Komentarze do artykułu

Przychodnia bez telefonu. TP SA liczyła na koniec świata?

LIST DO REDAKCJI. Od 1999 roku prowadzę razem z koleżanką Praktykę Lekarza Rodzinnego (mamy kontrakt z NFZ). Od 1 stycznia przyjmuję pacjentów w nowym miejscu przy ul. Dworskiej 3 (poprzednio Bulwar Ikara 21b). Ale telefonu stacjonarnego nie mamy, bo od listopada TP SA nie była w stanie go zainstalować.

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Przychodnia bez telefonu. TP SA liczyła na koni... Dodaj do ulubionych

  • 03.01.13, 13:27
    A przekierowanie rozmów przychodzących z numeru stacjonarnego na komórkowy to rzecz niewykonalna? Skoro numerem dysponuje jeszcze Dialog, to należałoby zadzwonić tam i uzgodnić aktywację usługi. W końcu klient chce i płaci.
    Zaawansowany formularz
    • Gość: Wrotek IP: *.wroclaw.mm.pl 03.01.13, 15:06
      Życzę szczęścia przy kontaktach z infolinią po przejęciu Dialogu przez Netię - dzisiaj odesłali mnie do puktu obsługi do Jana Pawła - a tam tylko ochroniarz. Przez telefon sprawa niewykonalna. Przez e-bok niedostępna.
    • Gość: aaa IP: *.dynamic.chello.pl 03.01.13, 16:00
      Drogie Panie,
      TP S.A. Nie wywiązała się ustawowego obowiązku świadczenia usługi powszechnej. Macie prawo zażądać odszkodowania w wysokości wybranego abonamentu za każdy miesiąc bez telefonu.

      P.S. Następnym razem polecam przenieść nr stacjonarny do operatora komórkowego - mają specjalne taryfy stacjonarne, a telefon działa w promieniu 500 metrów. Przy zmianie siedziby wystarczy tylko skontaktować się z Biurem Obsługi w celu aktywacji nowej strefy.
      • Gość: D. IP: *.internetia.net.pl 03.01.13, 21:12
        Należałoby sprawdzić zapis w umowie od jakiego terminu TP SA zobowiązała się świadczyć usługę. Jeśli od 1 stycznia br to jak najbardziej można złożyć reklamację z tyt. nienależytego wykonania umowy.
        ps. TPSA nie jest ustawowo zobowiązana do świadczenia usługi powszechnej
      • Gość: ms IP: *.ssp.dialog.net.pl 03.01.13, 21:36
        TP już nie jest obarczona tym obowiązkiem z katalogu usług powszechnych. W majestacie prawa może usługi nie świadczyć tak jak Dialog, bez konsekwencji finansowych.
    • 03.01.13, 19:48
      No cóż. Po co tu długo dyskutować. Autorka tego listu jest sama sobie winna. A kto to się przenosi do TP SA????????????
      Musiałbym chyba upaść na głowę z dziesiątego piętra, żeby przenieść się do tej instytucji działającej w systemie skostniałego socjalizmu. Ale jak ktoś bardzo chce, tylko później bez skarg.
    • 05.01.13, 11:12
      Witam.Bardzo współczuję Paniom oraz pacjentom.JA mam poważniejszy problem z TPsa-orange.Moja przychodnia istnieje od 1997r, przez wiele lat miałam 3 numery telefoniczne w TP.Przez ostatnie miesiące( ponad rok) numery zostały przeniesione do alternatywnej firmy ACN( której nie polecam).Dokładnie 18-09-2012 zgłosiła się do mnie TPSA z propozycją przejęcia moich numerów na dobrych warunkach.Kontaktowałam się i podpisałam umowę juz z Netią.Okazało się,że ani Netia ani inny operator nie może" mnie" przejąć -BEZ POWROTU DO MONOPOLISTY TJ TPSA ORANGE!!!!!.cóż nie miałam wyboru.Zgodziłam się na przejęcie numerów przez TP z zamiarem przejścia następnie do innego operatora.Wielokrotnie dzwonilam, bywałam w BOK Orange w celu podpisania umów(które rzekomo były przysyłane do mojej przychodni!!!),które okazaly się zawierać błędy merytoryczno-prawne.Kto o zdrowych zmysłąch by podpisał takie umowy??/
      1-11-2012 Dział usług regulowanych TP przejął moje numery- ale do dnia dzisiejszego- telefony zostały wyłączone-NAWET NUMER DO POGOTOWIA RATUNKOWEGO NIE DZIAŁA!!!!Sprawę miesiąc temu zgłosiłam do UKE-ale do dnia dzisiejszego nic się nie dzieje!Telefony milczą!A ja dla UKE nie jestem stroną- gdzyż nie podpisałam błędnych umów!!!!!Podpisane przed swiętami umowy w BOK Oleśnica zostały ZABLOKOWANE przez "górę".
      Pewnie- zawsze można zmienić numery- i operatora-ALE PACJENCI SĄ PRZYZWYCZAJENI DO TYCH NUMERÓW i zależy nam na ich zachowaniu.Zeby było smutniej- to komórki w miejscu udzielania świadczeń nie działają, ani u mnie w domu- więc nawet gdy ja zachorowałam i chcialam wezwać pogotowie- POZOSTAŁO MI LECZENIE SIEBIE SAMEJ lekami,które miałam w domu...
      DRODZY FORUMOWICZE- MOŻE TYM RAZEM UDZIELICIE MĄDRYCH RAD????????
      WCZUJCIE SIĘ W PACJENTA,który idzie do gabinetu .np okulisty- dostaje zawału serca i....?????
      no właśnie co????Bo jak wezwać pogotowie????
      Pozdrawiam,życząc dużo zdrowia- szczególnie pracowników TP orange
      • Gość: Orange Ekspert IP: 212.160.172.* 07.01.13, 12:10
        @benelias59, przykro nam, że spotkała Cię sytuacja, która wywołała Twoje niezadowolenie. Przeanalizujemy sprawę o której piszesz, ale potrzebujemy Twoich danych osobowych wraz z numerem telefonu. Prosimy Cię o przesłanie tych informacji za pomocą tego linku: on.fb.me/RwMSRZ lub bezpośrednio na adres facebook.pomoc@orange.com Dołożymy wszelkich starań aby sprawa została rozwiązana. Orange Ekspert
        • 07.01.13, 13:08
          Gość portalu: Orange Ekspert napisał(a):

          > @benelias59, przykro nam, że spotkała Cię sytuacja, która wywołała Twoje niezadowolenie. Przeanalizujemy sprawę o której piszesz, ale potrzebujemy Twoich danych osobowych wraz z numerem telefonu. Prosimy Cię o przesłanie tych informacji

          Trzeba by być kompletnym idiotą żeby wysyłać w jakąś czarną d*pę swoje dane osobowe, a zwłaszcza numer telefonu.
          • Gość: Orange Ekspert IP: 212.160.172.* 07.01.13, 13:22
            @ 45rtg , to nie jest jakaś czarna.... tylko strona operatora, gdzie bezpiecznie możesz przekazać swoje dane - otrzymując pomoc. pozdrawiam Orange Ekspert
    • 10.01.13, 14:56
      Biorąc pod uwagę poziom, na jakim świadczone są usługi przez panią doktor Lorenc, to Orange na pewno kieruje się dobrem jej pacjentów.
      • Gość: Iza IP: *.static.korbank.pl 10.01.13, 15:36
        A ja bardzo cenię i polecam usługi świadczone zarówno przez jedną jak i drugą panią Doktor - przeprowadziłam się z Maślic na drugi koniec Wrocławia i dalej korzystam i mam zamiar korzystać z usług przychodni. Myślę że tak powienien wyglądać standard Lekarza Rodzinnego - panie Doktor znają i kojarzą całą naszą rodzinę, potrafią skojarzyć, że np syn niedawno miał podobne objawy itp. Nie przychodzi mi do głowy nic, co można tej praktyce zarzucić.

        No i życzę Paniom pozytywnego finału walki z TPSA i wysokiego odszkodowania.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.