Komentarze do artykułu

Będzie przejście naziemne przez plac Strzegomski

Przetnie ulicę Legnicką w ciągu ulic Poznańskiej i Smoleckiej, od strony centrum miasta. Od strony skrzyżowania będzie mu towarzyszył przejazd rowerowy

Będzie przejście naziemne przez plac Strzegomski Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Bardzo dobra informacja.
    Jeszcze na Młodych techników powinni wybudować przejście dla pieszych.
    • Gość: luznylori IP: *.ip.netia.com.pl 02.08.13, 11:29
      Jak to jest, że tutaj można ludzi po torowisku ganiać, a jakis czas temu była chryja o przystanek na Drobnera/Dubois że metr szeroki, samochody zaraz obok a barierki zamiast odgradzać ludzi od aut to postawiono na środku torowiska żeby nikt nie łaził?
      • Gość portalu: luznylori napisał(a):
        > Jak to jest, że tutaj można ludzi po torowisku ganiać, a jakis czas temu była c
        > hryja o przystanek na Drobnera/Dubois że metr szeroki, samochody zaraz obok a b
        > arierki zamiast odgradzać ludzi od aut to postawiono na środku torowiska żeby n

        Ale gdyby tam postawić barierki to peron by miał góra 70 cm szerokości...

        --
        Oczywiście można być takim jak inni -- tylko po co?
      • A jaki to ma związek? Przecież przy przystanku przy Drobnera/Dubois też jest przejście dla pieszych przez torowisko. Ba! Nawet przy obu końcach są.

        Tutaj chodzi głównie o niepełnosprawnych. Co z tego, że puścili tą trasą niskopodłogowe tramwaje, skoro przystanku osoba na wózku nie ma jak opuścić - może tylko wsiąść do innego tramwaju albo rzucić się ze schodów. Wyobraź sobie, że jedziesz tramwajem Legnicką i wysiąść możesz przy dworcu Mikołajów, a potem dopiero na pl. Jana Pawła II.
        --
        emite.wordpress.com - Wrocław, kultura i inne
        • Gość: Zenek IP: *.internetia.net.pl 02.08.13, 11:54
          To instaluje się odpowiednie windy na przystankach a nie pasy robi. Chore! Do przejścia które tam pozostanie puste proponuję przenieść urzędników gminy wrocław.
          Niech siedzą i myślą nad dalszym ulepszaniem życia.
          • > To instaluje się odpowiednie windy na przystankach a nie pasy robi.

            Też o tym pomyślałem, ale na tamtych przystankach jest, moim zdaniem, za mało miejsca, żeby jeszcze windy dorabiać (jeśli chodzi Ci o zwykłe windy - kabiny jeżdżące w pionie, a nie windy schodowe czy jak się te platformy zwą). Poza tym wypadałoby chyba wtedy dorobić windy również przy wszystkich trzech wyjazdach z podziemi. A poza tym to nie jest centrum, więc, po prostu, takie maszyny mogłyby długo w pełni sprawne nie pozostać.
          • > rzejścia które tam pozostanie puste

            Dokładnie to samo pisano o przejściu na JPII - faktycznie pustki aż strach.

            Może się nie znam, ale przejście, które nic nie zmienia dla samochodów, będzie tańsze niż budowa i utrzymanie dwóch wind na perony.
            • > > rzejścia które tam pozostanie puste
              >
              > Dokładnie to samo pisano o przejściu na JPII - faktycznie pustki aż strach.

              Na JP2 przejścia podziemne prowadzą w sześć miejsc wokół skrzyżowania - przejście naziemne "obstawia" tylko połowę z nich. Ponadto naziemne jest oddalone od skrzyżowania, więc w pewnych przypadkach podziemiem może być krócej.

              Przy Strzegomskim na planie widzę, że naziemne będzie przy skrzyżowaniu (blisko obecnych wyjść z podziemia), a "nieobstawione" pozostanie tylko wyjście przy schronie/muzeum. Czyli po przebudowie to będzie przejście podziemne dla tych, którzy chcą przejść do lub od muzeum.

              Chociaż tak patrzę teraz na ten plan i nie wiem, w jaki sposób przechodnie mają się przedostać z przejścia naziemnego na perony, jeśli przy przystankach nie zostaną zlikwidowane te wyjścia z podziemi zostaną. Po torach? Chyba że zostawią tylko te środkowe, obecnie zakratowane schody.
              Daliby ten plan w lepszej rozdzielczości.
              • > Chociaż tak patrzę teraz na ten plan i nie wiem, w jaki sposób przechodnie mają
                > się przedostać z przejścia naziemnego na perony, jeśli przy przystankach nie z
                > ostaną zlikwidowane te wyjścia z podziemi zostaną. Po torach? Chyba że zostawią
                > tylko te środkowe, obecnie zakratowane schody.
                > Daliby ten plan w lepszej rozdzielczości.

                Już znalazłem: "korekta krawężnika" itp. Czyli będzie można przejść obok schodów.
              • krasnaladamu napisał:
                > Na JP2 przejścia podziemne prowadzą w sześć miejsc wokół skrzyżowania - przejśc

                Siedem.

                > chronie/muzeum. Czyli po przebudowie to będzie przejście podziemne dla tych, kt
                > órzy chcą przejść do lub od muzeum.

                To nie jest dojście tylko do muzeum.

                --
                Oczywiście można być takim jak inni -- tylko po co?
                • > > Na JP2 przejścia podziemne prowadzą w sześć miejsc wokół skrzyżowania
                  >
                  > Siedem.

                  O, dzięki, zapomniałem o tym w stronę m. Sikorskiego. To tym bardziej nie ma powodów, żeby przejście podziemne na JP2 było puste.

                  > To nie jest dojście tylko do muzeum.

                  Miałem na myśli wszystkich przechodzących pod muzeum.
              • krasnaladamu napisał:

                > Na JP2 przejścia podziemne prowadzą w sześć miejsc wokół skrzyżowania - przejśc
                > ie naziemne "obstawia" tylko połowę z nich.

                I prawie wystarczy dla osoby na wózku. Jeszcze tylko na przystanek od strony mostu Sikorskiego normalnie się nie dostanie.
          • Gość: jasio IP: *.ssp.dialog.net.pl 03.08.13, 12:44
            W przejściu jest wc , kiosk "ruchu" i handlujący,często nietrzeźwi, głównie starymi szmatami i butami ze śmietnika
        • krasnaladamu napisał:

          > Tutaj chodzi głównie o niepełnosprawnych. Co z tego, że puścili tą trasą niskop
          > odłogowe tramwaje, skoro przystanku osoba na wózku nie ma jak opuścić - może ty
          > lko wsiąść do innego tramwaju albo rzucić się ze schodów. Wyobraź sobie, że jed
          > ziesz tramwajem Legnicką i wysiąść możesz przy dworcu Mikołajów, a potem dopier
          > o na pl. Jana Pawła II.

          Kilkanaście szkół wyższych (w tym politechnika), a wybudowanie windy jest wyzwaniem nie do pokonania.

          Bądźmy szczerzy - gdyby kasa miejska nie świeciła pustką i kwitami do zapłacenia - wybudowało by się windy. Ponieważ jest jak jest - pomazia się farbą ulicę, postawi słupek z 3 żarówkami i wedle władz miasta - gitara gra - przejście jest (o ile w ogóle pomyślą o obniżonym krawężniku).
          --
          Ego contemno Latin.
    • Czy ten przejazd zabierze rowerzystów z krypty? Są tam bardzo niebezpieczni, bo wyjeżdżają nagle zza węgła, a do tego mają zwyczaj jeździć trasami przecinającymi ruch pieszy.

      --
      Oczywiście można być takim jak inni -- tylko po co?
    • No cóż - można też i cofać się w rozwoju. Jeszcze tak w kilku innych miejscach, a jak się ulice zakorkują i dojazd do lub z pracy potrwa z dwie godziny, będzie można znów ogłosić przetarg - tym razem na likwidację przejść. I znowu ktoś na tym zarobi, a zapłacą Wrocławianie. Na komunikację miejską nie ma co liczyć, skoro nawet nie ma jeszcze spójnej i logicznej strategii skomunikowania Wrocławia. Można rzucać hasła, że ulice są dla ludzi, a nie dla samochodów, ale jak na razie to auta służą ludziom - na odwrót jeszcze to nie działa.
    • dzisiaj rano, przed 9, jadąc od centrum ul.Legnicką i chcąc skręcić w lewo w kierunku strzegomskiej trzeba było odstać dłużej niż zwykle - co drugi cykl zielonego na lewoskręcie był wyłączony - to już w ramach przygotowań? czy może testów? rozumiem, że wytrzymałości kierowców, no bo przecież nie dynamicznego/dychawicznego (właściwe wybrać) sterowania ruchem....
      --
      kornik11
      • Gość: gonzo IP: *.dibre.com.pl 02.08.13, 13:04
        Ktos zatrzyma ten obłęd??
        I czemu przejście niby jest niewygodne????
        • Dorobisz się dziecka albo postarzejesz się, może zrozumiesz.
        • Gość: artek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.08.13, 13:45
          Gość portalu: gonzo napisał(a):
          > Ktos zatrzyma ten obłęd??

          obłęd? to, że ludzie chcą mieć miasta dla ludzi a nie dla samochodów, nazywasz obłędem? chyba jesteś obłąkany ...

          > I czemu przejście niby jest niewygodne????

          bo człowiek nie jest kretem ani wiewiórką. człowiek żyje i porusza się na powierzchni ziemi. dlatego wszelkie tunele czy kładki są nienaturalne i uciążliwe.
          • Gość: Cezary IP: 194.251.119.* 02.08.13, 16:41
            Codziennie wysiadam z tramwaju na placu Strzegomskim i idę do Silver Forum. Dla mnie to przejście podziemne jest super wygodne i bezpieczne. Nie muszę czekać na czerwonym świetle, mogę natomiast szybko przemieścić się nie utrudniając przy tym ruchu samochodom i tramwajom. Znając naszych inżynierów od świateł, obawiam się, że po wprowadzeniu sygnalizacji (i faz) dla pieszych kolejne skrzyżowanie stanie się prawie nieprzejezdne w godzinach szczytu.
            • Gość: as IP: *.xdsl.centertel.pl 02.08.13, 16:48
              Niech zgadnę, nie poruszasz się o kulach albo na wózku, co?
              • Gość: Cezary IP: 194.251.119.* 02.08.13, 17:40
                Zgadł(a)eś! Ale to nie było trudne: 99.9% ludzi chodzi bez kuli.
                • Gość portalu: Cezary napisał(a):

                  > Zgadł(a)eś! Ale to nie było trudne: 99.9% ludzi chodzi bez kuli.

                  Bzdury wypisujesz.
                  1. osób z niepełnosprawnością jest w Polsce ruchową (kule, wózki) jest nie 0,1%, ale 15 razy więcej.
                  2. Nie będzie zakazu korzystania z przejścia podziemnego
                  3. Zmienisz punkt widzenia jak się przesiądziesz do wózka inwalidzkiego lub będziesz miał 70 lat na karku.
                  4. Czasami warto pomyśleć nie tylko o sobie, ale tez o innych.
              • Gość: posełpierdzistołek IP: *.static.korbank.pl 02.08.13, 18:00
                A no bo nie ma możliwości przebudowania przejścia podziemnego tak aby zrobić podjazdy dla ludzi na wózkach? A windy też nie można wybudować? Nie nie to już wykracza po za ramy myślowe co poniektórych, a jak widać tym bardziej urzędników którzy w tym kraju dość często mają upośledzone zdolności logicznego myślenia. Z drugiej strony jest to przejaw celowego utrudniania ludziom swobody komunikacji. Zresztą po co przebudowywać, przecież kasę można przeznaczyć na stadion albo klub kopaczy.
                • Gość portalu: posełpierdzistołek napisał(a):

                  > A no bo nie ma możliwości przebudowania przejścia podziemnego tak aby zrobić po
                  > djazdy dla ludzi na wózkach?

                  Tak, bo ludzie na wózkach mogą sobie pojeździć pół kilometra, mają czas, w przeciwieństwie do pań i panów w autach. Oni na pewno się śpieszą.

                  A windy też nie można wybudować?

                  Windy są już na pl. Grunwaldzkim, dziękujemy i prosimy o ich szybkie rozmontowanie.
                  Winda jest też przy moście Tysiąclecia - do windy zatrudnia się panów, którzy mają pod mostem swoją bazę: budka kempingowa - bardzo "estetyczne" rozwiązanie, zawsze prowadzę tam gości zagranicy, żeby pokazać im polską pomysłowość: budka kempingowa, niebieski sracz i samochód, bo panowie przyjeżdżają autem do pracy. W ten sposób mamy 2 etaty do jednej windy i bardzo ciekawy "krajobraz kulturowy", nieznany w Europie. Na pl. Strzegomskich do obrony licznych wind pewnie 6 etatów byłoby potrzebnych. Niebieskie "Toy toye" wpisały by się w wielkomiejski krajobraz.
                  • Gość: posełpierdzistołek IP: *.static.korbank.pl 04.08.13, 16:04
                    Przy całym szacunku dla ludzi niepełnosprawnych to jakoś nie widuję całych tabunów ludzi na wózkach. Więc nagle troska o tych ludzi wydaje mi się trochę naciągana.

                    >Tak, bo ludzie na wózkach mogą sobie pojeździć pół kilometra, mają czas, w >przeciwieństwie do pań i panów w autach. Oni na pewno się śpieszą.

                    Jakie pół km? Najwyżej 200 m. Niestety teleportacja nie została jeszcze wymyślona. W związku z tym tysiącom ludzi należy utrudniać poruszanie się.

                    Co do wind. No cóż pośród obywateli tego kraju spora część to dzicz w związku z czym trzeba pilnować windy, co by nie zamieniła się w WC. Może i to absurd, ale żyjemy w Bolandzie.

                    I jeszcze jedno. Ja rozumiem, że w dzisiejszych czasach co drugi człowiek to fizyczny inwalida na własne życzenie i wejście i zejście po schodach choćby na pierwsze piętro to katorga. Więc znowu trzeba wszystkich spowolnić bo takiemu to korona z głowy spadnie jak trochę przejdzie po schodach. I tym oto sposobem zakorkujmy całe miasto.
                    • Gość portalu: posełpierdzistołek napisał(a):

                      > I tym oto sposobem zak
                      > orkujmy całe miasto.

                      Co by się przydało temu miasto to mały protest kierowców - 10/h w godzinach piątkowego szczytu, aby biurwy nie dostały się zbyt szybko do domu. Przeżyłem w tym mieście 2 zawały komunikacyjne, kiedy stała większość miasta w korku - uważam, że tak jak masa krytyczna ma prawo blokować miasto, tak i kierowcy powinni o sobie przypomnieć, że również dla nich powinna być infrastruktura.
                      --
                      Ego contemno Latin.
          • Gość: posełpierdzistołek IP: *.static.korbank.pl 02.08.13, 18:04
            bo człowiek nie jest kretem ani wiewiórką. człowiek żyje i porusza się na powierzchni ziemi. dlatego wszelkie tunele czy kładki są nienaturalne i uciążliwe.

            !!!Rozumiesz że samolotem też nie latasz boś nie jaskółka.
            Rozumiem, że jedyny tunel jakimkolwiek się poruszałeś to własnoręcznie wykopany podczas ucieczki z wariatkowa, stąd te traumatyczne przeżycia i porównania do kreta.
            • Gość: artek IP: *.wroclaw.vectranet.pl 02.08.13, 19:54
              > !!!Rozumiesz że samolotem też nie latasz boś nie jaskółka.
              > Rozumiem, że jedyny tunel jakimkolwiek się poruszałeś to własnoręcznie wykopany
              > podczas ucieczki z wariatkowa, stąd te traumatyczne przeżycia i porównania do
              > kreta

              jak rozumiem, dla ciebie im więcej przeszkód w poruszaniu się, tym lepiej, tak?

              jak dla mnie normalny człowiek buduje most przez rzekę - żeby nie musieć pływać czy szukać brodu, kładzie kładkę przez głęboki wąwóz - żeby nie musieć nurkować i wpinać się po stromych ścianach, ułatwia sobie życie korzystając z samochodów czy samolotów,
              ale zdecydowanie sam sobie NIE KOPIE dziury na płaskim!

              ale jeśli dla ciebie robienie sobie samemu sztucznych przeszkód jest normą, to w takim przypadku faktycznie, można uznać że jestem nienormalny. ale pamiętaj, że w szpitalu wariatów, to wariat jest normą - co wcale nie oznacza że to on jest normalny.

              • Gość: elo IP: *.156.115.240.mortin.pl 02.08.13, 23:41
                od kiedy to 8-10 metrowej szerokości przejście pod drogą jest utrudnieniem?!

                >ale jeśli dla ciebie robienie sobie samemu sztucznych przeszkód jest normą, to
                > w takim przypadku faktycznie, można uznać że jestem nienormalny.

                A czekanie na światłach nie jest budowaniem sobie samemu przeszkód. Lepiej stać jak kołek cały cykl świateł czy przejść przez to przejście nieskrępowany zakazem wejścia na drogę?
                • Gość: artek IP: *.wroclaw.vectranet.pl 03.08.13, 06:21
                  > A czekanie na światłach nie jest budowaniem sobie samemu przeszkód.

                  owszem, jest. dlatego nie rozumiem tej bezgranicznej i bezmyślnej miłości, która w imię ułatwień dla samochodów, rozpieprza i anektuje całą przestrzeń publiczną. to się dopiero nazywa odmóżdżenie ....

                  > Lepiej stać jak kołek cały cykl świateł czy przejść przez to przejście nieskrępowany
                  > zakazem wejścia na drogę?

                  jeśli alternatywą jest łażenie po schodach w te i wewte, to wolę stać. a w kwestii tego konkretnego skrzyżowania, to najlepsze byłoby zlikwidowanie całej legnickiej w obecnym kształcie i przerobienie jej do formy ul. zachodniej. plus torowisko oczywiście.
                  • Gość: posełpierdzistołek IP: *.static.korbank.pl 04.08.13, 16:09
                    >jeśli alternatywą jest łażenie po schodach w te i wewte, to wolę stać. a w kwestii tego >konkretnego skrzyżowania, to najlepsze byłoby zlikwidowanie całej legnickiej w obecnym >kształcie i przerobienie jej do formy ul. zachodniej. plus torowisko oczywiście

                    Kolejny ciężki przypadek inwalidy z wyboru. Jaśnie Panu nogi odpadną po przejściu kilku schodów? Widać metro we Wrocławiu nie ma racji bytu :) Przecież trzeba by było do niego zejść po schodach. Kto by tym jeździł....
                    • Gość: artek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.08.13, 08:45
                      > Kolejny ciężki przypadek inwalidy z wyboru.

                      taa, jasne. bo w pełni zdrowy i sprawny, wożący swą ciężką dupę kierowca, koniecznie musi mieć drogę ciągłą i nieskażoną tfu tfu przejściami dla pieszych ...

                      > Jaśnie Panu nogi odpadną po przejściu kilku schodów?

                      owszem, tak. jeśli alternatywą jest przejście po płaskim, to tak. poza tym nie widzę powodów, dla których miałbym komukolwiek robić dobrze swoim kosztem.

                      > Kto by tym jeździł....

                      no właśnie, dla kogo to metro? jeszcze by przeszkodziło w czymkolwiek panom w samochodzikach.
          • "obłęd? to, że ludzie chcą mieć miasta dla ludzi a nie dla samochodów, nazywasz obłędem? chyba jesteś obłąkany ... "

            Ale to miasto ma większą powierzchnie niż w średniowieczu. Nie da się załatwić wszystkiego na piechotę. Nie każdy chodzi tylko z dzieckiem do przedszkola, czy do osiedlowego sklepu. Ludzie pokonują w ciągu dnia dziesiątki kilometrów i tylko samochód pozwala to załatwić w rozsądnym czasie.
            Zresztą to miasto nie jest już moje. Coraz mniej mnie to wszystko obchodzi. Rządźcie się sami debile.
            • Gość: artek IP: *.wroclaw.vectranet.pl 03.08.13, 12:12
              qwerfvcxzasd napisał:
              > Ale to miasto ma większą powierzchnie niż w średniowieczu. Nie da się załatwić
              > wszystkiego na piechotę.

              po to są tramwaje i ogólnie komunikacja zbiorowa. więc przejście dla pieszych prowadzące na przystanki tramwajowe, to raczej dobry pomysł.

              > Zresztą to miasto nie jest już moje. Coraz mniej mnie to wszystko obchodzi.
              > Rządźcie się sami debile.

              i ja ciebie też ...
    • A decyzję podjęli oczywiście nasi lokalni liderzy w poruszaniu się pieszo, rowerem i komunikacją miejską !!! a nie służbowymi limuzynami którymi wjeżdżają aż pod same drzwi w Sukiennicach, nawet tam gdzie rowerom nie wolno.

      BUUUAAHAHAHAHA !!! można dostać kolki ze śmiechu
    • Genialne!!! Zwiększą się korki, bo po co jechać szybko. A dwa pasy będą dla rowerów!!!
    • proponuję zwariowanym projektantom żeby zbudowali kładkę dla rowerów.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      A tak na serio proponuję poprawić istniejące bardzo dobre przejście podziemne z możliwością przejazdu rowerami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      z szalonym pozdrowieniem.
      nie zepsujcie tak jak pl. Grunwaldzki tam też trzeba zrobić poprawki i rozbudowę bo jest beznadziejnie.
    • Gość: MT IP: 93.154.149.* 02.08.13, 16:25
      Wreszcie!
      • Gość: oskar IP: *.internetia.net.pl 02.08.13, 16:42
        Nie ma to jak zepsuć coś co jest zrobione dobrze.
        Zamiast pomóc niepełnosprawnym i zbudować windy to teraz będą przebudowywać w cholerę i psuć to co jest dobrze. Bezkolizyjne przejście pieszych jest złe, trzeba wprowadzić "usprawnienia"!
        Rowery na ulicę i tyle. Sam jestem rowerzystą, wiem co mówię.
        • Gość: as IP: *.xdsl.centertel.pl 02.08.13, 16:48
          > Zamiast pomóc niepełnosprawnym i zbudować windy to teraz będą przebudowywać w c

          No tak... windy pojawiłby się ot tak, bez żadnego przebudowywania...
          • Gość: artek IP: *.wroclaw.vectranet.pl 02.08.13, 19:56
            Gość portalu: as napisał(a):
            > > Zamiast pomóc niepełnosprawnym i zbudować windy to teraz będą
            > przebudowywać w c
            >
            > No tak... windy pojawiłby się ot tak, bez żadnego przebudowywania...

            i do tego równie sprawna jak te na placu grunwaldzkim, czy na moście millenijnym ...
    • kiedy zostanie dokończony projekt i zaplanowane przejścia piesze w poprzek jądra reagana zostaną w końcu namalowane.
      KIEDY?
    • Gość: Marek IP: *.150.143.154.internetia.net.pl 02.08.13, 22:29
      Kiedy wreszcie wywala tych hipisow rowerowych z lewackiej wyborczej ?!
    • "miasta: miasta dla samochodów, nie ludzi'
      Co za idiotyzm. W samochodach też sa ludzie. Jeżeli chcecie tam przejście, to zróbcie tunel dla aut.
      Powoli psute jest we Wrocławiu wszystko co w miarę działało.. Skrzyżowanie za skrzyżowaniem. Korki zamiast mniejszych, będą coraz większe.
      Warto mieć fabrykę sygnalizatorów. Niedługo będą co 10 metrów.
    • Dotąd nie było tam wypadków, ani potrąceń przez tramwaje. Będziecie mieli ludzi na sumieniu durnie.
    • Jo bych proponował jescze zaorać te dwa paski asfaltu i posiać na nich trawę i po problemie.
    • ciekawe czy inspiracją była ilość wypadków (śmiertelnych) przy mongoli? czy może to tylko wrodzona upierdliwość i chęć odegrania się na mieszkańcach
      --
      "you're old enough to kill but not for votin'"
    • Co sto metrów przejście dla pieszych, połowę ulic wyłączyć z ruchu kołowego, zlikwidować dwupasmowe jezdnie..... Wystarczy podnieść cenę benzyny do 100,00zł.
    • Zastanawia mnie tylko, gdzie bedzie sie konczyc korek przed tymi swiatlami - obstawiam w godzinach szczytu gdzies tak do przejazdu kolejowego przy Magnolii.

      Dane osob wymyslajacych takie kretynstwa powinne byc podawane do wiadomosci publicznej.
      --
      Ego contemno Latin.
      • Gość: artek IP: *.wroclaw.vectranet.pl 03.08.13, 14:02
        radeberger napisał:
        > Zastanawia mnie tylko, gdzie bedzie sie konczyc korek przed tymi swiatlami

        a gdzie się kończy teraz? tak jakby do tej pory na pl. strzegomskim nie było żadnych świateł ...

        > - obstawiam w godzinach szczytu gdzies tak do przejazdu kolejowego przy Magnolii.

        masz na myśli magnolię na legnickiej we wrocławiu? a gdzie tam jest przejazd kolejowy?

        > Dane osob wymyslajacych takie kretynstwa powinne byc podawane do wiadomosci
        > publicznej.

        to zacznij pierwszy - od swoich danych. bo w tym momencie wykazałeś się wyjątkowym kretyństwem!

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Zadaj pytanie na Forum

Za darmo

Na każdy temat

Tysiącom użytkowników

Zapytaj

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.