Dodaj do ulubionych

Ulica Purkyniego bardziej dla rowerzystów niż k...

07.11.12, 22:30
Jasne, jeszcze bardziej ograniczcie ruch dla samochodów. Dziś przez centrum jechałem godzine przez korki. Dutkiewicz i jego banda nieudaczników niedługo doprowdzą do całkowitego paraliżu komunikacyjnego. Linie komunikacji likwidują, ruch samochodów ograniczają. Obwodnica śrudmiejska to prowiorka ze światłami co 500m. Jak mam za takie coś płacić podatki na Wrocław, to ja dziękuje, zmieniam miejsce i życzę powodzenia panom z UM, podatki pójdą gdzie indziej. Pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • zakop_ukryj 07.11.12, 22:58
    Szkoda pięknej, historycznej ulicy ułożonej z kostki. Takie szlaki, jak ten pomiędzy Parkiem Słowackiego i budynkiem Muzeum Narodowym powinno się zachowywać jako perły. Kostka mogłaby być przełożona, ruch samochodowy ograniczony (obniżony tonaż, dopuszczalna prędkość), uatrakcyjniając ruch pieszy od rynku w kierunku Muzeum, Urzędu Wojewódzkiego.
  • Gość: jk IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.11.12, 23:10
    jest tanszy sposob na wyeliminowanie ruchu z wro-wystarczy na ulicy gdzie cioty z ratusza chca eliminacji samochodow postawic znak zakazu ruchu.z reszta ta swoja debilna polityke uprawiaja od dawna zamalowujac jezdnie.efekt;tam gdzie nie bylo korkow teraz sa,a komunikacja zbiorowa jak stala tak stoi
  • Gość: benek IP: *.e-wro.net.pl 08.11.12, 07:08
    > jest tanszy sposob na wyeliminowanie ruchu z wro-wystarczy
    Coś cię wali.
    Ruch to się usuwa ze starówki a w mieście wystarczy ograniczyć i uspokoić.

    > na ulicy gdzie cioty
    > z ratusza chca eliminacji samochodow
    Matołku ale to cioty z Ratusza ( z Nowego Targu) robią remont tej ulicy dla siebie aby mieć gdzie parkować.
    Chcieli parking pod Nowym targiem na 800 aut rezerwacją dla UM na 300 aut ale nie wyszło więc chcą parkować na Purkyniego.

    > postawic znak zakazu ruchu.z reszta ta sw
    > oja debilna polityke uprawiaja od dawna zamalowujac jezdnie.efekt;tam gdzie nie
    > bylo korkow teraz sa,a komunikacja zbiorowa jak stala tak stoi
    Chyba ćpałeś albo się schlałeś.
    Moze to automaniactwo zakotłowało ci w mózgu ?
    Korki zawsze były i zawsze będą.
    Jakby nie było korków to by ludzie kupili więcej aut i korki by wróciły.
    Na korki najlepszym lekarstwem są same korki.

  • tbernard 08.11.12, 13:19
    A na ból głowy gilotyna.
  • polujacy_na_kaczki 08.11.12, 04:13
    zakop_ukryj napisał:

    > Szkoda pięknej, historycznej ulicy ułożonej z kostki.
    A cóż takiego pięknego i wspaniałego jest w starej kostce brukowej? Czy w gdy gdzieś w XIII-XIV wieku dzisiejszą Szewską pokrywano brukiem to też ktoś płakał, że niszczona jest piękna, stara ulica z rozmiękłego błota? Rozumiem szacunek dla zabytków, ale bez przesady. Ten szacunek nie może ograniczać rozwoju.
    > Takie szlaki, jak ten pom
    > iędzy Parkiem Słowackiego i budynkiem Muzeum Narodowym powinno się zachowywać j
    > ako perły.
    A jakie tam perły? Ciemny park, ruiny bastionu, czy może auta parkujące niezgodnie z przepisami na całym chodniku?
    > Kostka mogłaby być przełożona, ruch samochodowy ograniczony (obniżon
    > y tonaż, dopuszczalna prędkość),
    Oczywiście wszyscy kierowcy do nowych zakazów by się dostosowali. Jak zawsze.
    > uatrakcyjniając ruch pieszy od rynku w kierunku Muzeum, Urzędu Wojewódzkiego.
    Tak też zrobiono. Przy okazji uatrakcyjniając ruch rowerowy. Ale tylko teoretycznie. Ludzie zwykle wybierają te drogi, które prowadzą ich szybko do celu. A Purkyniego to typowa boczna uliczka, nie należy do głównego ciągu komunikacyjnego. W pewnym sensie nie prowadzi donikąd (tzn. prowadzi do muzeum i Panoramy Racławickiej, ale znikąd, bo na Purkyniego nie ma przystanków, najbliższe na Dominikańskim i Szewskiej)
  • Gość: benek IP: *.e-wro.net.pl 08.11.12, 07:25
    > > Szkoda pięknej, historycznej ulicy ułożonej z kostki.
    > A cóż takiego pięknego i wspaniałego jest w starej kostce brukowej? Czy w gdy g
    > dzieś w XIII-XIV wieku dzisiejszą Szewską pokrywano brukiem to też ktoś płakał,
    > że niszczona jest piękna, stara ulica z rozmiękłego błota? Rozumiem szacunek d
    > la zabytków, ale bez przesady. Ten szacunek nie może ograniczać rozwoju.
    Nazywasz rozwojem wpychanie do centrum coraz większej ilości aut ?
    Wiesz po co Szwedzi odkupują od nas kostkę ?
    To była reprezentacyjna ulica Wrocławia.Za Niemca nie bez powodu nazywała się "Szeroka".


    > > Takie szlaki, jak ten pom
    > > iędzy Parkiem Słowackiego i budynkiem Muzeum Narodowym powinno się zachow
    > ywać j
    > > ako perły.
    > A jakie tam perły? Ciemny park,
    Sameś ciemny

    >ruiny bastionu,
    Ruiny przeszły remont

    > czy może auta parkujące niezgod
    > nie z przepisami na całym chodniku?
    W ramach rozwoju przybyło aut wiec próbują wjechać do parku.
    Czy ty jako osoba widząca szkody jakie robi nadmiar aut rozumiesz ze to dla kierowców remontują ulicę aby zrobić dodatkowych 70 miejsc parkingowych?
    Jak będzie za mało to się w przyszłości trochę wykarczuje pak bo przecież kto dziś w dobie internetu chodzi do parków a rozwoju nie wolno hamować.
    Nie bądź lemingiem.Magistraccy dali pieniądze bo muszą parkować blisko UM.


    > > Kostka mogłaby być przełożona, ruch samochodowy ograniczony (obniżon
    > > y tonaż, dopuszczalna prędkość),
    > Oczywiście wszyscy kierowcy do nowych zakazów by się dostosowali. Jak zawsze.
    Da się na głupocie kierowców zarobić na spłatę długu miasta.


    > > uatrakcyjniając ruch pieszy od rynku w kierunku Muzeum, Urzędu Wojewódzki
    > ego.
    > Tak też zrobiono. Przy okazji uatrakcyjniając ruch rowerowy.
    Ścieżka przez park jest tak zrobiona ze wszyscy się gubią.
    Zakazali objazdu Muzeum Narodowego i wpuścili rowery pod górkę naokoło przez kłądkę


    > Ale tylko teoretyc
    > znie. Ludzie zwykle wybierają te drogi, które prowadzą ich szybko do celu. A Pu
    > rkyniego to typowa boczna uliczka, nie należy do głównego ciągu komunikacyjnego
    Racja to wielki parking

    > . W pewnym sensie nie prowadzi donikąd (tzn. prowadzi do muzeum i Panoramy Racł
    > awickiej, ale znikąd, bo na Purkyniego nie ma przystanków, najbliższe na Domini
    > kańskim i Szewskiej)
    Nic się nie zmieni.Tyle samo aut co jeździ dziś będzie jeździć w przyszłości.
    Dodatkowe miejsca parkingowe tylko zwiększą ruch.
    To będzie taki park dla zmotoryzowanych.






  • polujacy_na_kaczki 08.11.12, 09:31
    Gość portalu: benek napisał(a):

    > Nazywasz rozwojem wpychanie do centrum coraz większej ilości aut ?
    Ale ta przebudowa to właśnie wypchnięcie aut (ulica zostanie zwężona przez drogę dla rowerów)
    > Wiesz po co Szwedzi odkupują od nas kostkę ?
    A wiesz po co Wrocław przed kongresem w 1997 odkupował kostkę od innych miast? Bo remontował Rynek. Bo kostka na Rynek się nadaje. I na deptaki (pod warunkiem, że zostanie równo położona). Bo ładnie wygląda, ale jest nieprawdopodobnie wręcz niepraktyczna. Przed wojną popularna, ze względu na wysokie ceny nawierzchni bitumicznych. Ale już jest PO wojnie. Prawie 60. lat po wojnie.
    > To była reprezentacyjna ulica Wrocławia.Za Niemca nie bez powodu nazywała się "
    > Szeroka".
    "Za Niemca" na mojej ulicy był folwark. To co, trzeba zburzyć blok, w którym mieszkam i odbudować stodołę? W Twoim zdaniu kluczowe jest słowo BYŁA. Purkyniego to jedna z wielu ulic, które kompletnie straciły na znaczeniu po wybudowaniu W-Z'ki.
    > Sameś ciemny
    Ależ cięta riposta. I jak doskonale merytorycznie przygotowana.
    >
    > Ruiny przeszły remont
    Teraz to wyremontowane ruiny.

    > W ramach rozwoju przybyło aut wiec próbują wjechać do parku.
    > Czy ty jako osoba widząca szkody jakie robi nadmiar aut rozumiesz ze to dla kie
    > rowców remontują ulicę aby zrobić dodatkowych 70 miejsc parkingowych?
    Jeszcze raz przypomnę: ulica zostanie zwężona o szerokość drogi dla rowerów. Czyli o prawie jeden pas ruchu.
    > Jak będzie za mało to się w przyszłości trochę wykarczuje pak
    Nie przesadzasz trochę? Ja wiem, że władze miejskie miewają durne pomysły, ale zabytkowego (choć zapuszczonego) parku nie ruszą.
    > Nie bądź lemingiem.Magistraccy dali pieniądze bo muszą parkować blisko UM.
    1. Kto jest lemingiem? Ja, bo mam WŁASNE zdanie, czy Ty, powtarzając za ciemną masą czytelników nacjonalistycznego fanzinu i radia nazi-klechy z Torunia jak mantrę lub zaklęcie zdanie "jesteś lemingiem"?
    2. "Magistraccy" nie muszą parkować kilometr od ratusza, skoro mają prawo (jako jedynie, nie licząc dostawców i SM) jeździć po Rynku.
    > Da się na głupocie kierowców zarobić na spłatę długu miasta.
    Mieszkam przy jednokierunkowej ulicy. Przynajmniej tak twierdzą znaki. Bo wielu kierowców jeździ pod prąd. Myślisz, że ci kierowcy dostosują się do innych zakazów?
    > Ścieżka przez park jest tak zrobiona ze wszyscy się gubią.
    Prawie wszyscy. Ja się nie gubię.
    > Zakazali objazdu Muzeum Narodowego i wpuścili rowery pod górkę naokoło przez kł
    > ądkę
    To przez brak miejsca na drogę dla rowerów przy muzeum. Ale za to jest piękna trasa wzdłuż nadodrzańskiego bulwaru.
    > Racja to wielki parking
    Wszystkie boczne uliczki we Wrocławiu zamieniają się w parkingi. Bo Straż Miejska pilnuje tylko zakazów parkowania, a nie parkowania w prawidłowy sposób.
    > Nic się nie zmieni.Tyle samo aut co jeździ dziś będzie jeździć w przyszłości.
    Ale nie więcej
    > Dodatkowe miejsca parkingowe tylko zwiększą ruch.
    Nie sądzę.
    > To będzie taki park dla zmotoryzowanych.
    Gdzieś te samochody trzeba upchnąć. Ale może dzięki parkingom przestaną omijać estakady.
  • Gość: fagas IP: *.internetia.net.pl 08.11.12, 10:38
    > la kie
    > > rowców remontują ulicę aby zrobić dodatkowych 70 miejsc parkingowych?
    > Jeszcze raz przypomnę: ulica zostanie zwężona o szerokość drogi dla rowerów. Cz
    > yli o prawie jeden pas ruchu.
    Tam nie będzie żadnej drogi dla rowerów (C-13), a ciąg pieszo-rowerowy oznaczony znakiem C-13/C-16 z kreseczką pionową..

    Z tego co pamiętam z przeglądania PLANÓW przebudowy, to jezdnia nie będzie aż tak drastycznie zwężona. Jak zawsze po remoncie pieszym zmniejszono trochę chodnika. A niby czyim kosztem powstały zatoczki parkingowe?

    > > Jak będzie za mało to się w przyszłości trochę wykarczuje pak
    > Nie przesadzasz trochę? Ja wiem, że władze miejskie miewają durne pomysły, ale
    > zabytkowego (choć zapuszczonego) parku nie ruszą.
    Park przy ASP przez długi czas był parkingiem, bo (kto?) nie chciał ponownie odtworzyć słupków blokujących wjazd. Dopiero po gazetowych artykułach ...
    Plac przy kościółku, obok szkoły już został zaadaptowany na parking ze szlabanami! Po drugiej stronie kościółka,a też widziałem zaparkowane samochody OSOBOWE na początku parku.

    > > Zakazali objazdu Muzeum Narodowego i wpuścili rowery pod górkę naokoło pr
    > zez kł
    > > ądkę
    > To przez brak miejsca na drogę dla rowerów przy muzeum.
    Ale dla autostradę dla samochodów to znaleźli miejsce, tylko na rowerki nie starczyło.
    >Ale za to jest piękna trasa wzdłuż nadodrzańskiego bulwaru.
    Piekna? Dziurawa, ziemnobłotna, kostkowa i trzeba się schylać by gałęzią nie oberwać.


  • polujacy_na_kaczki 08.11.12, 16:22
    Gość portalu: fagas napisał(a):

    > Tam nie będzie żadnej drogi dla rowerów (C-13), a ciąg pieszo-rowerowy oznaczon
    > y znakiem C-13/C-16 z kreseczką pionową..
    Jak z pionową (a nie poziomą) kreseczką, to niewielka różnica. Choć znów władze miasta wybierają najtańsze i najgorsze rozwiązanie.
    > Park przy ASP przez długi czas był parkingiem, bo (kto?) nie chciał ponownie od
    > tworzyć słupków blokujących wjazd. Dopiero po gazetowych artykułach ...
    > Plac przy kościółku, obok szkoły już został zaadaptowany na parking ze szlaban
    > ami! Po drugiej stronie kościółka,a też widziałem zaparkowane samochody OSOBOWE
    > na początku parku.
    Bo Straż Miejska pilnuje tylko okolic Rynku. Dalej od niego można parkować jak się chce i gdzie się chce.
    >
    > Ale dla autostradę dla samochodów to znaleźli miejsce, tylko na rowerki nie sta
    > rczyło.
    Bo obecne władze miasta myślą głównie o samochodach. Niemniej czasem zdarza się, że zachowują się jak magistrat XXI-go wieku i rozumieją, że jedynym sposobem na zmniejszenie korków jest zamykanie ulic dla samochodów. Szkoda tylko, że takiego pomysłu miasto oficjalnie się wycofało (pod naciskiem kierowców, którzy dawno już przyrośli do siedzeń swoich puszek)
    > Piekna? Dziurawa, ziemnobłotna, kostkowa i trzeba się schylać by gałęzią nie ob
    > erwać.
    Mnie się podoba. Jedno z piękniejszych miejsc we Wrocławiu.
    >
    >
  • Gość: fagas IP: *.internetia.net.pl 08.11.12, 18:49
    > > y znakiem C-13/C-16 z kreseczką pionową..
    > Jak z pionową (a nie poziomą) kreseczką, to niewielka różnica. Choć znów władze
    > miasta wybierają najtańsze i najgorsze rozwiązanie.

    Jest bardzo istotna różnica. Rozporządzenie szczegółowe o znakach i sygnałach, orzecznictwo sądowe mówi jasno. Z kreseczką pionową jest droga pieszo-rowerowa, na której na mocy PoRD rowerzysta musi ustępować pierwszeństwa pieszemu na każdej części, również na części rowerowej.


    > > Piekna? Dziurawa, ziemnobłotna, kostkowa i trzeba się schylać by gałęzią
    > nie ob
    > > erwać.
    > Mnie się podoba. Jedno z piękniejszych miejsc we Wrocławiu.
    A pupcia nie protestuje? To może więcej powtórzeń?
  • polujacy_na_kaczki 10.11.12, 20:11
    gość portalu: fagas napisał(a):

    > Jest bardzo istotna różnica. Rozporządzenie szczegółowe o znakach i sygnałach,
    > orzecznictwo sądowe mówi jasno. Z kreseczką pionową jest droga pieszo-rowerowa,
    > na której na mocy PoRD rowerzysta musi ustępować pierwszeństwa pieszemu na każ
    > dej części, również na części rowerowej.
    >
    Ta "pionowa kreseczka" rozdziela ruch pieszych od rowerowego (ale nie zakazuje wchodzenia na pas dla rowerów)

    > A pupcia nie protestuje? To może więcej powtórzeń?
    Dobre opony, właściwe ciśnienie powietrza i ewentualne amortyzatory (te niekoniecznie) i jest ok.
  • Gość: benek IP: *.e-wro.net.pl 08.11.12, 16:11
    > > To była reprezentacyjna ulica Wrocławia.Za Niemca nie bez powodu nazywała
    > się "
    > > Szeroka".
    > "Za Niemca" na mojej ulicy był folwark. To co, trzeba zburzyć blok, w którym mi
    > eszkam i odbudować stodołę?
    Ty chyba nie rozumiesz czym się rożni reprezentacyjna ulica w centrum miasta od stodoły.
    Park , Rejencja (muzeum) , Urząd Wojewódzki , Most Lessinga , promenada , Wzgórze Polskie z przedwojennym Pomnikiem.
    Na to poszła kasa aby nie była to droga przejazdowa ani parking a wizytówka miasta.

    >W Twoim zdaniu kluczowe jest słowo BYŁA.
    A co zginęło na tej ulicy ?
    Dalej jest piękna i szeroka z ładną kostka.
    tramwaj ju z tam nie jeździ.
    Dalej jest Muzeum Narodowe. UW, droga na Ostrów jako spacerniak, dalej jest piękny park dodatkowo Panorama Racławicka do której przyjeżdżają miliony .
    Wybudowano hotel, wyremontowani bastion.
    Zrobiono zatokę Gondoli. jest Akademia Sztuk pięknych .
    To miejsce powinno żyć a parking tam tylko dla zwiedzających a nie mieszkańców czy urzędasów.
    Już napsuli prowadząc drogę krajową przez Most Pokoju i likwidując przejścia dla pieszych z obu stron Odry co przerwało promenady nadrzeczne.
    Jest jeszcze promenada Staromiejska wzdłuż fosy, która w to meijsce prowadzi ludzi.
    Po kiego tam parking ?
    Nie można zaparkować obok w Galerii Dominikańskiej na czas spaceru ?


    >Purkyniego
    > to jedna z wielu ulic, które kompletnie straciły na znaczeniu po wybudowaniu W
    > -Z'ki.
    To atut a nie wada. Zabrano auta i można było ulicie przywracać turystom.



    > > Sameś ciemny
    > Ależ cięta riposta. I jak doskonale merytorycznie przygotowana.
    ODpowiedź na argument "ciemny park"
    własnei tam jeżdże dlatego ze ciemny.
    Inne parki tak przetrzebili z krzewów że ptaki pouciekały.
    troche brak atrakcji w okolicy.
    Pisałem o przegrodzeniu naturalnych tras spacerowych w poprzek mostu Pokoju.
    Zapuszczenie przez lata Wzgórza Polskiego. Kiedyś była tam muszla.
    Zawalone autami wszystkie chodniki przy ASP .
    Teraz wykopki na Nowym targu ,
    utrata roli handlowej ulicy Piaskowej i Hali Targowej.
    Remont Mostów Młyńskich.
    Ludzie przestali chodzić tam piechotą bo niezłe kółko trzeba zrobić raz wokół Odry a dwa wokół pl.Społecznego.
    Malutki bar w szalecie pod wzgórzem to za mała atrakcja.
    Nie każdy che płynąc kajakiem.
    Tam potrzeba pomysłów .
    Wielki bulwar Xawerego Dunikowskiego niewykorzystany. Teren między UW i Odrą również.
    Przecież tam powinny stać bary a ludzi powinni chodzić wzdłuż Odry.
    A tymczasem za UW jest wielkie błocko rozjedzone przez auta urzędników wiec ludzie przestali tam zaglądać.
    A szkoda bo jest tam mała przystań i można by zrobić przystanek tramwaju wodnego.
    Kiedyś Muzeum Narodowe i telekomunikacji przyciągało ludzi darmowym wstępem i licznymi wystawami.
    Park był bardzo ukwiecony.
    Prężnie działało Muzeum Architektury.


    > > Ruiny przeszły remont
    > Teraz to wyremontowane ruiny.
    I potrzebny pomysł na np nocne imprezy światło i dźwięk .
    Na szczycie wzgórza powinna być restauracja letnia.
    Statek powinien wozić na Ostrów i z powrotem.

    > > W ramach rozwoju przybyło aut wiec próbują wjechać do parku.
    > > Czy ty jako osoba widząca szkody jakie robi nadmiar aut rozumiesz ze to d
    > la kie
    > > rowców remontują ulicę aby zrobić dodatkowych 70 miejsc parkingowych?
    > Jeszcze raz przypomnę: ulica zostanie zwężona o szerokość drogi dla rowerów.
    Dla tak szerokiej ulicy nawet nie zauważą braku tych 2 metrów.
    Lepiej policz ile zabiorą zatoczki parkingowe.

    >Cz
    > yli o prawie jeden pas ruchu.
    A po co tam kilka pasów ruchu ?

    > > Jak będzie za mało to się w przyszłości trochę wykarczuje pak
    > Nie przesadzasz trochę?
    Nie .
    Chcesz zdjęcia innych parków do których ściągnięto ludzi budując zatoczki a jak się zapełniły to auta zaczęły wjeżdżać na trawniki ?
    Służę zdjęciami z parku Wschodniego, Południowego i Szczytnickiego.
    Tam są potrzebne miejsca tylko dla autobusów. Wywalić połowę urzędniczych aut sprzed Urz.Wojewódzkiego i tam zrobić ogólnodostępny parking.
    Ulica przed Muzeum Narodowym powinna być pusta, bo auta oszpecą ten piękny zakątek.


    >Ja wiem, że władze miejskie miewają durne pomysły, ale
    > zabytkowego (choć zapuszczonego) parku nie ruszą.
    Wystarczy że pozwolą parkować naokoło np między Pocztą Główną a parkiem.
    Na Purkyniego większość aut to urzędnicze a właściciele udają głupa ze nie wiedzą, że tam jest zakaz parkowania.


    > > Nie bądź lemingiem.Magistraccy dali pieniądze bo muszą parkować blisko UM
    > .
    > 1. Kto jest lemingiem? Ja, bo mam WŁASNE zdanie, czy Ty, powtarzając za ciemną
    > masą czytelników nacjonalistycznego fanzinu i radia nazi-klechy z Torunia jak m
    > antrę lub zaklęcie zdanie "jesteś lemingiem"?
    Nie słucham ojca Rydzyka ale wiem kiedy wymyślono projekt przebudowy Purkyniego 9 gdy nie wyszły pertraktacje o parking na 800 aut pod magistratem) .
    Przeczytak artykuł jeszcze raz iz astanó sie jakie elementy tam uspokoją ruch i co sie zmieni,
    Nic , przybedzie aut bo zrobią legalne parkowanie które dziś jest niedozwolone.
    Ścieżka ?
    Psu na bodę. tam dziś już jest ścieżka tylko źle oznaczona.
    Wystarczy wywalić auta z chodników za zakazem i wyrównać chodniki.
    Może za szybko czytałem lae tam nie ma żadnych elementów do uspokajania ruchu.
    Aut tam było mało wiec zwężenie ulicy niczego nie zmieni.
    Połowę miejsc zajmą studenci ASP a drugą połowę urzędnicy.
    Trochę miejsc zarezerwuje hotel.

    > 2. "Magistraccy" nie muszą parkować kilometr od ratusza, skoro mają prawo (jako
    > jedynie, nie licząc dostawców i SM) jeździć po Rynku.
    Nie chodzi o ratusz tylko UM przy Purkyniego (pl.Nowy Targ)
    Chcieli pod Nowym targiem 300 miejsc ale tam cały parking ma 300 miejsc


    > > Da się na głupocie kierowców zarobić na spłatę długu miasta.
    > Mieszkam przy jednokierunkowej ulicy. Przynajmniej tak twierdzą znaki. Bo wielu
    > kierowców jeździ pod prąd. Myślisz, że ci kierowcy dostosują się do innych zak
    > azów?
    SM może zarobić przynajmniej na siebie.
    U ans jest przyzwolenie na łamanie przepisów a karze się tylko za wybrane np jak juz wózkiem po chodniku nie przejedziesz.

    > > Ścieżka przez park jest tak zrobiona ze wszyscy się gubią.
    > Prawie wszyscy. Ja się nie gubię.
    Idę o zakład że nie znasz przebiegu ddr przez park.
    Co innego na mapie a co innego an znakach.


    > > Zakazali objazdu Muzeum Narodowego i wpuścili rowery pod górkę naokoło pr
    > zez kł
    > > ądkę
    > To przez brak miejsca na drogę dla rowerów przy muzeum.
    Znam węższe miejsca gdzie jest ddrip np przy każdej wiacie przystankowej.
    Przy muzeum było zwężenie przez drzewo ale drzewo wyłamało chyba w 2005 roku i Niedawno zakaz jazdy rowerem został osunięty bo te 30 m da się jechać za pieszymi zamiast nadkładać 200-300 m drogi naokoło

    > Ale za to jest piękna t
    > rasa wzdłuż nadodrzańskiego bulwaru.
    I tak ci co jechali z Pd na Pn i odwrotnie jechali na wschód od Muzeum ulewając zakaz.



    > > Racja to wielki parking
    > Wszystkie boczne uliczki we Wrocławiu zamieniają się w parkingi. Bo Straż Miejs
    > ka pilnuje tylko zakazów parkowania, a nie parkowania w prawidłowy sposób.
    > > Nic się nie zmieni.Tyle samo aut co jeździ dziś będzie jeździć w przyszło
    > ści.
    > Ale nie więcej
    Więcej o tyle ze ludzie będą wiedzieli ze tam są zatoczki i naiwnie będą tam jeździć myśląc że czeka na nich wolne miejsce.

    > > Dodatkowe miejsca parkingowe tylko zwiększą ruch.
    > Nie sądzę.
    Pożyjemy zobaczymy.
    Dziś każdy wie, że tam nie wolno parkować a w przyszłości będą szukali parku z parkingiem.
    Zrobiłbym tam parking z ograniczeniem do 2 godzin to urzędnicy by się wynieśli .
    Nawet jak będzie to płatny parking to urzędnicy załatwią sobie abonament.


    > > To będzie taki park dla zmotoryzowanych.
    > Gdzieś te samochody trzeba
  • Gość: benek IP: *.e-wro.net.pl 08.11.12, 07:00
    > Szkoda pięknej, historycznej ulicy ułożonej z kostki. Takie szlaki, jak ten pom
    > iędzy Parkiem Słowackiego i budynkiem Muzeum Narodowym powinno się zachowywać j
    > ako perły. Kostka mogłaby być przełożona, ruch samochodowy ograniczony (obniżon
    > y tonaż, dopuszczalna prędkość), uatrakcyjniając ruch pieszy od rynku w kierunk
    > u Muzeum, Urzędu Wojewódzkiego.

    Zapomnij.
    Musimy płacić frycowe za stadion i będziemy je płacić przez 25 lat.
    Robią zatoczki do parkowania 70 aut, robią asfalcik , zabierają rowerzystów z jezdni.
    A tymczasem kierowcy nie rozumieją ile korzystają .

  • zgrozazgroza 07.11.12, 23:13
    Znowu redaktor się wysilił i z tego wszystkiego zapomniał o orzeczeniu. Również nie wytłumaczył kto to jest ten Miasto.
    Co do kolejnego pomysłu- podpowiem zadając pytanie: gdzie nie ma ulic bo są niepotrzebne?
    Oczywiście zapraszamy do zwiedzania Panoramy i Muzeum turystów z całego świata- niech tylko wezmą rowery.
    Przypomnę również, że tego typu zmiany uchwala się na forum Rady Miasta- to taka forma demokracji.
  • Gość: z IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.11.12, 09:36
    Już widzę ten "kocioł" na Purkyniego, gdy nie będzie można wydostać się stamtąd inaczej jak zawracając. I teraz jest tam młyn, szczególnie z autokarami. A rzeczony parking pewnie będą od bladego świtu okupować miejscy, w końcu na Nowy Targ to z Purkyniego dwa kroki...
    Typowy debilizm nawiedzonych urzędasów, ot i wszystko. Trzeba pogonić nieudacznika Dutkiewicza z jego armią darmozjadów.
  • kaziuniek-is-one 07.11.12, 23:30
    "Obecnie wielu kierowców ulicą Purkyniego omija korki na pl. Społecznym", więc jak im zablokujemy, to nie będą omijać ... I tu zagadka dla urzędników.
    1. Korek się zmniejszy.
    2. Korek się zwiększy.

    Za prawidłową odpowiedź Rada Miasta nagrodzi zwycięzcę zwolnieniem z pracy.

    --------------------------------
    Wrocław dla mieszkańców?
    www.youtube.com/watch?v=Gw-jJHmYFJk
  • Gość: fagas IP: *.internetia.net.pl 08.11.12, 09:22
    > "Obecnie wielu kierowców ulicą Purkyniego omija korki na pl. Społecznym", więc
    > jak im zablokujemy, to nie będą omijać ... I tu zagadka dla urzędników.
    > 1. Korek się zmniejszy.
    > 2. Korek się zwiększy.
    >
    > Za prawidłową odpowiedź Rada Miasta nagrodzi zwycięzcę zwolnieniem z pracy.

    Na mocy naukowo udowodnionego paradoksu Braessa, odpowiedź nr.1 jest prawidłowa.
    www.tnn.pl/k_675_m_3.html
    Odpowiedź nr.2 jest na poziomie myślowym z pod budki z piwem.
  • qwerfvcxzasd 07.11.12, 23:44
    "Uspokoimy w ten sposób ruch samochodowy, a ulica zmieni się z przejazdowej w dojazdową - "
    Moze ktoś w końcu my uspokoimy tych uspokajaczy. Jakieś referendum? Trzeba wywalić te ekipę
  • Gość: w IP: 217.8.185.* 07.11.12, 23:47
    wiesz pusty mózgu że im więcej rowerzystów tym mniejsze korki? potrafisz mysleć czy chcialbys zeby caly wroclaw wyasfaltowali zebys mogl jezdzic calymi dniami bez korkow?
  • Gość: gosc IP: *.internetia.net.pl 08.11.12, 00:02
    To sobie jezdz 35 km codziennie do pracy rowerkiem, szczegolnie zima z dostarczeniem i odebraniem dzieci do i ze szkoly. Chyba ze jestes z tych parujacych inaczej, co to posredniak co miesiac odwiedzaja, a ja niestety musze utrzymywac twoja marna egzystencje z moich podatkow. Jesli tak, to gratuluje "udanego" zycia.
  • polujacy_na_kaczki 08.11.12, 04:18
    Gość portalu: gosc napisał(a):

    > To sobie jezdz 35 km codziennie do pracy rowerkiem, szczegolnie zima z dostarcz
    > eniem i odebraniem dzieci do i ze szkoly. Chyba ze jestes z tych parujacych ina
    > czej, co to posredniak co miesiac odwiedzaja, a ja niestety musze utrzymywac tw
    > oja marna egzystencje z moich podatkow. Jesli tak, to gratuluje "udanego" zycia
    > .
    To już do pracy autobusem nie można? Albo tramwajem? A dzieci, przepraszam, to na drugim końcu Wrocławia do szkoły chodzą? Czy takie nieporadne i trzech ulic samodzielnie nie przejdą? Ludzie, przestańcie się tymi dziećmi tłumaczyć. Przecież wcale nie musicie ich podwozić do szkół. Wy CHCECIE je podwozić. Ale spoko, chowajcie sobie małe życiowe niedorajdy. Tylko nie płakać, że później młodzież nie potrafi się w tramwaju zachować. No bo kto miał ją nauczyć? Rodzice przecież za szoferów robili.
  • Gość: nazwa IP: *.free.aero2.net.pl 08.11.12, 09:21
    "Ludzie, przestańcie się tymi dziećmi tłumaczyć. Przecież wcale nie musicie ich podwozić do szkół. Wy CHCECIE je podwozić."

    Masz dziecko 5-8 letnie?
    Jesli sam nie podwieziesz takiego dziecka do szkoły, to kurator się tobą zajmie. Wiem to z doświadczenia.

    Nie każdy ma pieniądze na guwernanta...
  • polujacy_na_kaczki 08.11.12, 09:38
    Gość portalu: nazwa napisał(a):

    > Masz dziecko 5-8 letnie?
    5-cio letnie dziecko do szkoły? A to nie za wcześnie o dwa lata? Ośmioletnie dziecko (jeśli nie jest opóźnione w rozwoju umysłowym) bez problemu samo trafi do szkoły. Jak długo chcesz je wozić? Do pełnoletności?
    > Jesli sam nie podwieziesz takiego dziecka do szkoły, to kurator się tobą zajmie
    > . Wiem to z doświadczenia.
    Jasne. A może ten kurator czegoś innego się przyczepił?
    >
    > Nie każdy ma pieniądze na guwernanta...
    Ale na samochód to pieniądze są. I na paliwo (5,76 zł za litr) spalane podczas dowożenia dziecka dwieście metrów do szkoły. I będą pieniądze na utrzymanie dziecka, a potem nastolatka, który nie potrafi sobie poradzić we współczesnym świecie (nie potrafi kupić biletu MPK, gubi się na własnym osiedlu itd). A może tylko brakuje Ci czasu, żeby nauczyć dziecko samodzielności i odpowiedzialności?
  • Gość: henio IP: *.30.1.110.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 08.11.12, 10:10
    demonie intelektu jeden
  • polujacy_na_kaczki 08.11.12, 16:26
    Gość portalu: henio napisał(a):

    > demonie intelektu jeden
    A zerówka to szkoła, psudo-inteligencie? Może żłobek też? A może pięciolatki to nóg jeszcze nie mają i nie można do zerówki (przez Ciebie zwanej szkołą) pięciolatka ZAPROWADZIĆ (wiesz, mam na myśli chodzenie, to takie coś jak jazda samochodem, ale wolniej i wymaga ruszania nogami, a nie wpychania się SUVem czy "kombiakiem" w każdą wolną przestrzeń, żeby zaparkować jak najbliżej szkoły dzieciaka, żeby, broń Boże, nie musieć iść o własnych siłach dłużej niż minutę)?
  • Gość: jan IP: *.dynamic.mm.pl 08.11.12, 19:56
    Yntelygencie, na pewno nie masz dzieci i lepiej nie planuj, szkoda żeby się urodził następny taki imbecyl. Szkoda, że twój stary nie był na tyle rozgarnięty żeby użyć gumki... No chyba, że użył ale pękła.
  • polujacy_na_kaczki 08.11.12, 21:06
    Gość portalu: jan napisał(a):

    Jeśli nie potrafisz dyskutować, tylko rzucasz bluzgami (pewnie dla tego, że nie zostałeś wychowany, brak Ci argumentów, a przerost ego sprawia, że ZAWSZE musisz mieć rację), to lepiej zamknij pysk (tak, pysk, bo na twarz jeszcze nie zasłużyłeś), wyłącz komputer i idź się ucywilizować.
  • sverir 08.11.12, 11:04
    > Jesli sam nie podwieziesz takiego dziecka do szkoły, to kurator się tobą zajmie

    Na pewno na mocy krajowych przepisów, dziecko 5-8 letnie musi każdą odległość przebyć samochodem. Nie daj borze przejść z dzieckiem 400 metrów, toż to przecież zbrodnia na małym człowieku.

  • Gość: jan IP: *.dynamic.mm.pl 08.11.12, 19:59
    Bo każdy mieszka 100 m od szkoły, wiesz? Codziennie jest świetna pogoda, mamy wieczne lato, dzieci nigdy nie chorują, a przystanki KZ stoją przy każdym domu. Następny osioł.
  • sverir 09.11.12, 10:47
    Nie każdy mieszka 100 metrów od szkoły, ale wiele osób mieszka tak blisko, że można się przejść. Chore dzieci natomiast powinny zostawać w domach, a nie być prowadzone do szkół, gdzie mogą zarazić inne dzieci.
    Sverir.
  • polujacy_na_kaczki 09.11.12, 18:19
    Gość portalu: jan napisał(a):

    > Bo każdy mieszka 100 m od szkoły, wiesz? Codziennie jest świetna pogoda, mamy w
    > ieczne lato, dzieci nigdy nie chorują, a przystanki KZ stoją przy każdym domu.
    > Następny osioł.
    Oczywiście, że nie. Natomiast kilkunasto-minutowa przechadzka w deszczu pod parasolem to pewna śmierć. Zimą 40-to stopniowe mrozy uniemożliwiają jakiekolwiek spacery. A pól kilometra do szkoły z dzieckiem naraża je na liczne niebezpieczeństwa (uzbrojone bandy, watahy dzikich zwierząt itd). Przyznaj po prostu, że Ci się nie chce odprowadzać dziecka do szkoły. Albo szkoda Ci poświęcić rano kilkunastu minut na spacer z dzieckiem. A może nie pamiętasz już jak się chodzi?
    P. S. Szkoły we Wrocławiu są na prawdę gęsto. Nie wierzę, że można mieć do szkoły dalej niż kilkaset metrów.
  • Gość: ciekawe IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.11.12, 19:00
    nie chce prowadzać dziecka do byle lumpiarskiej szkoły. Dlatego woże je na drugi kraniec miasta, swiadomie. I mam do tego prawo. Tobie nic do tego.
  • polujacy_na_kaczki 09.11.12, 22:37
    Gość portalu: ciekawe napisał(a):

    > nie chce prowadzać dziecka do byle lumpiarskiej szkoły. Dlatego woże je na drug
    > i kraniec miasta, swiadomie. I mam do tego prawo. Tobie nic do tego.
    Jasne, że masz do tego prawo. Masz prawo wozić dziecko do najodleglejszej snobistycznej szkoły w mieście. I przy okazji masz prawo stać w korkach. Ale ponieważ to Twój WYBÓR, to tym samym tracisz prawo do marudzenia na korki, na ograniczanie ruchu samochodowego (którego celem jest min. poprawa warunków życia mieszkańców centrum, tego samego centrum, które dla Ciebie jest tylko przeszkodą w drodze z podmiejskiego domku do snobistycznej "społecznej" szkoły). Bo te korki, przyjacielu, to nie władze miasta, nie znienawidzeni rowerzyści, nie autobusy, tramwaje i ciężarówki tworzą, tylko kierowcy. Tacy, którzy bezsensownie przemierzają miasto samochodem, bo "zwykła" szkoła jest dla nich "lumpiarska", a ich rozpieszczony bachor, którego nazywają swoim dzieckiem, nie potrafi przemieszczać się po mieście samodzielnie. Ale jasne, do takiego wychowywania życiowej łamagi (ale za to po "nie-lumpiarskiej" podstawówce), też masz prawo. Miłego stania w korkach.
  • Gość: ciekawe IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.11.12, 14:25
    nie obrazaj mnie, ani mojego dziecka, polujacy na kaczki. I daruj sobie ten socjalistyczno - lumpiarski bełkot.
  • polujacy_na_kaczki 10.11.12, 16:14
    Gość portalu: ciekawe napisał(a):

    > nie obrazaj mnie, ani mojego dziecka, polujacy na kaczki. I daruj sobie ten soc
    > jalistyczno - lumpiarski bełkot.
    A co, Ty masz prawo wybierać szkołę dla swojego dziecka, a mnie nie wolno wybierać poglądów? Poza tym, nie obraziłem Cię (jeszcze), ani Twojego dziecka. Chciałem tylko zwrócić Twoją uwagę na to, że jesteś jednym z odpowiedzialnych za korki w mieście. I to tylko dla tego, że w imię własnego widzimisię wolisz zapychać drogi wożąc dziecko (które wciąż nie wiem dla czego nie może do szkoły chodzić piechotą lub jeździć tramwajem, chyba nie jest tak źle przygotowane do życia, żeby nie poradzić w nim sobie bez ciągłej pomocy rodziców) na drugim końcu miasta. Chciałbym też, żebyś zastanowił się, czy ciągłe niańczenie dziecka na prawdę jest właściwym sposobem na wychowanie niezależnego, samodzielnego i inteligentnego człowieka. Kiedyś będziesz starcem, czy wtedy Twoje dziecko będzie w stanie poradzić sobie samodzielnie? Czy będzie potrafiło pomóc niedołężniejącym rodzicom, skoro dziś nikt nie uczy go samodzielności? Życia we współczesnym świecie, w dużym mieście?
  • Gość: gosc IP: 91.231.124.* 08.11.12, 11:07
    1. UM polikwidowal linie komunikacji miejskiej, i na odcinku ktorym kiedys jechales 30-40 min, dzis jedziesz 90 min.
    2. Rejonizacja szkol to urzednicza fikcja, dzieci chodza tam gdzie jest miejsce o sensownym poziomie edukacji, chyba ze ci nie przeszkadza wysylanie dzieci do szkoly gdzie "grono pedagogiczne" nie jest w stanie zapanowac nad banda graficiarzy, zlodziejaszkow i cpunow, jak w SP 38.
    3. Zycze powodzenia w wyslaniu 6-latki bez opieki do szkoly przez 3 ruchliwe ulice w centrum Wroclawia ... gdzie natezenie ruchu wynika z tego ze jakis baran z UM podja decyzje o likwidacji linii komunikacji miejskiej i ludzie zaczeli przesiadac sie do samochodow.

    I kolko sie zamyka. Obecni urzednicy "do uspokojenia" jak ktos wczesniej napisal ... wywalic bande bezmyslnych darmozjadow.

    PS. Rusz d... sprzed telewizora i zajmij sie czyms konstruktywnym, moze zauwazysz jak funkcjonuje dzis Wroclaw.
  • sverir 08.11.12, 17:13
    > 1. UM polikwidowal linie komunikacji miejskiej, i na odcinku ktorym kiedys jech
    > ales 30-40 min, dzis jedziesz 90 min.

    Na przykład?
  • Gość: gosc IP: *.internetia.net.pl 09.11.12, 22:12
    Na przykład E (zlikwidowane) i 122 (nowa kompletnie debilna trasa) i jeszcze jeden zlikwidowany który zapewniał połączenie z Dworcem Głównym PKP (nie pamiętam numeru). Wszystko jeździło z Gądowa. Została tylko komunikacja tramwajowa, która nagminnie się chrzani. Oczywiście urzędasy przy likwidacji zapewniali że jakby co to będzie komunikacja zastępcza, ale jeszcze nikt jej nie widział, i jak się tramwaj spiep.... to kilka tysięcy osób jest w d... bo nie ma jak dojechać sensownie.
  • sverir 10.11.12, 19:27
    > Na przykład E (zlikwidowane) i 122 (nowa kompletnie debilna trasa) i jeszcze je
    > den zlikwidowany który zapewniał połączenie z Dworcem Głównym PKP (nie pamiętam
    > numeru).

    To jest przykład likwidacji. Ja prosiłem o przykład sytuacji, w której zamiast 40 minut jedzie się teraz 90 minut. W przypadku E takiej sytuacji nie ma, więc...?
  • Gość: w IP: 217.237.185.* 08.11.12, 09:05
    a to ciekawe, 35 km? prosze o informacje w ktorej wiosce mieszkasz i dokad to wozisz codziennie dzieci. bo takich jak ty to jest jakis ulamek procenta, jesli nie wymyslasz, wystarczy popatrzec kto stoi w korku np na Kazimierza Wielkiego - 80% aut to samotni panowie albo samotne panie sluchajace radia.
  • Gość: gosc IP: 91.231.124.* 08.11.12, 11:21
    Z Pilczyc na Brochow 17km x 2 = 34 km, a jeszcze sporo brakuje do Leśnicy.
    Z Polanowic na Klecine 17km x 2 = 34 km, rowniez po zoptymalizowanej trasie.
    I caly czas jestesmy we Wroclawiu, masz jeszcze jakies pytania co do odleglosci? Wiesz chociarz gdzie te dzielnice sa?
    Wiele centr przemyslowych i biznesowych miesci sie przy granicach miasta ze wzgledu na nizsze koszty, wiec z tym ulamkiem procenta to przesadziles. Musza do nich dojezdzac pracownicy. Ludzie jezdza pojedynczo bo nie sposob przy tych rozwiazaniach komunikacyjnych i organizacji pracy umowic na sensowne godziny aby jezdzic wspolnie.

    PS. Proponuje sie wybrac kiedys do Wroclawia, a nie tylko w weekend jak kolega zaprosi na piwo w rynku.
  • sverir 08.11.12, 17:13
    Po pierwsze, napisane było "jezdz 35 km codziennie do pracy", a nie "jezdz 17 km codziennie do pracy" lub "jezdz 35 km codziennie miedzy praca a domem".

    Po drugie, nie wydaje mi się, żeby na Pilczycach, Brochowie czy Klecinie nie było szkół i rodzic musi wozić te dzieciaki na drugą stronę miasta.

    Po trzecie, aż zaskakujące, że wszyscy wrocławianie pracują na drugim końcu miasta niż miejsce zamieszkania.


  • Gość: gosc IP: *.internetia.net.pl 09.11.12, 22:19
    1. 35 to 35, czepiasz sie szczegółów.

    2. Szkoły są, ale trzeba dziecko dostarczyć do szkoły, dojechać do pracy, odwalić dniówke, wrócić i odebrać na tyle wcześnie żeby się "szanowne przepracowane grono pedagogiczne" nie obraziło.

    3. Wszyscy nie, ale jak popatrzysz na ilość powstałych nowych osiedli w ciągu ostatnich lat, to całkiem sporo gania przez całe miasto. Sam mam kilku takich znajomych. Pytanie kto w ramach zagospodarowania miasta wyznaczał strefy przemysłowe i mieszkaniowe i wydawał pozwolenia na budowe. Czasem nie ci od remontu tej nieszczęsnej ulicy od której się zaczęła dyskusja?
  • sverir 10.11.12, 19:30
    > 1. 35 to 35, czepiasz sie szczegółów.

    35 to nie 35. Bo jeżeli ktoś dojeżdża z wioski oddalonej o 35 kilometrów od Wrocławia, to raczej nijak nie uzasadni podwożenia 6-latka do wrocławskiej szkoły. Na pewno ma u siebie w gminie właściwe placówki.

    > 2. Szkoły są, ale trzeba dziecko dostarczyć do szkoły, dojechać do pracy, odwal
    > ić dniówke, wrócić i odebrać na tyle wcześnie żeby się "szanowne przepracowane
    > grono pedagogiczne" nie obraziło.

    Ile miałeś lat, kiedy rodzice przestali przyprowadzać Ciebie ze szkoły? I od kiedy mogłeś przechodzić samodzielnie przez ulicę?

    > 3. Wszyscy nie, ale jak popatrzysz na ilość powstałych nowych osiedli w ciągu o
    > statnich lat, to całkiem sporo gania przez całe miasto.

    Nie podejrzewam, żeby kierowcy wałęsali się po mieście bez celu. Jednak za każdym razem, kiedy zwróci się kierowcom uwagę, że to oni generują korki, pojawia się ta sama śpiewka: pracuję na drugim końcu miasta, więc mam 100 kilometrów do pracy; wożę dzieci; jestem handlowcem i pracuję w garniturze; wożę ciężki towar i nie dam rady. Takich kierowców na 100% jest mnóstwo. Ale kiedy tak idzie się chodnikiem lub jedzie autobusem, to jakoś nie widzę tłumów 7-latków w samochodach, przywalonych ciężkim sprzętem.
  • Gość: www IP: *.internetia.net.pl 08.11.12, 17:25
    Nie tłumacz się tym oszołomom. Masz ochotę - to możesz jeździć nawet w kółko. Twoje życie i Twoje dzieci. Nikt nie wymyślił lepszego sposobu na podrózowanie niż własne auto.
  • Gość: benek IP: *.e-wro.net.pl 12.11.12, 12:52
    > To sobie jezdz 35 km codziennie do pracy rowerkiem, szczegolnie zima z dostarcz
    > eniem i odebraniem dzieci do i ze szkoly.

    Znamy to .
    W milionowym mieście korki są bo większość jeździ 35 km do pracy, po drodze zawozi babcię do szpitala, żonę do pracy jedno dziecko do żłobka a drugie do przedszkola.


    >a kChyba ze jestes z tych parujacych ina
    > czej, co to posredniak co miesiac odwiedzaja, a ja niestety musze utrzymywac tw
    > oja marna egzystencje z moich podatkow. Jesli tak, to gratuluje "udanego" zycia
    >
    Zarabiaj na psychiatrę a nie an jego utrzymanie.
    Jak zakorkujesz miasto zupełnie to zdechniesz z głodu, bo bez auta nie utrzymasz rodziny.

  • Gość: www IP: *.internetia.net.pl 08.11.12, 00:39
    Wiesz madralo, ze nie trzeba tam nic zwężać? Miasto robi to tylko dla sportu. Kolejny strumień pojazdów pojawi się na społecznym, ktory.. też ma być zamkniety. To miasto nie nadaje sie do życia.
  • polujacy_na_kaczki 08.11.12, 04:20
    Gość portalu: www napisał(a):

    > Wiesz madralo, ze nie trzeba tam nic zwężać? Miasto robi to tylko dla sportu. K
    > olejny strumień pojazdów pojawi się na społecznym, ktory.. też ma być zamkniety
    > . To miasto nie nadaje sie do życia.
    Nie do życia, tylko do jeżdżenia samochodem. Nie mieszaj pojęć (może Cię zaskoczę, ale samochód nie jest potrzebny do życia). Wreszcie miasto uprzykrzy trochę życie wszystkim tym ze Smolca, Kątów, czy Psar. Jak chcą w mieście pracować, to niech w mieście zamieszkają, zamiast smrodzić diezlami tych swoich wsiowych SUV'ów.
  • Gość: Badge IP: *.wroclaw.mm.pl 08.11.12, 08:49
    Jak to jest, co rowerzysta to agresywny frustrat robiący podstawowe błędy. Zrozumiałe jest, że niektórzy są skazani na ten nieszczęsny rower... i jest to przykre, faktycznie. Ale pyskowanie do wszystkich wokół spowoduje tylko jeszcze dalej idący spadek sympatii do cyklistów.
  • Gość: w IP: 217.237.185.* 08.11.12, 09:06
    wyobraz sobie ze jest mnostwo ludzi ktorzy z usmiechem zostawiaja samochod w garazu i jada rowerem do pracy, ciesza sie z wiatru, slonca i mozliwosci ruchu. zatkalo kakao?
  • Gość: benek IP: *.e-wro.net.pl 08.11.12, 06:58
    > Jasne, jeszcze bardziej ograniczcie ruch dla samochodów.
    Na korki najlepsze ograniczenia ruchu.
    Masz obok drogę krajową na Warszawę, po co się chcesz pchać przez park ?
    No i skąd ta myśl o ograniczaniu ruchu?
    Dlatego że zrobią tam zatoczki parkingowe albo wyrównają trawniki ?


    >Dziś przez centrum jec
    > hałem godzine przez korki.
    Są ludzie którzy mówią ze idioci tacy jak ty robią korki i oni muszą w nich stać.
    tak naprawdę oboje robicie korki.
    Obudziłeś się dziś ?
    Mapa Targeo od lat pokazuje ze prędkość w centrum spada poniżej 8 km/h.
    jeździj dalej i narzekaj ze robi się coraz gorzej wraz ze wzrostem liczby aut.

    Przez godzinę to ja rowerem przejeżdżam miasto tam i z powrotem.

    > Dutkiewicz i jego banda nieudaczników niedługo dopro
    > wdzą do całkowitego paraliżu komunikacyjnego.
    Właśnie. Ten nieudacznik praktycznie wstrzymał finansowanie programu rowerowego więc jak ruch rowerowy ma wzrosnąć do zaplanowanego udziału 15% w 2020 r ?

    >Linie komunikacji likwidują,
    Linie tramwajowe czy pociagowe ?

    >ruch
    > samochodów ograniczają.
    Tendencja światowa.
    Jak jest za dużo psów to się wprowadza ograniczeni srania.
    Jak jest za dużo aut to się robi obwodnice i zakazy zatrzymywania w centrum.


    >Obwodnica śrudmiejska to prowiorka ze światłami co 500
    > m.
    No niestety jak sama nazwa wskazuje jest "śródmiejska" a w mieście żyją ludzie i muszą przechodzić na drugą cześć osiedla.
    Zresztą chyba nie rozumiesz ze światła robi się nie tylko dla pieszych.

    >Jak mam za takie coś płacić podatki na Wrocław, to ja dziękuje, zmieniam mie
    > jsce i życzę powodzenia panom z UM, podatki pójdą gdzie indziej.
    Płać swojemu wójtowi i zabieraj się ze swym blachosmrodem.
    pamiętaj jednak że z naszych podatków są dopłaty do biletów MPK więc nie przyjeżdżaj tu za często.
  • Gość: gosc IP: 91.231.124.* 08.11.12, 11:30
    Pogadamy jak skonczysz gimnazjum, na razie szkoda mi czasu.
  • Gość: wania IP: *.internetia.net.pl 08.11.12, 06:59
    Ta przebudowa jest szykaną dla rowerzystów. Na siłę tam wciśnięto ciąg pieszo-rowerowy. Wciśnięto, bo było miejsce nic więcej. Jak jest rzeczywiste uspokojenie ruchu w tym progi zwalniające, to rowerzyście śmiało jeżdżą po jezdni. Nie potrzeba żadnych "ścieżek", gdyż takie prowadzą tylko do patologi i zwiększenia wypadków. A tutaj wymyślono sobie segregację ruchu. Nie to miejsce, nie te zastosowanie. Projektant niestety musiał zaprojektować gniota. Na tak krótkim odcinku, rowerzysta zamiast jechać prosto, bezpiecznie jak po sznurku, będzie narażony na kilka dodatkowych kolizji (wyjazdy z posesji, parkingu), piesi, parkujący nielegalnie na śmieszce rowerowej. W takich miejscach dochodzi do wielu potraceń prawidłowo jadących rowerzystów. Do tego ten krótki fragment nie zapewnia ciągłości trasy i tak rowerzysta chcący z tego skorzystać będzie musiał na złamanie karku zmieniać stronę ulicy. Takie są wady budowania czegoś rowerowego tylko po jednej stronie jezdni.

    Powody remontu akurat tej ulicy są chyba bardziej przyziemne. Otóż jest to bardzo fajna trasa DO URZĘDU. Ale z dziurawą nawierzchnią. A teraz będzie równa, asfaltowa i z mniejszym ruchem pospólstwa( w autach i bez rowerzystów na jezdni).
  • Gość: nazwa IP: *.free.aero2.net.pl 08.11.12, 09:30
    Mieszkam na tej ulicy. Jestem więc tematem żywotnie zainteresowany.

    1. Często jeżdżę rowerem. Oprócz wolno zmieniających się świateł na skrzyżowaniu Kraińskiego-Purkiniego, brak ścieżki rowerowej raczej mi nie przeszkadza. Ruch samochodowy tam mały: zmieścimy się ze zmotoryzowanymi.

    2. Czy dobrze zrozumiałem, że planują zamknąć przejazd samochodami ulicą Purkiniego (tylko droga dojazdowa do Muzeum)? Niech ich świśnie i ściśnie. Czasami muszę wyjechać samochodem na północ, przez Odrę. Most Piaskowy już dla ruchu samochodowego zamknięty. Mam się przez centrum, Plac Dominikański i Powstańców Warszawy w tym celu przepychać?!
  • Gość: fagas IP: *.internetia.net.pl 08.11.12, 10:50
    > Mieszkam na tej ulicy. Jestem więc tematem żywotnie zainteresowany.

    A to bardzo ciekawe. Na tej ulicy jest szkoła, biurowiec, kościółek, 2x muzeum, ASP + hotel. Mieszkań nie dostrzegłem.

    > 1. Często jeżdżę rowerem. Oprócz wolno zmieniających się świateł na skrzyżowani
    > u Kraińskiego-Purkiniego, brak ścieżki rowerowej raczej mi nie przeszkadza. Ruc
    > h samochodowy tam mały: zmieścimy się ze zmotoryzowanymi.

    Samochody obecnie pędzą po kostce, bo jest długa prosta. Dziury im nie przeszkadzają. Po przebudowie ma być normalnych rozmiarów jezdnia 2 kierunkowa = 2 pasy. Co pewien czas maja być progi zwalniające w postaci dużych wyniesień nawierzchni. Ma też być prędkość do 30 km/h. Nic więcej nie potrzeba rowerzystom, a wydzielone cóś będzie szykaną dla nich.

    Światła na kraińskiego chyba zostaną. Choć uważam, że powinny zostać usunięte, jak wielopasmowa krainsiiego.

    > 2. Czy dobrze zrozumiałem, że planują zamknąć przejazd samochodami ulicą Purkin
    > iego (tylko droga dojazdowa do Muzeum)? Niech ich świśnie i ściśnie. Czasami mu
    > szę wyjechać samochodem na północ, przez Odrę. Most Piaskowy już dla ruchu samo
    > chodowego zamknięty. Mam się przez centrum, Plac Dominikański i Powstańców Wars
    > zawy w tym celu przepychać?!
    Nie. Urzędnik nie po to buduje sobie wygodny asfaltowy dojazd do głównej drogi ;-)

    Mieszkasz w centrum, staraj się zapomnieć o samochodzie.
    PS. A wiesz, że my rowerzyści chcemy ukrócić parkowanie na ulicy ducha. Może się okazać,że nie będziesz miał gdzie zaparkować tego samochodu. :D
  • Gość: pragmatyk IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.11.12, 11:59

    > A to bardzo ciekawe. Na tej ulicy jest szkoła, biurowiec, kościółek, 2x muzeum,
    > ASP + hotel. Mieszkań nie dostrzegłem.

    goo.gl/maps/ZXOR9
    Ślepy kretyn, reszta twoich wypocin jest równie błyskotliwa.
  • sverir 08.11.12, 17:15
    > A to bardzo ciekawe. Na tej ulicy jest szkoła, biurowiec, kościółek, 2x muzeum,
    > ASP + hotel. Mieszkań nie dostrzegłem.

    To jeszcze ciekawsze. Nie widzisz bloków na Purkyniego, pomiędzy Janickiego, a Piaskową, a widzisz tam ASP, która faktycznie znajduje się na Placu Polskim.
  • Gość: www IP: *.internetia.net.pl 08.11.12, 17:19
    "Mieszkasz w centrum, staraj się zapomnieć o samochodzie.
    PS. A wiesz, że my rowerzyści chcemy ukrócić parkowanie na ulicy ducha. Może się okazać,że nie będziesz miał gdzie zaparkować tego samochodu. :D "

    Co za fiutek z chamskim uśmieszkiem. Będę jeździł autem, nawet jak zablokujecie gnojki całe miasto. Bo lubię. Nigdy nie przesiadę się do KM bo śmierdzisz.
  • sverir 08.11.12, 19:52
    > Co za fiutek z chamskim uśmieszkiem. Będę jeździł autem, nawet jak zablokujecie
    > gnojki całe miasto. Bo lubię.

    Ależ proszę bardzo, Twoja sprawa. Po prostu potem nie płacz, że Ci drogę zamykają. To tylko o to chodzi.
  • Gość: benek IP: *.e-wro.net.pl 08.11.12, 15:15
    > Mieszkam na tej ulicy. Jestem więc tematem żywotnie zainteresowany.
    >
    > 1. Często jeżdżę rowerem. Oprócz wolno zmieniających się świateł na skrzyżowani
    > u Kraińskiego-Purkiniego, brak ścieżki rowerowej raczej mi nie przeszkadza. Ruc
    > h samochodowy tam mały: zmieścimy się ze zmotoryzowanymi.
    Dodatkowa na jedni masz pierwszeństwo na na ścieżce która będzie miała status drogi dla rowerów pieszych a nie żadnej drogi dla rowerów ) musisz ustępować pieszym.
    Jak widać artykuł ściemnia, że ulica stanie się przyjazną czyli uspokojoną .
    naprawi tylko chodniki zajezdzone przez auta.
    Tak naprawę zrobią z ulicy parking na 70 aut poprzez wybudowanie zatoczek parkingowych.
    Szkoda na to 9 mln.
    Pozwolić parkować na jezdni i zgonić z chodnika a na to samo wyjdzie.
    Najwyraźniej UM nie uwzględnił opinii Wrocławskiej Inicjatywy Rowerowej (jak zwykle zresztą) aby pozostawić tam ruch rowerowy w jedni bo te zatoczki strasznie będą przeplatały ścieżkę z chodnikiem i wprowadzały zagrożenie w miejscu przecinania się ruchu rowerów i aut.
    Parę progów uspokajających by wystarczyło.
    W efekcie zamiast dać 100.000zł na naprawę alejek i 500.00 na naprawę kostki, wywalą śmierdzący asfalt w środku parku.


    > 2. Czy dobrze zrozumiałem, że planują zamknąć przejazd samochodami ulicą Purkin
    > iego (tylko droga dojazdowa do Muzeum)?
    Ściema.
    Będzie tak jak dziś.
    Będzie tylko równiejsza droga aby szybciej jeździli


    >Niech ich świśnie i ściśnie. Czasami mu
    > szę wyjechać samochodem na północ, przez Odrę. Most Piaskowy już dla ruchu samo
    > chodowego zamknięty.
    Nie bój bidy.urzędnicy sobie szykują bliski darmowy parking oraz dla klientów Radissona.
    Nie można tej drogi zamknąć skoro zamknięta most Piaskowy.
    Robią wielkie hallo z niczego,
    Naprawią trochę "zieleni" i chodników a trąbią o wielkiej przebudowie.


    >Mam się przez centrum, Plac Dominikański i Powstańców Wars
    > zawy w tym celu przepychać?!
    Będziesz tylko trochę dłużej stał bo wiele aut będzie szukało na Purkyniego darmowego parkingu.
  • Gość: Kossak IP: *.uwoj.wroc.pl 08.11.12, 10:57
    Do ulicy Kossaka? Juliusza Kossaka na Biskupinie??? Ależ długa ta ul. J. E. Purkyniego - zablokują nam tą przebudową pół miasta ;)
  • waldemarian 08.11.12, 12:01
    Trzeba pamiętać ,że do Panoramy dojeżdżają autobusy wycieczkowe ,a cały ten rejon to istny parking.Pieszy musi się przeciskać.Najpierw należałoby wybudować centrum parkingowe dla wszystkich aby wprowadzić strefę bez ruchu samochodowego.Cały Nowy Targ Hala Targowa Hotele Galeria parkuje w tej okolicy .Był parking przy Poczcie zlikwidowano więc trzeba zbudować w okolicy placu społecznego !! Wygodny MOP dla wszystkich odwiedzających i zwiedzających Wrocław Stąd blisko do rynku Panoramy i Katedry.Pozdrawiam
    --
    waldi
  • Gość: Lutek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.11.12, 16:07
    powinni przebudować ulicę za Galerią Dominikańska, na wprost Muzem Architektury. To jakaś pozostałość po starej ulicy, część torów,, częśc kostki, część łat z asfaltu, ciasno, obrzydliwie. A zwężanie Purkiniego to absurd? co będzie z autokarami? jak zawrocą? Jakis idiota to wymyślił. No i korek na Społecznym bedzie wiekszy, bo odpadnie przejazd alternatywny:))) Brawo miejscy debile.
  • wielki_czarownik 08.11.12, 18:45
    Nie potrafimy rozładować korków na Społecznym, ale za to utrudnimy ich omijanie i spowodujemy, że korki te będą jeszcze większe. Prawda, że fajny pomysł?
    --
    "Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przesłuchani."
    FELIKS DZIERŻYŃSKI

    Proszę nie pisać do mnie na maila, bo i tak nie sprawdzam skrzynki na GW.
  • radeberger 09.11.12, 11:18
    Powiem to tak - jesli juz rowerzsci maja dostawac jakies ulice do dyspozycji to wlasnie takie - z boku, na ktorych nie ma duzego ruchu, przy parkach.

    Jak dla mnie - niech sobie ja biora. I krzyz na droge - czyt. paszol won z Kazimierza Wielkiego.
    --
    Fortune plango vulnera
    stillantibus ocellis
    quod sua michi munera
    subtrahit rebellis.
  • Gość: Kowalik IP: *.dibre.com.pl 09.11.12, 15:14
    Powtórzmy dobitnie opinię Czarownika: "Nie potrafimy rozładować korków na Społecznym, ale za to utrudnimy ich omijanie i spowodujemy, że korki te będą jeszcze większe. Prawda, że fajny pomysł?"
    Trzeba by zrobic z tego baner i rozwiesić idiotom z urzędu miasta pod oknami. Serio.
  • Gość: Sin IP: *.isp.tvkg.net 10.11.12, 23:09
    Skoro kierowcy jeżdzą agresywnie a rowerzyście nie mogą jeździć po chodnikach to jedyna opcja.
  • Gość: kaczy IP: *.181.160.186.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 11.11.12, 01:49
    Polujacy na kaczki, jestes smierdzacym wyjatkowym debilem i smieciem. Zerem.
  • polujacy_na_kaczki 11.11.12, 10:23
    Gość portalu: kaczy napisał(a):

    > Polujacy na kaczki, jestes smierdzacym wyjatkowym debilem i smieciem. Zerem.

    Kurcze, ależ cięta riposta! Dowaliłeś mi jak nic. I jednym zdaniem nie tylko udowodniłeś, że to Ty masz rację, a nie ja, ale też dałeś dowód na swoją wyjątkową inteligencję, oczytanie, kulturę osobistą. Jeden post, a jakże cenny!
    P. S. Jeśli wydaje Ci się, że mnie obraziłeś, to jesteś w błędzie. Internetowy troll, gimnazjalista bez lewego alta w klawiaturze nie jest w stanie obrazić.
  • Gość: zanio IP: *.centertel.pl 11.11.12, 13:25
    ma racje, jestes chamem polujacy na kaczki i to wielkim. Doradzanie ludziom, ,gdzie maja prowadzic dzieci do szkoly daruj sobie. Argumenty żenujące. Ja rowniez jezdze autem po miescie i nadal bede to robil. A bełkot podobny do twojego tylko mnie utwierdza w przekonaniu, ze robię dobrze. Auto jest dla mnie wygodą i nie bede z niej rezygnował, tylko dlatego, ze miasto wywala miliony w idiotyczne stadiony i inne głupoty a nie ma kasy na parkingi i obwodnice oraz na naprawde dobrą komunikacje miejską. Wrocławska jest po prostu tragiczna.
  • polujacy_na_kaczki 11.11.12, 14:58
    Gość portalu: zanio napisał(a):

    Kolejny cwaniak, który wylewa nadmiar żółci na forum, a nie ma nawet odwagi, żeby się zalogować i pisze posty jako gość. Nie wybieram szkoły za innym. Ale trafia mnie, jak baran marudzi na korki, które sam powoduje wożąc dzieciaki do odległej szkoły tylko dla tego, że ta najbliższa jest "lumpiarska". Bo nie znoszę bufonów, przekonanych, że ich dzieci są zbyt wspaniałe, żeby chodzić do tej samej szkoły co dzieci robotników czy klasy średniej. I TYLKO dla tego zapisują je do szkoły bufonów. A chamem to możesz być Ty, skoro obrażasz ludzi "z ukrycia". Doradzanie ludziom (sam takie sformułowania użyłeś) to wg. Ciebie chamstwo? Ja tylko dobrze im życzę. Im i ich dzieciom.
  • Gość: zanio IP: *.centertel.pl 11.11.12, 15:25
    nie masz prawa oceniac decyzji rodzicow, do ktorej szkoly posyłają dzieci, nie masz tez prawa tego komentowac. Moje dziecko tez jest w szkole spolecznej i nie posłałem go do publicznej w poblizu, bo nie chce, zeby sie zadawać z ćpunami, chuliganami i prostakami, co ksiązek nie czytają, nic ich nie interesuje. Widzę to towarzystwo codziennie, mieszkamy blisko szkoły. Rosną tam zera, ktore zerami bedą do konca zycia.
    Miasto ma dbac o rozwoj miasta, budowac linie komunikacyjne, trasy tramwajow ale i parkingi i obwodnice. Zeby Wroclaw wygladal jak przyzwoite miasto na zachodzie. Na razie nie wygląda.
  • polujacy_na_kaczki 11.11.12, 18:51
    Gość portalu: zanio napisał(a):

    > nie masz prawa oceniac decyzji rodzicow, do ktorej szkoly posyłają dzieci, nie
    > masz tez prawa tego komentowac.
    Kim jesteś, żeby odbierać mi prawo do swobody wypowiedzi?
    Moje dziecko tez jest w szkole spolecznej i nie
    > posłałem go do publicznej w poblizu, bo nie chce, zeby sie zadawać z ćpunami,
    > chuliganami i prostakami, co ksiązek nie czytają, nic ich nie interesuje.
    Super. Niech żyje Prawo Kalego. Mnie nie wolno oceniać innych, ale Ty oceniłeś uczniów swojej "rejonowej" podstawówki.
    > Widzę
    > to towarzystwo codziennie, mieszkamy blisko szkoły. Rosną tam zera, ktore zera
    > mi bedą do konca zycia.
    To zależy od definicji zera. Bo może zero to ktoś, kto ocenia cudzie dzieci tylko na podstawie krótkiej obserwacji przez okno? Twierdzisz, że dzieciaki z okolicznej szkoły to ćpuny. Widziałeś, jak ćpają? Że nie czytają książek (jak 90% społeczeństwa). A co, na szkolnym podwórku mają czytać? Że niczym się nie interesują. A jednak spędzają czas w swoim towarzystwie. Coś razem robią, o czymś rozmawiają (pewnie o czymś, co ich interesuje). A co, mają dyskutować o ekonomii, albo organizować warsztaty teatralne i kluby miłośników literatury iberyjskiej? To dzieci.
    > Miasto ma dbac o rozwoj miasta, budowac linie komunikacyjne, trasy tramwajow al
    > e i parkingi i obwodnice. A gdzie te parkingi? Może domy wyburzać? I ile jeszcze trzeba wybudować obwodnic? Jeszcze dwie? A może pięć? A może po prostu wybudować po jednej dla każdego kierowcy? To właśnie jest najgorsze: roszczeniowość kierowców. Oczekują tylko, że ktoś im da, wybuduje. Bo im się należy. Ale ze swojej strony zazwyczaj niczego nie dadzą. Nie pojadą tramwajem, jeśli to możliwe. Nie przeprowadzą się do lepszej dzielnicy (gdzieś, gdzie podstawówki nie są pełne ćpunów), bo wygodniej jest im wozić dzieci do szkoły nieustannie wymagając od Miasta kolejnych obwodnic i parkingów.
    Co do rozwoju komunikacji publicznej, to zgadzam się w 100 procentach. We Wrocławiu jest tylko zwijanie zbiorkomu.
    > Zeby Wroclaw wygladal jak przyzwoite miasto na zachodzie. Na razie nie wygląda.
    Jasne, że nie wygląda. Nie ma w nim np. zakazu wjazdu do centrum, płatnych stref wjazdu, czy priorytetu dla komunikacji miejskiej i rowerów na ulicach. Bo tak na tzw. zachodzie walczy się z korkami- wyrzucając samochody z zatłoczonych centrów miast.
    Na koniec: owszem, w publicznych szkołach są dzieci lepsze i gorsze. Ale i w społecznych się zdarzają "czarne owce" (o snobach nie wspomnę). Poza tym, gdy Twoje dzieci skończą szkołę, to wejdą do świata, który nie jest tak różowy jak ten w społecznej szkole. Pytanie: czy będą na niego przygotowane?
  • Gość: zanio IP: *.centertel.pl 11.11.12, 19:01
    zamykam dyskusje, bo z debilem bez wyobrazni i wiedzy rozmowy nie ma.
    Gdzie mają byc parkingi? jak to gdzie, slyszales o podziemnych? w kazdym wiekszym zachodnim miescie masz ich mase, po 5, 6 albo 7 w okolicy centrum. U nas beda dwa, za rok albo dwa.
    Komunikacja..nie wiesz, jak jezdzi w innych miastach? Nie, nie tak jak we Wroclawiu. Sto razy lepiej.
    Obwodnice? jak to gdzie? domknąc srodmiejska, zeby odkorkowac Biskupin i Sepolno. Nie wiesz? A druga, to trasa srednicowa, od Strzegomskiej do Pulaskiego, kolo Sky Tower i dworca PKP, Mieli robic ale kasa poszla na debilny stadion.
    Trzecia? a Lesnicy, oczywiscie. Kolejny raz prezio obiecuje i dalej jej nie ma.


    I tak dalej. Potem mozna zamykac wjazdy, ulice, robic zwęzenia i inne. Nie teraz. Ale to logika: Tobie obca. Pa.
  • czechofil 11.11.12, 19:18
    Gość portalu: zanio napisał(a):

    > zamykam dyskusje, bo z debilem bez wyobrazni i wiedzy rozmowy nie ma.

    Zamykać to ty sobie możesz trollu rozporek, a tu jest forum publiczne i jak nie masz już żadnych argumentów, to zwyczajnie stąd spadaj. I zacznij wreszcie używać jednego nicka, bo i tak jesteś rozpoznawalny jak smród przypalonego bigosu mojej sąsiadki. W innych wątkach jesteś nudą i kolejarzem, tutaj jakimś zano... Nie pie... ci się już w łbie od takiego mnożenia wątków?
  • Gość: zanio IP: *.centertel.pl 11.11.12, 19:32
    rozmawiam z polującym na kaczki, nie z tobą czechofil. Odpisalem mu, obalając jego bezmyslne zdania.. Ale od niego oczekuje odpowiedzi, nie od ciebie. Laskawie wiec przestan szczekac i szykuj sie do swiąt na forum.
    Bedziesz tu sam, masa czasu. Na pewno jakies nowe wątki założysz.
  • czechofil 11.11.12, 20:37
    > rozmawiam z polującym na kaczki, nie z tobą czechofil. Odpisalem mu, obalając
    > jego bezmyslne zdania..

    Bezmyślne, infantylne i wręcz żałosne to były twoje wypowiedzi, a polujący na kaczki wykazał podczas dyskusji, że jesteś kretynem nie mającym pojęcia, o czym pisze...

    >Ale od niego oczekuje odpowiedzi, nie od ciebie. Laskaw
    > ie wiec przestan szczekac i szykuj sie do swiąt na forum.

    To jest publiczne forum i każdy może odpowiedzieć na twój post. Jeśli ci to nie odpowiada, to spadaj stąd i nie wracaj, nikt po tobie płakać nie będzie...

    > Bedziesz tu sam, masa czasu. Na pewno jakies nowe wątki założysz.

    Nie będę sam, bo ty natychmiast zaczniesz na moje posty odpowiadać, co wybitnie świadczy o tym, że to nie ja przebywam cały czas przed komputerem (również w święta), ale właśnie ty...

  • Gość: lidka IP: *.182.99.240.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 11.11.12, 21:54
    Niestety ale to zanio ma racje w tej dyskusji. Czechofil tutaj obnaza swoje poklady chamstwa. Kim jest twoja matka czechofil, ze tak cie wychowala? Pod jaka latarnia pracowala?
  • polujacy_na_kaczki 11.11.12, 22:52
    Gość portalu: lidka napisał(a):

    > Niestety ale to zanio ma racje w tej dyskusji. Czechofil tutaj obnaza swoje pok
    > lady chamstwa. Kim jest twoja matka czechofil, ze tak cie wychowala? Pod jaka l
    > atarnia pracowala?
    A to co? Rozdwojenie jaźni? Jeszcze przed chwilą nazywałeś się zanio. Jak już się podszywasz pod kogoś innego, to chociaż zmień styl pisania. Ale fajnie, że sam sobie przyznajesz rację. Przynajmniej nie ma konfliktu między Twoimi osobowościami.
    P. S. Obrażanie użytkowników forum to jeszcze można zdzierżyć, ale ich rodziców już nie. Wracaj do szkoły, trollu! Precz. Apage!
  • polujacy_na_kaczki 11.11.12, 22:46
    Gość portalu: zanio napisał(a):

    > rozmawiam z polującym na kaczki, nie z tobą czechofil. Odpisalem mu, obalając
    > jego bezmyslne zdania.. Ale od niego oczekuje odpowiedzi, nie od ciebie. Laskaw
    > ie wiec przestan szczekac i szykuj sie do swiąt na forum.
    > Bedziesz tu sam, masa czasu. Na pewno jakies nowe wątki założysz.
    Jak chcesz porozmawiać TYLKO ze mną, to może nie na publicznym forum (bo tu każdy może się w trącić, taka reguła PUBLICZNYCH forów internetowych). Zawsze możesz wysłać maila (w odróżnieniu od Ciebie nie ukrywam się za gościem- mój adres znasz). Tylko, na bogów, bez chamstwa i inwektyw, jak dorosły człowiek. Poważnie, kulturalnie i merytorycznie podyskutuję chętnie. Zapraszam.
  • polujacy_na_kaczki 11.11.12, 22:38
    Gość portalu: zanio napisał(a):

    > zamykam dyskusje, bo z debilem bez wyobrazni i wiedzy rozmowy nie ma.
    Zamknąć, to sięsam możesz. Za tego debila to nawet powinieneś. Nie potrafisz dyskutować, to się nie wtrącaj, jak dorośli rozmawiają, gimbusie.
    A przy okazji- jesteś moderatorem tego forum, czy też sam nadałeś sobie prawo zamykania dyskusji?
    > Gdzie mają byc parkingi? jak to gdzie, slyszales o podziemnych? w kazdym wieksz
    > ym zachodnim miescie masz ich mase, po 5, 6 albo 7 w okolicy centrum. U nas be
    > da dwa, za rok albo dwa.
    Ale będą. Na "zachodzie" te parkingi buduje się od lat 70-80. A u nas od kilku lat. Mogłoby być ich więcej, ale kto za nie zapłaci? Może Ty, skoro tak bardzo są Ci potrzebne?
    > Komunikacja..nie wiesz, jak jezdzi w innych miastach? Nie, nie tak jak we Wrocl
    > awiu. Sto razy lepiej.
    Tak, warszawski zbiorkom bije na głowę Wrocławskie MPK (i to bez metra). I tu trzeba zrobić baaaardzo dużo. Właściwie cała sieć połączeń autobusowych wymaga "przekonfigurowania". Niestety, władze MPK i Wrocławia zamiast porządnych zmian wolą psuć to, co i tak już zepsute.
    > Obwodnice? jak to gdzie? domknąc srodmiejska, zeby odkorkowac Biskupin i Sepoln
    > o. Nie wiesz? A druga, to trasa srednicowa, od Strzegomskiej do Pulaskiego, kol
    > o Sky Tower i dworca PKP, Mieli robic ale kasa poszla na debilny stadion.
    > Trzecia? a Lesnicy, oczywiscie. Kolejny raz prezio obiecuje i dalej jej nie ma.
    >
    I znów problemem są pieniądze. Jak będziesz dorosły i zaczniesz sam na siebie pracować to zrozumiesz, że za wszystko trzeba płacić. A drogi są cholernie drogie (zwłaszcza w mieście). Puki co mamy południowo-zachodnią Obwodnicę Śródmiejską (a jeszcze 15. lat temu mogliśmy tylko marzyć) i AOW. O trasie średnicowej nie ma co marzyć- koszt ogromny (estakady, poszerzenia dróg). Na lata pozostanie w planach.
    Co do stadionu- jak nie budowano w Polsce stadionów, to ludzie marudzili. Jak wybudowano cztery- też marudzą.
    Co do prezydenta- proponuję w następnych wyborach zrobić to, co ja zrobiłem podczas ostatnich- zagłosować na innego. Oczywiście jeśli będziesz pełnoletni.
    >
    >
    > I tak dalej. Potem mozna zamykac wjazdy, ulice, robic zwęzenia i inne. Nie tera
    > z. Ale to logika: Tobie obca. Pa.
  • polujacy_na_kaczki 11.11.12, 22:43
    Gość portalu: zanio napisał(a):

    > zamykam dyskusje, bo z debilem bez wyobrazni i wiedzy rozmowy nie ma.
    Zamknąć, to sięsam możesz. Za tego debila to nawet powinieneś. Nie potrafisz dyskutować, to się nie wtrącaj, jak dorośli rozmawiają, gimbusie.
    A przy okazji- jesteś moderatorem tego forum, czy też sam nadałeś sobie prawo zamykania dyskusji?
    > Gdzie mają byc parkingi? jak to gdzie, slyszales o podziemnych? w kazdym wieksz
    > ym zachodnim miescie masz ich mase, po 5, 6 albo 7 w okolicy centrum. U nas be
    > da dwa, za rok albo dwa.
    Ale będą. Na "zachodzie" te parkingi buduje się od lat 70-80. A u nas od kilku lat. Mogłoby być ich więcej, ale kto za nie zapłaci? Może Ty, skoro tak bardzo są Ci potrzebne?
    > Komunikacja..nie wiesz, jak jezdzi w innych miastach? Nie, nie tak jak we Wrocl
    > awiu. Sto razy lepiej.
    Tak, warszawski zbiorkom bije na głowę Wrocławskie MPK (i to bez metra). I tu trzeba zrobić baaaardzo dużo. Właściwie cała sieć połączeń autobusowych wymaga "przekonfigurowania". Niestety, władze MPK i Wrocławia zamiast porządnych zmian wolą psuć to, co i tak już zepsute.
    > Obwodnice? jak to gdzie? domknąc srodmiejska, zeby odkorkowac Biskupin i Sepoln
    > o. Nie wiesz? A druga, to trasa srednicowa, od Strzegomskiej do Pulaskiego, kol
    > o Sky Tower i dworca PKP, Mieli robic ale kasa poszla na debilny stadion.
    > Trzecia? a Lesnicy, oczywiscie. Kolejny raz prezio obiecuje i dalej jej nie ma.
    >
    I znów problemem są pieniądze. Jak będziesz dorosły i zaczniesz sam na siebie pracować to zrozumiesz, że za wszystko trzeba płacić. A drogi są cholernie drogie (zwłaszcza w mieście). Puki co mamy południowo-zachodnią Obwodnicę Śródmiejską (a jeszcze 15. lat temu mogliśmy tylko marzyć) i AOW. O trasie średnicowej nie ma co marzyć- koszt ogromny (estakady, poszerzenia dróg). Na lata pozostanie w planach.
    Co do stadionu- jak nie budowano w Polsce stadionów, to ludzie marudzili. Jak wybudowano cztery- też marudzą.
    Co do prezydenta- proponuję w następnych wyborach zrobić to, co ja zrobiłem podczas ostatnich- zagłosować na innego. Oczywiście jeśli będziesz pełnoletni.
    >
    >
    > I tak dalej. Potem mozna zamykac wjazdy, ulice, robic zwęzenia i inne. Nie tera
    > z. Ale to logika: Tobie obca. Pa.
    A pro pos logiki: jak sądzisz ile aut zmieści się na szerokiej i długiej ulicy? 1/10 tych, które "uciekły" z wąskiej, którą dodatkowo zwężono? I coś jeszcze: budowa nowych dróg wcale nie musi zmniejszać korków, podczas gdy ich zamykanie tak. Dowiedz się czegoś o paradoksie Braessa.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka