Dodaj do ulubionych

Buty Lasocki CCC

29.05.11, 23:02

Kupiłam w czerwcu 2010 buty wiosenno-jesienne z Lasockiego( 160 zł). Nosiłam je w sezonie jesiennym no i teraz na wiosnę. po 2 tyg od wyciągnięcia z szafy zauważyłam że skóra na cholewce pękła w miejscach gdzie zgina się but przy chodzeniu. Złożyłam reklamację którą CCC odrzuciło twierdząc że cyt: to naturalne zmiany użytkowe powstałe przy eksploatacji obuwia. No i że minął dośc dlugi okres czasu ( niespełna rok) i oni nie uwzględniaja reklamacji z racji naturalnego zuzycia obuwia.
Zastanawia mnie fakt PO CO dają gwarancje na buty gdy pod koniec jej trwania uzasadniają naturalne zużycie? Skóra musiała być słabej jakości skoro pękła i uważam że powinni przynajmniej naprawić ta wadę ( jutro idę do szewca zapytać co się da z tym zrobić) , z tego co CCC pisze wynika że ich buty starczają tylko na jeden sezon..... Porażka, w życiu już tam nic nie kupię.....
Edytor zaawansowany
  • Gość: M IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.11, 18:16
    ja oddałam kupione w CCC uty Lasockiego do reklamacji kilka dni temu, ale panie w sklepie powiedziały, ż już teraz wiedzą, że reklamacja zostanie odrzucona. Że to naturalne, iż buty się powiększają w trakcie chodzenia - ale moje poszerzyły się o dobre 1,5 rozmiaru i nijak nie da się w nich ładnie chodzić.
    To było moje ostatnie spotkanie z firmą Lasocki. Z CCC zapewne też, bo nie od dziś wiem, że mają słabe produkty, ale zawsze jest ta nadzieja, że dana para bedzie sie dobrze sprawowała.
  • 06.08.11, 11:56
    Ha! a czego ja sie dowiedzialam od CCC!!!! Ze butów sie nie myje, tylko pastuje!
    Rozumiem ze paste nakladam na brudne buty...
    (gwoli wyjaśnienia - oddalam buty Lasocki do reklamacji, ponieważ zaczął schodzić z nich kolor - nierównomiernie tylko miejscami, ale bardzo znacznie. Pan rzeczoznawca w uzasadnieniu odrzucenia reklamacji napisal ze na pewno tarłam buty szczotką i dlatego kolor zanika, a butów sie nie myje tylko... jak wyzej)
    Paranoja
    Tez już nie odwiedzam CCC

  • 02.12.16, 01:43
    Można taki odrzucony wniosek reklamacyjny zanieść do lokalnego UOKiK oni mają taką możliwość, żeby podważyć opinię rzeczoznawcy to raz, a dwa mogą na producenta nałożyć karę za nie wywiązanie się z umowy jaką jest nie wygasła gwarancja. PRODUCENCI WYKORZYSTUJĄ NIEZNAJOMOŚĆ LUDZI Z PRAWEM KONSUMENCKIM I ODRZUCAJĄ WIĘKSZOŚĆ WNIOSKÓW.

    --
    Uwaga Region - Informacje z twojego regionu
  • Gość: Wściekła IP: *.centertel.pl 23.08.11, 13:51
    witajcie,
    własnie odebrałam informacje ze moje odwołanie zostało odwołane. Dlaczego kupiłam buty w pazdzierniku a w listopadzie zapadla sie pięta jako ze kupić musialam nastepne bo wyjezdzałam na dłuzej nie zgłosilam od razu. Po zimiemiałam czas by isc i zgłosic problem i co sie okazało - za poźno i w ogóle bez zasadnie. A pięta jest zapadnieta!!!!!!!!!!1 Idiota ktory rozpatrywal moja reklamacje nawet nie spojrzał na buty tylko na terminy!!!!
    STWIERDZAM ŻE BUTY LASOCKIEGO TO BADZIEW LEPIEJ KUPIC NA STADIONIE NA JEDNO WYCHODZI REKLAMACJI I TAK NIE UZNAJA!!!!!!!!!!!
  • Gość: Aaa IP: *.internetdsl.tpnet.pl 23.08.11, 15:10
    Konsument musi zawiadomić sprzedawcę o wadzie towaru w terminie do 2 miesięcy od daty zauważenia wady.
    Jeżeli tego terminu nie przekroczyłaś, to sprzedawca nie może powoływać sie na przekroczenie terminu.
    Proponuję kontakt z rzecznikiem konsumentów.
  • Gość: mgm6 IP: *.dynamic.chello.pl 01.08.12, 17:51
    Ostrzegam wszystkich,nie kupujcie obuwia Lasocki!!!!!!! zakupiłam buty w CCC i na drugi dzień oddałam do reklamacji,czekałam na zwrot 16-dni i o dziwo w zwrocie napisali że ,,w dniu zakupu widziałam jakie jest obuwie,i że reklamacji nie uwzględniają.Nie dość że w tych sandałach nie da się chodzić,to na domiar złego kwiatki różnią się kolorami.Nawet nie raczyli wymienić kwiatka.UWAŻAM ŻE PRODUCENT JEST ZWYKŁYM NACIĄGACZEM I OSZUSTEM.NIE POLECAM ZAKUPU OBUWIA OD TEGO PRODUCENTA!!!!!!!!!!!Wyrzuciłam do śmietnika 150zł.
  • Gość: Ludwika IP: 78.10.58.* 14.05.14, 23:11
    No to akurat mogę potwierdzić opinię!! Ja także zakupiłam czółenka-baleriny Lasocki (cena niemała!)! I co się okazało? Wyściółka tak strasznie farbuje, że po wyjęciu stopy z buta mam całe granatowe rajstopy (podkolanówki). I nie tylko - nawet skórę stóp mam zafarbowane!! Złożyłam reklamację - dzisiaj telefonowałam - reklamacja nie została uwzględniona!! Czy to oznacza, że za każdym razem muszę kupić nowe rajstopy, żeby wyjść w tych butach? No bo po jednym włożeniu butów - rajstopy są do wyrzucenia!
  • Gość: karo_23 IP: *.147.51.219.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 23.06.14, 18:56
    Jest specjalny środek na farbowanie butów,można go zakupić w salonach CCC . Reklamacja na temat farbowania nigdy nie będzię niestety uwzględniona.
  • Gość: bob IP: *.dynamic.chello.pl 01.06.14, 20:13
    Dałem się 2 razy nabrać na buty męskie (po 200 zł) z firmy Lasocki. To żałośnie niskiej jakości wyrób. Ostatnia para wytrzymała 10 dni. Więcej nie kupię nic z tej firmy
  • Gość: ania IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.06.14, 17:43
    mam ten sam problem, kupiłam buty nie da się w nich chodzić, na reklamację odpisali, że widziałam co kupuje to beznadziejna firma
  • Gość: Sara IP: *.ssp.dialog.net.pl 02.09.14, 13:22
    Zgadzam się!!!!
    NIE KUPUJCIE OBUWIA LASOCKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Też mam przykre doświadczenie.
  • Gość: babka IP: *.play-internet.pl 23.10.14, 21:16
    rozumnię twoje rozgoryczenie, bo znalazłam się w podobnej sytuacji przy zakupie butów z tej marki w ccc. Wyjaśnię jednak że problem niestety nie tkwi w producencie ale sieci ccc. Ta sieć ma taką politykę że w ogóle nie odsyłają butów do producenta, producent nawet nie wie o tym że produkowane buty mają wadę, bo ccc ignoruje klientów, przetrzymując buty w sklepie i pisząc raport z reklamacji na terenie sklepu, po czym oddają buty klientowi odsyłając go z kwitkiem. Ja i moje znajome takie mają doświadczenia i my już dawno bojkotujemy ccc. Nie kupujemy u nich.
  • Gość: martusia IP: *.dynamic.chello.pl 06.11.14, 20:24

    Tomasz dobry rzeczoznawca, opinia pozytywna i kierujesz pismo z żądaniem do sklepu podparte dowodem specjalisty. Rzeczoznawcy WIIH w Twoim mieście. Pomoc także z CCC znajdziesz na Facebooku pod hasłem Reklamacja są 2 grupy
  • Gość: FreeAgent IP: *.32.radom.pilicka.pl 08.08.14, 07:18
    Potwierdza, buty lasocki z CCC, to jedna wielka porażka!
    Nigdy więcej moja noga tam nie postanie.
    Zadowolony klient powtarza swą opinię statystycznie 5 razy; niezadowolony 17x.
    To tylko kwestia czasu...
  • Gość: indio IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.11.14, 18:22
    Buty Lasocki to totalna porażka. Skóry b.słabej jakości,blakną i matowieją mimo iż b.dbam o obuwie. Dobrze,że kupiłem je na wyprzedaży bo gdybym więcej zapłacił chyba bym sobie strzelił w kolano.
  • Gość: Anka IP: *.static.ip.netia.com.pl 15.11.14, 11:33
    Lasocki to wielkie nieporozumienie po 2 m-cach pękła podeszwa reklamacja odrzucona. Nie stać mnie na tak drogą markę i tak kiepskiej jakości
  • Gość: Jola IP: *.gorzow.mm.pl 10.12.14, 20:50
    NIGDY WIĘCEJ,
    zaorać tę firmę. Kupiłam w zeszłym roku kozaki, farbują jak cholera, jeden jest jest ok, a drugi za ciasny ... 200 zł, w tym roku coś mnie podkusiło kupiłam buty za 300 zł po miesiącu podeszwa się rozkleiła, po dwóch tygodniach od reklamacji poinformowano mnie tel., że buty zostaną naprawione, i tak to trwa.Nie kupujcie niech zbankrutuje !!! To zwykli oszuści !!!!!!!!
  • Gość: GOŚĆ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.12.14, 21:50
    PORAŻKA ,NIGDY WIĘCEJ BUTÓW CCC LASOCKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Gość: jac IP: *.play-internet.pl 25.01.16, 19:56
    To badziew jakich mało nigdy więcej już nie kupie. Padł mi zapiętek w prawym bucie a debil który pisał opinie napisał że nie rozsznurowałem buta i przy pomocy łyżki chciałem go włożyć zajebiście lewego rozsznurowałem a prawego nie bo poco. Pogratulować pracowników i jakości produktów żenada taka firma i takim chłamem handlują. Przyszłym klientom polecam zmienić firmę bo ta nie jest godna polecenia
  • Gość: zadowolona IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.09.12, 12:22
    Ja mam buty Lasockiego już drugi sezon oficerki i kozaki i jestem zadowolona użytkuje je cały sezon zimowy jeszcze nie wymieniałam fleków jestem bardzo zadowolona fakt że za parę zapłaciłam 300 zł ale wiem ze warto:) polecam
  • Gość: mex IP: *.ssp.dialog.net.pl 02.10.12, 21:03
    mało kto wie, ale buty Quazi,CCC i Boti pochodzą od tego samego producenta, zwanego ,,królem chińskiego obuwia,, Pan ten dorobił się na sprowadzaniu badziewia z chin i otworzył sklep CCC, teraz to już sieć sklepów, usilnie próbując dorównać porządnym markom choćby zatrudniając do reklamy przybylską czy janiaka . Ale jego buty nadal pozostały tandetą a pan jest łasy na pieniądze, do swoich fabryk najchętniej zatrudnia z orzeczeniem niepełnosprawności żeby zaoszczędzić . Jak nie mam pieniędzy ide do daichmanna, temu panu nie dam zarobić
  • Gość: BEATA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.01.14, 19:26
    JA TAKŻE KUBYŁAM ZADOWOLONA Z BUTÓW LASOCKIEGO ALE JAKIEŚ DWA LATA TEMU COŚ SIĘ IM POZMIENIAŁO BO REKLAMUJE JUŻ DRUGĄ PARĘ I TEŻ REKLAMACJI ZA PIERWSZYM RAZEM MI NIE UWZGLĘDNILI A JAKI Ś BARAN RZECZOZNAWCA OKREŚLĘ W SKRUCIE NAPISAŁ ŻE JAK SIE MA KOŚLAWE NOGI TO NIESTETY BUTY SIĘ DEFORMUJĄ , A JA MIALAM ROZPRUTY SZEF NA CHOLEWCE I ZMIENIŁ SIĘ KOLOR OBCASA . ZE ZŁOŚCI KAZAŁAM SPRZEDAWCY NAPISAC NOWĄ REKLAMACJĘ ALE TYM RAZEM ZSZYLI MI BUT ALE OBCAS ZOSTAL TAKI JAKI BYŁ. DAŁAM SPOKÓJ BO SIE WK....
  • Gość: Aneczka IP: *.icpnet.pl 28.01.14, 20:40
    Buty Lasockiego to największa pomyłka mojego życia!!!!! Uwielbiam kupować buty i pierwszy raz trafiłam do sklepu lasockiego. Buty fakt faktem piękne, ale po niecałych 3 miesiącach popękały podeszwy dodam że za buty zapłaciłam prawie 400,00 PLN. !!!!! I uwaga reklamacja rozpatrzona negatywnie bo NIEZASADNA!! A cóż tzn niezasadna??
  • Gość: Marta 123 IP: *.radioalfa.pl 11.02.14, 17:29
    Potwierdzam że buty LASOCKI to wielki BUBEL.Z moich butów zeszła farba z obcasów po użyciu polecanego środka do konserwacji tych butów i również reklamacja niezasadna a buty kosztowały (280zł) .Widocznie u LASOCKIEGO reklamacji nie ma
  • Gość: Agas IP: 195.117.255.* 01.04.14, 09:52
    Buty Lasockiego to ogromny bubel. Kupiłam w grudniu 2013 r. kozaki. Chodziłam około tygodnia w nich. Po tygodniu zauważyłam, że na noskach wybrzusza się skóra. (śnieg był max przez około 2 tygodnie). Lasocki odrzucił moją reklamację a w uzasadnieniu napisał, że Producent nie odpowiada za kontakt skóry ze środkami chemicznymi typu sól drogowa!!! Właśnie piszę do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej. Mila pracownica CCC poinformowala mnie żeby tam się udać z butami, bo Lasocki często nie uznaje reklamacji. NIE KUPUJCIE BUTÓW LASOCKIEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Gość: robinek IP: *.play-internet.pl 22.04.14, 16:02
    niestety muszę zgodzić,że to bubel... kupiłam 2 tyg temu buty i po pierwszym użyciu poszły na reklamację... po prostu zaczęły śmierdzieć czyms bliżej nieokreślonym jakims klejem czy cos, wiec buty na balkon skarpety do prania a nogi do moczenia, żeby sie tego pozbyc... reklamacja oczywiście oddalona ale przez sklep w którym kupiłam wogóle do producenta nie zostały wysłane
  • Gość: GOŚĆ IP: 85.28.176.* 15.07.14, 18:08
    PRAWDA!!!!!Kicz!!!!! zlożyłam reklamację poprzez sklep do firmy LANSHUD w Łańcucie ktora chyba jest hurtownią .Stwierdziłam, że obrzeża są twarde i szyte grubymi nićmi i stopa sie odparza przy chodzeniu i robią się odgnioty. Nie moglam tego stwierdzić w sklepie po kilkunastu krokach, bo dopiero podczas użytkowania to stwierdzilam.
    ŚMIESZNIE MI odpisano...,,W ocenianym obuwiu nie stwierdzam wad.Obuwie jest zgodne z umową...tym bardziej że w sklepie istnieje możliwość przymiarki, oceny wyglądu.Podkreślenia wymaga fakt, że w sklepach Boti istnieje mozliwość zwrotu towaru NIEUŻYWANEGO do 7 dni, czego klient nie uczynil.

    Mniemam więc że po przyniesieniu butów do domu mialam w nich spacerować przez 7 dni i stwierdzić, czy się nadają, czy sie rozbiją, czy dostosuja do nogi.....NIC DODAC NIC UJAC. Wnosze raz jeszcze o odwołanie ....napiszę, że to wada ukryta i zobaczę.
  • Gość: Natka IP: *.morag.vectranet.pl 06.07.15, 18:57
    moje buty z czarnych zrobiły się fioletowe!! i sól wyżarła mi skórę na butach ! są to kozaki Lasocki, i też odesłano mi wiadomość że reklamacja niezasadna :/ a buty były pielegnowane specjalnym preparatem do skory
  • Gość: miro IP: *.centertel.pl 29.11.12, 02:48
    Witam ja tak samo kupiliśmy buty dla córki na początku listopada po 3 dniach zepsuł się suwak
    [pękła maszynka] tak samo reklamacje odrzuczono wina córki 6 letniej zasuwała suwak pod ukos i dlatego pękło- sporo siły ma córka
    Naprawa u szewca 15 złoty -i za tą kwotę stracili następnego klienta
    ccc w Mińsku Mazowieckim
  • Gość: Gościana IP: *.adsl.inetia.pl 07.03.13, 19:02
    Kupiłam buty zimowe w salonie Lasockiego, Quazi i stwierdzam, że nigdy więcej nie chcę butów z tego źródła, sorry, ale to jedne wielkie gó..., jakość i wartość zawyżona, kozaki czarne typu muszkieterki, jednyna zaleta, że nienajbrzydsze i nieprzemakalne i niby ze skóry naturalnej, ale na tym koniec, po 3 tygodniach chodzenia fleczki się starły, u szewca koszt 30zł, zrobione, tragedia po 3 miesiącach zaczęły psuć się zamki, wyściółka od góry od dużych palców wytarła się, a zapiętki popękały i podarły się, a do tego są puste obcasy, i nawet szewc marudził, że to badziew, bo nie ma zbytnio jak podbić fleków, dałam do reklamacji z własnym pismem dodatkowo od razu domagając się wymiany na nową parę lub zwrot gotówki, mam mieszane uczucia, pewnie będą kręcić nosem, najwyżej będę się odwoływać, powiedzą, że nieuzasadnione są moje argumenty, ale za buty, ktore kosztują 349,99zł i to zimowye z 2letnią gwarancja to słabo fchuj, jestem zła na wszystko, jedna mała rzecz i doprowadza do nerwów, nigdy więcej takich butów, amen
  • 12.03.13, 15:46
    ja polecam buty ze stronki pantofelek24.pl/
    Po co wydawać tyle pieniędzy na jakieś buty z CCC, już tyle razy się zawiodłam na butach z tego sklepu... koszmar! Ponadto z reklamacjami w sklepach CCC jest kiepsko!
    A na tej stronce są ładne i tanie buty, więc nie szkoda pieniążków :)))
  • Gość: nn IP: *.satfilm.net.pl 23.03.13, 14:09
    witam ,to jest nie wazne jakie buty kupimy w tym sklepie ,tam nikt nie powinien kupowac ja rowniez tam kupowalam i czy te buty zepsuły sie po 1 miesiacu to i tak odesłali i powiedzieli ze to z winny uzytkownika ,ja juz nigdy tam nie kupie bo ciagle jest to samo, sam szmelc a nie buty a jezeli takie sa to powinni uznawac reklamacje i nie wciskaja kit ze jest 2 letnia gwarancja to oszustwo
  • Gość: Gość IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.05.14, 11:35

    Kupiłam sandały Lasocki w sklepie CCC dla siebie i córki. Na pierwszy rzut oka ładne i wygodne.
    Ale to jedna wielka zmyła !! Sandały niby ze skóry a już w pierwszym dniu użytkowania jedno wielkie rozczarowanie : obie z córką odczułysmy dotkliwe pieczenie stóp. Z czego te podeszwy zostały zrobione? Mały być przecież skórzane, cenę tez miały niemałą. Dzisiaj założyłam inne buty, ale po wczorajszym dniu nadal stopy mnie pieką. Córka tez nie ma ochoty drugi raz założyć sandałów. Myślę, skóra z której zostały wykonane jest wątpliwej jakości pseudoskórą. Buty firmy Lasocki kupiłam pierwszy i z cała pewnością ostatni raz !!!
  • 18.05.13, 18:45
    Kiedyś (dawno) Lasocki to była porządna marka. Teraz to chłam. Tego typu chłam można kupować 2x a nawet 3x taniej od producentów ze Wschodu.
  • 19.05.13, 17:10
    Jeżeli macie problem z reklamacją zajrzycie na www.reklamacyjny.pl - tam się rozprawiają ze sprzedawcami którzy olewają swych klientów. Ostatnio załatwili sklepy: Venezia, w których - według Venezii - notorycznie klienci niszczyli sobie zakupione obuwie, rozrywali je i rozklejali! Miałem buty z tej firmy i odrzucili reklamację, wszedłem na Reklamacyjny.pl i opisałem sprawę.
    Rewelacja nakręcili film, zrobili akcję medialną www.moj.reklamacyjny.pl/reklamacje/65/buty-venezia i firma zmieniła zdanie! Kapitalny pomysł (jako zadowolony z tej inicjatywy konsumentów polecam).
  • 19.05.13, 17:16
    ps: CCC też mają na celowniku - zachęcam do zajrzenia i korzystania z ich bezpłatnego wsparcia.
  • Gość: ja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.13, 00:27
    Ludzie, wpiszcie sobie w google hasło "Dariusz Miłek" i się przekonacie, ze ów pan jest w pierwszej dziesiątce najbogatszych polaków. Ale żeby się tam znaleźć, musiał się nakombinować m.in przez NAKAZ odrzucania reklamacji na masową skalę. Każda uwzględniona reklamacja jest równoznaczna ze zwrotem pieniędzy albo wymianą na nowy model, a to już są koszty. Co miesiąc kierownicy salonów otrzymują od kierowników regionu zestawienia reklamacji i jest odgórny nacisk, by jak najwięcej reklamacji odrzucać. Przestudiujcie sobie Ustawę o Prawie Handlowym, to nie jest obszerny tekst a można sie wielu ważnych rzeczy dowiedzieć, by wiedzieć jak się bronić. Nie każdy wie, że jeśli coś się stanie z butami do 6 miesięcy od daty zakupu to jest to wina producenta i nie może być mowy o składaniu żadnej reklamacji i oczekiwaniu na rozpatrzenie 2 tygodnie, bo to jest poprostu granie na zwłokę.
  • 02.06.13, 13:03
    Ja także zostałem nabrany na buty marki Lasocki. Pierwszego dnia użytkowania nabawiłem się bolesnych odcisków. Ostrzegam zatem przed kupowaniem bytów tej marki. Ciekawe czy aktor, który ją reklamuje nosi buty Lasocki. Pewnie tylko do zdjęć. Nie dajcie się nabrać na reklamę. Dobry produkt nie potrzebuje reklamy !
  • Gość: aurei.pl IP: *.30.80.225.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 04.06.13, 14:59
    Szanowni Państwo,
    jeśli CCC/Lasocki odrzucił Państwa reklamacje to chętnie przeanalizujemy te sytuacje i zajmiemy się nimi. Jestesmy w stanie zaproponować szybkie i skuteczne załatwienie Państwa spraw - PEWNE ODZYSKANIE PIENIĘDZY W KLIKA DNI. Prosimy o kontakt pod numerem 507 87 30 84 lub mailowo aurei.pl@wp.pl
    Pozdrawiamy,
    zespół aurei.pl
  • Gość: BEATA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.01.14, 19:41
    Witam to proszę się zainteresować tym dziwnym procederem. Jeżeli macie taka moc , to jest tutaj tyle skarg , że chyba coś da się podziałać . Chyba ze ukazujecie się z polecenia właściciela ccc i to tylko taka ściema.
  • Gość: slawcio7 IP: 176.111.236.* 16.04.15, 20:01
    Ccc lasocki odrzucił moją reklamację na buty ktore popekaly z tylu tłumacząc mi iż kupiłem zbyt małe Ito było przyczyną.
  • 20.04.15, 15:03

    Nie wiem kiedy zakupiłeś obuwie, kiedy złożyłeś reklamację, kiedy przyszła odpowiedź, ani jakie było Twoje żądanie do sprzedawcy.
    Zapoznaj się z informacjami z linków:
    www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/przed-25-grudnia/ dla towaru zakupionego przed 25.12.2014 roku
    www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/ dla towaru zqakupionego od 25.12.2014 - RĘKOJMIA
    oraz to będzie przydatne
    reklamacjaobuwia.pl/poradnik-konsumenta/sprzedawca-nie-uznal-reklamacji-co-dalej/
    reklamacjaobuwia.pl/poradnik-konsumenta/opinia-rzeczoznawczy-czy-warto/
  • Gość: nabrana IP: *.dynamic.chello.pl 23.07.13, 21:54
    Ojej szkoda , że nie przeczytałam tego forum wcześniej!
    Buty Lasocki kupiłam 1,5 miesiąca temu..nawet ładne ale !!!!
    w tych butach nie da się chodzić! pieniadze w błoto1
    Są tak wyprofilowane , że po pół godzinie jest ogromny ból śródstopia!
    Dotyczy to pary a nie jednego! i do tego są to niby sanadały a skóra stóp potwornie piecze!
    Jak mogłam to zauważyć przed zakupem?
    Nigdy nie chodzę po sklepie zanim kupię..
    Przymierzyłam kilkakrotnie i zaufałam firmie Lasocki..pierwszy raz w życiu..
    A teraz lato w pełni..buty w kartonie a ja nie mam już pieniędzy na nowe i po przeczytaniu tego forum zupełnie się załamałam..bo chciałam reklamować...
    Choruję na serce i niestety nie mogę podjąć walki z góry skazanej na przegraną..
    Buty są bardzo źle wyprofilowane dlatego są bardzo niewygodne i wyłożone w środku jakimś plastikiem , który odparza i uszkadza skórę stóp..a są to sandały! Koszmar!
    150 zł w śmietnik, nigdy więcej butów Lasocki ..

  • Gość: jola IP: *.007.c64.petrotel.pl 21.10.13, 20:01
    właśnie dzisiaj odebrałam buty Lasockiego kupione w CCC po reklamacji, oczywiście nie uznanej. Kupiłam na wiosnę jasne kozaczki z zamszu za 230zł. Ponieważ byłam po operacji kolana założyłam je dopiero miesiąc temu. Zgodnie z zaleceniem producenta po miesiącu użytkowania wyczyściłam wilgotną szmatka i jedna cholewka ściemniała. Reklamacji nie uznano argumentując, że cyt" pewien dyskomfort użytkownika nie kwalifikuje się do odstąpienia od umowy sprzedaży "Ponadto stwierdzono, że istnieje możliwość zakupów środków do konserwacji i impregnacji wraz z domieszką odpowiedniego koloru. Ciekawa jestem na jakim rynku, bo polskim to tylko impregnaty czarne i bezbarwne, czasami brązowe. Na dodatek dostałam zapasowe fleczki większe niż numer mojego buta i musiałam zainwestować jeszcze w szewca.
  • Gość: cherbatka IP: *.play-internet.pl 09.12.13, 18:06
    WITAM,
    MAM PROBLEM Z REKLAMACJĄ .
    DNIA 30.10.2013 R ZAKUPIŁAM OBUWIE MĘSKIE FIRMY LASOCKI PO 3 TYGODNIACH UŻYTKOWANIA I PIELĘGNACJA PREPARATEM BEZBARWNYM ZAKUPIONYM W WASZYM SKLEPIE NA ZGIĘCIU POJAWIŁ SIĘ SZEROKI PASEK W KOLORZE CIEMNYM PRAWIE CZARNYM , WYŚCIÓŁKI W OBUWIU FARBUJĄ SKARPETY NA CZARNO . ZŁOŻYŁAM REKLAMACJĘ W SKLEPIE 27.11.2013 DZISIAJ POSZŁAM JE ODEBRAĆ I SIĘ OKAZAŁO ,ZE PANI KTÓRA PRZYJĘŁA BUTY DO REKLAMACJI SPORZĄDZIŁA SAMA OPINIĘ NIE WYSYŁAJĄC BUTÓW DO PRODUCENTA TŁUMACZĄC SIĘ TYM ŻE TE MODELE BUTÓW NIE WYSYŁANE SĄ DO REKLAMACJI PRODUCENTA . BUTY KOSZTOWAŁY 229,99 . OPINIA BARDZO DLA MNIE NIE ZROZUMIAŁA WIDAĆ GOŁYM OKIEM CO SIĘ POKAZAŁO NA OBUWIU JAK WYGLĄDAJĄ SKARPETKI PO JEDNYM UBRANIU . POTRAKTOWAŁA MNIE JAK DZIECKO NIE JAK KLIENTA ODSYŁAJĄC Z KWITKIEM . CHCIAŁA BYM ODESŁAĆ BUTY DO PRODUCENTA I OTRZYMAĆ OD NIEGO OPINIE A NIE OD ZWYKŁEGO SPRZEDAWCY KTÓRY NIE MA POJĘCIA O REKLAMACJACH . NAPISAŁAM DO SIEDZIBY CCC ZOBACZYMY CO ODPISZĄ I JAKIE ZAJMĄ STANOWISKO W TEJ SPRAWIE . BUTY DO D....... WIĘCEJ W TYCH SKLEPACH NIE KUPIĘ .
  • Gość: czarna IP: *.siec.alfa.pl 14.12.13, 15:36
    Drodzy Panstwo, jestem po kilkakrotnym starciu z ccc i butami lasocki. Nie bede Sie rozpisywac, ale polecam droge : rzeczoznawca, opinia, sad cywilny. Nie sa to dlugie i kosztowne procedury. Koszt calkowoty 100 zl. calkowity zwrot ze strony sklepu, w wypadku wygranej, a to juz nam powie rzeczoznawca na poczatku, czy jest szansa.Czas okolo pol roku. Nie ma na nich lepszego straszaka. Tacy sä cwani, vo wiedza,ze ludzie sie boja takiej procedury. A nie ma czego. Goraco polecam!
  • Gość: Aśka IP: *.bogatynia.vectranet.pl 15.06.14, 12:56
    Witam,proszę o kontakt,ponieważ mam problem z butami Lasocki. Kupiłam w sumie trzy pary,z czego dwie juz poszły do reklamacji. Na jedną opinię już pisałam odwołanie. I czekam na ich odpowiedź na drugie buty. Nie chcę im odpuścić,dlatego chciałabym poradzić się co mam zrobić. Pozdrawiam.
  • Gość: karo_23 IP: *.147.51.219.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 23.06.14, 19:02
    Dobra ,profesjonalna porada: federacja praw konsumenta, bez żadnych odwołań w salonie.
  • Gość: Basia IP: *.static.chello.pl 12.09.14, 17:35
    Witam,
    Ja również reklamowałam buty Lasockiego, które kupiłam w CCC i niestety nie uznano mi tej reklamacji, dając jakieś durne wytłumaczenie. Znajomy poradził mi, żebym nie odpuszczała i oddała sprawę w ręce Rzecznika Praw Konsumenta... Tak też zrobię....
    Pozdrawiam :-)
  • Gość: Martusia IP: *.dynamic.chello.pl 17.10.14, 22:18
    Nie musisz. Poproś o opinię rzeczoznawcę. Z pozytywną opinią rzeczoznawcy składasz nową reklamację. I po sprawie zazwyczaj - jeśli chodzi o CCC. Pomoc pod hasłem reklamacja znajdziesz na FB. MAsz prawo nadal walczyć z nieuznaną reklamacją.
  • Gość: Magdalena IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.01.16, 15:54
    "Poproś o opinię rzeczoznawcę. Z pozytywną opinią rzeczoznawcy składasz nową reklamację. I po sprawie zazwyczaj - jeśli chodzi o CCC. Pomoc pod hasłem reklamacja znajdziesz na FB."

    I przypuśćmy że klient ma już pozytywną dla siebie opinię i co dalej ?, sprzedawca na przykład odrzuca reklamację i żądanie zwrotu kosztów za opinię powołując się na przykład na wyrok Sądu Najwyższego dnia z dnia 15 stycznia 2010 roku, I CSK 199/09 "pozasądowa opinia rzeczoznawcy, jako dokument prywatny, stanowi jedynie dowód tego, że osoba, która ją podpisała wyraziła zawarty w niej pogląd, nie korzysta natomiast z domniemania zgodności z prawdą zawartych w niej twierdzeń."

    I co wtedy dalej bo póki co to jedynie ponieśliśmy dodatkowy koszt ???
    Czy kupujący mając pozytywną dla siebie prywatną opinię może być pewien wygranej ???
    ABSOLUTNIE NIE
    W momencie gdy sprzedawca wnioskuje o przeprowadzenie opinii biegłego Sąd wyda wyrok właśnie na podstawie opinii biegłego sądowego i nikogo innego.
  • Gość: mmmm IP: *.dynamic.chello.pl 06.11.14, 20:26
    Załatwienie sprawy przez Rzecznika Konsumentów zależy od miasta i może potrwać. Dobry rzeczoznawca, opinia pozytywna i kierujesz pismo z żądaniem do sklepu podparte dowodem specjalisty. Rzeczoznawcy WIIH w Twoim mieście. Pomoc także z CCC i nie tylko znajdziesz na Facebooku pod hasłem Reklamacja są 2 grupy, w jednej doradza rzeczoznawca.
  • Gość: bhu IP: *.centertel.pl 07.11.14, 13:21
    opinia rzeczoznawcy nie jest dowodem w sprawie.
    żaden Sąd nie uwzględni opinii takiej opinii jako dowód, tylko jako prywatną opinię
    taka opinia nie ma żadnej mocy prawnej
  • 02.12.16, 01:50
    ZDECYDOWANIE ZŁAMANE PRAWO KONSUMENTA. JEŻELI W TRAKCIE UMOWY Z PRODUCENTEM, KTÓRĄ JEST GWARANCJA NA NP. 2 LATA COŚ SIĘ USZKODZI NIE Z WINY KLIENTA NP. PĘKNIĘTA SKÓRA TO JEST PODSTAWA DO REKLAMACJI, KTÓRA POWINNA ZOSTAĆ UZNANA. W PRZYPADKU ODMOWY NAPRAWY , WYMIANY CZY ZWROTU KOSZTÓW W RAMACH GWARANCJI KLIENT MA PRAWO ZGŁOSIĆ SPRAWĘ DO UOKIK, KTÓRY SPRAWĘ ROZSTRZYGA PRZEWAŻNIE NA KORZYŚĆ KLIENTA BO PO JEGO STRONIE PRAWO STOI. TO NIC NIE KOSZTUJE A MOŻE NAUCZY UCZCIWOŚCI PRODUCENTÓW.

    --
    Uwaga Region - Informacje z twojego regionu
  • Gość: Mariusz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.01.14, 14:32
    Kupiłem buty Lasocki jak wielu z Was... Jestem kierowcą zawodowym, tak więc chodzenie ogranicza się do podróży do garażu, z garażu, do sklepu, ze sklepu. Naprawdę chodzę bardzo, bardzo mało! Buty po 3m-cach użytkowania (choć jak czytam te wszystkie posty widzę że to i tak długo) wytarły się a konkretnie obcas w prawym bucie starł się do tego stopnia że powstały pęknięcia, w bucie prawym w miejscu gdzie się zgina przy chodzeniu pękła skóra, puściły szwy... Oddałem na reklamację... I co? Oczywiście opinia odmowna, argumentacja? Wspaniała: naturalne zużycie natomiast pęknięcie w zgięciu - umyślne, mechaniczne uszkodzenie/rozerwanie! Normalnie żenada! O ile do obcasa mogę się zgodzić że powiedzmy wytarł się od użytkowania (choć jeszcze nie zdażyło mi się nic takiego po 3m-cach użytkowania) a nie zabezpieczyłem go odpowiednio jak to napisał ktoś mało rozgarnięty o tyle pęknięcie ewidentne skóry w najbardziej newralgicznym miejscu (co było i jest dla mnie oczywiste że to wada materiału) na pewno nie zaliczę i nie zgodzę się z opinią iż uszkodzenie było umyślne!!! Jednak odebrałem te buty i stwierdziłem że dalej będę użytkował tego obuwia! Po kolejnych 3 m-cach rozklejone obydwa buty właśnie w miejscach gdzie się zginają, zapadnięte pięty od wewnątrz buta oraz zmiażdżone obcasy tak iż w czasie chodzenia po kaflach słychać charakterystyczne piszczenie! Nie wytrzymałem i oddałem buty po raz kolejny na reklamację podając jako powód reklamacji po raz kolejny pękniętą skórę w zgięciu buta, rozklejające się podeszwy, zapadnięty pięty od wewnątrz butów oraz zmiażdżone obcasy... Co otrzymałem w zamian? Opinię iż uszkodzenia wynikają z użytkowania uszkodzonego obuwia! Oceńcie Państwo sami... Kiedy zapytałem Pani w CH Rondo w Bydgoszczy gdzie znajduje się rzeczoznawca który dokonał "ekspertyzy" pani nagle zgłupiała. Nie potrafiła odpowiedzieć jednoznacznie, kręciła się wokół swoich zeznań, kiedy zapytałem czy ten sam pseudo rzeczoznawca robi ekspertyzy butów Lasocki i innych firm będących w ofercie sklepu nagle jakby dostała obuchem w łeb, nie potrafiła nic wykrztusić z siebie jakby się czegoś bała! W kółko tylko klepała od rzeczy "jeśli buty nie mają producenta to ekspertyzy dokonuje ich wewnętrzny rzeczoznawca ! Co ma piernik do wiatraka? Jakaś paranoja! Co to za sklep, firma gdzie pracownik boi się odpowiedzieć na podstawowe pytania klienta? Tu również odpowiedzcie sobie Państwo na to pytanie! Ja w cenzuralny sposób nie potrafiłbym się wypowiedzieć o tym sklepie, tej sytuacji! Karta stałego klienta poszła od razu do likwidacji, nawet nie otrzymałem żadnego pokwitowania na zostawienie swojej karty w sklepie! Jakaś paranoja.
    Poza tym jest jeszcze jedna bardzo ważna sprawa! PO UŻYTKOWANIU BUTÓW LASOCKI WYSTĄPIŁY DZIWNE A NAWET BARDZO DZIWNE ODCISKI NA PRAWEJ STOPIE! Na zewnętrznej stronie pięty oraz mniej więcej po środku stopy. Wygląda to bardzo dziwnie, skóra schodzi płatami... Chętnie podjąłbym temat oskarżenia firmy CCC lub Lasocki tylko nie mam pojęcia od czego zacząć...

    JEDNO MOGĘ POWIEDZIEĆ... WYSTRZEGAJCIE SIĘ LUDZIE FIRMY CCC A W SZCZEGÓLNOŚCI BUTÓW LASOCKI
    Chyba że kogoś stać na wydawanie pieniędzy na buty żadnej jakości! Na prawdę w tej cenie można kupić dużo lepszych butów! W moim przypadku to ok 140zł (super przecena 30% dla stałych klientów) co oczywiście też jest mitem bo ostatnim razem kiedy dostałem taką wiadomość i udałem się do sklepu okazało się że treść SMS którego dostałem "tylko dla stałych klientów -30%" okazało się zwykłym kłamstwem bo wszędzie wszystko było -30% dla każdego klienta!
    Proponuję również przyjrzeć się cenom na kartonikach... Kiedy wchodzi super oferta -30% nagle poprzednie ceny na kartonach się zmieniają! Widać gołym okiem że wcześniej na kartonie była inna naklejka i została oderwana a w jej miejsce naklejono inna! Gratuluję, mam tylko nadzieję że ktoś dobierze się do tego całego CCC i może dostana jakąś porządną karę jak niegdyś mediamarkt! Oby, może to otworzy im oczy że dziś najważniejszy jest klient...
  • 03.01.14, 12:29
    Gdy jesteś konsumentem masz prawo reklamować w trybie ustawowej niezgodności towaru z umową żądając od sprzedawcy wymiany. W linku podaję instrukcję jak to robić oraz formularz reklamacji.

    Rozwiązania jak sobie radzić z odrzuceniem reklamacji, wzory pism, omówione warianty działania masz w linku w kroku 5 i 6
  • Gość: ZE SPINĄ IP: *.centertel.pl 29.01.14, 11:51
    “Dla zachowania terminu nie będzie wystarczającym nadanie listu poleconego przed upływem 14-dniowego terminu. Istotną będzie chwila, kiedy Konsument będzie mógł zapoznać się z treścią odpowiedzi na reklamację." - BAJECZKI KTÓRE SĄ PRZED SĄDEM ŁATWE DO OBALENIA.

    Art. 111. § 1. Kodeksu cywilnego. Termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia.

    forum.gazeta.pl/forum/w,807,79347489,96563855,Wyrok_Sadu_14_dni.html
    Fakt jest faktem jeżeli sprzedawca jest uparty to konsument jedyne co może to oddać sprawę do Sądu Powszechnego.
    RZECZNIK KONSUMENTA, INSPEKCJA HANDLOWA, FEDERACJA KONSUMENTA, MOGĄ KONSUMENTA CO NAJWYŻEJ WYSŁUCHAĆ KONSUMENTA, NIE MAJĄ PRAWA NAKAZAĆ SPRZEDAWCY UZNANIA REKLAMACJI, MOGĄ BYĆ JEDYNIE MEDIATORAMI MIĘDZY SPRZEDAWCĄ A KONSUMENTEM.

    PRZED SĄDEM DOMNIEMANIE RÓWNIEŻ NIE POMOŻE W MOMENCIE GDY SPRZEDAWCA WNIOSKUJE O PRZEPROWADZENIE DOWODU W POSTACI OPINII BIEGŁEGO

    REASUMUJĄC, SZANOWNI KLIENCI MACIE PRAWO SKŁADAĆ REKLAMACJĘ I ŻĄDAĆ,ALE TO I TAK SPRZEDAWCA ZAWSZE BĘDZIE GÓRĄ PONIEWAŻ TO ON DECYDUJE CZY SPEŁNI WASZE ŻĄDANIA.
  • Gość: Ewa_Szczecin IP: *.static.espol.com.pl 03.02.14, 18:56
    Kupiłam wiosną również obuwie Lasockiego w CCC w Szczecinie na ul. Wiosennej,
    Obuwie tak farbuje, że rajstopy po godzinnym użytkowaniu nadają się wyłącznie do śmietnika, natomiast stopy do kilkugodzinnego namaczania :) Koszmar bubel nad buble ot i skóra....
    Pierwsza reklamacja odrzucona, druga i trzecia również.. odpowiedź ? Obuwie zgodne z umową.
    Z jaką umową do cholery? przecież kupując obuwie nie podpisywałam umowy, że może farbować!
    Obuwie leżakowało prawie 4 m-ce w reklamacjach. Farbuje nadal żadne domowe środki typu ocet go nie ruszają.

    A może by tak otworzyć publicznie dostępne gabloty wystawowe z bublami nieźle by się tego nazbierało :)

    OSTRZEGAM PRZED OBUWIEM LASOCKIEGO to było moje drugie doświadczenie z tym producentem i ostatni!
  • Gość: Basia IP: *.dynamic.chello.pl 25.02.14, 18:17
    HISTORIA REKLAMACJI - KUPIŁAM BUTY FIRMY LASOCKI MITRA-05 W CCC M1 KRAKÓW W DNIU 08.01.2014R. PO JEDNOKROTNYM UŻYCIU UZNAŁAM, ŻE NIE NADAJĄ SIĘ DO CHODZENIA. WE WNĘTRZU BUTA ŹLE SKROJONO I ŹLE ZSZYTO FUTRÓWKĘ. SZWY FUTRÓWKI WYPADAJĄ AKURAT NA KOSTKACH DUŻYCH PALCÓW, W MIEJSCU ZGINANIA PALCÓW STOPY. PO GODZINNYM SPACERZE W TYCH BUTACH MIAŁAM ZRANIONE OBIE KOSTKI - MAM SZCZUPŁE STOPY, NORMALNE KOSTKI BEZ ŻADNYCH HALUKSÓW. PONADTO, ZAMEK W JEDNYM Z BUTÓW ZACIĄGNĄŁ NOWIUTKIE RAJTKI. PIERWSZĄ REKLAMACJĘ ZGŁOSIŁAM JUŻ 16.01. W SKLEPIE. ODP: ZLIKWIDOWANO PROBLEM ZAMKA, NIE MIAŁAM OKAZJI SPRAWDZIĆ ( NIE ODEBRAŁAM BUTÓW ) ALE NIE ZROBIONO NIC W SPRAWIE FUTRÓWKI, BO NIE ZLECIŁAM NAPRAWY. TO PO CO MOJA REKLAMACJA I OPIS WAD. W REKLAMACJI NR 2 Z 31.01 ZAŻĄDAŁAM ZWROTU PIENIĘDZY. ODP: OFERUJĄ NAPRAWĘ A NIE ZWROT PIENIĘDZY.
    REKLAMACJA NR 3 Z 16.02. - ŻĄDAM ZWROTU PIENIĘDZY, BO WG MNIE BEZ ROZEBRANIA BUTA NA CZĘŚCI PIERWSZE NIE MOŻNA POPRAWIĆ WEWNĘTRZNYCH SZWÓW FUTRÓWKI. TRZEBA SKROIĆ NOWĄ OK. 1 CM. ZA KOSTKAMI. JEST TO BŁĄD PROJEKTOWY W TYM OBUWIU .DLACZEGO CCC TAK BRONI PRODUCENTA, KTÓRY WYPUŚCIŁ NA RYNEK BUBEL. BUTY PO EWENTUALNYCH POPRAWKACH NIE BĘDĄ JUŻ NOWE TYLKO ZMALTRETOWANE.
    OCZEKUJĘ NA ODP. NA 3-CIĄ REKLAMACJĘ ZAMIAST CIESZYĆ SIĘ Z NOWYCH BUTÓW.
    NIE POLECAM ZAKUPÓW OBUWIA LASOCKIEGO W CCC.
  • Gość: biniek IP: *.centertel.pl 02.04.14, 12:28
    I KOGO TO OBCHODZI, IDX DO PSYCHOTERAPEUTY JAK MUSISZ SIĘ WYŻALIĆ
  • 03.04.14, 23:00
    Ty, piniek, nie wtrącaj się jak dorośli rozmawiają. Idź lepiej poszczekać na pudelka
  • Gość: ło matko IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.04.14, 23:03
    Geniusz się odezwał, dorosły człowiek nie chodzi ze swoimi śmierdzącymi buciorami do sklepu żeby je inni tam wąchali.
  • Gość: mała IP: *.internetia.net.pl 04.04.14, 13:45
    Masakra kupiłam buty lasocki dałam 185zł po 4 m-cach sie dosłownie rozpadły .podeszwa sie cała odkleiła przy jezykach poszły na szwie w drugim materiał pękł masakra reklamacja odrzucona bo niekonserwowałam buta i sama sobie je rozerwałam .Ale mnie wk.........POszłam do Rzecznika Praw Konsumenckich do szewca i co sie okazało że skóra była żle wyprawiona i na tej podstawie rzecznik odwołał sie i wygrałam .Po pierwsze mamy prawo reklamowac i domagac sie zwrotu kasy bo but był użytkowany mniej niż 6m cy od daty zakupu .Niepolecam ccc 4 para butów jaka sie rozpadala i niby Lasocki !!!!!!!!!
  • Gość: nika IP: *.centertel.pl 04.04.14, 16:53
    a na jakiej podstawie twierdzisz że skóra źle wyprawiona - bo szewc tak powiedział czy rzecznik konsumenta który na butach się nie zna.
    Możesz jeśli już żadać naprawy lub wymiany a nie kasy - takie są przepisy
  • Gość: jaco IP: 212.2.125.* 10.04.14, 13:00
    u mnie to samo 179 zł cztery 4 m-ce i zamiast butów mam nożne zbieraczki do wody:) zasysają każdą kałuże. Gimbusom piszącym o spoconych nogach i biednych sprzedawcach od razu mówię, że buty były szanowane, impregnowane itp. nie mam nerwów kupować tam butów. odrzucili mi reklamacje, Ale nie składam broni:) przecież dbałem o buty... to nie ja sprzedałem bubel...

    proszę o wzór odwołania do pożal się CCC

    nie trać czasu i pieniędzy na wizyty w CCC !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Gość: ddd IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.04.14, 23:33
    ale ty kupiłeś. hehehe
  • 11.04.14, 12:33
    ma Pan prawo odzyskać pieniądze. Jeżeli będzie problem proszę do nas napisać: reklamacje@hermesconsulting.pl, albo wejść na stronę www.reklamacje24.com - tam są przydatne informacje jak reklamować towar u sprzedawcy.
  • Gość: gość 234 IP: *.dynamic.chello.pl 08.06.14, 10:12
    Ja kupiłam buty dziecku, niestety okazało się, że na pasku przytrzymującym sandał do nogi jest zgrubienie (po drugim noszeniu dziecku zdarła się skóra). Zaniosłam buty do reklamacji celem naprawy. Niestety reklamacje uznano za bezzasadną (nie znam też powodu odrzucenia). Sandały były drogie i niestety już nie przydatne. Odradzam kupowanie butów Lasocki, a wystarczyło tylko wymienić pasek co by ich wiele nie kosztowało. Stracili klienta !!!!
  • Gość: Lusi IP: *.btk.net.pl 02.07.14, 13:39
    Mój mąż, niedawno zakupił sobie buty ( typu trampki, ale nienajtańsze bo za 100 zł) tak do pracy bo duzo chodzi, niestety już w trzeci dzień szedł z pracy na boso, bo strasznie obtarło mu piętę, noga bolała go juz prawie do kolana, nie dało się już w nich chodzić ... Zgłosiliśmy reklamację ale już dziś się dowiedziałam, że nie uwzględniono, jeszcze nie wiem jaka jest opinia odrzucenia reklamacji, zajrzałam na forum i widzę, że nie jestem odosobniona, jest nas wielu niezadowolonych, ale ja mam zamiar odwołać się do rzecznika praw konsumenta ...
  • Gość: Michał IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.07.14, 15:28
    Moje buty LASOCKI po jednym kilkugodzinnym pochodzeniu powędrowały do reklamacji. Dzisiaj dostałem odpowiedź że reklamacja jest niezasadna i że buty uszkodziłem sam. To niech mi ktoś wytłumaczy jak można w kilka godzin normalnie użytkując buty sprawić żeby na cholewce złuszczyła się skóra? Jakieś pomysły bo sam nie wiem jak to zrobiłem...
  • Gość: malaMi IP: 83.142.123.* 16.07.14, 01:03
    Witam oszukanych klientów sklepu ccc. Chciałam poinformować, że marka ,,lasocki'' nie istnieje już od dawna. Faktycznie niegdyś była to bardzo dobra skórzana marka, z czasem logo ,,lasocki'' zostało wykupione przez firmę ccc. Wcześniej można było kupić faktycznie skórzane obuwie, teraz zostało zastąpione chińską podróbką. Jak myślicie, dlaczego p. Miłek (właściciel firmy ccc) jest najbogatszym człowiekiem w Polsce? Obuwie jest importowane z chin za grosze a sprzedawane w innych państwach (między innymi w Polsce) za grube pieniądze. Jeśli chodzi o reklamacje, odgórnie nakazane jest odrzucać każdą reklamację bez względu na szkodę i czas wystąpienia wady. Jeżeli chcecie uzyskać zasadną reklamację to tylko przez rzecznika praw konsumenta.
  • Gość: konsumo.pl IP: 91.90.160.* 23.07.14, 23:36
    Jeśli CCC odrzuciło Waszą reklamację to skontaktujcie się z konsumo.pl
    Albo odkupimy odrzuconą reklamację albo będziemy reprezentować Was w sądzie przeciwko CCC. Nie pobieramy żadnych opłat z góry.
    Procedura jest legalna, prosta i przejrzysta - pieniądze za reklamację wypłacamy w ciągu kilku dni od podpisania umowy.
    Kontakt z nami: tel 881 458 297 lub 881 458 298
    email: info@konsumo.pl

    Pozdrawiamy,
    Zespół konsumo.pl
  • 28.08.14, 09:40
    Co w tym dziwnego, w Chinach i każą chińczykom robić po kosztach to potem takie są efekty. I dodatkowo karzą za to płacić spore pieniądze. A te same buty, w dużo lepszej jkości, tyle , że bez metki Lasocki, na aliexpress.e-import.pl/ kupisz za 20-30USD czyli max 100 pln. tyle, że treba chwilę poczekać (średnio 30 dni), warto w sklepie popatrzeć a zamówić właśnei w sieci . Robie tak z ciuchami, butami i wszytskim czym się da, w poslich sklpeach strasznie zawyżane są ceny, przykład Air max średnio kosztuje 400-500 pln, a UK połewę tego
  • Gość: gość IP: *.olsztyn.mm.pl 04.01.15, 18:49
    Dziś odebrałam decyzję reklamacyjną w sklepie CCC i napisano mi że pęknięta podeszwa buta zimowego firmy Lasocki nie jest wadą konstrukcyjną ani wadą materiału a jest wynikiem zbyt intensywnego noszenia obuwia. Są to buty zimowe i były noszone jeden sezon bo już na początku drugiego sezonu pękła podeszwa, nie miałam pojęcia, że buty nie służą do codziennego noszenia, skoro je zbyt intensywnie nosiłam to oznacza to że powinnam w nich tylko do kościoła chodzić a co na co dzień ??????????? po prostu porażka :((((((((((((((((((9
  • 04.01.15, 21:42






    do osoby która napisała post: "Gość portalu: gość napisał(a):

    > Dziś odebrałam decyzję reklamacyjną w sklepie CCC i napisano mi że pęknięta po
    > deszwa buta zimowego firmy Lasocki nie jest wadą konstrukcyjną ani wadą materia
    > łu a jest wynikiem zbyt intensywnego noszenia obuwia. Są to buty zimowe i były
    > noszone jeden sezon bo już na początku drugiego sezonu pękła podeszwa, nie mia
    > łam pojęcia, że buty nie służą do codziennego noszenia, skoro je zbyt intensywn
    > ie nosiłam to oznacza to że powinnam w nich tylko do kościoła chodzić a co na c
    > o dzień ??????????? po prostu porażka :((((((((((((((((((9"

    Jesli masz facebooka znajdz grupę reklamacja towaru lub reklamacja odzieży . Zamieść zdjęcie swojego zgłoszenia reklamacji i swój opis. Masz odpowiedź na reklamację na piśmie? Jeśli tak zrób zdjęcie i też zamieść. Zasłoń swoje dane osobowe. Podaj datę zakupu, datę zauwazenia wady oraz date zgłoszenia reklamacji i udzielonej odp.
    Tam są ludzie, którzy doskonale wiedzą jak pomóc. Mi pomogli i nic nie kosztuje. Pozdrawiam Marta.
  • 18.01.15, 19:38
    Witam wszystkich.
    Również mam problemy z gwarancją firmy Lasocki, wobec czego mam prośbę abyście mi przesłali zdjęcia zepsutych butów wyżej wymienionej firmy na adres maciej_malek@poczta.onet.pl, fajnie byłoby również dostać samo obuwie ale na to pewnie nikt się nie zdobędzie.
    Z pozdrowieniami.
    Maciej małek
  • Gość: MK IP: *.dynamic.chello.pl 19.01.15, 21:18
    Maciej małek
    a po co Ci zdjęcia obuwia lub obuwie? Zdradzisz co chcesz z tym zrobić? Wysłać do Prezesa firmy w prezencie :D
  • Gość: gość IP: *.182.55.10.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 25.02.15, 22:06
    Mało kto wie, że buty lasocki nie produkuje lasocki ponieważ sprzedał znak firmowy jakiejś firmie z chin a wszystko co wyprodukowane tam to bubel
  • Gość: czytelniczka IP: *.play-internet.pl 27.02.15, 11:02
    A skąd masz takie lipne informację na temat butów Lasockiego ???? Dla Twojej wiadomości Lasocki jest Firmą polską i buty są produkowane w Polsce a dokładnie w Polkowicach jej jego fabryka. Buty firmy Jenny Fairy i Clara Barson, które są sprzedawane w sieci sklepów CCC są produkowane w chinach ale nie Lasocki więc proszę nie myl pojęć albo skoro wypowiadasz się na forum to uzyskaj najpierw dokładne informacje.
  • 04.03.15, 20:16
    Do kogo można zwrócić się o pomoc w takich przypadkach?

    Organizacje konsumenckie i rzecznik praw konsumenta
    Jeśli mamy problem z nieuczciwym sprzedawcą nie musimy od razu biec do prawnika. Najprościej jest skorzystać z pomocy udzielanej przez miejskiego lub powiatowego rzecznika praw konsumenta, który działa przy urzędzie gminy. Pomoc świadczona przez takie osoby jest bezpłatna.

    Można także zwrócić się do Federacji Konsumentów albo Stowarzyszenia Konsumentów Polskich ? wystarczy wysłać e-mail z dokładnym opisem sprawy.

    Idziemy do sądu

    Innym rozwiązaniem naszych problemów może być skierowanie sprawy do polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej (ich lista znajduje się na stronie UOKiK).

    Trafiają tutaj sprawy dotyczące sporów między konsumentami i przedsiębiorcami, które wynikają z umów sprzedaży i świadczenia usług (i dotyczą tylko praw majątkowych).
    Co ważne, sąd rozpatrzy tylko te sprawy, w których wartość przedmiotu sporu nie przekracza 10.000 zł. Wyjątkiem w tej materii jest Sąd Konsumencki w Warszawie, który rozpatruje sprawy bez względu na wartość sporu.

    Pamiętajmy także, że sąd polubowny zajmie się rozpatrzeniem sprawy tylko wówczas, gdy zgodzą się na nią obie strony ? to znaczy konsument i przedsiębiorca. Jaką moc mają wyroki takiego sądu? Zarówno wyroki sądu konsumenckiego, jak i wszelkiego rodzaju ugody zawierane przed nim mają taką samą moc, jak wyroki sądów powszechnych (np. może być egzekwowany przez komornika).
    Istotne jest jednak to, że od decyzji sądu polubownego nie można się odwołać ? czyli jest ona ostateczna. Jeśli jednak uznamy, że wyrok jest dla nas niesłuszny, możemy złożyć skargę o jego uchylenie.


    Gdy sprzedawca nie chce ugody
    Dużym mankamentem sądownictwa polubownego jest obowiązek wyrażenia na nie zgody zarówno przez konsumenta, jak i przedsiębiorcę. Jeśli jednak sprzedawca nie chce iść z nami na ugodę, wówczas pozostaje nam jedynie skierowanie sprawy do sądu powszechnego.

    Inne problemy
    ? Spory transgraniczne ? porad udziela Europejskie Centrum Konsumenckie
    ? Naruszenie zbiorowych interesów konsumentów ? w tym zakresie działania podejmuje Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
  • Gość: Eugeniusz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.04.15, 10:21
    Witam . Niestety ktos tu ma rascje , kupilem bury Lasocki w CCC no i niestety buty zaczely sie po nie calym roku rozklejaac tylna czesc podeszwy zaczela sie rozchodzic na dwie czesci ,a srodek korka okazal sie wydmuszka byl pusty. Nie wiem jakie to kiedys byly buty ale wiem jakie sa teraz. Byly to buty seryjnej produkcji wiec inne moge pszypuszczac ze tez takie sa.
  • Gość: ola1976 IP: *.dynamic.chello.pl 07.04.15, 11:30
    niewazne gdzie produkuja to buble,tez mam problem z reklamacja,jeden obcas pusty mozna palcem scianke uginac a reklamacja odrzucona
  • Gość: hania IP: *.231.15.81.koba.pl 08.04.15, 10:02
    Ludzie co wy piszecie,pracuje w CCC już 5 lat. I widzę co przynosicie buty zajechane brudne śmierdzące kończy się okres 2 lat i niesie takie do reklamacji ,wstydu nie macie na śmietnik z nimi a nie do reklamacji.Wstyd. 2-ga sprawa widzisz ze coś z nimi nie tak to nieś od razu a nie czekasz aż cale się rozpadną i wielce obrażeni ze reklamacja nieuznana.
  • Gość: Aśka IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.04.15, 10:40
    Weź się walnij w łeb! Na 4 pary butów Lasocki - trzy pary poszły do reklamacji. O buty bardzo dbam. A wady zaczęły wychodzić po bardzo krótkim okresie użytkowania. Reklamacje zgłosiłam szybko, a i tak był problem.
  • Gość: lamia IP: *.132-247-81.adsl-dyn.isp.belgacom.be 14.04.15, 21:48
    chyba wszyscy co pluja na buty od Lasockiego trafiaja na felerne egzemplaze albo kupuja buty za male albo za duze. Kupuje buty tej marki od co najmniej 20 lat i jeszcze zadne mi sie nie rozlecialy w normalnym uzytkowaniu, mam nawet baleriny zamszowe co maja co najmniej 12 lat i za nic nie chca sie rozleciec chociaz goraco sie o to modle, to sa ponadto buty ktore moge wziac z polki w moim rozmiarze bez mierzenia i beda dobre. Mam botki co wynaszam intensywnie od czterech sezonow i ciagle sie nie chca znosic, poza tym to sa jedyne buty na wysokim obcasie co sie daja nosic i nogi sie nie wykrecaja.
  • 24.05.15, 15:51
    To co piszecie to jest jedna wielka bzdura. Lasocki dobrą firmą??? To chyba jakaś kpina.
    Kupiłem właśnie buty za 200 zł z czerwonym "wnętrzem" założyłem na dokładnie 20 minut (czyli tyle co włożyłem i przejechałem samochodem do znajomych). Po zdjęciu butów ukazały mi się czerwone skarpetki (zaznaczam, że oryginalnie są grafitowe :). od razu pojechałem oddać buty do reklamacji. W odpowiedzi otrzymałem pismo:

    "W obuwiu skórzanym z podszewką naturalnie barwioną może występować farbowanie wnętrza obuwia. Decydując się na zakup takiego obuwia należy mieć świadomość ewentualnych zabrudzeń - informacja zawarta w ulotce dołączonej do każdej pary obuwia. Mając na uwadze powyższe nie stwierdzam wad w obuwiu."

    Tak głupiej odpowiedzi na reklamację chyba nigdy nie widziałem i pewnie nie zobaczę...ponieważ jest to szczyt bezczelności. Jak ktoś kupuje buty w CCC od Lasockiego to MUSI przeczytać karteczkę z instrukcją obsługi I... co ważne zwrócić uwagę czy producent informuje nas o tym, że jego buty farbują.

    Oznacza to, że Lasocki wie o tym jakie buble sprzedaje i wmawia ludziom, że to przecież jest normalne. Jakoś jak kupiłem buty z Kazara również z czerwonym wykończeniem wnętrza buta nie miałem nawet delikatnego przebarwienia.

    CCC i Lasocki to po prostu szmira największa.
    Jutro oczywiście idę z tym do Rzecznika Praw Konsumenta.
    Będę informował w temacie co się dzieje.

    Na pewno wszystkim będę odradzał zakup obuwia w CCC i firmy Lasocki.
  • Gość: roza IP: *.adsl.inetia.pl 09.06.15, 16:56
    Jestem Bardzo ciekawa, co dalej z reklamacją butów. Ja mam to samo, tzn .reklamuję czółenka , poniewaz wyściółak pod piętami została uszkodzona i nie da sie chodzić w tym obuwiu. 2 razy już nie chce odebrać tych butów i myślę, że teraz je odeślę do producenta to może tam naprawią, skoro je wyprodukowali. Bo ja i tak w nich chodzić nie mogę i jeżeli mi ich nie naprawia to ostatecznie napisżę do WAISSA do radia. Prosze napisać mi co dalej się zadziało. Musi być wyjście z tej sytuacji
  • Gość: macfrosti IP: *.158.218.116.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl 09.06.15, 20:28
    Witam wszystkich.
    Mi ostatecznie udało się odzyskać pieniądze za buty, ale aż trzy razy były odsyłane do producenta, więc jeżeli macie cierpliwość to po prostu nachalnie oddawajcie je do naprawy, dopóki jeszcze jest gwarancja.
    Pozdrawiam
  • Gość: vbn IP: *.adsl.inetia.pl 12.06.15, 22:56
    Lasocki, buty wizytowe dość ładne (niektóre) ale mają jedną wadę śmierdzą po jakimś czasie mam z tym problem tylko z butami lasockiego, nawet nowe śmierdzą klejem kupiłem jakieś gino rosi i nie ma tego problemu kupiłem je jeszcze raz nowe w nadziej że to była tylko taka partia choć mam bardo duże wątpliwości oraz buty ryłko i badurę by je sprawdzić ile są tak naprawdę warte buty lasockiego !.
  • Gość: Niezadowolona IP: 82.139.133.* 25.06.15, 08:28
    zgadzam się z przedmówcami, buty firmy ccc są złej jakości. Sklep zwyczajnie naciąga konsumentów oferując bubel. Sklep ccc należy omijać szerokim łukiem. Pozdrawiam.
  • Gość: m@r@s IP: *.icpnet.pl 27.06.15, 11:34
    No to mieliście i tak wiele szczęścia. Kupione buty lasockiego w moim przypadku rozkleiły się po ok miesiącu, tak, MIESIĄCU !!!!!!, normalnego użytkowania przy czym posiadam kilka par butów a nie chodziłem w nich cały czas tylko na zmianę w weekendy bo wolę buty sportowe. Reklamowałem w CCC w celu wymiany. Buty zostały podklejone. Pierwsze wyjście na imprezę w weekend i po 15 minutach podeszwa w jednym bucie praktycznie całkowicie odpadła. Trzyma się tylko w miejscu, w którym była uprzednio klejona. Dobrze, że miałem inne wyjściowe buty na zmianę (i nie jakieś markowe), przetańczyły całą noc bez żadnego problemu.
    Nie winił bym tu CCC ponieważ inne buty, kupione około 3 lata temu marki Carlo coś tam są w pełni sprawne do dziś. LASOCKI to wielka chała więc omijajcie z daleka. Buty w ogóle nie warte zainteresowania.
  • Gość: agnieszka IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.06.15, 12:10
    no to ja pobiję wszystkich...moje sandały lasocki pękły po 1 dniowym uzytkowaniu..dzis dzwoniła pani ze sklepu że buty są naprawione a jak oddawałam to ekspedientka stwierdziła ze nie nadaja sie do naprawy i zaznaczyła iż wymiana na inne lub zwrot pieniędzy. Mam kilka par butów Lasocki i to jest pierwszy raz ale zniechęcił mnie kompletnie
  • Gość: EM IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.15, 15:02
    To moje buty, firmy Lasocki były lepsze bo wytrzymały 2 dni, też miał być zwrot lub wymiana na nowe ale je naprawiono. Na razie jest ok. Tylko procedura trwałą 3 tygodnie to w przypadku sandałów niewygodne - trzeba było lupić kolejne ale już nie w CCC i nie Lasocki.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.