Dodaj do ulubionych

reklamacja Whirlpool

01.02.15, 14:26
Czytając wątki dot. reklamacji, wypada mieć nadzieję że sprzęt który kupujemy będzie bez wad.
Chcę na swoim przykładzie ostrzec przed korzystaniem z gwarancji producenta. A było tak :
- 06.11.2014 zakup suszarki kondensacyjnej Whirlpool w sklepie internetowym
- awaria po pierwszym uruchomieniu, 12.11.2014 zgłoszenie do serwisu Whirlpoola(tragiczny BŁĄD- tylko do sprzedawcy!!!!)
- serwisant nie naprawia, brak części
- mija miesiąc, (tyle zastrzega sobie Whirlpool w gwarancji)
- 12.12.2014 serwis wysyła do działu technicznego protokół o konieczności wymiany sprzętu na nowy
- 07.01.2015 Whirlpool potwierdza wymianę na nową suszarkę
- 01.02.2015 suszarki do dziś nie mam (podobno sprowadzą na początku miesiąca)
Nieustanne telefony na infolinię, maile na które nie odpowiadają, ogólnie tragedia!
Niesprawna suszarka stoi już trzeci miesiąc, NIE POLECAM Whirlpoola!!!!!. I ostrzegam: gwarancje producenta schowajcie głęboko w szufladzie ( ja niestety jestem mądry po szkodzie).
Edytor zaawansowany
  • martusiaaa2011 04.02.15, 20:12
    Możesz wezwać gwaranta do wydania do niesprawnego towaru niezwłocznie i złożyć do sprzedawcy (nie producenta) reklamację z tytułu neizgodności towaru z umową z żądaniem wymiany na nowy.Tylko jak sprzedawca odrzuci to bedziesz musiał szukać pomocy w organizacjacg do tego powołanych lub składać sprawę do sądu
  • martusiaaa2011 04.02.15, 20:13
    Rozważtć wezwanie gwaranta do wydania do niesprawnego towaru niezwłocznie i rozważyćz łożenie do sprzedawcy (nie producenta) reklamacji z tytułu neizgodności towaru z umową żądając wymiany na nowy. Gyd sprzedawca odrzuci szukać pomocy w organizacjach do tego powołanych lub składać sprawę do sądu
  • mlhm 04.02.15, 21:26
    Dziś ( WRESZCIE) wymieniono suszarkę na nową!! Tym wpisem chciałem ostrzec innych przed dochodzeniem praw od gwaranta. To za długo trwa!!! Walczcie ze SPRZEDAWCĄ ! A tak na marginesie : mamy gwarantowane najróżniejsze prawa, ale ich respektowanie to już inna bajka.
  • Gość: andzia1982 IP: *.warszawa.vectranet.pl 29.07.15, 12:13
    Niestety ostatnio dosyć boleśnie przekonałam się jak działa gwarancja firmy Whirlpool. W listopadzie 2013 r zakupiłam pralkę AWSE 7200. W Maju b.r. zaczął szwankować wyświetlacz - wszystkie cyferki "skakały" bądź nie było nic widać. Pan z serwisu przyjechał w miarę szybko bo po 3 dniach ale stwierdził że nie posiadają już części na wymianę do tego modelu ale trzeba czekać 30 dni bo tyle mają na usunięcie usterki. Po upłynięciu tego czasu oczywiście nic nie zostało wymienione więc napisałam pismo o wymianę pralki na nową bądź zwrot pieniędzy. Byłam przekonana że jest to zwykła formalność - niestety teraz Whirlpool ma znowu czas do 14 dni aby się do nas odezwać. Przyznam że jestem niesamowicie rozczarowana. Od ponad miesiąca czasu piorę ubrania po sąsiadach i rodzinie - nie wszystko można prać w ręku, a po za tym mamy dwoje małych dzieci więc prania jest mnóstwo. Mam wiele sprzętów RTV i AGD w domu różnych marek i niestety serwis Whirlpoola jest najgorszy. Niestety dopiero teraz wnikliwie przekopuję internet w poszukiwaniu informacji na temat serwisu tej firmy - przed zakupem szukałam informacji typu: jak pierze, czy jest awaryjna natomiast nie poświęciłam zbyt wiele uwagi na serwis. Za pralkę zapłaciłam prawie 1500zł i zastanawiam się jaką pralkę nam zaproponują - przeglądałam ich ofertę w sklepach internetowych i szczerze mówiąc nic mi się nie podoba. Wiem że najważniejsze jest otrzymanie nowego sprzętu bez wad ale z drugiej strony też bym chciała wchodzić do łazienki bez zgrzytania zębami na jej widok. Miałam nadzieję że będę mogła wybrać dowolny model i ewentualnie do niej dopłacić ale znalazłam już kilka historii klientów tej firmy którzy chcieli tak zrobić ale niestety nie było zgody Whirlpoola.
  • Gość: niezalezny doradca IP: *.dynamic.chello.pl 03.08.15, 23:40
    Sprawa jest wyjątkowo prosta, nie naprawiono pralki w terminie przewidzianym w warunkach gwarancji, na wymianę pralki na inny model lub egzemplarz nie wyrażam zgody bo się zraziłem do marki tylko żądam zwrotu zapłaconych pieniędzy na podstawie posiadanego dowodu zakupu. Dalej idę do sklepu i kupuję pralkę jaka mi się podoba. Niestety marki Whirlpool bym unikał jak ognia i marki Indesit w wyniku błędów konstrukcyjnych i wykonawczych mają one bardzo dużo awarii zespołów piorących. Usterka ta jeśli wystąpi w okresie gwarancji powoduje konieczność wykonania dużej naprawy zaś jeśli uda się sprzętowi wytrzymać gwarancję to koszt wymiany odpłatnej powoduje całkowitą nieopłacalność tej operacji. Nie uratuje też nas system przedłużonych gwarancji gdyż w wyniku ostatnio poczynionych oszczędności przez Hestię (odpowiada za większość przedłużonych gwarancji na rynku) z napraw zostały wyłączone serwisy autoryzowane na rzecz serwisów stosujących na wielką skalę tzw zamienniki. W przypadku uszkodzeń zespołów piorących lansowana jest metoda rozcinania zbiornika i jego ponownego amatorskiego klejenia co z fachową naprawą ma niewiele wspólnego.
  • czesiek63 27.08.15, 12:56
    Chcesz mieć kłopot – kup produkt firmy Whirlpool.
    Odradzam zakup produktów firmy Whirlpool.
    Niespełna rok po zakupie urządzenie działa wadliwie a ja od 21.07.2015 "walczę" o przyjęcie zgłoszenia reklamacyjnego i przeprosiny; nadal "efekt = zero". Przedstawiciele firmy piętrzą zapytania (30 min. rozmowy telefonicznej), liczba nic nie przynoszących maili rośnie. Ja w wieku "60 +" zakupując (za niemałe pieniądze) produkt firmy Whirlpool zostałem narażony na stres i niezadowolenie.
    Korespondencja trwała 4 dni, w trakcie których próbowano wymusić moją zgodę na nieuzasadnioną, dodatkową opłatę. Moja zgoda na nieuzasadnioną opłatę była warunkiem przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego.
    Mam wrażenie iż firma Whirlpool wiedząc, że produkowane przez nią na polski rynek urządzenia są wadliwe, celowo utrudnia bądź uniemożliwia reklamację.
    Jest to smutny przykład bezczelnego działania na szkodę konsumentów w Polsce.
  • zbikan 31.12.15, 10:25
    Podobna sytuacja z pralką tej firmy.
    Po ponad roku pojawiły się ogniska korozji na obrzeżu klapy - wsad od góry.Miejsce suche,pralka zadbana .. I zaczęła się korespondencja,wizyty w serwisie,telefony na info - odpowiedzi jak do idioty! O przyczynach powstawania korozji,że gwarancja nie obejmuje korozji itp.
    Po interwencji w PIH otrzymałem odp.że pozostaje droga sądowa, bo Whirlpool odpowiedział im: "Korozja powstała bo pralka stoi w łazience!" W salonie ma stać?!!Ciekawe czy łyknęliby: Bo Kowalski ma zeza?
    NIE KUPUJ WYROBÓW TEJ FIRMY,BO NIE SZANUJĄ KLIENTA I NIE WYWIĄZUJĄ SIĘ Z UMOWY GWARANCYJNEJ!
  • kka69 03.12.17, 13:31
    w mojej pralce whirlpool po 10 (!!!) miesiącach użytkowania zaczęła korodować górna klapa w pralce TDLR60210.
    Normalnie porażka.

    --
    مع تحياتي
  • Gość: krzysztof Poznań IP: *.softdesk.eu 23.02.16, 17:01
    Potwierdzam
    Mam ogromne kłopoty z suszarką kondensacyjną Whirlpool. Dział reklamacji piętrzy problemy i jest nierzetelny. Odradzam zakup.
  • joanna66666 25.05.17, 10:44
    także nie polecam firmy Whirlpool w kwestii reklamacji - przeciągają czas do granic możliwości, minęły prawie 2 miesiące a jedyne co słychać od pracowników to "proszę czekać". Nie wspomnę już o tym, iż do pralki nie zjawił się nigdy żaden serwisant. W Karcie Gwarancyjnej jest zapis, iż mają 14 dni na rozpatrzenie reklamacji lub w przypadku braku dostępnych części do naprawy - 30 dni. U mnie od daty zgłoszenia minęły 2 miesiące a wczoraj Pani na infolinii Whirlpool poinformowała, iż tak naprawdę mają nieograniczony czas na naprawę sprzętu i równie dobrze może to trwać nawet 2 lata bo zapis w umowie mówi "30 dni na wymianę wadliwego elementu" - ale nic na temat ile czasu mają na zamówienie tej części. Jeśli uda im się kupić część za pół roku to od tego momentu liczą 30 dni.
    NIE POLECAM!!!!!!!
  • rozczarowany66 09.06.17, 11:02
    Kupiłem cały sprzęt do zabudowy ADG Whirlpool ,zamontowała mi go profesjonalna ekipa zmywarka od samego początku nie wyrzuca kapsułek myjących a lodówkę trzeba otwierać siłowo bo tak trzymają uszczelki gumowe które już popękały .Zadzwoniłem do serwisu na infolinię i dowiedziałem się ,żę powinienem przeczytać regulamin gwarancji, gdyż gumowe elementy nie podlegają gwarancji a zmywarka powinna być sucha przed użyciem by kapsułki się nie przylepiały -HHHHEEE .Masakra . Nie jest to mój pierwszy sprzęt AGD mało tego 7 lat byłem montażystom ekskluzywnych mebli kuchennych i sprzętu ADG ,podejście Whirlpool do klienta mnie rozwaliło, każdy z nas kupuje sprzęt AGD a regulamin i gwarancję dostaje już po zakupie i dostarczeniu towaru zazwyczaj jest gdzieś wklejony w opakowanie . Whirlpool jest nastawiony na sprzedaż a nie serwis nie polecam tego producenta ,mnie już stracili bezpowrotnie , a ich karty gwarancyjne nadają się idealnie na rozpałkę do pieca .
  • zbikan 12.06.17, 17:51
    Potwierdzam! Podobne problemy z pralką - po 1.roku od zakupu pojawiły się ogniska rdzy na klapie zamykającej. Kontakty przez infolinię,maile i odpowiedzi jak do inteligentnego inaczej - o przyczynach korozji,że gwarancja tego nie obejmuje,a pralka nie powinna stać w łazience! Nawet przez PIH nie udało się ich zmusić do respektowania gwarancji. Gó...ana firma,nie kupujcie bo jazda zacznie się przy awarii! Zresztą,potwierdzili mi to w serwisie.
  • Gość: Anna IP: *.jmdi.pl 29.10.17, 10:09
    Kupiłam mieszkanie wyposażone w agd marki whirlpool (kuchenka, płyta indukcyjna, lodówka i płyta indukcyjna) nie znając tej firmy, bowiem wcześniej używałam głównie electrolux. Po 3 m użytkowania zepsuła się płyta indukcyjna. Od 9.10 płyta w ramach reklamacji w naprawie. Status - oczekiwanie na część. Kontakt z serwisem Predom - żenujący coś w rodzaju "nie mamy tej części jeszcze, nie wiemy kiedy do nas przyjedzie i co nam pani zrobi? Firma macierzysta natomiast i jej konsultanci to w powiązaniu, dwa odrębne byty! Konsultanci nie znają regulaminu napraw w ramach gwarancji! Z całego serca ODRADZAM tę firmę, szkoda nerwów.
  • bulwindrynek 28.12.17, 20:52
    Ja kupiłam zamrażarkę tej firmy , działa bez zarzutów ale z gó...anego plastiku szuflady źle się wsuwały od nowości i po miesiącu całe popękały, w serwisie powiedziano , że mogę sobie kupić nowe !!!
  • Gość: JWguest IP: *.warszawa.vectranet.pl 02.10.19, 11:09
    widzę że probemy z firmą Whirpool to nie tylko mój problem - do niedawna byłem stałym użytkownikiem produktów tej firmy: mikrofale 6sense, pralki, etc. wszystkobyło dborze bo sprzęt sie nie psuł - coś mnie podkusiło i kupiłem lodówkę tego producenta, która zaczeła walić błedem który opisany był w instrukcji jako bład krytyczny i solucją wezwij serwis - tak zrobiłem i tu zaczął sie dramat kóry trwa do dziś. długo by pisać o tym, ale co do zasady piszę ku przestrodze - w szczególnosci uwaga na lodówkę szer 71cm SP40 800 - BADZIEWIE!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka