Dodaj do ulubionych

Ryanair - zwrot kosztów

21.01.17, 21:02
Proszę o radę i komentarz jak ktoś się zna na reklamacjach.

Otóż 5 stycznia miałam lecieć do Warszawy z Gdańska i ze względu na złe warunki pogodowe lot został odwołany. Lot miał być o 18.40 przesunęli go na 20.20 później na 21.20 i o 21.30 wpuścili nas do samolotu. Siedzieliśmy i czekaliśmy na "dobry moment pogodowy" bo sypało i większość lotów była odwołana tego dnia i przekierowywana na inne lotniska. W międzyczasie jak sobie tak staliśmy to raz padało później była przerwa 15-20 min i tak cały czas. W końcu stwierdzili, ze samolot jest oblodzony i trzeba go odlodzić. No to czekaliśmy dalej. Odlodzili. DAlej czekamy. Później znowu się zamroził. znowu odladzali. Na koniec koło godziny 23.20 stwierdzili, że za długo stoimy na włączonych silnikach i trzeba zatankować. Przy tankowaniu ludzie zaczęli już rezygnować i wychodzić z samolotu. O godzinie ok. 23.40 odwołali w końcu lot. Piloci mówili, że złe warunki, ktoś usłyszał, że zmiana im się skończyła itp. itd.
Nie chciałam zmieniać rezerwacji na inny lot bo już mi się odechciało tej Warszawy. Na maila dostałam linka gdzie mogłam zrobić reklamację o zwrot kosztów. Na rezerwacji były 3 osoby i tak zaznaczyłam. Za bilety za 3 osoby zapłaciłam 313,89 czyli za osobę 104,63. Wczoraj dostałam zwrot w wysokości 101,70.
Patrzę na moją rezerwację a tam jest rozpisana cena: 3 bilety z opłatami lotniskowymi 101,70, opłata za przelew 2,19 i opłata transakcyjna 210 zł. Czy jest szansa , ze zwrócą mi te 210 zł czy to już koniec?
Dodam, że tak naprawdę to jeszcze powinni mi zwrócić za taksówkę z lotniska bo wypuścili nas po północy gdzie już nic nie jeździ. Po cholerę trzymali nas w tym samolocie jak wiedzieli, że nie wylecą?
Edytor zaawansowany
  • odrzuconareklamacja.pl 23.01.17, 11:01
    Witam,

    Myślę, że bez problemu zwrócimy Pani te 210 zł.
    Bardzo proszę przesłać na adres kontakt@odrzuconareklamacja.pl foto biletu, złożonej reklamacji oraz potwierdzanie zwrotu tych 101,7 zł.

    Więcej informacji o nas na stronie:
    www.odrzuconareklamacja.pl
    Tekst linkawww.facebook.com/odrzuconareklamacja

    Pozdrawiam
    Łukasz
  • nota222 24.01.17, 13:43
    Witam, ja mam pytanie trochę inne:
    Chcę zwrócić zarezerwowany i zapłacony już bilet w Ryanie. Jakie tam sa procedury? Zwrócą mi kasę? Czy coś mi potrącą? Termin lotu mam dopiero na koniec marca, jeszcze się nie odprawiałam, tylko rezerwacja zrobiona intenetowo i tyle. Na stronie R. nie ma o tym NIC
  • imw 24.01.17, 14:39
    Nie zwrócą nic.
  • imw 23.01.17, 20:21
    Dziwne... Ryanair na rezerwacji podaje cenę całkowitą i nie ma możliwości płacenia przelewem. Nie ma też opłaty transakcyjnej. Ze strony FR:
    "W jaki sposób można zapłacić za loty?
    Za przeloty liniami Ryanair można płacić kartą American Express, PayPal, kartami kredytowymi Visa i MasterCard oraz następującymi kartami debetowymi: Visa Connect, Visa Electron, MasterCard Prepaid i Visa Delta."

    Gdzie były kupowane te bilety?
  • pariss1 23.01.17, 21:23
    Kupowane normalnie przez strone Ryanair.
  • imw 24.01.17, 11:48
    Proponuję wyjaśnić sprawę przez chat Ryanaira.
  • odrzuconareklamacja.pl 17.05.17, 11:03
    Przysługują ci dwa roszczenia do przewoźnika.
    1 o zwrot kosztów biletu ( tyle ile zapłaciłaś)
    2 o odszkodowania ( 250 EUR)
    Oczywiście odszkodowanie nie przysługuje jak była mgła, ale jak inne samoloty latały, jest szansa na wygranie sprawy.

    Wniosek o odszkodowanie najlepiej złożyć samemu w Ryanair w formie pisemnej ( wysłać pocztą), za potwierdzaniem.
    Jak w ciągu 2 tygodni nie odpiszą, lub odrzucą, najlepiej iść do firmy, która się zajmuje tym profesjonalnie. Na rynku jest ich dużo.
    Ja polecam swoją:
    odszkodowania-loty.pl
    Co mam fajnego w ofercie. Płacę z góry z dyskontem związanym z obsługą sprawy w sądzie.

    Pozdrawiam
    Łukasz

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka