Dodaj do ulubionych

Trzy nowe pociągi na dolnośląskich torach [ZDJĘ...

25.05.13, 12:09
No jest się czym chwalić... .Już widzę tłumy na trasie Wrocław - Węgliniec... . Matki, dzieci. Co za bezmyślność. Wygodne pociągi powinny jeździć do uzdrowisk (Karpacz, Szklarska Poręba, Polanica, Kudowa, Lądek Zdrój, powinny być dobrze dopasowane do przyjeżdżających znad morza, centralnej Polski żeby się rozwijała turystyka a ludzie mogli zmieniać klimat, młodzież jechać na weekendy w góry, ale do tego trzeba ludzi myślących... .
Edytor zaawansowany
  • svarte_sjel 25.05.13, 12:33
    jankiel77 napisał:
    > Matki, dzieci. Co za bezmyślność. Wygodne pociągi powinny jeździć do uzdrowisk
    > dopasowane do przyjeżdżających znad morza, centralnej Polski żeby się rozwijała

    Bo najnowszy tabor należy się wyłącznie przyjezdnym turystom, a nie miejscowym codziennie do pracy dojeżdżającym.

    --
    Oczywiście można być takim jak inni -- tylko po co?
  • greges58 25.05.13, 12:36
    trasa do Szklarskiej Poręby - akurat w remoncie...
    przesiadka na autobus na dworcu Jelenia Góra !
    może " coś " się ruszy ruszy jesienią, po sezonie ;)
    trasa do Kudowy - będzie gotowa wiosną 2014.
    sprawdzone !
  • Gość: z IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.05.13, 14:00
    Uważasz, że tym "miejscowym" podróżnym nowoczesny pociąg i przyzwoite warunki podróży nie przysługują? Otóż bardzo się mylisz, od czasu do czasu jeżdżę nowoczesnymi składami Kolei Mazowieckich i podróż czymś takim to po prostu rewelacja - ciuchutko, szybko, czyściutko i komfortowo, można nawet się zrelaksować. Co 30-60 minut taki super-skład śmiga w kierunku Warszawy, wioząc ludzi do i z pracy. Niby dlaczego ma być inaczej na Dolnym Śląsku? Jesteśmy w czymś gorsi od Mazowsza?
  • mamglobusa 25.05.13, 18:00
    Fajnie. Nowe pociągi KD są świetne ale na litość boską niech szef tej firmy zdba o wizerunek pracowników. Ostatnio w roli kierownika pociągu wystapiła miła ale niechlujnie wyglądająca, wysoka Pani. Włosy długie, ciemne, raczej nieświeże, spięte niedbale "w kitkę. Masakra.
    Panowie wyglądają świetnie.
  • Gość: ---- IP: *.man.tk-internet.pl 25.05.13, 19:37
    To niech jeszcze nauczą się wysuwać ten jeden schodek przy wyjściach, aby ludzie nie musieli zeskakiwać z pociągu na peron.
  • mamglobusa 25.05.13, 18:11
    Kto tu jest bezmyślny? Raczej Ty. Na tej trasie jeździ masa ludzi do pracy. WIelu studentów dojeżdża do uczelni. Co drugi pasażer pokazuje bilet miesięczny. Jesteśmy stałymi klientami. Nam odmawiasz komfortu jazdy? Wiesz jaka to armia ludzi przewija się rano i po południu? Wiesz co to jest codzienne dojeżdżanie? KD stawia na nas i dobrze. Jesteśmy zadowoleni i dziękujemy.
  • mamglobusa 25.05.13, 18:12
    To jest odpowiedź do jankiel77
  • Gość: kolejoman IP: *.hotspotchat.net 26.05.13, 01:57
    "Masa ludzi" to jeździ wszędzie. Z kierunku jeleniogórsko-wałbrzyskiego też. A nawet jeszcze większa - wystarczy zsumować liczby mieszkańców wzdłuż tras. I też z biletami miesięcznymi. Więc żaden argument. Zgadzam się, że dobre składy powinny jeździć do najatrakcyjniejszych turystycznie miejscowości. Jedynym argumentem przemawiającym za zostawieniem ich na linii zgorzeleckiej byłoby przystosowanie torów do dużej prędkości. Jednak Impulsy nie wykorzystują tam Vmax 160 km/h i nie będą wykorzystywać. Z wielu względów. Tak więc nie ma powodów, żeby nowoczesne składy jeździły tylko do Węglińca - zapuszczonego miasteczka w środku Borów Dolnośląskich, gdzie wysiadają tylko kolejarze i grzybiarze. Jelenia Góra, Kłodzko, Międzylesie - to są linie, na których te składy powinny śmigać.
  • indywidualismus 25.05.13, 21:37
    Niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu, ale obawiam się, że te pociągi nie mają miejsc dla rowerów. Przynajmniej tak wynika z rozkładu.
    --
    To jest moje zdanie i mam do niego prawo. Będę go bronił niezależnie od tego, ilu ludzi mnie skrytykuje czy wyśmieje.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka