesz cos stracic(pewnie
    boisz sie o prace, normalna rzecz). Do tego, nie poslugujesz sie racjonalnoscia
    (tak dla Twojej informacji od slowa "ratio"-czyli rozum, tego zreszta tez w tym
    tekscie nie widac), tym bardziej wiedza. Nieznajomosc ekonomii nie upowazniaja
    nikogo do pisania cyt. "mamienie że zarządzaniem przez TQM obniży nakłady na
    komunikację, świadczy o poziomie piszącego takie bzdury." Świadczy to raczej o
    nieznajomosci pojec i braku wiedzy osoby cytowanej.
    Dlatego radze abys nastepnym razem zastanowil sie choc troche piszac
    takie "farmazony"(inaczej tego raczej nazwac nie mozna). Zaznajomil sie z
    rzeczywistoscia i wiedza a dopiero potem wyrazal swoja opinie. Oczywiscie masz
    prawo do jej wyrazania ale to nieznaczy ze mozna kogos obrazac i podwazac czyjs
    autorytet i wiedze (i nie chodzi tu o dyrektora MZK ale wrecz przeciwnie o
    dyrektorow SPAD i SPAK, kadry US, wladz miasta). Dyrektorowie przedsiebiorstw
    komunikacyjnych dobrze wiedza co maja robic, bo to oni znaja sytuacje swoich
    firm. Cala koncepcja, na ktora sie powolujesz dazy wlasnie do tego, aby
    uniezaleznic finansowo komunikacje miejska od Miasta, by bylo stac na nowy
    tabor, lepsze warunki transportowe. Ale zeby to zrozumiec wystarczy przeczytac
    owa koncepcje i znac podstawy ekonomii.
  • Gość: tolo IP: *.eltekenergy.pl 28.12.05, 11:32
    Kasa na autobusy jest. Na lini 63 i 102 w 50% trasy większość ludzi jeździ na
    gapę. Tam i tak nikt nie sprawdza. Wszelkie rozmowy o polityce transportowej
    powinny się zacząć od polityki częstej kontroli w autobusach i jak pokazuje czas
    kontroli również tych co kontrolują. Nikomu nie powinno sie opłacać jechać na
    gapę. Ale wszystkim powinno się chcieć jechać czystymi autobusami, a nie
    śmierdzącymi barami piwnymi.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka