Dodaj do ulubionych

Problem z reklamacją

28.08.12, 11:22
Witam,
2 tygodnie temu zakupiłam aparat fotograficzny.
wczoraj była z córką w sali zabaw, robiłam jej zdjęcia, i odpadła od obiektywu plastikowa zaślepka.

Od razu pojechała do sklepu złożyć reklamację.
Sprzedawca twierdzi, że reklamacja na 99% nie zostanie uwzględniona,
bo nie mam tej zaślepki.

Ona wpadł do olbrzymiego basenu z plastikowymi kulkami :]

Czy to możliwe, że kupując nowy aparat, płace duże pieniądze, obchodzę się z nim jak z jajkiem,
a jemu dopada część,
i nie uwzględnia mi reklamacji.

Przecież to nie moja wina, ze to odpadło.

Aparat już w dniu zakupu musiał być wadliwy skoro takie coś się stało.

Wykupiłam dodatkowe ubezpieczenie na wypadek przypadkowego zniszczenia, i mogę jeszcze z niego skorzystać. Ale ja nie zniszczyłam aparatu.

Co mam zrobić, oddać go na reklamację?
Edytor zaawansowany
  • bimota 28.08.12, 15:25
    Zlozyc zawsze mozesz, tylko zaznacz na pismie, ze reklamujesz na podstawie ustawy (nie gwarancji) i czego żądasz: wymiany czy naprawy. No ale sprawa jest nieciekawa...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.