Dodaj do ulubionych

Pozew zbiorowy przeciwko firmie kurierskiej K-Ex

27.05.12, 00:21
Witam
Zastanawiam się nad złożeniem pozwu zbiorowego przeciwko firmie kurierskiej K-Ex dawny Kolporter Express. Okolice Warszawy jeśli to ma znaczenie.
Chętnych zapraszam na maila: monisienko123@interia.pl
Czy to podlega pod pozew zbiorowy?

Chodzi o reklamacje.
Czara goryczy przelała się po odrzuceniu ostatniej

Posiadam firmę wysyłającą towary za pośrednictwem K-Ex.
-Dostarczyli przesyłkę do mojego klienta.
-Klient podpisał odbiór paczki.
-Kurier odjechał.
-Zgodnie z prawem klient ma prawo zgłosić reklamację na szkodę transportową do 7 dni od doręczenia przesyłki.
-Zadzwonił po odjeździe kuriera.
-Kurier wrócił spisali protokół na okoliczność stwierdzenia szkody.
-Klientowi wysłałam nowy towar jak tylko dostałam protokół szkody.
-Złożyłam reklamację, którą Kex odrzucił pisząc w uzasadnieniu, że klient podpisał odbiór przesyłki bez zastrzeżeń.
Wnioski:
Klient musi podpisać odbiór przesyłki, żeby móc ją otworzyć i stwierdzić, czy jest cała.
Podpis klienta wyklucza odzyskanie pieniędzy bo w kratce w której się podpisuje jest napisane „przyjmuję towar bez zastrzeżeń w stanie nienaruszonym.”

Zmuszają klienta do poświadczenia nieprawdy.
Lub jeśli przesyłka była nienaruszona to dlaczego został spisany protokół???

Lub:
Odrzucają reklamację bo 5 centymetrowa warstwa pianki styropianowej to „niewystarczające opakowanie” dla metalowego zbiornika na wodę.

Lub:
Standardem od kilku miesięcy jest wypłacanie 70% wnioskowanej kwoty. Co jest niezgodne z prawem bo zgodnie z Art. 80. 1 .ustawy Prawo Przewozowe mają obowiązek wypłacić 100% zgodnie z załączonymi fakturami.

Lub:
Zażądali kosztorysu naprawy szafki, podczas gdy nienaruszony jest tylko górny blat. W protokole jasno napisano, że karton uszkodzony w miejscach uszkodzenia szafki itd.
Przecież nie sprzedam później „łatanej szafki”…

Lub:
Nie udzielenie odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni od jej złożenia skutkuje automatycznym uwzględnieniem reklamacji. Więc piszę, że termin minął i wzywam do wypłaty odszkodowania. A oni mi na to, że reklamację odrzucają a terminy zawarte w rozporządzeniu ministra powinnam traktować jedynie instrukcyjnie.

Zaznaczam, że mowa o reklamacjach z bardzo rzetelnie opisanymi protokołami szkody. Lub przeterminowanych te ustawowe 30 dni. Ewidentnie, czarno na białym powinni wypłacić odszkodowanie.

Jeśli ktoś może coś poradzić lub ma z nimi podobne „przyjemności” proszę śmiało pisać.
Szukam też prawnika, który się tego podejmie.
Chodzi o ok. 20-30 reklamacji na przestrzeni ok. 1,5 roku - odrzuconych bezpodstawnie lub bez poszanowania obowiązujących przepisów.

Duża firma a zatrudniają amatorów.

Czy to podlega pod pozew zbiorowy?
Gdyby znalazło się 10 osób, którym przeterminowali reklamacje???
Edytor zaawansowany
  • Gość: jurek IP: *.cable.net-inotel.pl 27.05.12, 08:24
    zobacz www.wspolnypozew.com
  • Gość: driej IP: *.aster.pl 28.05.12, 15:44
    lub zbiorowepozwy.org
  • Gość: aga IP: *.adsl.inetia.pl 05.07.12, 09:33
    Serwisów ułatwiających szukanie osób zainteresowanych wspólnym pozwem zbiorowym jest kilka - oprócz wcześniej wspomnianych znam jeszcze www.ipozwy.pl

    W sumie fajnie, że to się rozwija, bo może ludzie przekonają się do tej formy dochodzenia swoich roszczeń, która u nas w kraju jest jeszcze mało popularna...
  • Gość: F.H. TILIA7 IP: *.adsl.inetia.pl 28.01.14, 18:53
    Przez ponad 2 lata współpracowaliśmy z firmą K-ex oddział Czechowice-Dziedzice. Kurier Kazimierz przyjeżdżał po paczki kiedy chciał. Zazwyczaj 2-3 dni później. Żeby paczka doszła na czas trzeba było dzwonić do kierowcy, żeby był łaskaw podjechać. Jak nie dojechał (bo mu się nie chciało, bo zapominał), mówił, że nikogo nie było w firmie. Żeby dodzwonić się do oddziału trzeba cudu. Nikt zwykle nie odbiera telefonu. Ostatnie 2 przesyłki - jedna rozbita doszczętnie, druga doszła 6 dni po nadaniu i klient nie odebrał przesyłki. Takie są standardy w K-ex !! Opłata za przesyłkę 22zł x 2 / za zwrot paczki/. Reklamacja nie została uznana, bo nie wybraliśmy opcji Expres Plus. W opcji za 22 zł kurier może przyjechać po paczkę, kiedy będzie miał czas i ochotę. Na 2 nadane paczki w miesiącu, dwie nie doszły. Tak wyglądała współpraca przez 2 lata. Pełno nerwów, ciągła niepewność czy kurier przyjedzie i czy nie rozbije paczki. Zdecydowanie ODRADZAM współpracę z K-ex i firmami pośredniczącymi. Za długo by pisać ile było awantur i prób porozumienia. W tej chwili współpracuję z firmą FEDEX i Pocztą Polską. Jak do tej pory wszystko o.k. Kurier z FEDEX przyjeżdża po przesyłkę na drugi dzień, wszystko dochodzi. Poczta Polską współpracuję 4lata. Za tę samą usługę pobierają opłatę 15zł i nigdy nie zawalili.

















  • Gość: K. IP: *.centertel.pl 27.07.12, 20:04
    Ja wczoraj złożyłam reklamację w tej firmie, jeśli ją odrzucą to również się przyłączę. Jeśli chcesz znać jakieś szczegóły to pisz na maila kinga931202@o2.pl.
  • Gość: Artur IP: *.adsl.inetia.pl 24.09.14, 20:18
    chetnie dołącze do pozwu
  • Gość: Przemek IP: *.dynamic.chello.pl 31.08.12, 03:22
    ja tez mam na pienku z nimi monitor mi przyjechal rozbity i zloylem reklamacje na dzien dzisiejszy ani slowa od firmy jesli to mozna nazwac firma.niby maja 30 dni od protokolu ale ile mozna czekac
  • Gość: Kris IP: *.via.zamek.net.pl 28.09.12, 07:44
    W sieci znalazłem coś podobnego.
    Akurat chodzi o innego przewoźnika UPS.
    Może w taki sposób nagłośnić sprawę?
    Poniżej linki
    www.moj.reklamacyjny.pl/articles/22/ups-niszczy-przesylki
  • Gość: megg IP: *.ssp.dialog.net.pl 04.10.12, 22:05
    nie wiem czemu korzystacie z jakiś zachodnich gó...anych firm kurierskich, na rynku mamy pocztex o wiele tańszy . Wysyłka listu z dostarczeniem następnego dnia kosztuje w pocztex 28 zł, a w takim ups 56 zł, różnice widać
  • Gość: kasia IP: *.play-internet.pl 22.12.12, 08:54
    Tak. Korzystam z usług pocztexu po tym jak zostałam oszukana przez UPS.Mam podpisana umowe od kilku lat. Wysyłałam ok kilkudziesieciu paczek miesiecznie. Miałam miec upusty od ilosci - nie miałam. Ale ze wzgledu na pozytywne dostarzanie paczek-terminowe i docierały całe nie upominałam sie o te rabaty. Do pazdziernika 2012. Prosze sobie wyobrazic że otrzymałam fakture za przewoz 40 paczek na kwote 10 000 zł !!! tak, to nie pomyłka. Wczesniej faktury opiewały na ok. 1000 zł za miesiac. Czyli za paczkę srednio miałam zapłacic 200 zł. Przy czym waga kilku to 360 kg !!! oraz koszt wysyłki 750 zł netto!!! za 1 sztuke. Zadzwonilam do Pani która wystawia faktury że pomyliła sie o jedno zero, ale jakie było moje zdziwienie że nie !! Pani stwierdziła że inaczej mierza i waza paczki- do wgladu na ich stronie . Nie miałam zadnego aneksu do umowy ze zgadzam sie z takimi zmianami ale co tam. Mam płacić. Wage na paczce kazali przeliczac w funtach i yardach !!!! zainteresowanych odsy łam do poczytanie bo pekniecie ze smiechu. Mnie nie jest do smiechu bo oni swoje ja swoje. Czy człowiek przy zdrowych zmysłach wysłałby paczke z towarem wartym 50 zł za 350 zł jako koszt wysyłki???!! po drugie samowolnie i bez mojej wiedzy zmienili wagi na listach przewozowych nie informujjac mnie o tym.Przewertowałam wszystkie ustawy i rozporzadzenia gdzie jasno i wyraznie pisze ze nie maja racji a ich dzialania nie sa zgodne z prawem.Zastanawiam sie jeszcze czy UPS w Anglii - bo tam jest głowna siedziba-wie jak Firma z Warszawy działajaca pod ich szyldem niszczy ich renomę i szarga opinie . Bo to ludzie w Warszawie sa winni ze UPS w Polsce stracił kilka tysiecy stałych klientów. Poszukuje osób ktore tak jak ja doswiadczyły podobnych sytuacji
  • agnieszkae25 23.08.13, 12:59
    paranoja.. na każdym kroku oszuści i kombinatorzy.
    --
    haushaltshilfe aus polen
    praca opiekunki niemcy
  • Gość: Ela IP: 91.227.116.* 03.05.14, 11:57
    Mam podobną sytuację - wprawdzie nie na taka kwotę ale też mnie to spotkało. Firma UPS stosuje takie chwyty i to nie tylko odnośnie wagi czy wymiarów paczek.
    Wysyłałam ostatnio paczke 2 kg w kartonie - jakie było moje zdziwienie jak zobaczyłam na fakturze 210zł za ta przesyłkę
    Jakiez było moje zdziwienie gdy się okazało ze klientka ustaliła sobie z kurierem przeadresowanie a mnie za to obciążono.
    Klientka podała adres, wpisany został prawidłowo na adresatce - na fakturze przychodzi mi podwójna opłata bo UPS zmienił sobie cyfrę w kodzie na inną.

    Takich sytuacji można mnożyć - generalnie dostaje się fakturę i mozna zawału dostać. Nie wiadomo czego można się spodziewać

    Ciekawa jestem jak Twoja sprawa się skończyła
  • Gość: prawnik. IP: *.play-internet.pl 16.12.12, 15:47
    k-x kolporter informuję iż spotkamy się osobiście !
    historia!
    wspólpracowałam z tą firmą ,miałam z nimi umowę.w której widnieje zapis że mam prawo reklamować każdą usługę czyli niedoręczoną paczkę.oczywiście złożyłam reklamację, email do oddziału Warszawskiego,oraz postanowiłam zadzwonić do ososby aśki m... która była zawsze pijana i kierowała oddziałem Warszawskim.cóż zatrudnili alkoholiczkę do prowadzenia oddziału.następnie po otrzymaniu każdej faktury postanowiłam płacić tylko różnicę natomiast kwotę reklamacji pozostawiłam do wyjaśnienia.tych reklamacji trochę się nazbierało na około 200zł....następnie po mojej ciągłej awanturze otrzymałam w końcu pisma na niektóre reklamację.pozytywnie rozpatrzone.w końcu nasza współpraca dobiegła końca.po jakimś czasie przychodzi do mnie pan komornik z pismem wyroku sądowego że ja mam zwrócić kolporterowi te 200zł,przy czym ja mam pisma na pozytywnie rozpatrzone reklamację to oznacza że nie jestem kolporterowi winna 200zł.postanowiłam skontaktować się z sądem co to ma oznaczać jakim prawem śmie ktoś taki oczerniać moje nazwisko.pani w sądzie poinformowała mnie iż wysyłano do mnie korespondencję ,,,ale ja żadnej korespondencji nie otrzymałam!!! tylko o wszystkim się dowiedziałam od komornika który przyszedł do mnie do firmy!co się okazało kolporter oszukał sąd!!!przedstawił faktury nie do końca uregulowane .a prawda była taka że nie przedstawił pism rozwiązanych reklamacji które ja posiadam! i tutaj zaczęło się wszystko ponieważ ja poinformowałam sąd o pismach reklamacyjnyych oraz komornik i biuro ściągania należności otrzymało scan jednego z pism reklamacji rozwiązanych.postanowiłam skontaktować się z kolporterem aby wydano mi faktury za które to ja zalegam oraz aby wydano mi listy przewozowe paczek reklamowanych....a panna mi odpowiada że nie mają....po tej rozmowie postanowiłam aby kolporter zapłacił mi odszkodowanie za to wszystko oraz oczernianie mojego nazwiska przy tym oszustwo sądu!
    nie chodzi o te śmieszne 200zł ale o fakt że firma k-x niszczyła paczki ,otrzymywała pisma reklamacyjne i nie dopełniała obowiązków.ja zapłaciłam tą jałmużnę komornikowi ze względu na odsetki ale sprawa trafi na wokandę po to aby wyjaśnić te oszustwa!
  • Gość: Gościówa IP: *.dynamic.chello.pl 23.07.13, 16:24
    Sama w swoim komentarzu oczerniasz konkretną osobę. Sam/a popełniłeś/aś błąd, bo jest jasne, że za reklamacje pieniądze są zwracane po rozpatrzeniu.
  • Gość: techkop IP: *.ip.netia.com.pl 18.12.12, 16:16
    witam
    chętnie się dołączę do takiego pozwu
    Czekam na przesyłkę ponad tydzień pomimo zapisy że jest na magazynie
    i została wydana kurierowi
    OMIJAĆ Z DALEKA tą Firmę
  • Gość: Blacksquall IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.01.13, 11:56
    Zero kontaktu po tym jak kurier przywiózł po 11 dniach uszkodzoną przesyłkę!!! ODRADZAM!!!
  • Gość: Mario IP: *.as43234.net 29.01.13, 19:30
    Firma K-EX to DRAMAT i PORAŻKA! Do firmy ciężko się dodzwonić. Przesyłki odbierane są po 3-4 dniach tylko dlatego że człowiek interweniuje! Kurierzy poniżej krytyki. Jeśli zależy komuś na dobrym imieniu sklepu, to zdecydowanie odradzam współpracę z K-ex, oficjalne skargi mają w ....! SKANDAL, DRAMAT i NAJWIĘKSZY SZAJS na rynku kurierskim!!! Lekcja na przyszłość - z dala od k-ex! Szkoda że tak późno przeczytałem komentarze na temat tej beznadziejnej firmy, nigdy bym z ich usług nie skorzystał! A tak klient wściekły bo miał mieć przesyłkę w Poniedziałek najpóźniej, a tu dziś Poniedziałek a przesyłka nadal u mnie i musze szukać innego kuriera co opóźni dostawę!!! Brak słów!

    Złożyłem również skargę.
    Bardzo proszę o to numer listu przewozowego: ............ a co do uzasadnienia poszczególnych ocen cząstkowych i weryfikacje to najpierw zweryfikujcie się sami i waszych pracowników a potem wymagajcie weryfikacji od innych.
    Zamówienie na waszą usługę złożyłem w czwartek przesyłka miała być odebrana w Piątek, w Piątek oczywiście nikt się nie pojawił, to już nie pierwszy raz, dwa razy u was zamawiałem kuriera i dwa razy zawalaliście terminy! ale tym razem to już szczyt szczytów! w Poniedziałek po licznych moich telefonach do blokera i do Was dostaje numer do kuriera który mówi że choć jest w Zawierciu (15min od mojego miejsca zamieszkania) nie podjedzie po przesyłkę! no jakaś kpina. Po dalszych moich telefonach w końcu zjawia się po 18, nawracając zakopuje się i nie potrafi wyjechać więc ojciec z sąsiadem pomagają mu wyjechać podsypując i odkopując śnieg. Również dojazd pod naszą otwartą bramą został przygotowany żeby nie miał kłopotów wyjechać co trwało razem pół godziny! jakież było ich zdziwienie gdy kurier bez zatrzymywania się odjechał bez zabrania przesyłki!!! to jest nie do opisania jakie chamstwo ze strony kuriera być na miejscu pod bramą i nie zabrać przesyłki, po tym jak sąsiad i ojciec mu pomogli. Pomogli mu raz pomogli by drugi ale nie najłatwiej było pojechać w siną dal i bezczelnie mówić że dwie godziny tam spędził, oszust! do domu mu się spieszyło a nie po przesyłkę! To tyle. Kuriera numer tel to ............ przedstawił się jako Mxxxx Mxxxx. Człowiek płaci 300zł za przesyłkę więc oczekuje dotrzymania umowy nic więcej. Takim przewoźnikom jak wy powinni odbierać licencje na prowadzenie takiego interesu może wtedy bysie się czegoś nauczyli.
  • Gość: Sławek IP: *.bajtnet.lca.pl 24.03.13, 18:28
    Ja niestety z innego regionu, dlatego nie mogę się dopisać do pozwu, chociaż żałuję, jednak mogę przedstawić swoją przygodę z nimi.

    Ostrzegam przed korzystaniem z usług tej firmy, jak również przed pracą w tej firmie.
    Ja za każdym razem jak miałem otrzymać paczkę miałem problemy.
    Teraz miałem już naprawdę dosyć, napisałem reklamację i czekam już prawie dwa tygodnie na odpowiedź.

    Jak ktoś chce się pośmiać, to wklejam treść reklamacji jaką wysłałem:


    W dniu 4 luty została do mnie wysłana paczka ze zderzakiem. W momencie nadawania przesyłki sprzedający był zapewniany, że paczka dotrze do mnie kolejnego dnia. Niestety 5 lutego zamiast przesyłki otrzymałem o 12:08 wiadomość, że paczka zostanie doręczona w dniu kolejnym.
    O godzinie 15:00 pojawiła się informacja, że kurier zostawił u mnie Awizo, ponieważ nikogo nie zastał w domu. Niestety dla niego, ale w tym czasie siedziałem w samochodzie pod dom (przy skrzynce pocztowej) i wykonywałem telefony do Państwa firmy. Żadnego kuriera u mnie nie było, jak również nie zostawił żadnego Awizo. Na dodatek przez cały dzień nie można było się dodzwonić na żaden numer do centrali w Wałbrzychu. Kolejnego dnia powtórzyła się ta sama sytuacja. Znowu dostałem wiadomość, że paczka zostanie nadana dopiero kolejnego dnia. Kolejny raz straciłem sporo czasu wisząc na telefonie, tym razem jednak postanowiłem pojechać osobiście po tą paczkę. Na centrali zapewniano mnie, że firma pracuje do 18:00. Na miejscu byłem o 17:05, jednak nie było nikogo poza magazynierem, na dodatek powiedział, że paczki są wysyłane rano tirem do Legnicy i to kurier z Legnicy ma paczki cały czas u siebie na samochodzie. Po około 50 próbach dodzwonienia się do dyrektora oddziału pojechałem do domu.
    Kolejnego dnia powtórzyła się znowu ta sytuacja. Kolejny Sms, że paczka zostanie dostarczona kolejnego dnia. Kolejny raz nikt nie odbierał w Wałbrzychu i kolejny mój Tel na infolinię. Pani mocno się zdziwiła, że byłem w Wałbrzychu w środę i nikogo nie zastałem w pracy o 17:00, ale obiecała, że zajmie się moją sprawą. Po paru minutach zadzwoniła, i powiedziała, że odezwie się do mnie Pani z Wałbrzycha.
    W międzyczasie dzwonił do mnie nadawca przesyłki informacją, że miał telefon z Państwa firmy, że ja już dwa razy już nie odebrałem przesyłki i kolejny razem paczka wróci na jego koszt, chociaż wina leżała po Waszej stronie.
    Miła pani po około pół godziny zadzwoniła i powiedziała, że paczki wracają do nich na centralę i ta paczka musiała być u nich. Mocno się też zdziwiła zachowanie kuriera, jak i tym, że nie było pracowników na bazie. Kolejnym telefonem był Tel od Pani kurier. Obiecała, że paczkę dostarczy do mnie do domu, lub pracy. Po paru minutach zadzwoniła do mnie wcześniejsza Pani z którą rozmawiałem i powiedziała, że nie jest to możliwe, aby kurierka do mnie przywiozła dzisiaj paczkę, ponieważ paczka jest cały czas u nich na centrali. Powiedziała, że mogę paczkę otrzymać najwcześniej w piątek, lub zapewnia mnie, że mogę przyjechać kolejny raz po paczkę, ale tym razem paczka będzie na mnie na pewno czekała na bazie. W końcu udało mi się odebrać przesyłkę, jednak zamiast we wtorek odebrałem ją dopiero w czwartek . Na dodatek tylko dlatego, że musiałem jechać po nią dwa razy do centrali Wałbrzycha, oraz wykonać setki telefonów do Waszej firmy.
    Niestety ale paczki dostarczane przez Państwa firmę nagminnie są dostarczane w tak długich terminach. Tym razem już nie mam zamiaru tego tak odpuścić. Wasi pracownicy przez cały dzień nie odbierają telefonów. Kurierzy nie dość, że nie dostarczają paczek, to w dodatku oszukują Waszych klientów, jak i Was.
    Powinienem do tego jeszcze doliczyć koszty, jakie poniosłem przez brak dostarczonej przesyłki na czas, ponieważ straciłem kupca na samochód, jednak tego już nie będę doliczał.

    Na dodatek zamiast zwrotu pieniędzy dostałem informację, że to niby nie ja płaciłem pieniądze za wysyłkę i nie nalezą mi się żadne roszczenia.
  • Gość: maru IP: *.cdma.centertel.pl 02.04.13, 14:49
    dodzwonic sie do nich to jakiś koszmar -ostatnio jak powiadomili mnie ze moja paczka jest uszkodzona- dokladnie napisali mi maila o tresci ;przesylka nr. ..... zostala uszkodzona -prosze o dyspozycje.najfajniejsze bylo to ze wysylalem do tego klienta 4 paczki.nie wiedzialem co sie stalo ,czy rozbili 4 czy 1 sztukie.na maila nikt nie odpisal w ciagu 15 godzin.pomyslalem wiec ze zadzwonie do nich.wiedzialem juz z poprzednich sytuacji ze nikt nigdy nie odbiera telefonów. tym razem pstanowilem liczyc ilosc połączeń,UWAGA -dodzwonilem sie za 83 razem.zajelo mi to okolo pół dnia.najlepsze jest chaslo automatycznej sekretarki- W TROSCE O NAJWYRZSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA WSZYTSKIE ROZMOWY SA NAGRYWANE.I TO JEST KU... TA NAJWYRZSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA.
  • Gość: Jar IP: *.adsl.inetia.pl 28.06.13, 20:04
    Zachęcam do podpisana pozwu zbiorowego. Ta firma stosuje podobne nieuczciwe praktyki, sądząc z lektury opinii, w całym kraju. Pozew zbiorowy powinien zostać napisany przeciwko firmie, będącej de facto oszustem, a nie pojedynczemu oddziałowi.
  • Gość: maru IP: *.cdma.centertel.pl 02.04.13, 14:42
    ja mam takie same sytuacje z k-ex ,nie ma tygodnia zeby mi czegoś nie rozbili.zastanawiam sie czy juz jest sens pisania reklamacji bo nigdy zadnej mi nie uznali.zawsze znajdą igle w stogu siana.a na koncu pisza ze jak mam wątpliwosci to mam isc sobie do sądu.nie ma znaczenia czy klient zglosi na drugi dzien uszkodzenie przesylki czy przy odbiorze spisza protokół szkody -nigdy nie wyplacają kasy.tak dziala wiekszosc wielkich polskich firm.male firmy musza sie pilnowac i dbac o wszystkich -duże firmy mają w hu... wszystko.
  • Gość: Ostrzeżenie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.04.13, 15:29
    Chamstwo, skandaliczna obsługa, uszkodzony towar i wymuszanie podpisania oświadczenia o braku zastrzeżeń o stanie przesyłki przed jej sprawdzeniem. Wszytko wbrew oficjalnemu regulaminowi tej firmy i obowiązującemu w Polsce Prawu Przewozowymi. Kiedyś Siódemka była najgorszą firmą kurierską w Polsce. K-ex zdeklasował w tej kategorii wszystkie inne. Chcesz mieć problem? Skorzystaj z K-Ex! Ostrzegam że podpisanie na liście przed sprawdzeniem przesyłki jest równoznaczne ze zrzeczeniem się praw do jakichkolwiek roszczeń! Sprawdzajcie co podpisujecie na liście którą kierowca K-Ex wam posuwa. Korzystajcie z praw jakie macie: Rozdział 9, punkt 74 Prawa Przewozowego i paragraf 13 regulaminu K-Ex jeśli już macie nieszczęście zetknąć się z tą firmą!
  • Gość: kurier IP: *.kalisz.mm.pl 01.05.13, 09:29
    kurier nie podsuwa niczego do podpisu tylko prosi o podpis odboru przesylki w stanie nienaruszonym w kwestii opakowania !!!!!! drodzy panstwo jezeli dajmy na to bo bojler jest opakowany w steropiean i karton, karton nie ma zadnych uszkodzen zewnetrznych to jakim cudem w srodku jest uszkodzony ??????? elfy weszly do srodka nie uszkadzajac tasm firmowych i zlosliwie go rozpieprzyly ???????? firma wysyla szroty poekspozycyjne, pogiete a pozniej wymusza odszkodowanie ot i tyle
    za tydzien jako swiadek mam sprawe w sadzie dotyczaca zmywarki paleta na ktorej byla przewozona nie uszkodzona karton w stanie idealnym a zmywarka pogieta, powgniatana, plastiki polamane JAK???? kurier rozpakowal potrzaskal wyprodukowal firmowa tasme samoprzylepna i spakowal od nowa - no chyba tak to widzicie
  • Gość: kurier IP: *.kalisz.mm.pl 01.05.13, 09:30
    kurier nie podsuwa niczego do podpisu tylko prosi o podpis odboru przesylki w stanie nienaruszonym w kwestii opakowania !!!!!! drodzy panstwo jezeli dajmy na to bo bojler jest opakowany w steropiean i karton, karton nie ma zadnych uszkodzen zewnetrznych to jakim cudem w srodku jest uszkodzony ??????? elfy weszly do srodka nie uszkadzajac tasm firmowych i zlosliwie go rozpieprzyly ???????? firma wysyla szroty poekspozycyjne, pogiete a pozniej wymusza odszkodowanie ot i tyle
    za tydzien jako swiadek mam sprawe w sadzie dotyczaca zmywarki paleta na ktorej byla przewozona nie uszkodzona karton w stanie idealnym a zmywarka pogieta, powgniatana, plastiki polamane JAK???? kurier rozpakowal potrzaskal wyprodukowal firmowa tasme samoprzylepna i spakowal od nowa - no chyba tak to widzicie
  • Gość: Patryk IP: *.dynamic.chello.pl 12.05.13, 21:09
    Zamówiłem na urodziny żony przesyłkę z prezentem. Czekałem cały dzień w domu , nikt się nie zjawił po wielu próbach kontaktu z K-EX nic to nie wniosło do sprawy wg nich nie mają wpływu na kuriera a przez infolinię nic nie idze załatwić nawet tego aby Pani z infolini zadzwoniła do kuriera i wyjaśniła sprawę lub podała jego numer (infolinia tak żałosna , chyba mają jedną kobietę do odbierania tel) aby się połączyć z nimi to trzeba uzbroić się w cierpliwość. Poinformowano mnie ,że kurierzy już nie pracują o tej godzinie i jeżeli dzisiaj nie dostałem przesyłki to powinna być po weekendzie. Jednak podczas weekendu zobaczyłem wpis na stronie ze śledzeniem przesyłek na którym widnieje "odmówiono przyjęcia przesyłki" tak mnie to wkurzyło ,że przysiągłem sobie ,że nigdy nie będe nic brał od firm które wysyłają tym kurierem , odradzam każdemu. Co do skarg na kuriera, reklamacji lepiej nie pisać bo i tak nic nie wniosą u nich to norma... Banda oszustów i leniów!!!!
  • Gość: vvvvvvv IP: *.146.218.43.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 07.09.13, 23:14
    Witam.
    Ja również dowiedziałam się, że przesyłka do mnie została awizowana.
    Kuriera u mnie nie było, a jednak coś takiego... Nawet awizo nie dostałam.
    Kiedy kontaktowałam się z K-EX-em podając im dokładne dane skąd i do kogo przesyłka była wysłana (nie znałam numeru listu przewozowego) i zapytałam czy coś wiedzą na temat tej paczki, nikt mi nie odpisał. 2 dni po tym otrzymałam informację o następnej przesyłce w drodze, tyle, że owa przesyłka miała być wysłana przez Pocztę Polską. Wyjaśniam tę kwestię ze sprzedawcą, więc jak już będę znała szczegóły, to napiszę.
  • Gość: darek IP: 178.218.235.* 07.05.13, 14:36
    bardzo dobry pomysł firma K-EX nic nie warta powinni ich zlikwidowac kurier dał papiery do podpisy i bez wydania przesyłki odjechał co za chamstwo normalna kradzież
  • Gość: fleczi IP: *.zax.pl 09.05.13, 18:33
    Ta firma to kompletny syf. Totalna żenada. Jeśli komuś zależy na czasie, to radzę unikać z daleka. Większość firm kurierskich dostarcza przesyłki w czasie jednego dnia. K-EX jest niechlubnym wyjątkiem. Przy prawidłowo wypełnionym i opłaconym zamówieniu, jego realizacja zajmuje 8-9 dni! Gorąco odradzam korzystanie z ich usług!
  • Gość: zm55 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.06.13, 15:49
    Zamówiłem przesyłkę, którą wysyłający nadał do dostarczenia przez firmę K-EX. Dnia 23 maja br podobno przesyłkę wydano kurierowi do dostarczenia. Byłem cały dzień w miejscu dostarczenia przesyłki, a kuriera nie widziałem. Z ich T&T wynika, że przesyłka została tego samego dnia około godz. 20 do magazynu - brak podanej przyczyny zwrotu. Dnia 24 - 28 nic się z przesyłką nie dzieje - nadal leży w magazynie, a dnia 29 maja około godz. 12 przesyłkę odsyłają do nadawcy. Dopiero od nadawcy dowiedziałem się, że kurier nie dostarczył przesyłki bo podobno nie mógł się do mnie dodzwonić, chociaż w tym dniu nie miałem żadnego nie znanego mi telefonu. Zresztą przesyłkę dostarcza się na wskazany adres a nie na telefon. Jak najdalej omijajcie tą firmę "krzak". Od głodu, ognia, wojny i K-EX(u) uchowaj nas Panie
  • Gość: karolina IP: *.cdma.centertel.pl 05.06.13, 13:49
    NIe polecam!!!! czekam od 22 maja na paczkę, a ile histri po drodze to szkoda gadać, nie oddzwaniaja doliczają za niby niestandard. rano miałam do dopłaty 50zł a popołudniu dzwonią że 80 z groszami, smiech an sali. dyby ktos ich podawał do sądu to ja idę chetnie...dajcie znac gg4453107
  • Gość: gość IP: *.kielce.vectranet.pl 15.07.13, 20:21
    I ja dorzucę swój kamyczek, bo od tygodnia wydzwaniam do nich o paczkę, konkretnie zwrot paczki i nie mogę się doprosić. Z Kielc do Wwy paczka kosztowała 13 zł, i doszła następnego dnia, niestety adresat nie odebrał i jak zadzwonili, co z tym zrobić, poprosiłam o zwrot, czekałam 2 dni, nie było żadnych wieści, zadzwoniłam ponownie i dopiero wtedy "wrzucono" do nadania, ale kurier nie mógł podjechać tego dnia jak stwierdził, czy może być jutro, zgodziłam się, ale do godz. 12, bo potem mnie nie zastanie. Oczywiście kurier zadzwonił po 12, ja nie mogłam być umówionym miejscu, więc proponowałam przyjazd w inne miejsce (10 min. autem, to nie jest daleko), stwierdził, że nie wiedział, kolega nie powtórzył, że do 12, a teraz nie da rady i zaproponował kolejny dzień. Skoro płacę za ekspres 46 zł, a ten ekspres nie może dotrzeć do mnie, tylko ja się muszę do kuriera dostosować, to dlaczego mam płacić za brak komunikacji i złą organizację firmy, więc zaproponowałam obniżkę kosztów tego ekspresu. Stwierdził, ze zadzwoni do oddziału i się zapyta. Na wszelki wypadek sama zadzwoniłam do w-wskiego oddziału, skad nadano paczkę, przekazałam sprawę, pani łaskawie przyjęła i stwierdziła, ze ktoś dziś do mnie zadzwoni w tej sprawie. Nietrudno się domyślić, że nikt nie zadzwonił, to dzwoniłam, przynajmniej próbowałam się dodzwonić do nich ponownie, ale już pewnie wyświetlił się im mój numer i nikt nie odbierał, choć walczyłam około godziny. Wcześniej też napisałam skargę na opieszałość, ze paczka leżała 2 dni w magazynie, choć było ustalane, że będzie zwrot i dopiero po ponownym telefonie podobno wysłano, ale ja jej nie mam. Oczywiście zero odzewu, zero kuriera, zero paczki. Pewnie jutro przyjedzie i powie, że mam zapłacić całe 46 zł za ten ekspres, który szedł tydzień i też nie jestem przekonana, ze go też dostanę. Chętnie dorzucę się do skargi, pozwu itp, bo to są kpiny nie firma kurierska.
  • Gość: Gabriel IP: *.icpnet.pl 14.06.13, 23:04
    Zdecydowanie nie polecam korzystania z usług K-EX. Wszystko jest dobrze do momentu uszkodzenia paczki. W ostatnim czasie miała miejsce nietypowa sytuacja. Towar wysłany do klienta został ewidentnie uszkodzony w transporcie, gdyż opakowanie oraz jego zawartość zostały zmiażdżone. Protokół szkody został spisany w obcości kuriera w momencie odbioru paczki. Wysłałem do klienta towar jeszcze raz i również został poważnie uszkodzony. Ponownie został spisany protokół szkody. Mimo, iż ewidentnie była wina kuriera dostarczającego paczkę, K-EX odrzucił reklamację zarzucając, że towar nie został uszkodzony w transporcie.
    Firma K-EX nie poczuwa się do odpowiedzialności mimo iż paczki były ubezpieczone na pełną kwotę, za co pobrali dodatkowe opłaty. Odwołania do negatywnie rozpatrzonych reklamacji zostały odrzucone efektem czego można dochodzić swoich praw tylko na drodze sądowej.

    Jeśli ktoś nie chce zostać oszukany, polecam wysyłanie paczek każdą inną firmą kurierską tylko nie K-EX'em!!!
  • Gość: bla IP: *.free.aero2.net.pl 18.06.13, 11:27
    Przesyłka przyjechała uszkodzona, kurier kazał podpisać na liście i ze po tym jak rozpakuje to spiszemy protokół szkody. ja rozpakowałem przesyłkę (karton był wgnieciony a folia która była owinięta rozerwana). Kurier powiedział ze pójdzie do auta po protokół. I pojechał jak zadzwoniłem na centrale do SOSNOWCA to dostałem odpowiedz ze przy kurierze rozpakowałem i było wszytko OK.
  • Gość: szok IP: *.centertel.pl 24.01.14, 11:01
    To skandal! Współczuję, że tak zostałeś potraktowany ;/ Staram się unikać takich podbramkowych sytuacji, dlatego korzystam z usług OCSa, są co prawda trochę drożsi od konkurencji, ale mam gwarancję, że z przesyłką nic się nie stanie.
  • Gość: ALfa POST - uważaj IP: 188.95.28.* 19.06.13, 10:55
    Witam
    Zdecydowanie NIE polecam firma ALFA POST R.Kusiak Sp. K. ul. Ryżowa 49 Warszawa.
    Wysłaliśmy za ich pośrednictwem kilka paczek w tym 2 za pobraniem - pobrania do tej pory nie otrzymaliśmy. Właściciel zbywa nas że jutro pojutrze, że jakiś dyrektor finansowy musi przelać pieniądze podaje numer telefonu do niego - numer nie istnieje, sam przestaje odbierać telefony i trzeba dzwonić z nieznanego numeru - wtedy odbiera!! generalnie jedna wielka farsa - złodzieje!! Ale fakturę przesłali - UWAŻAJCIE!!! My daliśmy się nabrać - nie dajcie się naciągnąć!!
  • Gość: gość IP: *.189.216.112.skyware.pl 04.07.13, 13:05
    Firma R.Kusiak Alfa Post to już przeżytek
    Pozostał tylko sąd aby odzyskać pieniądze
    W całym Kraju oszukali ludzi
  • Gość: an IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.01.14, 15:47
    mnie również oszukali i nie mogę odzyskać pieniędzy z pobrania. Co robić?
  • Gość: Robert Kusiak IP: *.bialapodlaska.vectranet.pl 07.02.14, 18:59
    Zostałeś oszukany przez Alfa Post Robert Kusiak? Przekręt na grube miliony!!!
    Niech zrobi się o tym głośno!!! Dzielmy się informacjami i pomagajmy sobie nawzajem.
    Szukajcie na facebook'u: Poszkodowani przez Alfa Post Robert Kusiak
  • Gość: Jar IP: *.adsl.inetia.pl 28.06.13, 20:02
    Oddział K-EX w Bydgoszczy - "awizowanie" dostaw bez nawiązywania kontaktów, oddział nie odbiera telefonów, kurier - żenująco głupio tłumaczący swoje zaniedbania i robiący wszystko, żeby nie być zmuszonym dostarczyć przesyłki. W przypadku pisana pozwu - proszę o kontakt. Podpiszemy go. Póki co zgłosiliśmy reklamację i skargę, w tym - do wiadomości lokalnej delegatury UOKiK.
  • Gość: Klaudia IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.10.13, 08:05
    Nie polecam firmy KE-X! Zamówiłam kuriera 3.10 przez wysylajtaniej.pl (i tu również nie polecam). Nie pojawił się ani w ten dzień, ani w nastepny więc zadzwoniłam na infolinię, aby się dowiedzieć dlaczego tak się stało. Pani, ktora odebrała telefon była wielce zdziwiona, że nikt u mnie nie był po odbiór paczki. Powiedziała, że to załatwi. Wysłała mi maila z informacją, że kurier będzie u mnie jeszcze tego samego dnia i podała mi do niego numer. OKŁAMAŁA MNIE BEZCZELNIE, ponieważ czekałam do 15 na kuriera po czym zadzwoniłam do niego z pytaniem o której mniej więcej u mnie bedzie, a kurier mi na to, że on żadnego zlecenia na mój adres nie ma !!! Ale zaproponował, że przyjedzie nastepnego dnia jak będzie przy okazji w moim mieście. Rano jeszcze raz zadzwoniłam na infolinię, Pani ponownie wysłała interwencję do firmy Ke-X i ponownie wysłała mi maila, w którym nakłamała, że kurier ma już zlecenie na mój adres.wszystko byłoby ok, ale znowu go nie było do 15, więc ponownie zadzwoniłam z pytaniem, o ktorej bedzie, na co kurier odpowiedział, że o mnie zapomniał i nie przyjedzie!!! I ponownie zaproponował, że przyjedzie następnego dnia, tj 9.10. Wtedy rece mi opadły. Wysłałam paczkę pocztą 9 października i tego samego dnia kurier zadzwonił czy nadal chcę żeby odebrał ode mnie paczkę. Powiedziałam, że nie, bo wysłałam pocztą. Kurier nie powiem, bo był miły, ale to nie zmienia faktu, że NIE POLECAM! ZAKŁAMANA I NIEPOWAŻNA FIRMA! (Oddział Szczecin.)
  • Gość: TGag IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.11.13, 09:56
    Dlatego właśnie ja korzystam z usług innych kurierów, takich jak np. Wysyłam Taniej.
  • Gość: Michal IP: *.dynamic.chello.pl 20.12.13, 16:31
    Coz ta firma to kpina. Syf i tyle. Sprobujcie sie dodzownic...nie ma szans.
    Na miejscu w siedzibie nie mozna nawet spotkac sie z zadnym z pracownikow firmy bo ochorona nie wpusci was na gore. Boja sie ludzi. Porazka totalna. Camska obsluga. Jedna z firm ktorej haslem reklamowym jest " kurier byl wczoraj zostawil avizo" Oczywiscie nikt nigdy sie nie pojawil, ani wczoraj ani dzisiaj, ani nigdy. Nigdy wiecej.
  • Gość: magda IP: *.109.160.4.dolnet.pl 02.01.14, 21:05
    ta firma to jakaś fikcja.Na kuriera czekam już od 5 listopada. PORAŻKA.ciekawe czy rzecznik praw konsumenta by coś poradził?przez ich niekompetencję abonament przez dwa lata musze płacić.!!!Plus ma z nimi umowę na odbieranie paczek chyba specjalnie żeby ludzi naciągać!!!!!!!!!jeden wielki pic !!!!!!!!
  • Gość: Bull IP: 82.177.103.* 08.01.14, 21:42
    Dawno nie spotkałem takiego braku poszanowania wszystkiego. Pierwszy raz miałem nie/przyjemność z nich korzystać. Paczkę przywozili 2 tygodnie i nie dowieźli. Sam musiałem pojechać i zabrać z oddziału Bydgoszcz, bo jak mi powiedzieli kurierowi nie opłaca się tej paczki zabierać. OMIJAĆ Z DALEKA
  • Gość: Cezar IP: *.sttb.pl 10.01.14, 20:57
    Jestem za!!!
    Może mój problem to taka błahostka w porównaniu z wieloma które tu przeczytałem,ale też zostałem oszukany przez firmę k-ex,9.01.2014 r. zamówiłem kuriera i natychmiast wykonałem przelew z opłatą za usługę,dostałem potwierdzenie zlecenia i list przewozowy do wydrukowania oraz info że 10.01.2014 r. w godzinach od 9.00. do 17.00. mam oczekiwać na przybycie kuriera po odbiór paczki,nic takiego nie nastąpiło,zmarnowali mi kmiecie dzień , zadzwoniłem więc pod wskazany w mailu numer , odebrała jakaś znudzona nie wiem czym pani , sprawdziła numer nadawczy i oznajmiła mi że skoro kurier dziś nie przyjechał , to przyjedzie w poniedziałek(13.01.2014 r.), gdybym był świadomy że ta paczka tyle dni będzie "szła " 120 kilometrów przez pięć dni, to osobiście bym ją zawiózł autobusem,albo pocztą był wysłał,a koszta były by nieznacznie wyższe.Gonić szmaciarzy,,nie korzystać z ich usług bo to zgraja pasożytów i nierobów!!!
    Jestem za pozwem zbiorowym!
  • Gość: samosiejka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.02.14, 17:06
    Witam
    Mam taki problem została mi przysłana paleta z towarem 17.12.2013r. Akurat w domu mnie nie było odebrał mi ojciec. Paleta wyglądała ok folia i firmowa taśma. Po godzinie ojca uwage zwróciło że od dołu do połowy była taśma firmowa a na górze taśma szara , wiec rozwinoł i okazało się że folia orginalna uszkodzona i opakowanie pod spodem a towar uszkodzony. Ktoś zrobił dziure by sprawdzić czy przedmioty się stłukły.
    Zadzwoniłem po 2 godzinach do firmy K-EX złożyłem reklamacje ale pan kurier juz o godzinie 14 nie mógł podjechąć tylko dopiero na następny dizeń.
    Reklamacja została dopełnion ai wysłana e-mailem 10.01.2014r a firma wysłała do mnie odpowiedz dopiero 13.02.2014r.
    Czy nie jest czasem ustawowy czas 30 dni na odpowiedz na reklmacja , a miedzy czasie oczywiście nikt nic nie dopytywał.
    Reklamacja oczywisćie nie przyjea
  • Gość: basia M. IP: *.dynamic.chello.pl 07.03.14, 16:06
    Witam ,
    Uważam, że nie ma na co czekać. Wszyscy jesteśmy oburzeni sposobem w jaki firma K-Ex traktuje co najmniej 99% swoich klientów przy rozpatrywaniu reklamacji. Moja sprawa jest też nieduża, ale oni na tym bazują, że nikt dla małej kwoty nie złoży pozwu do sądu i machnie ręką. W ten sposób robią co chcą, czego dowodem jest to Forum. Ja na odpowiedź od K-Ex na moją reklamację czekałam ponad 30 dni i też nie została ona uznana. Nie pozwólmy sobie grać na nosie. Do pozwu zbiorowego wystarczy minimum 10 osób. Myślę, że znajdziemy więcej niż minimum.
  • Gość: Kasia IP: *.dynamic.chello.pl 28.03.14, 22:42
    w takiej sytuacji wnioskujesz do Sądu o nakaz zapłaty, bo regulamin k-exa regulaminem k-exa, ale oni sami podlegają pod prawo. Ja właśnie dzisiaj złożyłam pozew przeciwko tej firmie. Teraz tylko czekam na obrót sprawy.
  • Gość: Alicja IP: *.189.220.2.skyware.pl 11.09.14, 13:23
    Kasiu, już coś wiadomo? Pozew złożylaś w sądzie właściwym na swoje miejsce zamieszkania, czy siedziby firmy? Jestem w podobnej sytuacji i nic mnie tak nie wkurza jak olewactwo i cwaniactwo tej firmy
  • Gość: Kasia IP: 153.19.18.* 11.09.14, 14:51
    mam już wstępne informacje z sądu, ale na razie nie chce się nimi chwalić póki nie będzie oficjalnej decyzji :) pozew składałam w trybie uproszczonym do tzw. właściwego miejscowo sądu, to znaczy, mogłam złożyć do: 1. miejscowości, w której znajduje się firma (opisane w KRS), 2. do miejsca, w którym została "zrealizowana" usługa (w moim przypadku niezrealizowana, bo kex zniszczył przesyłkę), czyli u odbiorcy, 3. w mieście, w którym firma ma oddział. Skorzystałam z tej trzeciej opcji, ich oddział znajduje się w mieście, w którym mieszkam.

    Nawet jeśli decyzja Sądu nie będzie mi na rękę to i tak radzę wszystkim by NIE ODPUSZCZAĆ tej firmie. Bezczynność konsumenta działa tylko i wyłącznie na ich korzyść! Jak będę miała oficjalną decyzję, na pewno napiszę tu :) pozdrawiam
  • Gość: Kasia IP: *.dynamic.chello.pl 24.10.14, 23:55
    Udało mi się wygrać z K-EX :) czy komuś też się to udało bądź planuje wytoczyć im sprawę w Sądzie? :)
  • Gość: Onna IP: *.189.220.2.skyware.pl 28.10.14, 14:44
    Ja dostałam odszkodowanie za pośrednictwem Polubownego Sądu działającego przy Inspekcji Handlowej
  • Gość: Poszkodowany IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.01.15, 15:46
    Witam, proszę podać wskazówki co muszę zrobić dalej -jestem na etapie 2 odrzuceń reklamacji w k-ex. Nie chcę dawać im z wygraną a nie znam się na pismach sądowych...
  • Gość: Gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.01.15, 15:33
    Witam, mam też kłopot o odzyskanie należności -proszę podpowiedzieć jak i co napisać,gdzie złożyć wniosek do sądu na tą firmę?z góry ogromnie dziękuję!!!!
  • Gość: basia M. IP: *.dynamic.chello.pl 07.03.14, 16:25
    Witam,
    Tylko od stycznia 2014r jest już nas 5 osób do pozwu zbiorowego.
    Mój mail :adres24@op.pl
  • Gość: Andrzej IP: *.197.88.18.edial.pl 01.04.14, 22:39
    Chętnie dołączę do pozwu zbiorowego swoja sprawę. pycha102<at>o2.pl

  • Gość: w.s.biala IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.04.14, 11:07
    KRĘTACZE, OSZUŚCI, BAGNO - FIRMA NIEWYPŁACALNA -WŁŚCIWIE JUŻ JEJ NIE MA NA RYNKU, A MOŻE DZIAŁA POD INNYM SZYLDEM ------UWAŻAJCIE
  • Gość: Lucas IP: *.dynamic.chello.pl 16.05.14, 22:11
    Chyba istnieją głównie jako cichy podwykonawca DPD.
  • Gość: Alicja IP: *.189.220.2.skyware.pl 11.09.14, 13:21
    jestem w podobnej sytuacji. chętnie dołączę.
  • Gość: kot IP: *.77.34.185.static.rdi.pl 16.04.14, 19:03
    W firmie KEX czeka się na przesyłkę dłużej niż na Poczcie Polskiej
  • Gość: cmcgroup IP: *.tktelekom.pl 27.03.14, 16:23
    U mnie jest to samo , 3 miesiace czekałem na decyzje i sie doczekałem .
    Stwierdzili że opakowanie nie zostalo uszkodzone więc towar został uszkodzony przez nasza firmę i taki został wysłany .
    w ciągu roku kilka zniszczonych paczek własnie w tym okregu .
    Sortownia i kurierzy okreg bialystok porażka .
  • Gość: kola IP: *.dynamic.chello.pl 19.05.14, 23:13
    www.wspolnypozew.com
  • paola927 27.09.14, 10:08
    A czy zgodne z prawem jest to,że kurier najpierw wziął pieniądze a później przy mnie otworzył paczkę, która była oszustwem(jakies dyski zamiast telefonu), po czym mówię,że nie przyjmuje tej paczki a on, że nic już nie może zrobić, żeby sie kontaktować z nadawcą i pojechał. Bez wypisania protokołu reklamacji czy czegokolwiek! Proszę o pomoc co mogę zrobić w tej sprawie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka