Dodaj do ulubionych

FRU.PL mega pozytywne wrazenie

06.01.16, 23:10
Czytam sobie opinie o fru.pl i dziwie się niektórym - ja akurat jestem bardzo zadowolona i z pewnością będę jeszcze wiele razy korzystać! Normalnie nie kupuję u takich firm, ale mieli bardzo tanie loty do Wenecji, z przesiadkami - zaoszczędziłam z 300 złotych, a jeszcze zrobili za mnie odprawy i o wszystko zadbali! Polecam!
Edytor zaawansowany
  • mkoryt 07.01.16, 13:10
    Ja byłem dwa razy na city breaku i mogę polecić. Razem wyszło bardzo tanio, a FRU doradziło mi za każdym razem bardzo dobry hotel, nie jakiś drogi, ale z dobrymi recenzjami, fajną obsługą i lokalizacją. Pewnie jakbym rezerwował sam, to nie wyszło tak tanio, a jeszcze doradzili, co zobaczyć na miejscu i przysłali przewodnik. Pozdrawiam konsultantów i polecam:-D
  • klaudynka1980 13.01.16, 19:33
    A ja zawsze kupuje u polskich pośredników, jest infolinia, jest pomoc i nie płacę po kilka złotych za minutę połączenia. Teraz kupuje na Flypartner.pl od 2 lat i przynajmniej jak trzeba coś zmienić na odprawie to robi to za mnie ktoś na infolinii. No i nie muszę mieć swojej karty kredytowej
  • zas_ale_pyra 14.01.16, 04:55
    Idź z tym spamem.

    --
    "Jod leberke, plyndze, szabel,szneki z glancem, wuchte babek..." (zas ale po naszymu, z Pyrlandii).
  • jan0237 08.02.16, 21:33
    Na loty do stanów też polecacie? Patrzyłem na fru.pl i jeszcze na kilka innych, ale nie byłem przekonany. Teraz kusi :-)
  • mkoryt 08.02.16, 22:34
    Sprawdzone, można korzystać:)
  • ka173 10.02.16, 17:03
    czy zeby kupić bilety lotnicze na www.fru.pl trzeba miec własną kartę kredytową?
  • krzyystof 11.02.16, 10:48
    Nie, dlatego w sumie spoko rozwiązanie dla tych, którzy karty nie mają. Na pewno można płacić za bilety lotnicze przez przelewy24, a na stronie podają też konta do przelewu zwykłego i adres, gdzie można gotówką
    odnośnie tematu- fru to świetna wyszukiwarka dla mnie, polecam. ja pierwszy raz korzystałem, bo to było jedyne miejsce, gdzie był taki kalendarz lotów na 30 dni i mogłem dzien po dniu sprawdzic, kiedy się bedzie opłacało jechać, a podróż była do stanów
  • i.miramar 19.03.16, 11:41

    Janinko, przestań spamować.
  • kasiabw 04.06.16, 10:50
    Dzięki opieszałości i nieudolności obsługi zapłaciłam za bilety 1000PLN więcej i straciłam dzień dzwoniąc, wisząc na infolinii proszona o 'chwilę cierpliwości', czekając na bilety których w końcu nie dostałam.. Ani konsultant ani jego przełożony nie biorą żadnej odpowiedzialności za błędy. Korzystałam z usług przez 3 lata ale po tej historii wrócę do robienia rezerwacji bezpośrednio u przewoźników.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka