Dodaj do ulubionych

Szybkie połączenie z Berlinem

IP: *.acn.pl 15.09.03, 04:05
oburzająca jest indolencja zarówni po polskiej jak i po
niemieckiej stronie.jak to jest możliwe,że w 13 lat od
rozpoczęcia transformacji ustrojowej w Polsce kolej po prostu
sypie się i nie ma na nic pieniędzy a Wojewoda czy Marszałek
budzi się z ręką w nocniku co do konieczności superszybkiego
połączenia koleowego 250 km/h Stettin-Berlin,nie ma na nic
pieniędzy w tym na konieczną modernizację wszystkich
wchodzacych w obszar państw Unii z terenu Zachodniego Pomorza
polskich linii kolejowych.Z kolei u tępych Niemców sposób
traktowania landu Mecklemburg-Vorpommern jeśli chodzi o
modernizacyjne inwestycje drogowe czy też kolejowe budzi
najwyższe zaniepokojenie.Czyżby Mecklemburg-Vorpommern a więc
częć byłego POMMERN ze stolicą w Szczecinie była dla reńsko-
wirtemberskich i bawarskich upasionych dobrobytem dobrych
wujaszków sprawujących teraz władzę w Niemczech obszarem
neokolonialnym?
i wianem upadłościowym po wzorcowym i pruskopodobnym,
honeckerowskim"Realsocjaliżmie"ze lśniącą w słońcu pickelhaubą
na skołatanej od przemian głowie?
Edytor zaawansowany
  • Gość: OT IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.09.03, 06:05
  • Gość: stasiek IP: *.szczecin.sdi.tpnet.pl 15.09.03, 07:36
    Kilka lat temu, nie dogadała się z kolejami niemieckimi, nie z ich winy, co
    zaskutkowało zlikwidowaniem połączenia Berlin - Olsztyn przez Szczecin ,
    Koszalin ,Gdynię, Gdańsk obsługiwanego nowoczesnymi niemieckimi składami
    wagonów.
  • Gość: Olek51 IP: 195.117.142.* 15.09.03, 07:09
    Obawiam się, że jak projekt połączenia będzie już gotowy,
    prezydent Szczecina Marian Jurczyk zwoła pospolite ruszenie
    nacjonalistów, narodowców i zwykłych oszołomów i wszystko
    zablokuje.
  • Gość: jurczyk IP: *.teleton.pl 15.09.03, 07:46
    Precz z zachodnimi imperialistycznymi pociągami, niszczącymi polskie tory!
    Polskie tory dla polskich pociągów!
    Szczecin na zawsze polski!
    Przede wszystkim interes polskich kolejarzy, a potem, mili Państwo, pieniądze,
    które liczą zachodni globaliści.
  • Gość: XYZ IP: 217.97.130.* 15.09.03, 10:20
    mnie mimo wszytsko cieszy, że Niemcy chcą budowac połączenie ze
    Szczecinem. To szansa dla tego miasta. A z drugiej strony skoro
    Niemcom na tym zależy, to oznacza, że Szczecin dla nich jest
    miastem rozwojowym. W 2006 ukończą połączenie, a wtym roku (w
    najgorszym wypadku) Magazynier przestanie niszczyć Szczecin.
    Czas zacząć uczyć się niemieckiego na powżnie.
  • Gość: szn IP: *.osow.pl 15.09.03, 12:56
    codziennie Łodzianie dojezdzaja do pracy w Wawie...ciekawe czy
    kiedys Szczecinienie beda jezdzic do Berlina...
  • Gość: kösliner IP: *.proxyplus.cz / 192.168.131.* 16.09.03, 12:39
    Szczecin - Berlin w godzinę? Wow!
    No dalej panowie do roboty, Berlin was chce.
    Tylko nie ogladać się na Warszawę, bo tam przeważa mentalność
    wschodnioazjatycka.
  • Gość: MaciekK IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.09.03, 13:02
    Jeśli chcą, żeby składy elektryczne jeździły do Szczecina, to
    trzeba doprowadzić niemiecką sieć trakcyjną do dworca głównego w
    Szczecinie (i związku z tym jeden tor wydzielić tylko dla
    niemieckich składów).
  • Gość: Radmar IP: *.gorzow.mm.pl 16.09.03, 12:23
    A o lokomotywach dwusystemowych słyszałeś???
    Od dawna niemieckie lokomotywy elektryczne z pociągami BWE dojeżdżają aż
    do Rzepina i różnica napięć im nie przeszkadza.
    Polska też miała mieć loki dwusystemowe EU43, ale z powodów indolencji
    polskich władz i PKP mieć ich nie będzie :((
  • Gość: STETIN IP: *.chello.pl 15.09.03, 16:29
    SUPER WIADOMOŚĆ OBY TAK DALEJ TO WSZYSCY SKORZYSTAMY Z
    SĄSIEDZTWA Z NIEMCAMI
  • Gość: quba IP: *.spx.pl / 10.0.5.* 15.09.03, 22:46
    Świetna wiadomoś, oby tylko polscy politykierzy i biurokraci czegoś nie
    spieprzyli to będziemy w godzinkę w Berlinie :) A może by tak ktoś chciał taki
    ładny dworzec (jak na fotografii) w Szczecinie wybudować ?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka