Dodaj do ulubionych

Terminal A - kupowaliscie tam?

IP: *.dhcp-ripwave.irishbroadband.ie 03.12.07, 16:47
Witam.
Czy ktos kupowal bilety lotnicze na www.terminala.com (link do
polskojezycznej wersji: web10.terminala.com/Index.aspx?
CobrandedID=225&Cultura=pl-PL )

Zarezerwowalem tam bilet kilka dni temu, a do tej pory nie mam
numeru rezerwacji, nie ma mnie na liscie pasazerow. Poki co nie
pobrali mi jeszcze pieniedzy z karty. A cena byla prawie 4 razy
tansza niz na stronie Aerlingusa.

Dziwny ten dugi czas oczekiwania?
Czy tak dlugo to trwa w przypadku takich agencji?
A moze to jakis walek? Choc reklamuja sie oni intensywnie ostatnio
na wielu stronach.

Dzieki za jakiekolwiek info na ich temat.
Edytor zaawansowany
  • przymir56 29.01.08, 22:47
    No właśnie mam ten sam problem,brak jakiegokolwiek potwierdzenia.
  • Gość: Nina IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.02.08, 14:46
    a dzwoniles do ich call center? Dokad i kiedy chcesz leciec? Moze
    bede mogla pomoc. Moj gg 92 14 176
    Pozdrawiam Nina
  • Gość: Anna IP: *.193.160.246.b.tvsat364.lodz.pl 02.02.08, 08:44
    Mam poważny problem , nie wiem co mam wpisać ,żeby przyjęło mi rejestrację
    dziecka, cały czas odmawia mówiąc ,ze coś nie tak tylko co? podaję numer
    paszportu , imię , nazwisko ,datę urodzenia i nic .Pomóżcie
  • Gość: Anna IP: *.193.160.241.b.tvsat364.lodz.pl 02.02.08, 08:48
    Jeżeli wiecie jak to zrobić ,będę wdzięczna, bo nie wiem zupełnie czy to jakiś
    błąd czy ja coś nie kumam. Odpowiedź na wagę złota może być na pocztę
    czeslawstacha@wp.pl
  • Gość: q IP: *.dhcp-ripwave.irishbroadband.ie 11.05.08, 19:47
    Dzwonilem. Call center jest hiszpanskie :))
    Nie znam na tyle hiszpanskiego, zeby zrozumiec.
    Ostatecznie nie polecialem, kasy tez mi nie sciagneli
  • tierralatina 22.02.08, 14:12
    Ja kupowalem kilka razy. I zawsze bez najmniejszego problemu... Placilem nie
    karta, ale przelewem.
    --
    Tierralatina
  • Gość: goska IP: *.chello.pl 01.03.08, 15:38
    roznica miedzy terminal a a lotem do helsinek(sas w 1 strone, lot w
    powrotna) to sprawa 45 pln ....a pewnosc wieksza.Dobre jest tez blue
    1
  • Gość: lenka IP: *.gprs.plus.pl 13.04.08, 14:49
    w polu nr karty nie przyjmuje numeru mojej karty a wszystko jest ok.
    czy wam tez tak sie zdarzalo - wyswietla wprowadz wazny nr karty.
    poza tym, nie pokazuje sie opcja przelew bankowy a wyraznie pisza
    zxe takowa jest, u mnie tylko sposob zaplaty karta :(
  • tierralatina 13.04.08, 22:27
    z tego co pamietam nie mozna placic przelewem za bilety na lowcosty i na takie,
    ktorych wylot jest tuz, tuz.
    Ja placilem za "normalny" bilet przelewem i nie mialem zadnych komplikacji.

    PS. Jakiego typu masz karte?
    --
    Tierralatina
  • Gość: Agnieszka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.08, 23:01
    Ja tez długo czekam na potwierdzenie rezewacji, tez mi nie pobrali
    pieniedzy z karty a wylot mam za 5 dni.Nawet nie wiem czy kupowac
    drugi bilet czy czekac az cos sie wyjasni.Osobiscie nie polecam.
  • Gość: scwo IP: *.85-237-165.tkchopin.pl 24.05.08, 11:54
    Czy osoby, które czekały dość długo na bilet wkońcu otrzymały go ?No
    i czy ściągneli kasę z karty?Nie zauważyłam tam formy płatności typu
    PRZELEW.Była tylko płatność kartą.
  • Gość: Krzysiek IP: 88.81.159.* 28.03.08, 01:45
    kupilem bilety dla zony i corki. rezerwacja zostala faktycznie
    potwierdzona przez nich nieco pozniej niz gdzie indziej, jednak poki
    co przylecialy i odlecialy bez klopotow. na razie jak dla mnie sa ok.
  • lccfly 11.05.08, 20:39
    hm...nie rozumiem jednego....jeżeli ma się kartę ,nie prościej i pewniej jest
    robić booking na stronie konkretnej linii?Tak sobie patrzę na ceny w Terminal
    A,różnice naprawdę niewielkie...po co robić sobie problemy...pozd.;)
  • sinus1 11.05.08, 21:18
    lccfly napisał:
    > hm...nie rozumiem jednego....jeżeli ma się kartę ,nie prościej i pewniej jest
    > robić booking na stronie konkretnej linii?

    Jeżeli lecisz jedną linią albo z lotami code-share to jasne że taniej kupić na
    stronie przewoźnika. Ale często loty są łączone, różnymi liniami i takiego
    biletu u przewoźnika nie kupisz, trzeba przez pośrednika.

    --
    Pozdrawiam,
    Sinus
  • lccfly 11.05.08, 21:31
    sinus1 napisał
    >
    > ... Ale często loty są łączone, różnymi liniami i takiego
    > biletu u przewoźnika nie kupisz, trzeba przez pośrednika.
    > chyba nie czaję,podasz przykład...;)
  • zwirekiwigura 12.05.08, 00:39
    Podam Ci konkretny przyklad. Kupowalem wlasnie w Terminal A bilet
    Frankfurt-Waszyngton, Nowy Jork-Frankfurt. Lot tam - United, powrot z Lufthansa.
    Cena proponowana przez Terminal A byla o prawie 500 PLN nizsza, niz cena na
    stronie Lufthansy.
    --
    AEROPLAN - blog o lotnictwie
  • schwinn1 20.05.08, 12:08
    ja wlasnie wczoraj zakupilam/zerezerwowalam bilet TAM.. zapłaciłam
    karta kredytową ale nie wiem czy mi pobrali czy nie.. dostałam
    potwierdznie rezerwacji wraz z jakimiś kodami..
    dzwoniłam na podane numery telefonów i jeden to hiszpański a drugi
    nie wiem jaki bo od razu rozłącza.. napisałam zapytanie, teraz
    czekam, ale martwie sie czy bilet jest czy go nie ma.. wylot co
    prawda za ponad 2 tygodnie ale nie lubię żyć w stresie..
    --
    (mówią mi) yo!
  • zwirekiwigura 20.05.08, 14:20
    Jak dostalas elektroniczne potwierdzenie rezerwacji, to czego oczekujesz wiecej?
    Uscisku dloni prezesa Terminal A? :)
    --
    AEROPLAN - blog o lotnictwie
  • schwinn1 20.05.08, 16:08
    no wlasnie nie wiem czego? ;-)
    ale chyba chcialabym wiedziec ze ten bilet jest zapłacony, bo chyba
    rezerwacja nie rowna sie zapłaceniu,
    generalnie powinnam chyba teraz dostac drugiego mejla, na ktorego
    czekam z niecierpliwościa..
    --
    (mówią mi) yo!
  • tierralatina 20.05.08, 16:33
    Ale co dokladnie dostalas na maila? Potwierdzenie rezerwacji, e-ticket?
    --
    Tierralatina
  • andrzej_airfly.pl 20.05.08, 19:43
    Odwaznie podchodzicie do tematu zakupu biletow przez internet :) firma z
    siedziba w hiszpanii, brak polskiego biura obslugi. Ceny w gruncie rzeczy tez
    przecietne. Telefon kontaktowy takze w hiszpanii. Z tego co piszecie,
    potwierdzenia rezerwacji przychodza albo i nie :)
    Moze ta firma ma zwiazek z linia lotnicza Air Europa i jej czarodziejska linia
    telefoniczna 902 401 501 kasowana 55 PLN za polaczenie ;-))) Moze lepiej kupowac
    bilety w bulgarii albo w rosji? mam pare fajnych adresow, ale tu raczej nie
    podam bo post zostanie skasowany.

    Andrzej
  • tierralatina 20.05.08, 19:54
    Kupowalem u nich juz dwa razy i dwa razy bylo bez najmniejszego problemu -
    bilety otrzymalem kurierem pod wskazany adres.
    I te dwa razy Terminal A mial zdecydowanie najlepsze cenowo oferty. Nie mowie
    oczywiscie, ze ma je zawsze - zawsze staram sie porownywac ceny u kilku
    internetowych sprzedawcow.

    --
    Tierralatina
  • andrzej_airfly.pl 20.05.08, 23:10
    Tak z ciekawosci - powiedz o ile roznily sie ceny miedzy tamta wyszukiwarka a
    innymi? Czy byla to roznica wieksza niz 70-100 zl - czyli roznica oplat
    transakcyjnych ? Bo w zasadzie tylko ta oplata jest polem manewru dla posrednikow.
    Andrzej
  • andrzej_airfly.pl 21.05.08, 08:02
    Dlatego tez pytalem o ile roznila sie cena biletu ;)
  • schwinn1 22.05.08, 09:29
    moim zdaniem wszystko jest ok z tym biurem ;-)
    jak pisalam jednego dnia zarezerwowalam i wybralam platnosc karta, nie badac
    pewna czy się zaplacilo nastepnego dnia ok poludnia napisalam mejla..
    pozniejszym popoludniem dostalam odpowiedz ze jest odmowa karty i info ze moge
    zaplacic przelewem.. zaplacilam tego samego dnia przelewem, a nastepnego
    wyslalalm potwierdzenie faxem.. po niedlugim czasie przyszel mejl z informacja
    numeru biletu elektornicznego, a za jakis czas sms ze przyszlo potwierdzenie
    przelewu i przystepuja do emisji biletow.. tegoz samego dnia wieczorem przyszedl
    mejl z informacja o emisji takich a atakich biletow..

    wobec powyzszego uwazam ze biuro jest w porzadku i zalatwia sprawy
    blyskawicznie.. mam nadzieje ze polece i wroce ;-)

    wybralam to biuro bo inne nie oferowały interesujacych mnie lotów (łaczonych
    niestety), a zalezalo mi na konkretnym dniu i godzinach lub cena byla wyzsza..
    --
    (mówią mi) yo!
  • Gość: gosc AK IP: *.gprs.plus.pl 24.05.08, 15:44
    A co napisałaś w tym mailu??
    ja wczoraj zapłaciłam karta i dostalam na ich stronie jakis lokalizator amadeus
    i nr rezerwacji. maila zadnego niestety. Na amadeusie nie ma mnie na liscie,
    powoli wzbiera histeria...
  • schwinn1 26.05.08, 10:46
    skorzystałam z formularza na ich stronie.. napisałam ze zapąłciłam
    kartą ale że nie jestem pewna czy zapłata weszła i poprosiłam o
    informację czy bilet jest zapłacony czy nie.. wpisałam kod
    rezerwacji który mi przysłali.. jak pisalam tego samego dnia
    dostalam odpowiedz ze zapłata kartą nie została zrealizowana (odmowa
    karty) i zrobilam przelew..


    Gość portalu: gosc AK napisał(a):

    > A co napisałaś w tym mailu??
    > ja wczoraj zapłaciłam karta i dostalam na ich stronie jakis
    lokalizator amadeus
    > i nr rezerwacji. maila zadnego niestety. Na amadeusie nie ma mnie
    na liscie,
    > powoli wzbiera histeria...


    --
    (mówią mi) yo!
  • schwinn1 26.05.08, 10:48
    na razie dostałaś potwierdzenie rezerwacji ale musza zweryfikować
    karte i ściągnąć z niej pieniądze.. i dopiero wtedy wyemitują bilet
    i powiadomią cię o tym..
    --
    (mówią mi) yo!
  • Gość: Fly IP: 195.245.213.* 18.06.08, 08:55
    T.A nie ma biura w Polsce, polskiego nr tel. i ten podany pozostawia
    wiele do zyczenia.
    W moim przypadku cena oferowana przez nich była 2,5 razy nizsza niz
    w innych biurach. Napisałem maila ze prosze o kontakt. I nic.
    Napewno u nich nie kupie bo nie chce ryzykowac i martwic sie pozniej
    czy nie zrobiono mnie w walka. Ta firma smierdzi na kilometr. I
    jeszcze jedno skąd wiadomo ze pozytywne komentarze to nie od nich.
    Lepiej chyba zapłacic troszke wiecej a miec pewnosc ze wsiadziesz do
    samolotu. Pozdrawiam i nie dajcie sie nabrac.
  • Gość: grazyna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.06.08, 12:21
    ja wczoraj kupiłam bilet i do dzisiaj nie dostałam potwierdzenia rezerwacji,
    dzisiaj próbowałam się dodzwonić ale niestety nie mogę,już się denerwuje
  • Gość: Odwazny jestem IP: *.merinet.pl 04.02.09, 20:59
    eee tam Panie Andrzeju... czego sie Pan tak boi... to przeciez Internet!
    Globalizacja! porponuje aby pan wybral sie trmmwajem do siedziby Lataj na ul
    Pieknej! tam zaplaci pan drozej za bilet, poczeka pan 2 godz na emisje biletu
    oraz zaplaci za transport. Gdzie pan zyje? w jakich czasach? pozdrawiam i
    polecam zakupy internetowe nawet w tak znanej firmie swiatowej jaka jest
    Terminal A! caly swiat tam kupuje, kup i ty!
  • Gość: chanels IP: 212.160.234.* 31.05.08, 21:04
    Hola, piszę do was żebyscie sie nie denerwowali niepotrzebnie. Dziś
    zamówiłam bilet do Madrytu przez LOndyn na 3 lipca, zarejestrowałam
    sie na tym ich portalu, przysłali mi maila. Niestety nie można było
    się tam dodzwnic, afax tez nie przechodził, wiec najtaniej jest
    wysłac im maila koniecznie po angielsku,ze chcecie uzyskac
    informacje o locie itd. na maila: polonia@terminala.com (ja na ten
    wysyłałam) lub cbd@terminala.com ( z tego mi odpowiedzieli. Do
    załącznika wstawiłam skan z potwierdzeniem wpłaty w formacie img. i
    napisałm im, co jest w załączniku, no i ze im fax nie działa.
    Odpisali, że lece do Madrytu ( szkoda, w sumie, że nie do Buenos ;-)
    i ze moj bilet został wydany. w tej chwili czekam na wydanie i
    szersze infromacje. Jakby coś to piszcie gg 660034 może uda mi sie
    jakoś Wam pomóc. A może tez ktoś śmiga 3 lipca z Krakowa do Madrytu?
    Pozdrawiam
  • Gość: sinse IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.06.08, 13:10
    hmm, a czy w końcu,pomimo opóźnionych potwierdzeń rezerwacji udało Wam sie
    poleciec takimi liniami jak zamówiliście?
    mam jeszcze pytanie-o ile wzrasta cena na koniec procesu rezerwacji w stosunku
    do ceny jaka podaja w wyszukiwarce.
    tzn. mój lot z lizbony do salonik z przesiadka ma niby kosztować 600pln, czy to
    jest koszt ostateczny czy jeszcze coś dojdzie?
    ciężko mi uwierzyc w tak tani bilet bo na stronie tap porugal sam przelot z
    lizbony do frankfuru kosztuje 1000pln.
    dzięki za wszelki odpowiedzi.
  • Gość: oblatywacz IP: *.gprs.plus.pl 16.06.08, 21:31
    Dziwię się dlaczego wybierasz jakieś dziwne zagraniczne serwisy bez
    obsługi w języku polskim?. Moja dziewczyna tam raz zarezerwowała i
    to był jej ostatni raz. Zero kontaktu, zmieniające się ceny w
    trakcie rezerwacji...
    Wystarczy wpisać w google.pl np: tanie linie, czy rezerwacja
    biletów lotniczych i szerokim krokiem omijac płatne reklamy :)

    Ja osobiście rezerwuje od roku na stronie www.lotnicze-bilety.pl jak
    mam czas wyszukiwac online lub dzwonię pod numer rezerwacyjny
    0801011110 i bilet dostaje najczęsciej jeszcze tego samego dnia na
    maila. Zaznaczam, ze płacę przelewem z inteligo na podane konto -
    tytułem numer rezerwacji.
    W razie problemów jest kogo opierniczyc :) po POLSKU.
  • czarna.kotka.psotka 24.06.08, 12:35
    Gość portalu: oblatywacz napisał(a):
    W razie problemów jest kogo opierniczyc :) po POLSKU.

    A jeżeli ktoś ma wyjątkową przyjemność w opierrrrrniczaniu w jakimś
    innym języku, to mu nie wolno? Carrrrramba, to tak pięknie brzmi,
    prawda?
  • brasilka2 19.06.08, 18:22
    Właśnie kupiłam u nich bilety na lot TAM-em z Fortalezy do Sao Luis. Wczoraj
    wieczorem złożyłam dyspozycję, dziś po południu przyszedł mailem e-ticket.
    Płaciłam kartą.
    Cena w Terminalu A za 2 bilety na tej trasie była 714 PLN, na stronie TAM 755
    PLN (po przeliczeniu z brazylijskich reali ofkors).

    Tak że ja nie mogę narzekać. Jedyne co, to że nie przyszło mailowe potwierdzenie
    rezerwacji od razu wczoraj po jej złożeniu, no ale jeden dzień poczekałam bez
    nerwów i już mam bilet.

    --
    Brazylia
  • Gość: sonia IP: *.mtvk.pl 12.07.08, 11:09
    Hej czy po zaplaceniu za bilet dostaje sie tylko 1 maila czy jeszcze
    jakies (bilet elekt)?? Ten mail byl z rozpisem calej podrozy po
    hiszpansku. Na stronie www.checkmytrip.com mozna sprawdzic swoj lot
    i na dole mozna wyswietlic szczegoly lotu i mam napisane tam takie
    cos: Opłata za lot : Taryfa lotnicza niedostępna (nie wiem czy to
    sie zmieni 24h przed lotem bo lece dopiero za 3 tyg)

  • brasilka2 21.08.08, 14:28
    No, to ja już wróciłam. Lot z Fortalezy do Sao Luis odbył się bez najmniejszych
    problemów. Bilet zakupiony w Terminalu A nie był lewy.
    --
    Brazylia
  • schwinn1 01.07.08, 22:00
    witam,
    juz sie tu wypowiadałam drżąc o moj lot ;-)
    u mnie wszystko grało, chyba w ciągu tygodnia lub krócej dostałam potwierdzenie
    rezerwacji a potem fakture..
    polecialam w jedna i druga strone bez problemów, przy powrocie to nawet babka
    nie brała ode mnie biletu elektornicznego tylko znalazła mnie w "biletach" na
    podstawie paszportu.. jestem z nich zadowolona ;-)
    do podanej ceny chyba doliczyli 65 złotych..
    --
    (mówią mi) yo!
  • Gość: gast IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.07.08, 15:10
    Ja z kolei nie mam dobrej opinii o współpracy z Terminal A.
    Kosztowało mnie to zbyt dużo nerwów i niepewności, najgorsze było
    czekanie. Byłam zmuszona do rezerwacji przez pośrednika, ponieważ
    strona linii lotniczych miała jakiś błąd i w ogle nie przyjmowała
    numeru karty. Przyszedł pierwszy mail wraz z kodem rezerwacji,
    brakujące kody potwierdzające miały dotrzeć w ciągu 4h. Napisałam 3
    mail'e, dzwoniłam pod podane numery-CISZA. Odpowiedź otrzymałam
    po...61 h!...o treści..."Informujemy, ze rezerwacja biletu nie
    zostala potwierdzona przez linie lotnicza."...hmm...To niewybaczalne
    podejście do klienta zwaliło mnie z nóg. Na całe szczęście stronka
    linii lot. zaczęła sprawnie działać i w trakcie oczekiwania na
    wiadomość od terminalu nawet się nie zastanawiałam i zamówiłam
    bilety. Wniosek: Nigdy więcej Terminal'u A omijać tych naciągaczy
    szerokim łukiem!!!
  • Gość: Ryszard IP: *.cust.tele2.at 29.07.08, 21:14
    Tak i zostalem oszukany.
    Oferowany lot nie istnial a pieniedzy przelanych do dzisiaj jescze
    przez 2 miesiace nie odzyskalem. Nie polecam!
  • Gość: olaaa IP: *.sta.asta-net.com.pl 19.08.08, 16:33
    ja kupiłam tam bilet, bo rzeczywiście był sporo tańszy i początkowo strasznie
    się denerwowałam, bo nie miałam żadnej odpowiedzi, ale zamawiałam w sobotę. fax
    na żaden numer nie chciał pójść więc napisałam maila i za ok. godzinę zadzwoniła
    do mnie kobieta z biura i załatwiłam wszystko w ciągu pół dnia. ale strasznie
    się przestraszyłam czytając tu niektóre komentarze, no ale wszystko będzie mam
    nadzieję ok, bo lecę dopiero we wrześniu.
    dziwi mnie tylko potwierdzanie rezerwacji 72h przed odlotem w terminalu A lub
    liniach lotniczych. ale jestem pełna nadziei ;)
  • Gość: piotr IP: *.aster.pl 03.09.08, 21:48
    pierwszy i ostatni raz kupilem tam bilety : zaplacilem za bilety
    karta VISA kwote 680,98 PLN, a po kilku dniach widze, ze kwota
    pokazana na koncie karty kredytowej to 600 PLN i 80,98 Euro. drobna
    roznica, prawda? dla mnie oszusci!!! zadzownilem do banku i
    poinformowalem, ze nie akceptowalem transkacji na 80,98 Euro i ze
    jest to proba wyludzenia. Transakcja na szczescie zostala
    wstrzymana.
  • Gość: Piotr IP: *.aster.pl 15.09.08, 21:00
    W nawiązaniu do poprzedniej wiadomosci : niestety transakcja nie
    została wstrzymana i pieniądze zostały z konta pobrane. Po kilku
    telefonach, emailach do terminalA pieniądze wróciły na moje konto.
    TerminalA przeprosił i pobrał prowizje już w PLN.
  • somtam 16.09.08, 21:37
    Kupilam u nich bilet do thailandii, dobra cena:)), placilam przelewem. dostalam
    potwierdzenia, biletelektroniczny. Ale po trzech dniach ich strona oline
    przestala dzialac.Zabalam sie mocno ale zadzwonilam do lufthansy i pani,
    uspokoila mnie. Potwierdzila, ze jestem na liscie , na oba loty:)))))
  • Gość: stellabella IP: *.bstnma.east.verizon.net 21.09.08, 02:03
    Ja też u nich kupowałam bilet- płaciłam przelewem- wszystko załatwione szybko i
    sprawnie- podróż odbyła się bez niespodzianek.Polecam
  • Gość: Jacek IP: *.merinet.pl 04.02.09, 20:51
    No tak, czasem te strony szfankuja, ale Terminal A jest chyba jedna z
    najwiekszych agencji lotów online na swiecie. Moim zdaniem sa lepsi od expedia,
    aero i lataj który jest piekielnie drogi. Polecam szybko i wygodnie bilety w
    Terminalu A!
  • Gość: Lukasz IP: *.merinet.pl 04.02.09, 20:49
    Kupowałem już z nimi 10 razy, mają prawie zawsze najlepsze ceny!

    W przypadku TERMINAL A to proponuje zadzwonic do PAULINY (OBSŁUGUJE KLIENTÓW PO
    POLSKU), miałęm raz kłopot bo chiałem anulować bilet. Udało sie w mniej niż
    72godz.Nie miałem żadnych koszmarów

    tel do Pauliny to 0703203002
  • zdesperowana0 29.03.09, 22:06
    ta firma to oszusci i tyle ja tez czekalam na potwierdzenie jak sie
    okazalo dostalam czesc numerow rezerwacji i na lotnisku okazalo sie
    ze nie ma mnie na liscie pasazerow Pozdrawiam
  • zwirekiwigura 30.03.09, 22:20
    Kupowalem u nic dwa razy. Dwa razy bylo bez zarzutu.
    --
    AEROPLAN - blog o lotnictwie
  • mate1313 31.05.09, 10:27
    Zarezerwowałem wczoraj bilet na ich stronie. Płatność kartą kredytowa mieli/mają
    pobrać kasę z konta. Zaraz po rezerwacji przyszedł do mnie SMS z numerem
    rezerwacji. Niestety nie dostałem potwierdzenia e-mailem. Czy to jest
    standardowe i otrzymam od razu końcowy bilet jak pobiorą pieniądze z konta?
    Proszę o pomoc.
  • Gość: Izabela IP: *.spray.net.pl 29.06.09, 22:57
    Witam, niestety kupilam bilet BA za posrednictwem terminal A było to
    pierwszy raz i ostatni! Personel niekompetentny - w przypadku zmiany
    terminu rezerwacji umywaja rece i każą kontaktować sie bezpośrednio
    z przewoźnikiem! Gdyby nie dobra wola osób pracujących w BA miałabym
    ogromny problem ze zmianą terminu rezerwacji. Zastanawiam sie nawet
    nad przeslaniem korespondencji mailowej z pracownikiem Terminal A do
    BA. I w ten sposób Terminal A pracuje na swoją opinię, bynajmniej
    nie pozytywną....
  • Gość: fiolek38 IP: 82.177.36.* 01.07.09, 10:22
    Nawet reklamują się na Naszej -klasie:)
  • Gość: ccarlo IP: *.ghnet.pl 13.08.09, 09:43
    Właśnie kupiłam u nich bilety. Wszystko jest ok. Żeby się upewnić, dzwoniłam do
    Lufthansy, czy jestem na liście. Pan szybciutko mnie odnalazł. Jednak nie wiem
    czy zdecydowałabym się u nich kupować jeszcze raz. Kosztowało mnie to trochę
    nerwów i niepewności. Czas oczekiwania na e-bilet jest długi (48H), zwłaszcza,
    że nie mamy od firmy żadnych wiadomości. Kto lubi mieć wszystko szybko i na
    temat niech kupuje gdzie indziej... Pozdrawiam
  • Gość: neronek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.08.09, 08:42
    ja wybieram Kayak najlepsza wyszukiwarka lotów !
    własnie nie dawno kupiłem w dobrej cenie lot do Bangkoku bilet wiecej niż miesiąc
    pozdrawiam
    neronek


    www.neronek.geoblog.pl

    Birma Tajlandia 2009
    neronek5.blog.onet.pl/
    Hongkong-Chiny -Tajlandia:
    neronekbyd.blog.onet.pl/
    Tajlandia -Kambodża-Laos:
    darekneronek.blog.onet.pl/
    Wietnam-Tajlandia:
    neronek2.blog.onet.pl/
  • zwirekiwigura 14.08.09, 23:41
    Kayak jest niezly, ale wcale nie ma zawsze najnizszych cen. Zawsze
    warto zajrzec do konkurencji. Nawet tej krajowej. Zdarzaja sie
    niespodzianki.
    --
    AEROPLAN - blog o lotnictwie
  • Gość: Niediszly IP: *.chello.pl 12.10.09, 13:57
    Żenada na całej dosłownie linii.
    Podczas rezerwacji i w momencie podawania numeru karty kredytowej
    połączenie nieszyfrowane.
    Strona nie rozpoznaje wirtualnych kart kredytowych, chociaż
    przepuszcza przez proces rezerwacji do końca a potem nie potrafią
    obciążyć karty.
    Rezerwowałem w czwartek wieczorem a dopiero w piątek około 16 ktoś
    łaskawie zadzwonił, że nie mogą obciążyć karty. Zrobiłem przelew i
    wysłałem zaraz potwierdzenie, ale podobno nie doszło. Nikt się nie
    odzywał do mnie przez cały weekend aż do wtorku, kiedy sam
    zadzwoniłem. Wtedy się okazało, że mój mejl podobno nie doszedł i że
    cena biletu jest oczywiście wyższa i żebym dopłacił. Zrezygnowałem z
    dopłaty i zażądałem zwrotu kasy (wtorek). Mieli niby od razu to
    zlecić. Dzwonię w piątek(następny) i dostaję informację, że właśnie
    niby wysłali zwrot. Jest poniedziałek popołudniu następnego tygodnia
    a kasy brak. Dzwonię znowu a panienka w telefonie tłumaczy mi, że
    przelew zagraniczny idzie dłużej. Wiem o tym, ale ja wpłacałem kasę
    na konto w Polsce, dlaczego zwrot idzie z zagranicy (Hiszpani??).
    Reasumując po 10 dniach od rezerwacji nie mam ani biletów ani kasy.
    Panienki uciekają z czata i rozłączają się jak dzwonie. Poziom
    obsługi na totalnie żenującym poziomie pod każdym względem:
    technicznym, organizacyjnym i biznesowym. Olewają klienta, byle tylko
    skasować swoją prowizję. Od wielu lat nie spotkałem się z firmą,
    która by w ten sposób prowadziła biznes. Pytanie co zrobić? UOKiK?
    Pozew cywilny? Straciłem mnóstwo czasu, nerwów, pieniędzy na telefony
    i do tego w miedzyczasie podrożały moje bilety wiec dodatkowe koszty
    poniosę przez tą żałosną firemkę. Zdecydowanie odradzam TerminalA.
    Tylko dlatego, że jest to forum publiczne nie bluzgam tutaj, ale
    gdyby nie to nie szczędził bym epitetów i wulgaryzmów najgorszej
    maści, żeby wyrazić co myślę o tej wszawej agencji jaką jest
    TerminalA
  • Gość: CarlaB IP: *.pl 12.10.09, 16:29
    Kupowałam dwukrotnie na trasie BRU-KRK, płaciłam kartą, mieli zdecydowanie
    najkorzystniejszą cenę. Ja polecam.
  • Gość: musti IP: *.chello.pl 12.10.09, 18:03
    Ponad 2 miesiące temu kupiłem bilet. Niestety, linia lotnicza
    (British Airways) zmieniła godziny lotów, tak że musiałem
    zrezygnować z ich usług. Płaciłem kartą. Do tej pory nie zwrócili mi
    pieniędzy i słysze tylko, że nic nie mogą zrobić, bo leży to w
    gestii linii lotniczej. Nie polecam, a wręcz odradzam korzystanie z
    ich usług. Wszystko dobrze, jak jest dobrze, ale jak coś się
    popsuje, to nic nie robią, aby zadowolić klienta.
  • Gość: mirco IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.10.09, 21:51
    A ja jestem zadowolony. Kilkakrotnie podjęli się rezerwacji i sprzedaży biletu
    na linie, które nie maja przedstawicieli w Polsce (Uzbekistan Airways, linie
    tadżyckie, kirgiskie). Takich biletów nie mogłem nigdzie kupić. Wystawili
    e-tickety, które budziły na tamtejszych lotniskach dużą sensację, ale WSZYSTKO
    poszło bez jakichkolwiek problemów. I na dodatek tanio. polecam.
  • Gość: Beta IP: *.chello.pl 04.11.09, 16:35
    ja także jestem bardzo zadowolona!!
    od ponad roku dokonuje rezerwacji przez terminalA.
    i nawet jezeli sa problemy z pobraniem kasy z karty, to dzwonia albo pisza na @
    zeby wyjasnic sytuacje.
    POLECAM tez z tego wzgledu, ze bilety sa o WIELE tansze!!
  • smoga 08.11.09, 10:23
    Czy można u nich rezerwować telefonicznie? Chodzi mi o wyjazd grupowy.
  • Gość: Nikson IP: *.37.215.126.dyn.user.ono.com 13.11.09, 19:53
    Zamówiłem bilet dla dwóch osób z tej strony (z hiszpańskiej wersji), zapłaciłem
    kartą 0 problemów, na pewno ponownie tam zamówię kolejny bilet! Polecam stronę!
  • k-si.api 13.11.09, 09:08
    Witam ja kupiam bilet do Istambuu wczoraj i juz po chwili dostalam sms i
    e-maila, z rezerwacją. Pod wieczór napisali do mnie maila, że nie mogą sciągnąć
    kasy z konta to im przelalam i wyslalam potwierdzenie...teraz czekam na
    informacje,ze jest zaplacone i ewentualny e-ticket...mysle,ze ludzie troche za
    bardzo swiruja z tymi opiniami...jak ok tylko nic na wariata i czytajcie
    regulaminy! TYLE!!!!!!Pozdrawiam
  • Gość: epruda IP: *.net-serwis.pl 26.11.09, 19:36
    wielokrotnie kupowałam tam bilet jak masz problem to zadzwon do
    biura obsługi na głównej stronie masz num er teraz nie pamietam
    jaki .
  • Gość: laba IP: *.residences.ulaval.ca 11.01.10, 00:48
    mam taki problem: od jakiegoś czasu, gdy próbuje szukac jakiegokolwiek
    połączenia na stronie terminalua, wyskakuje mi informacja:NO ITINERARY FOUND FOR
    REQUESTED SEGMENT, próbowałam już wielu rzeczy i nic nie działa...;/ czy macie
    tez takie probelmy?:>
  • Gość: Calta IP: 83.16.114.* 11.01.10, 15:56
    Tak, mam identyczny problem - przy próbie wyszukania jakiegokolwiek połączenia
    wyświetla się komunikat j.w. Trwa to chyba od końca listopada. Szkoda, kupowałam
    kilka razy poprzez T.A - mieli najlepsze ceny. Też chciałabym wiedzieć, co się
    stało.
  • Gość: Calta IP: *.pl 11.01.10, 16:03
    Kliknęłam na chat i dowiedziałam się, że mają problemy techniczne i żeby
    spróbować po koniec miesiąca, wtedy powinno już być OK.
  • Gość: ak IP: 188.90.174.* 08.12.09, 09:03
    Kupowalam u nich bilet na Swieta we wrzesniu, tez musialam czekac,
    az w koncu tam zadzwonilam. Wiec radze Ci zadzwonic.
    Ja nie jest z nich zadowolna, bardzo ciezko sie skontaktowac. Dlugo
    sie czeka. A do tego jak dostalam wyciag bankowy to oplata byla
    wyzsza.
    Nie polecam na przyszlosc.
  • Gość: adamaromat IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.12.09, 16:55
    Mieli niezła ofertę, ale nie do końca. Moja story:
    a) zarezewowałem na pocżątku IX'2009 3 bilety do miasta X z dużym
    wyprzedzeniem (na pierwsze dni XI'2009) po atrakcyjnej cenie - z
    przesiadką w Niemczech i czasem podróży 8 h. Niestety coś mi się
    obsunęło i musiałem zmienić terminy wylotu i powrotu. Ponieważ
    zmienić nie można (można anulować i kupić nowe) - musiałem bilety
    anulować na początku X'2009. Z ponad 2.700 PLZ zwrócono mi w teorii
    349, ale tylko w teorii, gdyż do dzisiaj nic nie dostałem. Dodzwonić
    się tam nijak nie można, gdyż mają tylko numery zaczynające się od
    703 ...,a na takie numery tylko debil dzwoni.
    b) po anulowaniu jak wyżej (na początku X'2009)chciałem kupić bilety
    na nowy termin. Do tego samego miasta kupiłem na początku X'2009
    bilety bezpośrednio w LOT:
    - taniej o 280 PLZ za 3 sztuki
    - lot bezpośredni z Warszawy trwający 2 h zamiast 8.
    Od tego czasu bardzo ostrożnie pochodze do terminal A i sprawdzam
    możliwości na kilku portalach - najpierw bezpośrednio na portalach
    linii lotniczych (LOT'u i kraju docelowego), a potem na
    Flysiesta/Skyscanner.
    Pozdr
  • Gość: gosc IP: *.internetdsl.tpnet.pl 01.02.10, 17:39
    UWAGA maja problemy ,nie kupujcie tam. Na zwrot pieniedzy czekalem 3
    miesiace. Juz nie sprzedaja innych biletow niz niskobudzetowe. Na
    reklamacje nie odpowiadali przez tygodnie.
  • sinus1 01.02.10, 23:19
    Ja tez czekam trzeci miesiąc na zwrot pieniędzy za anulowany bilet. Twierdza ze
    maja awarie systemu i nie mogą przeprocesować zwrotu, odsyłają do linii a linia
    do nich. Ktoś ma jakiś pomysł na nich? Skarga do hiszpańskiego IATA nie pomogła
    (stwierdzili że oni zajmują się tylko przydzielaniem licencji a nie skargami na
    biura).

    --
    Pozdrawiam,
    Sinus

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka