Dodaj do ulubionych

restauracje Toruń

IP: *.gts.pl 07.10.04, 13:10
witam,
CZy mozecie zarekomednowac dobre restauracje na swiateczny obiad? Planuje
przyjechac do Torunia na Boze Narodzenie, ale ze znalezieniem opisow
restauracji mam problem. agnesxyz@yahoo.com
Edytor zaawansowany
  • Gość: andrew IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.10.04, 15:35
    Najlepsza staropolska kuchnia - Damroka (Skansen Etnograficzny), U Sołtysa (ul.
    Mostowa), Spichrz (ul. Mostowa), Oberża (ul. Rabiańska), Gęsia Szyja (ul.
    Podmurna), Chałupa (Cierpice, wyjazd na Poznań)

    Najlepsze specjały -
    naleśniki (Manekin - ul. Wysoka), Union Pacyfic (Rynek Staromiejski),
    gulasz i placek węgierski (Hungaria, ul. Prosta),
    kuchnia austriacka (ul. Żeglarska),
    kuchnia meksykańska (ul.Grudziądzka),
    karkówka i szaszłyki (Chałupa, Cierpice, wyjazd na Poznań),
    kawa (Cafeteria PDT oraz Kuranty - Rynek Staromiejski),
    herbata (Herbaciarnia Daruma, ul. Ducha św.),
    wina (Wina Świata, ul. Podmuna),
    pizza (Browarna - ul. Mostowa, Metropolis - ul. Podmurna)

    Atrakcyjne lokale - statki-restauracje na Wiśle (Bulwar Filadelfijski),
    Cafeteria PDT (Rynek Staromiejski) - widok z góry na Stare Miasto, Piwnica Pod
    Aniołem (średniowieczny wystrój, mekka młodych artystów), Art-Cafe (koncerty),

    Inne popularne potrawy - gulasz chlebowy, gołąbki, zrazy zawijane, naleśniki z
    różnym nadzieniem (pikantnym, słodkim, warzywnym)

    lokale z koncertami, prowadzone przez znanych muzyków (Sławek Wierzcholski,
    Kobranocka, Nocna Zmiana Bluesa, Marcin Lubomski, Atrakcyjny Kazimierz),

    Central Park (największa dyskoteka w Polsce - 2 amfiladowe poziomy, 8 lokali,
    sala koncertowa, lasery), Hipnoza (nowoczesna dyskoteka, lasery)


    Toruń słynie z ponad 100 knajp, lokali i restauracji na Starym Mieście. Od
    piątku do niedzieli w wielu trzeba wcześniej rezerwować stoliki.
  • Gość: zarlok IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.10.04, 18:01
    Chalupa jest 10 km od miasta, przy drodze na Solec Kujawski nie na Poznan.
    jest to grill a nie staropolska kuchnia. fakt, ze grill jest znakomity.
    damroka - no , nie sorry, marchewkowy zurek i inne badziewie, nedzne zarcie.
    soltys - ok, spichrz - bardziej elegancko, tez ok, ale u soltysa chyba
    smaczniej.. to by sie ewentualnie moglo nadawac na swiateczny obiad ..oberza na
    rabianskiej raczej juz nie - to taki polski flunch ( jezeli bylas we francji,
    albo bywasz w auchanach, to pewnie skojarzysz )- tyle ze ladne wnetrze ..warta
    sprawdzenia jest zaczarowana dorozka przy laziennej lub napoli - mala wloska
    knajpka przy spichrzu . obydwa miejsca raczej bez pudla ..kuchnie meksykanska
    przy grudziadzkiej sobie podaruj - to nieporozumienie. podobnie nie idz do
    ratuszowej - to dno. arsenal tez - jedzenie bez smaku.mozesz za to sprawdzic
    restauracje hotelu petit fleur na piekarach - warto, na swiateczny obiad
    calkiem odpowiednie miejsce ..
  • Gość: miłośnik muzyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.10.04, 19:22
    jesli lubisz knajpu prowadzone przez znane postacie - masz ich w Toruniu sporo,
    najczesciej sa to muzycy:

    MIŚ - Atrakcyjny Kazimierz (Bryndal)
    NIEBO - Mariusz Lubomski

    swoje knajpy maja tez:
    - Kobranocka
    - Sławek Wierzcholski
    - Nocna Zmiana Bluesa
    - Paweł Kuczynski (z Republiki) -chyba
  • 08.10.04, 11:01
    swoje knajpy maja tez:
    - Kobranocka
    - Sławek Wierzcholski
    - Nocna Zmiana Bluesa
    - Paweł Kuczynski (z Republiki) -chyba

    KTORE TO KNAJPKI? Gdzie mozna posluchac fajnej muzyki na zywo (jazz, blues)
    przy kawie lub piwie? Ktore z muzycznych knajpek sa wolne od tlumow
    rozkrzyczanej mlodziezy (aczkolwiek nic przeciwko mlodziezy nie mam - jest OK!
    chce tylko czuc sie dobrze, a naleze do mlodziezy... wczo- a moze
    przedwczorajszej ;-))
  • Gość: krotki IP: *.torun.mm.pl 17.10.04, 22:42
    a ze jadam od wielu lat tylko na miescie dołączę sie
    Gość portalu: andrew napisał(a):
    > Najlepsza staropolska kuchnia - Damroka (Skansen Etnograficzny),

    tak zraz w chlebie zur ale.... pod warunkiem że poekasz 1.5 h!!! na drugie danie w ryku wcale nie muzyki folklorystycznej!!!



    U Sołtysa (ul. > Mostowa),

    bezczelni kelnerzy, brudno ( naczynie nie myte) potrawy przypadkowo robiojne - dwóch kucharzy każdy robi zupełnie inaczej ( np. schab ze śliwka) porcje ogromne - polecam niewybrednym głodnym smakoszom

    Spichrz (ul. Mostowa),


    wszystko ok!! z tym ze moża najwyżej dwa dni pod rząd - ile mozna jejśc z grila???

    Oberża (ul. Rabiańska),

    żarty!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Gęsia Szyja (ul. > Podmurna),


    fakt jedzenie dobre, kelnerki też ;) polecam maslanke ( daja gratis)

    Chałupa (Cierpice, wyjazd na Poznań)

    zadne Cierpice żaden wyjazd na Poznań - tak jak ktos pisze poniżej na Solec nie restauracja a bar na papierowych talerzach ale karkówka prima sort!!!!!


    > Najlepsze specjały - > naleśniki (Manekin - ul. Wysoka), Union Pacyfic (Rynek Staromiejski),

    fakt niezłe ale za duże!!!

    > gulasz i placek węgierski (Hungaria, ul. Prosta),

    nie gulasz a zupa gulaszowa!!!!!! placek ok , ale są lepsze rzeczy tam szukaj z kluseczkami!!!

    > kuchnia austriacka (ul. Żeglarska),

    watróbka! !1 prima!!!! pierogi ale juz nie te co pani Marii!! Swietne pieczenie z sosem


    > kuchnia meksykańska (ul.Grudziądzka),

    hahahahahaha


    >
    > Atrakcyjne lokale - statki-restauracje na Wiśle (Bulwar Filadelfijski),

    hahahahahaha


    > Cafeteria PDT (Rynek Staromiejski) - widok z góry na Stare Miasto, Piwnica Pod > Aniołem (średniowieczny wystrój, mekka młodych artystów), Art-Cafe (koncerty),>

    polecam!!!!!!!


    no i......


    Grube ryby!!! idzcie zanim padna dobre jedzenie ale klientów "0" wszystko dobre
    Zaczarowana dorożka rewelacyjana grzybowa ale... reszta taka sobie i fakt dziwna obsługa -( jakas taka w sobie zakochana - padna za 3-4 miesiace!! chyba że pralnia!!!

    Gotyk - przerost formy nad treścią!! ale jedzenie ok

    chińskie tylko Strumykowa lotos!

    Wegetriańska byle nie bar na katarzyny - rewelacyjne "Róze i Zen" Podmnórna świetne ciasta, wystrój. kelnerki w strojach z początku XX w.

    Torty - Molus , ale padli na Żeglarskiej, pozostał PEDet

    Polecm róniez dla oszczędnych ale świetne jedzenie zajazd toruński ( przy CPN )

    Dla głodnych napolitano!!1 ach te ryby!!!1 ( odradzam włocha w dawnej Staromiejskiej!!! ) szkoda że padl Turek i libańczyk!!!

    Pozdrawiam
  • Gość: zarlok IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.10.04, 23:29
    podobasz mi sie..napisales konkretnie i prawie pod wszystkim moge sie
    podpisac. wziety litoscia nie napisalem o tym , ze obsluga w Soltysie jest taka
    sobie, bo daja duzo i smacznie w 90 % - to musisz przyznac, chyba , ze miales
    pecha ze zlym kucharzem..
    cenna uwaga z tym lotosem na strumykowej - to faktycznie jedyny chinol
    ( wietnamczyk wlasciwie, ale co tam .. ) godny polecenia
    manekin - tutaj mam zagwozdke : na soltysa wybrzydzasz a manekin ci smakuje ??
    to jest pancake fastfood, sorry , zjesc sie da - ale zeby specjaly ??

    czarna lista to na pewno : Damroka i Staromiejska, oberza tez - chociaz to nie
    restauracja wlasciwie ..
    jeszcze jakis kandydat do bana ?
  • 19.12.04, 20:13
    Czarna Oberża jest fajna, bardzo mi smakuje.
  • Gość: Agnes IP: *.gts.pl 08.10.04, 10:32
    dziękuję za podpowiedzi :)
  • Gość: emk IP: *.torun.sdi.tpnet.pl 08.10.04, 11:32
    Byłam w Wielorybie na Nowym Rynku - z zewnątrz niepozornie a wśroku naprawdę
    zadziwia swoimi zakamarkami - jedzenie smaczne - jedliśmy tam pieczarki
    zapiekane i pierogi - mniam
  • Gość: ja polecam...... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.10.04, 11:50
    ja polecam Zaczarowaną Dorożkę!
  • 17.01.06, 09:37
    Zaczarowana dorozka rzeczywiscie ma styl!
  • Gość: Agnes IP: *.gts.pl 08.10.04, 16:51
    A jak jest w Zaczarowanej dorozce?
    CZy petit fleur jest bardzo droga - czy obiad dla dwojga porownywalny jest do
    ceny noclegu? :)
  • Gość: zarlok IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.10.04, 08:55
    zalezy co zamowisz..bez alkoholu mozesz zmiescic sie w 30 - 40 zl na osobe
  • Gość: zarlok IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.10.04, 09:14
    taki suplement od zarloka : knajpa nazywa sie banalnie, ale prowadzi ja wloch -
    na wloski sposob - 8 stolikow, zaden kombinat. jedzenie na poziomie dobrych
    wloskich knajp w w-wie ( porownywalne z Baccio albo campagnia del solo )- za
    pol ceny. tyle ze lampki wina odmowic sie nie da, bo to zbrodnia ( ja biore
    pol flaszki - i wtedy mam do zaplacenia ogolem 40 - 50 zeta za osobe ). polecam
    tortellini ze szpinakiem i gorgonzola lub lososiem - jezeli to zamowisz, to nie
    zamawiaj nic innego - nie zmiescisz, zarlok Ci to mowi ! Obydwa danie w cenie
    ok 20 pare zeta, z lososiem prawie 30 .
    zaczarowana dorozka ma fajniejsze wnetrze i fajny widok przez okna na katedre,
    znakomite miejsce do patrzenia sobie gleboko w oczy, ale mnie to rozprasza przy
    jedzeniu..
  • Gość: kasik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.10.04, 10:07
    mi najbardziej podoba sie picie kawy w Cafeterii PDT. Siedze sobie wysoko,
    przeszklona ściana, zza niej widac Stary Rynek, Kopernika, ratusz, tysiace
    krzatajacych sie ludzi, kwiaciarnie, zespoły tanczace - a ja jestem ponadto, w
    ciszy, za szyba, wysoko (II pietro) i patrze na wszystko z góry, pijąc kawę
    przy cichosaczacej sie muzyczce.

    Ktos, kto zrobił to przszklenie miał genialny pomysł psychologiczny. To jest to
    czego potrzebuje młoda dziewczyna.
  • Gość: Justynka IP: *.petrus.com.pl 19.12.04, 22:58
    Napolitana to fajna knajpa???!!! Ostatnio jak chciałam pojść z przyjaciółmi na
    włskie jadło zapedziliśmy sie do tego miejsca i z obrzydzeniem je opuściliśmy.
    Obrusy poplamione, sztućce brudne.Ochyda. Może i potrawy dobre ale reszta - az
    sie odechciewa jeść
  • 26.06.05, 18:03
    I pierogi w Kurantach!
  • Gość: ania IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.10.04, 19:32
    byłam w zaczrowanej dorozce - jestem zachwycona!
  • Gość: kuranty IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.10.04, 16:32
    zapraszam tez do kurantow na pierogi!!!!
  • 10.10.04, 11:58
    Piękny staropolski wystrój ma Spichrz (z piekna muzyka) i Damroka, w tej
    ostatniej mozna przyjsc zdziecmi sa piaskowcnica, zabawki, koniki bujane (obok
    stolikow!)
    Jak ktos lubi wystrój marynistyczny i czuc sie jak w łodzi podwodnej, to Ogon
    Wieloryba. Dobre rybki.
    No ale nic sie nie umywa do bohemy artystycznej Piwnica Pod Aniołem -
    wernisaże, wystawy, galeria. Choc tu ostatnio za duzo małolatów.
    Jest też knajpa afrykańska, koło kręgielni na Suleckiego.
    W Meksykańskiej (na Grudziadzkiej) uwazajcie - bardzo ostre!!!! Jak to w
    Meksyku, za to wystrój piekny, cos jakby z Azteków czy Inków.
  • Gość: zarlok IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.10.04, 12:55
    ma fajny wystroj, wokol jest ladnie, ale kuchnia jest naprawde slaba..lubie to
    miejsce latem na piwko w ogrodku - ale poza tym , badzmy rzetelni - jako dobrej
    knajpy tego polecic sie nie powinno..
  • Gość: Kayak IP: *.petrus.com.pl 21.05.05, 13:07
    Kuchnia do kitu. No i czekać trzeba wnieskończoność. Dwa razy latem nie
    doczekałem się kelnera i wyszedłem nie obsłużony po 10 min.
  • 10.10.04, 22:28
    polecam pierogi w Kurantach!!!
  • Gość: fafik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.10.04, 19:07
    a który lokal jest Bogdana Hołowni?
  • Gość: drinker IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.10.04, 10:32
  • Gość: ok IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.10.04, 12:28
    OK
  • Gość: smakosz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.10.04, 13:34
    rewelacja ! ten koleś co to prowadzi to naprawdę geniusz ! niestety,jego auto
    ma rejestrację CB - może nadamy mu honorowe obywatelstwo miasta ? - warto !
    zresztą jak ktoś ma czas i ochotę niech sam sprawdzi ( porcja kosztuje od 25 do
    35 zł )
  • 28.03.05, 13:10
    golonka w chałupie jest całkiem dobra tylko że chałupa znajduje się w
    Cierpicach a to nie jest Toruń.
  • Gość: gasso IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.10.04, 19:39
    super knajpy!
  • Gość: niezorientowany IP: *.tvk.torun.pl / 158.75.203.* 13.10.04, 19:45
    no to może może poprosimy aby -zorientowany- (który w innych wątkach ładnie
    wylicza festiwale teatry itp) wypisze nam tu wszystkie knajpy jakie są w
    Toruniu z ulicą, na której się znajdują, ze szczególnym uwzględnieniem nowych
    knajp wartych polecenia. jak podawał jest ich z pubami ponad 360.


    No to do dzieła
  • Gość: gasso IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.10.04, 06:49
    no i jest kuchnia żydowskia w Heliosie!
  • Gość: just IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.10.04, 21:21
    a ja polecam knajpe rybna na Ślusarskiej - super!
  • Gość: zarlok IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.10.04, 22:29
    taki mily lokalik na szewskiej. ceny umiarkowane - danie glowne 10 - 15 zeta,
    fajna francuska kuchnia, tylko raczej z lotaryngii a nie prowansji
    ( quiche ! ) . luz i spokoj . bylem zadowolony
  • Gość: gasso IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.04, 07:07
    jeszcze w Prowansji nie byłem!
    A co o Grube Ryby na Ślusarskiej???
  • 20.05.05, 23:13
    Pierogi i Kuranty = OK.
  • 15.10.04, 12:01
    Rybna ona jest tylko z nazwy. Ryb w menu niewiele. Smacznie ale wyszedłem z
    niej głodny.
  • 15.10.04, 23:43
    Fakt porcje male, ale pysznie zrobione a przyrzadzanie na europejskim poziomie
  • Gość: Wiech IP: *.tvk.torun.pl / 158.75.203.* 16.10.04, 16:44

    szkoda tylko, że menu maja raptem na 1,5 strony..
    ale jedzenie nienajgorsze, to fakt
  • 17.10.04, 22:13
    a ja polecam Chałupę w Cierpicach!
  • Gość: max IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.10.04, 22:41
    tylko grube ryby!
  • 26.10.04, 18:02
    tu jest duzo knajp
  • Gość: zarlok IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.10.04, 10:10
    dzieki za przemyslana wypowiedz i rekomendacje. naprawde - muchas gracias !
  • Gość: don IP: *.petrus.com.pl 22.09.05, 19:13
    A w Mekkce do godz 12,za pizze zapłacisz tylko pół ceny.
  • 28.10.04, 20:00
    tylko Artus!
  • Gość: kasik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.11.04, 19:13
    Cafeteria PDT (Rynek Staromiejski) - widok z góry na Stare Miasto - to mi sie
    najbardziej podoba
  • Gość: don IP: *.petrus.com.pl 22.09.05, 19:14
    A ile kosztuje kawa w PDT?
  • Gość: arek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.09.05, 09:28
    9 zł niestety
  • 06.11.04, 18:10
    dla mnie tylko szaszłyczki w Chałupie (Cierpice)!
  • Gość: viki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.11.04, 23:16
    JADŁEM - NIEZŁE,ALE DOSYC DROGIE
  • 15.02.06, 10:11
    Jak dla kogo. :-)
  • 08.11.04, 19:47
    a ja lubie nasze nalesnikarnie.
  • Gość: aga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.11.04, 14:46
    Zaczarowana Dorożka to naprawdę europejski poziom.
    Jest to dystyngowana, ekskluzywna restauracja.
    Kelnerzy stoją w narożniku i podchodzą na każde najmniejsze skinienie.
    Porozumiewają sie półgłosem. Jeden przynosi tylko jedzenie, inny - sztućce i
    nakrycia. Jesli przynosza wiadomosc dla kogos, pytają pozostałych, czy mogą
    przeprosić.
    Zgadzaja sie na każda prośbe, nie pytaja o drobne przy płaceniu, nigdy nie
    mówia "nie ma". Najdziwniejsze prośby są spełniane.
    Bardzo duże stoły, bardzo wygodne miekkie krzesła. Solidne drewniane meble.
    Kelnerzy znają zasady gastronomii i sztki kulinarnej. Obrusy czyste i białe!

    To niby takie oczywiste, ale teraz rzadkość. Jeżdziłam troche po Europie i
    Polsce i niestety w Polsce dominuje głośna knajpa z muzyką, piwem z nalewaka,
    papierowymi podstawkami.
    Zaczarowana Dorożka jest nie z tego sortu, kojarzy mi się z przedwojenną
    Ziemiańską z Warszawy, która znam z opowiadań babci (jestem warszawianką, z
    wyboru Torunianką od 4 lat).

    To bardzo mile miejsce, prowadzi ją dystyngowana 40 letnia pani.
    Choc moze dzisiejsza "klubowa" młodzież nie załapie o co biega.
    W weekendy maja spotkania przy muzyce fortepianowej, przy muzyce klasycznej na
    żywo. To knajpa dla koneserów.
  • Gość: Copper Nickus IP: 57.66.42.* 13.11.04, 23:00
    Ta Pani prowadząca lokal to jest chyba po 50-ce aczkolwiek faktycznie nieźle
    wyglądająca - przychodzi z 2 wnukami w wieku ok. 10-12 lat na niedzielne msze
    do naszego kościoła.
  • Gość: znajomy IP: *.tvk.torun.pl 25.12.05, 00:06
    nie mogę tego czytać to stek bzdur pracowałem tam, a opis tej klientki do
    złudzenia przypomina właścicielke. kłamstwa, kłamstwa.
  • Gość: caca IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.11.04, 14:43
    zaczarowana = OK
  • 15.11.04, 16:36
    czy fajnie jest w kawiarni Artystycznej MASKA w Teatrze Horzycy?
    Słyszałem, ze tam odbywać sie maja prezentacje muzyczne, a siedzibe ma miec
    Torunski Kabaret PONIEDZIALEK?
  • 17.11.04, 19:49
    Czy jak zamkneli Darume to jest jeszcze jakas herbaciarnia? I gdzie teraz mozna
    zjesc dobre rybki>?
  • 17.11.04, 19:58
    rybki w GRUBE RYBY
    bardzo dobra herbata w PDT na I pietrze
  • Gość: gasso IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.04, 20:18
    dobre ryby sa tez w OGONIE WIELORYBA na Nowym Rynku
  • 24.11.04, 13:22
    ogon wieloryba jest fajny - taki wystroj morskiej tawerny.
  • Gość: Wujek Andrzejek IP: 80.50.0.* 24.11.04, 13:44
    ABSOLUTNIE - Spichrz. wspaniała restauracja, ajk chcesz mieć klimat. No i
    żarło. Pstrąg!!!!!!!!!!!!!!
  • 24.11.04, 16:05
    > Cafeteria PDT (Rynek Staromiejski) - widok z góry na Stare Miasto

    to jest bomba!
  • 25.11.04, 15:06
    tylko Chalupa w Cierpicach - szaszlyki mniam.
  • 06.11.17, 12:38
    gdyby ktoś zmieniał lokalizację i przemieszczał się z Torunia do Bydgoszczy warto wpaść na regionalną kuchnię do Autosu. Lokalizacja w porządku, zaraz przy trasie nie trzeba zjeżdżać, a jedzenie super. Dobre opinie zbierają.

    --
    Restauracja Solec Kujawski

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.