• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Ostrzeżenie: salon Agata Meble Wrocław Bielany Dodaj do ulubionych

  • 11.10.11, 10:37
    Jeśli tylko macie możliwość, OMIJAJCIE Z DALEKA.

    1. Obsługa - totalny brak kompetencji. Więcej dowiesz się z kartki doczepionej do mebla, niż od Pań, które tam pracują. Totalnie nie mają pojęcia co sprzedają, stojąc obok mebla potrafią twierdzić, że nie ma go na stanie. Otwierając szafkę w lewo, mówią, że otwiera się w prawo. Drewna od płyty nie odróżnią.

    2. Zamówienie - droga przez mękę. Rodzice (płacący) kupując meble dla mnie (odbierającego), zniszczyli system. Nie przewidzieli w Agacie, że osoba zamawiająca może nie być osobą odbierającą. Nie mieli pojęcia jak wypełnić dokumenty, 3 telefony do centrali, 50 min. wypełniania zamówienia (1 kartka A4), a i tak przy odbiorze musiałem tłumaczyć, że naprawdę odbieram te meble za zgodą zamawiającego i to moi rodzice. Tragedia...

    3. Po zamówieniu - mają cię gdzieś, dosłownie. Obiecali 2 tygodnie czasu realizacji, jak pod koniec trzeciego tygodnia zadzwoniłem zapytać, pani stwierdziła, że od dwóch tygodni już meble u nich stoją ("właśnie miałam dzwonić!"), ale łóżko jest uszkodzone, a szafki nie dojechały. Następny tydzień czekania, telefon ("już jadą, już jadą"), nic. Następny tydzień, dzwonię ("miałam dzwonić! taka zarobiona jestem..."). W końcu dotarły (piąty tydzień). O jakimkolwiek rabacie z tytułu opóźnienia zapomnij, w umowie jest zapis o jakimś 0,2% od kwoty ZADATKU, u nas wyszło to chyba z 60gr dziennie ("no taką umowę państwo podpisaliście, sami jesteście sobie winni!" - usłyszałem), a finalnie i tak tego nie odliczyli (meble zamówiliśmy za ponad 3000zł, więc wiele by nie stracili).

    Podsumowując: jakość obsługi klienta zerowa (nie dzwonią, kłamią), czas dostawy ekstremalnie długi, umowy skonstruowane tak, żebyś nie miał żadnych praw, a i tak obowiązują tylko klienta, a nie sklep. Same meble ciężko ocenić (cud to nie jest), bo dopiero kilka dni stoją.

    Ja będę omijał szerokim łukiem sklep Agata Meble we Wrocławiu na Bielanach i Wam wszystkim też radzę.
    Zaawansowany formularz
    • Gość: gosc IP: *.k.pl 14.05.13, 22:50
      Witam, właśnie jestem po zakupie łóżka z materacem w salonie Agata Meble Bielany Wrocławskie i dzielę niedolę z poprzednikiem wpisu (co prawda wpis dość stary ale obsługa w salonie nie uległa zmianie). Łóżko miało być 19 kwietnia (piątek), brak informacji z salonu, ale myślę mają opóźnienie więc pewnie na początku tygodnia zadzwonią. Rozwaliliśmy stare łóżko coby zrobić miejsce na wniesienie i montaż nowego i śpimy na materacu na podłodze. Mija kilka dni i cisza. Potem się okazało, że jakaś inwentaryzacja w sklepie, salon zamkniety, nie wiadomo o co chodzi. Jak już byli dostępni to nikt nic nie wie. Oczywiście samemu trzeba było się dowiadywać o zamówienie bo pracownik nie raczył zadzwonić do swojego klienta z informacją o opóźniającej się dostawie z winy producenta. Czegokolwiek dowiedziałem się dopiero 7 maja, że jest opóźnienie w produkcji i materac będzie może 10 maja. Nareszcie 13 maja poinformowano mnie, że materac jest od soboty w sklepie ale nikt nie umie go wprowadzić na magazyn żeby go sprzedać...nowy system wdrożyli bez przeszkolenia pracowników i potrzebują jeszcze ze trzy dni żeby go wprowadzić na magazyn. Żenada taka, że aż w dołku ściska! No ale jednak tego 13 maja okazało się że jednak jakaś bystra jedna była jak woda w kiblu i materac jest na magazynie, można iść i w końcu zapłacić... no to 14 zapłaciłem. Transport i montaż dopiero po kolejnych dwóch dniach udało się zamówić, ale żeby nie było za łatwo muszę wziąć wolny dzień w pracy żeby czekać najpierw na dowiezienie łózka i materaca a potem na kolejną ekipę żeby przyjechała w innych godzinach i to zmontowała. zatem MOŻE 16 maja będę spać w nowym łóżku, po miesiącu spędzonym na materacu na podłodze...Omijajcie szerokim łukiem salon Meble Agata bo jeden wielki brak kompetencji wśród obsługi i ignorowanie totalne klienta, który nie małe pieniądze płaci za ich meble. A swoją drogą o ciekawe czy to co przywiozą będzie tym co kupiłem....
      • 17.05.13, 10:04
        Witam serdecznie w imieniu firmy Agata Meble,

        Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Mamy nadzieje, że towar zostanie Panu dostarczony jutro bez żadnych opóźnień. W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt poprzez formularz na stronie www.agatameble.pl/firma/kontakt.

        Pozdrawiam,
        eRzecznik Agata Meble
        • Gość: No cóż IP: *.19.199.109.static.rdi.pl 07.03.14, 18:53
          Dużo się pisze o firmie Agata Meble, raczej niezbyt przychylnie. Może warto zainteresować się ofertą innych sprzedawców i producentów, mniej znanych, wielu z nich ma kompleksową ofertę jak na przykład Solpol-Meble
      • Gość: Mila IP: 193.239.62.* 07.11.14, 11:28
        Dlatego ja kupuję w Studiu Prostych Form.
    • Gość: moni IP: *.opera-mini.net 15.10.14, 11:49
      bzdury wypisuja,pozdrawiam klient agata meble
      • 23.10.14, 19:45
        Ja też jestem bardzo zadowolona z usług salonu. Miesiąc temu kupiłam meblościankę, którą mięli na stanie we Wrocławiu. Szafa do kompletu musiała zostać sprowadzona od producenta. Teoretycznie mieliśmy czekać do 6 tygodni, ale przemiła Pani załatwiła sprawę sprawnie i szybko, szafa przyjechała od producenta po 4 dniach i została dostarczona z mebloscianką dzień później.

        --
        They gave me a Labrador Retriever cause other Angels were busy
        I don't need to fight to prove I'am right, and I don't need to be forgiven
        • 05.11.14, 13:03
          Ja problemów z tym salonem jakoś nigdy nie miałam, a nie raz kupowałam tam meble.
        • 26.06.15, 16:26
          Ja tez ostrzegam przed fatalna obsluga z salonu mebel Agata na Bielanach Wroclawskich a zwlaszcza przed usluga transport I montazu. Montazysci uszkodzili kontener montowanego biurka I teraz sklep uchyla sie od odpowiedzialnosci. Zniszczenia nie wpisalam w formularz, gdyz kontenerek byl schowany ale zadzwonilam 30 min po montazu i zarzucono mi, iz jest to usterka mechaniczna w trakcie uzytkowania... Ponadto Panowie byli niemili, zostawili balagan, obili nowo pomalowane sciany i odmowili wyniesienia kartonow, gdyz sie spieszyli. Drogo i okropna obsluga klienta. Najgorsze doswiadczenie podaczas tego remontu... Nie polecam
          • 26.06.15, 18:39
            Macie klawy DOMAR we Wrocku ......
    • Gość: Kaska IP: *.146.64.72.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 12.12.15, 12:04
      Dlatego też ja nie decyduje się na kupowanie mebli w supermarketach ale zamawiam meble na zamówienie robione na wymiar pod moje potrzeby. Ostatnio kuchnie kupiłam dzięki kuchnie Molto i byłam i nadal jestem bardzo zadowolona z ich usług. Szybko, sprawnie i w dobrej cenie no i jakość na lata
      • 23.12.15, 10:29
        Nie mam pojęcia jesli chodzi o salon Agata Meble ponieważ nigdy stamtąd nie zamawiałam , natomiast moge powiedzieć , że tak jak poprzedniczka zamawiałam meble z firmy Molto . póki co jestem bardzo zadowolona . będziemy też z tej firmy zamawiać kuchnie do firmy w której pracuje , ma być remont w naszej pracowniczej kuchni, to tez szefowa właśnie chce wziąć i zamówić kuchnie molto
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.