Dodaj do ulubionych

Jak kursują tramwaje

IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 24.06.05, 01:23
Czy ktoś może mi wytłumaczyc jaki jest związek z remontami skrzyzowania i
fragmentu Kazimierza Wielkiego ze zmiana trasy 9 i 17? Prawdopodobnie chodzi
o remont ulic Piastowskiej i Sienkiewicza, o czym autor informacji nie
wspomina. W zamieszanie dla samego zamieszania - mimo rozmaitych dziwnych
pomysłów ZDiK - nie bardzo wierzę.
Pominąwszy to wszytko - co zastępuje tramwaj 23? Czy jeśli skasuje bilet
jadac np. z Kromera na Pilczyce moge przesiąść się i kontynuowac jazdę 3 lub
10? Zarówno GW jak i ZDiK "dyskretnie" przemilczają kwestię przesiadek.
Edytor zaawansowany
  • Gość: Ja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.06.05, 13:52
    nie rozumiem tego :|:| dlazcego 15 nie moze jezdzic swoaja stara trasa???????
    przeciez jej trasa jest juz po remoncie ...... :|:|:
  • Gość: wojtek IP: *.Dwudziestolatka.ds.uni.wroc.pl 24.06.05, 13:54
    15 nie pojedzie swoja starą trasą ze względu na remont skrzyżowania Świdnicka -
    Piłsudskiego :)
  • svarte_sjel 24.06.05, 15:07
    Gość portalu: Pinezka napisał(a):
    > fragmentu Kazimierza Wielkiego ze zmiana trasy 9 i 17? Prawdopodobnie chodzi
    > o remont ulic Piastowskiej i Sienkiewicza, o czym autor informacji nie
    > wspomina. W zamieszanie dla samego zamieszania - mimo rozmaitych dziwnych

    Ten pan tak ma. W oryginalnym komunikacie z któego zrobił copy-and-paste
    zamknięcie Piastowskiej było wymienione.

    > Pominąwszy to wszytko - co zastępuje tramwaj 23? Czy jeśli skasuje bilet

    Wakacje mamy! Zawsze kilka linii na wakacje było zawieszone, w tym dwie z
    Legnickiej.

    --
    "Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine.
    For the black hills consist of black souls, souls that already died one
    thousand deaths."
  • luka182 24.06.05, 17:12
    > Wakacje mamy! Zawsze kilka linii na wakacje było zawieszone, w tym dwie z
    > Legnickiej.

    23 nigdy na wakacje nie zawieszano, tylko 12 i 21..
    a ze po zawieszeniu czegos na tak dlugi okres trudno jest im to odwiesic to
    jest inna historia.. zwaszywszy, ze 11 bedzie przez Maja smigala...
  • svarte_sjel 24.06.05, 17:21
    luka182 napisał:
    > 23 nigdy na wakacje nie zawieszano, tylko 12 i 21..

    Owszem, tradycyjnie zawieszano te dwie, ale nie zawsze. W zeszłym roku
    zawieszone były 21 i 23 (bo 23 było już wcześniej z racji prac na Jedności
    Narodowej).

    W tej chwili sytuacja jest taka, że jednocześnie zamknięte są Piłsudskiego i
    Kazimierza Wielkiego. Na Podwalu nie da się upchnąć wszystkich linii z obu tych
    ciągów -- już i tak 15 i 14/24 są wyrzucone na Słowiańską z tego powodu. W tej
    sytuacji trudno, żeby zostawiać własnie 23, no chyba, że przez Drobnera.

    A zresztą wielokrotnie było już deklarowane, że 23 wróci dopiero po remoncie
    Mostów Warszawskich + Kromera. Oby.

    --
    "Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine.
    For the black hills consist of black souls, souls that already died one
    thousand deaths."
  • wro73 25.06.05, 12:52
    svarte_sjel napisał:

    > luka182 napisał:
    > > 23 nigdy na wakacje nie zawieszano, tylko 12 i 21..
    >
    > Owszem, tradycyjnie zawieszano te dwie, ale nie zawsze. W zeszłym roku
    > zawieszone były 21 i 23 (bo 23 było już wcześniej z racji prac na Jedności
    > Narodowej).
    >

    Dobrze wiesz, że kłamiesz - na Legnickiej zawsze na wakacje pozostawiano cztery
    linie, przy pięciu kursujących ( dla przypomnienia: 3, 10, 21, 22, 23 ), nie
    było takiej możliwości aby na raz zawiesić 21 i 23.
    Linia 12 została skierowana na Pilczyce dopiero po zawieszeniu 23 i w okresie
    wakacyjnym była skracana do Stadionu Olimpijskiego.

    > W tej chwili sytuacja jest taka, że jednocześnie zamknięte są Piłsudskiego i
    > Kazimierza Wielkiego. Na Podwalu nie da się upchnąć wszystkich linii z obu
    tych
    >
    > ciągów -- już i tak 15 i 14/24 są wyrzucone na Słowiańską z tego powodu. W
    tej
    > sytuacji

    Nie zapominajmy tylko o jednym drobiazgu.
    W okresie remontu pl. 1-go Maja przez skrzyżowanie Podwale/Krupnicza/Sądowa
    przeprowadzono osiem linii ( 0L+OP, 3, 6+7, 10, 12, 14, 20, 24 ). Daje nam to
    40 pociągów na godzinę ( częstotliwość w szczycie 12 min = 5 pociągów na
    godzinę x 8 linii ).
    W chwili obecnej mamy wakacyjną organizację ruchu - częstotliwość kursowania w
    szczycie wynosi 15 min, tak więc przy przy ośmiu liniach ( 3, 4, 5, 7, 10, 20,
    22, 70 ), ilość pociągów na godzinę wynosi 32. Daje nam to możliwość
    ekspediowania przez to skrzyżowanie jeszcze 8 pociągów na godzinę, czyli dwóch
    linii ( np. 11 i 15 ).

  • wro73 25.06.05, 12:56
    >
    > Nie zapominajmy tylko o jednym drobiazgu.
    > W okresie remontu pl. 1-go Maja przez skrzyżowanie Podwale/Krupnicza/Sądowa
    > przeprowadzono osiem linii ( 0L+OP, 3, 6+7, 10, 12, 14, 20, 24 ). Daje nam to
    > 40 pociągów na godzinę ( częstotliwość w szczycie 12 min = 5 pociągów na
    > godzinę x 8 linii ).

    Zapomniałem jeszcze o linii 4 - tak więc na godzinę było 45 pociągów

    > W chwili obecnej mamy wakacyjną organizację ruchu - częstotliwość kursowania
    w
    > szczycie wynosi 15 min, tak więc przy przy ośmiu liniach ( 3, 4, 5, 7, 10,
    20,
    > 22, 70 ), ilość pociągów na godzinę wynosi 32. Daje nam to możliwość
    > ekspediowania przez to skrzyżowanie jeszcze 8 pociągów na godzinę, czyli
    dwóch
    > linii ( np. 11 i 15 ).
    >

    W tej sytuacji mamy miejsce na 13 pociągów czyli trzy linie i jeszcze jeden na
    zapas.
  • meh_ow 25.06.05, 13:42
    wro73 napisał:
    > nie było takiej możliwości aby na raz zawiesić 21 i 23.

    była i jest - bo jak 12 wzięła się na Pilczycach?
  • svarte_sjel 25.06.05, 13:48
    wro73 napisał:
    > Dobrze wiesz, że kłamiesz - na Legnickiej zawsze na wakacje pozostawiano cztery
    > linie, przy pięciu kursujących ( dla przypomnienia: 3, 10, 21, 22, 23 ), nie

    Kiedy ostatnio na Legnickiej było 5 linii nie uwzględniając zawieszeń? Ty tego
    na pewno nie pamiętasz.

    > Linia 12 została skierowana na Pilczyce dopiero po zawieszeniu 23 i w okresie

    Jak dobrze wiesz nie jest to prawda, bo już wcześniej (w 1997) 12 byłą
    skierowana na Pilczyce -- i niewiele brakowało, a tak by już zostało.

    > wakacyjnym była skracana do Stadionu Olimpijskiego.

    Tyle tylko, że nie jeździła codziennie (zawieszona w dni wolne).

    > W okresie remontu pl. 1-go Maja przez skrzyżowanie Podwale/Krupnicza/Sądowa

    Aleś ty się uparł na to skrzyżowanie.
    To nie skrzyżowanie najbardziej ogranicza przepustowość, tylko proste odcinki.
    Na skrzyżowaniu tramwaj jest przez chwilę, na prostym odcinku dużo dłużej.

    --
    "Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine.
    For the black hills consist of black souls, souls that already died one thousand
    deaths."
  • wro73 25.06.05, 17:11
    svarte_sjel napisał:

    > wro73 napisał:
    > > Dobrze wiesz, że kłamiesz - na Legnickiej zawsze na wakacje pozostawiano
    > cztery
    > > linie, przy pięciu kursujących ( dla przypomnienia: 3, 10, 21, 22, 23 ),
    > nie
    >
    > Kiedy ostatnio na Legnickiej było 5 linii nie uwzględniając zawieszeń? Ty tego
    > na pewno nie pamiętasz.
    >

    Albo jesteś sklerotykiem, albo masz manię naginania rzeczywistości do swoich
    potrzeb.
    Maj 2004 - 3, 10, 12, 22, 71 - na odcinku Bolesławiecka - Lotnicza

    > > Linia 12 została skierowana na Pilczyce dopiero po zawieszeniu 23 i w okr
    > esie
    >
    > Jak dobrze wiesz nie jest to prawda, bo już wcześniej (w 1997) 12 byłą
    > skierowana na Pilczyce -- i niewiele brakowało, a tak by już zostało.
    >

    20 też była kierowana na Pilczyce - nie rozmawiamy tutaj o zmianach awaryjnych.

    > > wakacyjnym była skracana do Stadionu Olimpijskiego.
    >
    > Tyle tylko, że nie jeździła codziennie (zawieszona w dni wolne).
    >
    > > W okresie remontu pl. 1-go Maja przez skrzyżowanie Podwale/Krupnicza/Sądo
    > wa
    >
    > Aleś ty się uparł na to skrzyżowanie.
    > To nie skrzyżowanie najbardziej ogranicza przepustowość, tylko proste odcinki.
    > Na skrzyżowaniu tramwaj jest przez chwilę, na prostym odcinku dużo dłużej.
    >

    OK - odcinki proste:

    1. ul. KRUPNICZA na odcinku Kazimierza Wielkiego - Podwale
    jesień 2004: 0L+0P, 4, 6+7, 14, 24 - 5 linii = 25 pociągów
    obecnie: 3, 1/2 linii 7, 10, 20, 22 - 4 i 1/2 linii = 18 pociągów
    wolne miejsce: 7 pociągów = 1 i 3/4 linii

    2. ul. PODWALE na odcinku Krupnicza/Sądowa - Świdnicka
    jesień 2004: 3, 6+7, 10, 12, 14+24, 20 - 6 linii = 30 pociągów
    obecnie: 3, 4, 5, 7, 10, 20, 22, 70 - 8 linii = 32 pociągi
    wolne miejsce: brak

    3. ul. SĄDOWA na odcinku Krupnicza/Podwale - pl. Legionów
    jesień 2004: 0L+0P, 4, 14+24 - 3 linie = 15 pociągów
    obecnie: 0 pociągów
    wolne miejsce: 15 pociągów

    4. ul. PODWALE na odcinku Krupnicza/Sądowa - Piłsudskiego
    jesień 2004: 3, 10, 12, 20 - 4 linie = 20 pociągów
    obecnie: 4, 5, 1/2 linii 7, 70 - 3 i 1/2 linii = 14 pociągów
    wolne miejsce: 6 pociągów = 1 i 1/2 linii

    Jak widać ewentualny problem stwarza odcinek numer 2.
    ( ewentualny - gdyż nie mamy danych dotyczących jego maksymalnej
    przepustowości, która może wynosić np. 34 pociągi na godzinę ).

    Można ten problem rozwiązać następująco ( przy założeniu, że 32 pociągi to
    maksymalna przepustowość odcinka numer 2 ):

    4 BISKUPIN <> ... <> pl. Dominikański <> Dw. Główny PKP <> Powstańców Śląskich
    <> Hallera <> Grabiszyńska <> OPORÓW

    6 KRZYKI <> ... <> al. Kromera <> Toruńska <> KOWALE

    7 KRZYKI <> ... <> Świdnicka <> Podwale <> pl. 1-go Maja <> most Sikorskiego <>
    Dubois <> Drobnera <> ... <> ŻMIGRODZKA

    11 KOWALE <> ... <> Jedności Narodowej <> Słowiańska <> Dw. Nadodrze PKP <> pl.
    Staszica <> Nowy Świat <> Krupnicza <> pl. Legionów <> Grabiszyńska <> OPORÓW

    14 OSOBOWICE > ... > Skargi > pl. Teatralny > Świdnicka > ... > OJCA BEYZYMA

    15 TARNOGAJ <> ... <> Piłsudskiego <> Świdnicka <> Podwale <> pl. 1-go Maja
    <> ... <> ŻMIGRODZKA

    24 OJCA BEYZYMA > ... > Świdnicka > pl. Teatralny > Skargi > ... > OSOBOWICE

    71 KROMERA <> Jedności Narodowej <> pl. Bema <> pl. Dominikański <> Dw. Główny
    PKP <> Ślężna <> ZAJ. GAJ


    i wtedy uzyskamy:

    1. ul. KRUPNICZA na odcinku Kazimierza Wielkiego - Podwale
    jesień 2004: 0L+0P, 4, 6+7, 14, 24 - 5 linii = 25 pociągów
    po zmianie: 3, 6+11, 10, 20, 22 - 5 linii = 20 pociągów
    wolne miejsce: 5 pociągów = 1 i 1/4 linii

    2. ul. PODWALE na odcinku Krupnicza/Sądowa - Świdnicka
    jesień 2004: 3, 6+7, 10, 12, 14+24, 20 - 6 linii = 30 pociągów
    po zmianie: 3, 5, 7, 10, 15, 20, 22, 70 - 8 linii = 32 pociągi
    wolne miejsce: brak

    3. ul. SĄDOWA na odcinku Krupnicza/Podwale - pl. Legionów
    jesień 2004: 0L+0P, 4, 14+24 - 3 linie = 15 pociągów
    po zmianie: 11 = 4 pociągi
    wolne miejsce: 11 pociągów = 3 i 3/4 linii

    4. ul. PODWALE na odcinku Krupnicza/Sądowa - Piłsudskiego
    jesień 2004: 3, 10, 12, 20 - 4 linie = 20 pociągów
    po zmianie: 5, 7, 15, 70 - 4 linie = 16 pociągów
    wolne miejsce: 4 pociagi = 1 linia

    Aha, jeszcze jedno:

    > Ty tego
    > na pewno nie pamiętasz.

    Skąd ta pewność???
    Lepiej przyjrzyj się mojemu nickowi.
  • svarte_sjel 25.06.05, 18:26
    wro73 napisał:
    > Albo jesteś sklerotykiem, albo masz manię naginania rzeczywistości do swoich
    > potrzeb.
    > Maj 2004 - 3, 10, 12, 22, 71 - na odcinku Bolesławiecka - Lotnicza

    1. to jest z zawieszeniami
    2. i to jest 6 linii, bo mówimy o całej Legnickiej a nie o odcinku na zachód od
    Bolesławieckiej.

    > 20 też była kierowana na Pilczyce - nie rozmawiamy tutaj o zmianach awaryjnych.

    Indeed. Ja nie mówię o zmianie awaryjnej tylko o niedoszłej zmianie na stałe z
    wiosny 1997 roku, gdy w ramach cięć (podziękowania tradycyjnie dla Rady
    Miejskiej obcinającej budżet KM w środku roku) ścięto do połówkowej (24/30/40)
    częstotliwości 19, 21, 23 i 24 i w zamian przedłużono 12 na Pilczyce (co
    uratowało wtedy 20 od zasolówkowienia skądinąd).

    > Jak widać ewentualny problem stwarza odcinek numer 2.
    > ( ewentualny - gdyż nie mamy danych dotyczących jego maksymalnej
    > przepustowości, która może wynosić np. 34 pociągi na godzinę ).

    To można łatwo sprawdzić.

    > > na pewno nie pamiętasz.
    > Skąd ta pewność???
    > Lepiej przyjrzyj się mojemu nickowi.

    Właśnie on mnie w tym utwierdza :^P

    --
    "Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine.
    For the black hills consist of black souls, souls that already died one thousand
    deaths."
  • Gość: eMKa IP: *.idea.pl 29.07.05, 23:06
    svarte_sjel napisał:
    > A zresztą wielokrotnie było już deklarowane, że 23 wróci dopiero po remoncie
    > Mostów Warszawskich + Kromera. Oby.

    na kiedy jest planowane zakonczenie tych prac?
    jaka jest Twoim zdaniem szansa, ze faktycznie 23 powroci?





  • svarte_sjel 30.07.05, 09:40
    Gość portalu: eMKa napisał(a):
    > na kiedy jest planowane zakonczenie tych prac?

    Wedle planów ma się skończyć w przyszłym roku.

    > jaka jest Twoim zdaniem szansa, ze faktycznie 23 powroci?

    Cóż, do tego czasu może być po totalnej organizacji układu wszystkich linii.

    --
    "Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine.
    For the black hills consist of black souls, souls that already died one thousand
    deaths."
  • tram_ktos 30.07.05, 11:36
    Cóż, do tego czasu może być po totalnej organizacji układu wszystkich linii.
    >


    A ona raczej doprowadzi do wycięcia sporej części linii tramwajowych...
  • Gość: Janek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.07.05, 18:23
    Na stronie MPK jest już informacja o zamknięciu Grabiszynskiej i zmianach tras
    tramwajów.Jednak zagadką nie do rozwiązania jest dla mnie oznaczenie
    linii14/24.Jadąc w obie strony ta sama trasą maja różne numery!Przeczytajcie i
    się wypowiedzcie,bo jest to kolejny ciekawy pomysł Zakładu Dezorganizacji i
    Komplikowania.
  • svarte_sjel 30.07.05, 20:42
    Gość portalu: Janek napisał(a):
    > linii14/24.Jadąc w obie strony ta sama trasą maja różne numery!Przeczytajcie i

    A teraz zamknij oczy, policz do trzech, uruchom zwoje mózgowe i pomyśl.
    Czy na stałej trasie 14/24 jest inaczej? Więc dlaczego przez jeden dzień twoim
    zdaniem nalezy mącić ludziom w głowach i to zmieniać?

    --
    "Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine.
    For the black hills consist of black souls, souls that already died one thousand
    deaths."
  • Gość: Pinezka IP: *.icm.edu.pl / *.icm.edu.pl 26.06.05, 11:59
    ...14 miesiąc. Dziwne to wakacje. W ten sposób nie istnieje bezpośrednie
    połączenie tramwajowe Legnicka - Jedności Narodowej. Szkoda, bo jest bardzo
    potrzebne.
    Co zaś sie tyczy biletów, argument "Wakacje mamy! Zawsze kilka linii na wakacje
    było zawieszone..." jest nietrafiony, bo czy winą pasażerów jest to, że w
    jednym czasie wprowadzono aż tyle zmian w kursowaniu komunikacji?
    Czas najwyższy wprowadzić systemy znane w innych miastach - bilety związane z
    czasem przejazdu lub relacją, nie zaś z linią. Takie stawianie spraw nie ma nic
    wspólnego z zachęcaniem do korzystania z komunikacji miejskiej zamiast z
    samochodów. Nie da się nikogo normalnie myślącego nakłonić do skorzystania z
    czegoś, co jest z powodu licznych przesiadek drogie i co zmienia co kilka
    tygodni trasę. Trudno się w tym połapać!!
    17 na Krzyki wiozła mnie okołu 25 - 30 minut. Teraz tramwajem nie pojadę, bo
    przejazd odcinka Sienkiewicza - Karkonoska trwa z przesiadkami ponad godzinę i
    kosztuje w najlepszym wypadku 4 złote. Rozumiem, ze remonty trzeba robić i
    więcej czasu poświecać na dojazdy - zło konieczne. Ale dlaczego mam płacić aż
    tyle?
  • svarte_sjel 26.06.05, 12:21
    Gość portalu: Pinezka napisał(a):
    > Czas najwyższy wprowadzić systemy znane w innych miastach - bilety związane z
    > czasem przejazdu lub relacją, nie zaś z linią. Takie stawianie spraw nie ma

    Przekonaj do tego radnych...

    > czegoś, co jest z powodu licznych przesiadek drogie i co zmienia co kilka

    To akurat nie jest trafiony argument, bo nikt jeżdżący KM regularnie nie
    korzysta z jednorazówek.

    --
    "Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine.
    For the black hills consist of black souls, souls that already died one thousand
    deaths."
  • wro73 26.06.05, 13:06
    svarte_sjel napisał:

    >
    > > czegoś, co jest z powodu licznych przesiadek drogie i co zmienia co kilka
    >
    >
    > To akurat nie jest trafiony argument, bo nikt jeżdżący KM regularnie nie
    > korzysta z jednorazówek.
    >

    A na liniach zastępczych obowiązuje ten sam bilet jednorazowy.
    Nie zmienia to postaci rzeczy, że taki przejazd jest dłuższy i mniej wygodny.
  • Gość: Pinezka IP: *.icm.edu.pl / *.icm.edu.pl 26.06.05, 13:46
    Trudno się w tym połapać w obecnej sytuacji. Jaka linia zastępuje na przykład
    linię 23?

    >"nikt jeżdżący KM regularnie nie korzysta z jednorazówek"
    Czy wszyscy muszą jeździć regularnie? Czy tych, co jeżdżą nieregularnie bo nie
    mają regularnych potrzeb komunikacyjnych trzeba od razu zniechęcić?
    Dlatego uważam, że zmiana systemu opłat jest po prostu niebędna. Tym bardziej w
    zamieszaniu spowodowanym remontami.
  • wro73 26.06.05, 17:16
    Gość portalu: Pinezka napisał(a):

    > Trudno się w tym połapać w obecnej sytuacji. Jaka linia zastępuje na przykład
    > linię 23?
    >

    Bezpośrednio żadna

    > >"nikt jeżdżący KM regularnie nie korzysta z jednorazówek"
    > Czy wszyscy muszą jeździć regularnie? Czy tych, co jeżdżą nieregularnie bo
    nie
    > mają regularnych potrzeb komunikacyjnych trzeba od razu zniechęcić?
    > Dlatego uważam, że zmiana systemu opłat jest po prostu niebędna. Tym bardziej
    w
    >
    > zamieszaniu spowodowanym remontami.

    Problem stanowi tutaj sposób myślenia i poziom genialności ZDiKoli. Praktycznie
    wygląda to tak, że bardzo często się gubią.

    Generalnie sprawa powinna wyglądać tak:

    17 KLECINA <> Powstańców Śląskich <> Dw. Główny PKP <> pl. Dominikański pl.
    Bema <> Sienkiewicza <> SĘPOLNO

    jest remont na Sienkiewicza więc od pl. Dominikańskiego 17 jedzie przez most
    Grunwaldzki i dalej na moście Zwierzynieckim wraca na trasę
    uruchamia się więc 717 PL. DOMINIKAŃSKI <> pl. Bema <> Sienkiewicza <> Bujwida
    <> PL. GRUNWALDZKI

    i teraz sprawa wygląda tak:
    jedziesz z Powstańców Śląskich na skrzyżowanie Sienkiewicza/Piastowska,
    wsiadasz do 17 na Powstańców Śląskich, kasujesz bilet, dojeżdzasz do pl.
    Dominikańskiego, tam przesiadasz się do 717 i dojeżdzasz do Piastowskiej na ten
    sam skasowany bilet.

    lub
    z pl. Bema na Sępolno
    wsiadasz do 717, kasujesz bilet, dojeżdzasz do pl. Grunwaldzkiego, tam
    przesiadasz się do 17 i na ten sam bilet dojeżdzasz do Sępolna.

    Poza czasem, nie tracisz nic więcej.

    A teraz
    "...sposób myślenia i poziom genialności ZDiKoli."

    trasa Kwidzyńska/Gęsia - Lotnicza/Bajana
    normalnie
    23 bez przesiadki = 2 zł,
    obecnie
    11 Kwidzyńska/Gęsia - pl. 1-go Maja = 2 zł
    3, 10, 22, 72 pl. 1-go Maja - Lotnicza/Bajana = 2 zł
    w sumie 4 zł.

    trasa Przyjaźni/Braterska - Sienkiewicza/Wyszyńskiego
    normalnie
    17 bez przesiadki = 2 zł.
    obecnie
    17 Przyjaźni/Braterska - Kołłątaja/Podwale = 2 zł
    6, 15, 24 Kołłątaja/Podwale - pl. Bema = 2 zł
    709 pl. Bema - Sienkiewicza/Wyszyńskiego = 2 zł
    w sumie 6 zł

    ale oczywiście w tym momencie odezwą się Obrońcy ZDiK-u ze Svarte na czele, że
    możesz dojechać 17 do pl. Grunwaldzkiego i tam na ten sam bilet dojechać na
    Sienkiewicza/Wyszyńskiego...
    tylko proponuje to narysować na mapie
    lub też wysiąść na pl. Dominikańskim i przesiąść się do autobusu linii N bilet
    za 2,80 zł

    więc ja podrzucę trasy

    Olszewskiego/Spółdzielcza - Żmigrodzka/Kępińska
    normalnie
    1 bez przesiadki = 2 zł
    obecnie
    2, 4, 10 Olszewskiego/Spółdzielcza - pl. Dominikański = 2 zł.
    15 pl. Dominikański - Żmigrodzka/Kępińska = 2 zł
    w sumie 4 zł

    Osobowice pętla - Kazimierza Wielkiego/Ruska
    normalnie
    14 bez przesiadki = 2 zł
    obecnie
    14 Osobowice pętla - pl. Powstańców Wielkopolskich = 2 zł
    7 pl. Powstańców Wielkopolskich - Kazimierza Wielkiego/Ruska = 2 zł
    w sumie 4 zł.

    Legnicka/Zachodnia - pl. Legionów
    normalnie
    22 bez przesiadki = 2 zł
    obecnie
    3, 10, 22, 72 Legnicka/Zachodnia - pl. 1-go Maja = 2 zł
    11, 24 pl. 1-go Maja - pl. Legionów = 2 zł
    w sumie 4 zł
  • wro73 26.06.05, 17:18
    wro73 napisał:

    > Praktycznie wygląda to tak, że bardzo często się gubią.

    Przepraszam - ale zamiast "praktycznie" powinno być "teoretycznie"
  • svarte_sjel 26.06.05, 17:40
    wro73 napisał:
    > jest remont na Sienkiewicza więc od pl. Dominikańskiego 17 jedzie przez most
    > Grunwaldzki i dalej na moście Zwierzynieckim wraca na trasę
    > uruchamia się więc 717 PL. DOMINIKAŃSKI <> pl. Bema <> Sienkiew
    > icza <> Bujwida
    > <> PL. GRUNWALDZKI

    To jest mnożenie bytów (a więc i kosztów -- finansowanych z _naszych_ kieszeni!)
    ponad miarę. Uruchamianie zatramwajów tam, gdzie jest utrzymana komunikacja
    tramwajowa jest _absurdem_.

    --
    "Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine.
    For the black hills consist of black souls, souls that already died one thousand
    deaths."
  • wro73 26.06.05, 18:00
    svarte_sjel napisał:

    > wro73 napisał:
    > > jest remont na Sienkiewicza więc od pl. Dominikańskiego 17 jedzie przez m
    > ost
    > > Grunwaldzki i dalej na moście Zwierzynieckim wraca na trasę
    > > uruchamia się więc 717 PL. DOMINIKAŃSKI <> pl. Bema <> Si
    > enkiew
    > > icza <> Bujwida
    > > <> PL. GRUNWALDZKI
    >
    > To jest mnożenie bytów (a więc i kosztów -- finansowanych z _naszych_
    kieszeni!
    > )
    > ponad miarę. Uruchamianie zatramwajów tam, gdzie jest utrzymana komunikacja
    > tramwajowa jest _absurdem_.
    >

    A nie mówiłem - 24 min i Svarte sie odezwał :)))

    Więc Szanowny Kolego, z łaski swojej, dpowiedz na dwa proste pytania:

    1. Skoro w trosce o nasze kieszenie nie "mnoży się bytów", to dlaczego drugą
    ręką, się z naszej kieszeni wyciąga dodatkowe pieniądze za przejazd na tej
    samej trasie - wszak nie mogę na bilet skasowany w 17 jechać dalej 15?

    2. Dlaczego, akurat w tej konkretnej sytuacji, nie pomyślano o wydłużeniu 709
    do pl. Dominikańskiego?

    Ponadto jak sama nazwa mówi, komunikacja zastępcza ma coś zastępować.
    Inna linia, na której zgodnie z przepisami mój bilet staje się nieważny, nie
    jest komunikacją zastępczą.
  • svarte_sjel 26.06.05, 20:17
    wro73 napisał:
    > 2. Dlaczego, akurat w tej konkretnej sytuacji, nie pomyślano o wydłużeniu 709
    > do pl. Dominikańskiego?

    Naprawdę wystarczy, że mamy pomysłowych urzędników promujących autobusy kosztem
    tramwajów. Nie potrzeba jeszcze robiących to samo forumowiczów :^P

    Naprawdę nie od dziś istenieje rozwiązanie polegające na wprowadzeniu
    specjalnych zasad ważności biletów. A czemu to go nie zastosowano? Może dlatego,
    że 17 jest świetnie zastępowana przez 6 -- dla większości pasażerów oczywiście

    --
    "Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine.
    For the black hills consist of black souls, souls that already died one thousand
    deaths."
  • wro73 26.06.05, 23:28
    svarte_sjel napisał:

    > wro73 napisał:
    > > 2. Dlaczego, akurat w tej konkretnej sytuacji, nie pomyślano o wydłużeniu
    > 709
    > > do pl. Dominikańskiego?
    >
    > Naprawdę wystarczy, że mamy pomysłowych urzędników promujących autobusy
    kosztem
    > tramwajów. Nie potrzeba jeszcze robiących to samo forumowiczów :^P
    >

    Akurat ja nie należę do klubu volvofanów, ale skoro nie można po torach to
    trzeba na gumach.

    > Naprawdę nie od dziś istenieje rozwiązanie polegające na wprowadzeniu
    > specjalnych zasad ważności biletów. A czemu to go nie zastosowano? Może
    dlatego
    > ,
    > że 17 jest świetnie zastępowana przez 6 -- dla większości pasażerów oczywiście
    >

    A czy bilety z tramwaju linii 6 są honorowane w 709?
    Czy byłbyś zadowolony, gdyby w zastępstwie pociągu do Jeleniej Góry,
    podstawiono by Tobie pociąg do Sędzisławia i autobus zastępczy od Marciszowa?
  • Gość: Pinezka IP: *.icm.edu.pl / *.icm.edu.pl 30.06.05, 19:46
    Milionych much nie mogą się mylić - jedzcie g?!

    >"17 jest świetnie zastępowana przez 6"
    Oczywiście. Zwłaszcza na trasie Stadion - Klecina.

    Powtarzam - nie sposób się połapać w systemie "zastępstw", bo wynika to z
    prowadzenia remontów w wielu miejscach na raz. Wielu pasażerów ma z tym poważne
    problemy. Skoro nie można zróznicować systemu opłat (bo brak -tu wpisać co komu
    przyjdzie do głowy-) należałoby uznać, że w ogólnym zawirowaniu wszystkie linie
    zastępcze zastępują każdą inną, której przebieg został zmieniony lub która
    została wstrzymana. Ergo - uznać, że płaci się za przejazd linią w relacji X -
    Y nawet jeśli wymaga to kilku przesiadek.
  • wro73 02.07.05, 12:06
    Gość portalu: Pinezka napisał(a):

    > Milionych much nie mogą się mylić - jedzcie g?!
    >
    > >"17 jest świetnie zastępowana przez 6"
    > Oczywiście. Zwłaszcza na trasie Stadion - Klecina.
    >
    > Powtarzam - nie sposób się połapać w systemie "zastępstw", bo wynika to z
    > prowadzenia remontów w wielu miejscach na raz. Wielu pasażerów ma z tym
    poważne
    >
    > problemy.

    Zgadzam sie z Tobą całkowicie. System wprowadzony przez ZDiK ma za zadanie
    ładnie wygladać na biurkach z funkcjonalnością nie mając nic wspólnego.
    I tylko niektóre ofiary mózgojada ( nawiasem mówiąc w tym konkretnym przypadku
    nadal głodne ), mogą sadzić teksty typu:
    "17 jest świetnie zastępowana przez 6",
    "jest utrzymana relacja 15", itp.

    Skoro nie można zróznicować systemu opłat (bo brak -tu wpisać co komu
    >
    > przyjdzie do głowy-) należałoby uznać, że w ogólnym zawirowaniu wszystkie
    linie
    >
    > zastępcze zastępują każdą inną, której przebieg został zmieniony lub która
    > została wstrzymana. Ergo - uznać, że płaci się za przejazd linią w relacji X -

    > Y nawet jeśli wymaga to kilku przesiadek.


    W rzeczy samej. System pobierania opłat za przejazd środkami komunikacji
    miejskiej w obecnej sytuacji, pozwala nam na skasowanie jednego biletu na cały
    dzień jeżdzenia, bo w każdym tramwaju możemy powiedzieć, że korzystamy z
    komunikacji zastępczej.

    Prostym rozwiązaniem problemu, byłoby wprowadzenie na okres remontów, biletu
    jednodniowego w cenie 4 zł.
  • svarte_sjel 02.07.05, 21:50
    wro73 napisał:
    > ładnie wygladać na biurkach z funkcjonalnością nie mając nic wspólnego.

    To jest twoja prywatna opinia. Mało obiektywna.

    > "17 jest świetnie zastępowana przez 6",
    > "jest utrzymana relacja 15", itp.

    Zanim zarzucisz nieprawdziwość jakiegoś twierdzenia udowodnij -- przynajmniej w
    myślach -- że faktycznie jest błędne.

    > dzień jeżdzenia, bo w każdym tramwaju możemy powiedzieć, że korzystamy z
    > komunikacji zastępczej.

    Taaak?

    > Prostym rozwiązaniem problemu, byłoby wprowadzenie na okres remontów, biletu
    > jednodniowego w cenie 4 zł.

    Wiesz gdzie się możesz zgłosić z takim pomysłem.

    --
    "Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine.
    For the black hills consist of black souls, souls that already died one thousand
    deaths."
  • wro73 03.07.05, 11:52
    svarte_sjel napisał:

    > wro73 napisał:
    > > ładnie wygladać na biurkach z funkcjonalnością nie mając nic wspólnego.
    >
    > To jest twoja prywatna opinia. Mało obiektywna.

    Zgadza się - to moja prywatna opinia, tak samo jak Twoje uznanie wobec działań
    ZDiK.
    Mało obiektywna - byc moze, ale zgodna z opinią wiekszości na tym forum.

    >
    > > "17 jest świetnie zastępowana przez 6",
    > > "jest utrzymana relacja 15", itp.
    >
    > Zanim zarzucisz nieprawdziwość jakiegoś twierdzenia udowodnij -- przynajmniej
    w
    > myślach -- że faktycznie jest błędne.
    >

    Proszę bardzo:
    - linia 6 zastępuje linię 17 na odcinku Powstańców Śląskich/Krzycka - pl. Bema,
    a gdzie pozostała część trasy?
    - twierdzenie, że linia ma zachowaną relację, bo kończy trasę na tych samych
    pętlach, przy całkiem różnym przebiegu przez Centrum miasta,
    - nadawanie nowego numeru linii - 72, na linii która ma całkowicie zachowana
    relację - 21, bo są wakacje,

    > > dzień jeżdzenia, bo w każdym tramwaju możemy powiedzieć, że korzystamy z
    > > komunikacji zastępczej.
    >
    > Taaak?
    >

    No skoro "6 świetnie zastępuje 17" to:
    zamiast 0 możemy jechać 11, 14/24, 16, 22, 70,
    1 - 2, 4, 7, 10, 15, 16, 72,
    8 - 2, 5, 6, 9, 14/24, 15, 17,
    12 - 2, 3, 4, 9, 10, 17, 20, 22, 70, 72,
    21 - 3, 7, 10, 11, 14/24, 22, 70, 72,
    23 - 3, 6, 10, 11, 14/24, 15, 22, 72,

    i to tylko na zawieszonych trasach.


    > > Prostym rozwiązaniem problemu, byłoby wprowadzenie na okres remontów, bil
    > etu
    > > jednodniowego w cenie 4 zł.
    >
    > Wiesz gdzie się możesz zgłosić z takim pomysłem.
    >

    Ależ drogi Svarte - pobiegnij z tym do Szefa, dostaniesz premię.
  • svarte_sjel 03.07.05, 20:54
    wro73 napisał:
    > Mało obiektywna - byc moze, ale zgodna z opinią wiekszości na tym forum.

    To tym gorzej dla niej. Mądrzy ludzie już dawno stwierdzili co trzeba zrobic,
    gdy się myśli tak jak większość.

    > - linia 6 zastępuje linię 17 na odcinku Powstańców Śląskich/Krzycka - pl. Bema,
    > a gdzie pozostała część trasy?

    Prezentujesz dość prymitywny sposób myślenia (trasa). Istotne są relacje -- a
    dla zdecydowanej większości relacji obsługiwanych normalnie przez 17... zresztą
    już to pisałem.

    > - twierdzenie, że linia ma zachowaną relację, bo kończy trasę na tych samych
    > pętlach, przy całkiem różnym przebiegu przez Centrum miasta,

    Może podszków się trochę w zawiłościach języka ojczystego. Relacja to para
    punktów: początkowego i końcowego. NIE trasa.

    > - nadawanie nowego numeru linii - 72, na linii która ma całkowicie zachowana
    > relację - 21, bo są wakacje,

    Nigdzie nie pisałem, że to sensowne. Podawałem tylko jak można te kombinacje
    uzasadnić.

    > Ależ drogi Svarte - pobiegnij z tym do Szefa, dostaniesz premię.

    Jesteś żałosny i bezmyślny.

    --
    "Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform."
    -- Mark Twain
  • wro73 04.07.05, 09:21
    svarte_sjel napisał:

    > wro73 napisał:
    > > Mało obiektywna - byc moze, ale zgodna z opinią wiekszości na tym forum.
    >
    > To tym gorzej dla niej. Mądrzy ludzie już dawno stwierdzili co trzeba zrobic,
    > gdy się myśli tak jak większość.
    >

    A co powiedzieli o czytających bez zrozumienia?

    > > - linia 6 zastępuje linię 17 na odcinku Powstańców Śląskich/Krzycka - pl.
    > Bema,
    > > a gdzie pozostała część trasy?
    >
    > Prezentujesz dość prymitywny sposób myślenia (trasa). Istotne są relacje -- a
    > dla zdecydowanej większości relacji obsługiwanych normalnie przez 17...
    zresztą
    > już to pisałem.
    >

    Tak, tylko że numeracja odnosi sie do tras a nie relacji.
    Gdyby było, tak jak Ty uważasz nie było by potrzeby wprowadzania 0L i 0P oraz
    14 i 24 - w końcu relacje maja takie same.

    > > - twierdzenie, że linia ma zachowaną relację, bo kończy trasę na tych sam
    > ych
    > > pętlach, przy całkiem różnym przebiegu przez Centrum miasta,
    >
    > Może podszków się trochę w zawiłościach języka ojczystego. Relacja to para
    > punktów: początkowego i końcowego. NIE trasa.
    >

    "podszków" - chyba nie tylko ja musze skorzystać z pomocy w tym zakresie.

    > > - nadawanie nowego numeru linii - 72, na linii która ma całkowicie zachow
    > ana
    > > relację - 21, bo są wakacje,
    >
    > Nigdzie nie pisałem, że to sensowne. Podawałem tylko jak można te kombinacje
    > uzasadnić.
    >

    Skoro w systemie są nielogiczne rozwiązania - to cały system też jest
    nielogiczny.

    > > Ależ drogi Svarte - pobiegnij z tym do Szefa, dostaniesz premię.
    >
    > Jesteś żałosny i bezmyślny.
    >
    Hmmm...
    Napiszę tylko - uważaj na szpilki...
  • svarte_sjel 02.07.05, 21:46
    Gość portalu: Pinezka napisał(a):
    > >"17 jest świetnie zastępowana przez 6"
    > Oczywiście. Zwłaszcza na trasie Stadion - Klecina.

    W której to relacji akurat jedzie 17. Przykład zupełnie denny.

    Każdy choć trochę myślący człowiek wie doskonale, że dla każdej linii mająca
    obie końcówki poza centrum odsetek pasażerów przejeżdżających całość lub chociaż
    większość trasy jest znikomy. Nie inaczej jest w przypadku 17. I każda popularna
    relacja nią normalnie obsługiwana, jak i większość mniej popularnych jest
    obsługiwana albo przez 17, albo przez 6, albo przez 17+709. Czyli tak czy siak w
    cenie jednorazówki.

    > Powtarzam - nie sposób się połapać w systemie "zastępstw", bo wynika to z

    Jesli się nie posiadło umiejętności czytania ze zrozumieniem (zasady wiszą na
    przystankach) i minimm logicznego myślenia (potrzebnego do ułożenia sobie trasy
    przejazdu bez oglądania się na numery) to niewątpliwie :^P

    --
    "Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine.
    For the black hills consist of black souls, souls that already died one thousand
    deaths."
  • wro73 03.07.05, 11:55
    svarte_sjel napisał:

    > relacja nią normalnie obsługiwana, jak i większość mniej popularnych jest
    > obsługiwana albo przez 17, albo przez 6, albo przez 17+709. Czyli tak czy
    siak
    > w
    > cenie jednorazówki.

    Szczególnie relacja Piaskowa - Przyjaźni

    >
    > > Powtarzam - nie sposób się połapać w systemie "zastępstw", bo wynika to z
    >
    >
    > Jesli się nie posiadło umiejętności czytania ze zrozumieniem (zasady wiszą na
    > przystankach)

    W którym miejscu i na którym przystanku?

    i minimm logicznego myślenia (potrzebnego do ułożenia sobie trasy
    > przejazdu bez oglądania się na numery) to niewątpliwie :^P
    >

    No Svarte - bez oglądania się na numery?
    To po co one są?
  • svarte_sjel 03.07.05, 20:57
    wro73 napisał:
    > Szczególnie relacja Piaskowa - Przyjaźni

    Z której korzysta najpewniej około 1% pasażerów 17.

    > W którym miejscu i na którym przystanku?

    Na kazdym przystanku, którego to dotyczy.
    Skoro informacji nie ma, to jednoznacznie świadczy o tym, że specjalnych zasad
    odpłatności nie wprowadzono :^P

    (traktuję to jako niedopatrzenie, nie złą wolę)

    > No Svarte - bez oglądania się na numery?
    > To po co one są?

    Po to, żebyś mógł do woli przeinaczać sens czyjejś wypowiedzi.

    --
    "Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine.
    For the black hills consist of black souls, souls that already died one thousand
    deaths."
  • wro73 04.07.05, 09:10
    svarte_sjel napisał:

    > wro73 napisał:
    > > Szczególnie relacja Piaskowa - Przyjaźni
    >
    > Z której korzysta najpewniej około 1% pasażerów 17.
    >

    Więc wbij sobie do głowy, że nawet jeden procent pasażerów jest bardzo ważny.
    Bo komunikacja miejska jest dla pasażerów, a nie na odwrót.

    > > W którym miejscu i na którym przystanku?
    >
    > Na kazdym przystanku, którego to dotyczy.
    > Skoro informacji nie ma, to jednoznacznie świadczy o tym, że specjalnych zasad
    > odpłatności nie wprowadzono :^P
    >
    > (traktuję to jako niedopatrzenie, nie złą wolę)
    >

    A ja jako brak kompetencji i myślenia

    > > No Svarte - bez oglądania się na numery?
    > > To po co one są?
    >
    > Po to, żebyś mógł do woli przeinaczać sens czyjejś wypowiedzi.
    >
    Nie wyprzedze w tym mistrza - Svarte Sjela
  • Gość: zet IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.06.05, 14:20
    Czarna Duszo, a jak będą kursować w czasie remontu tramwaje z ciągu Powstańców
    Śl.? Przez Grabiszyńską?
  • Gość: zet IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.06.05, 14:22
    Chodzi mi oczywiście o remont torowiska na skrzyżowaniu z
    Świdnicka/Piłsudskiego.
  • svarte_sjel 25.06.05, 15:22
    Gość portalu: zet napisał(a):
    > Czarna Duszo, a jak będą kursować w czasie remontu tramwaje z ciągu Powstańców
    > Śl.? Przez Grabiszyńską?

    Gdy będzie już robiony południowy rozjazd? Przez Grabiszyńską oczywiście --
    przecież inaczej się nie da.

    --
    "Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine.
    For the black hills consist of black souls, souls that already died one thousand
    deaths."
  • Gość: zet IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.06.05, 16:55
    svarte_sjel napisał:

    > Gdy będzie już robiony południowy rozjazd? Przez Grabiszyńską oczywiście --
    > przecież inaczej się nie da.

    Wiesz, myślałem, że może podstawią coś w stylu 722 :)
  • svarte_sjel 25.06.05, 18:29
    Gość portalu: zet napisał(a):
    > Wiesz, myślałem, że może podstawią coś w stylu 722 :)

    No będzie jakieś 707 jeździło, a tramwaje -- 4 linie przez Grabiszyńską i
    Hallera (3 na "Krzyki", 1 na "Klecinę") -- w tym na pewno 7 i 20, a pozostałe 3
    (np. 2, 6 i 24) poupychane gdzieś (tradycyjnie 6 było skracane do Podwala, ale
    tym rzem może być inaczej).

    --
    "Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine.
    For the black hills consist of black souls, souls that already died one thousand
    deaths."
  • svarte_sjel 25.06.05, 20:45
    svarte_sjel napisał:
    > No będzie jakieś 707 jeździło, a tramwaje -- 4 linie przez Grabiszyńską i

    tramwaje mogą wyglądać na przykłąd tak:

    0L/0P, 1, 8, 21, 23, 24 -- zawieszone
    2 -- Biskupin - Osobowice, po trasie 2 do KDM i dalej Świdnicka, Podwale, pl. 1.
    Maja, itd. Może być jako 72.
    3, 4, 9, 10, 16 -- obecnym objazdem
    5, 11, 15, 22 -- stała
    6 -- Kromera (kowale) - Zajezdnia 1, przez Drobnera, pl. 1. Maja, Podwale,
    Świdnicką, Stawową
    7 -- przez Hallera, Grabiszyńską, pl. 1. Maja
    12 -- Pilczyce - Zalesie, przez Podwale, Teatralną
    14 -- Osobowice - Borek, obustronnie przez Nowy Świat, Sądową, Grabiszyńską, Hallera
    17 -- przez Hallera, Grabiszyńską, Piłsudskiego i dalej obecnym objazdem
    20 -- Robotnicza - Borek, przez Sądową, Grabiszyńską, Hallera
    70 -- Dąbie - Kromera, trasa jak obecnie poza odcinkiem KDM - pl. Orląt
    Lwowskich, który przez Piłsudskiego

    707 -- Borek (albo Hallera) - Opera

    --
    "Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine.
    For the black hills consist of black souls, souls that already died one thousand
    deaths."
  • wro73 26.06.05, 11:29
    A ja mam pytanie o plac Grunwaldzki.
    Podobno od 1 lipca zamykają przejazd przez most?
    Co z tramami - wszystkie na Szczytnicką???
  • svarte_sjel 26.06.05, 12:19
    wro73 napisał:
    > Podobno od 1 lipca zamykają przejazd przez most?

    No jakoś tak to wypada. I jakoś podobnie początek prac na skrzyżowaniu z Polaka
    i Wybrzeżem Wyspiańskiego.

    > Co z tramami - wszystkie na Szczytnicką???

    Też bym chciał wiedzieć. W zasadzie nic nie stoi na przeszkodzie, 7 linii
    powinno tam wejść (choć to chyba trochę na styk będzie).

    --
    "Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine.
    For the black hills consist of black souls, souls that already died one thousand
    deaths."
  • Gość: Pinezka IP: *.icm.edu.pl / *.icm.edu.pl 30.06.05, 19:49
    ...zastepowała. W odczuciu "większości pasażerów", rzecz jasna.
  • meh_ow 26.06.05, 16:09
    svarte_sjel napisał:
    > Gdy będzie już robiony południowy rozjazd?

    a ja mam wrażenie że ten wlot na skrzyżowanie nie będzie robiony bo coś za mało
    jest w opisie remontu:
    "Zakres inwestycji przewiduje:
    - wymianę dwóch rozjazdów tramwajowych dwutorowych pojedynczych (czyli wloty od
    pl. Legionów i Świdnickiej), jednego rozjazdu tramwajowego dwutorowego
    podwójnego (czyli chyba tylko wlot od dworca) oraz wymianę szyn łączących"
  • svarte_sjel 26.06.05, 17:23
    meh_ow napisał:
    > a ja mam wrażenie że ten wlot na skrzyżowanie nie będzie robiony bo coś za mało
    > jest w opisie remontu:

    Słuszne spostrzeżenie. Ale w takim razie co z nawierzchnią po południowej stronie?

    --
    "Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine.
    For the black hills consist of black souls, souls that already died one thousand
    deaths."
  • meh_ow 26.06.05, 20:59
    svarte_sjel napisał:
    > Ale w takim razie co z nawierzchnią po południowej stronie?

    może czeka na przebudowę Swobodna/Powstańców Śl.
  • Gość: iakrus IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 03.08.05, 19:04
    po pierwsze 9 i 17 lecą objazdem a raczej tylko 17 bo 9 zawiesili ponieważ jest
    remont piastowskiej i lecą one przez grunwald. Linii 23 nic nie zastępuje
    została ona zawieszona 2 latat emu i do tej pory nic za nią nie jeździ.
    Informacja apropo biletow z 23 znajduje się na większości przystankównp.
    posiadacz biletu imiennego na 23 może jechać 128 na odcinku kromera-pilczyce.
    Ludzie zwracajcie większą uwagę na zmiany w kochanym mpk.
  • wro73 05.08.05, 13:35
    Zakochany w MPK - porównaj sobie schemat połączeń z przed remontów a teraz,
    powyznaczaj potworzone dziury i zobacz co je wypełnia.
    Ponadto - nikt sie tutaj nie czepia MPK, bo nie ono odpowiada za rozkłady.
  • wro73 05.08.05, 13:37
    wro73 napisał:

    > Zakochany w MPK - porównaj sobie schemat połączeń z przed remontów a teraz,
    > powyznaczaj potworzone dziury i zobacz co je wypełnia.
    > Ponadto - nikt sie tutaj nie czepia MPK, bo nie ono odpowiada za rozkłady.


    PS.
    Jako miłośnik MPK, powinieneś wiedzieć, że ten przewoźnik nie posiada na stanie
    statków powietrznych...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka