Dodaj do ulubionych

Reklamacja czy skarga? Kurier siódemki!

IP: *.chello.pl 17.12.09, 14:14
Dzisiaj o 14:13 dzwonił kurier, ale dzwonił tak krótko, że nie zdążyłam odebrać dosłownie 2 minuty później oddzwoniłam.
Po czym dowiedziałam się, że paczki mi nie dostarczy, bo nie ma czasu, kazał żebym sam przyjechała do ich siedziby (oddalonej ok 12km od miasta) i odebrała paczkę a on wpisuje w tej chwili brak gotowki.

Wkurzyłam się zadzwoniłam do centrali , tam przełączyli mnie do danej siedziby z której był wysłany kurier, kobieta która odebrała kazała mi samej przyjechac po paczkę, bo kurier dzisiaj nie ma czasu i BESZCZELNIE SIĘ ROZŁĄCZYŁA!

I co dalej? darować? Czy pisać skargę, a może reklamację na niedostarczenie przesyłki
Edytor zaawansowany
  • Gość: beza IP: *.abcdata.pl 08.01.10, 13:27
    No to mamy podobny problem.. co zrobiłaś? Ja nie daruję tego
    chamstwa, kurier nie miał czasu, baba z siedziby się rozłączyła...
    no ręce opadają i jeszcze płacimy za te przesyłki... Może zbierze
    się nas więcej?
  • aksa76 02.02.11, 21:45
    złączmy się
  • Gość: MOLA IP: *.ssp.dialog.net.pl 10.07.13, 20:12
    Skarga na kierowce "SIODEMKI".

    Skladam skarge na kierowce auta dostawczego o numerach rejestracyjnych DJA 43J9 z tytulu
    zle wykonywaniej pracy. Kierowca ten jest opryskilwy i nie grzeczny w stosunku do klienta. Podczas dostarczania przesylki nie uprzedza wczesniej klienta o swoim przybyciu i ma pretensje iz klient nie jest do jego dyspozycji. Trzeba jego szukac po miescie gdyz uwaza iz klient ma sie podprzadkowac pod jego potrzeby , a nie odwrotnie. Inne firny nie maja takiego problemu , powiadamiaja na tyle wczesnie klienta aby go zastac w domu. Kurierowi temu wydaje sie ze klient ma siedziec w domu iczekac grzecznie na jego przybycie nie dajac mu znac wczesniej o swoim przyjezdzie. Wydaje mi sie iz ta firma nie jest odpowiedzialna firma i zatrudnia nie odpowiedzialnych ludzi , ktorym wydaje sie iz pracuja z wielkiej laski jako kurierzy. Poza tym kurier ten jest oprywskliwy i lubi sie klucic choc nie ma racji.
  • Gość: wena3 IP: *.dynamic.chello.pl 11.07.13, 13:51
    Chyba czytam o kurierze z Krakowa, okolic wieczystej
  • Gość: MOLA IP: *.ssp.dialog.net.pl 10.07.13, 20:24
    Skarga na kierowce "SIÓDEMKI".

    Składam skargę na kierowce auta dostawczego o numerach rejestracyjnych DJA 43J9 z tytułu
    źle wykonywanej pracy. Kierowca ten jest opryskliwy i nie grzeczny w stosunku do klienta. Podczas dostarczania przesyłki nie uprzedza wcześniej klienta o swoim przybyciu i ma pretensje iż klient nie jest do jego dyspozycji. Trzeba jego szukać po mieście gdyż uważa iż klient ma się podporządkować pod jego potrzeby , a nie odwrotnie. Inne firny nie maja takiego problemu , powiadamiają na tyle wcześnie klienta aby go zastać w domu. Kurierowi temu wydaje się ze klient ma siedzieć w domu i czekać grzecznie na jego przybycie nie dając mu znać wcześniej o swoim przyjeździe. Wydaje mi się iż ta firma nie jest odpowiedzialna firma i zatrudnia nie odpowiedzialnych ludzi , którym wydaje się iż pracują z wielkiej laski jako kurierzy. Poza tym kurier ten jest opryskliwy i lubi się kłócić choć nie ma racji. Wcześniej również były z nim problemy i kłamie iż dzwoni wcześniej trzy razy i nie miałam żadnego zarejestrowanego połączenia od niego , a przesyłka dotarła z trzy dniowym opóźnieniem.Jestem nie zadowolona z tej firmy .
  • Gość: Andrzej IP: *.biznes.mm.pl 24.06.12, 21:31
    Witam ja mam taki sam problem. zamówiłem części do samochodu za pobraniem w środę a w sklepie mnie zapewniali że napewno będzie na czwartek. a w piątek dzwonił kurier że przejechał 15 km dalej i nie będzie się już wracał bo mu się nie opłaca wiec dostane przesyłkę w poniedziałek co robić??????????????????????????????????????????????????????????/ z takim gnojem??????????????????????????????????/
  • 2man2man 14.01.10, 13:13
    dlatego jak już z siódemki nie korzystam, przerzuciłem się na AIN i problemów z
    obsługą nie mam żadnych. Widocznie bardziej szanują klientów niż zarobione
    firmy, którym się wydaje, że dorobią się na samej marce
  • Gość: Paweł IP: 195.205.8.* 13.04.10, 15:15
    sytuacja identyczna jak wyżej centrala odpowiedziala mi ze muszę pokryć koszty
    bo nie było mnie w domu
  • kroliczyca80 14.04.10, 23:17
    Czy kurierzy nie maja przypadkiem obowiązku dwukrotnie czy nawet
    trzykrotnie zjawiac sie w domu adresata? Mnie raz kurier siodemki
    nie zastal i zaczął telefonicznie pyskowac, że mam sobie sama
    odbierać, wiec mu powiedzialam ze ma obowiązek przyjsc jeszcze raz
    nastepnego dnia, a ten się zamknął i faktycznie przyjechał. Gdyby
    nie musiał, to na pewno bym go już nie zobaczyla.
    Swoją drogą to jakieś kuriozum, że akurat kurierzy siodemki są tacy
    pyskaci i wrogo nastawieni, inni sa ok. Zwlaszcza DHL to mili
    panowie:D

    Zwitek
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.05.10, 12:52
    nie skorzystam więcej z ich usług! mają klienta głęboko w d..., a w
    dodatku mają taki burdel, że sami nie wiedzą gdzie i kiedy znajduje
    się przesyłka. czekam już ponad tydzień, w tym czasie wykonałam
    niezliczoną ilość telefonów gł. do oddziału w katowicach. dostałam
    telefon już do trzeciego kuriera(!) a każdy z nich twierdzi, że
    takiej przesyłki nie posiada. a baba na centrali bezczelnie
    twierdzi,że ja nie odbieram paczki i była już ona awizowana !!!
    dosłownie wychodzę z siebie i nie wiem co jeszcze mogę zrobić żeby
    dostać tą cholerną paczkę. siódemkę omijajcie szerokim łukiem !
  • cccykoria 15.05.10, 20:03
    "Obmalować ich w telewizji ,naprawdę chamstwo...
    --
    Kiedy wycięte zostanie ostatnie drzewo, ostatnia rzeka zostanie
    zatruta i zginie ostatnia ryba - odkryjemy, że nie można jeść
    pieniędzy."

    Przysłowia indiańskie
  • Gość: aga IP: *.pl 11.06.10, 14:49
    proszę o kontakt na emaila ar 1478@o2.pl
  • jbrzezinska87 20.06.10, 20:44
    Nikomu nie polecam firmy kurierskiej siódemki...najgorsza firma przewozowa.Z
    moją paczka kurier nie mógł trafić(mieszkam w warszawie)Tego samego dnia
    przesyłka została odesłana do nadawcy.Bez żadnej kolejnej próby dostawy.Dzwoniąc
    do centrali w celu złożeniu reklamacji jedna kobieta odsyła mnie do
    następnej,następna do kolejnej,a ta ostatnia bezczelnie sie rozłącza.W końcu jak
    się dodzwoniłam dowiedziałm się,że reklamację muszę złożyć pisemnie i jeszcze do
    nich wysłać.Nie dość,że straciłam pienadze na przesyłkę,telefon to jescze muszę
    wydać na znaczek.Ale nie podaruję niech wiedzą,że są najgorsi na całym rynku.
  • Gość: Marcin IP: 46.112.107.* 02.07.10, 16:00
    Mam problem z kurjerem siódemki jest arogancki, nie miły i kłamie
    jak można złożyć reklamację proszę o pomoc mmolchy@wp.pl
  • Gość: Flyman IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.12.10, 14:22
    Kurier miał mnie poinformować kiedy będzie doręczał paczkę +/- ale to jest najmniej denerwujące .... piecyk który zamówiłem dotarł zmasakrowany - czego nie było widać przez kartonowe opakowanie / nierzetelne zapakowanie to na marginesie. Ale szczytem wszystkiego jest ich infolinia a raczej jej brak dzwonie dzisiaj do nich od 9 jest po 14 .... szlag mnie trafia bo wszędzie włącza się automat i informuje mnie że wszytscy konsultanici są zajęci i połaczenie moze potrwać parę minut ... (po jednym takim połączeniu ok 20min) ktoś mnie po prostu rozłączył .... kolejne próby i dalej nikt nie odbiera .. dzwoniłem do wszystkich ich oddziałów już nie tylko do centrali ale wszystkie punkty z dolnego śląska. Ich telefony komórkowe to po prostu Fatima ... ciągle poza zasięgiem. Mam ochotę po prostu pojechać tam osobiście i komuś jebnąć .... Potrafią wyzwolić pokłady agresji chyba nawet w Dalajlam'ie
  • niuniaa32 17.12.10, 23:07
    ja tez mam problem z siodemką. 2 tygodnie czekam na przesyłke. nawet dostałam sms od kuriera ze ma przesyłke, czy będzie ktoś w domu i go nie widzieli.
    na dodatek przesyłka ma caly czas statut magazynowania. udało mi się do firmy napisać maila, odpisali mi że mają problemy z systemem i przez pogodę mają opóźnienia. starają się dostarczyć jak najszybciej przesyłkę. ciekawe na które święta

    teraz mnie te ich problemy zaczynają wk....ać i nie wiem co dalej zrobić.
  • Gość: adam IP: *.opole.hypnet.pl 18.12.10, 08:40
    ja także naciąłem się na tę siódemkę, czekam na przesyłkę od wtorku (wtedy dostałem smsa że została wydana kurierowi w moim mieście), od tamtej pory żadnej informacji od kuriera, żadnego awizo czy nawet telefonu, już pominę to że w domu żona na chorobowym więc nie miał prawa nikogo nie zastać, wczoraj na stronie zobaczyłem że kurier zwrócił paczkę i została wydana ponownie komu innemu.. nikt nic nie wie, na infolinii pani nie pomoże (i wcale się jej nie dziwie bo ona widzi to samo co ja), idę dziś do siedziby, ale jest to żenujące, łatwiej jest odebrać paczkę na poczcie polskiej... mam nauczkę, już nigdy siódemka
  • Gość: ren IP: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl 22.12.10, 09:46
    dzieki siódemce nerwy zszarpane przed swietami czekam na akumulator do samocodu juz 10 dzien, mieszkam poza miastem wiec zostaje taxi na zakupy!!!a najlepsza centrala telefon zawiesza BRAK SŁOW!!!
  • Gość: Bela IP: *.c199.msk.pl 22.12.10, 23:04
    Nigdy więcej nie skorzystam z usług "siódemki". Draństwo. Nie dostarczyli mi przesyłki a ponoć kurier był dwa razy!.Zero kontaktu. Cześć numerów na www nieaktualna. Pozostałch nikt nie odbiera. Komórki poza zasięgiem, poczta zapchana i nie można wysłać wiadomości. Rzecznik Praw Konsumenta proponował mi wysłanie faksu z reklamacją ale żaden z podanych numerów faksu nie włącza się. Na maile nie odpisują. Skandal!
  • Gość: mycha IP: *.dynamic.chello.pl 26.12.10, 22:55
    Za opakowanie przesyłki odpowiada Nadawca!
  • Gość: Gość IP: 83.2.103.* 11.02.11, 02:29
    Popieram powyższe komentarze.

    Najwyższy czas, żeby nierzetelnością tej firmy zajął się Rzecznik Praw Konsumenta. W życiu nie spotkałam się z takim chamstwem i bezczelnością. Kurier dzwonił do mnie, niestety prowadziłam wkład i nie mogłam odebrać. Po godzinie, kiedy oddzwoniłam stwierdził, że był pod domem, ale nikogo nie zastał - wierutne kłamstwo, ponieważ byli tam domownicy. Ponieważ sprawa była pilna obiecał dostarczyć przesyłkę tego samego dnia. Niestety po kliku godzinach mojego oczekiwania nie pojawił się. Kiedy dzwoniłam numer był na przemian zajęty lub poza zasięgiem, co świadczyło o celowym unikaniu kontaktu. Kontakt z kurierem tego dnia - NIEMOŻLIWY, przesyłki - BRAK. Kolejnego dnia ku mojemu zaskoczeniu w statusie pojawił się komunikat, iż paczkę DORĘCZONO!!! Nie wiem gdzie fizycznie. Cały dzień próbowałam się dodzwonić to do kuriera, to do centrali, niestety nie było to możliwe. Paczka przepadła. Wieczorem jadąc do osiedlowego sklepu dowiedziałam się, że kurier zostawił tam przesyłkę dla mnie (!!!) Pytam jakim prawem, kto mnie o tym poinformował i kto podpisał za mnie odbiór??? Gdyby nie uczciwość sprzedawcy nigdy bym towaru nie otrzymała.

    Wniosek: ZNAKIEM ROZPOZNAWCZYM FIRM KURIERSKIEJ 7-KA SĄ: NIEUCZCIWOŚĆ, BRAK KONTAKTU, CHAMSTWO I CELOWA IGNORANCJA.

    Szczerze się zastanawiam, jak ta firma może jeszcze w warunkach rynkowych funkcjonować.
  • Gość: Siódemka-SA IP: *.180.76.235.nat.umts.dynamic.eranet.pl 22.02.11, 00:28
    Szanowna Pani, opisana przez Panią sytuacja dotycząca zachowania kuriera jest niedopuszczalna i niezgodna ze standardami panującymi w naszej firmie. W przypadku, gdy kurier nie zastał adresata w domu powinien pozostawić awizo z informacją na temat miejsca i daty odbioru przesyłki lub terminu ponownego jej dostarczenia. Bardzo zależy nam na wyjaśnieniu sytuacji, którą pani opisuje dlatego bardzo prosimy o pilny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem bok@siodemka.com. Wiadomość do nas powinna zawierać takie dane jak kontakt do Pani, opis sytuacji, numer przewozowy przesyłki oraz wszelkie dane, które pozwolą nam na prawidłowe zidentyfikowanie i wyjaśnienie sprawy. Nasz pracownik skontaktuję się z Panią natychmiast po otrzymaniu wiadomości w godzinach pracy (8-16 w dni powszednie). W przypadku kłopotów związanych z kontaktem z nami lub opóźnieniami przesyłek prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, gdzie Państwa informacje zostaną przekazane do właściwego działu i niezwłocznie wyjaśnione.

    Z wyrazami szacunku
    Zespół firmy Siódemka
  • Gość: picollo IP: *.dynamic.chello.pl 30.04.11, 22:31
    Zadzwoniłam (29.04.2011)o godzinie 19:45 pod numer 22 777 77 77,
    odebrała konsultantka (jak zrozumiałam) Beata Kostra. Zapytałam ją co
    się dzieje z przesyłką nr... Powiedziała mi,że ma odnotowane: "kurier
    próbował się skontaktować i próba kontaktu nie powiodła się".
    Powiedziałam tej pani,że nikt do mnie nie zadzwonił, ponieważ cały czas miałam telefon
    przy sobie. Konsultantka powiedziała ,że kurier może mi jeszcze dziś
    doręczyć przesyłkę. Odpowiedziałam jej,że w tej chwili nie mogę bo nie
    jestem na miejscu, dopiero w poniedziałek.
    Wówczas zaczęła się bardzo nieciekawa rozmowa pomiędzy mną, a tą panią. Konsultantka okazała się bardzo arogancka i niemiła w rozmowie, w dodatku ZERWAŁA ze mną połączenie
    > (warto odsłuchać tą rozmowę).

    > Dawno z takim chamstwem się nie spotkałam. Nie wiem jak ktoś taki może
    > pracować na stanowisku konsultanta.
    > Osobiście pracowałam w usługach i przeprowadzałam wiele rozmów i na
    > prawdę dawno z takim zachowaniem nie miałam doczynienia.

    (W trakcie tej rozmowy poprosiłam konsultantkę aby podała mi numer telefonu do kuriera - nie
    zrobiła tego, tylko niby mnie z nim łączyła. Zależało mi bardzo na tej przesyłce przed
    weekendem majowym.Ostatecznie z rozmowy wynikło,że któryś z 3 kurierów ma moją umowę i mam napisać jakiegoś mejla gdzieś,a po weekendzie dostarczą przesyłkę).

    > To chyba szanowni Państwo jakieś NIEPOROZUMIENIE!!! a zwłaszcza to chamskie babsko!
  • Gość: Grzegorz IP: 78.133.202.* 18.03.15, 17:37
    Witam;

    borykam sie z siódemka z reklamacją juz 2 mies. kupiłem maske do auta bmw compact pod kolor. sprzeawca wyslal mi maske ale po dostarczeniu pzrez kuriera okazlo sie ze zostala uszkodzona w transporcie. Kurier napisal mi protokól reklamacyjny , porobilem zdjecia wyslalem do siódemki wszytkie dokumenty z opisem reklamacji. po miesiacu otrzymalem pismo ze nie mam dowodow na to ze uszkodzenie poswtalo w transporcie.
    napisalem do spzredawcy czy ma zdjecia pzredmiotu ( wyslal mi 4 zdjecia towaru ktory wysylal...zabezpiecza sie juz bo mial takie problemy z kurierem) ja doslalem zdjecia po uszkodzeniu z protokolem od kuriera ktory potwierdza ,ze przesylka byla uskzodozna i co...
    po 3 tyg dostaje maial z załacznikeim, ze to dalej nie sa wsyatrczajace dowody na uszkodzenie towaru w transporcie !!!

    rece opadaja..czarno na bialym przedstawiam dokumenty a tu jak do słupa...jutro z dokumentami wybieram sie do radcy prawnego. ja tego tematu tak nie zostawie.
    Jezeli ktoś zechce mi wyjasnic ta sprawe to prosze o kontakt.

    pozdrawiam
    Grzegorz Haas
    tel. 504 045 545
  • Gość: anonymous IP: *.ssp.dialog.net.pl 09.09.11, 09:41
    za działania kilku jednostek obrywa cała firma, czasy w polsce wszystkim znane i za marne pieniadze i nad wyraz wygorowane, upokarzajace wymogi klientow nikt nie bedzie sie wysilal, uogolnianie oraz powierzchownosc w tych postach - Polska i kochani polacy
  • Gość: zirytowany IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.11, 11:33
    Niestety potwierdzam nierzetelność, brak kompetencji, chamstwo i niedbalstwo tej firmy.
    Po raz drugi i mam nadzieje ostatni miałem nie przyjemność korzystać z usług tej firmy zarówno jako nadawca jak i odbiorca. Od dzisiaj odmawiam współpracy wszystkim kontrahentom korzystającym z usług tej niepoważnej firmy.
  • Gość: Darek1994 IP: *.icpnet.pl 18.10.11, 14:57
    Dzisiaj dzownił do mnie kurier ze nikogo nie ma w domu i ze dzwoni na domofon to nikt nie odbiera. Mam domofon zepsuty wiec kazalem mu chwile poczekac, w tym czasie chciałem zadzwonić do bratowej, żeby powiedzieć jej, że ma odebrać paczkę. Kurier był bardzo nie miły. Dzwoniłem ale nie odebrala. Zadzwoniłem do kuriera i poinformowałem go, że nie ma nikogo i, że nikt dizisiaj nie odbiere. Kurier zaczal mnie wyzywac i uzywal wulgaryzmów typu "kur*a co za ludzie, na c*uj tutaj czekałem" "ja pierd*le" po czym rzucił słuchawką. Jestem zażenowany i nie mam pojęcia gdzie moge tego gościa zgłosić. Skoro tak reprezentuje "Siódemke" to moim zdaniem nie powinniscie z tego korzystac. Korzystajcie z UPS DHL DPD i innych, tam szanują klienta i odnoszą się z szacunkiem...
  • Gość: SiodemkaSA IP: *.play-internet.pl 19.10.11, 13:35
    Szanowny Panie, chcielibyśmy wyrazić ubolewanie powodu opisanej przez Pana sytuacji. Zapewniamy, że wszelkie przejawy braku profesjonalizmu ze strony naszych kurierów są wnikliwie badane. Bardzo zależy nam na pilnym wyjaśnieniu opisanego zajścia z kurierem. Dlatego będziemy wdzięczni jeżeli zechce Pan przekazać bezpośrednio do naszego Biura Obsługi Klienta na adres bok@siodemka.com - krótki opis sprawy oraz numer przesyłki, abyśmy mogli zidentyfikować zdarzenie. Sprawa zostanie niezwłocznie skierowana do osób odpowiedzialnych za koordynację serwisu kurierskiego w odpowiedniej placówce naszej firmy.
    Z poważaniem,
    Zespół Siódemka
  • roxi.89 07.11.11, 13:59
    Hmmmm...już myślałam że tylko ja trafiłam na "niemiłego" ;] Pana kuriera z firmy SIÓDEMKA , godzina 8! jestem w pracy - siłą rzeczy nie mogę odebrać telefonu, w końcu mam przerwę w pracy więc ide oddzwonić traf chciał że akurat kurier zadzwonił ponownie więc odbieram telefon i słyszę : krzyki, pretensje, żale oburzonego kuriera który krzyczy na mnie za to że nie mogłam za pierwszym razem odebrać telefonu, nie dał mi dojść do słowa, wszystko załatwił krzykiem, traktując mnie z łaski że w ogóle ma zamiar przyjechać i że nie wie gdzie ja w ogóle mieszkam. Wiadomo niemożliwością jest żeby każdy znał plan danego miasta na pamięć:) i kurierzy czesto dzwonią do mnie z zapytaniem gdzie mieszkam bo mają problem z dojazdem (Puławy młode osiedle więc mogą nie wiedzieć) i ja chętnie oczywiście ich kieruje lecz nie mogę pozwolić sobie na chamstwo jakim wykazał się kurier SIÓDEMKI w końcu to nie moja wina że wykazał się takim brakiem kompetencji. Nie polecam i więcej na pewno nie skorzystam z usług tej firmy. I wszystkim stanowczo odradzam!
  • siodemkasa 07.11.11, 16:06
    Szanowna Pani, Zapewniamy że bardzo zależy nam na pozytywnych opiniach naszych klientów. Sytuacja, którą Pani opisuje jest niedopuszczalna i wymaga naszego wyjaśnienia. W tym celu bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem bok@siodemka.com. W informacji prosimy o podanie numeru przesyłki oraz kontaktu do siebie – informacje te pozwolą nam wyjaśnić całe zdarzenie i pomogą zapobiec podobnym sytuacjom w przyszłości.
    Z poważaniem,
    Zespół Siódemka
  • Gość: Zielonogórzanka IP: *.ssp.dialog.net.pl 12.11.11, 18:39
    Ciekawe, czy do mnie też firma "Siódemka S.A." wygeneruje wiadomość "szanowna pani bardzo nam zależy..." i tak dalej. Moja przesyłka została zgubiona, a wizyta w oddziale w ZG skończyła się awanturą z facetem, który powiedział, że się nie przedstawi i w ogóle to „nie muszę z panią rozmawiać, bo naszym klientem jest sklep, a nie pani”, poza tym „paczka i tak była ubezpieczona, więc o co chodzi”, a na koniec kazano mi wyjść, ponieważ „przeszkadzam w pracy i to normalne, że paczki giną”.
  • siodemkasa 14.11.11, 12:31
    Szanowna Pani, wszelkie przejawy braku profesjonalizmu ze strony naszego personelu są wnikliwie badane. Opisane przez Panią zdarzenie wzbudziło nasze zaniepokojenie i zależy nam na wyjaśnieniu wszystkich okoliczności tego zajścia. Prosimy o przekazanie na adres naszego Biura Obsługi Klienta (bok@siodemka.com) krótkiego opisu sprawy, numeru przesyłki i kontaktu telefonicznego do siebie. Oddzwonimy w celu wyjaśnienia wszystkich okoliczności tego zajścia.
    Z wyrazami szacunku,
    Zespół Siódemka
  • Gość: Beata IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.11.11, 12:04
    Ja mam podobny problem z siódemką od 03.11.11. czkam za paczką, którą rzekomo kurier zostawił na mojej posesj ,o której nikt niewie prosząć o dane kto podpisał odbiór paczki nie otrzymałam żadnej odpowiedzi,na zgłoszenie e-mailowe też nie otrzymałam odpowiedzi na ponowne złożenie reklamacji ale już do siedziby firmy też nie otrzymałam odpowiedzi i moja sprawa stanęła w martwym punkcie jestem tylko stratna 170 zł
  • siodemkasa 17.11.11, 15:22
    Szanowna Pani, bardzo zależy nam na pilnym wyjaśnieniu opisanej sprawy, dlatego jeśli nadal jest ona nie rozwiązana prosimy o indywidualny kontakt pod adresem bok@siodemka.com. Trudno nam z treści postu wywnioskować na jaki adres wysyłała Pani zgłoszenia mailowe. Zapewniamy, że odpowiadamy na wszystkie zgłoszenia przesłane do Biura Obsługi Klienta, uprzednio analizując zgłoszony problem. W e-mailu do nas prosimy podać dane takie jak, numer przesyłki oraz krótki opis sytuacji. Zrobimy wszystko aby jak najszybciej rozwiązać problem.
    Pozdrawiamy,
    Zespół Siódemka
  • siodemkafan 19.11.11, 13:49
    Dn. 17.11.2011 o godz. 15.15 dostałem od Kuriera sms z informacją że ma przesyłkę. Natychmiast oddzwoniłem i powiedział mi, że jest z paczką pod drzwiami firmy, że jest zamknięte i w związku z tym nie może doręczyć przesyłki. Poinformował mnie, że będę ją musiał sobie sam odebrać z magazynu Siódemki.
    Pragnę też nadmienić, że nikt mnie wcześniej o choćby przybliżonym terminie dostarczenia przesyłki nie uprzedził, ani nadawca, ani doręczyciel.
    Kurier nie chciał zaczekać do 16-tej - o tej porze miał wrócić kolega - na drzwiach wisiała zresztą czytelna informacja.
    W dziale reklamacji konsultantka mnie olała zasłaniając sie jakimś regulaminem przesyłek, który jako odbiora przesyłki powinienem znać. Jako ciekawostkę dodam, że nie ma on wiele wspólnego z tym zamieszczonym na stronie SIÓDEMKI i różni się istotnie od publikowanego na stronie!
    Najciekawsze zostawiam na koniec. Kurier posługujący się telefonem o numerze 512 415 849 jako powód niedoręczenia przesyłki podał, że odmówiłem przyjęcia przesyłki!!! Jakim trzeba być szubrawcem i złodziejem żeby tak postępować?
    Na pisemną skargę oczywiście nikt nie odpowiedział.
  • siodemkafan 19.11.11, 13:55
    Zaraz pewnie pojawi sie wpis, aby skontaktować się z bok@siodemka.com. Nie wierzcie w to. W najlepszym wypadku to lipa i ściema, aby poprawić parszywy wizerunek firmy. Jak ktoś nie wierzy może spróbować do nich napisać.
    Poniżej wklejam "odpowiedź" jaką ja dostałem.
    Undelivered Mail Returned to SenderOd: MAILER-DAEMON@krowa.siodemka.com (Mail Delivery System) (więcej) dnia: 18 listopada 2011 15:17 Od: MAILER-DAEMON@krowa.siodemka.com (Mail Delivery System) (mniej)
    Data:18 listopada 2011 15:17 (pokaż nagłówkiukryj nagłówki)

    Zaloguj się do facebook.com klikając w guzik Zaloguj się, aby wyświetlić zdjęcie.
    This is the mail system at host krowa.siodemka.com.
    I'm sorry to have to inform you that your message could not
    be delivered to one or more recipients. It's attached below.
    For further assistance, please send mail to postmaster.
    If you do so, please include this problem report. You can
    delete your own text from the attached returned message.

    The mail system
    <aszczerba@siodemka.com> (expanded from <bok@siodemka.com>): maildir
    delivery
    failed: Sorry, the user's maildir has overdrawn his diskspace quota,
    please
    try again later.
    <wbajerowski@siodemka.com> (expanded from <bok@siodemka.com>): maildir
    delivery
    failed: Sorry, the user's maildir has overdrawn his diskspace quota,
    please
    try again later.
  • siodemkasa 21.11.11, 13:09
    Szanowny Panie, uprzejmie informujemy, ze standardowa usługa doręczenia w serwisie krajowym obejmuje doręczenie przesyłki następnego dnia w godzinach pracy, bez wskazania szczegółowej godziny doręczenia. Z opisu wynika, że będąc pod adresem doręczenia kurier skontaktował się z Państwem. Nie mógł sobie jednak pozwolić na oczekiwanie przez 45 minut na Odbiorcę. Wynika to ze specyfiki pracy kuriera, którego zadaniem było doręczenie tego dnia przesyłek do kolejnych odbiorców oraz pobieranie przesyłek nadawanych przez nadawców. Jak Pan wspomina, kurier poinformował o możliwości odebrania przesyłki. W regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej www.siodemka.com zamieszczone są wszelkie informacje dotyczące sposobu i warunków świadczenia usług kurierskich. Jeżeli w tej sprawie złożył Pan pisemną reklamację z pewnością jest ona w toku rozpatrywania. Dodatkowe informacje na ten temat może Pan uzyskać kontaktując się z nami pod numerem telefonu 22 777 77 77 wew. 3.

    Z poważaniem,
    Zespół Siódemka
  • Gość: mazik IP: *.play-internet.pl 03.12.11, 11:01
    ja polecam kuriera DPD - epaczuszka.net
  • alcea3 03.12.11, 20:57
    Niestety jak wdze,ze ktos wysyła siodemka to NIE KUPUJE!!
    Ten pseudo kurier to jakis dramat!! Mialam z nimi juz wiele ekscesów...
    --
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.
  • alcea3 03.12.11, 20:59
    Dodam tylko ze kurierzy wrecz chyba uwielbiaja zostawiac paczki u bylekogo!! byleby podpisał.
    Znajoma miala jeszcze lepiej wracajac do domu zobaczyla paczkę na WYCIERACZCE!!
    Ciekawe kto pokwitował odbior....
    --
    Nakrętka nie da się odkręcić, dopóki nie wykrzykniesz magicznego słowa. Gdy już masz wykrzyknąć to słowo, okazuje się, że w pobliżu są dzieci.
  • Gość: Siódemka SA. IP: *.siodemka.com 05.12.11, 12:54
    Szanowna Pani, zostawianie paczek u osób trzecich bez zgody odbiorcy jest sprzeczne z naszymi standardami, w związku z czym opisany przypadek wymaga naszej interwencji. Jeżeli znajdzie Pani chwilę czasu na skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta (bok@siodemka.com) i opisanie tej sytuacji to zapewniamy, że zajmiemy się jej wyjaśnieniem. Wiadomość do nas oprócz opisu zdarzenia powinna zawierać numer przewozowy oraz kontakt do Pani.
    Z poważaniem,
    Zespół Siódemka
  • Gość: lui IP: *.play-internet.pl 07.12.11, 21:22
    to jakaś kpina! żaden z podanych adresów mailowych na stronie tej firmy, nie jest prawidłowy, maile dochodzą oczywiście tylko do zamówień. dziś kurier z Ostrołęki był tak chamski przez telefon, że aż mnie zatkało... szkoda słów, nigdy więcej siódemki
  • Gość: Siódemka SA. IP: *.play-internet.pl 08.12.11, 10:48
    Szanowny Użytkowniku, przykro nam z powodu opisywanych trudności. Zaniepokoiła nas zwłaszcza informacja dotycząca obsługi kurierskiej. Naszym priorytetem jest zapewnienie Państwu profesjonalnej obsługi ze strony kurierów i pracowników obsługi klienta. Informacja o adresach mailowych na stronie internetowej zostanie przez nas sprawdzona. Jednocześnie przesyłamy kontakt mailowy, na który należy adresować wszelkie wątpliwości i pytania dotyczące usługi kurierskiej – bok@siodemka.com. Pod wskazany adres możecie Państwo przesyłać informacje dotyczące pracy naszych kurierów w terenie. W wiadomości należy podać numer listu przewozowego i opis zdarzenia. Zapewniamy, że po otrzymaniu zgłoszenia zrobimy wszystko, aby każdorazowo wyjaśnić zaistniałą sytuację i udzielić Państwu niezbędnych informacji..
    Z wyrazami szacunku,
    Zespół Siódemka
  • Gość: Wkurzony IP: *.rzeszow.mm.pl 25.01.12, 22:32
    Szanowny Zespole Siódemki. Dość często otrzymuję przesyłki za pośrednictwem Waszej firmy ( niestety nie mam na to wpływu ponieważ stosowne umowy ma nadawca) i równie często zostawiane są one u sąsiadów niejednokrotnie bez żadnej informacji gdzie one są. Wiadomo, że między sąsiadami panują różne stosunki i czasem ktoś paczkę odbierze a potem ją złośliwie przetrzymuje bądź zagląda do niej. Niedawno przez takie opóźnienie zablokowałem sobie dość dużą kwotę pieniędzy na ok. 3 tygodnie ponieważ towar z przesyłki mający do kogoś trafić ode mnie trafi do niego właśnie, za te wspomniane 3 tygodnie bo wyjechał zanim ja mu towar dostarczyłem. To jest tylko jeden z przykładów. Pytam się jakim prawem kurier zostawia przesyłki po sąsiadach i to na dodatek bez żadnej informacji. Ja osobiście nigdy nie skorzystam z usług tej firmy. Wolę już pocztę. Zdarzenia mają miejsce w Rzeszowie .
  • Gość: Termit IP: *.r1.ultra.net.pl 02.01.12, 01:19
    ja tez się czaje na kuriera od 7 z mojej okolicy ale jak sie trafi to obrazowo dostanie wpier ... za te puszczanie dzwonków 2 sygnałowych człowiek nie zdąży wyciągnąć telefonu a taki tekst ze on nie będzie czekał aż ja umowę przeczytam bo on nie taksówka
  • daisy73 10.01.12, 11:49
    U mnie kurier też był bardzo niemiły, nie dość że dzwoni żeby wyjść na zewnątrz firmy, kiedy wychodze i dzwonię do niego gdzie jest mówi, że będzie ale za 5 minut i mam czekać na zewnątrz bo nie będzie chodził i się "szmacił" chodząc po firmie i mnie szukając. Pytając o nazwisko odpowiedział że "g....." mnie to obchodzi.
    Zadzwoniłam ze skargą, kazano mi wysłać emaila na adres dok@siedemka.com było to 9.11.2011 a jakże wysłałam, dzisiaj jest 10.01 i do tej pory zero odpowiedzi, więc to pokazuje całkowity brak profesjonalizmu i to z każdej strony, dzisiaj wysłałam powtórnie reklamację zarówno na adres bok jaki i dok. Teraz już rozumię brak odpowiedzi, to jest poprostu ich standard działania, więc reklamacje nieuzasadniona :( Kurier stwierdził, że jak się nie podoba to mam z Siódemki nie korzystać, tak tez zrobiłam ale niestety czasmi osoby od których kupuję mają podpisane umowy z Siódemką i nie zależy to ode mnie jaką firmą przesyłka jest wysłana.
  • Gość: Endrju radomsko IP: *.cdma.centertel.pl 26.01.12, 21:45
    Witam... mam chyba najlepszą sytuację z paczkę gdyż zadzwonił do mnie kurier informując mnie iż ma dla mnie paczkę lecz nie może z nią trafić więc mu tłumaczę... po piętnastu minutach trafia i chce podać paczkę która nie należy do mnie. miał mi odebrać paczkę znajomy zostawione u niego pieniądze na paczkę nie wystarczyły by zapłacić kurierowi wiec ten zaczął się awanturować iż pieniądze mają się znaleźć bo on już trzy dni z tą paczką jeździ i nie będzie się z nią więcej bujał . Kurier do mnie zadzwonił i poinformował iż osoba która miała paczkę odebrać nie ma pieniędzy i odstawi paczkę do siedziby biura prawie 50 km od miejsca dostarczenia. Pogadałem chwilę , miał zaczekać, po dotarciu na miejsce okazało się iż paczka w ogóle nie należy do mnie(Adres na paczce był zupełnie inny niż ten na który ja zamawiałem przesyłkę) Moja paczka miała wartość 82pln a kurier wręcz wymuszał uregulowanie za przesyłkę kwoty 1185pln ... kpina .
  • Gość: Norbert IP: *.warszawa.vectranet.pl 04.02.12, 09:46
    Witam, "firma kurierska" Siódemka zyskała dzisiaj kolejnego niezadowolonego klienta. W moim przypadku oprócz wykazania się brakiem profesjonalizmu zyskali jeszcze miano kłamców - przynajmniej jedne z ich pracowników (z tzw. COK - ciekawe czy oni mają pojęcie co ten skrót oznacza). Przesyłka wysłana w Polsce w czwartek (02.02.12) - wedle regulaminu powinna być dostarczona w piątek (03.02.12). Okazało się, że kurier po odebraniu przesyłki (rano) nie dostarczył jej do magazynu... Oczywiście na infolinii nikt nic nie wie, trzeba zmuszać ich do sprawdzenia co się dzieje z przesyłką. Po 20 minutach przepychanek "konsultant COK" przekazuje mi radosne wieści, że z winy firmy Siódemka przesyłka nie została dostarczona w umownym czasie. Udaje mi się w tej rozmowie wyegzekwować dostarczenie w sobotę (trzeciego dnia po wysyłce!). Dzisiaj rano postanawiam potwierdzić radosną wiadomość. Okazuje się, że nikt nic nie wie... Konsultant mnie okłamał. Rezultatem przesyłka najprawdopodobniej dojdzie w poniedziałek - do 17.00 a wtedy będę w pracy. Czyli nie wiem kiedy ją odbiorę...
    Mam zamiar napisać coś na profilu Siódemki na Facebook'u... www.facebook.com/Siodemka.Przesylki.Kurierskie

    Zachęcam do opisywania tam swoich przypadków - może dzięki temu uda się przestrzec innych!
  • zespol_siodemka 04.02.12, 10:03
    Szanowny Panie. Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (bok@siodemka.com) abyśmy mogli wyjaśnić okoliczności tego zdarzenia. W e-mailu prosimy o podanie numeru przesyłki oraz informacji kontaktowych do Pana. Po zapoznaniu się ze sprawą nasz konsultant skontaktuje się z Panem w celu wyjaśnienia sprawy.
    Z poważaniem
    Zespół Siódemka
  • Gość: Norbert IP: *.warszawa.vectranet.pl 04.02.12, 12:02
    Szanowny zespole_siodemka. Żaden z Waszych adresów nie działa jak już wcześniej sygnalizowali uczestnicy tego wątku!

    Jest to tylko potwierdzeniem Waszego braku profesjonalizmu. Właściwie to kpina z klienta!
    poniżej info zwrotne po wysyłce wiadomości na Wasze emaile:

    < (expanded from <dok@siodemka.com>): maildir delivery
    failed: Sorry, the user's maildir has overdrawn his diskspace quota, please
    try again later.
    < (expanded from <bok@siodemka.com>): maildir delivery
    failed: Sorry, the user's maildir has overdrawn his diskspace quota, please
    try again later.

    Zastanawiam się czy firma Siódemka jeszcze funkcjonuje????
  • zespol_siodemka 04.02.12, 15:02
    Witam,
    dziękujemy za przesłanie informacji na podany adres e-mail - potwierdzamy jednocześnie, że nasza poczta elektroniczna działa poprawie,
    Zespół Siódemka
  • Gość: susdomestica IP: *.warszawa.vectranet.pl 09.02.12, 08:49
    To dopiero są żarty Proszę Państwa.
    Opiszę moją sytuację.
    Przesyłka miała być dostarczona dnia 27 stycznia. Wg strony siódemki tak się stało. Sęk w tym, że nic takiego nie miało miejsca. Zadzwoniłam na infolinię, gdzie dowiedziałam się, że moją przesyłkę odebrał ktoś o nazwisku Prus. Nie muszę chyba wspominać, że Prusa znam Bolesława a i to nie osobiście i niezbyt dobrze. Moje nazwisko zdecydowanie odbiega od takiego, oraz w moim mieszkaniu i okolicy (dowiadywałam się w tzw portierni) taka osoba nie mieszka.
    Z resztą zgodnie z Regulaminem - punkt 5.3 przesyłka powinna być dostarczona do rąk własnych odbiorcy. Nie sąsiada, nie sklepikarza, nie pana ciecia.
    Po interwencji telefonicznej (20 minut czekania na konsultanta) Pani mętnie zaczęła tłumaczyć, że ona się będzie kontaktować z kurierem bo ma w tej chwili błędny numer (???!!!), z koordynatorem i ktoś się ze mną skontaktuje. W międzyczasie wysłałam też maila.
    Fakt, ktoś się ze mną skontaktował drogą mailową z informacją uwaga cytuje: "Dziękujemy za przesłanie informacji. Jednocześnie chciałabym poinformować, że otrzymaliśmy informację od koordynatora, że nie można wyjaśnić sprawy".
    I to już są dla mnie żarty, dla mnie sprawa jest dosyć jasna. Kurier podpisuje się sam a moją przesyłkę wywala do śmieci. Bo przepraszam, ale jak inaczej to wytłumaczyć ? Do tego odpowiedź sugerująca - bardzo nam przyjemnie ale mamy Panią w głębokim poważaniu i nie chce nam się z Panią dyskutować.
    I nie jest to narzekanie na jednego kuriera, jak ktoś sugerował - ale co najmniej na 4 osoby - kuriera, koordynatora, oraz dwie osoby z obsługi klienta.
    Dla mnie to skandal. Chciałabym się dowiedzieć gdzie można składać skargę na tak nierzetelną i nieuczciwą firmę.
    Przykre, że sklepy korzystają z usług tej firmy strzelając sobie poniekąd w stopę.
  • Gość: Adam IP: *.bialapodlaska.vectranet.pl 07.08.12, 15:37
    Tylko konsultanci (do rozpatrywania reklamacji) u was to chyba śpią... (i właśnie za to biorą kasę).
    Pod koniec maja 2012r. złożyłem reklamację z protokołem spisanym przez kuriera 7-ki wraz z innymi dokumentami. W protokole zaznaczone było że SZKŁO (naklejka), że tektura, folia, taśma i towar uszkodzony. Po 2 tyg. dzwonię i pytam co z reklamacją to mi mówią że mają 3 tyg. na rozpatrzenie. Po 3 tyg. dzwonię to mówią że w trakcie rozpatrywania (pewnie ich tym pobudziłem i zaczęli ,,pracować...''. Po ok. 5 tyg. otrzymałem pismo w którym odrzucono moją reklamację. W niej na końcu motywując to że na podstawie PROTOKOŁU SZKODY towar zapakowany jedynie w folię i taśmę. Strasznie mnie to zdenerwowało bo oni nie czytali wychodzi na to PROTOKOŁU SZKODY. Jak napisałem im kilka ostrych słów że nie czytają protokołów itp. to otrzymałem maila że moja sprawa zostanie jeszcze raz rozpatrzona. A tu dziś otrzymuję od nich pismo że podtrzymują poprzednią odmowną decyzję.
    I weź tu człowieku - robią co chcą. Wskazujesz im błędy a oni twardo ŻE BIAŁE JEST CZARNE.
    Kto tam ,,pracuje''?
  • zespol_siodemka 13.08.12, 14:29
    Szanowny Panie, przede wszystkim przykro nam, że doszło do uszkodzenia zawartości otrzymanej przez Pana przesyłki. Zależy nam aby paczki docierały do Państwa w nienagannym stanie. Odnosząc się do Pańskiej opinii - różne rodzaje przewożonych towarów wymagają odpowiednich zabezpieczeń, aby mogły być bezpiecznie przewożone. Dlatego na naszej stronie internetowej umieściliśmy wskazówki dotyczące pakowania paczek. Rozumiemy, że jest Pan rozczarowany sposobem rozpatrzenia reklamacji. Jednocześnie, jesteśmy przekonali, że pracownicy działu reklamacji wnikliwie rozpatrują zgłoszone do nas sprawy. Nie zawsze oznacza to uznanie reklamacji za zasadną. Każda reklamowana kwestia jest analizowana w oparciu o przedstawioną dokumentację, prawo przewozowe, oraz regulamin świadczenia usług. Jeśli chodzi o długi czas rozpatrywania sprawy - wynika to z dbałości o rzetelną analizę. Ponieważ jesteśmy otwarci na weryfikację wyników własnej pracy Pana skarga została przeanalizowana ponownie po otrzymaniu od Pana wiadomości. Jeżeli chciałby Pan otrzymać szczegółowej informacje dotyczące decyzji reklamacyjnej prosimy o bezpośredni kontakt z nami pod numerem 22 777 77 b77 wew. 3. Chętnie wyjaśnimy wątpliwości.
    Z wyrazami szacunku,
    Zespół Siódemka
  • Gość: seweryna70 IP: *.dynamic.chello.pl 24.08.12, 10:41
    Firma Przewozowa 7 jest nie rzetelna . Wczoraj kiedy kurier przyjechał do mnie spisać protokół bo został mi sprzęt uszkodzony komputer. Pan kurier był bardzo bez szczelny i chamski wyskoczył do mnie z wielką buzią i powiedział mi że wcale nie musiałam zamawiać z innej miejscowości tylko mogłam sobie na miejscu kupić. Zanim podpisałam protokół zadzwoniłam do sklepu więc kurier mnie popędzał że mam szybko podpisać bo on nie ma czasu ale ja i tak dzwoniłam do sklepu kiedy sprzedawca rozmawiał z kurierem też bardzo chamsko się odnosił (kurier). Taki kurier nie powinien pracować chodzi o Pana z nr 224 mam nadzieję że coś firma przewozowa 7 coś z tym zrobi. Sprzedawca też złożył skargę na tego kuriera bo to przeszło wszelkie jego możliwości taki cham powinien iść na emeryturę a Firma 7 powinna dać młodym pracę.
  • Gość: Daddy IP: *.dynamic.chello.pl 07.10.14, 12:04
    Witam
    Kilka razy miałem niestety kontakt z tą firmą, kurier dostarczający przesyłki jest wyjątkowo nie uprzejmy, cyniczny i bezwzględny. Chodzi o rejon Prokocimia w Krakowie.
    Korzystam jednocześnie z kilku innych konkurencyjnych firm i nie miałem nigdy zastrzeżeń do obsługi.
    Siódemka to jednak najtańsza i najmniej rzetelna firma, nie polecam jestem wyjątkowo rozczarowany obsługą i organizacją sposobu dostarczania przesyłek !
  • Gość: stanislaw IP: *.telpol.net.pl 24.08.12, 11:29
    Szanowni panstwo co macie za pracownikow w tej firmie zlozylem zlecenie odbioru paczki ktore mozna sprawdzic o nr.5969z dnia 23 08 pani konsultantka zapewniala mnie ze paczka bedzie odebrana w kazdej chwili wiec siedzialem w domu caly dzien czekajac na kuriera a przed godz.21 dzwoniac pani powiedziala ze kurier byl tylko mnie nie zastal majac do mnie tel. porostu sprawe delikatnie mowiac olal i nie przyjechal ja zmarnowalem caly dzie czekajac na kuriera i zapewniajac odbiorce mojej paczki za paczka zostanie odebrana a tu taki niewypal ja teraz musze sie tlumaczyc z nieudolnosci siodemki i ich pracownikow zebym wczesniej przeczytal opinie o firmie napewno zamowil bym odpowiedzialna firme i co najwazniejsze nikt z oddzialu katowickiego nie zadzwonil zeby sprawe wyjasnic poprostu uwazaja ze tak musi byc ,,,,,,,,,poprostu zenada
  • Gość: jaj IP: *.stalowa.pilicka.pl 09.07.13, 17:04
    Kurier to pojeb przez 6 dni paczki nie dostarczal ani awiza i odesklal paczke
  • Gość: ppp IP: 78.9.118.* 11.07.13, 20:25
    Zostawiłem wózek w service poincie Siódemki we wtorek 09.07.2013r. Jak mnie zapewniano kurier miał dostarczyć przesyłkę najpóźniej w czwartek do odbiorcy. Dziś tj 11.07.2013 sprawdzam status przesyłki i okazuje się że dopiero dzisiaj kurier odebrał paczkę a w nadaniu jest data 11.07. Co mam zrobić aby udowodnić kupującemu, że to nie z mojej winy a lenistwa kuriera ( nie udało mu się dojechać po paczki do service pointu ) Paczka nie dojdzie na czas. Jak mam reklamować nadaną paczkę??
  • Gość: MOLA IP: *.ssp.dialog.net.pl 12.07.13, 19:08
    Mam pytanie i bardzo proszę o pomoc w sprawie skargi na kuriera z firmy przewozowej "SIÓDEMKA" . Gdzie mogę zgłosić ten problem , ponieważ wydaje mi się iż za dużo sobie pozwala ten kurier i po ostatnim spięciu z nim stwierdził , że następną przesyłkę będę musiała odebrać osobiście w Legnicy koło Jawora ( dolnośląskie) do siedziby swojej . Co mogę zrobić w tej sprawie i do jakiej instytucji się zgłosić aby złożyć skargę na kuriera? Bardzo proszę o pomoc :):):)
  • Gość: MOLA IP: *.ssp.dialog.net.pl 12.07.13, 19:10
    Mam pytanie i bardzo proszę o pomoc w sprawie skargi na kuriera z firmy przewozowej "SIÓDEMKA" . Gdzie mogę zgłosić ten problem , ponieważ wydaje mi się iż za dużo sobie pozwala ten kurier i po ostatnim spięciu z nim stwierdził , że następną przesyłkę będę musiała odebrać osobiście w Legnicy koło Jawora ( dolnośląskie) do siedziby jego. Co mogę zrobić w tej sprawie i do jakiej instytucji się zgłosić aby złożyć skargę na kuriera? Bardzo proszę o pomoc :):):)
  • Gość: Natalia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.12.13, 17:09
    Witam,skargi na uslugi kurierskie przez strone na ktorą podaja dyspozytorki to afera bez wiatru.Sama mialam problem z ta firma i nawet nie wiem co zrobic.Zamowilam przesylke ktora miala dojsc max. Po 3 dniach roboczych,oczywiscie czekalam 4 dni gdy zadzwonilam do dyspozytorki kuriera siódemki powiedziano mi że kurier był i nikogo nie zastał w domu.Dziwne okazało sie to ze pomimo tego ze bylam w domu caly dzien kuriera nie zobaczylam,co wiecej na moim telefonie nawet nie bylopoloczenia od kuriera.Kolejnie zadzwonilam do siedziby sortowni okazalo sie ze przesylka zostala wydana i jest dostarczona.Chcialam wyjasnic sprawe zadzwonilam do firmy od ktorej zostala wyslana paczka,oni skontaktowali sie z siodemka i podali kolejne wykluczajace sie argumenty niedostarczenia.Dzis dzwonilam ponownie, uprzedzilam ze sprawy nie zostawie bez echa.Obecnie nie mam przesylki i pieniedzy za przesylke.Nieodpuszcze i mam zamiar jechacndo jednej z siedzib.Wiem,ze pisemne skargi nic nie poradza.To jest czyste i jawne oszustwo,poczta polska szybciej i sprawniej dostarcza przesylki niz firma kurierska
  • Gość: Daddy IP: *.dynamic.chello.pl 07.10.14, 12:02
    Witam
    Kilka razy miałem niestety kontakt z tą firmą, kurier dostarczający przesyłki jest wyjątkowo nie uprzejmy, cyniczny i bezwzględny. Chodzi o rejon Prokocimia w Krakowie.
    Korzystam jednocześnie z kilku innych konkurencyjnych firm i nie miałem nigdy zastrzeżeń do obsługi.
    Siódemka to jednak najtańsza i najmniej rzetelna firma, nie polecam jestem wyjątkowo rozczarowany obsługą i organizacją sposobu dostarczania przesyłek !
  • Gość: wojtek IP: *.play-internet.pl 31.10.14, 19:44
    Witam Moją paczke kurier dpd zostawił na klatce schodowej,mozecie wierzyc lub nie ale to jest prawda Co najciekawsze wg listu przewozowego paczkę te odebrałem O zgrozo
    Zgłosiłem to do tej Za....ej firmy i czekam na odpowiedz ps,Kurier stwierdził ,ze nie mógł się dodzwonic ,to rzucil na polpietro. miałem jedno nieodebrane polączenie godzine po rzekomym dostarczeniu Poczta to przy nich zaj...a firma
  • Gość: Bartek IP: *.icpnet.pl 28.11.14, 20:43
    Dzisiaj dzwoniłem na infolinię Siódemki ok 19 i powiedziano mi, że przesyłki są dostarczane do 20:00. ta ważna przesyłka nie została dostarczona
  • bbeataa1 10.12.14, 20:48
    mój znjaomy tam pracowała słyszałam małe co nieco o nich. Ja zawsze wysyłam paczki/przesyłki FastPost i jestem zadowolona, polecam zerknąć na ich stronę.
  • Gość: Zirytowana IP: *.jawor.vectranet.pl 27.01.15, 18:10
    Szerze powiem , że z takim chamem jak w Jaworze się nie spotkałam . Jest tylko jeden taki wariat z siódemki w Jaworze . Wiec każdy kto miał styczność z siódemką na tym terenie będzie wiedział o kogo chodzi . Zacznę od tego , że od rana czekałam na kuriera który miał się zjawić do godz 15 . Ponieważ do tej godziny pracuje . Ponieważ pracownie mam od strony parkingu słyszałam , że ktoś podjechał na teraz zakładu . Okazało się ze był to kurier z siódemki . Ale niestety nie przyszedł do mnie tylko do kogoś innego . Zaniepokojona tym faktem zadzwoniłam na infolinie w celu wyjaśnienia sprawy . Zwyczajnie bałam się ze mnie oleją i paczki nie dowiozą na czas bo tak tez się zdarzało . Pani na infolini powiedział , że paczka jest w dostarczeniu . Wiec poprosiłam aby skontaktowała się z kurierem i przekazał , że maksymalnie mogę poczekać na niego do godz 16 . Nie minęło 30 min jak słyszę , że ktoś wleciał do pracowni nawet nie pukając z następującymi słowami " Kto tu ku... zamawiał przesyłkę na godzinę " zszokowana takim powitaniem powiedziałam , że nie tym tonem . Potem było już tylko gorzej . Kurier nie położył paczki tylko ja kopną . Wiedziałam , że paczki mają być dwie . Zwróciłam uwagę . Z łaski i czerwona twarzą ze złości Pan kurier powiedział , że na pewno nie . Więc mówię ze jestem pewna ze są dwie bo łączna kwota zamówienia to ponad 500 zł a ta jedna paczka kosztuje 60 zł . Poza tym dostałam dwa numery na liście przewozowym . Wściekły Pan wyszedł trzaskając drzwiami ze słowami , że ma nadziej , że ta paczka mi zginęła i , że następnym razem to mam nie być zdziwiona jak moja paczka wyląduje w rowie . Owszem wrócił z druga paczką ale tak samo potraktował ja kopnięciem . Okazało się , że przez to mam uszkodzone dwie rzeczy . Ludzie którzy wtedy pracowali w budynku weszli na górę nie wiedząc co się dzieje i co to za krzyki . Nie dość , że zwyzywał mnie , obraził , to jeszcze uszkodził paczkę . Cham i tyle . Dziwie się , że z takim podejściem pracuje tu jeszcze . Dodam , że to nie pierwsza taka moja sytuacja z tym Panem . Nie daje dojść do słowa obraża i poniża . A wszystko dlatego , że zadzwoniłam na infolinie . Znając jego wcześniejsze zachowanie z poprzednich dostaw wiem , ze chyba nawet nie miał w planach dostarczenia mi paczki w tym dniu . Pani która pracowała piętro niżej widziała przez okno jak wyrzuca inne paczki na chodnik ponieważ nie mógł dostać się do mojej . Mam tylko nadzieję , że nikomu nie zepsuje więcej humoru ani nie uszkodzi przesyłki . Tym razem nie odpuszczę i na pewno złożę skargę na tego bura ! a jak to nie pomoże to zgłoszę się do rzecznika praw konsumenta jeśli nie odzyskam pieniędzy za uszkodzony towar
  • ranger21 20.02.15, 08:25
    KURIER Z ŁODZI

    Oto moja historia:

    Złożyłem zamówienie przez Internet.

    10.02.2015r. O godzinie 8:35 dzwonił do mnie kurier z pytaniem czy jestem w domu. Odpowiedziałem, że jestem w drodze do pracy, a pracuję niedaleko i za 20 minut będzie mógł mi dostarczyć paczkę pod adresem do pracy, który podałem. Stwierdził, że jeździ cały dzień po osiedlu, a więc nie będzie problemu. Powiedział, że jak będzie już niedaleko moje pracy to będzie do mnie dzwonił. Nic takiego nie nastąpiło. W godzinach popołudniowych wysłałem kurierowi dwie wiadomości SMS z zapytaniem kiedy zostanie mi dostarczona przesyłka. Oba pytania pozostały bez odpowiedzi. Jakież było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem na stronie śledzenia przesyłek zobaczyłem status paczki: DORĘCZONY z godziną 08:40. Informuję, że paczka do mnie nie dotarła do dnia dzisiejszego. Dzwoniłem o 7:10 do doradcy pod numer 22 777 77 77 wew. 3 i zgłosiłem sprawę. Usłyszałem, że przesyłkę odebrał Pan Kostkowski? Poinformowałem konsultanta, że NIE ZNAM TAKIEGO CZŁOWIEKA. Jakim prawem przesyłka kurierska nie jest dostarczana do osoby, która jest jej adresatem? Konsultant powiedział, że w ciągu kilku minut kurier się ze mną skontaktuje w tej sprawie. Kontaktu nie było. Zgłosiłem poprzez e-mail zaginięcie przesyłki, zażądałem kontaktu w tej sprawie i informacji dotyczącej działań w stosunku do tego pracownika.

    11.02.2015r. W odpowiedzi przyszła do mnie wiadomość o treści: ?Dziękujemy za przesłanie wiadomości. Państwa sprawa została skierowana do Oddziału w Łodzi, który zajmie się jej wyjaśnieniem. W przypadku braku odpowiedzi placówki w ciągu 24 h w dni robocze, prosimy o ponowny kontakt z naszą infolinią pod numerem 22 777 77 77 bądź pod adresem dok@siodemka.com. Jednocześnie przepraszamy za zaistniałą sytuację i obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby podobne zdarzenia nie miały miejsca w przyszłości.

    11.02.2015r. O godzinie 20:20 dostałem SMS od kuriera o treści: "KURIER!!!". O godzinie 20:41 odczytałem tą wiadomość i w odpowiedzi wysłałem wiadomość SMS: "Jestem w domu". Kurier odpisał: "To zapraszam do auta". Odpisałem: "Słucham? ..." Kurier zadzwonił do mnie mówiąc, że już jest prawie 21:00 i że paczkę mam odebrać w jego samochodzie, który zaparkowany jest 3 bloki od mojego miejsca zamieszkania. Gdy powiedziałem, że z tego co się orientuję to zadaniem kuriera jest dostarczenie paczki do adresata on powiedział, że nie będzie nosił paczki w tą stronę i z powrotem bo mu się nie chce i jak mi zależy na paczce to mam przyjść i ją odebrać, a jak nie to mam składać na niego skargę, po czym się rozłączył. Ponownie zgłosiłem sprawę do firmy kurierskiej.

    16.02.2015r. wysłałem zapytanie co z moją sprawą.

    Odpowiedź brzmiała: ?Państwa skarga została przezkazana do koordynatorów serwisu kurierskiego którzy zajma się wyjaśnieniem doreczenia oraz wystosują wobec niego stosowne uchybienie?

    19.02.2015r. ponownie wysłałem zapytanie co z moją sprawą.

    Odpowiedź: ?Sprawa została poruszona z Przewoźnikiem co do kompleksowej obsługi klienta w standardzie firmy. Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy. Kurier został pouczony. Zadeklarował się że w godzinach wieczornych (około 20:00) tak aby Pana nie niepokoić, zjawi się pod Pana adresem z przesyłką. W razie konieczności kontaktu podaje telefon do kuriera: ...............?

    19.02.2015r. napisałem do firmy kurierskiej: ?Mogę prosić o wyjaśnienie jaki był sens państwa przeprosin skoro dalej zachowujecie się TRAGICZNIE?! Kurier nie przyjechał do mnie z przesyłką w godzinach wieczornych (około 20:00). Proszę o przekazanie paczki innemu kurierowi pracującemu w państwa firmie skoro ten NIE POTRAFI PRACOWAĆ i EWIDENTNIE ZAWÓD KURIERA GO PRZERASTA. Czekam na reakcję Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w przedmiotowej sprawie.?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka