Gazeta.pl   Forum   Regionalne   Dolnośląskie   Wrocław   Wrocław   Re: Anestezjologiczna ...

Komentarze do artykułu

Proces lekarzy oskarżonych o spowodowanie śmierci pacjentki

Przed Sądem Rejonowym Wrocław Fabryczna rozpoczął się w poniedziałek proces anestezjologa i dentystki, która pod narkozą miała leczyć ząb 15-latki. Dziewczynka nie wybudziła się z narkozy

Re: Anestezjologiczna tragedia dziecko 8 lat umie

Autor: Gość: Małgorzata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.10.06, 16:42
Dodaj do ulubionych zarchiwizowany
Pragnę ci powiedziec że otóż sprawa jest w Sadzie Cywilnym już od trzech lat...no i niestety widząc to co się dzieje musiałam wziąc sprawę w swoje rece...w prokuraturze była półtora roku i została umorzona.Ten sam biegły w prokuraturze co i w Sadzie cywilnym niestety nie widzi problemu ...co mnie strasznie wkurza bo ja jestem laikiem a widzę w tej sprawie kardynalne błędy...a biegły nie!Biegły oczywiście ma dostęp do całej dokumentacji...oczywiście że wie o wąskich aortach są wymienione na pierwszej stronie [ lekarze również wiedzieli że uczęszczam do kontroli kardiologicznej bo dziecko miało szmery serduszka podobno niewinne -czynnościowe było echo -wynik bez wad -o aortach wyszło po sekcji tętnica główna- obwód ponad zastawkami- 5cm.-obwód cieśni aorty 4,2cm. Naczynia jamy brzusznej obwód w części początkowej aorty brzusznej wynosi 2,2cm.DLA BIEGŁEGO TO NIC NIE ZNACZY ! ...no i oczywiście wg.tego biegłego konsultacja kardiologiczna również w przypadku tego dziecka -zbędna !A wogóle to był obrażony że znowu w tej samej sprawie ma się wypowiadac -oświadczył że wydał już stosowną dokumentację -..wstrząs anafilaktyczny !! No i co !

Matka...ja w lipcu tego roku stałam przed Sądem bo mogłam się liczyc z tym że Sąd na podstawie jego opini oddali wogóle mój pozew na szczęście Sąd dał wiarę mojemu gadaniu.... wyobrażasz sobie !