Dodaj do ulubionych

Wizzair-odwołany lot-reklamacja

18.04.08, 17:34
prosze o info, gdzie moge zwrocic sie w wizzair o zwrot pieniedzy za
odwołany lot.z ich winy lot został odwołany,chociaz wiedzieli o tym
dzien wczesniej, nikogo nie poinformowali.na lotnisku dostałam
tylko zaswiadczenie o odwołaniu lotu i powiedzano, ze nalezy złożyc
reklamacje w przypadku zwrotu pieniedzy, szukam na stronie wizzaira
alee nie widze takie opcji. dzwonilam kilkanascie razu na infolinie,
ale wciaz nei ma wolnego konsultanta (koszt 3,66/min)znalzalam tylko
adres mailowy customerrelations@wizzair.com. tam jednak zastrzegaja
sobi mozliwosc odpoweidzi w ciagu 4 tygodni.czy pod tym adresem
nalezy zlozyc reklamacje? moze ktos sie orientuje

aha, lot mial odbyc sie z wrocławia.ja mieszkam poza wroclawiem -
100km. skoro wiedzieli o odwolaniu lotu dzien wczesniej (pasazerow z
dnia wczesneijszego poinformowali telefonicznie o odwolaniu lotu) to
czy moge rowniez starac sie o odszkodowanie, w zwiazku z
poniesieniem kosztow dojazdu do lotniska
Edytor zaawansowany
  • myniek1 18.04.08, 20:05
    Wyślij reklamację właśnie na ten adres mailowy.
    Ktoś tu na forum lub na pasazer.com podawał stacjonarne numery na
    infolinię Wizz bez tej dramatycznej opłaty. Poszukaj i moze łatwiej
    (i taniej) będzie się dodzwonić w ten sposób.
    --
    Chociaż nick na to nie wskazuje, jestem kobietą do diabła!
  • reklamator 19.04.08, 22:08
    Mialem analogiczna sytuacje - odwolali mi dzisiejszy lot z Warszawy do Belfastu. Trzy dni wczesniej przyslali jednak maila o nastepujacej tresci :

    Z przykroscia informujemy, ze lot w Panstwa rezerwacji: XXXXXX zostal anulowany. Pracownicy telecentrum Wizz Air'a skontaktuja sie z Panstwem telefonicznie aby omowic przyslugujace Panstwu opcje jak nizej:
    - Bezplatne przebukowanie na inny lot Wizz Air na tej samej lub innej trasie;
    - Kredyt o wartosci anulowanego lotu z dodatkowym bonusem 20% do wykorzystania na przyszle loty
    - Calkowity zwrot wartosci anulowanego lotu

    Jesli chcieliby Panstwo skontaktowac sie z naszym telecentrum jak najszybciej, uprzejmie prosimy dzwonic na numer telefonu obslugujacy zmiany w rozkladzie: +48 22 351 9499 lub na numery podane na stronie www.wizzair.com.

  • Gość: Marek IP: *.pool.einsundeins.de 19.04.08, 22:20
    Witam,
    mialem podobna informacje- tyle, ze lot nie byl odwolany a opozniony o 13 godzin. Zlozylem skarde w Urzedzie Lotnictwa Cywilnego i ostatecznie linia zwrocila mi wszystkie koszty zwiazane z opoznieniem oraz koszt samego biletu (mimo, ze skorzystalem z opoznionego lotu). Poponuje wiec (1) wyslac e-mail do customer relations, oraz (2) zlozyc skage w Urzedzie Lotnictwa Cywilnego. Jesli brak było informacji o odwołaniu, jesli nie dopielnili swoich obowiazkow- mozecie liczyc na jakas rekompensate (na pewno zwrot wszystkich kosztów z tego wyniających)- a Urzad ma obowiazek ukarac przewoznika - dzieki czemu moze takich sytuacji bedzie mniej.
  • Gość: elmowsky IP: *.ssp.dialog.net.pl 20.04.08, 00:20
    mi sie przytrafilo tak ze w czwartek tj. 17.04 mialem plnowy lot z gdanska do
    bournemouth, lot zostal odwolany a ja zostalem poinformowany meilowo. zmienilem
    rezerwacje na sobote 19.04. no i. wstaje rano przed wyjazdem sprawdzam poczet ..
    nie ma meili od wizzair.. jest dobrze.. jade.70km do lotniska, 4 rano na
    lotnisku sie dowiaduje ze moj lot zostal odwolany.. i co ja moge nadal siedze w
    kraju do wtorku. moze uda mi sie poleciec.
  • Gość: maxikaz IP: 82.160.190.* 20.04.08, 22:00
    Ja to już nie wiem co robić. Mam wykupione wczasy z Anglii i już dwa
    razy do cholery przebukowywał mi WIZZAIR bilety odwołując loty. W
    środę muszę zachrzaniać do Katowic i nie wiadomo co dalej!!! Ludzie
    to jest nie do pomyślenia w cywilizowanym kraju. Mają pasażerów w
    d...ie!!!! Pierwszy raz skorzystałem z oferty tanich linii i po raz
    ostatni bo to nie są żadne tanie linie. Wychodzi wiele drożej i
    jeszcze kupę nerwów. Masakra
  • tartaczek 21.04.08, 19:22
    Lot 20/4 (niedziela)z Warszawy do Stokholm-Skawsta tez zostal odwolany.Normalne
    linie(np.Norwegian) dzwonia pod numer tel podany przez pasazera z informacja o
    zmianach,ale widac Wizzair ma to w glebokim powazaniu.Zdaje sie nie zauwazac,ze
    bedac w podrozy nie wszyscy maja mozliwosc korzystania z internetu.Ale prawie
    wszyscy maja tel komorkowy.Chcialam kupic bilety na ten tydzien dla rodziny ,ale
    sie boje,ze tez odwolaja.Albo bankrutuja albo im sie zepsul samolot i lataja
    dziury ,ale pasazerow nie racza informowac o przyczynach.Za duzo tych odwolan w
    ostatnich dniach.
  • Gość: bezcukru IP: *.bredband.comhem.se 22.04.08, 12:41
    A ja miałam leciec 20 kwietnia (niedziela)z Warszawy do Gotheborga.
    Zadzwoniono do mnie w piątek, że lot jest odwołany. Więc po
    upewnieniu się, że nie planują odwoływania innych lotów, zabukowałam
    lot z Gdańska w sobotę. Całą noc tłukłam się pociągiem do Gdańska
    (100 zł). Ledwo co zdążyłam na czas na lotnisko (taksówka za 50 zł)a
    tu niespodzianka.... lot odwołany... przebukowali mi lot do Malme.
    Był to jedyny lot do Szwecji w najbliższych dniach. Niestety nie
    dostałam gwarancji, że lotu nie odwołają. na pytanie gdzie mam się
    podziać powiedziano mi, że mogę pojechać na wycieczkę do centrum.
    Zadałam więc kilka pytań:
    Czy jest pewność, ze lot do Malme nie będzie odwołany? NIE
    Czy pokryją koszty przechowywalni bagazu? NIE
    A gdzie jest przechowywalnia? NIE WIEM
    Czy w najbliższym jest jakiś lot do Szwecji który odbędzie się na
    100%? NIE WIEM
    Czy przewidzieli jakieś miejsce gdzie możemy spokojnie poczekać? NIE
    cczy dostaniemy na koszt firmy po butelce wody? albo kawę? NIE
    Czy zapewniacie transport choćby do centrum Malme? na stację
    kolejową? NIE
    Zwracacie za taxi na dworzec PKP? NIE
    Jednym słowem spie.... jacie, nie wiemy czego od nas chcecie. Po co
    tu wogóle przyjechaliście...
    W szwecji mieszkam 500 km od Malme. Moj mąż przejechał tego dnia
    1000 km! do tego nie miał gwarancji, czy dolecę, czy nie odwołają
    lotu i czy nie jedzie na marne.

    Lot z Gdańska do Malme trwał zaledwie około 30 minut!!!!
    Prawdopodobnie dlatego inne loty były odwołane. Wybrali najtańszy i
    najkrótszy lot... leciałam 30 minut a płaciłam za 2 godziny lotu.

    no i jeszcze jedna ciekawostka. Informacja Wizzair podała nam
    połączenia z Gotheborgiem. Rozkłady pociągów i autobusów. Okazało
    się, że takich połączeń w niedziele nie ma!!!!! Do tego pociągi w
    szwecji są naprawdę bardzo drogie... podobnie autobusy. Co miałaby
    zrobić osoba bez gotówki? bez karty? Albo np matka z dzieckiem?

    Dla mnie informacja, że odwołują loty z powodów technicznych, lub
    finansowych byłaby wystarczająca, jednak brak informacji zirytował
    mnie najbardziej.
    Więcej z nimi nie lece.
  • czarna.kotka.psotka 25.04.08, 08:17
    cyt. Lot z Gdańska do Malme trwał zaledwie około 30 minut!!!!
    Prawdopodobnie dlatego inne loty były odwołane. Wybrali najtańszy i
    najkrótszy lot... leciałam 30 minut a płaciłam za 2 godziny lotu

    No to następnym razem zamówisz bilet na lot trwający 1,5 godz., a z
    powodu np. niesprzyjających warunków polecisz na lotnisko odległe o
    ok. 1,5 h. lotu i będziecie kwita. Jakie to proste, prawda? No i
    jeszcze ile dodatkowych wrażeń!
  • Gość: Joanna IP: *.chello.pl 20.04.10, 12:13
    To nie ich wina, że wulkan wybuchł. Robią co mogą, żeby wysłać ludzi tam, gdzie
    chcieli dolecieć, a jeśli jesteś taki nerwowy, to wsiadaj w pierwszy lepszy
    samolot i leć na własną odpowiedzialność, a jeśli już silniki samolotu przestaną
    działać-zastanów się nad tym wszystkim jeszcze raz.
  • lujzi 21.04.08, 22:56
    Witam,
    Chciałam Pana zapytać, jak Pan uzyskał u nich zwrot pieniędzy?
    Ja zgłosiłam skargę do Urząd Lotnictwa Cywilnego w tej sprawie
    (odwołali lot mojej Mamie z Warszawy do Budapesztu, a ona spędziła
    10 godzin na lotnisko, dlatego że im to powiedzieli o tym dopiero
    wtedy!). ULC wezwał Wizzair do wypłaty skargi, ale oni teraz
    odwołują od tego, twierdząc że samolot twarzał niebezpieczeństwo i
    to nadzwyczajny sytuacja, więc nie muszą nic wypłacić (i tak moja
    Mama wyleciała 2 dni póżniej). Jestem w trakcie odpisania w tej
    sprawie ale może Pan mi poradzi co zrobić.
    Dziękuję bardzo
    Timea
    --
    Polak Węgier dwa bratanki...
    Mama Emmy i Laury (9 lat) i Dianki (5 lat)
  • Gość: Marek IP: *.pool.einsundeins.de 24.04.08, 23:07
    Moj lot byl w kierunku Polski wiec moja skarda zostala przez ULC skierowana do
    odpowiednika ULC w kraju wylotu. W efekcie dzialan wlasciego urzedu i wobec
    bezsprzecznych faktow zaniechan i zaniedban WIZZAIR skontaktowal sie ze mna i
    sam zaproponowal rozwiazanie sprawy poprzez rekompensate.
  • Gość: krzysztof IP: *.40.211.20.sub.mbb.three.co.uk 18.06.08, 13:37
    mam prosbe, mnie tez spotkalo to samo mialem poleciec 15.06. 08. z Liverpoolu
    czekalimy z innymi pasazerami najpierw byla informacja ze opuznienie 120 minut,
    po tym czasie ze kolejne 140 minut po czym na tablicy pokazal sie numer bramki
    poszismy tam i... nic samolot wcale nie przylecial. poproszono nas do "biura" i
    oznajmiono ze jutro o 8 rano bedzie samolot lub ze z Doncaster za ok 3 godziny
    ale tylko 50 osob i transport na wlasny koszt. prosze powiedzcie mi jak mam sie
    starac o zwrot kosztow (transport na lotnisko kosztowal mnie wiecej niz sam bilet)
  • sved 18.06.08, 13:56
    Co najwyżej dostaniesz zwrot kasy za bilet. :(
  • rudol-fina 02.07.08, 22:08
    To widzę, że odwoływanie lotu przez Wizz-Air to wcale nie jest
    wyjątkowa sytuacja niestety. Mi 27 czerwca odwołali lot do
    Brukseli - po dwóch godzinach oczekiwania na rzekomo spóźniony lot
    obsługa łaskawie poinformowała najbliżej stojących, że lot jest
    odwołany, bo nie ma załogi na pokładzie (???). W tym samym czasie w
    głośnikach wszyscy usłyszeli jaka jest procedura wchodzenia do
    autobusu wg easyjet - jakieś jaja. Biedni obcokrajowcy byli
    zupełnie zagubieni - Polacy zresztą też, bo wszystkie informacje
    były podawane tylko raz - i o spóźnieniu i o odwołaniu. Potem
    autobus przewiózł nas z Etiudy na Terminal 2, żebyśmy zabrali
    bagaże, a potem z bagażami wracaliśmy przez całe lotnisko -
    niestety już nie autobusem - na Etiudę, żeby dowiedzieć się co w
    tej sytuacji można zrobić.
    Pisałam na customerrelations i dostałam odpowiedź automatyczną, że
    mogę czekać na ich reakcję ponad 30 dni (!) - ciekawe czy zwrócą mi
    koszty z odsetkami??? Miałam zupełnie przypadkowo wykupione
    ubezpieczenie podróżne - można takie kupić przy kupnie biletu.
    Dzwoniłam do AIG, a tam słyszę, że muszę przedstawić potwierdzenie
    z WizzAir, że odwołali mi lot ... taak - na lotnisku nie było
    zupełnie nikogo, ciekawe skąd mam teraz wziąć takie ośwaidczenie ...
    MASAKRA - kto może niech się trzyma z daleka od tych linii -
    totalna zlewka klientów.
  • serendepity 03.07.08, 17:23
    Potwierdzenie najlepiej wziac od razu po odwolaniu lotu. ALe to juz na przyszlosc.
    Napisz do Wizzair, zeby wydali Ci takie potwierdzenie. Nie widze innej opcji za
    bardzo.
  • rudol-fina 03.07.08, 22:55
    :-) Napisałam. I dostałam automatyczną odpowiedź, że z różnych
    ważnych powodów odezwą się po ponad 30 dniach :-) Jakieś żarty!
  • Gość: m. IP: *.ols.vectranet.pl 06.07.08, 20:56
    mi też lot odwołali 27-go z Gdańska do Doncaster. To z jakich przyczyn to nie
    wiadomo. Napisałam im maila i teraz będę czekać na odpowiedz.
  • Gość: Marek IP: *.pool.einsundeins.de 07.07.08, 08:27
    Pamietajcie- jak nie podaja powodu odwolania to lamia prawo- maja obowiazek podac przyczyny kazdemu podroznemu. Piszcie skargi to Urzedu Lotnictwa Cywilnego- w kazdym takim przypadku jest szansa na pewna rekompensate.
  • rudol-fina 09.07.08, 10:46
    Dostałam właśnie odpowiedź od WizzAir. Pani mi napisała, że lot
    został odwołany z powodu problemów technicznych i że żadnego
    odszkodowania mi nie wypłacą. O problemach technicznych nie było
    oczywiście mowy na lotnisku. Napiszę do Urzędu Lotnictwa
    Cywilnego ... co mam robić?
  • Gość: m. IP: *.ols.vectranet.pl 10.07.08, 14:08
    mi też odpisali ze lot został odwołany z powodu problemów technicznych (lot 27 czerwca Gdańsk - Doncaster). Ale coś mi się nie chce wierzyć w tą ich bajeczkę. Myślę że jaki faktycznie był powód dowiedzieć mógłby sie właśnie ULC. A takim zwykłym, szarym klientom jak my sciemią coś,podadzą powód taki, który nie wymagałby wypłaty odszkodowania.
  • Gość: dankazaba IP: *.range81-155.btcentralplus.com 10.07.08, 16:46
    lot mojego meza w kwietniu tez zostal odwolany z powodow
    technicznyh. lot byl z gdanska do luton. mialam wykupiony bilet na
    autobus z luton do stanstet gdzie mieszkam. na lotnisku przebukowano
    bilet lotniczy do coventry.
    napisalam do nich reklamacje i dostalam zwrot za bilet wykupiony na
    autobus z lotniska luton a gdybym miala rachunek za
    benzyne /jechalam samochodem do coventry - odebrac meza/ to
    zwrociliby za paliwo rowniez. niestety wtedy nie myslalam o
    reklamacji tylko jak najszybciej przywiezc meza. wyrzucilam rachunek
    za benzyne do kosza. moja reklamacja zostala bardzo szybko
    uwzgledniona.
  • mattii76 13.07.08, 22:02
    i znowu wspaniale linie lotnicze wizz odwolaly bez jakiego kolwiek
    powiadomienia lot z wroclawia do dortmundu... wyslalem juz
    reklamacje i odszkodowanie na ich maila i przyslali mi po 7
    godzinach ich druki ... w jezyku niemieckim:) zobaczymy co z tego
    wyniknie
  • younggirl 14.07.08, 10:34
    Matti, witam w klubie :/ na kiedy przebookowali Ci bilet?
    --
    Kornel, 22.02.2005
    Kaja, 01.10.2006
  • Gość: beata_spa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.07.08, 10:00
    Też jestem w gronie "szczęśliwców",którzy wykupuli ten lot do
    Dortmundu. Zero informacji o odwołaniu lotu. Wysłałam reklamacje +
    wniosek o odszkodowanie na maila i fax .Do dzisiaj zero odpowiedzi.
    Matti76 możesz mi przesłać na maila te druki które Ci przesłali.
  • Gość: beata_spa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.07.08, 15:04
    No i mam odpwiedz ! Mają nas pasażerów głęboko .... Odpisali na
    malia ,że owszem zostanie zwrócony koszt biletu, ale pozostałe
    koszty np. dojazd do Wrocławia i odszkodowanie nie zwrócą , gdyż
    cytuję "Obsługujący przewoźnik lotniczy nie jest zobowiązany do
    wypłaty rekompensaty przewidzianej w art. 7, jeżeli może dowieść, że
    odwołanie jest spowodowane zaistnieniem nadzwyczajnych okoliczności,
    których nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszelkich
    racjonalnych środków.Widać,że zostaje tylko złozyć skargę w ULC.
    Czy może ktoś uzyskał takie odszkodowanie , czy to walka z
    wiatrakami?
  • Gość: A IP: 217.33.252.* 16.07.08, 15:18
    Zloz skarge. Linie lotnicze zawsze powoluja sie na nadzwyczajne okolicznosci.
  • Gość: izabela IP: *.leed.cable.ntl.com 16.07.08, 20:37
    hej.Mam podobny problem,napisalam maila ze skarga(10 dni temu) i nic,czekam na odpowiedz.Pewnie predko nie dostane lub wcale bo z tego co widze niektore osoby po paru dniach dostaja odpowiedz.Moznaby zadzwonic ale ceny rozmow sa po prostu szokujące!Myslicie ze dalej czekac czy pisac jeszcze raz?pozdrawiam
  • Gość: adam IP: 158.75.197.* 02.09.08, 14:38
    Moja mama również miała przyjemność podróżować tymi liniami z Gdańska do Doncaster-Sheffield w dniu 04-07-2008 lotem: W6329, wylot ok 20.50.
    Jakie było jej zdziwienie, kiedy po wejściu na pokład samolotu i zajęciu miejsc - po okolo godzinie zostali pasażerowie poproszeni o opuszczenie samolotu !!!!!! kolejne opóżnienia..... i około północy lot został odwołany. Przy samolocie nikt się w tym czasie nie krzątał, żadnych mechaników.

    mama poleciała dopiero w niedzielę w godzinach rannych inną linią. jako, że mieszkamy ok 300 km. od Gdańska, spędziła ten czas w hotelu na walizce.

    złożyłem reklamację i oto odpowiedź:

    "
    Szanowni Państwo,

    Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z anulowaniem naszego lotu. Przyczyną anulowania lotu była nieprzewidziany problem techniczny z samolotem którego nie dało się rozwiązać wystarczająco szybko aby uniknąć zmian w rozkładzie.
    Wizz Air nie jest odpowiedzialny za koszty transportu i zakwaterowania, w przypadku gdy anulowany zostanie lot w miejscu rozpoczęcia podróży przez Pasażera.
    Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności i mamy nadzieję że ta pojedyncza sytuacja nie wpłynie na Pani stosunek do naszych usług.
    Jeżeli pojawią się jakiekolwiek pytania bardzo proszę o kontakt.

    Z poważaniem
    Wojciech Michorowski
    Wizz Air Group

    email: customerrelations.waw@wizzair.com
    web: www.wizzair.com
    "

    ciekawe, jaki będzie finał tej sprawy, bo ja nie wiem, co robić....
  • Gość: kasia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.10.08, 19:44
    Miałam też taką sytuacje i chciałam prosić o wzór takiej
    reklacmacji?
  • korcla 19.11.08, 14:01
    witam,
    mi wizzair zmienial na "biezaco" godzine wylotu, w koncu udalo sie wystartowac
    po ponad 24 godzinach opoznienia...napisalam reklamacje do linii-odbiło sie to
    tzw. echem...napisalam skarge na linie wizzair do urzedu lotnictwa
    cywilnego...gdzie tzw "wygralam sprawe".
    Moj wzor reklamacji zostal wykorzystany przez znajomych gdy rekalmowali
    opoznienie lotu linii Skyeurope, dostali jako rekompensate darmowy przelot.
    Jezeli ktos ma ochote moge podesłac wzor. Pozdrawiam i zycze powodzenia w
    dazeniu do odszkodowania ! :O)
  • thomaswim 22.11.08, 10:27
    Witam,

    To ja poprosze o taki wzor. Z gory dziekuje,

    pozdrawiam,
    Tomek
  • korcla 25.11.08, 13:58
    Witam,
    jezeli mail nie dotarl, prosze o info i najlepiej adres mailowy, przesle jeszcze raz
    pozdrawiam,
    M
  • odys1968.12 25.11.08, 18:36
    prosze o wzór reklamacji. z góry dziękuję. Czy potrzeba jakieś
    zaświadczenie z lotniska?
  • Gość: milena IP: *.aster.pl 25.11.08, 19:31
    No ładnie ,zaczyna sie nie dosc ze chca nam zamknąc w Warszawie
    lotnisko bBabice to teraz jeszcze te odwołane loty..porazka
  • Gość: Gość IP: *.aster.pl 03.03.09, 01:27
    Późno, ale ten koleś to pijany czy kompletny dureń?
    Zamknęli mu Babice w Warszawie !!!
    Zapamiętam ten nick.
  • Gość: Ewa IP: *.cust.tele2.se 15.04.09, 19:10
    Bardzo prosze rowniez o przeslanie wzoru takiej reklamacji
    Pozdrawiam
    emph@op.pl
  • Gość: matispider IP: 194.72.165.* 22.12.09, 10:21
    Proszę o wzór formularza do rekompensaty poniesionych kosztów.......
    Dzięki.
  • elisabeth.1 24.11.08, 17:17
    Hej

    Ja również proszę o taki wzór reklamacji.
    Z góry dziękuję.

    Pozdrawiam
  • student44230 17.12.08, 21:29
    witam,
    ja równiez poproszę o wzór takiej reklamacji
    z góry dziękuję
  • lulo_aiesec 09.02.09, 12:44
    Ja tez poprosze o ten wzor.
  • Gość: poema IP: *.sferia.net 02.03.09, 11:07
    czy ja tez moge prosic o taki wzór reklamacji
    poema@o2.pl
  • Gość: iwona IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.09, 12:41
    Korcla witaj bardzo prosze o podanie wzoru reklamacji dzikeuje
    bardzo :)
  • Gość: iwona IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.09, 12:44
    Bardzo prosze wyslij mi ten wzor reklamacji na poczte z gory
    dziekuje aximika42@o2.pl
  • Gość: p. IP: *.kolornet.pl 16.03.09, 00:55
    ja również poproszę: paulkaaa_k@hotmail.com
  • Gość: anonim IP: *.mynet.com.pl 17.03.09, 16:22
    Rownież proszę o przesłanie wzoru reklamacji na adres
    12artek34@wp.pl Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  • Gość: latatata IP: *.hades.net.pl 17.04.09, 21:25
    Kto durny jeszcze poprosi.Czekac !...cierpliwie a nie pisac.Równiesz
    czekam.
  • Gość: jarek_zysnarski IP: *.doradca.com.pl 18.05.09, 17:57
    Formularz przydatny, choć śmiech mnie ogarnia, gdy czytam, że
    rozpatrywanie reklamacji trwa "długo, nawet dwa miesiące". W moim
    przypadku trwa już ponad 10 miesięcy, więc dwa miesiące to bajka.
    Pod naciskiem brytyjskiego odpowiednika ULC (lot był z Doncaster)
    Wizz już zgodził się na wypłatę odszkodowania, ale jeszcze nie
    zgadza się na zwrot poniesionych kosztów.

    Warto dodać, że zasłanianie się przy odmowie zapłaty odszkodowania
    przez Wizz problemami technicznymi, których nie da się przewidzieć
    (była o tym mowa w postach), od grudnia zeszłego roku nie ma racji
    bytu. Jest wyrok Trybunału UE, z 22 grudnia 2008 r., sprawa C-
    549/07, który mówi wyraźnie, że problemy techniczne nie stanowią
    nadzwyczajnych okoliczności i podstawy do uchylania się linii
    lotniczych od płacenia odszkodowań. Warto się na to orzeczenie
    powoływać i nie można dać się spławić.

    Pozdr.
    JZ

  • Gość: Jarek IP: *.mia.three.co.uk 19.04.10, 11:00
    Numer podany na stronie Wizzaira +48 22 351 9492,
    Numer podany w mailu od Wizzaira +48 22 351 9499, +44(0)871 265 7257
  • Gość: lukasz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.04.10, 17:55
    czy ktoś się dodzwonił dziś do biura wizzair
  • Gość: kasiek IP: *.41.251.11.sub.mbb.three.co.uk 21.04.10, 13:21
    nadaremna jest proba dodzwonienia sie do wizzair probuje od godziny
    4 i nic
  • Gość: Dzik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.04.10, 20:33
    a po co dzwonilas dalas sie naciac na 3.66zł za min a my tu za darmo dajemy porady

    book.wizzair.com/useful_information/delay_information/
    na samym dole , wypelnic formularz

  • tozeishitsu5 01.07.19, 19:01
    Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot - compensair.com Właśnie dostałem odszkodowanie za opóźniony lot i przyznam, że poszło dużo łatwiej niż się spodziewałem.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka