Dodaj do ulubionych

Poszukuję opiekunki do dziecka

IP: 193.120.116.* 12.07.08, 18:53
Dziecko ma 5 lat. Praca 5-6 dni po 8 godz w tygodniu wraz z
zamieszkaniem i wyżywieniem. 100 euro tyg
Edytor zaawansowany
  • Gość: madatka IP: 193.120.116.* 12.07.08, 18:53
    Zapomniałam dodać, że to w Irlandii
  • Gość: Jaro IP: *.cdif.adsl.virgin.net 12.07.08, 19:28
    Z ciekawosci, czy dziecko nie chodzi do pre-school?
  • Gość: Jaro IP: *.cdif.adsl.virgin.net 13.07.08, 11:49
    Dzieki pre-school, gdzie zajecia trwaja zazwyczaj 3 godz dziennie, dziecko sie
    lepiej rozwija i pozniej bedzie mu latwiej w reception i dalej. CHyba pomyliles
    pre-school z nursery, gdzie calodzienne przechowywanie dzieci nie zawsze
    wychodzi im na dobre.
  • eutyfrona 13.07.08, 13:45
    Nawet jeżeli chodzi, to chyba zaraz zaczną się wakacje.
  • ghrom 13.07.08, 18:10
    Nie bardzo rozumiem, 3h dziennie? I po co? Lepiej sie rozwija, bo?

    Niektorzy kochaja swoje dzieci na tyle, ze przez mysl nie przyszlo
    by im oddawac je do 'reception' :P

    Jesli matka i ojciec pracuja, to co im da 3h?
    --
    Pokój do wynajęcia
    Porady dla emigrujących do UK
    Porady dla leniwych
  • Gość: Monika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.07.08, 19:30
    Opiekunka, ale na jaki okres?Mieszkam w Polsce i chętnie
    zaopiekowalabym sie Twoim dzieckiem.Ale tylko do połowy
    października, bo wtedy zaczynam sudia.
  • Gość: madatka IP: 193.120.116.* 12.07.08, 20:22
    Dziecko od września idzie do szkoły, więc trzeba go będzie
    odprowadzić i potem odebrać. Ja pracuję od 10-17 więc w tych
    godzinach potrzebuję, żeby ktoś małym się zajął.
    Monika napisz mi coś więcej o sobie na magdaraf@op.pl. Ile masz lat,
    czy masz jakieś doświadczenie w opiekowaniu się dzieckiem, ską
    jesteś itd.
  • izabelski 13.07.08, 00:42
    czy 100 euro za 40 godzin/tyg to nie za malo?
    (a nawet piszesz o 48)

    tyle to sie chyba placi au pair za 25 godz/tydz
  • izabelski 13.07.08, 11:29
    no to moze l zaczac licytawcje od symbolicznego 1 Euro :-)
  • Gość: żona IP: *.range217-44.btcentralplus.com 13.07.08, 14:26
    Nic nie rozumiem. Brytyjskim stomatologom płacił byś ( watek o służbie zdrowia )
    krocie ,a opiekunce gdzie odpowiedzialność jest wiele, wiele większa niż za
    jednego zęba grosze.
  • Gość: gaga IP: *.pete.cable.ntl.com 13.07.08, 15:03
    bedzie jak w przysłowiu"jaka płaca taka praca"..
  • ghrom 13.07.08, 18:15
    > Nic nie rozumiem. Brytyjskim stomatologom płacił byś ( watek o
    służbie zdrowia )
    > krocie ,a opiekunce gdzie odpowiedzialność jest wiele, wiele
    większa niż za
    > jednego zęba grosze.

    Nigdzie nie napisalem, ze placilbym dentystom krocie. Wrecz
    przeciwnie, uwazam, ze gdyby nie panstwowy monopol i nieuczciwa
    konkurencja to prywatnym dentystom placilibysmy za tylko troche
    wiecej co teraz fryzjerom, pi razy drzwi. Nie ma panstwowych
    fryzjerow, nie ma idiotyzmu w rodzaju £50 za 'sprawdzenie wlosow'
    przed akcją :P

    Zasada jest prosta: w normalnym kraju placi sie jak najmniej za jak
    najlepsza usluge. I to sie dotyczy fryzjera, dentysty i opiekunki do
    dziecka w jednakowym stopniu.
    --
    Pokój do wynajęcia
    Porady dla emigrujących do UK
    Porady dla leniwych
  • Gość: madatka IP: 193.120.116.* 13.07.08, 21:08
    Wybaczcie, może dla niektórych to mało ale sama po opłaceniu
    opiekunki i dojazdów do pracy będę miała 120 euro na tydz. Tyle mi
    zostanie a jednak pracuję i nie mówię, że 120 euro to mało. Poza tym
    oferuję dach nad głową i jedzenie za które ja muszę płacic a
    opiekunka nie.
    Takie życie, a w Irlandii znam wiele osób, które za taką pracę
    dostają 80 euro i muszę pracować o wiele dłużej. Sama tak robiłam.
    Mieć 100 euro tyg a nie mieć? Każdy ma wybór, ja tylko szukam
    opiekunki.
  • Gość: majkel IP: 195.188.191.* 25.07.08, 12:09
    Poza tym
    > oferuję dach nad głową i jedzenie za które ja muszę płacic a
    > opiekunka nie.

    ojej jaka ty jestes fajna
    oczekujesz od kogos ze bedzie pracowal 48h/week wartosc tej pracy to
    minimalnie 400e

    chcesz za to zaplacic 100 wiec za to "NIBY DARMOWE" jedzenie i
    spanie liczysz sobie 300e / troche duzo ci powiem



    > Takie życie, a w Irlandii znam wiele osób, które za taką pracę
    > dostają 80 euro i muszę pracować o wiele dłużej

    to 80 to dziennie tak ???
  • Gość: Iza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.07.08, 21:05
    Czy to jeszcze aktualne ogłoszenie?
  • Gość: madatka IP: 193.120.116.* 25.07.08, 10:26
    Tak, aktualne ale nie szukam kogoś na wakacje tylko na dluzszy okres
    czasu.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka