Dodaj do ulubionych

Jak kupiliśmy marszałkowi lekcje marketingu

12.05.08, 22:01
dobry artykuł, a można napisać jeszcze lepszy. wystarczy zgodnie z
ustawą o dostępie do informacji publicznej "pójść" śladem tych 9mln.
to był tzw "unijny" projekt, więc wydatki musiały być w nim
rozpisane.. zajrzyjcie, będzie kupa śmiechu, a może jakieś słuzby
wezmą się za tych nieudolnych przekrętasów.
Edytor zaawansowany
  • jonatan.klimczewski 12.05.08, 22:37
    Niestety, smutna prawda. Już lepsze były reklamy "pomarańcze i klementynki"
    które leciały swego czasu w TV. Szkoda, że zamiast pobawić się w prawdziwy
    marketing wykorzystując coś, co pobudzi wyobraźnię, co samo będzie się
    reklamować (np. Frankenstein, Czerwony Baron i inne legendy dolnego śląska)...

    Szkoda, że województwo po prostu drukuje kiepskie plakaty i wiesza je gdzie
    popadnie wierząc, że to coś pomoże..
    --
    www.magiczny.wroclaw.pl
  • Gość: Bimb IP: *.ssp.dialog.net.pl 12.05.08, 23:48
    Niestety Łoś, żeby wymazać z pamięci Wróblewskiego i przejąć sukces rozgonił ekspertów i dał robotę PO-dyletantom-rozwalił i zredukował cały projekt. I tak wyszło, jak wyszło.
  • Gość: Hero IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.05.08, 01:21
    > Niestety Łoś, żeby wymazać z pamięci Wróblewskiego i przejąć sukces
    > rozgonił ekspertów i dał robotę PO-dyletantom-rozwalił cały projekt. > i
    zredukował I tak wyszło, jak wyszło.

    To prawda, tyle, że oberwało się za to teraz Łapińskiemu. To paranoja! Trzech
    marszałków umoczonych w jeden projekt. Wróblewski zaklepał pieniądze, Łoś je
    wydał, a Łapińskiego rozliczamy. "Takie rzeczy to tylko na Dolnym Śląsku" - mamy
    temat na nową kampanie za następne 9 mln.
  • krzysztofczyz 13.05.08, 08:05
    Jak widac pieniądze potrafią roztrwonic nie tylko lewicowcy ale i
    liberałowie z krwi i kości.
  • Gość: q IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.05.08, 09:09
    Wróblewski, za którego ten żałosny spektakl się rozpoczął liberałem raczej nie
    był. Potem trzeba było ten syf ciągnąć, bo projektu unijnego się w środku nie
    przerywa. Ta kampania była czymś tak tragicznym, brzydkim i dyskredytującym
    przewspaniały region, że aż się płakać chce.
  • Gość: timtam IP: 213.134.138.* 13.05.08, 08:47
    może i kampania nie była powalająca, ale jeśli autor artykułu nie
    potrafi nawet dobrze powtórzyć hasła Kampanii, choć jak pisze
    zajmuje się kampanią promocyjną Dolnego Śląska od dwóch lat (hasło
    brzmi Dolny Śląsk jest super, a nie "to jest super" - subtelna
    różnica moim zdaniem, a dziennikarska niedokładność), to nie wierzę,
    że miał ochotę głębiej zajrzeć w temat i nic czego bym sam nie
    wyszperał mi nie napisze.
    Faktem jest, że pomysłów mieli mało i nie tłumaczy tego w żaden
    sposób złożoność projektu ze ZPORR-u. Tora_troa, co masz na myśli z
    tym śladem 9mln? może jakieś pikantne szczegóły???
  • Gość: q IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.05.08, 09:13
    Fakt, że dziennikarz się nie postarał z tym hasłem. Niemniej copywriterzy to się
    dopiero nie postarali, bo żeby wymyślić coś tak infantylnego i bez polotu, to
    też trzeba mieć talent. Można wymyślić genialne hasło na każdy temat (np.
    durexowe - "masz miliony powodów" i "sexperiance"), a tu temat teoretycznie
    wdzięczny i taki, za przeproszeniem, shit. Przy takim budżecie to ja nie
    rozumiem, czemu nie wzięli, jakiejś sieciówki, albo np. PZL do tej akcji.
  • Gość: timtam IP: *.ssp.dialog.net.pl 13.05.08, 13:25
    racja że firmy BusinesConsulting i Digital Center nie są potęgami w
    dziedzinie kreowania wizerunku regionów; ale hasła będę bronił bo mi
    się podoba. Po za tym oficjalnie hasło kampanii nie miało nawet
    chyba polskiej wersji językowej. Hasło było: "To je vyborne, Das ist
    Super - Dolny Sląsk"; a język czeski jest wyjątkowo fajny, kojarzy
    się wesoło i jak sobie pomysle Dolny Śląsk to je vyborne, to mi
    milo :)
  • Gość: malarz IP: *.lanet.net.pl 13.05.08, 16:12
    bralem udzial w konkursie w USA,poinformowalem o fakcie rozne
    srodowiska we Wroclawiu "

    przesylam zdjecie mojej pracy "Similar", aktualnie prezentowanej na
    wystawie Embracing Our Differences.

    Wystawa ma forme wolnostojacych billboardow w Bayfront
    Park /Sarasota na Florydzie/.

    Ekspozycja jest wynikiem corocznego konkursu. Zgloszono 1630 prac,
    wybrano do pokazu 37.

    Przedsiewziecie jest elementem programu edukacyjnego.

    W ub. latach ogladalo wystawe rocznie ponad 30 000 osob.

    Wystawa bedzie prezentowana przez caly rok w roznych osrodkach
    akademickich.

    Cieszy mnie, ze dzieki temu wydarzeniu wiecej osob przeczyta na moim
    billboardzie:

    - Malarz

    - Wroclaw

    - Poland

    Z powazaniem" jak ja dałem za darmo slowo "Wroclaw" dla tysiecy
    Amerykanow, to nikt nie umie odpisac ani odpowiedziec,
  • Gość: WK IP: *.ig.pwr.wroc.pl 13.05.08, 18:23
    Czekam na doniesienia dociekliwych dziennikarzy przepytujących
    władze Wrocławia o to samo co o co pytali marszałka - o efektywność
    licznych kampanii propagandowych na koszt miasta.
  • Gość: zaciekawiony IP: *.ssp.dialog.net.pl 13.05.08, 20:40
    Po prostu nie rozumiem dlaczego tak się dzieje, ale nie pamiętam
    kiedy coś co zrobił Urząd Marszałkowski podobało się Gazecie
    Wyborczej ? wszystko jest źle, brzydko, bez pomysłu itd. ja
    rozumiem, że trzeba wytykac błedy władzy, ale takie krytykanctwo
    jest grubą przesadą !!! może wyborcza napisze coś od czasu do czasu
    co jest dobrze, bo inaczej nie mają sensu relacje mediów
    regionalnych i władzy lokalnej. Przecież one muszą współpracować, bo
    inaczej to wsztsko będzie bez sensu !!! ale po wyborczej to chyba za
    dużo oczekuję !!
  • Gość: Ślężak IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.05.08, 20:52
    Też to zauważam. Lubię GW i spiskowe teorie dziejów mnie nie ruszają. Ale coś mi
    się wydaje, że w sprawie Urzędu Marszałkowskiego, Wrocławska GW jest wyjątkiem
    potwierdzającym regułę. Z drugiej strony widzę, że jak mało który publikator GW
    nie krytykuje władz Wrocławia - nawet wtedy, gdy to by się przydało. Czy może w
    tej "asymetrii" leży rozwiązanie? Ciekaw jestem czy jak się okaże, że przybyło
    nam turystów na Dolnym Śląsku, to GW uzna, że wzmianka o tym nie jest warta uwagi?

  • Gość: Ślężak IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.05.08, 20:35
    Żeby było "adekwatniej", niech zapytają o kampanie ze szczególnym uwzględnieniem
    kampanii prowadzonych przez prezydenta Zdrojewskiego ;-) A tak poważnie już, to
    wpierw krytykowano Łosia, że zwlekał z uruchomieniem kampanii Wróblewskiego,
    potem krytykowano Łosia, że ją uruchomił i że zła, teraz Łapińskiego, że nie
    przerwał jej 2 miesiące temu? A może miał zmienić hasło i logo? Rozumiem troskę
    o nasze pieniądze, ale krytykować hasło to trzeba było skuteczniej 2 lata temu,
    jak powstało. Misia zresztą też. Teraz to takie narzekanie, bo Dutkiewicz by to
    zrobił pewnie lepiej... Poczekajmy na wyniki za rok, za dwa. Założę się, że
    wyjdzie lepiej niż kampania na Expo?


  • Gość: Kapitan Nemo IP: *.ssp.dialog.net.pl 14.05.08, 22:09
    a ja przypomnę tylko, że w komisji wybierającej Misia jako logo
    naszego województwa i ustalającej wstępną koncepcję tej kampanii był
    red Sawka z Gazety Wyborczej i zagłosował za Misiem !!!! O tym
    wyborcza już zapomniała ? lub chciała zapomnieć ? to bardzo krótka
    pamięć i wybiórcza !!! takie rzeczy zawsze później charakteryzuje
    czkawka panie Sawka !!! proszę o tym pamiętać !!! widać, że z tej
    lekcji marketingu Wyborcza nie wyniosła wogóle żadnej nauki !

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka