Dodaj do ulubionych

Reklamacja Fotousługi

IP: *.bestgo.pl 05.07.10, 07:56
Zamówiłam w Fotojokerze fotoalbum jednak na 2 przysłane albumy jeden
był wadliwy
(wykonywany w tych samych warunkach, prawie identyczny, książka
tworzona w tym samym oprogramowaniu). Laboratorium uznało, że wina
leży po mojej stronie w nieaktualnej wersji oprogramowania.
Oczywiście okazało się, że wersja jest taka sama jak zalecali.
Zapewniano mnie, że sprawa zostanie rozpatrzona w trybie pilnym.
Gdy przyniosłam poprawione zdjęcia w salonie był inny pracownik- i
inne zasady- dowiedzialam sie ze czas realizacji to 14 dni.
Książka miała być gotowa i bez wad po 6 dniach roboczych a teraz sie
juz 3 tygodnie. NA nieszczęscie książka jest zapłacona.
Czy istnieje sposób na odzyskanie gotówki. Niedotrzymanie przez
Fotojoker terminów naraża mnie na straty finansowe, gdyż książka
miała być prezentem, a w chwili obecnej, gdy nie ma szans na jego
dostarczenie w wymaganym przeze mnie terminie zmuszona jestem kupić
coś innego.
Edytor zaawansowany

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.