Dodaj do ulubionych

ESKY.PL OPINIE

IP: *.adsl.inetia.pl 18.06.08, 14:10
Witam serdecznie.
Chciałem zapytać o opinie na temat portalu esky.pl. Czy kupowaliście tam
bilety, czy nie ma żadnych problemów, cena zgadza się z tą podaną na stronie
itp itd.
Będę bardzo wdzięczny za wszelkiego rodzaju głosy w tej sprawie.
Pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • Gość: mirco IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.06.08, 14:29
    Temat był niedawno wałkowany. Przejrzyj forum.
    Generalnie opinie dobre.
  • Gość: Hssals IP: *.adsl.inetia.pl 18.06.08, 14:31
    Gość portalu: mirco napisał(a):

    > Temat był niedawno wałkowany. Przejrzyj forum.
    > Generalnie opinie dobre.

    Wiem, przeglądałem już, ale chciałem dla pewności założyć "swój" wątek na ten
    temat. Dzięki za odpowiedź.
  • Gość: piter IP: *.dynamic.chello.pl 27.05.14, 22:04
    Od prawie 10 lat latam z esky i nigdy nie miałem problemu. A co najważniejsze jest z dobry kontakt z biurem, są bardzo czytelni. Pamiętaj że jest dodatkowa cena za wystawienie biletu o czym zawsze rzetelnie informują.
  • Gość: Eais IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.08.13, 09:56
    Ja stanowczo przestrzegam przed eSKY.
    Ponad 2 miesiące temu wykupiłam bilet wraz z ubezpieczeniem w obie strony na trasie Warszawa-Praga-Seul Auckland.
    W dniu wczorajszym zostałam poinformowana telefonicznie, że lot powrotni na odcinku Praga-Warszawa został anulowany.
    Pieniędzy oczywiście za ten odcinek mi nie zwrócą. Pan Paweł w eSKY radośnie mnie poinformował, że mogę sobie wrócić te 700 km z Pragi do Warszawy samochodem….
    Mogę również oddać cały bilet (w tą i z powrotem) ALE! Zwrot nastąpi dopiero po 3 miesiącach….
    Ew. mogę sobie na własną rękę dokupić za ok. 1000 zł bilet z Pragi do Warszawy w ramach oczywiście oddzielnego biletu (to znaczy, że w razie poważniejszego opóźnienia bilet przepada, brak możliwości zwrotu kosztów lub przebookowania biletu ze względu na opóźnienie poprzedniego lotu.
    Generalnie dopóki chodziło o zapłatę i zrobienie rezerwacji wszyscy byli cudowni i przemili.
    W chwili obecnej bardzo jasno dali mi do zrozumienia, że to nie jest ich problem tylko mój i mam sobie radzić sama. Bo oni pieniądze wzięli i pomimo, że skrócili mi trasę, pieniędzy za ostatni odcinek mi nie zwrócą…
  • oddologia2 08.04.16, 14:54
    Szok. Niezłe cwaniaki, bandyci. Teraz afera u nich z konkursem. Wyszło szybko na jaw jak totalnie i nieudolnie porozdawali nagrody po rodzinkach. Masakra. A historia z niezwróconymi pieniędzmi cyklicznie pojawiają się na ich profilu fb.
  • Gość: Hssals IP: *.adsl.inetia.pl 18.06.08, 14:30
    Doczytałem na różnych forach że dość dużo pieniędzy doliczają tam za wystawienie
    biletu, to znaczy że do sumy która pojawiła mi się w rezerwacji należy doliczyć
    jeszcze te około 130 zł od osoby za wystawienie biletu?
  • Gość: mirco IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.06.08, 16:27
    Owszem doliczyli mi 130 zł. opłaty za wystawienie biletu, ale...znaleźli bilet
    tańszy o ok. 1500 zł. od innych. Tak więc zapłaciłem niewiele, a zaoszczędziłem
    kupę kasy. Płaciłem przelewem, wszystko zagrało jak trzeba.
  • Gość: Egon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.06.08, 14:30
    Jesli chodzi o esky to wszystko było u mnie OK.

    Bilety zarezerwowałem taniej o 5% niż na stronie przewoźnika - mieli jakieś
    pewnie dedykowane promocje.
    Najpierw sam szukałem online ale zdecydowałem się ostatecznie na kontakt
    telefoniczny z infolinią i tam zarezerwowałem bilet.
    Kasjerka lotnicza znalazła mi jeszcze tańsze połączenie o 2 dni później i
    poleciałem Lufthansa.
    Osobiscie korzytam jednak z ich strony www.lotnicze-bilety.pl bo mi szybciej
    chodzi i bardziej mi sie podoba (mniej wodotrysków).

    Pozdro.
  • Gość: Hssals IP: *.adsl.inetia.pl 18.06.08, 14:34
    Dzięki za odpowiedź.
    Ja zarezerwowałem bilety online.
    Jeszcze jedno pytanie, czy jest ktoś kto płacił im przelewem?
  • Gość: Egon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.06.08, 14:44
    Tak ja.
    Może nie pisałem wcześniej ale płaciłem przelewem z inteligo
    Tytułem nr rezerwacji
    Potwierdzenie przesłałem jako załącznik do poczty a przy wcześniejszych
    rezerwacjach faxem.

    Bilet na maila tzn ETIX
  • Gość: Paulina IP: 194.228.32.* 05.05.13, 16:50
    Treść postu jest niedostępna.
  • Gość: paweł IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.08.13, 17:36
    firma jak najbardziej OK wszystko poszło sprawnie, bilety otrzymałem emailem kilka godzin po dokonaniu przelewu, polecam
  • Gość: Grześ IP: *.toya.net.pl 08.08.13, 17:32
    Potwierdzam to co napisał mój przedmówca: w ten sam dzień w który dokonałem przelewu, a nie zarezerwacji za bilet dostałem potwierdzenie na mail'a i wersje elektroniczna biletu. Bez problemów tylko mi konsultant uprzedzał ze moze cena wzrosnąć jeśli opóźnię przelew za bilet. tak poza tym to bilety na samolot kupuje sie co najmniej m-c wczesniej a nie na ostatnia chwile sie czeka :)
  • Gość: TED IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.13, 18:38
    Przestrzegam przed nimi.
    Chcialem zalozyc u nich rezerwacje ale przeczytalem informacje ze przy platnosci przelewem cena jest zagwarantowana dopiero po wplynieciu pieniedzy na konto. Zaniepokoilo mnie to bo co sie stanie jak w miedzy czasie cena zostanie zwiekszona. Zadzwonilem na infolinie, pani mnie poinformowala ze tak sie dzieje tylko w przypadku tanich linii lotniczych. W moim przypadku chodzilo o Aeroflot ,wiec pani powiedziala ze cene mam zagwarantowana w chwili rezerwacji. Podalem jej o ktory lot mi chodzi i powiedziala ze termin platnosci mam do wtorku do godz. 17 ( byla niedziela). Odpowiadalo mi to wiec zrobilem rezerwacje.Dostalem na maila potwierdzenie z cena. Wszystko bylo ok. Zeby sie upewnic zadzwonilem jeszcze raz na infolinie , tym razem inna pani poinformowala mnie ze termin mam ale do poniedzialku do 17. W poniedzialek o 16 chcialem zrobic przelew , ale jeszcze raz zadzwonilem na infolinie zeby sie upewnic. Tym razem pani powiedziala ze termin mam do godziny 17 , ale cena jest o 600 zl wieksza i ona rozumie ze na potwierdzeniu rezerwacji mam mniejsza cene , ale ona nic na to nie poradzi.... Zrezygnowalem.
    Nikt mnie wczesniej nie poinformowal, zadzwoniono by do mnie pewnie wtedy gdybym dokonal juz wplaty i zadano by doplaty.
  • jobi 17.09.13, 17:39
    Ale o tym co wiem, to oni to mają w regulaminie, że nie moga ci zagwarantować ceny.

    Ja na nich nie narzekam. Zostałam dobrze i szybko obsłużona.
    Kilka tygodni poo zakupie biletu okazało się, że linie lotnicze zmieniły godzinę odlotu i miła pani zadzwoniła do mnie, poinformowała i zapytała się czy mi to pasuje, bo jesli nie, to zwracają pieniądze, albo moga mi poszukać innego połaczenia.
    I ja osobiście wolę porozmawiać z konsultantem, bo szybciej mi wyszukują połączenia, niż przeglądanie wszystkich opcji w wyszukiwarce.

    A co do zmian cen, to ostatnio próbowałam zarezerwować bilet na lufthansie, i przez czas wpisywania danych potrzebych do biletu cena biletu podskoczyła o 400zł. Więc to się może zdarzyć wszędzie.
    --
    I'm in the loop with LEWWWP
  • Gość: TED IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.09.13, 19:54
    To czemu pani na infolinie poinformowala mnie ze cene mam zagwarantowana taka jak przy rezerwacji , a zmiana ceny po rezerwacji dotyczy tylko tanich linii lotniczych?
    Wiadomo ze cena moze podskoczyc w czasie wpisywania danych , ale ja juz dostalem potwierdzenie na maila z cena.
    Wczesniej dokonywalem rezerwacji na fru i lataj i nie mialem zadnych problemow. U nich zawsze dzwoniono do mnie po dokonanej rezerwacji informowano ze sprawdza czy dana rezerwacja jest aktualna i po kilku minutach oddzwaniali ze jest wszystko ok.
    Na esky nie zadzwoniono do mnie nawet jak cena sie zmienila . Po przeczytaniu wielu opinii okazuje sie ze u nich jest norma, a dzwonia dopiero jak wplaci sie kase i informuja ze cena wzrosla i nalezy dokonac doplaty.
    Tu jest tez sporo negatywnych opinii
    www.forum-turystyczne.pl/q/fo_id,61949,,,esky_co_o_tym_biurze_wiecie.html
  • Gość: doblo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.12.13, 19:34
    na reklamach śa ogłoszenia loty od 18 złotych ,klikasz w to i okazuje sie ze w takiej cenie nie ma zadnego lotu,ale jest np lot do rzymu za 72 złote,klimam na niego i okazuje sie ze jednak ten lot nie kosztuje 72 tylko 92 zł plus ubespieczenie i opłaty za rezerwacje,moim zdaniem jest to totalny przekret ze strony tych lini
  • jobi 17.12.13, 22:17
    No wiesz, jak masz loty od 18 zł, to 72 zł się mieszczą w tej granicy.
    Tak dla zabawy sobie poszukałam i znalazłam lot z Gdańska do Oslo, tam i z powrotem za 38 zł. A jak brałam w jedną stronę to mi wyszło 19 zł.
    Jak są promocje, to ty sie musisz dopasować do tej promocji, a nie oni do ciebie.
    Nikt ci nie każe brać ubezpieczenia, dopłacać za bagaże itp.
    --
    I'm in the loop with LEWWWP
  • Gość: qwerty IP: *.internetia.net.pl 19.01.14, 17:05
    lepiej kupić bilet na str przewoźnika niż na esky, taniej jest, bo esky dolicza opłatę 70zeta.. której nie ma na stronie przewoźnika, więc 70zeta jesteś w plecy..
  • Gość: Tomasz IP: *.internetia.net.pl 02.04.14, 10:41
    Treść postu jest niedostępna.
  • zestiaa 16.11.18, 07:39
    Ja zawsze rezerwuje tanie bilety na stronie httр://jetrаdar.pl U nich zawsze znajdę loty wszystkich regularnych linii i tanich linii lotniczych, przez co nie muszę sprawdzać wielu stron.
  • Gość: Michal IP: *.30.32.115.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 15.04.14, 12:13
    Treść postu jest niedostępna.
  • Gość: Ewa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.05.14, 17:13
    Stanowczo odradzam. Zarezerwowałam za ich pośrednictwem hotel w Budapeszcie. Po przyjeździe na miejsce okazało się, że żadnej rezerwacji nie ma i być nie mogło bo hotel na długi weekend ma od dawna pełne obłożenie. Pieniądze z karty pobrali, przesłali potwierdzenie rezerwacji, fakturę, vaucher - tylko miejsc dla 4 osób zapomnieli zarezerwować. Wysłałam reklamację z żądaniem zwrotu kosztów i zapłaty odszkodowania. Ciekawe kiedy odzyskam swoje pieniądze.
    Ewa
  • perszeron36 20.10.16, 23:54
    Zastanawiam się nad pozwem, czy ktoś już wytoczył im proces?
  • jakanu 28.05.14, 09:37
    Kupowałem raz bilety w esky.pl. Miałem kłopot z płatnością na stronie linii Condor i musiałem skorzystać z jakiegoś pośrednika. Oczywiście musiałem zapłacić prowizję (kilkadziesiąt zł/osoby), ale z usług esky.pl byłem zadowolony.
    Potem okazało się, że problem z bezpośrednim zakupem (na condor.com) był spowodowany limitem jednorazowej transakcji na karcie do 5000 zł a rezerwowane bilety były powyżej tej kwoty i dlatego nie przyjmowało mi płatności :)

    --
    supertanielatanie.pl
  • Gość: raf IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.14, 22:37
    Treść postu jest niedostępna.
  • mgma 13.09.14, 15:05
    Tak, tak... tjasne...ylko ze Esky.pl nie ma zadnego biura w Poznaniu
  • jamalaa 06.01.15, 17:34
    Witam. Zachęcony przez znajomych i rodzinę, oraz dobrymi opiniami w internecie, zdecydowałem się skorzystać z usług esky.pl. Muszę niestety przyznać, że pomimo iż lot jeszcze się nie odbył, to już jestem bardzo rozczarowany, głównie niekompetencją pracowników i domniemanymi "procedurami" firmy. W dniu wczorajszym (05-01) zarezerwowałem bilet do Bejrutu na 07 stycznia, oraz zapłaciłem za niego kartą kredytową mojego ojca. W dniu dzisiejszym otrzymałem telefon od pani Agaty Kowalskiej, która mnie poinformowała, iż płatność nie została przyjęta, rzekomo z winy karty kredytowej lub innego, bliżej nieokreślonego powodu po stronie banku, natomiast nie chciała udostępnić mi potwierdzenia odrzucenia karty. Przemiła (z głosu) pani Agata powiadomiła mnie, iż jedynym wyjściem jest wykonanie przelewu lub wysłanie skanu karty kredytowej (WTH?!?!) i dowodu osobistego płatnika. Na moje oko, absurdem jest żądanie skanu karty kredytowej, niezależnie od tego jaka to jest korporacja, urząd, czy firma. W połączeniu ze skanem dowodu osobistego, tworzy to idealny zestaw do zrobienia kogoś w bambuko. I niespecjalnie mi się widzi, aby taki zestaw wisiał sobie w skrzynce odbiorczej jakiejś pani z korpo. Brakowało tylko prośby o kopię REGONU, NIPU i haseł do kont bankowych…
    Kontynuując rozmowę z panią Agatą wydusiłem z niej jakąś kolejną bzdurę, iż takie są procedury linii lotniczych (AirSerbia) zwłaszcza w przypadkach NIETYPOWYCH NAZWISK, NIETYPOWYCH TRAS i tak BLISKICH TERMINÓW WYLOTU. Nazywam się Abou-Ali Jamal i jestem regularnym Polakiem urodzonym w Warszawie, regularnie mieszkającym w Polsce, choć pochodzenia libańskiego, co nie powinno powodować traktowania mnie, jakbym był potencjalnym terrorystą. Rozumiem, że Pani Agata oczekuje, iż do Libanu będą latać tylko Kowalscy i Nowakowie, bo co mamy zrozumieć poprzez Nietypowego Abou-Ali lecącego do Nietypowego Bejrutu?!
    Wiele razy zdarzało mi się latać tego samego dnia, płacąc kartą kredytową tego samego dnia i nikt nigdy czegoś takiego mi nie powiedział. Tłumaczenie, że jest to procedura serbskich linii lotniczych jest co najmniej śmieszna, a na pewno nieprawdziwa, zwłaszcza, że właśnie te linie co chwilę wysyłają mi maile reklamując tanie loty do Libanu i nie sądzę, żeby w ten sposób odstraszali sobie klientów. Po nędznych tłumaczeniach, wyszła pani Agacie słoma z butów, która( w swoim lub w nieswoim imieniu) pokazała piękny obraz zaściankowości i rasizmu.
    Połączenie mieszaniny tłumaczeń o bankach, kradzionych kartach kredytowych, bliskich terminach wylotów, terminologii typu „tępa pani z call-center” z limitem 256 słów, paplaniny o procedurach i nietypowości mojej osoby i mojej destynacji, stworzyło ten oto przepiękny wywód oraz prze-niechęć do eSky.
    Zamiast wymyślać co chwilę nowe powody, nie łatwiej powiedzieć wprost, że szef jest nacjonalistą nienawidzący ciapatych? Byłoby zarówno łatwiej mi, jak i tej pani.
    W dwóch słowach: nigdy więcej!
  • chuckn.orris 19.01.15, 21:51
    Witam. Od kilku lat mieszkam i pracuję za granicą. Kilka razy korzystałem usług esky i nigdy nie miałem żadnych problemów co do ich obsługi-mogę powiedzieć że jest na wysokim poziomie. Z reguły rezerwacje zakładam sobie sam i sam je opłacam od razu, no chyba, że mam jakieś dodatkowe pytanie lub usługę to wtedy się kontaktuje z call center.
    Ostatnimi czasy czytam te komentarze niektórych ludzi tu się wypowiadających, i mam wrażenie, że ich "ułomność i niezdarność życiowa" to jakaś choroba postępująca! W dodatku zarażająca innych. Oczywiście, że zdarzają się jakieś mniejsze lub większe nieporozumienia, ale to Wy ludzie je wymyślacie i je tworzycie! Potem te "chore" komentarze, ten zły, tamten niedobry..itp itd. Wszyscy "be" tylko z wami jest wszystko dobrze, a może czas najwyższy spojrzeć na siebie?? Czytam ten wpis Jamala.../pewnie ten tego milionera z ulicy/, który jak twierdzi jest :"regularnym Polakiem urodzonym w Warszawie, regularnie mieszkającym w Polsce, choć pochodzenia libańskiego..."??? regularny Polak jak twierdzisz, nie ma na imię Jamal..to pierwsza kwestia! Kolejna to sytuacja, która Cie spotkała - człowieku-używasz tu danych osobowych pewnego konsultanta esky , który pewnie nie życzył by sobie aby je upowszechniać, tym bardziej że nie masz na to jego zgody i jest to złamanie prawa o ustawie danych osobowych i ochronie tożsamości!-To , że masz ochotę pisać jak masz na imię i nazwisko nie upoważnia Cie "ciapachu" do używania danych drugiej osoby! Nawet przestępcy w tym kraju mają tylko imię i pierwszą literkę nazwiska ! Sam w swoim wpisanie nazywasz się terrorrystą, ciapatym,..i kto wie co jeszcze! A co-tak jest? Jeśli nie masz problemu z swoim nazwiskiem , kartą kredytową, paszportem to dlaczego nie kupujesz bezpośrednio w liniach lotniczych??? -ta kwestia mnie nurtuje!? nie wiesz???....Bo pewnie wszędzie indziej też inni tak pomyślą o Tobie kiedy będziesz się posługiwał nie swoją a "taty" karta kredytową!!!! Założę się że pewnie nie w jednych liniach lotniczych kiedy "ktoś" o libańskich danych osobowych zakłada rezerwację , to pierwsze co sprawdzają , czy nie jesteś "fraud"!
    W miejscu gdzie mieszkam "nacjonalistów nienawidzący ciapatych" jak sam tak twierdzisz jest mnóstwo !!! A to dlatego, że sami na to przez lata zapracowaliście i taka jest prawda!
    Masz pretensje , że pani żądała od ciebie skanu karty, a nie bałeś się jak podawałeś tych samych danych łącznie z zabezpieczeniami karty do wykupu biletu??? Zdecyduj się! albo powierzasz te dane albo nie, a potem wylewasz na kogoś pomyje...a wy to potraficie czego jesteś przykładem.
    Proponuje wyjechać na stałe do Bejrutu i nie wracać , bo tu "wszyscy i wszędzie" będą cię robili w "bambuko". Tam u was przynajmniej jest kultura i brak rasowości na tle etnicznymi i religijnym.
  • ptasia77 29.01.15, 22:17
    Ja do esky trafiłem defakto przez portal autokarowy w którym zawsze kupuje bilety. Zauważyłem, że mają w swojej ofercie również loty. Po założeniu rezerwacji otrzymałem numer konta do wpłaty i zrobiłem ją w IPKO, bilet otrzymałem dosłownie za 2 godziny. W przypadku autokarów nie doliczają żadnych prowizji cena jest ostateczna. Jeśli chodzi o loty cena jest wyższa o prowizję. Przykro mi mówić ale autokarem na trasie Katowice - Krefeld kupiłem bilet za 99,00 PLN. Przy zakupie lotu z Katowic do Dusseldorfu zapłaciłem 1000zł i lot trwał 4 godziny z jedną przesiadka. Także nie zawsze samolot to dobry pomysł... osobiscie pomimo upierdliwości trasy jaką sie muszę przemieszczac wybieram dalej zakupy na www.biletyautokarowe.pl i tyle a jak musze być szybciej to kupują tam lot.
  • joan-nask 28.03.15, 14:10
    O biurze e-SKY.pl nie mogę nic dobrego niestety powiedzieć.Kupiłam 4 bilety do Rzymu z Lublina i z powrotem samolotowe.Wpłatę ponad 4 tysięcy złotych zrobiłam 12.01.2105.L.inia Carpatair odwołała loty i do dzisiaj nie otrzymałam zwortu pieniędzy za usługę której nie wykonano.Odpowiedzi firmy na temat oddania pieniędzy za bilety są nijakie . Joanna
  • joan-nask 28.03.15, 14:13
    joan-nask napisała:

    > O biurze e-SKY.pl nie mogę nic dobrego niestety powiedzieć.Kupiłam 4 bilety do
    > Rzymu z Lublina i z powrotem samolotowe.Wpłatę ponad 4 tysięcy złotych zrobiłam
    > 12.01.2015.L.inia Carpatair odwołała loty i do dzisiaj nie otrzymałam zwortu p
    > ieniędzy za usługę której nie wykonano.Odpowiedzi firmy na temat oddania pienię
    > dzy za bilety są nijakie . Joanna
  • perszeron36 20.10.16, 23:59
    Witam, czy otrzymała Pani zwrot kasy?
  • joan-nask 28.03.15, 14:19
    Oczywiście wpłatę zrobiłam 12.01.2015 roku.joanna
  • przedszkolakireszta 28.05.15, 10:56
    Abou-Ali - to nie jest nazwisko typowego polskiego turysty... próby wyłudzenia kradzionymi kartami zdarzają się codziennie - najczęściej ktoś w ostatniej chwili chce kupić bilet lotniczy, karta kradziona, lot jutro - poleci - nie ma go i szukaj wiatru w polu a... zbesztana przez pana " korpo" płaci i ma kłopoty.... ale łatwo jest nazwać kobietę która robi co do niej należy tępą dzidą .. WSTYD
  • mrogun 05.06.16, 21:10
    Jestem bardzo rozczarowana obsługą esky- zakupilam dla 2 osób bilety z bagazem rejestrowanym , zapłacilam za bagaż . Lot z Salonik do Warszawy. Na lotnisku okazło sie ze firma e-sky nie zapłacila za bagaż. Musialam zapłacic 60 euro mimo iż zaplacilam juz wxczesniej firmie e-sky. Złozylam reklamację i dostalam odpowiedz , ze firma nie zna przyczyna obciazenia nas kwota 60 euro za bagaż. Tak to wyglada, żenada.
  • milomi26 28.07.15, 11:22
    Witam,
    rezerwowałam w tym roku hotel za pośrednictwem esky.pl. Ma ktoś jakieś doświadczenia z nimi w tym temacie? nie chciałabym, aby na miejscu okazało sie, że w hotelu nic nie wiedzą:/
  • karmel82 28.03.16, 17:58
    ja również się podpinam po pytanie odnośnie esky.. zastanawiają mnie te komentarze: wczasyna6.pl/esky nie wiem czy to prawda,a włos się jerzy na glowie jak to sie czyta. czy jest ktos kto juz korzystał z ich opferty i jest w stanie powiedziec czy te szokujace informacje to prawda?
  • 111qwerty111 29.07.16, 18:18
    czy korzystaliście z trulybestdeals.eu ???
  • perszeron36 20.10.16, 23:57
    Witam,
    szukam poszkodowanych, którym firma eSky nie zwróciła kasy za anulowaną rezerwację. A jeszcze lepiej jak nie poinformowali o niej, tak jak było w moim przypadku. Szykuję pozew.
  • tlusta 02.11.16, 13:35
    Witam, ja jestem taką osobą mój mail a.tluszczak@gmail.com, zapraszam, od czerwca do teraz nie otrzymałam zwrotu różnicy w cenie za zakup nowych biletow, tamte z e sky były anulowane lotybez poinformowania mnie o tym).
  • anitagubin 03.11.16, 20:10
    Witam!
    Ja również nie otrzymałam zwrotu.
  • tlusta 02.11.16, 13:42
    absolutnie odradzam korzystanie z usług tej firmy, w czerwcu tego roku zostałam na lotnisku w Berlinie z plecakiem, a mojego lotu nie było, firma oczywiście nie poinformowała mnie o tym, kazali kupic nowe bilety za swoją kasę, lot powrotny rownież był anulowany. od czerwca do dzisiaj tj 2 listopad nie otrzymałam zwrotu róznicy w cenie za zakup nowych biletów, a odzyskanie za same bilety pieniędzy trwało 4 miesiące.
  • heavyrain 29.12.16, 11:51
    odgrzewany wątek ale uważam, że najlepsza strona z hotelami to traviboo.com a bilety lotnicze najlepiej kupować na oficjalnych stronach przewoźników. Pozdrawiam!
  • meksyk1402 13.02.17, 04:03
    odradzam zakupy w ESKY, jestem kolejna poszkodowana osoba, raz już zrobili mnie w bambuko, gdzie po przyjeździe do hotelu we Frankfrurcie okazało się, ze chciano nam wcisnąć jakiś tzw pokoj dziure bez okien, taka raczej sluzbowke dla personelu na chwile drzemki, ile było telefonow do esky, uslyszalysmy tylko,ze ..im przykro, olali nas, ale ja sobie poradziłam tez z opornym na wiedze i wspolprace recepcjonista, i dostalysmy pokoj jak było w ofercie, ale ile zachodu i nerwow? jeszcze potem były było pytanie ze strony hotelu czy nam to odpowiada? jakby laske zrobili, do tego, na miejscu okazało się, ze hotel zada niebotycznych kwot za rozne rzeczy, o oktorych tez nie było mowy w esky, a ja roblam zakup przez esky a nie hotel, trzeba było wszystko ukryte napisac w ofercie, to bym kupila przez innego pośrednika, to jeden problem...jakies ok 2 mies temu kupiłam doczytując wszystko , hotel w Dubaju, czytam zawsze wszystko po kilka razy, była wyrazna kwota do zaplaty i nic więcej, w momencie i chwili, godzinie gdy dokonałam rezewracji ( bezzwrotna) , ok bezzwrotna. ale po otrzymaniu potwierdzenia z esky, bylam lekko w szoku, były tam wyszczególnione jakies kwoty, rzekomo zawierające się już w cenie pokoju ale mi to jakos podpadalo, od razu tel do esky i pytam co jest grane? konsultant potwierdzil ze nic więcej nie zaplace a te dziwne kwoty zawierają się w cenie, ale poprosiłam by sprawdzil i dopytal bo to wg mnie jakiś przekręt i jeśli okaze się e mam racje, to od razu mowie ,ze nie jade i anuluje, od razu, a nie ze zwloka, miał mi odpowiedzieć najpierw w ciągu pol godz, potem godzina, trzy i w końcu cos przyszlo następnego dnia po południu, lakoniczna odp ze mam racje, to już moje zdanie , ale wlasnie ,ze dolicza jeszcze tysiąc złotych na okraglo mowiac w hotelu, to pisałam w nimi wiele, co trzea i jak trzeba, nie chcą anulować odpisując lakonicznie, ze kwota bezzwrotna, aaa dodam,ze dostałam potwierdzenie z hotelu gdzie jest wyraźnie napisane po ang,ze te kwoty faktycznie do do zaplacenia na miejscu, za te 1000 zl to można kupic obiady/posiłki na 10 dni dla dwóch osob, sa miejsca gdzie można zjeść smacznie i nie syfiasto za 10euro na osobe i syto, oraz 100eu jak kogos stać, to moja sprawa jak ustalam wydatki, ale z doświadczenia wiem, ze to jest i było możliwe na miejscu, nie chcą anulować tego zakupu, głupkowato się wymiksowuja, jedna z tzw konsultantek nazwala mnie jakos tam brzydko, szybciutko jej to przeszlo przez usta, za co zostałam przeproszona, bo odsłuchano rozmowe, ale nie odsłuchano lub udaja,ze powiedziałam o przekręcie i mojej natychmiastowej rezygnajcji, jeśli to prawda, a prawda jest oczywista, przekręt..nie odpisują, olewają, nie poczuwają się do winy, napisałam w jednm z maili, o tym frankfurcie i ze chciałam dac im i sobie szanse na kolejny zakup, ale to tez mieli gdzies, osobiście odradzam, nigdy już nic przez esky, poza tym napisałam,ze już mi się odechcialo przez nich jechać do Dubaju i bilety lotnicze tez maja anulować, za które z góry zaplacilam, do tego w ogole się nie odnieśli, po prostu chciałam mieć z nimi całkowity spokoj a nie szukac czegos, bo sa loty, nie pierwszy raz robie podobne rezerwacje ale z nimi to droga przez meke i czekaja na tzw zmeczenie przeciwnika, na razie nie mam zdrowia na dalsze utarczki ale sprawa zostanie zgloszona bo sa ewidentne podstawy do moich roszczeń (tak to nazywają). nie można się po ludzku i honorowo przyznać do " bledu" , przekrętu, niech klient zostanie sam sobie. na razie mam jeden pomysl, jak to bezpośrednio z hotelem rozwiazac choć oni mogą mnie odeslac do esky a esky nie chce wziąć odpowiedzialności, w sumie co to hotel obchodzi a ja wyjde na nieodpowiedzialna w tym hotelu, takie brudy zostają, i będzie znow cos z stylu kombinujace Polaczki. odradzam, nie sa kompetnentni w większości, doputuja o to co maja już w bazie, udaja ze nie ma z kim gadac, albo przerwa na bulke, albo już nikogo nie ma i inne cuda wianki, nagle nikogo nie ma, wszyscy znikają w każdym momencie, gdy dzwoniłam, akurat takie zmiany mieli, ale nazywalo się to później " checia' pomocy. długo można by pisać ale leca w kulki. bilety lotnicze na przyszlosc rezerowac bezposr na stronach przewoźnika, teraz jest wiele możliwości, ja chciałam już wszstko zalatwic i kupic w esky, i teraz jest tylko problem. OSZUSCI i nie ja pierwsza , wiele osob może nie pisze tu czy gdzies w necie bo sobie odpuścili, ja im nie odpuszczę.
  • konsultant.esky_2017 06.04.17, 20:55
    Dzień dobry, otrzymaliśmy reklamację związaną z nie przekazaniem informacji o opłatach dodatkowych doliczanych do ceny voucheru (podatek miejski itp.). Informacja ta była jednak widoczna podczas procesu rezerwacji, jak również nasz Konsultant wysłał na Pani adres mailowy wiadomość z wyszczególnieniem opłat. Pierwsze wyjaśnienie zostało wysłane 20 stycznia 2017. Ponadto nasz Partner, booking.com 13.02 wysłał do Pani informację o braku autoryzacji karty. Hotel poprosił o podanie alternatywnej karty. W związku z brakiem Pani reakcji, hotel bezkosztowo anulował rezerwację w dniu 16 lutego 2017 r. W przypadku dowolnych pytań, proszę o kontakt bezpośredni, zapewniam, że jeśli pozostają dowolne niejasności, wszystko wyjaśnimy - info@esky.pl
  • konsultant.esky_2017 06.04.17, 20:56
    Dzień dobry, otrzymaliśmy reklamację związaną z nie przekazaniem informacji o opłatach dodatkowych doliczanych do ceny voucheru (podatek miejski itp.). Informacja ta była jednak widoczna podczas procesu rezerwacji, jak również nasz Konsultant wysłał na Pani adres mailowy wiadomość z wyszczególnieniem opłat. Pierwsze wyjaśnienie zostało wysłane 20 stycznia 2017. Ponadto nasz Partner, booking.com 13.02 wysłał do Pani informację o braku autoryzacji karty. Hotel poprosił o podanie alternatywnej karty. W związku z brakiem Pani reakcji, hotel bezkosztowo anulował rezerwację w dniu 16 lutego 2017 r. W przypadku dowolnych pytań, proszę o kontakt bezpośredni, zapewniam, że wszystko wyjaśnimy - info@esky.pl.
  • masz111 27.02.17, 21:15
    Stanowczo odradzam. System wyludza pieniadze. Na stronie pojawia sie komunikat o bledzie i koniecznosci powrotu na poprzednia strone. Klient pozostaje z wrazeniem ze nie doszlo do transakcji a tymczasem firma sciaga pieniadze. O bledzie w godzinach wieczornych nie sposob poinformowac firmy przez telefon kontaktowy gdyz nie dziala on poznym wieczorem.
    Wiele razy kupowalam rozne uslugo przez internet a eSky jest pierwszym serwisem ktory mnie oszukal.
  • odrzuconareklamacja.pl 16.05.17, 09:53
    Witam

    Opinie i ESKY.PL różne.
    Jak już uda się zarezerwować, proszę pamiętać, że w przypadku gdy lot będzie opóźniony lub odwołany przysługuje od przewoźnika odszkodowania do 600 EUR.
    Więcej informacji znajdziesz tutaj:
    odszkodowania-loty.pl
    Na stronie baza lotów opóźnionych i odwołanych, FAQ i inne pożyteczne informacje w temacie.

    Łukasz
  • marco.1969 27.12.17, 17:42
    jestem bardzo niezadowolony z uslug esky.pl mialem wylot 26,12,2017 z Brukseli do Kijowa mimo zapewnien z ich strony o odprawie i karcie pokladowej najpozniej 8godz. przed wylotem niedostalem niczego za odprawe musialem zaplacic poraz kolejny na lotnisku .Dzwoniac z reklamacja nikt nic niewie. NIEPOLECAM to kpina z klientow
  • niewysoka 18.09.18, 16:20
    Odradzam korzystanie z usług eSky - naciąganie, drobne oszustwa, niemożność dodzwonienia się do biura. Naprawdę lepiej kupować bilety bezpośrednio od danej linii, a nie użerać się tym słupem.
  • esky.pl 20.09.18, 19:18
    niewysoka napisała:

    > Odradzam korzystanie z usług eSky - naciąganie, drobne oszustwa, niemożność dod
    > zwonienia się do biura. Naprawdę lepiej kupować bilety bezpośrednio od danej li
    > nii, a nie użerać się tym słupem.

    Dzień dobry,
    Jest nam przykro widząc taką opinię. Prosimy Panią o dokładne opisanie swojej niedogodności w mailowej wiadomości, w tytule podając swój nick z forum. Wiadomość proszę skierować na adres: info@esky.pl. Zajmiemy się tematem priorytetowo.
    Pozdrawiamy,

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka