Dodaj do ulubionych

Wizzair - likwidacja trasy,brak info - skandal

14.05.08, 11:19
Wyobraźcie sobie sytuację, zaplanowany mój wyjazd, wszystko gotowe, bilet zakupiony w marcu, wydrukowane, czeka na wylot. Do Bournemouth ok, ale z powrotem sprawdzę sobie jeszcze raz (lot na 27 maja) i co sie okazuje ? Nie mogę sie zalogować, sprawdzam dane, nr rezerwacji, bezskutecznie... nie mogę, ciągły błąd danych. Zaczynam szukac infomacji, po róźnych serwisach zakładkach, znajduje (na stronie lotniska w Gdańsku , nie na wizzair.com),że linia odwołał loty na trasie Bournemouth- Gdansk. Okejjj... ale dlaczego ja nic o tym nie wiem ? Nie otrzymałam żadnego maila z informacją, żadnego telefonu, mimo podanych przez mnie dwóch numerów, pod którymi jestem stale dostępna. Nic. Próbuję skorzystać z infolinii a dane dot. kontaktu wyglądają na stronie następująco :
W Polsce 0300 50 30 10 (opłata za połączenie: 3,66 zł za minutę. Tylko w sieci Telecom, z telefonów komórkowych )
W Polsce 0300 50 25 25 (opłata za połączenie: 3,66 zł za minutę. Tylko w sieci Netia, z telefonów stacjonarnych)

Nie posiadam ani dostępu do tel sieci Netia ani nie mam kom. w sieci Telcom, więc się nie skontaktuje z nimi. Próbuje więc napisać maila po minucie otrzymuje automatyczna informację ,ze na odpowiedź na mojego maila Wizzair zastrzega sobie 4 tygodnie czasu.
Cudownie, więc nie porozmawiam, nie dostane informacji...nic.
Znalazłam się w sytuacji, w której nie mam lotu powrotnego.
A co z moimi pieniędzmi ? Zostały pobrane, firma nimi obraca już od 3 miesięcy. Dlaczego nie zostałam poinformowana w żaden sposób, dlaczego nie otrzymałam alternatywnego połączenia do wyboru, dlaczego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy?
Naturalnym jest,ze gdybym wiedziała o odwołaniu lotu mogłabym skorzystać z tańszych możliwości zakupu biletów z racji odległego terminu wylotu.
Osobiżcie traktuję to jako skandal.
Gdyby nie przypadek czekałabym 27 maja w Bournemouth (UK) z wydrukowaną rezerwacja biletu nieświadoma niczego.
Przestrzegam, sprawdźcie Wasze bilety i uważajcie na Wizzair.
Edytor zaawansowany
  • sinus1 14.05.08, 12:02
    Z sieci TP też się dodzwonisz.
    A jak chcesz zaoszczędzić to zadzwoń na lokalny nr irlandzki ze Skype albo
    innego VoIP'a za grosze.

    --
    Pozdrawiam,
    Sinus
  • Gość: andrzej IP: 195.205.150.* 15.05.08, 14:04
    Eee 3,66 to i tak nie dramat :) Air Europa w weekendy ma taki numer telefonu 24h
    (902 401 501 Information and booking 24h service) i kasuje 55 PLN netto za
    polaczenia z Polski :D

  • Gość: A IP: 217.33.252.* 15.05.08, 14:11
    Przy porownywalnych cenach Wizzair i BA na mojej trasie, Wizzair chyba bedzie
    musial odpasc. Jakos nie wyobrazam sobie, zebym miala placic za polaczenie na
    numer premium w razie potrzeby skontaktowania sie z nimi.
    Ostatnio roznica byla 10 funtow dla Wizzair'a za sam bilet, bez zadnych oplat za
    transakcje i bagazu. Pewnie po dodaniu tych kosztow wyszloby wiecej.
  • Gość: Andrzej IP: 195.205.150.* 15.05.08, 14:27
    W sumie na tym polega idea tanich linii. Bardzo czesto tanie sa tylko z nazwy, a
    w promocjach jest bardzo malo biletow na dany rejs po to zeby przyciagnac
    klientow :) To nie sa organizacje charytatywne przeciez i nie moga dokladac do
    interesu :) Bylem swiadkiem sytuacji gdy ludzie tak sie upali na TANIE LINIE ze
    nie chcieli w rzeczywistosci tanszego biletu na LOT :)bo mial byc lowcost i kropka.
  • Gość: A IP: 217.33.252.* 15.05.08, 15:59
    Ja zawsze sprawdzam wszystkie i kusze sie na tanie linie tylko jak jest wieksza
    roznica w cenie.
    Jest niewatpliwie roznica w jakosci odprawy z kurnika na Etiudzie w Wawie i
    normanego terminalu.
  • Gość: optymistka IP: *.cust.tele2.se 17.05.08, 20:59
    "Nabici w butelke " przez WIZZAIR
    Klienci tanich linni lotniczych oszukani przez WIZZAIR
    Dzisiaj zgodnie z porwierdzeniem rezerwacji klienci WIZZAIR zglosili
    sie na lotnisku Sztokholm - Skavsta oczekujac odlotu do Poznania -
    planowy odlot 13.45. Okazalo sie , ze niestety juz z tego lotniska
    samoloty nie lataja do Poznania :) . Nie mozna bylo uzyskac zadnych
    informacji , ani skontaktowac sie z agentem WIZZAIR. Po wykonaniu
    telefonow z prywatnych komorek na nr podany przez przewoznika na
    stronie internetowej - niedoszli pasazerowie dowiedzieli sie, ze
    otrzymali przeciez informacje o zmianach - hehe -tak otrzymali,
    niektorzy, ale o zmianie godziny odlotu o 10 min. pozniej - o
    zmianie miejsca odlotu nie bylo w informacjach ani slowa (lotnisko
    oddalone od Skavsty o 100 km). Konsultanci nie chcieli nikogo z
    przelozonych poinformowac o zaistnialej sytuacji twierdzac, ze jest
    wekend i dopiero w poniedzialek mozna sie czegos dowiedziec :) .
    Zaproponowali oszukanym niedoszlym pasazerom wykupienie nowych
    biletow lub przebukowanie na inna date i inny port docelowy. Chyba
    nie musze mowic jakie sa konsekwencje takiego traktowania klientow
    przez przewoznika - oczywiscie konsekwencje jakie ponosza
    potencjalni pasazerowie - uwazam, ze tym razem bylo to juz ponizej
    przyzwoitosci -
    oszustwo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • andrzej_airfly.pl 18.05.08, 21:22
    A czy masz zrodlo tej informacji?
  • Gość: optymistka IP: *.cust.tele2.se 20.05.08, 15:01
    Tak mam, ja jestem zrodlem - jestem tez niedoszla pasazerka,
    osobiscie rozmawialam z obsluga lotniska, telefonicznymi
    konsultantami Wizzair i staralam sie jakos pomoc zrozpaczonym
    ludziom, nastepnie kolejne maile i rozmowy - prawnie wyglada to na
    dzialanie celowe i jednostronne zerwanie umowy przez WIZZAIR. Mam
    tresci przeslanych przez Wizzair potwierdzen oraz dane innych
    poszkodowanych. Konsultanci swoja postawa oraz brak telefonow
    awaryjnych doprowadzily do sytuacji sprzecznej z konwencja.
    Pozdrawiam wszystkich i nie zycze nikomu takich sytuacji
  • andrzej_airfly.pl 21.05.08, 09:55
    Doskonale Cie rozumiem- mi ostatnio tak odwolali rejsy Centralwingsem do
    Manchesteru. Szczesliwie dodzwonilem sie, niby kase oddali na karte (nie wiem
    jeszcze bo nie widzialem rozliczenia), a ja zdazylem kupic bilety na Lufthanse w
    cenie tylko 2x wiekszej :)
    Coz - tanie linie.
  • Gość: optymistka IP: *.cust.tele2.se 22.05.08, 22:29
    My na razie czekamy na rozpatrzenie reklamacji ( podobno ponad
    miesiac) potem w zaleznosci od efektow pozostaje nam - moralnie -
    zgloszenie do ULC - tak nie mozna traktowac klientow bez wzgledu na
    to, jakie to sa linie - a rozwiazania sa calkiem proste i nie
    kosztochlonne, lecz potrzebna jest wewnetrzna procedura, ale coz nie
    chce moralizowac zeby ktos nie posadzil mnie o krytykanctwo, ale
    jesli bedziemy sie godzic na takie traktowanie teraz, to co bedzie
    za pare miesiecy ? .............. pozdrawiam
  • zoltra 23.05.08, 20:10
    Nie dość że zamawianie biletów przez telefon to koszt 3.60 za minutę to jeszcze
    doliczają 28 zł za telemarketing (czy coś takiego)skandal.
    Kupowałam dziś bilet jego cena 97 zł do tego doliczono mi koszt 15 zł koszty
    manipulacyjne 28 zł za bagaż,bo można wziąć tylko do 10 kg bez dopłaty i kwota
    urosła do 167 zł.Spytałam tak przy okazji dlaczego na stronie podają że można
    płacić kartą visa elektron tak można ale tylko kredytową a tego już nie napisali.
    --
    i kobieta i kwiat mają dni swoje nie mają lat...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka