• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Tripsta.pl - dlaczego taniej niż oficjalnie? Dodaj do ulubionych

  • IP: *.icpnet.pl 25.06.12, 16:11
    cześć,

    rozglądam się za biletami do Moskwy i nie rozumiem jednego:
    widzę cenę na stronie LOT, a jak szukam tego samego lotu przez pośredników,
    to jest ona mniejsza. Przykładem właśnie wspomniana tripsta.pl, gdzie bilety
    z Warszawy do Moskwy są sporo tańsze, mimo, że przewoźnikiem jest LOT?

    Jak to jest możliwe?
    Zaawansowany formularz
    • 25.06.12, 18:34
      Tak czasami się zdarza...ale sprawdź jeszcze czy do tej ceny tańszego biletu nie dochodzi opłata transakcyjna serwisu.
      --
      supertanielatanie.pl
      • Gość: Waldekr76@gmail IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 03.07.12, 11:45
        Skoro o tym pośredniku, póki co przy dużej części lotów tripsta.pl pokazuje 0zł opłaty serwisowej i 0zł opłaty transakcyjnej. To jakaś stała promocja? Mają może jakieś kody zniżkowe też?

        Pzdr
        Waldek
        • Gość: h3g3mon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.11.12, 11:02
          Z tego co mi wiadomo 0 zł opłaty na Tripsta.pl to była trwająca kilka dni promocja. Co jakiś czas ta promocja się powtarza, więc warto sprawdzać :)

          pzdr
          • Gość: Fruwamy.eu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.01.13, 12:55
            Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
    • Gość: lot.nick IP: *.phlapa.east.verizon.net 04.10.12, 22:09

      Dzieje sie tak dlatego, ze bilety lotnicze na pewne trasy sa sprzedawane przez
      linie lotnicze z duzym wyprzedzeniem i przy znacznym rabacie.
      Nazywa sie to "bucket shop". Kupowanie wiaderkami:) w cenach hurtowych.
      Kupuja je "consolidators", hurtownicy i tour operatorzy ktorzy je nastepnie
      odsprzedaja z marza w cenach nizszych niz ceny oficjalne.

      Oprocz plusow (nizsza cena) bilety te maja minusy. Nie mozna ich zwrocic ani
      zamienic.
    • 06.10.12, 14:05
      tripsta podaje, że karta będzie obciążona w EUR;
      możesz jednak zapłacić przelewem w złotych lub kartą powiązaną z rachunkiem w EUR,

      wielu pośredników sprzedaje bilety w EUR i tripsta nie jest tu żadnym wyjątkiem
    • 07.10.12, 11:16
      nikt tu nie robi nikogo w konia, wystarczy czytać regulaminy serwisów :)
      • 07.10.12, 11:20
        Regulamin - Warunki korzystania z serwisu

        Obecnie siedziba Tripsta.pl mieści się w Grecji, W związku z tym wszelkie płatności dokonywane kartą kredytową bądź debetową będą rozliczane w walucie Euro.
        Na ostatnim etapie dokonywania rezerwacji otrzymają Państwo informację o cenie całkowitej w walucie Euro oraz jej równowartość w PLN.
        • Gość: cv IP: *.user.ah.cust.vaioni.com 12.11.12, 15:52
          poniewaz przelicza ci transakcje przez euro po swoim kursie i ostatecznie zaplacisz wiecej niz na stronie lotu, ot i cala promocja tripsty. Niby jest taniej a nie jest
          • Gość: olek IP: *.play-internet.pl 13.11.12, 10:01
            dlatego ktoś powinien zgłosić Tripsta.pl do UOKiKu gdyż jest to ewidentne wprowadzanie w błąd klienta
            • Gość: asia IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 03.12.12, 15:45
              ale to akurat nie wina Tripsty, za przelicznik i kurs waluty odpowiada bank, to ze w niektórych potrafią zedrzeć i podniesć mega koszty biletu, to już tylko wina banku. Większość operatorów rozlicza się w euro i jeśli się płaci odpowiednio /w zależności od sposobu są rózne ksozty/ i z normalnego banku nie zdzierającego na kursie, to problemu nie ma i jeśli o to chodzi nie ma co się czepiać tripsty imho
              • Gość: Kamil IP: *.tvn.pl 05.02.13, 16:00
                ODRADZAM!!!! na zwrot pieniędzy każą czekać do 60 dni...KPINY z klientów!!!

                w skrócie, linie lotnicze odwołały nasz loty, złożyłam wniosek o refund w Tripsta jako u pośrednika, przez którego nabyłam bilety.... W odpowiedzi każą czekać 60 dni ( podobno na każdy zwrot w Tripsta czeka się właśnie tyle) zasłaniając się procedurami. Czas stracony, stres i aby jechać na wymarzone wakacje muszę kupować następne bilety za kolejne pieniądze, oczywiście droższe a zwrot za poprzednie być może odzyskam długo po powrocie...Poza tym wszystko mają w regulaminie, więc są zabezpieczeni na wypadek naszych narzekań i ponagleń. Zdecydowanie nie zabookuję już niczego w Tripsta i Państwu także szczerze odradzam...Jakość usług i profesjonalizm ocenia się głównie w sytuacji jak jest do rozwiązania jakiś problem klienta a nie kiedy wszystko jest OK. W Tripsta zdecydowanie NIE tak podchodzą do tematu...
                • 28.03.14, 19:44
                  Witam kupiliśmy z kolegom bilety lotnicze w Tripsta . Płaciliśmy każdy osobno swoją kartą kredytową. Nr naszych kart zostały później wykorzystane do zapłaty za tranzakcie w Internecie . Poszukujemy innych osób które też miały taki przypadek a również kupowały bilety przez portal Tripsta.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.