Dodaj do ulubionych

ostrzegam przed kupowaniem biletu w Tripsta.pl

IP: *.adsl.highway.telekom.at 02.03.11, 13:27
14.02 moja matka kupiła w Tripsta bilet online WAW-MUC. Potwierdzenie dokonania przelewu zostało wysłane natychmiast na wymagany przez to biuro adres mailowy. Mimo to Tripsta anulowała rezerwację, rzekomo "ponieważ została zrobiona wielokrotna rezerwacja" (nic takiego nie miało miejsca). Efekt: nie ma biletu, nie ma pieniędzy.

Kiedy matka zadzwoniła do tam 28.02, dowiedziała się że pieniądze zostaną dziś wysłane, POMNIEJSZONE O OPŁATĘ MANIPULACYJNĄ 40 zl (skandal!) Ale nawet tego nie zrobili. Odtąd Tripsta nie odpowiada na maile, nikt nie odbiera też telefonu podanego na stronie internetowej.
Edytor zaawansowany
  • Gość: przekręt IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.03.11, 14:52
    Być moze oduczy to kupowania biletów na stronach które pojawiają się znikąd.
  • dryb1 21.07.11, 16:55
    nas nauczylo, musielismy doplacic tak jak za dwa bilety. Okazuje sie ze tripsta ma taki swietny system, ze nie mozesz sie wogole pomylic w trakcie rezerwacji, mimo ze nie dojdzie do zaplacenia to juz pozostaja wpisane dane, tak jak na poczatku, system zle dziala a tripsta za to nie odpowiada, nigdy wiecej, maja zero honoru nawet 50 zl pobranych za nic na nie zwrocili,wszystkim znajomym i nie tylko przekaze te antyreklame o firmie, nigdy wiecej takich firm, czuje sie oszukana.
  • Gość: robert IP: *.adsl.highway.telekom.at 03.03.11, 22:16
    Odpowiedź firmy, otrzymana dzisiaj:

    Szanowny Panie,

    Pana Matka dokonała podwójnej rezerwacji biletu lotniczego u nas i w innej firmie. W takich sytuacjach, jedna z rezerwacji jest automatycznie anulowana przez linię lotniczą.

    My jako agencja pośrednicząca, zostaliśmy jedynie o tym poinformowani. W załączniku przesyłam zrzut ekranu potwierdzający nasze stanowisko. Znajduje się tam historia rezerwacji, wzięta z programu Amadeus – pośredniczącego pomiędzy agencjami a liniami turystycznymi. W historii podany jest numer rezerwacji dokonanej u nas, i w innym miejscu. Ze względu na ochronę danych, nie mamy dostępu do informacji gdzie została dokonana druga rezerwacja. Jestem jednak przekonana, że na wyraźne żądanie Pana Matki, firma Amadeus lub linia lotnicza udostępnią tę informację.

    Dla Pana informacji, historie wszystkich rezerwacji lotniczych znajdują się w systemie Amadeus, co jest podstawą do wyjaśnienia wszelkich niejasności, takich jak ta. Ani my jako agencja pośrednicząca, ani linie lotnicze nie możemy wprowadzać żadnych zmian w rezerwacjach „po cichu”. Każdy krok jest dokładnie rejestrowany.

    Ponieważ sytuacja nie zaistniała z naszej winy, ale z winy klienta – zgodnie z regulaminem, pobieramy za to opłatę manipulacyjną w wysokości 40zł.

    Jest mi przykro z powodu całej sytuacji, ale nie jesteśmy w stanie nic więcej dla Państwa zrobić.
  • Gość: robert IP: *.adsl.highway.telekom.at 03.03.11, 22:17
    I moja odpowiedź na powyższe:

    Szanowna Pani

    1. Moja matka nie zrobiła podwójnej rezerwacji. Próbowaliśmy zapłacić kartą, karta została odrzucona, próbowaliśmy zrobić to samo w innej firmie, karta znów została odrzucona, więc zapłaciliśmy przelewem w Tripsta. W ogóle nie odnosi się pani do faktu, że Tripsta natychmiast otrzymała potwierdzenie przelewu mailem. JAK W TAKIEJ SYTUACJI MOŻNA ANULOWAĆ REZERWACJĘ??? Zrobiliście błąd i nie chcecie się przyznać, to wszystko.

    2. Pieniądze nie doszły na moje konto do chwili obecnej, minęło już 18 dni. To już nie jest błąd, to zasługuje na grubsze słowo.

    3. Ciekawe kiedy wreszcie sprzedawcy usług i towarów zrozumieją, że nie opłaca się kantować, bo straty wynikające ze zszarganej opinii na forach internetowych są wielokrotnie większe. Zwłaszcza w branży, w której panuje ogromna konkurencja.
  • Gość: balajanek IP: 82.132.139.* 08.03.11, 20:23
    A co na to pani która udziela się na forum z nickiem tripsta.pl ??
  • Gość: Tomo IP: *.merinet.pl 10.03.11, 20:55
    A wystarczyło znaleźć lot na wyszukiwarce (choćby nawet rzeczonej tripsta), wejść na stronę przewoźnika i kupić bilet...
  • pawel_zet 13.03.11, 08:06
    U przewoźnika może być drożej niż u pośrednika.
  • Gość: Ha IP: *.dsl.hol.gr 13.03.11, 20:28
    Na początu napisales ze nie zrobiles gdzie indziej rezerwacji ale w twoim ostanim wpisie tlumaczysz ze jednak probowales gdzies dokonac rezerwacji? Hmm nie wiem sama ale co by im zalezalo zeby ci anulowac rezerwacje ot tak, przeciez ze spprzedazy biletów mają kase.
    Moje skontaktuj sie z tym biurem gdzie dokonales tej drugiej rezerwacji i dowiedz się jak to funkcjionuje w tym calym Amadeusie i czy cie nie wkręcaja - a dopiero potem szukaj sprawiedliwosci w internecie.
    Powodzenia!
  • Gość: Tomo IP: *.merinet.pl 13.03.11, 21:24
    pawel_zet napisał:
    U przewoźnika może być drożej niż u pośrednika.


    Nigdy mi się to nie zdarzyło.
    Zawsze cena u przewoźnika była taka sama jak u pośrednika.

  • pawel_zet 17.03.11, 11:07
    A mi się zdarzało i to nie jeden raz. Poza tym niektóre linie lotnicze w ogóle nie sprzedają przez internet biletów osobom zamieszkałym w Polsce (tak kiedyś było np. w przypadku Emirates, nie wiem jak obecnie), co zmusza do kupowania w innych źródłach.
  • Gość: Karolina IP: *.dynamic.chello.pl 22.07.11, 07:09
    Bardzo proszę opisz na czym konkretnie polegał problem z zakupem biletów przez Tripsta?
    Zamierzam kupic i sie zastanawiam, po tym co czytam.
  • leniwy_krasnal 29.07.11, 12:49
    Kupowałem kilka razy bilety na tripsta i nigdy nie miałem problemów (raz tylko był odwołany lot, ale to akurat nie wina portalu). Ceny, szczególnie na loty krajowe K2 mają dużo niższe niż na stronie lotu, ponadto teraz oferują bon na 20 zł więc za 50 zł można kupić bilet na lot krajowy.
  • Gość: Fajny Gość IP: 93.180.196.* 02.08.12, 14:09
    Dobrze że jest internet i ludzie piszą o problemach. Właśnie miałem kupić bilet przez tripsta ale tego nie zrobię po przeczytaniu negatywnych opinii. Wolę zapłacić więcej niż być oszukany i nie odzyskać pieniędzy.
    ŚMIERĆ OSZUSTOM
  • Gość: kitka IP: 217.153.26.* 25.07.11, 14:40
    Z opisu widzę, że jednak rację ma pośrednik. To, że karta nie wchodziła przy rezerwacji na innym portalu, nie oznacza, że ta rezerwacja nie została dokonana. System rezerwacyjny rzeczywiście działa tak, jak napisano w odpowiedzi. Co do samej tripsta - rezerwowałam tam hotel w Sztokholmie, cenę miałam o połowę tańszą niż wynikało ze strony hotelu, a także o kilka złotych niższą niż na booking.com, który ma praktycznie najlepsze ceny. Na miejscu z wydrukowanym voucherem w recepcji nie miałam żadnego problemu.
  • janek-zajac 29.07.11, 00:06
    Radzę korzystać z wyszukiwarek biletów lotniczych, które przekierowują bezpośrednio do linii lotniczej. Jeśli, nawet pośrednik jest wymieniany w wynikach wyszukiwania można przejść na stronę linii lotniczej i tam zakupić bilet. Taką możliwość oferuje strona: www.biletylotniczenajtaniej.pl. Pozdrawiam
  • Gość: Wojtek IP: *.acn.waw.pl 26.08.11, 13:04
    A ja zdecydowanie odradzam korzystanie z tego pośrednika. Ponad 2 miesiące temu tripsta.pl poinformowała mnie, że przewoźnik (w tym wypadku LAN) zmienił rozkład lotów, w związku z czym mogę albo zaakceptować zmienione godziny albo anulować rezerwację. Zmienione godziny nie pasowały mi, więc rezerwacja została anulowana. I wszystko byłoby OK, gdyby nie to że w dalszym ciągu nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Na moje pytania kiedy zwrot nastąpi, początkowo odpowiadano że w ciągu dwóch miesięcy. A teraz minęły 2 miesiące, więc tripsta.pl już nawet na maile w tej sprawie nie odpowiada.
    W międzyczasie odwołali kolejne 2 rezerwacje, nie zaproponowali żadnej innej opcji połączenia, a zwrotu pieniędzy także nie dostałem.
    Podsumowując - jeśli wszystko z rezerwacją/przewoźnikiem/pogodą jest OK, to nawet tripsta sobie poradzi. Ale w jakiejkolwiek innej sytuacji nie można na nich absolutnie liczyć. Wartość dodana ich usług jest równa zero. I dlatego będę ich omijał szerokim łukiem i to samo doradzam innym.
  • Gość: Wojtek IP: *.acn.waw.pl 26.08.11, 13:25
    Jestem właśnie po "uroczej" rozmowie z panią z Działu Obsługi Klienta. Pani mi odpowiedziała, że nie mają z działu księgowości informacji o tym kiedy dostanę zwrot środków i w związku z tym na maile nie odpowiadają. Zaproponowałem żeby zadzwoniła do działu księgowości, ale pani powiedziała że procedura tego nie przewiduje, więc nie może zadzwonić do księgowości. No pięknie. Poprosiłem o numer telefonu do osoby odpowiedzialnej, ale pani odpowiedziała, że nie może mi dać tego numeru, bo osoba odpowiedzialna nie mówi po polsku. Zaproponowałem więc rozmowę po angielsku, ale to także nie pomogło. Ewentualnie teraz mogę wysłać reklamację na obsługę na adres mailowy rezerwacje @ tripsta . pl, czyli bezpośrednio do pani, z którą rozmawiałem :-)
    Dawno (albo może nawet nigdy) nie trafiłem na tak beznadziejną i arogancką obsługę
  • Gość: c# IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.08.11, 15:48
    Nie mogę się nadziwić, dlaczego nie kupiłeś biletu bezpośrednio na stronie LAN? U mnie zadziałało bez problemu. Było rzeczywiście taniej przez pośrednika?
  • Gość: Wojtek IP: *.acn.waw.pl 26.08.11, 15:55
    Kupowałem przez pośrednika, bo nie lubię płacić kartą kredytową w internecie szczególnie na takich egzotycznych stronach jak południowoamerykańskie. A ponadto przy płatności kartą dochodzą różnice kursowe, bo bank przelicza sobie transakcję po kursie z kosmosu.
    A co u Ciebie zadziałało bez problemu? Kupno biletu czy zwrot za anulowany bilet? Bo kupno to i u mnie zadziałało, tylko zwrot jakoś nie chce się udać
  • Gość: c# IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.08.11, 17:46
    > Kupowałem przez pośrednika, bo nie lubię płacić kartą kredytową w internecie sz
    > czególnie na takich egzotycznych stronach jak południowoamerykańskie. A ponadto
    > przy płatności kartą dochodzą różnice kursowe, bo bank przelicza sobie transak
    > cję po kursie z kosmosu.
    Tu się różnimy, bo dla mnie strona największych linii w Pd. Ameryce, latających od lat do Europy i mających realne biuro w Niemczech, jest zdecydowanie bardziej godna zaufania, niż jakiegoś pośrednika, który spamuje na forach.

    Co do kursu z kosmosu - zależy skąd dokąd kupowałeś bilet, ja kupowałem z wylotami raz z Frankfurtu, a raz z Madrytu. W obu wypadkach cena była w walucie kraju wylotu, tak też mi obciążono kartę. Kurs przeliczenia walut na PLN zależy od Twojego banku i Twojej karty, przypuszczam, że więcej jak 2-3% od średniego kursu NBP nie zapłacisz.

    > A co u Ciebie zadziałało bez problemu? Kupno biletu czy zwrot za anulowany bile
    > t? Bo kupno to i u mnie zadziałało, tylko zwrot jakoś nie chce się udać
    Kupno zadziałało. Nie oddawałem biletu. Stąd wątpliwość, w czym lepszy byłby pośrednik. Mogę jedynie przypuszczać, że LAN przy zwrocie takich numerów by nie robił.
  • Gość: Wojtek IP: *.acn.waw.pl 26.08.11, 18:35
    Ja kupowałem bilet na lot po Argentynie, bilet w USD, karta w EUR, więc różnice kursowe byłyby większe niż 2-3 %. Tak czy inaczej pewnie masz rację, że prędzej dostałbym zwrot z LAN niż od pośrednika w PL, którego nie obowiązują żadne terminy ani reguły.
  • kajak75 29.08.11, 15:45
    Czasami, mimo dodatkowych roznic kursowych lepiej jest placic karta. Mozna wtedy zlozyc w banku, ktory wydal karte wniosek o tzw. procedure charge back. Wtedy to Visa lub MC "bujałyby sie " z Tripstą.
  • jakietaniebilety.pl 02.10.11, 16:35
    Oczywiście, ze lepiej kupować bilety bezpośrednio na stronie przewoźnika. Jednak czasami wychodzi o wiele taniej przez pośrednika ponieważ wyszukuje on połączenia ,, kombinowane", czyli wylot np. KLM a powrót Air France. Chcąc zapłacić za dwa oddzielne bilety liniom lotniczym musielibyśmy w każdej z nich wybrać ,, lot w jedną stronę" , jednak wtedy pojawią się juz wyższe ceny, często nawet droższe niż bilet w obie strony.
    Poza tym lepiej mieć wszystko na jednym bilecie. Załóżmy, ze lecimy do Nowego Yorku. Kupujemy na stronie Lufthansy bilety Frankfurt - Nyc, następnie bezposrednio na stronie innej linii dolot do Frankfurtu z Warszawy. Może wyjść tanio ale w momencie nie pojawienia sie we Frankfurcie na czas (zła pogoda, odwołany lot) przepada nam bilet do Nyc -W OBIE STRONY! Pieniądze nie zostaną zwrócone.
    Często też linie lotnicze robiąc promocje, zezwalaja na płatność tylko kartą kredytową( np. Lufthansa). Nie każdy jest jej posiadaczem.
    Zdarza się też, że bilety w agencji turystycznej są o wiele niższe niż na stronie przewoźnika. To, że sie tego nigdy nie widziało nie znaczy, że tak nie jest.
    To tylko kilka powodów dlaczego płaci się u pośrednika a nie bezposrednio w liniach lotniczych. Każdy powinien sam sprawdzić co będzie dla niego bardziej opłacalne.
    Powoli kończą sie czasy, że nikt nic nie wie i każdego można oszukać. Każdy wybiera to co mu bardziej pasuje.


  • Gość: GREG IP: *.is.net.pl 08.10.11, 22:32
    KLM i Airfrance to jeden sojusz. Kupując na stronie jednej z tych linii ma się dostęp do lotów obu. Nie trzeba kupować 2 biletów w jedną stronę. Ceny identyczne czy na klm, czy airfrance.
  • Gość: lopez IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 12.11.11, 20:55
    zapłaciłem za 2 bilety o 17:00 przez inteligo doliczają aż 87 złoty za tą formę płatności, według mnie dużo za drogo. Cena za 2 bilety była najniższa z przeglądanych i niższa o 2,5tyś niż z LOTu(lot bezpośredni). Potwierdzenie biletu dostałem w przeciągu 10 minut od momentu wpłaty, po kolejnych 10 minutach przyszły bilety elektroniczne. Dzwoniłem do nich na infolinie, bardzo miła obsługa telefoniczna. Przynajmniej przy przelewach elektronicznych DOT PAY
  • Gość: ice IP: 195.117.255.* 19.12.11, 11:54
    Kupowałam bilety niejednokrotnie za pośrednictwem tripsta.pl. Nigdy nie miałam problemu, jestem zadowolona.
  • Gość: atomek IP: *.play-internet.pl 30.01.12, 19:53
    [b][b]Mialem Rowniez problem z tripsta .p. Zaplacilem przelewem , wyslalem potwierdzenie i poszedlem do pracy. Po powrocie odebralem maila ze mnie przepraszaja ale nie ma wybranych polaczen i zebym szukal dalej poniewaz pieniadze otrzymali.(cena w wyszukiwarce juz byla wyzsza).
    Najbardziej nieprofesjonalne bylo to, ze do mnie nie zadzwonili przez caly dzien tylko odeslali e-maila.
    Mialem szczescie poniewaz nie zalezalo mi na konkretnej dacie , podabna cene znalazlem w innym terminie .
    Nie polecam. I nie chodzi tu o ich wpadke tylko o to co jest w punkcie 15 regulaminu tripsta.p cytowanego ponizej:

    15. Prawa regulujące

    Ustawy, które stosuje się w regulacji przepisów pomiędzy Tripsta.pl (należącego do Travelplanet24 SA) a jego użytkownikami, opierają się na prawie greckim, z wyłączeniem zasad międzynarodowego prawa prywatnego. Odpowiedzialnymi za rozwiązywanie wszelkich sporów powstających między stronami są sądy w Atenach.

    Osobiscie nie znam greckiego i nie wybieram sie do Aten dochodzic moich praw i radze kazdemu oszczedzenie sobie takich nerwow i jakie przezylem .
  • 007.bond 27.02.12, 20:38
    Gość portalu: atomek napisał(a):
    > 15. Prawa regulujące
    >
    > Ustawy, które stosuje się w regulacji przepisów pomiędzy Tripsta.pl (należącego
    > do Travelplanet24 SA) a jego użytkownikami, opierają się na prawie greckim, z
    > wyłączeniem zasad międzynarodowego prawa prywatnego. Odpowiedzialnymi za rozwią
    > zywanie wszelkich sporów powstających między stronami są sądy w Atenach.
    >
    > Osobiscie nie znam greckiego i nie wybieram sie do Aten dochodzic moich praw
    > i radze kazdemu oszczedzenie sobie takich nerwow i jakie przezylem .

    Proponuję sprawę skierować do UOKiK aby zajął się tym biurem,takie zapisy są klauzulami zabronionymi o ile dobrze pamiętam
    A najlepiej nie korzystać z takich psedo-firm to nie będzie kłopotu
  • Gość: mareccko IP: *.root.com.pl 24.07.12, 17:11
    moja znajoma korzysta z tripisty i nie narzeka tak samo tu ludzie sobie chwalą ale wasze komentarze zniecheciły mnie do kupienia u nich biletu. sam juz nie wiem co robic...
  • Gość: Antyspam IP: *.static.korbank.pl 17.02.12, 22:54
    Przestań spamerko spamować na wszystkich forach. Nie masz nic do powiedzenia, nie odzywaj się.
    AS
  • Gość: atol IP: *.dynamic.chello.pl 25.07.12, 10:32
    Tak to czasami bywa. Jeden będzie zadowolony z usług danej firmy a drugi nie. Promocje lotnicze można znaleźć w internecie, a czy kupić w konkretnej linii lotniczej czy u pośrednika to każdy wybiera sam.
  • glupota.nie.boli 25.07.12, 10:55
    Rze tez, qrva, nie znudzi sie wam spamowanie zalosni durnie. Na co, qrva, liczycie?
  • Gość: zz IP: 212.124.244.* 08.01.13, 12:12
    Również odradzam: system rezerwacyjny pokazuje bilety, których nie mają już w sprzedaży. Efekt – po kilku dniach informacja, że nie nabyliście jednak biletu po cenie wskazanej w 'potwierdzonej rezerwacji’, której nawiasem mówiąc sami nie możecie anulować. W międzyczasie rzeczona kwota jest dawno pobrana z karty kredytowej, zwrotu brak od 2 tygodni. W międzyczasie bilety podrożały o 150%.

  • jorn 30.01.13, 17:36
    Szukam biletu na lot z Brukseli lub okolic. Na Tripsta pokazało mi m. in. możliwość lotu startującego z ZWE i informacja, że jest to "Zweibruecken Airport". Ja wiem, że ZWE to dworzec "Antwerpen Centraal" (KLM dowozi stamtąd pasażerów pociągiem do Amsterdamu), a "Zweibruecken Airport" to ZQW. Ale ciekawe, co zrobi Tripsta, gdy któryś z ich klientów pojedzie na lotnisko odległe o prawie 400 km? Trzymam się od nich z daleka.
    --
    Jorn van der Ar
    ---------------------------
    Człowiek bez religii jest jak ryba bez roweru.
  • Gość: Kamil IP: *.tvn.pl 05.02.13, 15:45
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!! Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy za bilety ( lot odwołany przez linie lotnicze, nei z winy pasażera) 60 DNI!!!!, mają tak w regulaminie. Nic nie zrobisz, ja póki co czekam miesiąc i nadal nic. SKADNAL!!! OMIJAJCIE Z DALEKA!!!!!!!
  • Gość: Globtrotter IP: *.nova-trading.com 06.02.13, 11:49
    Niestety ceny na stronach posredników bywają niższe niż na stronach linii lot. ( w moim przypadku bylo to 200 zł). Już zarezerwowałam bilety na Tripsta, ale po przeczytaniu takich opinii, wycowałam sie z tego. Z doświadczenia wiem, że warto czytac fora - kilka razy uratowało mnie to przed np. spaniem z pluskwami.
  • Gość: apofis IP: *.ssp.dialog.net.pl 27.06.13, 15:11
    Ja takze ostrzegam przed kupowaniem biletow lotniczych w tripsta poniewaz nie mozna sie z nimi skontaktowac.Probowalem przebukowac bilet i pierw dzwonilem ale odzywa sie automatyczna sekretarka i mozna czekac i czekac a minuty leca.Potem sprobowalem mailowo i to samo,tzn. odpowiedz odsyla automat bez ladu i skladu.zeby zapytac sie o prosta rzacz trzeba cieprliwosci i kilku maili po czym odpwiedzieli ze przebukowanie bedzi ekosztowac 923Euro! odpisalem ze probuja ze mnie glupka zrobic bo nie slyszalem zeby cena przbukowania byla cena jak za nowy bilet!! wiec przyszlo standardowe przykro nam i to tyle.
    NA FACEBOOKU ZROBIE IM REKLAME ALE NEGATYWNA BO STRACILEM PRAWIE 4TYS ZLOTYCH!
  • Gość: Dominik IP: 202.67.40.* 08.07.13, 11:34
    Ja mam ciekawszą sytuację właśnie jestem na lotnisku w Yogyakarcie i rezerwowałem bilet na 8 lipca w dniu rezerwacji zabookowałem również hotel bo mam 24h oczekiwania na przesiadkę dziś patrzę na bilet a tu data 6 lipca sobota z tego co pamiętam zależało mi na szybkim powrocie do europy a cena na sobote była jakieś 50% wyższa niż na poniedziałek 8 lipca. Maile w Tripsta nie działają wracają dodzwonić się nie można po 20 minutach rozłącza. Z Jogjakarty dostałem bilet do Jakarty ale jak bedzie dalej nie wiem.
  • ruio 28.03.14, 19:47
    Witam kupiliśmy z kolegom bilety na lotnicze w Tripsta . Płaciliśmy każdy osobno swoją kartą kredytową. Nr naszych kart zostały później wykorzystane do zapłaty za tranzakcie w Internecie . Poszukujemy innych osób które też miały taki przypadek a również kupowały bilety przez portal Tripsta.
  • cytry-nka9 15.10.14, 13:57
    ja natomiast czytalam ciekawe i dosc mocne opinie o tym biurze podróży i przestrzegam także. Jesli chcecie sobie o nim poczytać to zostawiam linka do komentarzy notespodrozny.pl/tripsta-pl
  • imw 15.10.14, 15:50
    jw.
  • ryoko2016 26.09.17, 17:39
    ZOSTALAM OSZUKANA PRZEZ FIRME TRIPSTA.PL
    Zakupilam bilet lotniczy o wartosci powyzej 2 900 PLN. Tydzien temu poinformowano mnie, ze lot zostal odwolany i moge uzyskac zwrot pieniedzy. Poprosilam o zwrot pieniedzy. Od tej pory nie otrzymalam zadnego maila w tej sprawie. Dzwoniac do biura obslugi klienta otrzymuje informacje, ze zaraz przesla potwierdzenie - nic nie wysylaja. Sprawdzilam w lini lotniczej moja rezerwacje okazalo sie, ze nie ma takiej!!!
    NIE MA PIENIEDZY! NIE MA BILETU!
  • joannaswiatkowska 09.04.18, 22:13
    Tragedia. Rezerwacja zrobiona , pieniądze zeszły z konta , nie mam potwierdzenia i kodu rezerwacji . Do infolinii bez kodu nie można zadzwonić na maile nie odpowiadają , Zostałam bez pieniędzy i biletu. Nie wiem co mam robić, do kogo się udać . Dobrze że planuję wylot do USA na wakacje . Muszę chyba zgłosić sprawę na policję , bo widać że nie jestem pierwszą oszukaną w ostatnim czasie. Przestrzegam wszystkich przed tą firmą
  • kornel-1 26.04.18, 06:57
    Sprawdź sobie w spamie, czy nie masz wiadomości od tripsta☺

    --
    Cenisz dobre dziennikarstwo? Forum Gazeta.pl
    "Kornel: moje podróże"
  • quothoyda 22.05.19, 08:45
    Ja zawsze rezerwuje tanie bilety na stronie www.jetradar.pl U nich zawsze znajdę loty wszystkich regularnych linii i tanich linii lotniczych, przez co nie muszę sprawdzać wielu stron.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka