Dodaj do ulubionych

AVANS-reklamacja aparatu

02.11.09, 13:23
Witam,

W czerwcu kupiłam aparat w Avansie aby zabrać go na wakacje w
sierpniu! Na wakacjach aparat zepsuł sie zaraz na początku Po
powrocie z wakacji 02.09.2009
Oddałam aparat do sklepu z tytułu gwarancji

Mijaja 2 miesiące a aparatu nie ma, w sklepie nic nie wiedzą

Co mam robic? w sklepie mówią że mam czekać i nic nie mogą zrobić w
tej sprawie!

z góry dziękuję za pomoc
Edytor zaawansowany
  • Gość: s IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.11.09, 15:19
    Przeczytaj o dwóch podstawach prawnych dot. reklamacji tj. gwarancji
    i niezgodności towaru z umową:
    forum.gazeta.pl/forum/w,807,79347489,79347489,odpowiedzialnosc_za_wadliwosc_rzeczy_sprzedanej.html

    i będziesz wiedzieć, że wszystko co możesz zrobić gdy reklamacja
    jest gwarancyjna, to wynika z warunków gwarancji.
    Zazwyczaj jest to niewiele. Żądanie naprawy i tyle, w wyjątkowych
    sytuacjach odszkodowanie za nienależyte wykonanie zobowiązania itp.

    Więc zastanów się na zmianą podstawy prawnej reklamacji i
    ewentualnym skierowaniu roszczenia do sprzedawcy AVANS z tytułu
    niezgodności towaru z umową.

    Przemyśl to, weź pod uwagę terminy (patrz w/w link) oraz ewentualne
    koszty wycofania towaru z serwisu gwarancyjnego.
  • wiolcia.kala 03.11.09, 09:48
    A czy jeśli aparat oddałam 2 miesiace temu to moge isc i zmienic ze
    chce jednak rekllamowac z tytułu niezgodnosci towaru z umową?

    bo zareklamowałam niestety z tytułu gwarancji

    aparat kupilam w czerwcu wiec jeszcze 6 mies nie mineło
  • Gość: s IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.11.09, 15:11
    Sama napisałaś, że oddałaś towar za posrednictwem sprzedawcy do
    naprawy gwarancyjnej, więc możesz zmienić podstawe prawną i żądać
    naprawy lub wymiany od AVANSU.
    Problem w tym ,że teraz serwis może (ale nie musi) zażadać od Ciebie
    pokrycia kosztów diagnozy towaru itp. - sprawdź warunki gwarancji
  • Gość: danceXXL IP: *.multimo.pl 23.09.10, 14:47
    s, pomimo, ze to stary watek, postanowiłem napisać, bo ewidentnie wprowadzasz w błąd. jak składasz reklamacje, to reklamacje, jak niezgodność towaru z umowa, to niezgodność. poczytaj sobie na stronach UOKiK oraz miejskich rzeczników praw konsumenta. nie możesz jednocześnie skorzystać z tych dwóch uprawnień. dlaczego?
    skoro aparat jest u dystrybutora, to jak sprzedawca ma się ustosunkować do niezgodności? nawet jej nie przyjmie, bo klient nie ma towaru przy sobie. należy poczekać, aż dystrybutor (serwis) odda sprzęt i jak dalej będzie coś nie tak, to oddać go dopiero na niezgodność!
    polecam wpisanie haseł w Google i doczytanie!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.