Dodaj do ulubionych

MZD chce rozmawiać z ludźmi o inwestycjach

04.02.11, 22:58
mzd chce rozmawiac z ludzmi przed inwestycjami? nie w trakcie czy po realizowanej inwstycji
jakie to dziwne
chce rozmawiac czy odfajkowac ze konsultacja sie odbyla?
Edytor zaawansowany
  • hecer 05.02.11, 17:12
    chce rozmawiać o inwestycjach, które ich zdaniem nie mają wariantów alternatywnych, jak węzeł Kluczyki. MZD chce powiedzieć, że zrobi to, co chce, bez względu na to czy się to podoba, czy nie.

    Autostrada ma być otwarta jesienią. Wtedy nie będzie wjazdu na most w Czerniewicach z Drogi Krajowej nr 1 na Łódź. Jedynym zjazdem i wjazdem na most będzie węzeł Nieszawska, na wylotówce na Poznań.

    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • jojujacy 05.02.11, 18:50
    hecer napisał:

    > Autostrada ma być otwarta jesienią. Wtedy nie będzie wjazdu na most w Czerniewi
    > cach z Drogi Krajowej nr 1 na Łódź. Jedynym zjazdem i wjazdem na most będzie wę
    > zeł Nieszawska, na wylotówce na Poznań.
    >

    O czym ty znowu pitolisz , PITowski bożku drogowy ?

    Co ma jesienne otwarcie odcinka GTC z Gdańska ( kończące sie PPO w Nowej Wsi ) do węzła Czerniewice ( należącego do państwowego odcinka do Łodzi ) ? :)))

    Łącznice w Czerniewicach zlikwidują jesienią, ale 2012 roku oddając odcinek państwowy do Łodzi.

    Do tego czasu żadnych istotnych zmian w Czerniewicach nie będzie.

    Co więcej, łącznice Łódź -> most A1 i most A1 -> Łódź/Toruń zostaną po 2012 i będą służyć jako wjazdy/wyjazdy awaryjne zamykane bramą. Istnieje więc możliwość ich tymczasowego wykorzystania po 2012, tym bardziej, że odcinek państwowy będzie przez pewien czas bezpłatny.
  • hecer 06.02.11, 18:18
    naprawdę? W ministerstwie infrastruktury, w obecności przedstawicieli gddkia, mówili co innego:)

    > Łącznice w Czerniewicach zlikwidują jesienią, ale 2012 roku oddając o
    > dcinek państwowy do Łodzi.

    Nie. Zlikwidują je teraz. Tak powiedzieli.

    Poza tym to, kiedy oddadzą odcinek z Czerniewic na południe nie ma żadnego znaczenia. Bo jak będziesz jechał z Łodzi autostradą to w Czerniewicach nie zjedziesz na DK1 już po otwarciu odcinka Nowe Marzy-Czerniewice.

    > Do tego czasu żadnych istotnych zmian w Czerniewicach nie będzie.

    chyba na skyscrapercity

    > Łącznice w Czerniewicach zlikwidują jesienią, ale 2012 roku oddając o
    > dcinek państwowy do Łodz




    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • hecer 06.02.11, 18:44
    tu jest informacja gddkia:

    www.a1torun-kowal.pl/zadanie-i
    odcinek z Nowych Marz do Czerniewic kończy się na wiadukcie w Czerniewicach. Łącznice między DK1 i S10 zostaną zlikwidowane wówczas, gdy będzie budowany węzeł i SPO w Czerniewicach - a więc wtedy, gdy otwarty zostanie odcinek Nowe Marzy-Czerniewice i rozpocznie się pobieranie opłat w Nowej Wsi. Na most nadal będzie można w Czerniewicach wjechać, z mostu będzie tu też można zjechać - ale odcinek będzie płatny (w Nowej Wsi).

    Od jesieni 2011 nie będzie więc możliwości pojechania z mostu w stronę Poznania. Po zakończeniu budowy odcinka z Czerniewic do Odolionu (połowa 2012) znikną pozostałe łącznice w Czerniewicach. Jadąc z Łodzi autostradą nie będzie więc można wjechać do Torunia inaczej niż przez S10 i węzeł Nieszawka na wyjeździe na Poznań.
    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • hecer 06.02.11, 18:50
    ale z tego co ja się dowiedzialem, to lącznice - wszystkie - mają zniknąć już teraz, na jesieni.

    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • jojujacy 06.02.11, 21:42
    hecer napisał:

    > ale z tego co ja się dowiedzialem, to lącznice - wszystkie - mają zniknąć już t
    > eraz, na jesieni.
    >
    Taa, a cały ruch na południe z płatnej A1 z Gdańska będzie zaliczał dodatkową 25 kmetrową "okrętkę" S10 przez Nieszawkę i z powrotem Poznańską i Łodzką na Łodź przez lewobrzeżne miasto ;)))

  • hecer 07.02.11, 07:46
    owszem.
    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • jojujacy 07.02.11, 12:15
    hecer napisał:

    > owszem.
    Owszem, musisz się leczyć.
  • hecer 08.02.11, 23:01
    No tak, jesteś jak katar, nie wystarczy raz wydmuchać nos.
    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • jojujacy 09.02.11, 02:34
    hecer napisał:

    > No tak, jesteś jak katar, nie wystarczy raz wydmuchać nos.

    Nie wydmuchuj. Choruj jak najczęściej.
  • jojujacy 06.02.11, 22:14
    hecer napisał:

    > tu jest informacja gddkia:
    >
    > www.a1torun-kowal.pl/zadanie-i

    To ogólna informacja o odcinku Czerniewice -Brzezie i nie na temat . Resztę , ja zwykle , sobie dopisałeś :))
  • jojujacy 07.02.11, 02:02
    hecer napisał:


    > odcinek z Nowych Marz do Czerniewic kończy się na wiadukcie w Czerniewicach. Łą
    > cznice między DK1 i S10 zostaną zlikwidowane wówczas, gdy będzie budowany węzeł
    > i SPO w Czerniewicach - a więc wtedy, gdy otwarty zostanie odcinek Nowe Marzy-
    > Czerniewice i rozpocznie się pobieranie opłat w Nowej Wsi.

    bzdety

    > Na most nadal będzie
    > można w Czerniewicach wjechać, z mostu będzie tu też można zjechać
    - ale odcin
    > ek będzie płatny (w Nowej Wsi).

    a post wcześniej :

    "Autostrada ma być otwarta jesienią. Wtedy nie będzie wjazdu na most w Czerniewicach z Drogi Krajowej nr 1 na Łódź. Jedynym zjazdem i wjazdem na most będzie węzeł Nieszawska, na wylotówce na Poznań."

    wycofujemy się rakiem po przyłapaniu na głupocie, haha

    > Od jesieni 2011 nie będzie więc możliwości pojechania z mostu w stronę Poznania

    Łódź zamieniła się w Poznań :))) i dlaczego Poznań nie bedzie możliwy , dawaj, pośmieje się


  • hecer 07.02.11, 07:42
    > wycofujemy się rakiem po przyłapaniu na głupocie, haha

    po prostu przekazuję ci informację ze źródła, z Min.Infry. Wiarygodną.

    Oni wiedzą, jakie są konsekwencje likwidacji tych łącznic. Dla nich to ważny temat. I dobrze by było, gdybyśmy o tym rozmawiali.

    Ja sobie spekuluję, że może te łącznice zostaną do czasu zakończenia budowy węzła S10-A1 w Czerniewicach i zakończenia budowy A1 z Czerniewic do Ciechocinka. Ale informacja jest taka, że one znikną już po zakończeniu budowy odcinka Nowe Marzy - Czerniewice. To właśnie w skład tego odcinka te łącznice wchodzą - co właśnie jest zaznaczone na mapce powyżej (początek opracowania dla odcinka Czerniewice - Ciechocinek znajduje się na wiadukcie DK1 w Czerniewicach, łącznice wchodzą w skład odcinka Nowe Marzy - Czerniewice)

    Dlatego w RDOŚ już jest gotowy projekt decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla węzła Kluczyki - choć nie przeprowadzono konsultacji.

    Jak chcesz się czegoś nowego dowiedzieć, to słuchaj. Czasem.


    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • jojujacy 07.02.11, 12:30
    hecer napisał:

    > po prostu przekazuję ci informację ze źródła, z Min.Infry. Wiarygodną.

    Twoje bajki mnie nie interesują. Konkretne, wiarygodne źródło proszę.

    > Oni wiedzą, jakie są konsekwencje likwidacji tych łącznic. Dla nich to ważny te
    > mat. I dobrze by było, gdybyśmy o tym rozmawiali.


    Skoro wiedzą , tym bardziej nie mogą wymyślić ( mając gotowe, obecne łącznice, których czas likwidacji w miejscu styku z A1 to max tydzień roboty przed oddaniem A1 do Łodzi ;) ) rocznej, idiotycznej , 25 km okrętki przez Nieszawkę i z powrotem przez miasto. Inaczej należałoby przyjąć, że w Ministerstwie pracują idioci:))



    > Ja sobie spekuluję, że może te łącznice zostaną do czasu zakończenia budowy węz
    > ła S10-A1 w Czerniewicach i zakończenia budowy A1 z Czerniewic do Ciechocinka.

    Wcześniej spekulowałeś co innego na podstawie "wiarygodnych" informacji z ministerstwa. Po moim pierwszym poście wyprowadzającym cie z głupoty spekulujesz co innego. Spekuluj dalej, najlepiej w ramach terapii, ale beze mnie.


    > Dlatego w RDOŚ już jest gotowy projekt decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
    > dla węzła Kluczyki - choć nie przeprowadzono konsultacji.

    Brak argumentów to zmieniamy temat :)) Co ma RDOŚ na Kluczyki, które mogą najwcześniej powstać pod koniec 2013 do węzła Czerniewice, który ma być oddany we wrześniu 2012:))
    Nie wspominając o tym, że do dyspozycji będzie węzeł Odolion, a latem 2013 Most Wschodni.


    > Jak chcesz się czegoś nowego dowiedzieć, to słuchaj. Czasem.

    Słuchaj swojego lekarza . Zawsze.
  • jojujacy 06.02.11, 22:01
    hecer napisał:

    > naprawdę? W ministerstwie infrastruktury, w obecności przedstawicieli gddkia, m
    > ówili co innego:)

    > Nie. Zlikwidują je teraz. Tak powiedzieli.

    To byli twoi lekarze od głowy

    > Poza tym to, kiedy oddadzą odcinek z Czerniewic na południe nie ma żadnego znac
    > zenia.

    Ma znaczenie bo bez odcinka do Łodzi przy braku łącznic w Czerniewicach z DK1, ruch A1 z Gdańska na południe nie może zjechać z mostu A1. Dodatkowe 25 kmetrowe "okrętki" przez Nieszawke i z powrotem przez lewobrzeżne miasto mogły powstać chyba tylko w chorych głowach członków PIT :)))

    > Bo jak będziesz jechał z Łodzi autostradą to w Czerniewicach nie zjedzie
    > sz na DK1 już po otwarciu odcinka Nowe Marzy-Czerniewice.
    >

    Akurat to rzeczywiście nie ma znaczenia :) Jak ktoś bedzie jechał A1 z Łodzi do lewobrzeżnego Torunia , zjedzie wcześniej na DK1 na weźle Odolion.

    >
    > chyba na skyscrapercity

    Nie. Likwidacja łącznic w tym roku została zatwierdzona na spotkaniu PIT. Główny, hecowaty pomysłodawca był w tym czasie na leczeniu psychiatrycznym w Świeciu, ale niestety pod telefonem:))


  • hecer 07.02.11, 07:46
    > > Nie. Zlikwidują je teraz. Tak powiedzieli.
    >
    > To byli twoi lekarze od głowy

    Mówię ci, co powiedzieli w Ministerstwie. Nie sądzę aby kłamali

    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • jojujacy 07.02.11, 12:34
    hecer napisał:


    > Mówię ci, co powiedzieli w Ministerstwie. Nie sądzę aby kłamali

    To mogła być sztucznie wymuszona projekcja snu . Sprawdź, czy nie byłeś ofiarą porwania przez UFO.
  • hecer 07.02.11, 20:07
    mówię ci, co padło z ust urzędników w ministerstwie.

    I jeszcze raz powtórzę: łącznice znikają. Wchodzą w skład odcinka A1 Nowe Marzy - Czerniewiece. Inwestora zobowiązuje umowa, ma je zamknąć i tyle.

    Stanie się to wtedy, gdy rozpocznie się budowa węzła S10-A1 i zostanie zamknięta poligonówka w związku z budową SPO. Wtedy okaże się, że nie ma żadnego wjazdu na most w Czerniewicach - tylko te nieczynne łącznice.

    Ministerstwo musi zapłacić inwestorowi rekompensatę za utracone przychody gdy most będzie zamknięty. Może więc otworzyć te łącznice w Czerniewicach, docelowo oczywiście zamknięte. Wydaje mi się, że tu nie ma większego dla nich znaczenia wprowadzenie tirów - bo one i tak jadą 'za darmo' autostradą, zapłaciły już winietę. Ale nie zapłacą auta osobowe, które będą chciały wjechać tutaj na A1 i przychody z tych opłat mogą zachęcić ministerstwo do otwarcia tych łącznic. Opłaty od aut osobowych można pobierać w Nowej Wsi.

    W każdym razie poligonówka zostanie zamknięta, w związku z budową SPO i węzła w Czerniewicach.

    Zresztą, zobaczymy na jesieni. Na razie można tylko stwierdzić, że ty reagujesz z jakimś niewytłumaczalnym utumanieniem na każdą informację, która jest nie po twojej myśli. Przy tobie czuję się jak po prostu skromnym, pogodnym człowiekiem - masz w sobie tyle oślego uporu, pychy i nieprzejednanej zawiści, że naprawdę więcej trudno by było upchać w tej małej główce i prostackiej osobowości.


    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • jojujacy 08.02.11, 15:26
    hecer napisał:

    > mówię ci, co padło z ust urzędników w ministerstwie.

    Mówię ci , idź do lekarza.

    > I jeszcze raz powtórzę: łącznice znikają. Wchodzą w skład odcinka A1 Nowe Marzy
    > - Czerniewiece. Inwestora zobowiązuje umowa, ma je zamknąć i tyle.

    I jeszcze raz powtórzę, do najlepszego od głowy.

    I przejdź się chłopie w ramach terapii na węzeł Czerniewice, bo długie przesiadywanie przed kompem zdecydowanie ci nie służy.

    > Stanie się to wtedy, gdy rozpocznie się budowa węzła S10-A1 i zostanie zamknięt
    > a poligonówka w związku z budową SPO. Wtedy okaże się, że nie ma żadnego wjazdu
    > na most w Czerniewicach - tylko te nieczynne łącznice.


    Łącznica Most A1 -> Łódź/Toruń już jesienią 2010 została zrobiona pod docelowy przebieg awaryjny po 2012 :)) :

    fotoforum.gazeta.pl/photo/6/fd/cd/rcat/Wvq3Pb6wI615iqsvvX.jpg
    W prawym dolnym rogu zdjęcia budowa docelowego wlotu łącznicy awaryjnej przez Skanską w ramach modernizacji Lubicz - Czerniewice :)))

    Obecnie jeżdżą już po niej dwukierunkowo samochody i tak zostanie do września 2012 do oddania A1 do Łodzi . Po tym terminie zamkną je bramami na kłódkę:

    img62.imageshack.us/img62/8422/czerniewice3.jpg

    > Ministerstwo musi zapłacić inwestorowi rekompensatę za utracone przychody gdy m
    > ost będzie zamknięty.

    Most nie będzie zamknięty , bo trzeba zapłacić za PPO Nowa Wieś - SPO Lubicz 60 gr już tej jesieni ( 20 gr x 3 km ) . A po wjechaniu na most w Czerniewicach nie ma jak ominąć PPO, które jest na środku autostrady :))

    Co jeszcze śmieszniejsze GTC właśnie straci nie utrzymując łącznic w Czerniewicach do czasu oddania A1 na Łódź :))

    > Wydaje mi się, że tu nie ma większego dla nich znaczenia
    > wprowadzenie tirów - bo one i tak jadą 'za darmo' autostradą, zapłaciły już win
    > ietę.

    Winiety likwidują w lipcu. Po tym terminie Tiry płacą jak wszyscy na bramkach.


    > W każdym razie poligonówka zostanie zamknięta, w związku z budową SPO i węzła w
    > Czerniewicach.

    W każdym razie twoja głupota i zacietrzewienie są nieuleczalne.


    > Zresztą, zobaczymy na jesieni.

    Miękniemy ? :))


    > Na razie można tylko stwierdzić, że ty reagujesz
    > z jakimś niewytłumaczalnym utumanieniem na każdą informację, która jest nie po
    > twojej myśli. Przy tobie czuję się jak po prostu skromnym, pogodnym człowiekie
    > m - masz w sobie tyle oślego uporu, pychy i nieprzejednanej zawiści, że naprawd
    > ę więcej trudno by było upchać w tej małej główce i prostackiej osobowości.
    >
    Buahaha i kto to mówi :)))

    Zabawnie się pultasz, aby tylko nie przyznać się, że nie masz racji.

  • hecer 08.02.11, 23:21
    > Mówię ci , idź do lekarza.

    postaw przecinek we właściwym miejscu.

    > I jeszcze raz powtórzę, do najlepszego od głowy.

    W Świeciu pacjenci udają lekarzy? Co w tym dziwnego.

    > Łącznica Most A1 -> Łódź/Toruń już jesienią 2010 została zrobiona pod docel
    > owy przebieg awaryjny po 2012 :)) :

    docelowo jej nie będzie - zniknie razem z sygnalizacją świetlną, która tam w tej chwili powoduje bardzo duże korki.

    > I przejdź się chłopie w ramach terapii na węzeł Czerniewice, bo długie przesiad
    > ywanie przed kompem zdecydowanie ci nie służy.

    spróbuj zdać na prawko, to pogadamy o jeżdżeniu samochodem.


    fotoforum.gazeta.pl/photo/6/fd/cd/rcat/Wvq3Pb6wI615iqsvvX.jpg
    i co z tego, że przebudowują te łącznice? Mają być awaryjne i będą awaryjne. Ale to nie znaczy, że będą otwarte. W Grabowcu, po drugiej stronie mostu, też są łącznice. I co? Otwierali je? Nie. Tu jest trochę inaczej, bo tam tiry mają zbyt stromy podjazd. Ale to nie znaczy, że będą otwarte. Słowo "awaryjne" nie znaczy tego, co ci się wydaje, że znaczy.

    > Most nie będzie zamknięty , bo trzeba zapłacić za PPO Nowa Wieś - SPO Lubicz 6
    > 0 gr już tej jesieni ( 20 gr x 3 km ) . A po wjechaniu na most w Czerniewicach
    > nie ma jak ominąć PPO, które jest na środku autostrady :))

    Dlatego napisałem, że most w Czerniewicach będzie płatny - bo wjeżdżając na niego, nie masz możliwości uniknięcia ucieczki na bezpłatną drogę. Zapłacisz, kwestia tylko ile.

    > Co jeszcze śmieszniejsze GTC właśnie straci nie utrzymując łącznic w Czerniewi
    > cach do czasu oddania A1 na Łódź :))

    Nie, bo GTC dostaje stawkę ryczałtową z budżetu państwa, bez względu na to ile aut porusza się autostradą. Inaczej sformułowana jest umowa na A2 z Kulczykiem...

    (chusteczkę poproszę)

    > > W każdym razie poligonówka zostanie zamknięta, w związku z budową SPO i w
    > > ęzła w
    > > Czerniewicach.

    > W każdym razie twoja głupota i zacietrzewienie są nieuleczalne.

    Zobaczymy, jak zamkną poligonówkę. Pewnie jeszcze w tym roku.

    > Zabawnie się pultasz, aby tylko nie przyznać się, że nie masz racji.

    Czas pokaże. Ja tylko podzieliłem się informacjami o zgryzotach jakie przeżywa ministerstwo.












    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • jojujacy 09.02.11, 02:50
    hecer napisał:


    > postaw przecinek we właściwym miejscu.

    Jest we właściwym miejscu w przeciwieństwie do ciebie. Twoje miejsce jest w Świeciu. Może w ramach terapii dopuszczą cie do udziału w dyktandach:))
    Lekcja 1: Zdanie rozpoczynamy wielką literą.


    > docelowo jej nie będzie - zniknie razem z sygnalizacją świetlną, która tam w te
    > j chwili powoduje bardzo duże korki.

    We wrześniu 2012 znika sygnalizacja, łącznice po wschodniej stronie wiaduktu DK1 docelowo zostają


    > spróbuj zdać na prawko, to pogadamy o jeżdżeniu samochodem.

    Wszyscy wiedzą po głupotach jakie wypisujesz tu i na SSC, że nie masz prawka. Zrób przynajmniej kartę rowerową i odwiedź węzeł Czerniewice pedałując na świeżym powietrzu :))


    > i co z tego, że przebudowują te łącznice? Mają być awaryjne i będą awaryjne. Al
    > e to nie znaczy, że będą otwarte.

    Już są przebudowane i otwarte :)))


    > Dlatego napisałem, że most w Czerniewicach będzie płatny - bo wjeżdżając na nie
    > go, nie masz możliwości uniknięcia ucieczki na bezpłatną drogę. Zapłacisz, kwes
    > tia tylko ile.

    Przed chwilą chciałeś płacić od SPO Czerniewice :)) Dziś po niedawnej podwyżce GTC "bierze" 19 gr/km. Do jesieni raczej nic się nie zmieni. Tym bardziej przy prognozowanym małym ruchu na A1 w kuj - pom w stosunku do innych odcinków koncesyjnych. Mogą jedynie zaokrąglić do 20 gr/km.


    > Nie, bo GTC dostaje stawkę ryczałtową z budżetu państwa, bez względu na to ile
    > aut porusza się autostradą. Inaczej sformułowana jest umowa na A2 z Kulczykiem.
    > ..

    ...którą dostanie, im szybciej udostępni swój odcinek do ruchu ( oplata za dostępność ). Bez podłączenia do Dk1 w Czerniewicach A1 jest niedostępna.
    To ministerstwo daje na to zgodę i jako partner tego interesu zadba też o wpływy z bramek ( które pobiera) , aby były możliwie jak najwyższe, co wyklucza likwidacje łącznic do września 2012.
    >
    > (chusteczkę poproszę)

    Tylko się nie rozpłacz :))


    > Zobaczymy, jak zamkną poligonówkę. Pewnie jeszcze w tym roku.

    Najpierw łącznice z DK1 w Czerniewicach tej jesieni , teraz poligonówka :)) Twoja choroba postępuje.
    Oby ciebie zamknęli i to jeszcze w tym roku :))

    > Czas pokaże. Ja tylko podzieliłem się informacjami o zgryzotach jakie przeżywa
    > ministerstwo.

    Buahhaha
  • hecer 06.02.11, 18:23
    > Co więcej, łącznice Łódź -> most A1 i most A1 -> Łódź/Toruń zostaną po
    > 2012 i będą służyć jako wjazdy/wyjazdy awaryjne zamykane bramą. Istnieje więc
    > możliwość ich tymczasowego wykorzystania po 2012, tym bardziej, że odcinek pań
    > stwowy będzie przez pewien czas bezpłatny.

    to po co budują w Nowej Wsi bramkę?:)))

    Nie będzie bezpłatny, to jest odcinek budowy przez koncesjonariusza. Rząd musiałby zapłacić odszkodowanie, ale nie ma pieniędzy.

    Bramki awaryjne zostaną. Ale co z tego? Nie będziesz mógł nimi wjechać na autostradę. Nie wierzysz, to zadzwoń do gddkia i zapytaj. A jak otworzą odcinek z południa do Czerniewic to nie będzie żadnej możliwości otwarcia tych bramek. No i wtedy autostrada będzie połączona tylko z S10, co oznacza że jadąc od strony Łodzi autostradą będziesz jechał do węzła Nieszawka na wylotówce na Poznań i stamtąd wracał do Torunia.

    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • jojujacy 06.02.11, 21:36
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • jojujacy 06.02.11, 22:09
    hecer napisał:


    > to po co budują w Nowej Wsi bramkę?:)))


    Po to właśnie, żeby nikt z czasowo darmowego odcinka państwowego nie wjeżdżał/wyjeżdżał za darmo bez pobrania biletu/zapłaty na odcinek GTC :)))

    > Nie będzie bezpłatny, to jest odcinek budowy przez koncesjonariusza. Rząd musia
    > łby zapłacić odszkodowanie, ale nie ma pieniędzy.

    Będzie bezpłatny tymczasowo ( PPO Nowa Wieś - Czerniewice ), tak jak odcinek państwowy z Czerniewic do Łodzi. Skanska jedynie modernizuje odcinek Lubicz - Czerniewice

    > Bramki awaryjne zostaną. Ale co z tego? Nie będziesz mógł nimi wjechać na autos
    > tradę. Nie wierzysz, to zadzwoń do gddkia i zapytaj. A jak otworzą odcinek z po
    > łudnia do Czerniewic to nie będzie żadnej możliwości otwarcia tych bramek. No i
    > wtedy autostrada będzie połączona tylko z S10, co oznacza że jadąc od strony Ł
    > odzi autostradą będziesz jechał do węzła Nieszawka na wylotówce na Poznań i sta
    > mtąd wracał do Torunia.
    >
    Skończ już te brednie. Obecne łącznice zlikwidują we wrześniu 2012 wraz z oddaniem A1 do Łodzi. Zadzwoń do GDDKiA. Zapytaj też o tymczasową organizację ruchu podczas korzystania w wjazdów awaryjnych
  • hecer 07.02.11, 07:45
    ale odcinek z Nowej Wsi do Lubicza będzie płatny, a nie ma po drodze innego węzła. Tak więc za most w Czerniewicach zapłacisz. Możesz tylko zastanawiać się ile.


    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • jojujacy 07.02.11, 12:58
    hecer napisał:

    > ale odcinek z Nowej Wsi do Lubicza będzie płatny, a nie ma po drodze innego węz
    > ła.

    Litości, człecze:) Jak kierowcy z A1 z Łodzi jadący w kierunku Gdańska ( i z powrotem) mają zapłacić/pobrać bilet za państwowy odcinek skoro nie ma on własnego PPO w pobliżu, a jest PPO GTC w Nowej Wsi :))).

    Póki istnieje PPO Nowa Wieś, pobieranie opłat w systemie SPO/PPO za odcinek państwowy jest niemożliwe.

    PPO Nowa Wieś zlikwidują za 5 lat po ujednoliceniu systemów opłat ( Państwo/GTC ). I to jest wiarygodna informacja z ministerstwa ( zasłyszane w jednym z wywiadów z Grabarczykiem )

    > Tak więc za most w Czerniewicach zapłacisz. Możesz tylko zastanawiać się il
    > e.

    Zapłacę ale za 5 lat.
    Stawki skutecznie przewidziałem już dawno:)

    Potwierdza je dzisiejszy artykuł w Forsalu.
  • uszaty25 07.02.11, 18:15
    Niewiele chlopcy z tej waszej dyskusji wynioslem, ale moze ktorys mi wytlumaczy jak mozna likwidowac istniejace wjazdy / zjazdy w Czerniewicach, po to zeby wybudowac inny wezel tak ze TIRY beda tylko smigac po osiedlu Stawki i Podgorz.
  • jojujacy 08.02.11, 16:09
    uszaty25 napisała:

    > Niewiele chlopcy z tej waszej dyskusji wynioslem, ale moze ktorys mi wytlumaczy
    > jak mozna likwidowac istniejace wjazdy / zjazdy w Czerniewicach,

    Zapytaj GDDKiA w Bydgoszczy

    po to zeby wy
    > budowac inny wezel tak ze TIRY beda tylko smigac po osiedlu Stawki i Podgorz.


    Żebyś jeszcze potrafił tą "PITowską" głupotę uzasadnić
  • hecer 07.02.11, 20:13
    no dobrze, tylko że jak już znajdziesz się na darmowym moście w Czerniewicach, to będziesz mógł tylko dojechać do SPO w Nowej Wsi - i stamtąd droga będzie płatna. Co oznacza, że wjeżdżając na most w Czerniewicach będziesz miał znak, że za chwilę zapłacisz za przejazd.

    > Zapłacę ale za 5 lat.

    No przecież będziesz miał PPO w Czerniewicach już w 2012 roku. Jeszcze w tym roku zacznie się jego budowa.

    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • jojujacy 08.02.11, 15:59
    hecer napisał:

    > no dobrze, tylko że jak już znajdziesz się na darmowym moście w Czerniewicach,
    > to będziesz mógł tylko dojechać do SPO w Nowej Wsi - i stamtąd droga będzie pła
    > tna.

    Nie do SPO tylko PPO Nowa Wieś.

    To jest już w pierwszym moim poście :))

    Skoro tyle postów zajęło ci pokumanie takiej oczywistości jak płatność od PPO Nowa Wieś na północ A1 , to lepiej nie wiedzieć, ile zajmie ci pokumanie sytuacji na południe od tego PPO :)

    Biorąc pod uwagę twoje popisy głupoty na SSC m.in. w tematach " czerniewickich ", w tym o PPO/SPO, rokowania są marne.

    > No przecież będziesz miał PPO w Czerniewicach już w 2012 roku. Jeszcze w tym ro
    > ku zacznie się jego budowa.
    >

    Nie PPO a SPO w Czerniewicach. "Prawie to samo" robi dużą różnicę :))
  • hecer 08.02.11, 23:43
    o bossshe, przecież wiadomo że żadnego zjazdu z autostrady w Nowej Wsi nie ma - i wiadomo, jak ten punk poboru będzie wyglądać, jakie są tego konsekwencje, wiadomo od dawna, że ten punkt jest tam zlokalizowany wyłącznie z tego powodu, że tam oddzielone są odcinki GTC i odcinek państwowy.

    Jeśli chodzi o odpłatność, to się mylisz. Przejazd zarówno po drodze budowanej przez GDDKiA jak i po budowanej przez GTC będzie PŁATNY.

    Nie będzie tak, jak ci się gdzieś powyżej napisało, że to punktu poboru opłat (czy stacji poboru) w Nowej Wsi będziesz jechał "za darmo"

    Rozumiesz takie słowo jak "nie"?

    W Polsce przejazd autostradami jest płatny. Wyjątkiem są obwodnice dużych miast, niektóre fragmenty autostrad. To jest jedyny powód by zwolnić z opłat. Na pewno powodem do zwolnienia nie jest fakt, że autostradę budowało państwo!

    SPO będzie w Czerniewicach:

    www.a1torun-kowal.pl/sites/default/files/image/A1-PW-OD1%20ar1.JPG

    I będzie wybudowany już teraz.

    PPO będzie w Nowej Wsi - by rozdzielić odcinek państwowy od publiczno-prywatnego (GTC). Gdzie dokładnie leży granica tych odcinków to nie wiem, ale akurat tam utworzono punkt, w którym zmienia się kasjer, do której wpływa forsa z opłat.

    I jeszcze jedno: winiety znikną dopiero jak wejdzie system elektronicznego pobierania opłat. Tu chodzi o TIR-y. One dziś płacą winiety - bo inaczej nie chcieliby płacić za krótkie odcinki autostrad, to im się nie opłaca (za krótko korzystają z dróg wysokiej prędkości). Dlatego wprowadzono winiety - każdy tirowiec musi je mieć - i "za darmo" jeździ autostradą, nie płaci na bramce. Ale państwo musi rekompensować koncesjonariuszowi te utracone dochody.

    Teraz, ze względu na to, że winieta ma stałą cenę, dość niską - a liczba km autostrad znacznie wzrosła - będziemy odchodzić od winiet i zastępować je systemem elektronicznego poboru opłat (ETC).

    Można by oczywiście podnieść ceny winiet kilkukrotnie, na to samo wychodzi. Wtedy kierowca będzie mógł za darmo jeździć wszystkimi autostradami, ale że tych autostrad będzie kilka razy więcej niż było, to zapłaci kilka razy więcej. Bo państwo płacić musi kilka razy więcej koncesjonariuszom.

    ...ale system ETC - który też prowadzi do ogromnej podwyżki opłat (a dokładniej: wzrostu przychodów z autostrad) - jest lepszy, bo każdy kierowca płaci za km. Ile przejedzie, tyle zapłaci.

    Tylko że ze względu na wysokość tych opłat, kierowcy tirów mogą uciekać na bezpłatne drogi.

    Stąd w systemie ETC znajdą się również bezpłatne drogi, równoległe do autostrad. Takie jak np DK1.

    Suma sumarum - tirowców czekają ogromne wzrosty opłat. I nie wynikają one z tego, że rośnie stawka za 1km. Tylko z tego, że rośnie ilość km, a tirowiec nie będzie miał wyboru - zapłaci za przejazd autostradą (albo drogą równoległą do niej). To się przełoży na ceny produktów w sklepach (choć oczywiście z drugiej strony, transport potanieje, będzie szybszy)

    Podsumowując- nie ma znaczenia, czy autostradę buduje państwo czy koncesjonariusz. Będzie płatna.

    Winiety dla pojazdów powyżej 3.5 ton znikną - gdy będzie system elektronicznego poboru opłat.

    A poza tym, minister zamierza wprowadzić opłaty za drogi ekspresowe. I to też jest insider trade z mojej strony - choć nie masz nic na sprzedaż, poza choróbskami.




    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • hecer 08.02.11, 23:57
    Trochę stąpamy po grząskim gruncie, bo jest to temat nowy. Ale powiem, co mi się wydaje.

    1. Jak koncesjonariusz buduje autostradę - i zbuduje np 50km - to nikt na nią nie wjedzie, żeby płacić. Zyski z jazdy autostradą, z utrzymywania stałem prędkości ponad 100km/h (dwukrotnie większej) zauważalne są dopiero gdy się uda zaoszczędzić dużo czasu - a nie 10min.

    2. Tak więc ktoś, kto buduje w PPP autostradę praktycznie dopiero po wybudowaniu 200-300km trasy mógłby liczyć na jakiś przychód. Co prawda genezą systemu winiet jest bzdurna logika ministra Polaczka, który chciał aby płacić dwa razy za to samo, ale warto zauważyć, że po uporządkowaniu problemu (przez PO) winiety spełniły swoją rolę: jest to roczna opłata, którą każdy kierowca tira musi zapłacić, a w zamian ma przejazd "darmowy". Dochody z winiet państwo przeznacza na zapłacenie rekompensat koncesjonariuszom za darmową jazdę tirów. I teraz te przychody winietowe i rekompensaty się bilansują

    3. Ale za chwilę będziemy mieli kilka razy więcej km autostrad i wysokość rekompensat wzrośnie kilkukrotnie. Bo tiry dalej będą śmigać "za darmo", tzn za roczną winietę. No to trzeba by podnieść cenę winiet kilka razy...

    4. Ale lepiej wdrożyć system ETC: niech każdy tirowiec płaci za 1km, zamiast rocznego ryczałtu w formie winiety.

    5. System ETC umożliwia pobieranie opłat od tirowców również za przejazd innymi drogami. nie tylko autostradami. Opłaty mogą powodować ucieczkę z autostrad, więc konieczne jest objęcie systemem ETC innych dróg, zwłaszcza tych równoległych

    6. A jednocześnie minister chciałby bardzo wprowadzić odpłatność również za ekspresówki, tylko przed wyborami tego nie powie.


    7. Bez względu na to, czy autostradę buduje państwo czy jest w PPP, przejazd za nią będzie płatny. Nawet autostrada budowana ze środków unijnych jest płatna (oczywiście szacowane przychody pomniejszają kwalifikowalność wydatków).


    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • hecer 09.02.11, 00:04
    Rozporządzenie w sprawie wykazu dróg lub ich odcinków, na których pobiera się opłatę elektroniczną:

    www.e-myto.pl/userfiles/file/Rozporzadzenie_pobor-opat_proj.pdf
    Projekt rozporządzenia przewiduje w pierwszym okresie (od lipca 2011 roku) objęcie
    opłatami ok. 630 km autostrad, ok. 570 km dróg ekspresowych oraz ok. 400 km dróg krajowych dwujezdniowych oraz dróg równoległych zarządzanych przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad.


    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • hecer 09.02.11, 00:18
    może ci to jeszcze wytłuszczę, młokosie:

    www.e-myto.pl/userfiles/file/Rozporzadzenie_pobor-opat_proj.pdf
    Rozporządzenie w sprawie wykazu dróg krajowych lub ich odcinków, na których pobiera się opłatę elektroniczną

    Na podstawie art. 13ha ust. 6 pkt 1 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
    (Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115, z późn. zm.1) zarządza się, co następuje:

    § 1. Drogami krajowymi lub ich odcinkami, na których pobiera się opłatę elektroniczną są:

    13) droga ekspresowa S10 na odcinkach:

    a) Szczecin (węzeł Płonia) – węzeł Święte,
    b) węzeł Nieszawka – węzeł Lubicz;

    Nie dziękuj, nie ma za co.

    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • jojujacy 09.02.11, 02:32
    hecer napisał:

    > może ci to jeszcze wytłuszczę, młokosie:

    > Nie dziękuj, nie ma za co.

    Nie ma za co :))
    www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=59552809&postcount=166


  • jojujacy 09.02.11, 03:56
    hecer napisał:

    > o bossshe, przecież wiadomo że żadnego zjazdu z autostrady w Nowej Wsi nie ma -
    > i wiadomo, jak ten punk poboru będzie wyglądać, jakie są tego konsekwencje, wi
    > adomo od dawna, że ten punkt jest tam zlokalizowany wyłącznie z tego powodu, że
    > tam oddzielone są odcinki GTC i odcinek państwowy.


    Tak, wiadomo od (nie)dawna ... po przeczytaniu moich postów:) Wiadomo o "SPO" Nowa Wieś i "PPO" CZerniewice :)))



    > Jeśli chodzi o odpłatność, to się mylisz. Przejazd zarówno po drodze budowanej
    > przez GDDKiA jak i po budowanej przez GTC będzie PŁATNY.

    A gdzie ja mówię że w ogóle nie bedzie ? :)))

    Odcinek od PPO Nowa Wieś na południe bedzie 5 lat darmowy. Innej mozliwości nie ma, dopóki istnieje PPO Nowa Wieś. Jadąc ( po oddaniu A1 do Łodzi w 2012 ) np z S10 A1 do Gdańska , bierzesz bilet na SPO Czerniewice a w Nowej wsi tylko kolejny automat do wydawania biletów na odcinek GTC :)
    Nie ma stanowiska kasy w Nowej wsi do zapłaty za przejechany wcześniej odcinek (Czerniewice - Nowa Wieś ) :))
    To samo dotyczy kasowania reszty kierowców z odcinka państwowego jadących z Łodzi na Gdańsk.


    > Nie będzie tak, jak ci się gdzieś powyżej napisało, że to punktu poboru opłat (
    > czy stacji poboru) w Nowej Wsi będziesz jechał "za darmo"

    Będzie przez 5 lat za darmo na południe od PPO Nowa Wieś . Masz podobno kontakty w ministerstwie. Porozmawiaj z Grabarczykiem. :))

    > Rozumiesz takie słowo jak "nie"?

    Spytaj, czy Grabarczyk rozumie :))

    > W Polsce przejazd autostradami jest płatny. Wyjątkiem są obwodnice dużych miast
    > , niektóre fragmenty autostrad. To jest jedyny powód by zwolnić z opłat. Na pew
    > no powodem do zwolnienia nie jest fakt, że autostradę budowało państwo!


    Państwowe A za darmo :

    A1 Sośnica - Bełk
    A2 Stryków - Konin
    A4 Zgorzelec - Katowice
    A 18 Olszyna - Krzyżowa

    Zwolnione z opłat do czasu uzyskania pełnych parametrów A lub pełnej infrastruktury umożliwiającej opłaty.

    Odcinek państwowy A1 z Łodzi budowany jest w systemie zamkiętym bez bramek PPO w przeciwieństwie do zamkniętego odcinka GTC z bramkami PPO na obu końcach.

    Wiec opłaty za państwowy odcinek bedą mozliwe jak sobie dobudujesz drugie PPO w Grabowcu :) lub zlikwidujesz PPO GTC Nowa Wieś. Realne jest to drugie rozwiązanie. Jednak na ujednolicenie systemów opłat trzeba czasu ( 5 lat ).


    > SPO będzie w Czerniewicach:
    >
    Fajnie, że wiesz już, że to SPO i gdzie leży:)) Możesz się pochwalić mamusi i dzieciom na podwórku :))

    > I będzie wybudowany już teraz.

    No i co z tego skoro to SPO na wjedzie A1 a nie PPO na jej środku. Ile razy jeszcze powtórzysz tą głupotę ?

    > PPO będzie w Nowej Wsi - by rozdzielić odcinek państwowy od publiczno-prywatneg
    > o (GTC). Gdzie dokładnie leży granica tych odcinków to nie wiem, ale akurat tam
    > utworzono punkt, w którym zmienia się kasjer, do której wpływa forsa z opłat.

    Właśnie w tym sęk, że kasjer się nie zmienia. Nie ma czegoś takiego jak "podwójne" PPO. A więc w stronę Gdańska mamy tylko automaty z biletami , w przeciwną tylko kasy. Nie ma wiec
    ani możliwości skasowania jadących od Czerniewic, ani pobrania biletów przez tych z Gdańska na odcinek państwowy ( w stronę Czerniewic ) , póki istnieje PPO Nowa Wieś.

    > I jeszcze jedno: winiety znikną dopiero jak wejdzie system elektronicznego pobi
    > erania opłat.

    Skończ tą sraczkę słowną. Winiety są ważne do lipca i nie będą przedłużane do czasu wprowadzenia ECT. Tak więc do czasu jego wprowadzenia ( przetargi na ECT juz rozstrzygnięte ) Tiry w najbliższej przyszłości mają wybór jak reszta : albo płacą za A na bramkach albo jadą po ( na razie ) darmowej drodze krajowej.
  • hecer 09.02.11, 14:07
    > Odcinek od PPO Nowa Wieś na południe bedzie 5 lat darmowy. Innej mozliwo
    > ści nie ma, dopóki istnieje PPO Nowa Wieś. Jadąc ( po oddaniu A1 do Łodzi w 201
    > 2 ) np z S10 A1 do Gdańska , bierzesz bilet na SPO Czerniewice a w Nowej wsi t
    > ylko kolejny automat do wydawania biletów na odcinek GTC :)

    jadącpo co masz brać bilet na SPO w Czerniewicach? I potem znów go brać na w Nowej Wsi?


    > Nie ma stanowiska kasy w Nowej wsi do zapłaty za przejechany wcześniej odcinek
    > (Czerniewice - Nowa Wieś ) :))

    to po co ci bilet z Czerniewic?

    > To samo dotyczy kasowania reszty kierowców z odcinka państwowego jadących z Łod
    > zi na Gdańsk.

    a jak jadą z Łodzi i zjeżdżają w Czerniewicach?



    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • jojujacy 09.02.11, 15:25
    hecer napisał:


    > jadącpo co masz brać bilet na SPO w Czerniewicach? I potem znów go brać na w No
    > wej Wsi?

    No właśnie po co :) I jak takich kierowców skasować. Dlatego odcinek A1 na południe nie może być od razu płatny. Do czasu zlikwidowania PPO Nowa Wieś, wszystkie bramki na południe łącznie z SPO Czerniewice są otwarte. Wiec przez 5 lat z S10 w stronę Gdańska przejeżdża sie przez Czerniewice nie pobierając tam biletu. Bierze sie tylko jeden bilet na PPO Nowa Wieś.

    > > To samo dotyczy kasowania reszty kierowców z odcinka państwowego jadących
    > z Łod
    > > zi na Gdańsk.
    >
    > a jak jadą z Łodzi i zjeżdżają w Czerniewicach?

    Zjeżdżając z Łodzi w Czerniewicach jedziesz na Gdańsk ? :))
  • hecer 09.02.11, 22:52
    > Zjeżdżając z Łodzi w Czerniewicach jedziesz na Gdańsk ? :))

    Nie, na Kluczbork.

    Chyba sam powinieneś wziąć wolne od forum. Do 4 rano siedzisz na ssc wyciskając od devilfish'a informacje o A1? Po to, by dojść do wniosku że na wszystkich bramkach będzie się brało bilet po to, żeby go wyrzucić do śmietnika na innej bramce?

    Chyba powinieneś się trochę ogarnąć; jak kładziesz się spać o 4 rano to lepiej byś nie siadał za kółkiem jadąc do pracy.


    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • jojujacy 10.02.11, 02:00
    hecer napisał:

    > > Zjeżdżając z Łodzi w Czerniewicach jedziesz na Gdańsk ? :))
    >
    > Nie, na Kluczbork.

    Też pudło :)

    > Chyba sam powinieneś wziąć wolne od forum. Do 4 rano siedzisz na ssc wyciskając
    > od devilfish'a informacje o A1?

    Devilfisha dawno nie widziałem na forum SSC.A szkoda. Kiedyś się z nim rozmawiało nawet i do czwartej, ale to było dobry rok temu :)) To wtedy przekazał mi rysunek docelowego węzła Czerniewice, prosto z biura projektowego, wklejony wyżej.
    Masz niezdrowe omamy o wyciskaniu. Zacznij od pryszczy.


    > Chyba powinieneś się trochę ogarnąć; jak kładziesz się spać o 4 rano to lepiej
    > byś nie siadał za kółkiem jadąc do pracy.
    >
    Wzruszająca troska. Idź już "ziuziu" , drogowy Jacku Kurski, bo nie utrzymasz się rankiem na rowerze :))
    Śpij dobrze.
    Papa.
  • hecer 09.02.11, 14:08
    wyborcza.biz/biznes/1,100896,9076063,Przejazd_panstwowa_autostrada_tanszy__bo_bez_VAT.html
    Latem Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad zacznie pobierać opłaty za przejazd autostradą A2 z Konina do Strykowa koło Łodzi, a potem stopniowo opłaty będą wprowadzane na wszystkich autostradach budowanych przez państwo


    nasz odcinek ma być oddany w 2012 roku - i jak zostanie oddany będzie płatny.

    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • jojujacy 09.02.11, 15:34
    hecer napisał:

    > wyborcza.biz/biznes/1,100896,9076063,Przejazd_panstwowa_autostrada_tanszy__bo_bez_VAT.html
    > Latem Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad zacznie pobierać opłaty
    > za przejazd autostradą A2 z Konina do Strykowa koło Łodzi, a potem stopniowo op
    > łaty będą wprowadzane na wszystkich autostradach budowanych przez państwo
    >

    >
    > nasz odcinek ma być oddany w 2012 roku - i jak zostanie oddany będzie płatny.
    >
    Stryków - Konin oddano w 2006 . W 2011 wprowadzają opłaty . 5 lat był darmowy

    Latem Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad zacznie pobierać opłaty
    > za przejazd autostradą A2 z Konina do Strykowa koło Łodzi, a potem stopniowo op
    > łaty będą wprowadzane na wszystkich autostradach budowanych przez państwo

    >


    Odcinek państwowy do Łodzi oddadzą w 2012 , opłaty w 2017

    Stopniowo = za 5 lat

    www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=69014519&postcount=2625
  • hecer 09.02.11, 22:56
    wolę informację z wyborczej, niż twoje wypociny na ssc.

    Autostrada A1 do Łodzi zostanie zrobiona do końca 2012 (nie wiadomo, czy zdążą na euro2012, pewnie nie).

    Najpóźniej wtedy opłaty będą pobierane. Wszystkie odcinki budowane na południe od Czerniewic będą ukończone w podobnym okresie, mniej więcej do końca 2012.

    Bajki o "darmowych biletach", "zerowych biletach" i jeżdżeniu od bramki do bramki by uzupełniać śmietniki makulaturą nie pobierając opłat to twoja domena.

    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • jojujacy 11.02.11, 12:49
    Twoją domeną jest zacietrzewiona głupota.
  • maksencjusz_pl 06.02.11, 09:50
    ciekawe że sz.p. derektor (sic!) nie wpadł na pomysł konsultacji w sprawei uwłaszczenia ul podchorążych, tylko pragnie sprawe po cichu uchwlaić pod stołem, nieładnie, nieładnie
  • hecer 07.02.11, 07:47
    gotowy projekt DŚU już jest w RDOŚ w Bydgoszczy.

    Więc o czym chce MZD rozmawiać?


    --
    Prezydent Torunia: "Nie wszyscy chyba do końca rozumieją, że zwalczając Zaleskiego, zwalczają Toruń, zatrzymują go w biegu."
  • marcin.grzegorz 07.02.11, 08:07
    To o której i gdzie to jutrzejsze spotkanie "końsultacyjne"?
  • szlachcic 07.02.11, 12:43
    hecer napisał:

    > gotowy projekt DŚU już jest w RDOŚ w Bydgoszczy.
    >
    > Więc o czym chce MZD rozmawiać?

    w tym cala rzecz hecer
    dokladnie to samo bedzie z ludzmi z targowiska przy Chelminskiej. Zawal do nich mowi ze jeszcze za wczesnie na konsultacje i decyzje bo nie wiadomo jaki bedzie uklad drog w poblizu nowego centrum.
    Ten uklad zas juz jest od dawna znany
    Konsultacje u zaleskiego polegaja na tym aby moc sie pochwalic ze sie odbyly i pokazac ze Zaleski liczy sie z ludem. To ze one sa czesto po fakcie albo w czasie realizacji ktora tez krepuje to co na konsultacjach madry czlowiek moze wyciagnac jako wniosek to juz dla urzednikow nie jest znaczace
    Jak powiesz ze konsultacje sie nie odbyly to znowu Zaleski poda cie do sadu
    Wiec mozemy mowic jedynie to ze Zaleski dba o konsultacje jak malo kto
  • marcin.grzegorz 08.02.11, 07:59
    Ma ktos ostateczna mapke jak to ma wygladac wedlug obecnych planow?
  • jojujacy 08.02.11, 16:26
    hecer napisał:

    > gotowy projekt DŚU już jest w RDOŚ w Bydgoszczy.
    >
    > Więc o czym chce MZD rozmawiać?
    >

    Zapewne o tym , że paru nawiedzonych ze Stowarzyszenia Stawki ( w tym "boćkowy" zięć radny Cichowicz ) , nie będzie mogło zjeść w spokoju śniadania przez mityczne Tiry pod domkiem.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka