• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

Ostrzeżenie: salon Agata Meble Wrocław Bielany

  • 11.10.11, 10:37
    Jeśli tylko macie możliwość, OMIJAJCIE Z DALEKA.

    1. Obsługa - totalny brak kompetencji. Więcej dowiesz się z kartki doczepionej do mebla, niż od Pań, które tam pracują. Totalnie nie mają pojęcia co sprzedają, stojąc obok mebla potrafią twierdzić, że nie ma go na stanie. Otwierając szafkę w lewo, mówią, że otwiera się w prawo. Drewna od płyty nie odróżnią.

    2. Zamówienie - droga przez mękę. Rodzice (płacący) kupując meble dla mnie (odbierającego), zniszczyli system. Nie przewidzieli w Agacie, że osoba zamawiająca może nie być osobą odbierającą. Nie mieli pojęcia jak wypełnić dokumenty, 3 telefony do centrali, 50 min. wypełniania zamówienia (1 kartka A4), a i tak przy odbiorze musiałem tłumaczyć, że naprawdę odbieram te meble za zgodą zamawiającego i to moi rodzice. Tragedia...

    3. Po zamówieniu - mają cię gdzieś, dosłownie. Obiecali 2 tygodnie czasu realizacji, jak pod koniec trzeciego tygodnia zadzwoniłem zapytać, pani stwierdziła, że od dwóch tygodni już meble u nich stoją ("właśnie miałam dzwonić!"), ale łóżko jest uszkodzone, a szafki nie dojechały. Następny tydzień czekania, telefon ("już jadą, już jadą"), nic. Następny tydzień, dzwonię ("miałam dzwonić! taka zarobiona jestem..."). W końcu dotarły (piąty tydzień). O jakimkolwiek rabacie z tytułu opóźnienia zapomnij, w umowie jest zapis o jakimś 0,2% od kwoty ZADATKU, u nas wyszło to chyba z 60gr dziennie ("no taką umowę państwo podpisaliście, sami jesteście sobie winni!" - usłyszałem), a finalnie i tak tego nie odliczyli (meble zamówiliśmy za ponad 3000zł, więc wiele by nie stracili).

    Podsumowując: jakość obsługi klienta zerowa (nie dzwonią, kłamią), czas dostawy ekstremalnie długi, umowy skonstruowane tak, żebyś nie miał żadnych praw, a i tak obowiązują tylko klienta, a nie sklep. Same meble ciężko ocenić (cud to nie jest), bo dopiero kilka dni stoją.

    Ja będę omijał szerokim łukiem sklep Agata Meble we Wrocławiu na Bielanach i Wam wszystkim też radzę.
    Edytor zaawansowany
    • Gość: gosc IP: *.k.pl 14.05.13, 22:50
      Witam, właśnie jestem po zakupie łóżka z materacem w salonie Agata Meble Bielany Wrocławskie i dzielę niedolę z poprzednikiem wpisu (co prawda wpis dość stary ale obsługa w salonie nie uległa zmianie). Łóżko miało być 19 kwietnia (piątek), brak informacji z salonu, ale myślę mają opóźnienie więc pewnie na początku tygodnia zadzwonią. Rozwaliliśmy stare łóżko coby zrobić miejsce na wniesienie i montaż nowego i śpimy na materacu na podłodze. Mija kilka dni i cisza. Potem się okazało, że jakaś inwentaryzacja w sklepie, salon zamkniety, nie wiadomo o co chodzi. Jak już byli dostępni to nikt nic nie wie. Oczywiście samemu trzeba było się dowiadywać o zamówienie bo pracownik nie raczył zadzwonić do swojego klienta z informacją o opóźniającej się dostawie z winy producenta. Czegokolwiek dowiedziałem się dopiero 7 maja, że jest opóźnienie w produkcji i materac będzie może 10 maja. Nareszcie 13 maja poinformowano mnie, że materac jest od soboty w sklepie ale nikt nie umie go wprowadzić na magazyn żeby go sprzedać...nowy system wdrożyli bez przeszkolenia pracowników i potrzebują jeszcze ze trzy dni żeby go wprowadzić na magazyn. Żenada taka, że aż w dołku ściska! No ale jednak tego 13 maja okazało się że jednak jakaś bystra jedna była jak woda w kiblu i materac jest na magazynie, można iść i w końcu zapłacić... no to 14 zapłaciłem. Transport i montaż dopiero po kolejnych dwóch dniach udało się zamówić, ale żeby nie było za łatwo muszę wziąć wolny dzień w pracy żeby czekać najpierw na dowiezienie łózka i materaca a potem na kolejną ekipę żeby przyjechała w innych godzinach i to zmontowała. zatem MOŻE 16 maja będę spać w nowym łóżku, po miesiącu spędzonym na materacu na podłodze...Omijajcie szerokim łukiem salon Meble Agata bo jeden wielki brak kompetencji wśród obsługi i ignorowanie totalne klienta, który nie małe pieniądze płaci za ich meble. A swoją drogą o ciekawe czy to co przywiozą będzie tym co kupiłem....
      • 17.05.13, 10:04
        Witam serdecznie w imieniu firmy Agata Meble,

        Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Mamy nadzieje, że towar zostanie Panu dostarczony jutro bez żadnych opóźnień. W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt poprzez formularz na stronie www.agatameble.pl/firma/kontakt.

        Pozdrawiam,
        eRzecznik Agata Meble
        • Gość: No cóż IP: *.19.199.109.static.rdi.pl 07.03.14, 18:53
          Dużo się pisze o firmie Agata Meble, raczej niezbyt przychylnie. Może warto zainteresować się ofertą innych sprzedawców i producentów, mniej znanych, wielu z nich ma kompleksową ofertę jak na przykład Solpol-Meble
      • Gość: Mila IP: 193.239.62.* 07.11.14, 11:28
        Dlatego ja kupuję w Studiu Prostych Form.
    • Gość: moni IP: *.opera-mini.net 15.10.14, 11:49
      bzdury wypisuja,pozdrawiam klient agata meble
      • 23.10.14, 19:45
        Ja też jestem bardzo zadowolona z usług salonu. Miesiąc temu kupiłam meblościankę, którą mięli na stanie we Wrocławiu. Szafa do kompletu musiała zostać sprowadzona od producenta. Teoretycznie mieliśmy czekać do 6 tygodni, ale przemiła Pani załatwiła sprawę sprawnie i szybko, szafa przyjechała od producenta po 4 dniach i została dostarczona z mebloscianką dzień później.

        --
        They gave me a Labrador Retriever cause other Angels were busy
        I don't need to fight to prove I'am right, and I don't need to be forgiven
        • 05.11.14, 13:03
          Ja problemów z tym salonem jakoś nigdy nie miałam, a nie raz kupowałam tam meble.
        • 26.06.15, 16:26
          Ja tez ostrzegam przed fatalna obsluga z salonu mebel Agata na Bielanach Wroclawskich a zwlaszcza przed usluga transport I montazu. Montazysci uszkodzili kontener montowanego biurka I teraz sklep uchyla sie od odpowiedzialnosci. Zniszczenia nie wpisalam w formularz, gdyz kontenerek byl schowany ale zadzwonilam 30 min po montazu i zarzucono mi, iz jest to usterka mechaniczna w trakcie uzytkowania... Ponadto Panowie byli niemili, zostawili balagan, obili nowo pomalowane sciany i odmowili wyniesienia kartonow, gdyz sie spieszyli. Drogo i okropna obsluga klienta. Najgorsze doswiadczenie podaczas tego remontu... Nie polecam
          • 26.06.15, 18:39
            Macie klawy DOMAR we Wrocku ......
    • Gość: Kaska IP: *.146.64.72.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 12.12.15, 12:04
      Dlatego też ja nie decyduje się na kupowanie mebli w supermarketach ale zamawiam meble na zamówienie robione na wymiar pod moje potrzeby. Ostatnio kuchnie kupiłam dzięki kuchnie Molto i byłam i nadal jestem bardzo zadowolona z ich usług. Szybko, sprawnie i w dobrej cenie no i jakość na lata
      • 23.12.15, 10:29
        Nie mam pojęcia jesli chodzi o salon Agata Meble ponieważ nigdy stamtąd nie zamawiałam , natomiast moge powiedzieć , że tak jak poprzedniczka zamawiałam meble z firmy Molto . póki co jestem bardzo zadowolona . będziemy też z tej firmy zamawiać kuchnie do firmy w której pracuje , ma być remont w naszej pracowniczej kuchni, to tez szefowa właśnie chce wziąć i zamówić kuchnie molto
    • 23.04.16, 15:56
      A ja jestem zadowolona z salonu Agata w Bielanach. Pracownicy są dla mnie zawsze uprzejmi, ale nie przesadnie - mogę przejść się po sklepie i spokojnie zastanowić. Nasze meble dostarczono terminowo, panowie błyskawicznie je rozpakowali. Później zadzwoniono z ankietą satysfakcji klienta. Fajne jest to, że w Agacie można kupić dużo polskich rzeczy, a niektóre kanapy są dostępne w różnych kolorach. Jestem zadowolona.
      • 05.10.16, 22:18
        Co to znaczy mogę przejść się po sklepie i spokojnie zastanowić??????????
        To na to trzeba mieć specjalne zezwolenie przez pracowników.
    • 01.10.16, 13:38
      A ja czekam , moja gehenna ze sklepem AGATA dopiero się zaczęła a trwa zaledwie od 1,5 miesiąca , chyba będzie bardzo ciekawie . Wszyściuteńko opiszę w terminie późniejszym .
      • 11.10.16, 10:26
        Ja narazie czekam 2 miesiace na kanape. Juz nawet tam nie dzwonie, bo dowiaduje sie zawsze ze bedzie za tydzien, góra dwa. Napisałem skarge, ale nikt nie odpowiedział. Olewka do kwadratu.
        To jest szkoła życia, która mowi: Meble Agata omijaj z daleka.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.