Dodaj do ulubionych

niezła mi "bezsenność"

20.01.06, 01:22
godzina wysłania ostatniego listu 17-sta coś. Chyba ze powstał jakiś nowy
środek nasenny (o kturym wszyscy wiedzą oprucz mnie)i akurat dziś wszyscy go
zażyli i teraz sobie smacznie śpią.
Edytor zaawansowany
  • szpinak_wro 20.01.06, 03:46
    no nie do końca :P
  • robak_wroc 21.01.06, 06:18
    no nie wiem. ale chyba jednak pojde przyciac komara :)

    --
    irc #wariaci
  • morfeusz_1 21.01.06, 12:58

    ja też dłużej nie wytrzymam idę w kimę...;)

    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • avventura 22.01.06, 00:21
    no to jestem....:)
  • avventura 22.01.06, 00:44
    wszyscy spia.....
  • robak_wroc 23.01.06, 01:09
    obecny!

    --
    irc #wariaci
  • avventura 23.01.06, 09:08
    spocznij!:)
  • robak_wroc 04.02.06, 02:03
    obecny ponownie :)


    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • avventura 04.02.06, 18:21
    kto idzie ze mna "na miasto"?:)
  • avventura 04.02.06, 18:22
    no to ciao:) slodkich snow spiochy jedne!!!
  • robak_wroc 05.02.06, 04:07
    chodz teraz. pocykam sobie fotki przy okazji w rynku.


    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • Gość: abc IP: *.natpool.mwn.de 06.02.06, 00:07
    aj em.. a tu jakos sennie ;)
  • robak_wroc 06.02.06, 03:24
    bo to jest bezsennosc, a o polnocy to sie jeszcze nie mysli o tym zeby isc spac :P

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • avventura 06.02.06, 22:23
    kurcze... dzis wymiekam...
    ide spac!
    (ciekawe czy zasne?;)
    pozdrowienia bezsenni...
  • cichy.james 06.02.06, 22:30
    to powodzenia i miłych snów
  • robak_wroc 07.02.06, 01:40
    a ja jakis film poogladam:) od kumpeli mam ze 20 filmow to sobie jakis "machne"
    zeby nie bylo ze o 1:41 spac chodze ;D


    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • avventura 07.02.06, 14:42
    najgorsze, ze ja dalej spie....
    tylko ze na siedzaco, w pracy!
    zrzucilabym wine na pogode, ale to juz bylo:)
    bezsenni jak sobie radzicie ze "spaniem" w momentach nieodpowiednich ku temu?:)
  • cichy.james 07.02.06, 15:33
    avventura napisała:

    > najgorsze, ze ja dalej spie....
    > tylko ze na siedzaco, w pracy!
    > zrzucilabym wine na pogode, ale to juz bylo:)
    > bezsenni jak sobie radzicie ze "spaniem" w momentach nieodpowiednich ku
    temu?:)
    Nie radzimy sobie :-) Przynajmniej ja :-)
  • avventura 08.02.06, 09:19
    spac mi sie chce....:(
  • robak_wroc 08.02.06, 17:19
    kawa zalana pepsi. jak za malo to jeszcze dysipect. choc ogolnie wystarczy ze
    machne kawe mrozona i jest cacy, ale dopiero po godzinie. przez pierwsza godzine
    po kawie mam najwieksza szanse zasnac.


    ps. i dzisiaj tez sobie w dzien wlazlem :D


    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • avventura 08.02.06, 21:53
    kawa z pepsi to chyba niezla smola?:D
    czy to przypadkiem nie dziala tak, ze oczy staja w slup, serce wali jak mlot
    pneumatyczny, a glowa wciaz ciezka?

    ps. w co wlazles?:)
  • robak_wroc 13.02.06, 04:08
    na poczatku tak, potem jest ok, a potem znow rzeznia :D


    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • avventura 12.02.06, 22:46
    kto spi reka w gore!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • robak_wroc 13.02.06, 04:09
    o 22:46? ja dopiero zasiadalem do kompa ;]



    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • cichy.james 14.02.06, 04:25
    Chyba już pujde spać. Na wszystkich forach już cicho; słychać miarowe oddehy i
    pochrapywania. Poczytam jeszcze kśiążke i może za godzine uda mi się zasnąć.
    Dobranoc wszystkim.
  • avventura 14.02.06, 08:22
    mam takie oto wnioski:
    panowie ktorzy usypiacie (albo probujecie;) w godzinach wczesnoporannych,
    znaczy sie ok 4/5, chyba nie chodzicie do roboty, co?
    no chyba ze odsypiacie w robocie;)
    pozdrawiam
    Magda (niewyspana:()
  • cichy.james 14.02.06, 15:20
    avventura napisała:
    > panowie ktorzy usypiacie (albo probujecie;) w godzinach wczesnoporannych,
    > znaczy sie ok 4/5, chyba nie chodzicie do roboty, co?

    Przyznaje sie: nie chodzę; niedawno zrezygnowałem ze studjów i nie mam co ze
    sobą zrobić. Ale jak znajde jakąś robote to będzie koniec tego dobrego.

  • robak_wroc 14.02.06, 16:29
    chodzicie chodzicie... wlasnie w robocie jestem :)


    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • avventura 15.02.06, 08:32
    no to masz konskie zdrowie robaczku...
  • dd41 17.02.06, 00:09
    Zmiana...warty:):)
    D.
  • robak_wroc 17.02.06, 03:58
    dd41 napisała:

    > Zmiana...warty:):)

    racja. toc dlatego przylazlem :)

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • robak_wroc 17.02.06, 03:58
    dziekuje :)

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • robak_wroc 17.02.06, 13:32
    nie spac! zwiedzac! ja tu ciezko pracuje a Was nie ma ;P

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • avventura 17.02.06, 14:44
    ja jestem:)))
    do tego cala w stresie...
    marzy mi sie... pare rzeczy;)
    pozdrawiam
    Magda
  • cichy.james 17.02.06, 15:19
    Ja też na stanowisku; to co zwiedzamy bo nie w temacie jestem :-)
  • robak_wroc 17.02.06, 21:56
    na wyspe chodzmy :D musze na momentos wyjechac, ale zaraz wroce :) doba ma za
    malo godzinek ;]

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • robak_wroc 17.02.06, 21:55
    avventura napisała:

    > ja jestem:)))
    > do tego cala w stresie...
    > marzy mi sie... pare rzeczy;)

    powiedz powiedz... powiedz co ;)

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • avventura 18.02.06, 02:27
    nic Ci nie powiem, bos Ty plotkarz
    opowiesz kazdemu, kogo spotkasz:))))))

    jestem i czuwam:D (i nie spię!;)
  • cichy.james 18.02.06, 02:31
    avventura napisała:
    > jestem i czuwam:D (i nie spię!;)
    To dokładnie tak jak ja :-)
  • dd41 18.02.06, 02:45
    no...pięknie:))
    jeszcze jedna bezsenna...dołączyła:(
    D.
  • avventura 18.02.06, 02:47
    to co?
    robimy imprezke?
  • cichy.james 18.02.06, 02:55
    avventura napisała:

    > to co?
    > robimy imprezke?
    Nie wiem jak kolega ale ja jestem za :-))
  • robak_wroc 18.02.06, 16:35
    gdzie?

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • robak_wroc 18.02.06, 16:34
    nie to nie ;p

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • avventura 18.02.06, 18:00
    jak nie jak tak!:)

  • cichy.james 18.02.06, 20:44
    To w końcu jest ta impreza czy nie bo się pogubiłem :-))
  • robak_wroc 19.02.06, 23:32
    no i jak jest to gdzie?

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • robak_wroc 20.02.06, 01:55
    no i co z ta impreza? ;]

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • morfeusz_1 20.02.06, 01:58

    Robaku co Ty ze sobą gadasz?


    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • robak_wroc 19.02.06, 23:33
    huh.. kobiety :P nie, tak, niewiem :D

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • avventura 20.02.06, 08:19
    ojejcia nie czepiaj sie!
    nie bylo ani "nie" ani "nie wiem"....:P
  • robak_wroc 20.02.06, 16:33
    tak tak.. nie bylo oficjalnie napisane ;D

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • morfeusz_1 20.02.06, 02:04

    A już myślałem że sobie jak przystało na bezsennych pogadamy ;)

    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • robak_wroc 20.02.06, 16:34
    nie. na film poszedlem, bo ze zbioru 50cedekow z filmami ktore dostalem od
    kumpeli z irca czas byl "machnac" przedostatni z nich. no i w ten oto sposob o 4
    z groszami spac poszedlem, ale forum juz nie odwiedzilem, bo przesiadlem sie z
    filmem na laptopa, a nie chcialo mi sie kabelka od sieci wpinac, bo tak daleko
    lezal od wyra.. jakies 1.5m :)

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • cichy.james 20.02.06, 04:43
    Ide spać. MIłych snów wszystkim.A z resztą poco ja to muwie jak i tak już
    wszycy śpią :-)
  • avventura 20.02.06, 22:30
    dzis imprezy nie bedzie....
    przynajmniej nie z moim udzialem:)
    pozdrowienia dla wszystkich bezsennych!!!
  • robak_wroc 21.02.06, 01:22
    trudno.. to ide na film.

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • robak_wroc 21.02.06, 03:43
    i po filmie


    tak wiec kontrola obecnosci

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • cichy.james 21.02.06, 05:11
    Obecny ale już nawpół przytomny tak więc dobranoc wszystkim :-)
  • robak_wroc 21.02.06, 12:16
    dobranoc ;)

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • avventura 21.02.06, 12:48
    pchly na noc:P
  • robak_wroc 21.02.06, 15:35
    ee.. w taka pogode w sumie mozna spac caly czas. wczoraj bylo tak pieknie a
    dzisiaj znow... grrr...

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • robak_wroc 21.02.06, 22:42
    co z Wami? nie spac! :P

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • avventura 21.02.06, 22:55
    chce mi sie spac.....
  • morfeusz_1 21.02.06, 22:57


    Właśnie co tak cicho?
    Na dworzu cicho...
    W pokoju cicho...
    I nawet Rycho dziś mówi cicho...
    I James Cicho się zakrada i może wypije dziś z tobą robaku więc...nie
    przeszkadzam ;)

    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • robak_wroc 22.02.06, 00:23
    Nooo.. to jak? browarek czy winko? :)


    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • robak_wroc 22.02.06, 03:06
    no dobra... to nic nie pije. co tak sam bede pil.

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • cichy.james 22.02.06, 03:14
    No picie w samotności to nic fajnego :-)
  • robak_wroc 22.02.06, 11:13
    nom. o 4:00 mialem wpasc jeszcze, ale sie zadlubalem w robotkach, a tak to mozna
    by jeszcze machniom :)

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • morfeusz_1 22.02.06, 18:25


    Co Wy na speedzie cały czas jedziecie....
    Kiedy Wy śpicie...

    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • robak_wroc 22.02.06, 22:48
    spanie jest dla leszczy ;p

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • cichy.james 23.02.06, 04:44
    morfeusz_1 napisał:

    >
    >
    > Co Wy na speedzie cały czas jedziecie....
    > Kiedy Wy śpicie...
    Nie na kawie ala' siekiera :-) Ja, puki jeszcze warunki ku temu sprzyjające,
    sypiam do południa.Ale chyba niedługo będzie koniec tego dobrego :-(
  • dd41 22.02.06, 22:26
    Śpimy...
    szkoda zdrowia,żeby zarywac noce:)
    D.
  • robak_wroc 22.02.06, 22:48
    wlasnie z tancow irlandzkich wrocilem. kurka.. film sie zaden nie sciagnal
    dzisiaj. co to bedzie.. ojj.. ehh ;]

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • morfeusz_1 23.02.06, 00:01

    cóż noc bez trajlerka się zapowiada obejrzyj se skróty z ligi mistrzów

    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • robak_wroc 23.02.06, 01:32
    e tam.. to juz wole teleexpress sciagnac sobie i poogladac :)
    z tej okazji ide jakas knige poczytac.

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • robak_wroc 23.02.06, 18:00
    wrocilem... fakt ze znowu z pracy, ale chwila przerwy teraz.



    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • robak_wroc 24.02.06, 01:11
    dzisiaj tez skazany jestem tylko na teleexpres :D

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • cichy.james 24.02.06, 03:10
    robak_wroc napisał:

    > dzisiaj tez skazany jestem tylko na teleexpres :D
    >
    Czyżby komputer odmówił posłuszeństwa?
  • robak_wroc 24.02.06, 03:47
    nie. nie przywiozlem nowych filmow, ani tez nic nie sciagnalem nowego ;p

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • robak_wroc 24.02.06, 03:47
    poza tym linuxy nie odmawiaja posluszenstwa. to userzy odmawiaja wspolpracy z
    linuxem ;p

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • robak_wroc 24.02.06, 19:23
    was to gdszies wsiorbalo chyba :D


    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • avventura 25.02.06, 00:08
    nic nas nie wsiorbalo....
    predzej my wsiorbiemy, niz nas cos wsiorbie:P
    pozdrawiam
  • morfeusz_1 25.02.06, 01:21

    Spoko Wodza Licho Nie Śpi.

    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • robak_wroc 25.02.06, 02:07
    no mam nadzieje, ale jakos dlugo Was nie bylo.

    mnie za to jutro nie bedzie, bo dostepu do netu nie bede mial w kopalni ;]

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • morfeusz_1 25.02.06, 02:16


    no to ja nie wiedziałech że ty na kopalnia fedrujesz...

    na hokeja zdąż jednak bo jutro zajefajny mecz o 3cie miejsce ;)

    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • robak_wroc 25.02.06, 03:06
    jako zem informatyk pelna geba, to wlasnie przyszlo mi jutro wykonac spraw kilka
    w kopalni. niestety z racji ze to zadupie gdzie prad zawraca, a pakiety
    internetowe to sie w wiaderkach donosi, to nie bede chcial robic nic w celu
    podlaczenia sie do sieci, ani tez nie bede mial karty iplusa. calkowicei sie
    odcinam na te nascie godzin :)


    no... w telefonie w sumie mam przegladarke, ale... jak sie odcinac to odcinac ;p

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • avventura 26.02.06, 03:22
    dobranooooooc:)))
  • robak_wroc 26.02.06, 17:05
    po ciezkim weekendzie wrocilem do Was :)

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • cichy.james 26.02.06, 18:07
    robak_wroc napisał:

    > po ciezkim weekendzie wrocilem do Was :)
    >
    cieszymy się niezmiernie :-D
  • avventura 26.02.06, 18:39
    a weekend jeszcze sie nie skonczyl......
    pozdrawiam;)
    --
    Aloha!
  • robak_wroc 27.02.06, 01:54
    juz sie weekend skonczyl, a ciezkosc jego byla w sumie tylko z soboty na
    niedziele kiedy to pusty zaladek + temperatura sprawila ze nie wielka ilosc
    wina... :)

    krotko mowiac nie wiem jak sie skonczyl film w tv, ale musial byc nudny skoro
    zasnalem ;p zdjec Wam jednak nie pokaze, bo cenzury nie przechodza ;)

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • cichy.james 27.02.06, 02:18
    robak_wroc napisał:

    > zdjec Wam jednak nie pokaze, bo cenzury nie przechodza ;)
    >
    To niezła impreza musiała być :-)
  • robak_wroc 27.02.06, 23:19
    no ba... niekiepska :D


    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • morfeusz_1 28.02.06, 00:01


    jak ja dawno nie byłem na fajnej imprezce "no ba"

    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • dd41 28.02.06, 00:27
    niezła ta...bezsenność:)
    D.
  • robak_wroc 28.02.06, 02:19
    "no ba" :D

    a co do imprezki, to moze zmontujemy kiedys jakas? moze w chrzastawie na
    piaskowni? wezmie sie namioty, browara.. ups.. zle napisalem, browara, browara,
    browara i namioty :)

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • dd41 28.02.06, 02:56
    Co by szybciej było do magicznych 100 ...postów:)
    D.
  • cichy.james 28.02.06, 03:04
    No i mamy setke :-)
  • cichy.james 28.02.06, 03:07
    cichy.james napisał:

    > No i mamy setke :-)
    To może jakaś imprezka z tej okazji :-)
  • dd41 28.02.06, 05:27
    to ja dzisiaj wcale
    nie śpię za...karę
    D.
  • avventura 28.02.06, 08:28
    a co nabroiles/as?:)
    --
    Aloha!
  • robak_wroc 28.02.06, 22:35
    ble.. i na druga strone trzeba przechodzic teraz ;p

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • cichy.james 28.02.06, 23:59
    No :-( Też mnie to denerwi :-(
  • robak_wroc 01.03.06, 00:22
    to chyba trzeba bedzie zrobic bezsennosc dwa ;>

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • robak_wroc 01.03.06, 02:58
    plusk

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • cichy.james 01.03.06, 03:11
    czyżby kąpiel ?
  • avventura 01.03.06, 10:27
    to zamieszajcie cos w ustawieniach swojego konta, zeby sie Wam to otwieralo na
    jednej stronie:)
    ja tak mam:P
    pozdrawiam!!!!!!!!
    --
    Aloha!
  • cichy.james 01.03.06, 18:56
    avventura napisała:

    > to zamieszajcie cos w ustawieniach swojego konta, zeby sie Wam to otwieralo
    na
    > jednej stronie:)
    > ja tak mam:P
    > pozdrawiam!!!!!!!!
    Dzięki za rade :-) Odrazu lepiej :-)
  • avventura 01.03.06, 19:33
    bardzo prosze:)
    --
    Aloha!
  • dd41 02.03.06, 15:18
    a co nabroiles/as?:)
    --
    Zrezygnowalam z netu:(
    Dobrego snu Wam zycze,bezsenni...:)
    D.
    P.S.Czegos brakuje,ale za to jaki błogi spokój i...cisza:)
  • morfeusz_1 01.03.06, 17:59

    A ja idę na razie bo is_kierki nie ma ....

    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • robak_wroc 01.03.06, 20:51
    a ja chcialem dodac cos od siebie: kopytko :P

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • avventura 01.03.06, 21:44
    jaCieee, co tu sie wyprawia...;)
    chyba pojde spac...
    --
    Aloha!
  • morfeusz_1 01.03.06, 23:07


    ja to już dawno zgubiłem wątek ;)

    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • cichy.james 02.03.06, 03:32
    Ten wątek jest jedyny w swoim rodzaju :-) Może go opatentujemy ? :-)
  • robak_wroc 03.03.06, 19:01
    ja proponuje nie dopuszczac do niego innych osob :D

    ps. wrocilem po pracy do domku i bawie sie w dresika, czyli slucham D-Tune. jak
    ktos nie slyszal to polecam :) d-tune.neostrada.pl i choc na punk rocku
    wychowany jestem, to d-tune mi sie podoba. no kurka co to sie dzieje hehe

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • morfeusz_1 03.03.06, 20:29

    no no robaku dla mnie zajebiocha wow! :)))))))))))
    zaraz to zapodam u cioci na imieninach!
    dzięki...
    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • robak_wroc 04.03.06, 01:31
    prawda ze sympatyczne? :)
    a co do teledysku, to w znacznie lepszej wersji jest do sciagniecia z angolskiej
    wersji, bo tam podaja linka do .avi, a nie do interii gdzie jest bardziwiasty
    dzwiek i obraz.

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • robak_wroc 04.03.06, 01:33
    a dla lubiacych bluesrocka, polecam wypasna stacje radiowa z kanady:

    64.62.252.134:5100
    64.62.252.134:5100/listen.pls (dla winampow)

    jak dla mnie bomba ;)

    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • cichy.james 04.03.06, 02:04
    Cos nie moge porozumieć się z tą stroną :-( A chciałem sobie posłuchać :-((
  • cichy.james 04.03.06, 02:25
    cichy.james napisał:

    > Cos nie moge porozumieć się z tą stroną :-(

    Nic dziwnego; jak się wyciszy dzwięk w komputerze to trudno żeby coś było
    słychać :-) A muzyka myśle że po paru głębszych by mi się spodobała :-)
  • robak_wroc 04.03.06, 04:06
    ja tam bez glebszych dalem rade hehhee :)


    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • robak_wroc 05.03.06, 01:36
    wstrawac!!!

    ps. jutro (w sumie to juz dzisiaj - niedziela) w łikendzie zagra "milczenie
    owiec". idzie ktos? ja na 99% ide :) www.milczenieowiec.pl


    --
    www.FundacjaTara.info <= lubisz konie? zapraszam!
  • robak_wroc 05.03.06, 03:40
    kibice zawsze byli dziaczani :)

    --
    foto.wro.com.pl - wrocław w
    obiektywie
    www.FundacjaTara.info
    - lubisz konie? zapraszam!
  • avventura 05.03.06, 09:59
    chyba mam cos na ksztalt bezsennosci porannej.....
    dzis niedziela, mozna spac do oporu, a ja sie dzis obudzilam przed 9!!!!!!!!!!
    jestem zdruzgotana...
    prosze o pomoc:)
    --
    Aloha!
  • robak_wroc 05.03.06, 19:28
    chodz na milczenie owiec, to Cie bezsennosc poranna nie dopadnie juz nigdy :)

    www.lykend.com.pl dzisiaj o 20.00.


    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • cichy.james 06.03.06, 03:18
    robak_wroc napisał:

    > tak bylo! :)
    Sądząc po zdjęciach to całkiem fajnie :-)
  • robak_wroc 07.03.06, 20:38
    wrecz zajedwabiscie ;)


    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • cichy.james 08.03.06, 03:56
    Nie mo to jak po prawie dwumiesięcznej przerwie wybrać się na trening karate;
    jutro z łóżka nie wstane ale było warto :-)
  • robak_wroc 09.03.06, 02:24
    a ja potrenowalbym chetnie podnoszenie kufla z piwem a to tym razem z okazji
    zlapania mnie przezemnie dolka zimowego. ja chce wiosne! qrr... ja chce wiosne!
    aaaaa.... wioooosssnnneeeeee!


    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • morfeusz_1 09.03.06, 10:55

    Nie drzyj się ja jeszcze śpię!!!
    A wiosna sama przyjdzie....jak co roku zresztą...nie pamiętam żeby kiedyś nie
    zaszła a jak zajdzie to za becikowe kupimy sobie czterdziestopak piwa i ją
    godnie jak przystało na bezssennych powitamy!

    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • robak_wroc 09.03.06, 15:55
    ale ten czterdziestopak za belcikowe to mowisz o tym ze 'na glowe'??
    bo jak na nas wszystkich, albo przynajmniej 2, to licho przywitamy ;p


    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • morfeusz_1 09.03.06, 20:02

    Licho nie śpi i Licho wie,ale jak nie wystarczy to się zrobi skok na gazeciarza
    i po sprawie,dozbieramy te 6.46 na dwa żywce

    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • Gość: dd41 IP: *.kom / *.os1.kn.pl 10.03.06, 01:13
    Dyżur...trwa:)
    D.
  • morfeusz_1 10.03.06, 01:22

    ale o tym sza :)
    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • Gość: dd41 IP: *.kom / *.os1.kn.pl 10.03.06, 02:18
    tymczasem...pa:)
  • cichy.james 10.03.06, 03:04
    tymczasem... witam wszystkich :-)
  • avventura 10.03.06, 09:32
    dobry:)
    --
    Aloha!
  • morfeusz_1 10.03.06, 12:12

    bry ;)

    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • avventura 11.03.06, 00:51
    weeeeeeekend:)
    --
    Aloha!
  • robak_wroc 11.03.06, 01:09
    ide oddac sie futuramie ;]


    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • morfeusz_1 11.03.06, 01:09

    ano...
    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • cichy.james 13.03.06, 04:54
    Jak spędziliście ten wekend? Bo ja w szkole; wstawałem chwile po 6-stej
    wracałem do domu chwile przed 20-stą i co dziwne wcale nie nażekam, było
    całkiem fajnie, ale niech no tylko jutro ktoś sprubuje obudzić mnie przed 12-
    stą to zabije.
  • robak_wroc 13.03.06, 05:05
    cichy.james napisał:

    > Jak spędziliście ten wekend? Bo ja w szkole; wstawałem chwile po 6-stej
    > wracałem do domu chwile przed 20-stą i co dziwne wcale nie nażekam, było
    > całkiem fajnie, ale niech no tylko jutro ktoś sprubuje obudzić mnie przed 12-
    > stą to zabije.

    ja jak zwykle popracowalem, no i teraz sie dziwnie czuje, bo zrobilem wsio co
    mialem zrobic i moge sie zajac czymkolwiek dzisiaj ;) w sumie mam jeszcze jedna
    rzecz do zrobienie, bo jedna strona czeka na aktualizacje, ale kurka... hmm..
    zaczne od wystawiania faktur za wykonane rzeczy :) jak to zwykem mawiac
    'najmilsza chwila poranka, faktura zamiast sniadanka' :)


    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • robak_wroc 14.03.06, 21:51
    gdzie sie wszyscy podziali?

    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • morfeusz_1 14.03.06, 21:54
    No co przecież jestem Robalu ;)
    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • avventura 14.03.06, 22:07
    ja tez jestem!:)
    ale.......rozczaruję Was...
    idę spać...
    O TEMPORA, O MORES!

    --
    Aloha!
  • morfeusz_1 14.03.06, 23:44

    Wiesz co ?
    Rozczarowałeś mnie.

    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • robak_wroc 15.03.06, 01:49
    o 22 spac? nie no.. przegielas! klapsa dostaniesz ;p

    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • morfeusz_1 15.03.06, 01:57
    idę kurna nynać!
    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • cichy.james 15.03.06, 02:59
    no i znowu sam zostałem :-((
  • cichy.james 15.03.06, 03:37
    To ja chyba też w kimono pójde. Dobranoc :-)
  • avventura 15.03.06, 07:55
    a Morfi z Polski ciągle myśli, że jestem facetem :P
    robaczku, niestety ostatnio chodzę do pracy na taką godzinę, że wciąż nie mogę
    uwierzyć, że mi się to udajeeeee:)
    miłego dnia wszystkim!!!

    --
    Aloha!
  • morfeusz_1 15.03.06, 17:34
    avventura napisała:

    > a Morfi z Polski ciągle myśli, że jestem facetem :P
    > robaczku, niestety ostatnio chodzę do pracy na taką godzinę, że wciąż nie
    mogę
    > uwierzyć, że mi się to udajeeeee:)
    > miłego dnia wszystkim!!!
    >
    Ja już nie wiem w co wierzę

    xfiles.wearehere.net/images/office.jpg

    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • avventura 15.03.06, 17:46
    uwierz w siebie:D

    --
    Aloha!
  • morfeusz_1 15.03.06, 18:02


    W siebie już tą chorobę mam za sobą ( niezła podpucha)

    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • robak_wroc 16.03.06, 02:04
    no coz.. bywa. taki lajf jak to mowia;/


    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • cichy.james 17.03.06, 01:33
    Ide spać; wiem że (jak na mnie) bardzo wcześnie ale mam doła i jak siebie znam
    to zaraz przerodzi się we wkórwiatora ogólnego i jeszcze coś uszkodze.Poczytam
    chwile książkę, może mi przejdzie. Dobranoc wszystkim.
  • robak_wroc 17.03.06, 04:55
    nie nerwuj sie. zima wszystkich juz delikatnie mowiac wqr...lalalala. chodz
    jutro na samochodziki do lunaparku. startujemy o 18tej. bierzemy 5 zetonow za
    20zeta i jezdzimy az sie znudzi ;p wczesniej moze jeszcze jakies piwko, a
    pozniej to napewno :)


    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • robak_wroc 17.03.06, 04:56
    mowiac jutro mialem na mysli dzisiaj - piatek w sensie ;)

    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • cichy.james 18.03.06, 04:52
    robak_wroc napisał:

    i jezdzimy az sie znudzi ;p wczesniej moze jeszcze jakies piwko, a
    > pozniej to napewno :)
    No ładnie; siadać za kierownicą po spożyciu :-))Punkty karne polecą jak nic :-
    ))
  • robak_wroc 18.03.06, 11:19
    cichy.james napisał:

    > i jezdzimy az sie znudzi ;p wczesniej moze jeszcze jakies piwko, a
    > > pozniej to napewno :)
    > No ładnie; siadać za kierownicą po spożyciu :-))Punkty karne polecą jak nic :-
    > ))

    dlatego wlasnie to placu zamknietym i na samochodzikach elektrycznych z max
    predkoscia jakies 5-7km/h ;] do prawdziwego autka po piwku nie wsiadam, chyba ze
    obok kierowcy :)

    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • robak_wroc 19.03.06, 05:30
    gdzie sie wszyscy podziali?


    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • anyzrata 19.03.06, 06:13
    no właśnie ;p
    --
    wiosna przyjdzie i tak..
  • avventura 19.03.06, 10:54
    śpią:P

    --
    Aloha!
  • cichy.james 20.03.06, 03:44
    ja nie śpię :-)
  • robak_wroc 20.03.06, 04:16
    ja tez nie :)

    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • cichy.james 20.03.06, 04:53
    Ide spać bo za trzy godziny wstaje :-( Dobranoc :-)
  • robak_wroc 21.03.06, 02:12
    spanie to zlo ;p


    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • avventura 21.03.06, 08:06
    co to za bluźnierstwo?:P
    --
    Aloha!
  • dd41 21.03.06, 21:14
    Bez netu dużo lepiej sie śpi:):):)
    Pozdrawiam serdecznie bezsennych
    D.
  • robak_wroc 24.03.06, 00:33
    internet to zlo!

    /me - provider/administrator ;]


    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • cichy.james 24.03.06, 23:17
    Wstaje jutro o 5.20 :-( O tej poże to ja raczej kłade sie spać niż wstaje więc
    niewiem jak ja to przeprowadze :-( Chyba bez cherbatki melisowej ala "siekiera"
    sie nie obędzie. Dobranoc wszystkim :-)
  • robak_wroc 27.03.06, 00:36
    dzien dobry wszystkim. wlasnie przybylem, ale poforumuje chwilke tylko i ide
    dalej sie bawic w instalowanie tego co mi do roboty potrzebne na nowiuskim lapku
    z jakze fazowym OS'em PLD :)

    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • cichy.james 29.03.06, 04:27
    Jutro (w sęsie dzisiaj) o 11:49 bedzie zaćmienie słońca. Nie przegapcie :-)
  • cichy.james 30.03.06, 03:30
    No i przespałem :-( A myślałem że przez chmury widać nie bedzie a tu się
    okazało że jadnak było.
  • avventura 30.03.06, 10:54
    ja nic nie widziałam, ciemno było.... i siedziałam cichutko w kąciku w pracy,
    zajęta marzeniami o słodkim śnie....
    podzielcie się swoimi wrażeniami z tego epokowego zjawiska, jeśli je
    widzieliście....:)
    pozdrawiam:)

    --
    Aloha!
  • morfeusz_1 30.03.06, 18:16
    już wiem żeś ty kobitka jest;)
    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • robak_wroc 02.04.06, 02:19
    "szybko" to odkryles :)


    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • morfeusz_1 02.04.06, 11:13
    robak_wroc napisał:

    > "szybko" to odkryles :)
    >
    >
    tak jak Ty szybko stwierdziłeś :)

    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • cichy.james 21.04.06, 02:28
    A mój wątek popadł w niebyt całkowity.A taki fajny był; amerykański :-))
  • avventura 21.04.06, 11:48
    chciałam poinformować, że nie śpię!
    --
    Aloha!
  • morfeusz_1 21.04.06, 19:28
    Cichy nie łam się !
    Podniesie się jeszcze ;) he he he
    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • cichy.james 22.04.06, 04:54
    Ja sie nie łamie :-) Wierze w niego; tak łatwo się nie podda :-))
  • cichy.james 22.04.06, 04:59
    A tak wogóle to co ja tu jeszcze robie; już świta pora spać. Dobranoc :-))
  • robak_wroc 23.05.06, 22:42
    tylko sobie czlek pojdzie na moment i temat umiera ;p


    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • morfeusz_1 24.05.06, 18:13
    właśnie kurna gdzie są Wszyscy???
    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • robak_wroc 25.05.06, 02:35
    tez nie wiem.


    --
    foto.wro.com.pl
    wrocław widziany moim obiektywem
  • cichy.james 25.05.06, 04:17
    ja też nie wiem :-)
  • morfeusz_1 25.05.06, 18:04
    to kto ma wiedzieć jak nie wy?
    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • cichy.james 27.05.06, 00:47
    nie wiem, jakiś inny ktoś może wie :-)
  • morfeusz_1 29.05.06, 23:17
    apsik
    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • cichy.james 31.05.06, 04:10
    morfeusz_1 napisał:

    > apsik

    Na szczęście :-)
  • morfeusz_1 07.06.06, 23:10

    szkoda że nawet szczęściu trzeba czasem pomóc ;)
    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • morfeusz_1 09.06.06, 00:49
    Gdzie ten cichy dżinks się szlaja to go nie wiem od kilku dni huncwota nie ma!
    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • cichy.james 13.06.06, 02:32
    Cichy "dżinks" melduję się na stanowisku :-)
  • cichy.james 14.06.06, 01:11
    melduje się raz jeszcze ale długo tu chyba dziś nie zabawie bo siostra muze
    jakąś ściąga i net chodzi jakby chciał a nie mógł :-(
  • morfeusz_1 28.06.06, 22:55
    james co z tobą?
    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
  • cichy.james 29.06.06, 01:45
    Niic; a co :-)
  • morfeusz_1 08.10.06, 00:49
    Coś Ty tak Cichy przycichł ostatnio i Robaka też nie widzę,gdzie wy się obaj
    szlajacie
    --
    Jestem Morfi i jestem z Polski
    Morfi Free Styler
  • cichy.james 10.10.06, 03:47
    morfeusz_1 napisał:

    > Coś Ty tak Cichy przycichł ostatnio i Robaka też nie widzę,gdzie wy się obaj
    > szlajacie
    A jakoś tak, coś doła ostatnio załapałem i nie chcę was nim pozarażać drogą
    wirtualną :-) a robaka pewnie przerastają obowiąski małżeńskie :-)
  • robak_wroc 13.10.06, 23:01
    cichy.james napisał:

    > > Coś Ty tak Cichy przycichł ostatnio i Robaka też nie widzę,gdzie wy się o
    > baj
    > > szlajacie
    > A jakoś tak, coś doła ostatnio załapałem i nie chcę was nim pozarażać drogą
    > wirtualną :-) a robaka pewnie przerastają obowiąski małżeńskie :-)

    wcielo mnie nieco na troche, ale jaka to moze byc bezsennosc jak sie spac
    chodzilo o polnocy? i co najgorsza to z koniecznosci i wyczerpania. dzisiaj za
    to pije browara! upragniony browar w koncu. mniam mniam. po tym dlugim czasie
    oczekiwania na te przyjemnosc w koncu nastala ta chwila. i zeby nie bylo, to nie
    przez zone pije piwko dopiero teraz, ale przez zycie ogolnie. zycie na wiosce
    pod wrockiem ma dobre strony, ale ma tez minusy. nie mozna isc ze znajomymi na
    browara, bo cholerny autobus jezdzi chyba do 21 a potem moge sobie poczekac na
    ten na 6 rano. bleee.. i tak w ten oto sposob zalezny jestem od niepicia i
    jezdzenia samochodem.



    --
    foto.wro.com.pl

    Szpalery Ślubne (Oferta dlaWrocławia)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.