19.04.11, 14:03
Witam i proszę o pomoc, otrzymałem sms z firmy Transcom, z którego wynika, że posiadam dług w cyfrowym Polsacie (wszystkie rachunki oczywiście zapłacone i mam kwity). Oczywiście udałem się do punktu Polsatu oraz dzwoniłem na infolinię gdzie uzyskałam informację, że mam nawet nadpłatę i że ten sms to pomyłka. Wszystko wydawało się ok, bo nawet nie otrzymywałem, żadnych upomnień do zapłaty, ba nawet nie wyłączyli mi dostępu do kanałów - po prostu regularnie płacę. Jednak firma windykacyjna twierdzi inaczej i męczy mnie telefonami i listami. W Polsacie nie nie chcą mi pomóc, a to przecież oni skierowali sprawę do windykacji.
Obserwuj wątek
    • alpepe Re: heh 19.04.11, 15:38
      na pewno jest jakiś adres korespondencyjny. Ja napisałabym pismo polecone za potwierdzeniem odbioru i żądaniem interwencji w firmie Transcom i postraszyła krokami prawnymi.
      --
      Das Leben ist kein Ponyhof
    • real_mr_pope Re: heh 20.04.11, 20:29
      I zapewne firmie windykacyjnej po prostu powiedziałeś: "wszystko mam zapłacone, sprawdzałem w Polsacie"? Nic dziwnego, że nie chce sobie odpuścić. Też bym nie odpuszczał, gdyby mi dłużnik powiedział po prostu, że wszystko zapłacił.

      Na Twoim miejscu zacząłbym od ustalenia za jaki okres Transcom domaga się zapłaty. Zwłaszcza, że jeżeli Polsat raz się pomylił przekazując sprawę do windykacji, mógł się pomylić drugi raz - informując o nadpłacie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka