Z pasją o podróżach, wycieczkach i wyjazdach

     

pomyłka w nazwisku pasażera (Wizzair) Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Witajcie!

    Mam zamiar leciec linią Wizzair w przyszłym tygodniu.
    Ze względu na brak czasu poprosiłam koleżankę o rezerwację dla mnie
    biletu.
    Koleżanka zarejestrowała mnie na stronie internetowej Wizzair i
    zarezerwowała bilet.

    Problem tkwi w tym, że popełniła literówkę w moim nazwisku!

    Czy nazwisko widniejące na rezerwacji musi być identyczne jak w
    dokumencie podawanym przy odprawie?

    Jak mogę to zmienić?

    błagam o pomoc!

    • Możesz to zostawić i liczyć na to,że nikt się nie doczepi,lub przedzwonić do
      nich i skorygować błąd.
    • Gość: Ania IP: *.aster.pl 28.10.09, 11:39
      oto jak potoczyła się moja historia ;)

      Dowiedziałam się, że przeloty tanimi liniami (w tym Wizzair) nie sa
      regulowane ogolnymi przepisami IATA stanowiacymi, iz do trzech
      literek moze byc blednych i nie moze stanowic to podstawy do odmowy
      przyjecia na poklad. Pasazer moze zostac nie wpuszczony do samolotu
      (wynika to bardziej ze zlosliwosci lub pazernosci przewoznika niz
      faktycznego klopotu).

      A zatem pozostało mi skontaktowanie się z liniami w celu poprawy
      błędu. Jedynym sposobem jest zadzwonienie do telecentrum Wizzair
      (tel. 0703503010 na terenie Polski) za kwotę 3,66 zl za minutę (!)

      Zatem, by móc spokojnie przygotowywać się do wylotu, a nie umierać
      ze zdenerwowanie, czy mnie wpuszczą na pokład, postanowiłam
      zadzwonić.

      Przygotowałam się na 10-cio minutowe oczekiwanie na połączenie z
      operatorem. Jednak ku mojemu zaskoczeniu już po pół minuty
      rozmawiałam z sympatyczną panią, która poinformowała mnie, że ze
      względu na wielkość (a raczej małość ;)) błędu [zamiast 'z'
      wpisane 's'] poprawi to za darmo i prześle poprawioną rezerwację na
      mojego maila.

      Po życzeniu miłego lotu zakończyłyśmy rozmowę. Trwało to 2,5 minuty!

      Dziękuję sympatycznej pani za pomoc.
      Życzę innym podróżnym mniej błędów i mniej nerwów :)

      Pozdrawiam
      • Gość: xcszaman IP: *.enterpol.pl 16.02.10, 17:15
        U mnie wpisałem polskie czcionki " ż" i wywaliło przy rezerwacji a ze nie zobaczyłem to nazwisko było bez pierwszej litery
        miły pan w Wizzair poprawił przez telefon całość trwała ok 70 sek z wysłuchaniem wstepu automatu !!! operator komórkowy zainął za 2 minuty tj ok 7 zł i mozna spać spokojnie :):)


        pozdr
      • Gość: gosc IP: *.metrolink.pl 08.12.10, 15:59
        dziękuję bardzo, że zdecydowalas sie napisac ten post, wlasnie mi uratowal ponad 700 zł !!!
        mily pan w wizzair poprawil blad w nazwisku za darmo i to w 2 rezerwacjach :)

        jeszcze raz - dzieki!!
    • Gość: bs IP: 217.97.137.* 29.10.09, 13:03
      ;))
    • Gość: M. IP: *.sds.uw.edu.pl 08.05.10, 17:32
      Dla wszystkich, których dotknął problem Pan/Pani (WizzAir). Dziś zdarzyło mi się
      to samo (8.05.2010). Zadzwoniłem na infolinię i po chwili wszystko było ok. Po 5
      minutach na mailu miałem poprawioną rezerwację. Rozmowa ze wstępem automatycznym
      trwała 1min40sek.
    • Hej! Wszystkim zmartwionym.
      Wczoraj odkryłam w potwierdzeniu rezerwacji błąd w nazwisku mego synka. Przez chwilę mało nie padłam ze zdenerwowania, ale trafiłam na wasze wpisy i zadzwoniłam pod nr; 0906 959 0003 (z UK) i po minutowej rozmowie z polskim konsultantem dostałam maila z poprawionym błędem( za darmo) :D
      Powodzonka :)
      • Gość: lusi IP: 85.134.180.* 10.05.11, 09:23
        prosze pomocy wczoraj zarezerwowalam bilet z irlandii do pl na czerwca na 4 osoby .zamiast corce wbic aishling przez samo h wpisalam przez ch i teraz cala latam bo sie martwie pomocy co mam robic.pisalam mail do ryanair ale zero odp
        • Gość: tlrz IP: *.adsl.inetia.pl 11.07.11, 22:01
          Właśnie poprawiałem przez infolinię błąd w imieniu. Koszt rozmowy duży z tym się liczyłem, ale Pani nie była zbyt miła i to mnie zaskoczyło. Poinformowała mnie ,że rezerwacja była robiona dość ( dwa tygodnie temu !) to zmiana kosztuje u niej 180 zł na lotnisku 400zł. Jak powołałem się na to ,że nie zmieniam pasażera tylko chcę poprawić błąd, to łaskawie się zgodziła. Dalej na mój koszt zostałem pouczony, że mam na przyszłość uważać. Sprawę załatwiłem, ale niesmak pozostał. Czas rozmowy 4 minuty koszt 14,76 zł - nauka kosztuje.
          Jak by to czytał pracownik Wizzair i chciałby coś zmienić w zachowaniu Pani konsultanki to podaję numer rezerwacji ED3YCQ i Panią znajdzie.
          • Gość: tasmania IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.07.11, 22:43
            to jak nie wiesz nawet jak twoja corka ma na imie to powinni ci przywalic kare taka abys na drugi raz wiedziala jak sie twoja corka nazywa i jak sie poprawnie pisze i wymawia jej imie, takich ludzi powinno sie karac. No sorr, ale jak dajesz dziecku imie choera wie jakie i potem sama robisz gafy to kto ma to potem prostowac, szanuj czas ludzi, ktorzy maja powazniejsze problemy, dobra.
      • Gość: sade IP: *.ppp.as43234.net 24.08.11, 11:43
        Witam.Dokladnie tak jak piszesz poprawione w trakcie rozmowy potwierdzenie na emaila.Pozdrawiam
    • Gość: whichairline.pl IP: *.bluetone.cz 19.07.11, 17:14
      Przepisy przewoźnika są w tym względzie jednoznaczne - za zmianę danych się niestety płaci.
    • Gość: gość IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.01.14, 07:39
      A ja zamiast Bartłomiej napisałem Bartosz to też poprawiać?
    • Gość: te IP: *.ip.netia.com.pl 17.01.14, 11:22
      Mnie zdarzyło się kiedyś przy wypisaniu jednego z biletów ręcznie przez KLM (kilka przelotów), więc błąd był po ich stronie, bo ja podałam namiary prawidłowo. Nikt oprócz mnie się nie przejął i nie było żadnych problemów.
      Niestety tanie linie muszą zarabiać na wszystkim co się da. A skoro my wpisujemy dane, to jest to tylko nasz błąd i to ,ze Wizzair godzi się poprawić za darmo, to jest ładny gest

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.